n seara aceasta am avut ocazia s particip la lansarea de carte din Aula Magna a Facultții de Drept din București. S-a lansat volumul ”Mrturisitorii. Minuni, marturii și repere”, prilej de rememorare al suferinței și prigoanei din nchisorile comuniste, dar și al nnobilrii prin suferinț a celor ce și-au asumat n mod conștient martiriul, pstrndu-și vie credința ntru Hristos, uneori chiar cu prețul vieții.

Atmosfer distins, blnd, cu momente de evocare a figurilor luminoase a unor sfinți martiri ce au mucenicit n iadul concentraționar.
Printre vorbitori, s-a aflat la prezidiul și profesorul Radu Ciuceanu, unul dintre venerabilii supraviețuitori ai holocaustului comunist.
Figur emblematic pentru epoca terorii roșii, acesta este unul dintre liderii grupului Arnota – din Munții Fgraș, care a luat calea codrilor, luptnd cu arma n mn mpotriva comuniștilor.

”Beneficiar” al unei pedepse de 15 ani de temniț comunist (executat integral !), acesta a evocat momentele cumplite ale reeducrii, drumul plin de suferinț spre sfințenie a unor camarazi ce și-au pstrat pn la sfrșit credința n Iisus Hristos și Neamul Romnesc.
Din multitudinea de vorbitori, totuși, spre regretul meu și al multora, nu s-a gsit nici un vorbitor suficient de curajos s menționeze, fie chiar și n treact, originea etnic a majoritții torționarilor, și apartenența politic a covrșitoarei majoritți a martirilor creștini uciși cu bestialitate n temnițele comuniste.

De ce se trece sub o vinovat tcere originea evreiasc a inițiatorilor progromului comunist, al reeducrii, al metodelor de tortur de tip NKVD-ist !? De ce nu se vorbește despre originea evreiasc a majoritții torționarilor ?! De ce nu se strig cu glas tare, brbtește, c 92% din membrii fondatori și activiștii inițiali ai Partidului Comunist Romn erau de sorginte evreiasc !?

Iar pe victimele temnițelor comuniste, pe acești martiri i asasinm a doua oar, rpindu-le dreptul la memorie, la identitate. De ce se trece sub tcere faptul c imensa majoritate a celor uciși erau DIN RNDURILE LEGIONARILOR !?
Mcar att le datorm acestor martiri. S artm lumii cine au fost ei cu adevrat. Au fost desigur, creștini, dar nu au suferit doar pentru asta. Au suferit și au fost uciși n primul rnd pentru c erau LEGIONARI. Și mai avem datoria moral de a-i demasca n fața istoriei pe cei care i-au ucis. Pentru c cei care nu și cunosc sau și uit istoria, sunt sortiți s o repete. n temnițele și nchisorile comuniste, n reeducare, n bti și anchete, n plutoane de execuție, n exterminarea prin mizerie și nfometare, EVREII AU UCIS, AU UCIS, AU UCIS !!!

n timp ce noi ne plngem, ascunși ntr-o sal, martirii, ei, evreii, comemoreaz n strad, n vzul lumii, sub lumina reflectoarelor, cu mulțime de pres și televiziuni, cu lacrimi de crocodil, un holocaust ce nu a existat n Romnia.

Mai mult, cu nerușinare, ne acuz c le negm suferința, c suntem la fel de vinovați ca și cei care au ucis evrei n Romnia. Și lucreaz n acest sens, prin institute de cercetare, centre culturale studii și crți ce ncropesc la repezeal o ntreag bibliografie a holocaustului din Romnia, ascunznd minciuna acestui holocaust inexistent sub maldre de așa-zise ”documente” și ”mrturii” ce nu au alt credibilitate dect cea dat de magia cuvntului scris pentru publicul credul.

Iat cum acești nerușinați și acuz chiar victimele, pe cei ce au suferit torturi și pierderi datorit doctinei lor diabolice, comunismul.

Citez din volumul ”DISTORSIONAREA, NEGAREAI MINIMALIZAREA HOLOCAUSTULUI N ROMNIA POSTBELIC ”:

Paul Goma, unul dintre puinii disideni anticomuniti din Romnia (deci se creeaz premiza fals c romnii nu s-au opus comunismului !!!), exilat de la sfritul anilor ’70 la Paris, a scris n ultimii ani mai multe texte218 n care reclam recunoaterea „Holocaustului rou” mpotriva poporului romn, comisi cu contribuiaevreilor. Ideea de baz a ultimei sale cri, Sptmna roie, reeditat i foarte mediatizat n Romnia, este urmtoarea: „Holocaustul rou pus la calei de ei [de evrei] a nceput pentru noi, romnii, cu un an mai devreme dect al lor: la 28 iunie
1940 –i nu s-a ncheiat nici azi”219. Goma susine c, dup cedarea Basarabieii

Bucovinei de Nord Uniunii Sovietice, evreii, aduli dari copii, au comis, cu ordin de la sovietici, dari din „ur de ras”, „ur de romn”, nenumrate acte de agresiunei umilire mpotriva Armatei romne. Astfel de acte au venit „dinspre aproape toi evreii aflai n Basarabiai n Bucovina de Nord n acea Sptmn Roie, nspre toi
romnii” (p. 171). Goma recunoate, explicit i repetat, responsabilitatea Romniei i „culpa comunitii” pentru „abominabilul pogrom” de la Iai, pentru deportrile n Transnistria (p. 20, 240, 248, 319)220, dar afirm c atrocitile au fost exclusiv rezultatul rzbunrii, n condiii de rzboi, pentru crimele comise de evrei (p. 18, 21, 190). Aceasta ar fi explicaia – „adevrul interzis vreme de o jumtate de secol” (p. 256) – pentru reacia violent a romnilor,i nu politica regimului Antonescu, despre care Goma nu pomenete, sau antisemitismul din Romnia, a crui existen o neag. Exilatul romn cere „venic recunotin” pentru Antonescu, „Marealul dezrobitor” (p. 244). Aproape la fiecare pagin, Goma gloseaz pe tema culpei evreilor, care ar fi adus comunismul (mai multe pagini sunt umplute cu liste de evrei comuniti), ar fi monopolizat suferina, fcnd din contabilitatea cadavrelor o afacere (p. 10, 115, 183- 199)i ar fi comis crime care au „ntunecat-nsngerat ntreg secolul al 20-lea”. Scriitorul romn cere condamnarea evreilor, aceti „cli nepedepsii” (p. 186-187), prin organizarea unui „Nrnberg II” (p. 95, 170, 217, 274).

Aa cum se poate observa, cartea lui Goma ilustreaz toate formele de trivializare prin comparaie (accentul cznd pe comparaia deflectiv). Pe ansamblu, ns, aceasta este mai mult dect att: constituie o veritabil sintez a negaionismuluii antisemitismului, cum rar se poate gsi n literatura de limb romn.

Pe de alt parte, trebuie spus c Paul Goma se remarc prin radicalitate, nu prin originalitate. n diferite combinaii, idei similare au circulati nainte n mediile de dreapta din Romniai exil. La 27 aprilie 1993, editorialista Roxana Iordache se ntreba, n „Romnia liber” cnd vor „ngenunchea” evreii n faa romnilor, ca s i cear scuze pentru ceea ce le fcuser. Uriaul volum Holocaustul rou, al crui autor, Florin Mtrescu, triete n exilul german, a fost recenzat apreciativ, n ianuarie 1996, n „Romnia literar”.

Pentru cei ce vor s citeasc ntreaga carte, o pot face aici:

Anonim Negarea Holocaustului

Este de așteptat ca n curnd, evreii și țiganii s se ridice cu pretenții, cum au fcut și n celelalte state nvinse n cel de-al doilea rzboi mondial și s reclame c noi, urmașii victimelor invenției prinților lor, doctrina satanic a comunismului, s fim obligați s le pltim ”daune” milioane și milioane de euro pentru ”suferințele” și victileme holocashului din Romnia.

Dar suferința noastr cine o vede ?! Morții noștri nu cer dreptate ?

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *