Am primit astzi n email de la un prieten, pictor profesionist, un mail cu atașamentul imaginii de la facebook. M ntreba ce prere am despre mesajul pe care l transmite. Am privit imaginea, dar fiind att de obișnuit cu ea (eu nsumi sunt un utilizator cu ștate vechi al portalului de socializare respectiv), n-ar remarcat nimic neobișnuit.

La prima vedere, imaginea transmite ideea atractiv și util a legturilor dintre oameni aflați pe diferite continente. Nu am remarcat ns faptul c legturile create ntre oamenii respectivi (marcate cu roșu), creeau un cuvnt, e drept – ușor deformat, cam ca n certificrile de securitate n care ești pus s redai un cuvnt scris cu litere ce se disting mai greu datorit deformrii lor (oricine și-a fcut mcar un cont de yahoo, știe despre ce vorbesc).

Cuvntul respectiv, logo-ul facebook, este SEX. Dup primul moment de stupoare, au nceput s mi apar n minte ntrebrile: de ce ar dori operatorii celui mai mare site intercactiv de socializare s și defineasc att de la vedere afacerea prin ideea de sex ?!

Exclud din start ideea unei simple similitudini sau ntmplri, pentru c facebook-ul, deja o afacere de multe milioane de dolari, poate cel mai mare portal de socializare, are designeri mult prea experimentați pentru a nu analiza din toate unghiurile imaginea ce reprezint sufletul portalului respectiv.

De ce ar dori cineva s disimuleze att de evident –pentru cineva ce privește atent – ideea de sex – n spatele imaginii facilizrii comunicrii dintre oameni aflați la mari distanțe ? Rspunsul pe care mi l-am dat este unul ce se nscrie ntr-un context mult mai larg, ce privește n ansamblu mulțimea de simboluri și idei ce ne nconjoar n viața de zi cu zi.

Facebook promoveaz subliminal sexul, cci se știe deja c un mesaj scris disimulat ntr-o imagine, chiar dac nu este perceput la nivel conștient, este preluat de ochi și se depoziteaz n subconștient, producnd o amplificare (prin sugestie) a forței corespondente acelui cuvnt, trezind n privitor – chiar fr voia acestuia, tendințe sau dorințe corespondente cuvntului respectiv.

Publicitatea subliminal nu mai este un secret de mult vreme. Imaginile filmate reprezint o succesiune de cadre (minim 15 per secund, pentru a se percepe imaginea continu), din care se extrag pn la 3 cadre pe secund și se nlocuiesc cu o imagine sau un cuvnt ce reprezint un anumit produs.

La nivel conștient, spectatorul nu sesizeaz respectiva imagine, ns ea este perceput la nivel subliminal, și acumulat n subconștient prin prezentri repetate. Rezultatele spectaculoase n domeniu, mai ales prin asocierea cu sexul – cci, știți cum se spunea, ”sexul vinde orice, nu ?!” (creșterea vnzrilor la Coca-Cola n America n anii 60 spre exemplu) au dus la impunerea unor restricții legale n folosirea n publicitate a acestor metode.

Tehnica respectiv de manipulare a subconștientului maselor nu a suscitat doar interesul comercianților, ci și al unor magnați ce au disimulat mesaje stranii n producțiile lor cinematografice. Spre exemplu, este documentat pe larg disimularea unor simboluri falice n animațiile marca Walt Disney, ce nu au nici o logic din punct de vedere comercial, ca și n cazul logo-ului facebook.

De ce ar dori cineva s amplifice impulsurile sexuale ale mulțimilor ? O putem face si singuri cumprnd viagra pentru asta, mulțumim frumos ! Și de ce la copii, ținta producțiilor Dinsey !?

Rspunsul este unul dificil de acceptat, și care ne duce n lumea conspirațiilor tenebroase ale Noii Ordini Mondiale, acel plan al oligarhiei finanței planetare, care viseaz la puterea absolut impus tuturor popoarelor.

O jumtate de rspuns mi-a fost oferit de un text provenit din secolul trecut (mai exact din anul 1899), cunoscut sub numele de Protocoalele nțelepților Sionului.

Trebuie sa le desteptam patimile fierbinti (popoarelor n.n.) si sa le canalizam n folosul nostru dect sa le linistim…

………………………………………………………………………………………………………….

Vom face aceasta pentru ca aceste gloate ale poporului sa nu ajunga la nimic profund prin cugetare. Eventual i vom opri eficient de la gndire prin petreceri si sport, prin jocuri, prin desfatari vicioase, prin nlantuiri de patimi si prin case de toleranta publice…

…………………………………………………………………………………………………………….

n tarile zise naintate, am dat deja nastere unei literaturi nebune, murdare, mrsave.

……………………………………………………………………………………………………………..

Sistemul de reprimare sistematica a gndirii binefacatoare, creatoare, libere este de pe acum n vigoare n cadrul sistemului educational bazat din ce n ce mai mult pe folosirea persuasiva a imaginilor care va trebui sa transforme ct mai repede oamenii n niste animale supuse, care vor astepta inerti sa li se nfatiseze toate lucrurile prin imagini modificate conform intentiilor noastre pentru a ntelege totul asa cum vrem noi. n Franta, unul dintre agentii nostri cei mai eficienti si anume Bourgeois, a nceput deja sa promoveze noul program de educatie cu ajutorul imaginilor (este vorba de o tehnic precursoare manipulrii prin imagini subliminale n.n).

Deci scopul arhitecților din umbr ai Noii Ordini Mondiale este acela de a amplifica pasiunile și instinctele animalice n defavoarea gndirii și rațiunii, care ar putea s i fac pe oameni s le nțeleag planurile și eventual s li se opun.

n același fel trebuie privite toate emisiunile televizate, toate operele de art, creațiile muzicale, filmele și crțile, ce promoveaz o așa-zis cultur a decadenței, al crei motto pare s fie ”triește clipa” și ”f ce-ți place”, nu conteaz dac e moral sau nu, ”dac te simți bine, e ok”.

La televiziune, emisiuni anti-culturale, n care trfe ordinare și nulitți intelectuale sunt adulate și ridicate pe piedestalul admirației publice pentru modul n care ”au reușit” n viaț, pentru ca tinerii s le urmeze spre starea sub-uman.

n muzic, n zona clasic, sunt promovate creațiile atonale, dizarmonioase, iar muzica ușoar, modern, este npdit de ritmuri tribale, ce trezesc n special pasiunile și pulsiunile vitale, sexuale.

Pictura, sculptura, poezia, creația literar, toate au fost ngenunchiate n fața zeului Ban, manipulat cu abilitate de urtorii de oameni ce se consider unicul ”popor ales” și ursc ntreaga umanitate, considernd-o ca fiind n categoria animalelor, refuzndu-ne n secret, nou tuturor celorlalți, dreptul la umanitate.

n cinematografie, filme ce exult pasiuni și emoții animalice (violenț, cruzime, groaz, sexualitate animalic, materialism și egoism), cu scenarii sumbre, apocaliptice, lipsite de speranț.

Sunt ocolite cu grij ecranizrile unor scenarii ale unui viitor al unei umanitți evoluate intelectual, material și spiritual, tocmai pentru c acești criminali din umbr cunosc din vechime un secret teribil: anume c MINTEA CREEAZ CLIP DE CLIP REALITATEA N CARE TRIM.

Cine nu a citit nc ”Protocoalele nțelepților Sionului”, s le citeasc ct mai sunt disponibile pe net (cci publicate pe hrtie sunt greu de gsit). Ct mai exist internet la liber. Ct mai știm s citim (nu știm dac copii și nepoții noștri vor mai avea știința de carte sau gradul de cultur necesar pentru a nțelege cuvintele limbii culte – n ritmul n care se degradeaz nvțmntul n lume).

Și s nu le facem jocurile. S cultivm credința n Iisus Hristos, preocuprile intelectuale, visele frumoase, idealurile nobile, n dauna pasiunilor josnice, instinctelor și poftelor animalice. Numai așa i putem opri.

Imperiul Rului presupune cu necesitate pentru a exista, ca omenirea n ansamblul ei s devin o turm de animale imbecilizate, conduse de pasiuni josnice, fr capacitatea de a raționa și lua decizii.

S le demonstrm acestor monștri cu chip de om, ”poporul ales” al Satanei, c n ciuda controlului aproape total al finanțelor, mas-mediei, politicienilor, chiar și Bisericilor, nu pot stpni sufletele noastre.

De aceea Iisus Hristos a fost și este considerat dușmanul etern al acestor diavoli. Pentru c, atta vreme ct oamenii sunt n Hristos iar Hristos este n ei, rul nu poate intra n ființa lor. Iar imperiul satanei va rmne pururi departe de lumea noastr. Așa s fie !

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *