O nou campanie publicitar a companiei Vodafone ne-a atras atenia prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice. n strintate, compania Vodafone a mai fost implicat n cteva rnduri n dezbateri publice pornite de la speculaii cu privire la logo-ul firmei i unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice i reiau formule iniiatice utilizate n sfera masoneriei. rnduri n dezbateri publice pornite de la speculaii cu privire la logo-ul firmei i unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice i reiau formule iniiatice utilizate n sfera masoneriei. La noi, povestea pleac de la promovarea cartelelor pre-pay – Campania “Marea Ieeal” – unde publicul-int pare s fie format din adolesceni uor dui cu pluta, dominai de frustrri sexuale, iar adresarea de pe afiul campaniei este “Distracie maxim. Am zis!”. Formula imperativ-conclusiv “Am zis” este ns o clasic i arhicunoscut form de ncheiere a edictelor i comunicrilor oficiale ale masonilor. Se pot gsi i pentru neiniiai discursurile reprezentanilor MLNR, din care selectm pentru exemplificare un pasaj de ncheiere, din Cuvntul nainte al Marelui Maestru al MLNR(www.grandlodge.ro).

“Fraii din Marea Loj Naional A Romniei, Loja de Ritualistic i Cercetri Masonice condus de Prea Respectatul Frate Nicu Filip a fcut progrese semnificative i cu ajutorul unor personaliti din ar, neiniiate, care i-au oferit cu generozitate tot sprijinul. Cunoscndu-v dragi frai, aproape pe toi, cred n bunvoina, nelepciunea i curajul ce-l vei cpta pentru a accede pe treptele perfectibilitii mpreun. Va asigurm c pacea, nelegerea i buna comunicare, prin libertatea de gndire i exprimare vor constitui crmizile care vor fi zidite templului fiecruia, ncet, ncet n timp i cu ncredere, iar dac nu vom reui noi, vor face copiii noptri, i dac nici ei nu vor reui poate sau cu siguran vor reui copiii copiilor notri, pentru c lucrarea noastr este n eternitate. Dumnezeu s v lumineze casa, familia, copiii i s v bucurai de ziua de mine.
Am zis.”

Redacia „Curentul“ a contactat-o pe efa Vodafone Romånia, Liliana Solomon, creia i-am adresat mai multe ntrebri cu privire la eventuala intenie a Vodafone de a se sprijini pe solidaritatea masonilor lansånd mesaje de promovare ce conin formule-cheie specifice insiderilor lojilor. Doamna Solomon a negat o astfel de prezumie, adugånd c dup tiina sa cei care au realizat Campania de promovare sunt tineri de la Compania McCann-Ericson i c Vodafone nu i-a asumat intenia de a se adresa n special masonilor, cel puin dånsa nu crede aceasta.

Am luat legtura cu Bogdan Enoiu, reprezentantul McCann-Ericson, autorul Campaniei de promovare a Vodafone, care ne-a adus la cunotin c echipa care a realizat Campania este format din tineri i c nu crede c acetia ar fi nite iniiai care s-au gåndit la mesaje masonice ascunse. Ne-a spus c va scoate totui formula bucluca din afiul Campaniei.

Venerabilii masoni din reeaua Vodafone

Dei toat lumea neag c formula de tip masonic din reclama Vodafone ar avea un sens ascuns i se susine c Vodafone n-ar avea nici n clin, nici n månec cu masonii, am reuit s obinem o baz de date cu principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia i am descoperit c telefoanele de contact ale acestora sunt toate n reeaua Vodafone .

Principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia

Coinciden sau nu, pån una alta, marea Companie Vodafone a atras atenia i n strintate, critici ai globalizrii de tip masonic reclamånd prezena unor simboluri i formulri ce in de mesajele cu sens ezoteric utilizate de companie. Astfel, a fost semnalat strania coinciden a logoului firmei cu nsemnul grafic din centrul logoului KKK (KuKluxKlan), o organizaie tot de tip masonic ce militeaz pentru supremaia rasei albe, cunoscut pentru coninutul rasist al ideologiei sale i mai ales pentru atacurile la adresa negrilor din Statele Unite, cu ani n urm.

Coinciden a logoului firmei cu nsemnul grafic din centrul logoului KKK

S-a mai speculat pe marginea succesiunii celor trei semne grafice asemntoare cifrei ase ce semnific logoul companiei n reclamele Vodafone, ntr-o form ce sugereaz mult comentatul numr 666, considerat n unele medii drept un numr cu semnificaii demonice.

Form ce sugereaz mult comentatul numr 666

Au circulat i comentarii cu privire la conectarea la net prin modemurile Vodafone, unde, de asemenea, apare un straniu port 666.

Conectarea la net prin modemurile Vodafone

Unii utilizatori au semnalat i plasat pe Internet captura de ecran ce proba c la ncercarea de conectare a unui modem Vodafone la calculator avertismentul firewall-ul ESET marca portul cu nr. 666, cu notificarea ntre paranteze (doom), cuvånt ce nseamn „osånd“ (666).

Semnificaii masonice surprinse n campaniile mondiale ale Vodafone
n Suedia, cu ani n urm, a stårnit controverse Campania Vodafone care marca pe afi o parafraz la o celebr zicere despre Noua Ordine i New World Ordere, sintagme considerate semnale masonice ce preced paradigma globalismului.

Afis – Noua Ordine i New World Order

„Welcome to our NEW WORLD“ este traducerea mesajului Vodafone lansat n Suedia, iar conotaia masonic a mesajului nu mai are nevoie de explicaii, decåt poate pentru minorii chemai la „Marea Ieeal“ de Vodafone.

Vodafone, o companie gigant cu un profit pe anul fiscal 2008 de 6.66 miliarde lire sterline (13.1 miliarde dolari) i cu 260 de milioane de utilizatori nregistrai este vzut ca un instrument al unui Big Brother nu foarte friendly, cu orule i cu compas, care traseaz mari cercuri de cuprindere a sute de milioane de oameni n aria de control a populaiei, fie i dac avem n vedere numrul uria de oameni care pot fi ascultai i urmrii prin tehnologia telefoanelor mobile, terminale interconentate la servere prin care i fac veacul n principal serviciile secrete de tot felul. Inclusiv la noi, Vodafone a fost obiectul unei cereri de chemare n instan pentru c ofer date privind utilizatorii unor entiti tenebroase, cum sunt serviciile de la noi, fr a li se specifica consumatorilor care semneaz contractele de utilizare a serviciilor Vodafone c devin automat, pe banii lor, inta interceptrilor i localizrilor instituiilor unui stat cu nclinaii poliieneti vdite, dac avem n vedere noile reglemementri i proiecte de lege promovate inclusiv de personaje ca Olgua Vasilescu, de la PSD, demascat de fotii colegi de la PRM drept „manipulatoarea pixului lui Vadim“, prin care se ncearc limitarea dreptului la expresie, urmrirea celor care comenteaz „negativ“ la adresa autoritilor corupte i vicioase.

Mai mult sau mai puin subliminal, dar deseori pe fa, la vedere, simbolistica masonic este inclus i n alte campanii de promovare ale unor produse lansate de companii similare Vodafone. n numrul viitor vom exemplifica utilizarea acestora de ctre compania „concurent“ a Vodafone, Orange.

autor: George Roncea
sursa: ziarul
Curentul

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *