Revin cu un articol personal, pe un subiect controversat. Din nou, MISA și chestiunile conexe. Vreau s lmuresc cteva lucruri de la bun nceput, pentru a prentmpina ”cearceafurile” de mesaje kilometrice scrise de unii ”yoghini” virtuali:

Eu nu caut subiectele, ele m gsesc pe mine. De obicei, primesc pe mail articole, poze, sesizri, sugestii, selectez și postez. Unii se ntreab cum de bag attea subiecte zilnic, și de unde le iau ? Ct timp consum cu treaba asta ? Pi, dac totul merge bine, de obicei postrile unei zi (ntre 7 și 10 titluri) mi iau ntre 15 – 40 de minute (copy/paste din mail sau de pe alt site), cu poze cu tot. Uneori, o imagine face ct 1000 de cuvinte iar modul n care prezinți un subiect (pe care alții se mulțumesc s l prezinte ca atare, fr o opinie personal asupra lui) d unicitatea viziunii site-ului asupra lumii. Din titlu sau din comentariul ce nsoțește materialul, poți da cititorului opinia (considerat de tine) just asupra subiectului abordat. Bașca uneori subiectele vin grl, și atunci programez pe zile nainte apariția articolelor, astfel c uneori nu intru cu zilele pe site. Asta ca s le alung unora din minte imaginea fals pe care o au despre mine, de blogger cu ochii injectați, fr viaț personal, urmrind din 2 n 2 minute creșterea traficului, storcndu-și creierul (și coșurile) n cutarea unor gselnițe care s creasc traficul pe site, totul ca o ncununare a egoului personal (c vezi doamne, de-aia am site-cu numele meu).

Deci, nu postez pentru glorie personal, ci pentru a arta altora lumea așa cum o vd eu, cci cred c am ceva valoros de druit lumii, un anume spirit și un mod de a fi. Iar traficul n creștere (poate fi vizionat la liber, click pe bulina albastra dreapta sus), m ndeamn s cred c diseminarea ideilor și informațiilor cu o anumit viziune a lucrurilor (naționalist, glumeaț, liber de prejudecți, uneori creștin n esența ei) e un lucru bun, și lumea are nevoie de așa ceva. Altfel n-aș fi ajuns (din nou) la aproape 1000 de vizualizri pe zi.

Binențeles, atunci cnd scriu un articol, mi ia mai mult timp. De multe ori nu le postez imediat dup ce le scriu, ci le mai las la ”dospit”, avnd sentimentul c ceva lipsește, c nu e complet mesajul. Și ntr-adevr, piesa lips din puzzle se adaug mai devreme sau mai trziu, și materialul apare. De obicei, scriu n instanț (cnd aștept s mi vin rndul la vre-un dosar) sau mai rar, acas, de preferinț noaptea. M-am gndit s dau o not personal articolelor, și s public ntr-o culoare distinctiv ceea ce scriu eu, de aceea am hotrt ca ceea ce voi scrie de acum nainte eu personal s fie postat n culoarea verde (inclusiv comentarii la articole), fapt pe care l voi pune n aplicare de azi nainte, pentru a nltura confuziile pe care le tot fac unii (mai ales cei ce nu observ linkul ctre sursa unor articole preluate de pe alte site-uri, ce nu mi aparțin).

Revin la subiectul de azi. Nu l-aș fi abordat, dac nu mi-ar fi fost semnalat. E vorba de un nou articol de ”atac” colegial, ”fratern spiritual”, semnat sub numele lui Niculae Catrina, la adresa lui Claudiu Trandafir, instructorul yoga care a prsit MISA pentru a-și deschide o școal proprie. Spun c e semnat cu numele de Catrina, pentru c mi pstrez nc speranța c nu este el autorul porcriei. C a rmas același om bun pe care l știam. Chiar dac ar fi așa, tot nu ar fi scuzat dect pe jumtate, fiind culpabil pentru acceptarea prin tcere, a unui articol semnat cu numele lui de altcineva.

Vreau s fie clar un lucru: nu sunt n solda nimnui, cu att mai puțin a lui Claudiu Trandafir. Nu m-am vzut cu el de cnd fugise din țar cu Nicu, nici nu am vorbit la telefon. l am prieten n facebook, am comunicat pe chatul facebook de vre-o 2 ori (schimb de politețuri), și cam att. L-am apreciat cu plusurile și cu minusurile lui, nu insist asupra lor. NU fac yoga la cursurile lui sau ale unui alt fost instructor MISA, și momentan nici nu am de gnd. Și o s explic și de ce: acești oameni s-au format la MISA ntr-un anume fel, cu yoga nvțat din crți, fr o descendenț spiritual tradițional. Ceea ce fac ei, vrnd nevrnd, se bazeaz tot pe ceea ce au nvțat și experimentat la MISA, orict s-ar strdui ei s arate altceva (c au luat inițieri n India, c au alți maeștri, etc.) E o vorb: greu nveți calul btrn n buiestru. Pe unul ca Narcis Tarcu, sau Claudiu, nu o s-i vezi s urmeze ani de zile un maestru, s urmeze o linie tradițional, cu toate jurmintele (samaja) pe care le impune aceasta. Sunt prea ”independenți”, prea ”deștepți” ca s fac renunțrile necesare abordrii unei ci tradiționale și ale unui maestru al unei astfel de ci. Asta n cazul n care ar fi acceptați de un astfel de maestru (cci nu e la ndemna oricui, nu se gsesc maeștri autentici pe toate drumurile). Deci, ce pot nvța de la ei sunt probabil cteva tehnici pe care la MISA Grieg le va da pe la anul 37, și cam att.

Deci s v ias din cap c scriu aici ca s trimit oamenii de la MISA la Claudiu sau la un alt ”fost”. Nu. Dac aș putea, i-aș trimite s nvețe yoga tibetan la școli precum cea a lui Namkai Norbu. Sau la altele. Dar cred c oamenii sunt comozi, cum sunt și eu. Rmn s fac yoga la MISA pentru c e mai mult dect nimic, pn cnd va aprea n Romnia o școal tradițional de yoga, cu practic sptmnal, ca la MISA, care s nu mi impun s renunț la job, la familie, la micile mele plceri (de ce s nu recunosc !?) și s plec s nvț iar apoi s m retrag s practic ceea ce am nvțat. Noi la MISA nc ne mințim c putem ”evolua spiritual” n societate, fr a ne impune cu adevrat restricții sau renunțri. Bullshit ! ntr-o singur retragere de transmisie a unei nvțturi de yoga tibetan am ajuns s realizez ct de departe, de incomensurabil e distanța care l desparte pe omul ”din lume” de ținta practicii yoga. Poți obține ceva rezultate, dar nu marile realizri n yoga. Iar dac m contrazice cineva (mai ales de la MISA), L POFTESC S MI DEMONSTREZE CU FAPTE (siddhi-uri), nu cu vorbe, c la astea m pricep și eu.

M adun și revin la subiectul care mi-a suscitat acest material: e vorba de un articol aprut pe yogaesoteric, intitulat ” Neantul ce se ascunde sub aparena vidului sau tragica i evidenta condiie actual a fostului instructor yoga Claudiu Trandafir (I)”. Deduc din titlu c va aprea și o parte a II-a, deci ventilarea rahatului despre Claudiu Trandafir se va face probabil n mai multe acte, ca la teatru.

Despre ce este vorba n articol ? Pe scurt, este pus la zid și criticat Claudiu Trandafir, pentru pretinsa lui ”foame de bani”, se deplnge (fr nici un pic de compasiune, ba chiar cu satisfacție rutcioas) decderea spiritual ”cumplit” n care acesta se afl, etc, etc. Ce e tare este faptul c argumentul suprem adus n demonstrația pe care autorul articolului o face – despre Claudiu, este bazat pe o fotografie și interpretarea acesteia, element savuros care mrturisesc c a constituit factorul determinant care a nvins lehamitea de a mai scrie pe tema asta.

Ca o prim observație, nu pot s nu remarc stilul unic a la partidul comunist, n care e scris articolul. Exact ca și plenara PCR, acesta ncepe cu o ”rafal” de citate, nvțminte și ”perle” din nțelepciunea popular menite s ne conving s nghițim pe nemestecate ceea ce urmeaz: grosul articolului cu privire la Claudelu, cum l alintau atunci cnd nu era inamicul public nr. 1 al intereselor financiare al MISA.

De ce spun asta ? Pi, pentru c așa se vede treaba de unde stau eu: De ce i doare pipota pe unii de la MISA ? i doare c cic Claudiu cere bani pentru nvțturile spirituale ?! Pe buuuuuneeeee ?! Ce chestie ! Iar la MISA chestia asta nu se ntampl niciodat, dar niciodat ! Nici cu prilejul taberelor de vacanț yoghine (cnd pltești legitimația de tabr, și nu poți intra la spiral fr s fi PLTIT legitimația de tabr, chiar dac tu nu vrei n tabr, ci doar la meditațiile de la spirale – posednd legitimație de spirale) !? Dar pentru a deveni instructor de yoga la MISA ? E drept, n Romnia nu pltești nimic (din ce am auzit), dar n strintate, se pltește, la fel cum se pltește peste tot (alte școli de yoga, tradiționale sau nu), nu numai la Claudiu… ei, dar chestiile astea puteau fi remarcate și de cititorul mediu (spre mediocru – ca inteligenț) de la MISA. Și atunci ce s-a gndit onor-povestitorul de articol – nfiertor cu mnie proletar al lcomiei burghezo-moșierești spiritualo-claudiene !? S bage un argument irefutabil, o ”prob” de netgduit a ”decderii spirituale” n care se scald Claudiu Trandafir. Și au gsit taman o fotografie cu care Claudiu și face reclam pe site-ul propriu, la retragerile de revelare a Sinelui (apropos, n-am fost nici la retragerile lui, dac v bate gndul c de asta combat pe tema lui). Ei, dar securistul de serviciu care a scris articolul, nu este yoghin. Și o s demonstrez aceast afirmație, un alt argument pentru care cred c minciuna are picioare scurte și nu Catrina este autorul articolului cu pricina. Pi orice cursant de la anul 3 ncolo știe c yantra lui Tara are triunghiul ntr-un cerc cu petale, spre deosebire de yantra Sinelui, care are triunghiurile libere, fr cercuri. Chiar așa de ru s fi deczut urmașul lui Abhinavaghupta pe plaiurile mioritice, acca Nicușor Catrina, nct s nu mai știe s deosebeasc yantra lui Tara de cea a revelrii Sinelui !? n cazul acesta, putem afirma c dac Claudiu este acuzat de involuție spiritual și lcomie, Nicușor a deczut la stadiul de imbecilitate, sau, cum se mai spune n popor, ”rde ciob de oal spart”. Cum s afirmi tu c ” pe peretele din spatele lui Claudiu se afl o YANTRA (care seamn foarte mult cu YANTRA Marii Puteri Cosmice TARA, dei este absent lotusul cu 8 petale) ce apare doar parial n aceast fotografie,”. Seamn, dar nu rsare ! Seamn mai mult cu yantra revelrii Sinelui, au spus-o și comentatorii articolului, dndu-i cu flit neghiobiei și lipsei de cunoștințe a autorului articolului – care, repet, NU POATE FI CATRINA NICOLAE. mi și imaginez un rspuns de genul sta (cu ”seamn”), la un test de șivaism fcut de Nicu. Oare aș lua testul dac aș spune c o anume figur geometric SEAMN cu cutare parte dintr-o yantr, doar c nu are nu-ș ce petale ?! Acum, caut s nțeleg și tcerea lui Nicu privind articolele care tot apar pe yogaesoteric, veritabile rechizitorii mpotriva ”dușmanului poporului” de la MISA. Sracu, probabilcs-o fi trezit cu articolul gata scris și postat. Ce era s mai fac, dac don-șoara cu nume de dascl (care se ocup cu redactrile pe yogaesoteric), i-a bgat textul c ”materialul vine de la scumpi” ?! Mai poți s zici ceva ?! Pi poți s zici, dac ești brbat. Poți s refuzi, dac te respecți. Altfel, o s o mai fac nc o dat și nc o dat, pn la decredibilizare. Poate c sta este și scopul unor astfel de materiale cretinoide, s l decredibilizeze pe Nicu. Nu mai vorbesc despre amiciție, prietenie sau cum s-or fi considerat ei, Nicu și cu Claudiu n trecut. Așa ceva pur și simplu nu se face. S te iei de o poz, c alte motive nu ai. Dar de ce nu au luat o poz fcut la aceeași meditație, dar dintr-un alt unghi ? Una ca asta, spre exemplu ? Pi, v rspund tot eu (c e pe blogul meu și pot, na, de aia !): Pentru c nu s-ar mai fi potrivit cu povestea nșirat n articol, ceea ce ar fi fost de-a dreptul nașpa, nu-i așa ?! Din punctul meu de vedere un con (sau unghi) cu vrful n punctul de pe creștetul capului și cu deschidere spre n sus semnific expansiunea conștiinței… dar poate m nșel. S m lmureasc cineva, dar parc așa scria la cursul acela cu metoda de concentrare pentru dezvoltarea puterii telepatice (cu cele 6 puncte de rezonanț de la nivelul capului). Una peste alta, articolul respectiv face dovada unui sofistm de cea mai joas speț. El ilustreaz faptul c liderul de opinie al unui anumit grup poate prezenta cum ”vor mușchii lui” intelectuali ”adevrul”, folosind aceleași concepte sau principii ”spirituale” pentru a face din alb negru sau din negru alb, dup cum i este interesul. nc o dat se vdește un adevr simplu, anume acela c ”frumusețea st n ochii privitorului”, iar cel care vede decdere spiritual, foame de bani și ngustime intelectual, acolo unde noi toți vedem un om meditnd (sau dormind), acela le are AȘA CUM LE VEDE (cine zice, la e).

Și pentru c tot s-a promis și o parte a doua (sau mai multe) la infamul articol, o s ofer eu niște poze spre comentariu, despre Claudiu Trandafir, dar și despre Nicușor. Precizez c pozele de mai jos sunt luate de pe siteul agenției de știri AgerPress, deci sunt la liber, nu poate plana nici o bnuial asupra cuiva c au fost modificate sau fcut cu un anume scop ntr-un anume fel, dintr-un anumit unghi.

Ei, ce ziceți de poza alturat ? Oare ce o semnifica semnul de ”cedeaz trecerea” aprut ”ntmpltor” deasupra capului (plecat) al lui Claudiu, nghiontit de jandarmi cu prilejul unui miting pentru aprarea… MISA-ei și a lui Gregorian Bivolaru ?! Din puținele mele cunoștiințe despre yantre, triunghiul cu vrful n jos o simbolizeaz pe shakti, iar culoarea roșie este tot de oigine feminin. S nțeleg c atunci era sub ghidarea și protecția lui shakti, iar acum, nu !?

n cea de-a doua poz, observm limitarea capului lui Claudiu (ncadrat desigur ”simbolic” de doi jandarmi), cu doi stlpi, apruți și ei la mișto n cadru (dup efectuarea pozei au fost mutați disciplinar, v asigur !). Oare ce semnific ?! O fi un semn c Claudiu este mason ? Nu cumva cei doi stlpi i semnific pe yoachim și boaz, cei doi stlpi din templele masonice ? Sau o fi rugbist, cu capul ntre butea tricolor și cea european ?! Și tot așa, aberațiile pot continua, ” pentru cei ateni i inteligeni” (a se citi pentru cei duși cu pluta și rupți de realitate, fantasmagorici).

n cea de-a treia poz, avem dou victime, pentru c nu pot interpreta altfel mesajul ce apare n fotografie (dac ar fi s m iau dup ”metoda” de interpretare simbolic a autorului articolului de pe yogaesoteric): VIOLAȚI. Avem de-a face cu doi inși violați, abuzați. De cine ?! Pi, scrie deasupra :)), nu trebuie dect s faci corelații ”inteligente” !


Și n stilul sta putem gsi cele mai aiuritoare și aberante mesaje ”ascunse la vedere” n fotografii, putem interpreta cele mai banale conjuncturi, gesturi și poziții ale personajelor. Poate facem și un concurs de interpretare. Unde ajungem ? Ce mi se pare și mai periculos e faptul c la nivel oficial, n MISA, se ncurajeaz astfel de tmpenii, prin publicarea unor astfel de articole, care i duc pe unii direct la spitalul de nebuni, unde povestesc medicilor cum au aflat ei voința divin din mișcarea rmurelelor la suflarea vntului printre crci, și alte asemenea ”sincronicitți” evidente doar pentru ei.

Așa s-a ajuns ca despre avocatul Dumitru Nițurad, cel care l-a scos pe Gregorian Bivolaru din pușcrie n 2004, SALVNDU-I VIAȚA, s aflu c s-a scornit c acesta ține degetele ntr-o anumit poz ntr-un gest satanic (semnul numit cic ”gheara”, al degetelor cu care omul și ținea propria poz de campanie electoral !), c a cerut daune morale n procesul cu Pop Teodor și Compania, n valoare de 333 euro, și tot așa… motive suficient pentru unii s l demonizeze, ”uitndu-i” meritul de a le fi salvat Maestrul.

DAC SE VREA, SE POT GSI N-ȘPE MILIOANE DE MOTIVE PENTRU A NEGA EVIDENȚA. C n poza aia Claudiu mediteaz, c n pozele alea era reținut pentru c protesta mpotriva abuzurilor declanșate mpotriva MISA și G.B., c un avocat ca Nițurad l-a salbat pe Grieg de pușcrie și poate și de alte suferințe și o moarte chinuitoare. Ce e cel mai penibil este cum chiar cel care a promovat la MISA conceptele de fraternitate spiritual, grup spiritual inițiatic, adic Nicu Catrina n cursurile de shivaism (c și acum visez despre școala kaula și examenele pe tema asta :))) e primul care ne demonstreaz contrariul, prin articolele publicate sub numele lui. Trist. nchei aici, dar promit s revin, odat cu continuarea de pe yogaesoteric, care probabil c e n pregtire deja (mai ales la ce ”muniție spiritual” le-am oferit eu !).

PS: Claudiu poa s dea și el o bere, c i-am luat aprarea :)), chiar dac nu asta a fost intenția.

PS1: Mesajul lui Nicu ctre Claudelu, din articolul de pe yogaesoteric poate fi rezumat n cntarea cu care ncepe filmul ”Filantropica”, cam așa: (imaginați-v pe Nicu n locul cntreței, iar melodia e dedicat lui Claudiu :))


Gheorghe Dinica – ”Filantropica” – Nu se poate…

Asculta mai multe audio diverse

CategoryCauze Naţionale
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer