M-a rugat cineva s i scriu cteva cuvinte duhovniceti despre ncercarea de schimbare a Constituiei. „Ce vrei s-i spun?” i-am zis. „Vor s schimbe Constituia proast pe care o avem cu una distrugtoare”.

El ns a insistat s i scriu ceva mai mult. Dar ce cuvinte duhovniceti poi gsi oare ca s vorbeti cu pace despre spurcciunea inimii lui Iuda? Ce cuvinte duhovniceti s aflu pentru a vorbi cu pace despre urciunea pustiirii ce stpnete inimile celor ce conduc astzi acest sfiat stat romnesc?

De mult am spus c genocidul pe care Romnii l fac asupra propriilor copii, prin numrul imens de avorturi (locul I n lume la avorturi/locuitor), va aduce mari nenorociri asupra rii i poporului. Acum ncepe pedeapsa lui Dumnezeu asupra unei generaii desfrnate i ucigae, care pentru libera curvie i preacurvie i asasineaz copiii nc n pntece, fr cea mai mic mil. Acum ncepe pedeapsa pentru nepsarea fa de sfinii martiri i mucenici care pentru Hristos i pentru fraii lor Romni au suferit chinuri inimaginabile n temniele i lagrele comuniste. Acum ncepe mnia lui Dumnezeu pe care rugciunile sfinilor au inut-o n loc atta vreme. Acum paharul mniei lui Dumnezeu s-a umplut i se va revrsa peste capetele celor ce s-au lepdat de Credina Romneasc, de Istoria Neamului i de toate lucrurile care peste tot n lume sunt sfinte.

Cci aceast mutilare a Constituiei – numit de farisei „revizuire” – va da unora puteri la care viseaz mafioii i jefuitorii din toate timpurile, pe de-o parte; pe de alt parte, i mult mai grav, aceast „Constituie” nou marcheazsfritul Romniei ca stat. Consecina direct a acestei „Constituii” va fi, dup cum vom vedea imediat,des-fiinarea Romniei, mprirea ei ntre puteri i interese strine, distrugerea Neamului Romnesc.

Oare e prea mult s spun aceasta?

Eu nsumi a dori s nu fie aa. Din nenorocire, ceasul pentru care mult m-am temut, iat,s-a apropiat i aproape nu mai sunt sperane de scpare.

De ce? De ce ar fi aceast „Disoluie” zis „Constituie” semnul unui asemenea cumplit moment?

n primul rnd pentru c aceast „Constituie” d minoritilor naionale drepturi att de mari, nctanuleazpractic o serie de drepturi i principii naionalefundamentale.

Astfel, n orice stat unitar din lume – i n imensa majoritate a celor confederale – esteobligatoriecunoaterea limbii oficiale. De acum nainte ns, n Romnia va fi invers: va fi obligatorie cunoaterea limbilor minoritilor,nua limbii romne. Adicva fi obligatoriuca oamenii s cunoasc limba ungar, limba igneasc, limba rus, limba ucraineean, limba bulgreasc, n fine, orice limb minoritar. n schimb limba romnnueste obligatorie!

Nu e de crezut? Nu se poate aa ceva?

Citete proiectul de „revizuire” a Constituiei!

Articolul 119 din vechea Constituie se modific, nu doar impunndu-se constituional „autonomia local” i „descentralizarea serviciilor publice”, ci i folosirea limbii minoritilor naionale „n scris i oral n relaiile cu autoritile administraiei publice locale i cu serviciile publice descentralizate”! nelegi oare ce nseamn aceasta, dragul meu? nseamn c vor trebui s cunoasc limba minoritii/lor locale oferii de autobuze, autocare sau troleibuze, oferii de vidanje, oferii de pe salvare, precum i restul personalului din regiile i firmele locale de transport, salubritate, salvare, pompieri, jandarmi, poliie, telefoane, radio, televiziune, gaze, gardieni amd.! Toi acetia fac doar parte din „serviciile locale descentralizate”! i aceasta, chiar dac minoritatea respectiv nseamn doar un mic procent din populaia local! Cci nu se cere ca procentul s fie mare, ci doar „semnificativ”. Deci prin noul Articol 119 din Constituia „revizuit” Romniisunt obligai s nvee limbile minoritilor, sau s i piard serviciile!Iat un sistem segregaionist, rasist i fascist, careimpune persecuia etnicla nivel naional! Iat ce ne pregtesc cei ce ne conduc! Ce cuvinte duhovniceti s scrie despre aa ceva?

Nu! – va striga un admirator (necugetat) al politicienilor notri. Este vorba doar de locurile unde minoritatea etnic „are o pondere semnificativ”. Semnificativ? Ungurii din judeul Suceava, cca.400(patrusute)cu tot cu familiile mixte, au fost declarai „o important minoritate ungureasc”. Trezete-te fiule! i cu „semnificativul” acesta, articolul tot persecuia Romnilor provoac. n Cluj ungurii nu sunt 20% ct prevede legea actual, i totui prefectura – adic Guvernul – a pus, ilegal, plcue bilingve. Care au rmas pn astzi! i acest lucru este valabil i pentru comune i sate n care ungurii sunt cu mult mai puini! Dac au fcut aceastaacum, nclcndilegea organiciConstituia, ce va mai nsemna „semnificativ” dup ce vor avea „Constituia”lor? Oare 5%? Sau 3%? Ori 1%?

Dar nu e doar att! Pentruc de fapt „revizuirea” are mare grij ca nu cumva acest termen, „pondere semnificativ”, s devin cumva piedic n calea distrugerii statului romn. Aa c se modific i Articolul 127, dndu-se libertate deplin la folosirea „limbii materne” n Justiie,indiferent de procentul minoritii respective pe plan local sau naional.

Dup acest articol, Romnii vor trebui s plteasc interprei pentru cei care nu au chef s nvee limbazisnaional, sau, dac nu au bani pentru aceasta, s accepte judecarea proceselor cu minoritari de ctre cunosctori (nativi de obicei) ai limbii respective. Cum s nu fie bani? Simplu: „Constituia” propus nu spune cine pltete traductorul! Din discuiile actuale exist dou variante: ori Ministerul Justiiei, dac i cnd i cum va avea bani, ori – variant preferat – autoritile locale. tie toat lumea ci bani gsesc cei din autoritile locale pentru interesul public. Deci vor fi totdeauna preferai n Justiie – ca i n serviciile publice, administraie etc – cei care, cunoscnd limba minoritilor, scutesc de cheltuieli i complicaii suplimentare. Mai ales c cel care pierde pltete i cheltuielile de judecat!

Deci, s revedem: limbile minoritilortrebuiecunoscut n serviciile publice, n administraia local i n Justiie, precum i n Parchete, cci acestea, funcionnd conform Articolului 130 („revizuit”) n mediul Justiiei, vor fi supuse automat i Articolului 127, ca i Poliia Judiciar. La prima vedere, mai rmn n afara acestor legi Armata i nvmntul. Dar nu e chiar aa.

Chiar Articolul 127 este cel care permite imixtiunea limbilor minoritare n activitatea militar. Cci dac vorbim de Justiie, de ce s-ar exclude i Tribunalele militare? i n cadrul lor vor trebui s funcioneze interprei, sau ca ofierii s cunoasc limbile minoritare. Deci, aceeai poveste. Printr-un proces firesc – firesc doar n contextul „Constituiei” revizuite – se va realiza o „cernere” prin carese va accentua segregareantre minoritari i majoritari, separarea unitilor militare pe criterii etnice,orimajoritariivor fi obligai s nvee limbile minoritilor. Iar nvmntul, odat ceunitile de nvmnt sunt subordonate autoritilor locale, intr direct sub incidena Articolului 119! Deci fiecare grdini, coal, liceu etc dintr-o localitate cu o minoritate „semnificativ” va trebui s angajeze translatori sau, mai curnd, profesori bilingivi. i cte icane sunt la ndemna elevilor sau prinilor din etniile minoritare pe aceast tem! Deci iat, i nvmntul este n aceeai poziie cu „serviciile publice descentralizate”.

Cine e att de orb, att de lipsit de minte, nct s nu i dea seama c aa ceva nseamnsfritul statului romn?

Segregare etnic n administraie, nvmnt, servicii publice, Justiie… Unde mai este „statul naional unitar i indivizibil”? n povetile bunicilor i crile de istorie? (Dac nu cumva vor fi, repede, rescrise i acestea.)

Dar… suntem siguri c se va gsi cineva – iute la vorb i ncet la gnd – care s sar strignd: nu-i adevrat! Dreptul la folosirea limbii materne n „serviciile publice locale” se poate asigura prin translatori. Romnii nu sunt deloc n pericol s i piard locul de munc sau identitatea naional.

O asemenea idee este, s-mi ieri cuvntul, fiul meu, total prosteasc.

Un translator pe fiecare tren, pe fiecare tramvai, pe fiecare metrou, pe fiecare autobuz, troleibuz, maxi-taxi? Un translator la fiecare cas de bilete, n fiecare gar, la fiecare halt? Un translator la fiecare camer de gard, la fiecare secie, la fiecare salvare? Un translator n fiecare coal i chiar n fiecare clas? Un translator la fiecare echipaj de poliie, la fiecare main de pompieri, la fiecare patrul de gardieni? S fim serioi! i totui…

„Constituia” revizuit prevede folosirea limbii materne „n scris i oral n relaiile cu autoritile administraiei publice locale i cu serviciile publice descentralizate”. Aceste relaii nseamn ORICE!

Cumprarea unui bilet de tren sau tramvai nseamn „relaie cu serviciile publice descentralizate”. Plata telefonului, televizorului, radioului, energiei electrice amd, la fel. nscrierea copiilor la coal, obinerea unui concediu medical sau de odihn, trimiterea unei scrisori sau telegrame, ori a unui pachet, depunerea banilor la CEC i toate aciunile similare, nseamn „relaii cu serviciile publice descentralizate”. Plata taxelor de tot felul, de asemenea. i, conform „Constituiei” revizuite, trebuie asigurate i n limba minoritilor „semnificative” din localitate. Deci nu este absurd s te ntrebi, ca mai sus, de ci translatori este nevoie. Sau de ci bilingvi. Ori trilingvi.

S ne gndim o clip la situaia Capitalei Romniei.

Bucuretiul, ca orice ora central al unei ri, a adunat oameni din toate ungherele patriei. Sunt mii i mii de unguri, mii i mii de igani, precum i multe alte minoriti. S ne gndim numai c se decide c ungurii din Bucureti sunt o minoritate „semnificativ”. Sau c se decide acest lucru pentru igani. Desigur, i cealalt minoritate va pretinde ndat acelai statut. Ce va nsemna asta pentru ora? Vor trebui, automat, folosite limbile respective „n scris i oral n relaiile cu autoritile administraiei publice locale i cu serviciile publice descentralizate” (Articolul 119 revizuit). Crede cineva c vor putea nva vatmanii, oferii de autobuze, pompierii, funcionarii, casierii amd aceste dou limbi? i dac da, cum, n ct timp, cu ce eforturi i pe banii cui? Iat consecinele Articolelor 119, 127 i 130 din „Constituia” revizuit (Disoluia, cum ar fi mai corect s fie numit). S nu mai vorbim de localiti ca Braov, Timioara, Cluj, Trgu-Mure, Teiu, Sibiu, Constana, Rodna amd, unde este i mai evident prezena anumitor minoriti, care foarte uor vor putea obine statutul privilegiat de minoritate cu „pondere semnificativ”.

Dar, fiul meu, acesta nu este singurul ru din acest nfiortor proiect de distrugere naional.

Iat ce spune alineatul 2 din Articolul 41 „revizuit”:

Cetenii strini i apatrizii pot dobndi dreptul de proprietate privat asupra terenurilor numai n condiiile rezultate din aderarea Romniei la Uniunea European i din alte tratate internaionale la care Romnia este parte, pe baz de reciprocitate, n condiiile prevzute prin lege organic, precum i prin motenire legal.

M ntreb ci neleg oare consecinele unei asemenea prevedericonstituionale. Cred c extrem de puini.

Un apusean cu o retribuie lunar (net) sau pensie de 2000 de euro ctig, n bani romneti, 80 de milioane de lei pe lun! Adic poate cumpra, n regiunile srace, unde hectarul de pmnt este sub 5 milioane de lei, 10 hectare pe lun, pstrnd i destui bani nu doar pentru impozite, ci i pentru a o duce suficient de bine. ntr-un an de zile poate astfel ajunge s dein 120 de hectare de pmnt bun (adic 240 de pogoane), o moie frumoas pe care n-ar putea-o avea n Apus n 10 viei. Strinii nu sunt proti. Odat acest drept garantat, Romnia va nceta s aparin Romnilor. Va fi vndut la bucat sau cu toptanul. Romnii nu vor mai nsemna nimic. Nici mcar ca mn de lucru, deoarece se pot aduce uor muncitori mai ieftini din fosta URSS, din China, India, Africa, Bangladesh etc. Iar organizaiile mafiote din Rusia, Ucraina, Italia amd, mereu n cutare de chilipiruri, nu vor rata prilejul, mai ales c pentru primii reprezint i o ans naional unic.

Aceasta n ceea ce privetecumprarea. n ceea ce privetemotenirea legal, aceast… „ciudat” idee legislativ va deschide calea unor procese cumplite, n ar i strintate. (Cumplite pentru Romni, desigur.)

Prin aceste procese toi urmaii celor care – indiferent pe ce cale – au deinut cndva proprieti n teritoriile ce aparin astzi Romniei vor cere „motenirea lor” garantat „constituional”. Nu va conta cum au obinut proprietatea strmoii lor,cci „Constituia” nu prevede aa ceva!Urmaii grofilor i ai tuturor satrapilor austro-ungari, urmaii tuturor paalelor i alii asemenea vor putea veni s revendice pmnturi din ntreaga ar. Ceea ce nu va fi vndut, va trebui dat ca „despgubire” pentru aceste „moteniri”.

Iat ce aduce cu el „revizuitul” Articol 41 !!

El este de altfel n deplin acord i cu Articolul revizuit 135. Acesta folosete un „mic” artificiu prin care se d cale liber pentru scoaterea din patrimoniul naional, din ceea ce se numeteproprietate publica bogiilor subsolului precum i a anumitor ape. Astfel, alineatul 3 prevede c „Bogiile de interes public ale subsolului, cile de comunicaie, spaiul aerian, apelecu potenial energetic valorificabil, de interes naional, plajele (…)fac obiectul exclusiv al proprietii publice”. Rezult n chip limpede c dac se declar c mina ori sonda cutare nu sunt de interes public, sau c Oltul, Mureul sau Prutul nu sunt de interes naional, acestea nu mai intr n categoriaproprietii publice, putnd fi imediat vndute, date ca despgubire amd. Acelai lucru se poate face i cu rezervaiile – se face de acum, dinainte de noua „Constituie”, la Sulina i n alte pri – sau alte terenuri, deoarece i acestea pot fi incluse n domeniile acoperite de Articolul 135.

Astfel, prin Articolele 41 i 135 ntreaga Romnie este scoas la mezat.

Mai e cazul s continui, fiul meu? Pe lng aceste rezultate nimicitoare ale „Constituiei”, alte „revizuiri”, cu tot stilul lor de dictatur mafiot, par mult mai puin importante. Dar n fapt ele reprezint tocmaigaraniilede care au nevoie „puternicii” notri pentru a fi siguri c n procesul de disoluie al rii i vor putea pstra averile, afacerile i privilegiile, i vor menine puterea i linitea. ns nu e doar att. Nu! Aceste prevederi nu sunt doar o asigurare „personal” sau de tip mafiot, viznd interese meschine, ci i o garanie a neputinei de oprire a distrugerii Romniei prin eventualele aciuni democratice ale Romnilor trezii din somn de cruda realitate.

n aceast privin este lmuritor raportul ntre fariseicul Articol 20, care pretinde a asigura respectarea drepturilor omului (alineatul 2 revizuit) i alte articole, care introduc segregarea i persecuia etnic, dictatura parlamentar amd.

Ca exemplu, privete Articolul 69 „revizuit”, ce se ocup de imunitatea parlamentar. Formulrile sunt de natur s amgeasc pe cei fr experien juridic, simulnd limitarea aplicabilitii la activitatea politic parlamentar. n realitate ns, „opiniile politice exprimate n exercitarea mandatului” acoper o arie extrem de vast, incluznd la nevoie i indicaii i imixtiuni n tot felul de domenii, care pot fi oricnd declarate ca „opinii politice”. Toate acestea se afl sub pecetea imunitii garantate de alineatul 1 al Articolului 69 din „Constituia” revizuit. Astfel se face practic imposibil sancionarea abuzurilor parlamentare. Iar alineatul 2 completeaz acest scut parlamentar cu prevederea c „deputaii i senatorii nu pot fi percheziionai, reinui sau arestai fr ncuviinarea Camerei din care fac parte”. De fapt, nu s-a limitat de loc vechea imunitate parlamentar, doar c prevederile vechiului Articol 70 („abrogat” de noua „Constituie”) au fost „sublimate” n Articolul 69 revizuit. Chiar putem spune c n acest caz s-a revizuit fr s se schimbe nimic! Desigur, spre binele unora i spre nenorocirea rii. i tot spre binele unora (i nenorocirea rii), controlul asupra Guvernului din partea altor Puteri ale statului n afara Parlamentului este redus la zero. Astfel, de pild, Preedintelepierdedreptul de a revoca Primul Ministru (Art. 106 revizuit, alin. 1’), n vreme ce acestactigautoritate asupra Preedintelui (Art. 85 revizuit, alin. 3)!

Dar dac Parlamentul are grij s i protejeze Guvernul i fa de un eventual Preedinte neconvenabil, are grij totodat i s batjocoreasc alegtorii, lundu-le dreptul elementar de a decide viitorul rii. Dei exist un principiu fundamental de drept ce stipuleaz c toate componentele statului trebuie s conlucreze eficient pentru realizarea scopului unic al statului,scop stabilit de popor. Dar conform „Constituiei” revizuite, poporul nu mai are nimic de spus n ceea ce privete viitorul rii. Pare incredibil? S vedem!

n toate statele democratice, orice act ce presupune limitarea sau diminuarea suveranitii naionale este supusreferendumului popular. Acest lucru era, n mod firesc, prevzut n Constituie, dar dispare n noul proiect. Astfel, renunarea la independena naional i integrarea n Confederaia European, act de importanfundamentalpentru Romnia, urmeaz a fi decis… prin lege! Adic prin voia Parlamentului (Articolul 145 revizuit, alineatul 1). i sunt att de hotri n aceast privin, tiu att de bine ce vor vota, nct n noua „Constituie” se prevede deja c dup „unirea” cu UE – care n-a fost ns acceptat de popor, aa cum este obligatoriu n orice ar democratic – deci dup aceast unire deja hotrt de mafia politic, cetenii UE (germani, francezi, unguri, cehi, polonezi amd) vor avea dreptul „de a alege i de a fi alei n autoritile administraiei publice locale” (Articolul 16, alineatul 4). Acest lucru este introdus din start n „Constituia” revizuit!

Ce nseamn ns aceast aderare la Uniunea European? n ce scop (real) se face (c dintre Romni doar sufletele oarbe mai pot crede c ard guvernanii actuali de grija lor)? Sau, mcar, care sunt consecinele directe, de baz, ale acestei uniri pentru Romnia?

Hai fiule s vedem ce spune textual „revizuitul” Articolul 145, alineatul 1:

Aderarea Romniei la tratatele constitutive ale Uniunii Europene,n scopul transferrii unor atribuii ctre instituiile comunitare, precum i al exercitrii n comun cu celelalte state membre a competenelor prevzute n aceste tratate, se face prin lege adoptat n edina comun a Camerei Deputailor i Senatului, cu o majoritate de dou treimi din numrul deputailor i senatorilor.”

Transferarea unor atribuii” nseamn tocmai limitarea i diminuarea suveranitii naionale! Acest lucru este, n cazul legilor UE, i mai ales a proiectelor UE aflate n desfurare, doar primul pas ctre totala desfiinare a statelor membre ca entiti suverane!

Nu vreau n primul rnd s i vorbesc despre bine i ru n aderarea la UE. Dar vreau s i amintesc de faptul c unirea unui stat cu alt stat, diminuarea suveranitii unui stat sau desfiinarea unui stat fr acordul cetenilor nseamn dictatur, agresiune i genocid spiritual. Tot pe aceleai principii s-a realizat i alipirea Cehiei i Austriei la Germania hitlerist. Crezi c este de acceptat aa ceva?

Vai! Sunt sigur c dac vei arta altora aceste cuvinte, se va gsi cineva s sar indignat perornd despre egalitatea i democraia din UE, trecnd cu incontien peste dovezile clare de mai sus, care arat limpede ce „egalitate” ni se pregtete.

Dar nu pot n acest moment s nu i amintesc de cuvintele neleptului Solomon care spune:

Bogatul stpnete peste cei sraci, i cel ce se mprumut este slujitor celui de la care mprumut.” (Pilde 22.7).

Aa cum spunea i marele Eminescu, ce egalitate poate fi ntre bogat i srac? Ce egalitate poate fi ntre o ar distrus economic, cu o cultur rvit i dezorientat, cum este Romnia, i ri ca Germania, Marea Britanie, Frana, Suedia, sau chiar Polonia ori Ungaria? Doar un copil netiutor poate crede aa ceva, dar el nu are voie s i dea cu prerea, pn nu ajunge la vrsta maturitii. Egalitatea pregtit pentru Romni este egalitatealibereiconcurene!Adic Romnii vor avea dreptul de a concura cot la cot cu oameni de sute i mii de ori mai bogai dect ei, n condiiile n care nici limba romn nu va mai fi n mod real limb oficial, ara se va frmia pe criterii etnice, iar corporaiile i mafiile vor avea mn liber garantat de „Constituia” pregtit de iude.

Ce s i spun mai mult? Pregtete-te pentru ce este mai ru.

A dori s pot crede c Romnii, fie i n acest al 12-lea ceas se vor trezi. Dar nu pot.

Aa cum i-am spus de la nceput, cred c a venit momentul mniei lui Dumnezeu i c fiecare va trebui s se ntreasc n credin, pentru a nu se prbui vznd prbuirea Neamului i a rii. Dumnezeu s ne apere de rutile ce vor veni!

Sursa: De Veghe Patriei

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *