Mesaje masonice ascunse în promovarea Vodafone

O nouă campanie publicitară a companiei Vodafone ne-a atras atenția prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice. În străinătate, compania Vodafone a mai fost implicată în câteva rânduri în dezbateri publice pornite de la speculații cu privire la logo-ul firmei și unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice și reiau formule inițiatice utilizate în sfera masoneriei. rânduri în dezbateri publice pornite de la speculații cu privire la logo-ul firmei și unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice și reiau formule inițiatice utilizate în sfera masoneriei. La noi, povestea pleacă de la promovarea cartelelor pre-pay – Campania “Marea Ieșeală” – unde publicul-țintă pare să fie format din adolescenți ușor duși cu pluta, dominați de frustrări sexuale, iar adresarea de pe afișul campaniei este “Distracție maximă. Am zis!”. Formula imperativ-conclusivă “Am zis” este însă o clasică și arhicunoscută formă de încheiere a edictelor și comunicărilor oficiale ale masonilor. Se pot găsi și pentru neinițiați discursurile reprezentanților MLNR, din care selectăm pentru exemplificare un pasaj de încheiere, din Cuvântul înainte al Marelui Maestru al MLNR(www.grandlodge.ro).

“Frații din Marea Lojă Națională A României, Loja de Ritualistică și Cercetări Masonice condusă de Prea Respectatul Frate Nicu Filip a făcut progrese semnificative și cu ajutorul unor personalități din țară, neinițiate, care și-au oferit cu generozitate tot sprijinul. Cunoscându-vă dragi frați, aproape pe toți, cred în bunăvoința, înțelepciunea și curajul ce-l veți căpăta pentru a accede pe treptele perfectibilității împreună. Va asigurăm că pacea, înțelegerea și buna comunicare, prin libertatea de gândire și exprimare vor constitui cărămizile care vor fi zidite templului fiecăruia, încet, încet în timp și cu încredere, iar dacă nu vom reuși noi, vor face copiii noptri, și dacă nici ei nu vor reuși poate sau cu siguranță vor reuși copiii copiilor noștri, pentru că lucrarea noastră este în eternitate. Dumnezeu să vă lumineze casa, familia, copiii și să vă bucurați de ziua de mâine.
Am zis.”

Redacția „Curentul“ a contactat-o pe șefa Vodafone Romånia, Liliana Solomon, căreia i-am adresat mai multe întrebări cu privire la eventuala intenție a Vodafone de a se sprijini pe solidaritatea masonilor lansånd mesaje de promovare ce conțin formule-cheie specifice insiderilor lojilor. Doamna Solomon a negat o astfel de prezumție, adăugånd că după știința sa cei care au realizat Campania de promovare sunt tineri de la Compania McCann-Ericson și că Vodafone nu și-a asumat intenția de a se adresa în special masonilor, cel puțin dånsa nu crede aceasta.

Am luat legătura cu Bogdan Enoiu, reprezentantul McCann-Ericson, autorul Campaniei de promovare a Vodafone, care ne-a adus la cunoștință că echipa care a realizat Campania este formată din tineri și că nu crede că aceștia ar fi niște inițiați care s-au gåndit la mesaje masonice ascunse. Ne-a spus că va scoate totuși formula buclucașă din afișul Campaniei.

Venerabilii masoni din rețeaua Vodafone

Deși toată lumea neagă că formula de tip masonic din reclama Vodafone ar avea un sens ascuns și se susține că Vodafone n-ar avea nici în clin, nici în månecă cu masonii, am reușit să obținem o bază de date cu principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia și am descoperit că telefoanele de contact ale acestora sunt toate în rețeaua Vodafone .

Principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia

Coincidență sau nu, pånă una alta, marea Companie Vodafone a atras atenția și în străinătate, critici ai globalizării de tip masonic reclamånd prezența unor simboluri și formulări ce țin de mesajele cu sens ezoteric utilizate de companie. Astfel, a fost semnalată strania coincidență a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KKK (KuKluxKlan), o organizație tot de tip masonic ce militează pentru supremația rasei albe, cunoscută pentru conținutul rasist al ideologiei sale și mai ales pentru atacurile la adresa negrilor din Statele Unite, cu ani în urmă.

Coincidență a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KKK

S-a mai speculat pe marginea succesiunii celor trei semne grafice asemănătoare cifrei șase ce semnifică logoul companiei în reclamele Vodafone, într-o formă ce sugerează mult comentatul număr 666, considerat în unele medii drept un număr cu semnificații demonice.

Formă ce sugerează mult comentatul număr 666

Au circulat și comentarii cu privire la conectarea la net prin modemurile Vodafone, unde, de asemenea, apare un straniu port 666.

Conectarea la net prin modemurile Vodafone

Unii utilizatori au semnalat și plasat pe Internet captura de ecran ce proba că la încercarea de conectare a unui modem Vodafone la calculator avertismentul firewall-ul ESET marca portul cu nr. 666, cu notificarea între paranteze (doom), cuvånt ce înseamnă „osåndă“ (666).

Semnificații masonice surprinse în campaniile mondiale ale Vodafone
În Suedia, cu ani în urmă, a stårnit controverse Campania Vodafone care marca pe afiș o parafrază la o celebră zicere despre Noua Ordine și New World Ordere, sintagme considerate semnale masonice ce preced paradigma globalismului.

Afis – Noua Ordine și New World Order

„Welcome to our NEW WORLD“ este traducerea mesajului Vodafone lansat în Suedia, iar conotația masonică a mesajului nu mai are nevoie de explicații, decåt poate pentru minorii chemați la „Marea Ieșeală“ de Vodafone.

Vodafone, o companie gigant cu un profit pe anul fiscal 2008 de 6.66 miliarde lire sterline (13.1 miliarde dolari) și cu 260 de milioane de utilizatori înregistrați este văzută ca un instrument al unui Big Brother nu foarte friendly, cu șorțuleț și cu compas, care trasează mari cercuri de cuprindere a sute de milioane de oameni în aria de control a populației, fie și dacă avem în vedere numărul uriaș de oameni care pot fi ascultați și urmăriți prin tehnologia telefoanelor mobile, terminale interconentate la servere prin care își fac veacul în principal serviciile secrete de tot felul. Inclusiv la noi, Vodafone a fost obiectul unei cereri de chemare în instanță pentru că oferă date privind utilizatorii unor entități tenebroase, cum sunt serviciile de la noi, fără a li se specifica consumatorilor care semnează contractele de utilizare a serviciilor Vodafone că devin automat, pe banii lor, ținta interceptărilor și localizărilor instituțiilor unui stat cu înclinații polițienești vădite, dacă avem în vedere noile reglemementări și proiecte de lege promovate inclusiv de personaje ca Olguța Vasilescu, de la PSD, demascată de foștii colegi de la PRM drept „manipulatoarea pixului lui Vadim“, prin care se încearcă limitarea dreptului la expresie, urmărirea celor care comentează „negativ“ la adresa autorităților corupte și vicioase.

Mai mult sau mai puțin subliminal, dar deseori pe față, la vedere, simbolistica masonică este inclusă și în alte campanii de promovare ale unor produse lansate de companii similare Vodafone. În numărul viitor vom exemplifica utilizarea acestora de către compania „concurentă“ a Vodafone, Orange.

autor: George Roncea
sursa: ziarul
Curentul

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *