Lucrarile din care s-au plagiat cursurile cu cele 10 Mari Puteri Cosmice – download gratuit

Asa cum am promis, revin cu lucrarile din care s-au copiat/plagiat cursurile cu cele zece Puteri Cosmice (Mahavidya Yoga). In mare parte, acestea sunt copiate din lucrarea lui “Shankaranarayanan – The Ten Great Cosmic Powers”, care practic a fost tradusa in totalitate si a “devenit” brosurile “secrete” cu cele 10 Mahavidya-uri. Interesant este ca in cadrul Misa a fost plagiata inclusiv introducerea lucrarii lui Shankaranarayanan (!), care a devenit cursul introductiv cu privire la cele 10 Mahavidya (logic nu?)
Ulterior, (mai ales in ultimii 10 ani) cand au aparut pe piata si alte lucrari, au fost folosite drept surse (pentru completare) si alte lucrari, precum: “Alain Danielou – The Gods of India. Hindu Polytheism”, “David Kinsley – Tantric Visions of the Divine Feminine. The Ten Mahavidyas”, si “David Frawley – Tantric Yoga & the Wisdom Goddesses” (unde se gasesc de altfel si bija mantrele pentru fiecare Mahavidya in parte + yantrele corespondente, etc)
M-am gandit ca ar fi bine ca practicantii din cadrul Misa sa aiba acces direct la aceste lucrari, pentru a putea aprofunda subiectul si mai ales, pentru a putea vedea cine sunt cu adevarat autorii reali ai acestor cursuri.
Am mai uploadat inca alte 2 lucrari care ar putea fi de ajutor in acest sens: “David Frawley – Inner Tantric Yoga” si “David Kinsley – Hindu Goddesses. Visions of the Divine Feminine”.
O alta lucrarea interesanta, care merita studiata, si care este dedicata exclusiv bija-mantrelor este lucrarea lui “David Frawley – Mantra Yoga & Primal Sound. Secrets of Bija Mantras”, unde veti gasi din nou bija mantra pentru fiecare Mahavidya, cat si o multime de alte bija mantre traditionale, plus celebra si ultrasecreta (doar in cadrul Misa..) Parabija, mantra suprema a Shivaismului Kashmirian, (traditie ce in realitate s-a stins odata cu moartea ultimului ei maestru – Svami Lakshman Joo – deoarece practic transmisia orala a fost astfel intrerupta). Interesant este ca Parabija a fost pe larg studiata si de Lilian Silburn, care in in lucrarea sa “Kundalini, The Energy of the Depths” ii acorda practic un capitol intreg (aceasta poate fi downloadata gratuit de la adresa: http://www.scribd.com/doc/3186082/Kundalini-the-Energy-of-the-Depths-Lilian-Silburn )
Intenselight
David Frawley – Tantric Yoga & the Wisdom Goddesses
Frawley – Mantra Yoga & Primal Sound. Secrets of Bija Mantras
Frawley – Inner Tantric Yoga
Frawley – Inner Tantric Yoga
David Kinsley – Tantric Visions of the Divine Feminine.the Ten Mahavidyas
David Kinsley – Hindu Goddesses. Visions of the Divine Feminine
Shankaranarayanan – The Ten Great Cosmic Powers

  • mii de multumiri

    Intenselight ,iti multumim din toata inima!Dumnezeu sa te binecuvinteze!
    Am rasfoit putin,in lipsa de timp fiind acum,din Zeitele Intelepciunii a lui David Frawley si vad ca yantrele lui Kali si Tara sunt orientate cu triunghiurile in sus nu si in jos cum se folosesc la Misa daca imi amintesc bine..care este explicatia,poti sa ne lamuresti?

  • Maria

    M-am dumirit si eu si multumesc.

  • pepita

    Salut Mihai!intebarea mea scurta este>:Cum stai cu PRACTICA spirituala tantrica???

  • Sandu

    Mai era si o carte de Harish Johari. Parca se chema Tools for Tantra. Cred ca am dat si in aceasta carte de pasaje copiate prin cursurile cu puteri cosmice. Oricum, stiam de cartea lui Shankaranarayanan, o aveam de dinainte sa se faca initierea cu Tara. Asta e, asa sunt majoritarea cursurilor MISA, luate de cine stie unde.

  • un raspuns pt mii de multumiri

    Ca cineva sa fie satanist nu trebuie sa fie deloc creativ, e suficient doar sa inverseze ceea ce este divin si bun, de la Dumnezeu (ba o cruce, …) si asta inseamna ca deja te lupti cu natura ta interioara, cu Dumnezeu. Atata tot!

  • MR

    @ pepita
    foarte bine. Momentan sunt la practicile preliminare – ngondro (ceva despre care la MISA nici măcar nu s-a auzit). Dacă te referi la neo-tantra a la MISA, probabil că stadiul meu este dezamăgitor pentru tine. Am păstrat doar continența și v-am lăsat vouă consacrările, interiorizările, identificările și transfigurările cu ochii dați peste cap în strabism convergent, preludiul, postludiul, degustările de ciclu din a treia zi, jeturile de la mijloc și tot tacâmul garnisit cu lumini roșii și violete, dătătoare de explozii orgasmatice cu dilatare în nemărginire.

  • ion

    MR.Cu 3000Eu in 3 luni devii maestru in ngondro.Ti-au facut-o….motivul real pt care au inchis OTV.Vb cu Capatos!

  • ion

    Este o poveste care spune ca, intr-un sat, era un batran foarte sarac, care invidiat si de regi pentru superbul sau cal.
    Regii ii ofereau sume imense pentru cal, dar batranul spunea:
    – Pentru mine nu e un cal: e o persoana. Si cum ar putea fi vanduta o persoana sau un prieten?
    Era un om sarac, dar nu si-a vandut niciodata calul. Intr-o dimineata, a descoperit ca nu mai e calul in grajd. Tot satul s-a adunat si a spus:
    – Batran prost! Stiam ca intr-o buna zi iti vor fura calul. Ar fi fost mai bine daca-l vindeai. Ce pacat!
    – Hai sa nu ne lasam dusi de val, zise batranul. Hai sa spunem doar ca nu mai e calul in grajd. Asta e sigur. Tot restul este judecata voastra. Daca e ghinion sau noroc, nu stiu, pentru ca asta e numai un fragment. Cine stie ce se va intampla pana maine?
    Oamenii au ras de el. Mereu au crezut ca batranul e putin cam nebun. Dar dupa 15 zile, intr-o seara, calul s-a intors. Nu-l furase nimeni, ci fugise singur. Nu numai atata, dar a adus cu el o duzina de cai salbatici. Oamenii sau adunat iar si au spus:
    – Ai avut dreptate, batrane. N-a fost ghinion, ba a fost chiar noroc.
    – Iarasi va lasati dusi de val, a spus batranul. Spuneti doar ca s-a intors calul. Cine stie daca asta e noroc sau nu? E numai un fragment. Voi cititi doar un cuvant din propozitie. Cum puteti judeca toata cartea?
    De data aceasta, satul n-a mai putut spune nimic, dar in sinea lor oamenii stiau ca se inseala. Tocmai le sosisera doisprezece cai frumosi.
    Batranul avea un fiu care a inceput sa dreseze caii. O saptamana mai tarziu, a cazut de pe un cal si si-a rupt ambele picioare. oamenii s-au adunat iar si au judecat:

    – Iar ai avut dreptate, au spus. A fost Ghinion. Singurul tau fecior si-a pierdut ambele picioare, iar, la varsta ta, el era singurul tau sprijin. Acum chiar ca esti mai sarac decat oricand.
    – Sunteti obsedati cu judecarea, spune batranul. Nu va lasati dusi de val. Spuneti doar ca fiul meu si-a rupt ambele picioare. Nimeni nu stie daca este ghinion sau noroc. Viata vine in fragmente si niciodata nu ni se da mai mult de atat.
    Cateva saptamani mai tarziu, tara a mers la razboi si toti tinerii din sat au fost chemati la oaste. Numai feciorul batranului a fost crutat, deoarece era ranit. Intregul sat plangea si se plangea, deoarece era un razboi zadarnic si stiau ca majoritatea acestor tineri nu aveau sa se mai intoarca.
    – Ai avut dreptate batrane. A fost noroc. Desi olog, fiul tau e inca alaturi de tine. Ai nostri au plecat pentru totdeauna.
    – Inca judecati, spuse batranul. Nimeni nu stie. Spuneti doar ca fiii vostri au fost obligati sa mearga la oaste si ca fiul meu nu a fost obligat. Numai Dumnezeu stie daca asta este un noroc sau un ghinion.
    Atunci cand ne formam o opinie sau o judecata, ne impotmolim, ne inrobim.
    Cartea Invataturile lui Buddha spune: ” Cel care este influentat de ce-i place si ce nu-i place nu poate intelege semnificatia circumstantelor si tinde sa dispere inaintea lor.”

    “Nu spuneti ca ceva e bun, nu spuneti ca ceva e rau. Cand spuneti ca ceva este bun, se naste atasamentul, se naste atractia. Cand spuneti ca ceva este rau, se naste repulsia. Nu evaluati, doar lasati lucrurile sa fie.” Osho

  • gheorghe

    Iata ce zice Iisus despre ce e bun si ce e rau, dupa “Sfanta Evanghelie dupa Matei”, Cap.7 (Noul Testament):
    “15. Feriti-va de proorocii mincinosi, care vin la voi in haine de oi, iar pe dinauntru sunt lupi rapitori.
    16. Dupa roadele lor ii veti cunoaste. Au doara culeg oamenii struguri din spini sau smochini din maracini?
    17. Asa ca orice pom bun face roade bune, iar pomul rau face roade rele.
    18. Nu poate pom bun sa faca roade rele, nici pom rau sa faca roade bune.
    19. Iar orice pom care nu face roada buna se taie si se arunca in foc.
    20. De aceea, dupa roadele lor ii veti cunoaste.”

  • spa

    trebuie actualizate link-urile rupte

  • Teodora

    Dar despre sursa reala a cursului teorie la laya yoga ai aflat? E vorba despre explicatiile celor de la Meditatia Transcedentala a lui Maharishi Mahesh Yoghi… Lipseste ultima parte a tehnicii, in rest pare ca ar fi aceleasi cuvinte.