Circul destul de mult in Capitala, prin și pe langa instituții publice și observ o mulțime de lucruri care probabil c trec neobservate de trectorul grbit, atent doar la propriile lui gnduri și probleme.

De ce sunt importante aceste lucruri, pentru c, așa cum spunea anticul gnditor chinez Loa Tze, nu legile sau oamenii conduc lumea, ci simbolurile. Acestea aduc n subconștientul colectiv al mulțimilor adeseori inconștiente de prezența lor, puterea arhetipal a semnificatului – intenția din spatele lor.

Așa cum observam cu prilejul srbtorii naționale de 1 decembrie, pe care am petrecut-o cu camarazii de la Noua Dreapt la Trgu Mureș, n acest an, orașul Trgu Mureș nu va fi un oraș romnesc, atta vreme ct pe frontispiciul Palatului Culturii din oraș, se lfie denumirea n limba maghiar (Kulturpalota), iar palatul, n integralitatea sa, este decorat numai cu scene din istoria ungurilor – și personajele lor.

Nu vreau s par exagerat, dar dac ntr-un oraș din Romnia o minoritate conlocuitoare are un ntreg palat dedicat kulturii și istoriei LOR, tot n Romnia simbolurile istorice și culturale romnești sunt nlturate, acoperite sau distruse sub diverse motive.

ncepnd cu Clujul, unde statuia lui Matei Corvin, un clujean care a devenit regele Ungariei – este acoperit cu prelate, și pn la centrul Capitalei, unde statuile lui Mihai Viteazul și ale corifeilor politicii și culturii romnești – sunt izgonite – pe durat nedeterminat din centrul orașului – pe motive obscure ce țin de așa-zise lucrri de construcții parcri, asistm la o ofensiv mpotriva unor simboluri care ne mențin n Istorie drept ceea ce suntem: Romni n Romnia.

ncep s abunde n schimb n spațiul public, monumente sau simboluri ciudate, fiind demolate n schimb cele ce amintesc romnilor de valori scumpe lor. Astfel, Primarul Oprescu demoleaz crucea de marmur de 3 tone de pe peluza din fața Teatrului Național, ridicat n memoria victimelor mineriadelor din 1990-1991, dar amplaseaz tot felul de alte monumente oribile, n oraș, ce nu au nici o rezonanț istoric sau cultural.

ncep n schimb s abunde simbolurile masonice n oraș.

Dupa aproape 100 de ani de la darea in folosinta, cladirea Primariei Capitalei nu este cunoscuta in totalitate de cei care lucreaza aici. Nu numai camerele unde functioneaza serverele si centrala telefonica raman secrete pentru functionari. Unii continua sa descopere lucruri interesante, neluate in seama cu toate ca se afla la loc vizibil. Asa se intampla cu insemnele masonice aflate pe zidurile interioare. Chiar la intrare, sub cupola, delegatiile oficiale care intra in Primarie sau in Prefectura pot vedea aceste semne pe peretii casei scarii de onoare: compasul, echerul, raportorul, ciocanul. Or, este cunoscut faptul ca masonii se considera constructori, chiar cuvantul mason insemnand “zidar” in limba franceza. Se mai stie ca insemnele celor mai multe grade se bazeaza pe simboluri precum compasul si echerul ori pe forme geometrice: triunghiul, cercul, pentagrama, Steaua lui David.

n Piața Revoluției, este ridicat celebrul monument al ”țepei revoluției”, cum este el numit de ctre bucureșteni, care nu este altceva dect o imens piramid – ce strpunge ceva ce seamn cu un cartof !!!

Piramidal este și placa comemorativ din fața Ministerului de Interne, piramidal este și micul monument ridicat (nu se știe cnd și de ctre cine) n prculețul din fața cldirii Guvernului Romniei – din piața Victoriei.

Mai exist o categorie de așa-zise monumente sau structuri arhitecturale, diforme, dizarmonioase, numite de ctre ocultiștii masoni ”iadeșuri”, structuri ce au ca rol dispersarea energiilor armoniase ale unei colectivitți, subiect pe care l voi aborda ntr-un articol separat. Merit doar s menționez c astfel de ”iadeșuri” abund n centrul Capitalei, fiind plasate imediat dup vara anului 1991 n anumite poziții cheie tocmai pentru ca fenomene de genul ”Pieței Universitții” s nu mai poat fi repetate.

Concluzia care se desprinde este aceea c numai devenind conștienți de aceast schimbare subtil dar deosebit de important a simbolurilor care ne nconjoar, putem nțelege cine sunt cei ce ne scriu istoria și n ce sens vor s ne programeze viitorul. Un viitor cruia ne putem opune, cci un om avertizat, este un om pe jumtate salvat de rul care l pndește.

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *