Iata ultimul “beneficiu” al apartenentei noastre la noua Uniune Sovietica, adica UE: absolut toate datele noastre personale, urmeaza sa fie transferate pentru “pastrarea n siguranta deplina”, statului Israel. Fireste, ele vor fi tinute la curent n timp real. De ce se face asta? Asa, pentru ca baietii pot sa o faca! Nu se ofera absolut nici o justificare pentru aceasta aberanta masura anti-libertate si nici nu este vorba de vre-o reciprocitate.

Nu ntreaba nimeni dintre “reprezentantii” nostri ce treaba are statul evreu cu numele, chipurile si vrsta copiilor nostri, cu parerile noastre politice si cu starea de sanatate a romnilor precum rezultata din fisele de asigurare ale CAS? Dar cu veniturile noastre si cu numerele de telefon sunate, cu rudele si prietenii nostri, bagati mpotriva vointei lor ntr-o uriasa baza relationala de date?
Domnilor politicieni de la putere,de-aceea am intrat noi n UE, ca sa ne dati pe tava unora care nu au nici o treaba cu Europa, nafara faptului ca ne cumpara literalmente tara de sub noi si nfaptuiesc n ascuns planuri secrete de colonizare a Romniei, mpreuna cu guvernantii nostri ?
Are cineva idee daca romanii au fost pusi la curent cu faptul ca, pe 31 ianuarie CE a aprobat transferul datelor personale ale cetatenilor tarilor membre, catre Israel ? Decizia adoptata pe 31 ianuarie 2011 prin care se prevede transferul datelor personale ale cetatenilor CE catre Israel explica faptul ca acest Stat raspunde directivei 95/46 privind protectia datelor. Justificarea deciziei nu apare in text.
Comisarii nostri au fost de acord cu aceasta decizie? Cum se justifica hotararea?
Date personale inseamna numerele de telefoane,conturile bancare,datele de sanatate, familia, deplasarile.. TOATE datele pe care guvernele statelor membre le colecteaza despre noi.
Nu ntreab nimeni dintre “reprezentanii” notri ce treab are statul evreu cu numele, chipurile i vrsta copiilor notri, cu prerile noastre politice i cu starea de sntate a romnilor precum rezultat din fiele de asigurare ale CAS? Dar cu veniturile noastre i cu numerele de telefon sunate, cu rudele i prietenii notri, bgai mpotriva voinei lor ntr-o uria baz relaional de date?

Pi ce suntem noi mi javrelor, romni i la noi acas’ stpni, sau iobagii umili ai lui iic ?

Cnd un strin caut s afle totul despre tine, nu-i aa c se erijeaz n poziia de stpn al tu ? De cnd am devenit noi subiectul lor de studiu i de ce i ajut “reprezentanii” notri n acest scop?

Toate Statele trebuie sa puna in aplicare directiva 95/46 in termen de trei luni….
Iata textul in cauza, pentru cititorii care nu cred cele relatate mai sus:

2011/61/UE: Decizia Comisiei din 31ianuarie 2011 n temeiul Directivei 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului privind nivelul de protecție adecvat asigurat de Statul Israel privind prelucrarea automat a datelor cu caracter personal [notificat cu numrul C(2011) 332] Text cu relevanț pentru SEE

Jurnalul Oficial L 027 , 01/02/2011 p. 0039 – 0042

Decizia Comisiei

din 31 ianuarie 2011

n temeiul Directivei 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului privind nivelul de protecție adecvat asigurat de Statul Israel privind prelucrarea automat a datelor cu caracter personal

[notificat cu numrul C(2011) 332]

(Text cu relevanț pentru SEE)

(2011/61/UE)

COMISIA EUROPEAN,

avnd n vedere Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene,

avnd n vedere Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 24 octombrie 1995 privind protecția persoanelor fizice n ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date [1], n special articolul 25 alineatul (6),

Dup consultarea Autoritții Europene pentru Protecția Datelor,

ntruct:

(1) n temeiul Directivei 95/46/CE, statelor membre li se cere s ia msuri astfel nct transferul datelor cu caracter personal ctre o țar terț s poat avea loc numai n cazul n care țara terț n cauz asigur un nivel adecvat de protecție și n cazul n care legile statelor membre care pun n aplicare alte dispoziții ale directivei sunt respectate nainte de transfer.

(2) Comisia poate constata c o țar terț asigur un nivel adecvat de protecție. n acest caz, datele cu caracter personal pot fi transferate din statele membre fr s fie nevoie de garanții suplimentare.

(3) n temeiul Directivei 95/46/CE, nivelul de protecție a datelor trebuie evaluat ținnd seama de toate mprejurrile care au legtur cu o operațiune de transfer de date sau cu o serie de operațiuni de transfer de date și acordnd o atenție special mai multor elemente relevante pentru transfer, enumerate la articolul 25.

(4) Avnd n vedere diferitele abordri privind protecția datelor din țrile terțe, evaluarea caracterului adecvat trebuie efectuat și orice decizie n temeiul articolului 25 alineatul (6) din Directiva 95/46/CE trebuie adoptat și pus n aplicare astfel nct s nu creeze discriminri arbitrare sau nejustificate faț de țrile terțe n care exist condiții similare ori ntre acestea, și s nu se constituie o barier mascat n calea comerțului, ținnd seama de angajamentele internaționale actuale ale Uniunii Europene.

(5) Sistemul juridic din Statul Israel nu dispune de o constituție scris, ns Curtea Suprem din Statul Israel a acordat un statut constituțional anumitor “legi de baz”. Aceast “legislație de baz” este completat de o jurisprudenț extins, ntruct sistemul juridic israelian ader n mare msur la principiile dreptului comun. Dreptul la protecția vieții private este inclus n legislația de baz: “Demnitate uman și libertate”, n secțiunea 7.

(6) Standardele legale pentru protecția datelor cu caracter personal n Statul Israel sunt bazate n mare parte pe standardele stabilite prin Directiva 95/46/CE și sunt prevzute n Legea privind protecția vieții private 5741-1981, modificat ultima dat n 2007 pentru a stabili noi cerințe privind prelucrarea datelor cu caracter personal și organizarea detaliat a autoritții de supraveghere.

(7) Legislația n domeniul protecției datelor este completat, de asemenea, de decizii guvernamentale privind punerea n aplicare a Legii privind protecția vieții private 5741-1981 și organizarea și funcționarea autoritții de supraveghere, bazat n mare parte pe recomandrile formulate n raportul adresat Ministerului Justiției de ctre Comitetul de examinare a legislației n ceea ce privește bazele de date (raportul Schoffman).

(8) Mai multe instrumente juridice care reglementeaz diferite sectoare, precum legislația din sectorul financiar, reglementrile n domeniul sntții și registrele publice, conțin, de asemenea, dispoziții privind protecția datelor.

(9) Standardele juridice n materie de protecție a datelor aplicabile n Statul Israel includ toate principiile de baz necesare pentru a asigura un nivel adecvat de protecție a persoanelor fizice n ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal din bazele de date automatizate. Capitolul 2 din Legea privind protecția datelor 5741-1981, care prevede principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, nu se aplic prelucrrii datelor cu caracter personal din bazele de date neautomatizate (bazele de date manuale).

(10) Aplicarea standardelor juridice n materie de protecție a datelor este garantat prin ci de atac de ordin administrativ și judiciar, precum și printr-un control independent exercitat de autoritatea de supraveghere, și anume de Autoritatea privind legislația, informația și tehnologia din Statul Israel (ILITA), care este nvestit cu atribuții de investigație și intervenție și care acționeaz n deplin independenț.

(11) Autoritțile israeliene responsabile de protecția datelor au dat explicații și asigurri referitoare la modul n care trebuie interpretat legislația israelian și au confirmat c legislația israelian privind protecția datelor este pus n aplicare conform acestei interpretri. Prezenta decizie ține seama de explicațiile și asigurrile respective și este, prin urmare, condiționat de acestea.

(12) Prin urmare, ar trebui s se considere c Statul Israel asigur un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, astfel cum este prevzut n Directiva 95/46/CE, n ceea ce privește transferurile internaționale automatizate de date cu caracter personal din Uniunea European ctre Statul Israel sau transferurile neautomatizate supuse unor prelucrri automatizate n Statul Israel. Pe de alt parte, transferurile internaționale de date cu caracter personal din UE ctre Statul Israel, atunci cnd att transferul n sine, ct și prelucrarea ulterioar a datelor se efectueaz exclusiv prin mijloace neautomatizate, nu intr sub incidența prezentei decizii.

(13) Pentru a asigura transparența și pentru a garanta capacitatea autoritților competente ale statelor membre de a asigura protecția persoanelor fizice n ceea ce privește prelucrarea datelor lor cu caracter personal, trebuie specificate circumstanțele excepționale n care poate fi justificat suspendarea anumitor fluxuri specifice de date, fr a aduce atingere constatrii unui nivel adecvat de protecție.

(14) Constatrile prezentei decizii privind nivelul adecvat de protecție se refer la Statul Israel, astfel cum este definit n conformitate cu dreptul internațional. Transferurile ulterioare ctre un destinatar din afara Statului Israel, astfel cum este definit n conformitate cu dreptul internațional, ar trebui considerate transferuri de date cu caracter personal ctre țri terțe.

(15) Grupul de lucru pentru protecția persoanelor fizice n ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, stabilit n temeiul articolului 29 din Directiva 95/46/CE, și-a dat avizul favorabil cu privire la nivelul adecvat de protecție a datelor cu caracter personal n ceea ce privește transferurile internaționale automatizate de astfel de date din Uniunea European sau transferurile neautomatizate supuse unor prelucrri automate n Statul Israel. n avizul su favorabil, grupul de lucru a ncurajat autoritțile israeliene s adopte noi dispoziții care s extind aplicarea legislației israeliene la bazele de date manuale, care s recunoasc n mod explicit aplicarea principiului proporționalitții la prelucrarea datelor cu caracter personal n sectorul privat și care s interpreteze excepțiile pentru transferurile internaționale de date n conformitate cu criteriile prevzute n documentul su de lucru privind interpretarea comun a articolului 26 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE [2]. Acest aviz a fost luat n considerare pentru pregtirea prezentei decizii [3].

(16) Comitetul instituit n temeiul articolului 31 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE nu a emis un aviz n termenul stabilit de președintele acestuia,

ADOPT PREZENTA DECIZIE:

Articolul 1

(1) n sensul articolului 25 alineatul (2) din Directiva 95/46/CE, se consider c Statul Israel ofer un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal transferate din Uniunea European n ceea ce privește transferurile internaționale automate de date cu caracter personal din Uniunea European sau n cazul transferurilor neautomate, dac aceste sunt supuse unor prelucrri automate n Statul Israel.

(2) Autoritatea israelian competent n materie de supraveghere a aplicrii standardelor juridice privind protecția datelor n Statul Israel este “Autoritatea privind legislația, informația și tehnologia din Statul Israel (ILITA)”, menționat n anexa la prezenta decizie.

Articolul 2

(1) Prezenta decizie se refer exclusiv la nivelul adecvat de protecție oferit n Statul Israel, astfel cum este definit n conformitate cu dreptul internațional, n vederea ndeplinirii cerințelor de la articolul 25 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE și nu aduce atingere altor condiții sau restricții care pun n aplicare alte dispoziții din directiva menționat anterior care se refer la prelucrarea datelor cu caracter personal n statele membre.

(2) Prezenta decizie se aplic n conformitate cu dreptul internațional. Aceasta nu aduce atingere statutului nlțimilor Golan, Fșiei Gaza și Cisiordaniei, inclusiv Ierusalimului de Est, astfel cum este definit n conformitate cu dreptul internațional.

Articolul 3

(1) Fr a aduce atingere atribuțiilor lor de a lua msuri pentru a asigura respectarea dispozițiilor naționale adoptate n temeiul unor alte dispoziții dect cele prevzute la articolul 25 din Directiva 95/46/CE, autoritțile competente din statele membre și pot exercita atribuțiile pentru a suspenda fluxurile de date ctre un destinatar din Statul Israel n vederea protejrii persoanelor fizice n ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora, n urmtoarele cazuri:

(a) atunci cnd o autoritate israelian competent a stabilit c destinatarul ncalc standardele de protecție aplicabile; sau

(b) atunci cnd este foarte probabil ca standardele de protecție s fie nclcate, exist motive ntemeiate s se cread c autoritatea israelian competent nu ia sau nu va lua msuri adecvate și n timp util pentru a rezolva cauza respectiv, continuarea transferului ar crea un pericol iminent de prejudiciere grav a persoanelor n cauz, iar autoritțile competente din statul membru au depus eforturi rezonabile n aceste circumstanțe de a avertiza partea responsabil de prelucrarea datelor din Statul Israel și i-au oferit posibilitatea de a rspunde.

(2) Suspendarea nceteaz de ndat ce sunt asigurate standardele de protecție, iar autoritții competente din statele membre n cauz i se aduce la cunoștinț acest lucru.

Articolul 4

(1) Statele membre informeaz fr ntrziere Comisia cu privire la msurile luate n temeiul articolului 3.

(2) Statele membre și Comisia se informeaz reciproc cu privire la cazurile n care msurile luate de autoritțile israeliene rspunztoare de respectarea standardelor de protecție nu asigur aceast respectare a standardelor.

(3) n cazul n care informațiile culese n temeiul articolului 3 și al alineatelor (1) și (2) din prezentul articol demonstreaz c un organism nsrcinat cu asigurarea respectrii standardelor de protecție n Statul Israel nu și ndeplinește eficient rolul, Comisia informeaz autoritatea israelian competent și, n cazul n care este necesar, prezint un proiect de msuri n conformitate cu procedura prevzut la articolul 31 alineatul (2) din Directiva 95/46/CE n vederea abrogrii sau suspendrii prezentei decizii ori a limitrii domeniului de aplicare a acesteia.

Articolul 5

Comisia evalueaz punerea n aplicare a prezentei decizii și raporteaz orice constatare pertinent comitetului nființat n temeiul articolului 31 din Directiva 95/46/CE, incluznd orice dovad care ar putea afecta constatarea de la articolul 1 din prezenta decizie conform cruia protecția datelor n Statul Israel este adecvat, n sensul articolului 25 din Directiva 95/46/CE, precum și orice dovad din care rezult c prezenta decizie este aplicat n mod discriminatoriu. Comisia va monitoriza, n special, prelucrarea datelor cu caracter personal n bazele de date manuale.

Articolul 6

Statele membre iau toate msurile necesare pentru a se conforma prezentei decizii n termen de 3 luni de la data notificrii acesteia.

Articolul 7

Prezenta decizie se adreseaz statelor membre.

Adoptat la Bruxelles, 31 ianuarie 2011.

Pentru Comisie

Viviane Reding

Vicepreședinte

[1] JO L 281, 23.11.1995, p. 31.

[2] Documentul WP114 din 25 noiembrie 2005. Disponibil la adresa:http://ec.europa.eu/justice_home/fsj/privacy/docs/wpdocs/2005/wp114_en.pdf

[3] Avizul 6/2009 privind nivelul de protecție a datelor cu caracter personal n Israel. Disponibil la adresa:http://ec.europa.eu/justice_home/fsj/privacy/docs/wpdocs/2009/wp165_en.pdf


ANEX

Autoritatea competent n materie de supraveghere menționat la articolul 1 alineatul (2) din prezenta decizie:

The Israeli Law, Information and Technology Authority (Autoritatea privind legislația, informația și tehnologia din Statul Israel)

The Government Campus

9th floor

125 Begin Rd.

Tel Aviv

Israel

Adresa poștal:

P.O. Box 7360

Tel Aviv, 61072

Tel.: +972-3-7634050

Fax: +972-2-6467064

E-mail:ILITA@justice.gov.il

Site:http://www.justice.gov.il/MOJEng/RashutTech/default.htm
Comisarii nostri ieuropeni, EUROparlamentarii nostri au fost de acord cu aceasta decizie? Cum se justifica hotararea?

Cretinul Becali, patriotul Vadim, IPS Iosif (reprezentantul BOR pe langa Institutiile Europene), “fata lui tata” Elena Bsescu, CAREVA DINTRE ACEȘTIA v-au spus ceva domniilor voastre sau doar protii de pe ulia mea n-au habar ca Strulica va fi informat prompt in legatura cu starea varicelor aei Lenua?

sursa:wikileaks.ro

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *