Pe cnd romnii erau adormii n somnul raiunii, “democraia” l-a nscut pe micul monstru, denumit Consiliul Naional pentru Combaterea Discriminrii, i l-a dat UDMR-ului s-l creasc.

Micul monstru a fost nvat s se hrneasc cu valoarea romnilor, dar la un anumit moment cineva a anunat pe panouri publicitare c aceasta nu mai este.

S fie adevrat ? Nici vorb ! Micul monstru nu trebuie s se team c va muri de inaniie: romnii mai au nc valoare, dup cum se va vedea mai jos.

Oare micul monstru UDMR o va suge n continuare?

O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede.

Ctre Consiliul Național pentru Combaterea Discriminrii

Nr. 1453/01.03.2011

Prin prezenta v aduc la cunoștinț faptul c, n data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare n București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creeaz o atmosfer de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, ndreptat mpotriva membrilor comunitții cetțenilor romni de naționalitate romn, astfel:

  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Romnii n-au valoare” și „Romnii nu sunt buni la pat”.

Consider c gravitatea expunerii acestor mesaje este mrit prin faptul c acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea c respectivele mesaje au statut de adevr general valabil, precum și faptul c mesajele sunt accesibile n egal msur copiilor, inducandu-le sentimentul c apartenența la naționalitatea romn presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltrii personalitții și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții.

Ținnd cont de cele de mai sus, v solicit s analizați prezenta reclamație cu celeritate și s i penalizați att pe inițiatorii acestei campanii, ct și pe cei care au facilitat desfșurarea ei, ntr-un mod care s devin un element de referinț pentru viitor.

Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastr s oblige Primria București, pe lng amenda maxim, s finanțeze organizarea unor activitți reparatorii eficiente de ctre organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identitții romnești, precum și s declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfșurarea acestei campanii.

Cu considerație,

Mihai Tociu

Surse: Mihai Tociu Blog și ZiaristiOnline

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *