Imaginea cu logo-ul Facebook disimulează un cuvant: SEX

Am primit astăzi în email de la un prieten, pictor profesionist, un mail cu atașamentul imaginii de la facebook. Mă întreba ce părere am despre mesajul pe care îl transmite. Am privit imaginea, dar fiind atât de obișnuit cu ea (eu însumi sunt un utilizator cu ștate vechi al portalului de socializare respectiv), n-ar remarcat nimic neobișnuit.

La prima vedere, imaginea transmite ideea atractivă și utilă a legăturilor dintre oameni aflați pe diferite continente. Nu am remarcat însă faptul că legăturile create între oamenii respectivi (marcate cu roșu), creeau un cuvânt, e drept – ușor deformat, cam ca în certificările de securitate în care ești pus să redai un cuvânt scris cu litere ce se disting mai greu datorită deformării lor (oricine și-a făcut măcar un cont de yahoo, știe despre ce vorbesc).

Cuvântul respectiv, logo-ul facebook, este SEX. După primul moment de stupoare, au început să îmi apară în minte întrebările: de ce ar dori operatorii celui mai mare site intercactiv de socializare să își definească atât de la vedere afacerea prin ideea de sex ?!

Exclud din start ideea unei simple similitudini sau întâmplări, pentru că facebook-ul, deja o afacere de multe milioane de dolari, poate cel mai mare portal de socializare, are designeri mult prea experimentați pentru a nu analiza din toate unghiurile imaginea ce reprezintă sufletul portalului respectiv.

De ce ar dori cineva să disimuleze atât de evident –pentru cineva ce privește atent – ideea de sex – în spatele imaginii facilizării comunicării dintre oameni aflați la mari distanțe ? Răspunsul pe care mi l-am dat este unul ce se înscrie într-un context mult mai larg, ce privește în ansamblu mulțimea de simboluri și idei ce ne înconjoară în viața de zi cu zi.

Facebook promovează subliminal sexul, căci se știe deja că un mesaj scris disimulat într-o imagine, chiar dacă nu este perceput la nivel conștient, este preluat de ochi și se depozitează în subconștient, producând o amplificare (prin sugestie) a forței corespondente acelui cuvânt, trezind în privitor – chiar fără voia acestuia, tendințe sau dorințe corespondente cuvântului respectiv.

Publicitatea subliminală nu mai este un secret de multă vreme. Imaginile filmate reprezintă o succesiune de cadre (minim 15 per secundă, pentru a se percepe imaginea continuă), din care se extrag până la 3 cadre pe secundă și se înlocuiesc cu o imagine sau un cuvânt ce reprezintă un anumit produs.

La nivel conștient, spectatorul nu sesizează respectiva imagine, însă ea este percepută la nivel subliminal, și acumulată în subconștient prin prezentări repetate. Rezultatele spectaculoase în domeniu, mai ales prin asocierea cu sexul – căci, știți cum se spunea, ”sexul vinde orice, nu ?!” (creșterea vânzărilor la Coca-Cola în America în anii 60 spre exemplu) au dus la impunerea unor restricții legale în folosirea în publicitate a acestor metode.

Tehnica respectivă de manipulare a subconștientului maselor nu a suscitat doar interesul comercianților, ci și al unor magnați ce au disimulat mesaje stranii în producțiile lor cinematografice. Spre exemplu, este documentată pe larg disimularea unor simboluri falice în animațiile marca Walt Disney, ce nu au nici o logică din punct de vedere comercial, ca și în cazul logo-ului facebook.

De ce ar dori cineva să amplifice impulsurile sexuale ale mulțimilor ? O putem face si singuri cumpărând  viagra pentru asta, mulțumim frumos ! Și de ce la copii, ținta producțiilor Dinsey !?

Răspunsul este unul dificil de acceptat, și care ne duce în lumea conspirațiilor tenebroase ale Noii Ordini Mondiale, acel plan al oligarhiei finanței planetare, care visează la puterea absolută impusă tuturor popoarelor.

O jumătate de răspuns mi-a fost oferită de un text provenit din secolul trecut (mai exact din anul 1899), cunoscut sub numele de Protocoalele Înțelepților Sionului.

Trebuie sa le desteptam patimile fierbinti (popoarelor n.n.) si sa le canalizam în folosul nostru decât sa le linistim…

………………………………………………………………………………………………………….

Vom face aceasta pentru ca aceste gloate ale poporului sa nu ajunga la nimic profund prin cugetare. Eventual îi vom opri eficient de la gândire prin petreceri si sport, prin jocuri, prin desfatari vicioase, prin înlantuiri de patimi si prin case de toleranta publice…

…………………………………………………………………………………………………………….

În tarile zise înaintate, am dat deja nastere unei literaturi nebune, murdare, mârsave.

……………………………………………………………………………………………………………..

Sistemul de reprimare sistematica a gândirii binefacatoare, creatoare, libere este de pe acum în vigoare în cadrul sistemului educational bazat din ce în ce mai mult pe folosirea persuasiva a imaginilor care va trebui sa transforme cât mai repede oamenii în niste animale supuse, care vor astepta inerti sa li se înfatiseze toate lucrurile prin imagini modificate conform intentiilor noastre pentru a întelege totul asa cum vrem noi. În Franta, unul dintre agentii nostri cei mai eficienti si anume Bourgeois, a început deja sa promoveze noul program de educatie cu ajutorul imaginilor (este vorba de o tehnică precursoare manipulării prin imagini subliminale n.n).

Deci scopul arhitecților din umbră ai Noii Ordini Mondiale este acela de a amplifica pasiunile și instinctele animalice în defavoarea gândirii și rațiunii, care ar putea să îi facă pe oameni să le înțeleagă planurile și eventual să li se opună.

În același fel trebuie privite toate emisiunile televizate, toate operele de artă, creațiile muzicale, filmele și cărțile, ce promovează o așa-zisă cultură a decadenței, al cărei motto pare să fie ”trăiește clipa” și ”fă ce-ți place”, nu contează dacă e moral sau nu, ”dacă te simți bine, e ok”.

La televiziune, emisiuni anti-culturale, în care târfe ordinare și nulități intelectuale sunt adulate și ridicate pe piedestalul admirației publice pentru modul în care ”au reușit” în viață, pentru ca tinerii să le urmeze spre starea sub-umană.

În muzică, în zona clasică, sunt promovate creațiile atonale, dizarmonioase, iar muzica ușoară, modernă, este năpădită de ritmuri tribale, ce trezesc în special pasiunile și pulsiunile vitale, sexuale.

Pictura, sculptura, poezia, creația literară, toate au fost îngenunchiate în fața zeului Ban, manipulat cu abilitate de urâtorii de oameni ce se consideră unicul ”popor ales” și urăsc întreaga umanitate, considerând-o ca fiind în categoria animalelor, refuzându-ne în secret, nouă tuturor celorlalți, dreptul la umanitate.

În cinematografie, filme ce exultă pasiuni și emoții animalice (violență, cruzime, groază, sexualitate animalică, materialism și egoism), cu scenarii sumbre, apocaliptice, lipsite de speranță.

Sunt ocolite cu grijă ecranizările unor scenarii ale unui viitor al unei umanități evoluate intelectual, material și spiritual, tocmai pentru că acești criminali din umbră cunosc din vechime un secret teribil: anume că MINTEA CREEAZĂ CLIPĂ DE CLIPĂ REALITATEA ÎN CARE TRĂIM.

Cine nu a citit încă ”Protocoalele Înțelepților Sionului”, să le citească cât mai sunt disponibile pe net (căci publicate pe hârtie sunt greu de găsit). Cât mai există internet la liber. Cât mai știm să citim (nu știm dacă copii și nepoții noștri vor mai avea știința de carte sau gradul de cultură necesar pentru a înțelege cuvintele limbii culte – în ritmul în care se degradează învățământul în lume).

Și să nu le facem jocurile. Să cultivăm credința în Iisus Hristos, preocupările intelectuale, visele frumoase, idealurile nobile, în dauna pasiunilor josnice, instinctelor și poftelor animalice. Numai așa îi putem opri.

Imperiul Răului presupune cu necesitate pentru a exista, ca omenirea în ansamblul ei să devină o turmă de animale imbecilizate, conduse de pasiuni josnice, fără capacitatea de a raționa și lua decizii.

Să le demonstrăm acestor monștri cu chip de om, ”poporul ales” al Satanei, că în ciuda controlului aproape total al finanțelor, mas-mediei, politicienilor, chiar și Bisericilor, nu pot stăpâni sufletele noastre.

De aceea Iisus Hristos a fost și este considerat dușmanul etern al acestor diavoli. Pentru că, atâta vreme cât oamenii sunt în Hristos iar Hristos este în ei, răul nu poate intra în ființa lor. Iar imperiul satanei va rămâne pururi departe de lumea noastră. Așa să fie !

  • Marian C

    Gandurile astea ma macina de cateva zile si intamplator am dat peste acest blog…:) Este cu totul adevarat.
    Poate ca e inevitabil, dar nu trebuie sa gandim asa! Sa ne luptam pentru credinta noastra chiar si cu noi insine. Sa nu ne lasam creierii spalati si sufletele pierdute… Bucurii!

  • Neele

    ”Trebuie sa le desteptam patimile fierbinti (popoarelor n.n.) si sa le canalizam în folosul nostru decât sa le linistim…
    Acum inteleg de ce ebola in Africa.

    ”Eventual îi vom opri eficient de la gândire prin petreceri si sport, prin jocuri, prin desfatari vicioase, prin înlantuiri de patimi si prin case de toleranta publice…
    La asta i se spune wellness azi, Sept. 28, 2014

    bazat din ce în ce mai mult pe folosirea persuasiva a imaginilor
    De aceea mi s-a parut o publicatie curioasa, avea titluri dar nu imagini.