Va suge monstrul UDMR “valoarea” românilor?

Pe când românii erau adormiți în somnul rațiunii, “democrația” l-a născut pe micul monstru, denumit Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, și l-a dat UDMR-ului să-l crească.

Micul monstru a fost învățat să se hrănească cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunțat pe panouri publicitare că aceasta nu mai este.

Să fie adevărat ?  Nici vorbă ! Micul monstru nu trebuie să se teamă că va muri de inaniție: românii mai au încă valoare, după cum se va vedea mai jos.

Oare micul monstru UDMR o va suge în continuare?

O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede.

Către Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

Nr. 1453/01.03.2011

Prin prezenta vă aduc la cunoștință faptul că, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creează o atmosferă de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptată împotriva membrilor comunității cetățenilor români de naționalitate română, astfel:

  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.

Consider că gravitatea expunerii acestor mesaje este mărită prin faptul că acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea că respectivele mesaje au statut de adevăr general valabil, precum și faptul că mesajele sunt accesibile în egală măsură copiilor, inducandu-le sentimentul că apartenența la naționalitatea română presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltării personalității și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții.

Ținând cont de cele de mai sus, vă solicit să analizați prezenta reclamație cu celeritate și să îi penalizați atât pe inițiatorii acestei campanii, cât și pe cei care au facilitat desfășurarea ei, într-un mod care să devină un element de referință pentru viitor.

Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastră să oblige Primăria București, pe lângă amenda maximă, să finanțeze organizarea unor activități reparatorii eficiente de către organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identității românești, precum și să declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfășurarea acestei campanii.

Cu considerație,

Mihai Tociu

Surse: Mihai Tociu Blog și ZiaristiOnline

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *