Radio 21 vrea să ne jucăm de-a “măta-i curvă”

Un tip rătăcit în deșert ajunge, cu ultimele resurse de energie, la o casă izolată. Bate la ușă, dar nu răspunde nimeni. “Și tăcerea e un răspuns” își zice și apasă pe clanță. Ușa se deschide și înăuntru vede o masă plină cu de toate și un pat, în care stăteau dezbrăcați un tip și o tipă.

“Salvați-mă! Dați-mi o gură de apă”.

Cei doi se uită unul la altul și nu zic nimic. “Și tăcerea e un răspuns” își spune omul, apoi se repede la masă și bea o sticlă de apă dintr-o înghițitură.

“Acum că am băut, mi s-a făcut foame. Pot să mănânc puțin?”

Cei doi iar se uită unul la altul și tac. “Și tăcerea e un răspuns” zice omul, apoi se așează la masă și mănâncă pe îndelete. Desface și-o sticlă de vin și apoi una de whisky, după care se ridică și dă să plece.

“Mulțumesc, mi-ați salvat viața. Am mâncat, am băut și, dacă văd că sunteți așa de toleranți, îndrăznesc să vă cer să-mi permiteți să mă joc puțin cu doamna”. Cei doi se uită din nou unul la altul, nu zic nimic, așa că omul se dezbracă, pentru că “Și tăcerea e un răspuns”, apoi se suie în pat și îi dă un dop femeii.

“Mulțumesc. Sunteți cei mai ospitalieri oameni de pe pământ. O să spun și la alții” zice omul, în timp ce iese pe ușă și își vede de drum.

Tipul se uită dezgustat la femeie și îi spune: “Ești o curvă ordinară!”, la care femeia strigă extaziată: “Tu ai vorbit primul! Măta-i curvă!”.

De două săptămâni încoace, Radio 21 ne-o trage pe toate părțile, fiind convinși că nimeni nu va deschide gura, ca nu cumva Radio 21 să obțină publicitate. Radio 21 se bazează pe faptul că orice scandal generează publicitate, iar publicitatea negativă tot publicitate rămâne, adică oamenii vor uita repede despre ce a fost vorba, însă vor reține numele de Radio 21. Perversă mișcare!

Pe acest principiu, ei caută cu tot dinadinsul să provoace scandal, în timp ce toată presa se face că nu vede, numai ca să nu le ofere publicitate gratis.

Dar noi, românii, ce vină avem de am ajuns să fim folosiți de Radio 21 pentru a obține profit și, în același timp, să fim ignorați de toată presa, numai pentru că aceasta refuză să intre în jocul inițiat de Radio 21? Noi nu mai avem sentimente, onoare, demnitate? Am ajuns o cantitate neglijabilă?

Cum limita bunului simț a fost depășită demult, milioanele de români șocați de această campanie și-au pus întrebarea firească dacă avem vreo lege care să-i belescă pe cei de la Radio 21.

Din nefericire, întrebarea lor a rămas doar retorică, pentru că cei care aveau obligația să o facă, adică reprezentanții noștri, parlamentarii, politicienii, aleșii locali și instituțiile statului, nu au făcut-o. Să fie doar o coincidență cu faptul că apărarea onoarei românilor nu generează șpagă?

Eu însă merg mai departe și presupun că această justificare, aparent logică, nu este decât un scenariu conceput pentru a fi folosit drept paravan pentru o acțiune de demoralizare subliminală de amploare.

Zi-i de o mie de ori unui om că e incapabil și își va pierde toată încrederea în sine, zi-i unei femei de o mie de ori că e urâtă și nu va mai ieși din casă, zi-i unui copil de o mie de ori că e o rușine să fii român și tot restul vieții va căuta să devină orice altceva!

Ce dovadă mai clară poate exista în sprijinul acestui scenariu decât lipsa oricărei reacții din partea așa zisei societăți civile specializată în a face hau-hau pentru cea mai mică discriminare sau ofensă identitară?

Unde au fost Mircea Toma și ai săi țigani, autonomiști și poponari gălăgioși, plătiți de Soros și UE? Unde au fost deontologii de la HotNews, Adevărul, OTV, Realitatea, ProTV și ceilalți?

Cum se face că cei care și-ar târî-o și pe mă-sa prin tribunale dacă l-ar face pe un singur țigan „cioară”, nu au zis nici pîs când o întreagă națiune a fost violată la vedere?

Sau poate că lor le-a plăcut! Sau poate au descoperit că nu se mai simt “români”. Sau poate sunt necondiționat de acord cu afirmația “Românii n-au valoare”.

Nu cumva ei au fost eșantionul din care s-a tras concluzia că “Românii nu sunt buni la pat”, pentru că nu s-a făcut public niciun studiu care să fi ajuns la această concluzie? Cel puțin pe mine nu m-au verificat!

Iată însă că, în afară de cei câțiva care au pus mâna pe mijloacele de informare în masă și care își pun și nevestele la bătaie, numai ca să stea în capul mesei, mai există și alți români, care nu tolerează niciun atentat la identitatea și imaginea lor.

De fapt, majoritatea românilor nu s-ar fi lăsat angrenați în jocul stupid de a se abține să ia atitudine numai pentru a nu face reclamă lui Radio 21, și i-ar fi bubuit pe toți cei care au contribuit la această campanie, chiar din prima zi în care au umplut Bucureștiul cu mesajele lor provocatoare.

Numai că românii sunt oameni cu bun simț și temători de lege, și nici nu s-au gândit să-și creeze structuri de apărare la astfel de agresiuni, pentru că s-au bazat pe instituțiile statului lor.

Iată că s-au înșelat! A venit momentul ca cei care își doresc un alt viitor pentru această țară să facă un pas înaite și să își asume riscul de a nu fi apreciați.

Ce înseamnă un alt viitor? Simplu: ce nu ne place azi să facem să dispară mâine.

Azi, Radio 21 încearcă să facă bani terfelind mândria noastră, deci un alt viitor înseamnă ca toată lumea să știe că mesajele lor defăimătoare la adresa românilor sunt dezagreate și că este o mândrie să iei atitudine împotriva acestora.

Și ce satisfacție mai mare poți aduce unui român decât să vadă cu ochii lui cum cei care îl batjocoresc sunt plesniți peste bot?

Cu acestea în gând, am ales să “suplimentăm” panoul publicitar ce conținea “Românii n-au valoare”, aflat la intrarea în București dinspre autostrada Pitești, cu mesajul nostru: “Afirmația asta nu ne place”. Am ales o modalitate artistică modernistă de a ne transmite mesajul și Picasso însuși ne-a cerut prin vibrații energetice să îl acceptăm drept mentor.

Patru artiști, patru culori: Mihai Tociu – roșu, Doru Lala – galben, Andrei Roncea – albastru și Mihai Rapcea – verde, fiecare cu proporții de diluant proprii și cu stiluri de aruncat culorile diferite. Așteptăm comentarii, note și recenzii pentru operă.

Cum împreună cu arta apare și dorința de afirmare, ne-am asigurat recunoașterea oficială la Secția de Poliție 21, unde am depus, noi, cei patru artiști, un Autodenunț, pentru care am primit numărul de înregistrare 708/05.03.2011.

Ne-am oprit cu pictatul la un singur panou, deoarece nu suntem egoiști și vrem să îi lăsăm și pe alții să se exprime. Totuși, țineți cont de faptul că panourile sunt în număr limitat!

Iată, deci, o modalitate simplă prin care puteți încerca să nu mai lăsați tăcerea să vorbească pentru voi și, după sute de ani de toleranță, să nu mai permiteți celui care vă intră în casă cu burta lipită de spate să vă golească masa și, bonus, să vă electrizeze consoarta.

Intrați în grupul celor care nu se joacă de-a “măta-i curvă”!

Urmează textul autodenunțului pe care vor trebui să îl completeze și să îl înregistreze la poliție cei care doresc să fie premiați de Asociația Toleranță Zero cu câte un tricou și o șapcă:

Autodenunț

Către Secția de Poliție nr. ……..

Subsemnatul ……., CNP………., CI serie….. număr ………… domiciliat în …………….,

luând act de lipsa de intervenție a instituțiilor statului și a administrației publice locale față de agresiunea produsă la adresa identității românești, manifestată prin expunerea în spațiul public a unor afișe cu mesaje degradante și ofensatoare la adresa persoanelor de naționalitate română, mi-am asumat responsabilitatea de a îndrepta această stare de fapt prin alterarea grafică a respectivelor afișe într-o modalitate care să transmită privitorului starea de spirit că mesajul inițial este dezagreat.

În fapt, în data de ……, în jurul orei ……, am aruncat cu vopsea de culoare …….. în panoul publicitar situat la adresa ……………………….. care conținea mesajul: …………………….

Consider că această faptă este o acțiune civică, complementară activității instituțiilor statului, executată pe bază de voluntariat, de care sunt mândru și pentru care nu solicit nicio recompensare materială.

Față de cele de mai sus, vă solicit să acționați conform prevederilor legale.

Data:……………………. Semnătura:……………………..

Filmul complet al acțiunii și interviuri luate la cald găsiți aici:



Picasso
Încărcat de bindiribli. – Independent web videos.

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *