Formulare tip de notificare a refuzului semnaturii electronice si a cartii de munca electronice

Acest material nu este decat pentru persoanele care isi inteleg menirea de crestin si roman, asa cum a spus pr. Iustin, cu responsabilitatea pentru generatiile viitoare. Adica doar pentru acei curajosi care spun NU sistemului de identificare electronica a persoanelor, sub forma evidentei si controlului economic absolut.

Prin acceptarea controlului total in care persoane si afaceri devin de buna voie numere in loc de nume, cand pasul urmator al acestei crize bursiere este desfiintarea bancilor, creearea unei banci mondiale unice si introducerea monedei unice la nivel global, banul electronic, crestinul care sta in pasivitate apreciind ca nimic nu intra in contradictie cu spiritualitatea lui va da seama pentru copiii nostri, care vor fi prinsi ca intr-o menghina de acest sistem, iar cipuirea propriu zisa a persoanelor va reprezenta o consecinta fireasca a mostenirii lasate de noi.

Asadar, semnalez ca circula variante de NOTIFICARI prin care persoane juridice obligate sa preia certificatul digital sau semnatura electronica precum si angajati care sunt obligati sa semneze de preluarea Carnetelor de munca pe format de hartie, deja au somat pe angajatori si institutiile responsabile ca nu inteleg sa fie de acord cu acest abuz care le ingradeste dreptul la exercitarea propriei credinte si care reprezinta un atentat la libertatea lor de constiinta.

Judecator Carmen Elena Paduraru

Cititi va rog si: Judecator Carmen Elena Paduraru: „E-ROMANIA – un pas hotarator spreDICTATURA”

 

NOTIFICARE REFUZ SEMNATURA ELECTRONICA

Nume prenume, pers.fiz autorizat, conform…cu toate datele de identificare

Sau Societate Comercial, reprezentat prin administratori……….la fel cu date de identificare

NOTIFICARE

Catre

1) Guvernul Romaniei, dlui prim ministru E.Boc

Piaa Victoriei nr. 1, Sector 1, Municipiul Bucureti Cod potal: 011791.

2) ANAF, dlui preedinte Sorin Blejnar, str. Mihail Sebastian, 88, sector 5, Bucuresti

3) Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, dnei preedinte, Domnica Doina PRCLABUSediul central, str.Latin, nr.8, sect.2 Bucureti

4) Casa Naional de Asigurri de Sntate Bucureti,dlui preedinte dr.N Du

– Calea Clrailor, 248, Bl. S19, sect.3, 030634

5) DGFP judeteana sau Administratiile fiscale la care se depun declaraiile 112.

6) Casa judeean de Pensii ……….se va completa judetul corespunzator

7) Casa judeean de Asigurri de Sntate………. se va completa judetul corespunzator

 

V SOMEZ S LUAI ACT C REFUZ S PREIAU SEMNTURA ELECTRONIC SAU

CERTIFICATUL DIGITAL DE IDENTIFICARE

I DECLAR GREV FISCAL

Pentru urmtoarele MOTIVE:

1. Sunt cetean romn/ Societatea comercial functioneaz din anul…/ persoana fizica autorizata incepnd din ….

Realizez venituri de natur profesional , n calitate de medic, avocat, croitor( fiecare sa-si treacavechimea in munc)…/ firma mea desfoar acte de comer ncepnd din anul…Sunt pltitor de taxe i impozite la bugetul consolidate de stat de …ani.Am fost contribuabil onest i am pltit cu bun credin( exceptnd perioada crizei mondiale care nu-mi poate fi imputat) obligaiile fiscale ctre stat.

2. Prin impunerea prelurii declaraiei fiscale 112 doar in sistem online, constat c mi se ncalc, n mod incalificabil proprietatea privat (art.44 Constituia Romniei), dreptul la munc de asemenea garantat prin legea fundamental( art.41), a libertii economice ( art.45), libertatea de contiin i de exprimare a credinei i convingerilor, avnd consecine nefaste asupra a integritii mele psihice garantat prin art. 22 precum i a libertii individuale.

De asemenea, prin acest sistem se introduce cenzura, expres interzis de art. 30(2) din Constituia Romaniei.

Aceste drepturi sunt consfintite de asemenea prin Tratatele internationale si ale CE.

3.Sistemul electronic prezint riscuri majore i este cel mai vulnerabil dintre toate modalitile de eviden i arhiv, pentru c poate fi afectat de factori tehnici minori ( pan de curent), eroare umana sau rea credin din partea utilizatorilor acceptai precum i a hackerilor care au devenit deosebit de inventi n activiti infracionale de acest tip. Proba irefragabila, de necontestat, este Afacerea Wikileaks care demonstreaz fragilitatea sistemelor de securitate i stocare de informaii, dintre cele mai sofisticate!

Semntura electronic sau certificatul digital de identificare reprezint un numr atribuit activitii mele profesionale /firmei mele, numar ce este unic la nivel mondial, dup stocarea elementelor de identificare personale sau a persoanei juridice pe care o reprezint, n sistemul electronic de eviden (e-Guvernare) i servete ca metod de identificare a semnatarului.

4.Fiind vorba despre elemente de identificare ale unei persoane juridice sau fizice, obligativitatea introducerii acestui nou sistem nu putea fi facuta prin Ordin al Ministrului ci, se impunea reglementarea acestui domeniu prin lege organica.

5.Se ncalc principiul bunei credine prevzut n art. 12 din OG.nr.92/2003: „Relaiile dintre contribuabili i organele fiscale trebuie s fie fundamentate pe bun-credin, n scopul realizrii cerinelor legii”, ntruct atitudinea mea de pn acum de pltitor consecvent al taxelor datorate statului- impunea o obligaie corelativ n sarcina organismelor fiscale prin care s mi se respecte demnitatea profesional i modalitatea de a-mi exercita dreptul la munc.

6.Ori, dimpotriv este nclcat secretul fiscal ( prevzut de art.11 din Codul de procedur fiscal) i practic devine fr nici o aplicabilitate, atta timp ct informaiile privind identificarea propriu zis precum i declaraiile anexate prin intermediul acestei semnturi electronice, stocate n baza de date sunt la dispoziia mai multor persoane i instituii ( e-Romania conecteaz practic toate instituiile n aceasta arhiv electronic) precum i a intruilor tip hackeri.

7.ntruct declaraiile nu se vor mai depune la ghiee, la funcionarii cu atribuii i sanciuni specifice prev. n art.11 Cod procedur fiscal, ci, n sistemul la care va avea acces o plaja foarte mare de instituii i persoane, practic dispare orice posibilitate de sancionare a scurgerii de informaii i prelucrarea eronat sau intenionat- fapt de natur a constata c acest sistem nu ofer nici cea mai mic stabilitate i garanie. Orice norm juridic dac nu conine i msurile coercitive i sancionatorii de aplicare, este nul de drept pentru c, fie reprezint o eroare de tehnic legislativ i atunci va deveni caduc adic inaplicabil fie, se urmrete un scop ascuns, nedeclarat i atunci intr in categoria actelor normative care aduc atingere moralei i ordinii publice, fapt ce nu poate fi admis.

8.Pentru c nu s-a prevzut dreptul de opiune ntre sistemul clasic de eviden i acest sistem online, se ncalc practic i dispoziiile care se refer la legitimitatea stocrii i prelucrrii datelor cu caracter personal,prevzut de art. 5 din Legea r. 677/2001 n sensul c poate fi efectuat numai dac persoana vizat i-a dat consimmntul n mod expres i neechivoc pentru acea prelucrare iar art.8 prevede c prelucrarea datelor cu caracter personal avnd funcie de identificare, adic CNP-ul i orice alte date cu caracter personal avnd o funcie de identificare de aplicabilitate general poate fi efectuat numai dac:

„a) persoana vizat i-a dat n mod expres consimmntul;

b) prelucrarea este prevzut n mod expres de o dispoziie legal.

(2) Autoritatea de supraveghere poate stabili i alte cazuri n care se poate efectua prelucrarea datelor prevzute la alin. (1), numai cu condiia instituirii unor garanii adecvate pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate.”

Astfel precizez c, eu nu accept preluarea i prelucrarea datelor personale ale mele sau firmei mele.

Condiia 2 nu este ndeplinit ntruct n Legea semnturii electronice 455/2001 precum i n H.G.nr. 1397/2010 nu este menionat expres dreptul de prelucrare a datelor ci, doar obligaia depunerii online a D112 prin semnatura electronic.

Iar cea de a 3 situaie derogatorie nu este aplicabil pentru c, aa cum am artat legea este eliptic de orice garanii, prin lipsa sanciunilor specifice.

Pentru aceste motive, va ntiinez c

I ) Prezenta NOTIFICARE reprezint OPOZIIE n sensul art. 15 din Legea nr. 677/2001 ntemeindu-mi plngerea prealabil i pe dispoziiile Deciziei 11/2009 a Autorit. Nat. de Suprav. a Preluc. Datelor cu Caracter Personal care constat n articolul unic elementele de identificare care prezenta riscuri majore pentru drepturile i libertile persoanelor: (1) Categoriile de operatiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal care prezinta riscuri speciale pentru drepturile si libertatile persoanelor sunt urmatoarele:

a) operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal legate de originea rasiala sau etnica, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natura similara, de apartenenta sindicala, de apartenenta la un partid politic sau o organizatie religioasa, a datelor cu caracter personal privind starea de sanatate sau viata sexuala, precum si a datelor genetice, biometrice si a datelor care permit localizarea geografica a persoanelor, inclusiv in scop de cercetare stiintifica;

- ori, n acest caz simplul fapt c sunt obligat s accept acest sistem n care eu si firma mea nu mai avem reprezentarea numelor ci, devenim simple coduri, numere controlabile i lipsite de orice personalitate, reprezint un atentat la credina mea personal i convingerile mele intime.

II ) ntruct statul nu demonstreaz c mai are respect pentru toi cetenii si i nu respect drepturile noastre, discriminndu-ne pe cei care avem astfel de convingeri, v notific asupra faptului c ncepnd cu 1.07.2011

DECLAR GREV FISCAL n sensul c nu voi mai achita STATULUI nici un fel de obligaii i datorii pn la acceptarea declaraiilor mele fiscale fr semntur electronic sau certificat digital de identificare.

Aceast Greva fiscal are drept cauz i costurile halucinante antrenate n aceste sisteme de eviden i control

( E-Romania a angajat deja 520 milioane de euro i urmeaz importante contribuii de la populaie i alte investiii guvernamentale – pentru implementarea acestui sistem la care au renunat ri cu tradiie economica solid. Consider c acest pionierat este de prost augur i nu doresc, prin banii mei s ncurajez dezastrul n care se adncete Romnia.

Aceste eforturile bugetare sunt absolut iraionale, ntruct sistemele aplicate tip: big brother, actele de identitate biometrice, tehnologia complex a cardurilor de sntate, programul E-Romania, .a. nu au justificare practic, avantajele i dezavantajele acestora nu au constituit teme dedezbateri reale n presa i, n mod categoric vor adnci starea de criz, pentru c au drept obiectiv doar controlul, supravegherea i evidena fr a cuprinde strategii i planuri de redresare economic i stimulare a produciei.

III ) n cazul oricrei forme de executare silit mpotriva mea i a firmei mele, aceasta Notificare, va reprezenta dreptul meu absolut la aprare n instanele din Romnia.

Data, Semntura,

 

 

NOTIFICARE REFUZ CARTE DE MUNCA

Domnule Primar,

Subsemnat …………………………… , domicilat in ……………………………………………. …………………………. avand contract de munca cu institutia pe care o conduceti va solicit sa

PASTRATI CARNETUL DE MUNCA IN ARHIVA INSTITUTIEI

SI SA PROCEDATI LA INSCRIEREA IN CONTINUARE PE ACESTA, A VECHIMII MELE IN MUNCA

Pentru urmtoarele MOTIVE:

1.Sistemul electronic prezint riscuri majore i este cel mai vulnerabil dintre toate modalitile de eviden i arhiv, pentru c poate fi afectat de factori tehnici minori ( pan de curent), eroare umana sau rea credin din partea utilizatorilor acceptai precum i a hackerilor care au devenit deosebit de inventivi n activiti infracionale de acest tip. Proba irefragabila, de necontestat, este Afacerea Wikileaks care demonstreaz fragilitatea sistemelor de securitate i stocare de informaii de tip electronic, dintre cele mai sofisticate!

2.Pentru c nu s-a prevzut dreptul de opiune ntre sistemul clasic de eviden i acest sistem online, se ncalc practic i dispoziiile care se refer la legitimitatea stocrii i prelucrrii datelor cu caracter personal,prevzut de art. 5 din Legea nr. 677/2001 n sensul c poate fi efectuat numai dac persoana vizat i-a dat consimmntul n mod expres i neechivoc pentru acea prelucrare iar art.8 prevede c prelucrarea datelor cu caracter personal avnd funcie de identificare, adic CNP-ul i orice alte date cu caracter personal avnd o funcie de identificare de aplicabilitate general poate fi efectuat numai dac:

a) persoana vizat i-a dat n mod expres consimmntul;

b) prelucrarea este prevzut n mod expres de o dispoziie legal.

(2) Autoritatea de supraveghere poate stabili i alte cazuri n care se poate efectua prelucrarea datelor prevzute la alin. (1), numai cu condiia instituirii unor garanii adecvate pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate.”

Astfel precizez c, eu nu accept preluarea i prelucrarea datelor personale .

Condiia 2 nu este ndeplinit ntruct n actele normative care prevad introducerea sistemului de evidenta REVISAL, nu este menionat expres dreptul de prelucrare a datelor ci, doar obligaia acceptarii ceea ce incalca in mod flagrant libertatea de exprimare a consimtamantului.

Iar cea de a 3 situaie derogatorie nu este aplicabil pentru c, aa cum am artat legea este eliptic de orice garanii, prin lipsa sanciunilor specifice, cu privire la interventia pe orice cale a tertilor in arhiva ce va cuprinde datele mele personale.

3.Implementarea acestui sistem se realizeaza in Romania cu titlu de pionierat.Ungaria a incercat acelasi lucru dar, a constatat ca este vulnerabil si foarte costisitor si a renuntat. Aceste eforturile bugetare sunt absolut iraionale, ntruct sistemele aplicate tip: big brother, actele de identitate biometrice, tehnologia complex a cardurilor de sntate, programul E-Romania, .a. nu au justificare practic, avantajele i dezavantajele acestora nu au constituit teme de dezbateri reale n presa i, n mod categoric vor adnci starea de criz, pentru c au drept obiectiv doar controlul, supravegherea i evidena fr a cuprinde strategii i planuri de redresare economic i stimulare a produciei.

Pentru aceste motive, va ntiinez c

I ) Prezenta CERERE reprezint si OPOZIIE n sensul art. 15 din Legea nr. 677/2001 ntemeindu-mi plngerea prealabil i pe dispoziiile Deciziei 11/2009 a Autorit. Nat. de Suprav. a Preluc. Datelor cu Caracter Personal care constat n articolul unic elementele de identificare care prezenta riscuri majore pentru drepturile i libertile persoanelor: (1) Categoriile de operatiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal care prezinta riscuri speciale pentru drepturile si libertatile persoanelor sunt urmatoarele:

a) operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal legate de originea rasiala sau etnica, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natura similara, de apartenenta sindicala, de apartenenta la un partid politic sau o organizatie religioasa, a datelor cu caracter personal privind starea de sanatate sau viata sexuala, precum si a datelor genetice, biometrice si a datelor care permit localizarea geografica a persoanelor, inclusiv in scop de cercetare stiintifica;

- ori, n acest caz simplul fapt c sunt obligata s accept acest sistem n care eu devin un numar unic in baza de date fiind la discretia oricarei persoane care are acces la sistem sau care in mod fraudulos intra in sistem, reprezint un atentat la credina mea personal, convingerile mele intime si imi ingradeste dreptul la munca, drepturi consfintite si de Constitutia Romaniei si de Carta drepturilor omului si cetateanului.

In caz de refuz voi solicita instantelor romane si internationale protejarea acestor drepturi ale mele si obtinerea de despagubiri materiale.

Data, Semntura,

 

(sursa: SACCSIV)

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *