Din presa ortodox, aflm c prea osnditul (spre pierzanie) ”Patriarh” Daniel, și asigur locul n Iad, schimbnd – la republicare, textul prohodului Mantuitorului nostru Iisus Hristos.

Din textul patristic al Prohodului– care se citeste la Denia Prohodului Domnului din seara de Vinerea Mare – , așa cum era din moși strmoși, au fost ndeprtate sau modificate toate pasajele referitoare la evrei și la decderea spiritual a acestora, ca urmare a Crucificrii Mntuitorului.

Aceste stihuri au fost indepartate.

Din STAREA NTI au fost eliminate total:

56. Urmaii lui Iuda,
Din izvor adpai
i cu man sturai demult, n pustiu,
n mormnt l pun pe Hrnitorul lor.

58. ngmfat Israil,
Ucigae popor !
Pentru ce pe Varava, ptima, slobozi,
Iar pe Domnul pentru ce l rstigneti ?

62. Pizmre popor,
Uciga blestemat !
Ruineaz-te mcar, nviind Hristos,
De mahrama i de giulgiurile Lui.

Din STAREA A DOUA au fost eliminate total:

33. Tu, ca Cel ce eti
De via dttor, Cuvinte,
Pe iudei nu i-ai ucis, fiind rstignit;
Ba chiar i pe morii lor i nviezi.

42. O, neam jidovesc
ndrtnic, ce-ai primit arvuna !
Cunoscut-ai ridicarea Bisericii;
Pentru ce dar pe Hristos L-ai osndit ?

51. O, iudeilor !
Ruinai-v mcar de morii
nviai de Dttorul vieii lor,
Cel pe Care, plini de pizm, L-ai ucis.

(Acesta din urm este singurul caz n care nu a avut loc o eliminare total, ns – esenial pentru manipulatori – a fost schimbat “O, iudeilor !” cu “Fariseilor” !!!).

61. Cel fr de-nceput,
Venice Printe, Fiu i Duh Sfnt,
ntrete stpnirea mpratilor
mpotriva dumanilor, ca un bun.

Din STAREA A TREIA au fost eliminate total:

7. Cei hrnii cu man
Lovesc cu piciorul
n Binefctorul.

9. O, ce nebunie !
Pe Hristos omoar
Cei ce-au ucis pe profei.

12. Zis-a neleptul:
“Groap-adnc este
Gtlejul jidovilor.”

13. La viclenii jidovi,
Cile lor strmbe
Curse i ciulini sunt.

24. Pier rstignitorii,
mprate-a toate,
Dumnezeiescule Fiu.

25. Toi pier, mpreun,
n groapa pierzrii,
Brbaii sngiuirilor.

Modificrile ”corecte politic” aduse sub ”vntul” ecumenic ce bate (și mprștie credința) prin Biserica Ortodox Romn, de sub pulpana fluturnd a inconștientului Daniel Ciubotea (iart-l Doamne, c nu știe ce face, și cum d arvun diavolului pentru locul su n Iad) au revoltat pe mulții fii ai Bisericii.

Vocea Patriarhiei, prin organul su de pres, anunț ”lansarea ”crii” Prohodul Domnului, Dumnezeului i Mntuitorului nostru Iisus Hristos la Editura Institutului Biblic i de Misiune Ortodox, cu binecuvntarea Preafericitului Printe Patriarh Daniel”, menționndu-se c e vorba despre o ediție ”mbuntțit”, fr a face vorbire despre cenzura adus textului canonic și motivele pentru care s-a fcut acest lucru, și din a cui putere.

Se vorbește n scurta prezentare, doar despre condițiile grafice deosebite (de parc asta era important !), precizndu-se N MOD MINCINOS c ”textul este diortosit dup cel grecesc i cuprinde toate strofele Prohodului, aezate astfel nct s poat fi cntate cu uurin, dup melodiile tradiionale. Textul este nsoit de succinte indicaii tipiconale privitoare la slujba Deniei i cuprinde, spre final, ecteniile care se rostesc la nconjurarea bisericii cu Sfntul Epitaf.

Cutnd n Dicționarul Explicativ al Limbii Romne, aflm c a diortosi nseamn ”A ndrepta și a mbuntți limba crților bisericești de slujb”. Cutnd textul grecesc al Prohodului Domnului, observm c acesta are n cuprinsul su toate pasajele scoase de filo-jidanul nostru ”patriarh”. Oare dup ce text ”grecesc” o fi fcut acesta ”diortosirea” !? Nu cumva, din nebgare de seam, o fi fcut-o dup unul jidnesc ?!

ntrebarea legitim care se pune, este: CU A CUI PUTERE ȘI AUTORITATE SE FACE ”diortosirea” UNUI TEXT LITURGHIC DE PRIM IMPORTANȚ !? Potrivit Canonului 21 Trulan, nu e voie a se interveni n textul liturgic aprobat de autoritțile bisericii și de Tradiție. Cu privire la diortosirea unui text liturghic, se mai spune c aceasta se poate face de ctre orice preot, ns NUMAI ATUNCI CND CUVINTELE SUNT DEPȘITE, ȘI FR A SE SCHIMBA SENSUL TEXTULUI, n caz contrar, textul fiind considerat a fi modificat n mod eretic !!!

Can. 103 Cartagina, prevede ca la liturghie se folosesc formulare liturgice aprobate de biserica. NU sunt admise improvizatiile liturgice.

Ce se ntmpl cu crțile eretice ?! Potrivit Canonului 60 apostolic: n Biseric este interzis rspndirea crților false. Mai mult, potrivit Canonului 63 Trulan: toate crțile eretice trebuie s se ard.

Deci, n mod normal, toat ediția nou aprut sub ”binecuvntarea” eretic a masonului Ciubotea Daniel, trebuie scoas din biserici, de la pangare și ARS !

n schimb, același ”Patriarh” tace ca omologul su n ppușoi, cnd vine vorba de badjocorirea lui Hristos de ctre evrei. De ce oare ?!

Ia priviți video-ul de mai jos, un fragment al unei emisiuni de ”divertisment” de la un post evreiesc, care face lecții ”amuzante” de istorie a evreilor, difuzat de Paștele creștinilor din 2009. Pe youtube, secvența respectiv are urmtorul avertisment: ”From the show “Toffee VeHa-Gorillah” – WARNING!!! Explicit and offensive anti-Christian material contained.” n mod normal, dministratorii youtube ar fi trebuit s scoat aceast filmare, ntruct este ofensatoare pentru creștini (au aceast clauz n tutorialul legal privind Termenii și Condițiile n care utilizatorii pot posta pe youtube). Faptul c nu este scoas, mi demonstreaz nc o dat, daca mai era nevoie, c la nivel mondial EXIST O OFENSIV PUTERNIC ANTI-CREȘTIN:

Si o alt emisiune, n care Fecioara Maria si Iisus sunt badjocoriți, n hohotele de rs ale spectatorilor:
Culmea jidanismului la o televiziune din Israel…

Vezi mai multe video din film

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.