O pereche de lentile de contact active i vor schimba viaa! Vor transforma totul n jurul tu: obiectele vor prinde via, ambalajele alimentelor vor afia informaii digitale despre nutriie, vei putea schimba peisajul. Nu este scenariul vreunui science-fiction, ci un proiect care se testeaz la Universitatea Washington din Seattle.

Si, cel mai probabil, este scenariul vieii tale peste 10 de ani, spune consultantul n domeniul inovaiei, Nick Sohnemann.

Lentilele active pe care americanii le testeaz n prezent proiecteaz informaii digitale ctre retin despre obiectele din jur.

“Toate lucrurile se conecteaz ntre ele i deodat poi confrunta chipuri, locaii, cldiri i obii, n timp real, tot felul de informaii pe irisul tu”, a declarat Sohnemann.

Astfel, atunci cnd priveti o persoan, i poi afla numele, n ce stare se afl, i poi vedea profilul de Facebook sau alte informaii pe care dorete s le mprteasc. La fel pentru fiecare obiect privit, pentru care se vor afia date n timp real, fr a mai fi nevoie de cutare pe internet, de exemplu. i dei ar putea prea la prima vedere o nclcare grav a intimitii, consultantul n domeniul inovaiei, Nick Sohnemann, spune c oamenii vor accepta s afieze informaii personale. Motivul: acelai principiu ca n cazul site-urilor unde se cere nregistrare pentru a naviga gratuit. Lentilele active vor aduce un mare plus i business-ului. i asta pentru c afaceritii vor putea afla informaii preioase despre consumator: ce mrci prefer, de ce alege sau ce ar vrea s conin un anumit produs. Astfel, pot oferi produse personalizate, care s satisfac mai bine nevoile clienilor.

“Shopping-ul devine mai interesant pentru tine pentru c produsele care-i sunt oferite sunt relevante, sunt ceea ce-i doreti. Totul va fi mai eficient i mai personalizat”, spune consultantul n domeniul inovaiei.

Sun frumos, ns mai avem de ateptat cam 10 ani pentru a purta lentilele miracol. n 2021, ar trebui s fie un produs utilizat la scar larg, spune Sohnemann. Specialistul american a participat la Bucureti la Innovation Lab, primul eveniment despre inovatie i tendinele urmtorilor 20 de ani n business, media i tehnologie.

Sursa: MoneyChannel

ARTICOLE SCIENCE

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *