VIDEO (si transcriptul in limba romana): DEZVALUIRI SINISTRE despre Google, ADN uman si controlul total

VIDEO (si transcriptul in limba romana): DEZVALUIRI SINISTRE despre Google, ADN uman si controlul total

Posted in ADN, CIPURI, GOOGLE, HAARP by saccsiv on septembrie 5, 2011

Transcriptul in engleza poate fi gasit la DNA of Human/Animal Is Being Changed…

Iata si traducerea:

Planurile sinistre ale Google referitoare la ADN

Lauren Moret a fost om de știință la Laboratorul Nuclear Lawrence Berkeley timp de 5 ani și expert în geologie și radiații internaționale, deseori a lucrat la documentare pentru canalele History și Discovery. Ea spune:

Moret: Așa că ceea ce au făcut – Microsoft a fost înființat din dorința de a exista un sistem de operare global  pe care Departamentul de Trezorerie al SUA: Guvernul avea acces la breșele de securitate, la toate computerele din toate colțurile lumii.

Reporter: Așa este.

Moret: Apoi, guvernanții au înființat Google ca motor de căutare, și haideți să aruncăm o privire în culisele celor doi băieți care se prespune că au dat startul la tot.

Reporter: Sergey Brin și Larry Page..

Moret: Da. Sergey Brin s-a născut în Rusia, așa că provine dintr-o familie de imigranți. Dar ascultați asta: tatăl său a fost matematician și a lucrat pentru Universitatea din Maryland, iar mama lui pentru NASA.

Reporter: N-am știut asta.

Moret: Și acesta este locul exact unde Brin și Page și-au parcat avioanele private.

Reporter: Corect.

Moret: – la instalațiile NASA. Da, chiar așa. Larry Page este american. Părinții lui au fost amândoi profesori de informatică la Michigan State University. Tatăl său a fost unul dintre cei mai buni experți din SUA în Inteligență Artificială. Sergey Brin s-a căsătorit cu o americancă de origine poloneză pe nume Anne Wojcicki și chiar în ziua căsătoriei, soției lui Brin i s-au oferit milioane de dolari la fuziunea capitalului.

Reporter: Da, a obținut 20 de milioane de dolari pentru început.

Moret: Da.

Reporter: Stați puțin. Lauren Moret este invitata noastră din această seară, de mult timp o prietenă bună a oamenilor. Peste tot în lume munca ei referitoare la cercetările de uraniu sărăcit nu cunoaște granițe și nici nu are nevoie de prea multă introducere. Vorbim despre Google și ADN și control. Data viitoare când veți auzi de funcțiile de căutare ale Google, țineți minte că degetele voastre fac mai mult decât doar să caute informații. Ajutați la crearea unui monstru în lume, este o fiară. Este de necrezut ceea ce se întâmplă.

Moret:. Da. Este de necrezut. Ceea ce doresc să subliniez este faptul că Google, Microsoft, Facebook

Reporter: Toate.

Moret: Da, și toate celelalte rețele de socializare pe internet, Ebay, Skype, Google Mail, Yahoo Mail, PayPal – sunt de fapt aceeași entitate. Toate sunt integrate, cumpărate, vândute și comercializate în întreaga lume. Toate sunt operațiuni militare și navale ale SUA.Acuma, cunosc un fizician care mi-a spus că acești guvernanți urmăreau oameni în laborator folosind frecvența electromagnetică emisă de ADN-ul fiecărui individ. În alte cuvinte, orice ființă vie este o antenă care transmite și primește informații. Noi suntem sisteme electrice iar ADN-ul în orice ființă vie are o frecvență și un semnal care sunt unice. Și asta folosesc ei, pe asta se concentrează și cu aceste informații se luptă să ne țină cu totul sub control.

Proiectul Genomului Uman ADN a fost îndeplinit la Laboratorul Național Lawrence Berkeley unde am făcut și eu parte din echipa de management de proiect timp de 5 ani. Dar, Laboratorul Lawrence Livermore, Laboratorul Național Los Alamos – toate erau laboratoare de arme nucleare – au fost și ele implicate. Aceasta înseamnă armata, pentru că laboratoarele de arme nucleare există pentru Pentagon iar Pentagonul există pentru companiile petroliere. Așa că, Proiectul Genomului Uman a fost înființat și finanțat pentru a experimenta, cerceta și descrie genomul uman.

Acuma, cum vor folosi guvernații toate aceste informații? Ei bine, ceea ce știm despre Google este că se fac examinări ADN din spațiu. De asta se ocupă NASA și Marina. NASA este condusă de Marină. Guvernanții au urmărit și identificat populații isolate – de exemplu, în Amazon – care nu au luat niciodată contact cu oamenii din Vest. Acești oameni izolați care încă își trăiesc viața în mod tradițional ca vânători nu au văzut până acuma niciun om din Vest.

Și asta nu este omenesc. Se fac și examinări pe specii. Am urmărit acest procedeu timp de 2 ani și am observat că multe specii noi sunt descoperite; se pare că sunt într-un sistem de coordinate. Astfel că, se fac examinări din spațiu și s-a ajuns până la Coasta de Vest a Americii de Sud și până la Coasta de Est, iar acuma se fac cercetări în Asia de Sud-Est. Dacă urmăriți știrile, aproape o dată pe săptămână, apare un nou articol cu fotogragii despre speciile noi descoperite.

Aceasta este o parte din programul Agenda 21 a Națiunilor Unite care are scopul de a identifica toate speciile și de a face un inventar global complet al omului și animalelor; ceea ce David Rockefeller a spus despre Agenda 21 este că: “ într-un final vom avea câte un cip pe fiecare persoană iar oamenilor li se va permite doar să scoată din sistem ceea ce au inserat. Dacă munciți 12 ore pe zi, vi se va permite să luați 12 ore din sistem, dar nimic altceva.”

Reporter: Hmm.

Moret: Ce se petrece? Institutul J. Craig Ventor, acolo unde mi-ați trimis articolul, are misiunea de a “falsifica noile forme de viață”. Și acești oameni sunt deasemnea implicați în manipularea codului de calculator pe ADN. Ce înseamnă aceasta? Ei bine, Dr. Helen Wallace, de la Gene Watch, a spus în 2002: “Suntem în mare pericol” și ea descrie această uriașă bază de date AND prin breșe de securitate.

Reporter: Acuma, din punct de vedere sociologic, începe să se creze un sistem închis, pe care deja îl avem dar, ăsta este un mod diferit în care se face. Nu știu unde va duce totul dar este clar că este foarte înfricoșător, dacă înțelegi potențialul de control aici.

Moret: Și ceea ce fac guvernanții este să folosească calculatoarele, medicina, tehnologia și statul polițienesc pentru a forma de fapt ceea ce o oligarhie științifică totalitaristă crează. Scopul lor este să obțină informații și să le folosească în programe discriminatorii unde cei bogații au beneficii, iar cei săraci se izbesc negativ de aceste programe. Și cea de-a doua parte a agendei este reprezentată de inițiativele de depopulare.

Și un bun exemplu despre această bio-piraterie… acuma, i-am luat un interviu Dr. Win Parker și în timpul emisiunii în direct vorbea despre uraniul epuizat și despre legătura nemaipomenită pe care o are cu AND-ul și mitocondrie (n.tr – (Biol.) Organit citoplasmatic la plante și animale alcătuit din proteine, lipide și enzime care asigură celulei energia necesară) pentru că structurile de urnaniu și fosfat au o relație de dragoste în întreg universal – și aceasta înseamnă că atunci când oamenii sunt expuși la particule de uranium din războaiele din Irak, Afganistan și Iugoslavia – și apropo, este aici în două săptămâni, în SUA, și noi îl inhalăm în tot acest timp.

Reporter: Da, este aici tot timpul.

Moret: – acest urnaniu se lipește de AND-ul nostru și de mitocondria noastră care asigură toată energia corpului.

Reporter: Cineva a luat decizia de a merge mai departe și de a folosi uraniul împotriva oamenilor din Iugoslavia și Irak știind foarte bine ce se poate întâmpla. Și acești indivizi mi-ar plăcea să-i văd pedepsiți, oricare ar fi aceștia.

Moret: Și cum stăteam acolo și-i descriam toate acestea Dr. Parker, vorbeam și despre HAARP (n.tr – High Frequency Active Auroral Research Program este un program de cercetare asupra frecvențelor aurorale active desfășurat pe teritoriul Statelor Unite, lângă localitatea Gakona, Alaska) totul integrat în sistemul HAARP… Știam că Dr. Parker nu era numele său real. Știam că era un om de știință al CIA. Știam că a lucrat în perioade diferite pentru Guvernul SUA, pentru Departamentul Apărării, pentru Organizația Mondială a Sănătății și pentru Națiunile Unite; și știam că era un microbiolog care studia întreg domeniul pentru a afătui guvernul. Și am zis doar: „Dr. Parker care este aplicabilitatea acestei descoperiri și anume că nano-particulele sunt emitățori? Și, i s-a oprit brusc răsuflarea și a spus: „Ei bine, aplicabilitatea este să reconstruim genomul uman.”

Reporter: Asta-i tot, nu?

Moret: Da, asta-i tot.

Reporterul: Vor să creeze o nouă specie  – despre asta vorbesc.

Moret: Să creeze orice doresc. Să repete orice își doresc. Este vorba despre această bolnavă oligarhie științifică totalitaristă condusă de psihopați și acești guvernanți fac ceea ce vor.

Reporter: Până acuma n-a fost nimeni în preajmă să-i opreasscă.

Moret : Acuma, ce este emisia și recepția ce ne înconjoară? Dar despre telefoanele mobile?

Reporter: Hmm.

Moret: În bandă de frecvență megahertz. Sunt doar câteva noțiuni abstracte ale căror titluri vi le voi citi. În 1996: lanțul unic și lanțul dublu al AND-ului se rupe în celulele din creierul șobolanilor după expunerea acută la radiații electromagnetice de radio frecvență. (Și au folosit frecvențe de telefon mobil). Lanțurile de DNA se rup în celulele din creierul șobolanilor… și se vorbește despre sterilitate, cancer și despre alterarea comportamentului oamenilor. Și scannerele de la aeroport fac același lucru.

Reporter: Nu mă uimește. Sunt totuși surprins se acordă foarte puțină atenției rețelei electrice. Te înconjoară pe tine și pe toți cei pe care-i cunoști 24 de ori pe zi. Acasă, la serviciu, nu contează. Este ca și cum ai avea instalație electrică în pereți. Iar acesta-i serviciul electric de 60 de hertz pe care te poți baza pentru a-ți prepara bunătățile și care poate fi folosit pentru a îndeplini orice fel de servicii de telecomunicații pe care ți le poți imagina, dar și alterări ale minții și comportamentului, în egală măsură.

Moret: Este foarte simplu să se facă asta pentru că noi suntem sisteme electrice și transmitem și primim la fel ca orice altă antenă.

Reporter: Noi suntem ființe electrice.

Moret: Așa este. Și multe au fost descrise în discursurile din anii 1930 pe care Bertrand Russell le-a ținut la Oxford University. Și doresc să citesc un paragraf:

Reporter: Da, avem trei minute așa că trebuie să te grăbești.

Moret: Da. “Un guvern totalitarist cu o aplicație științifică poate face lucruri care nouă să ni se pară înfiorătoare. Naziștii eram mult mai științifici decât conducătorii actuali ai Rusiei și erau mai înclinați spre atrocități. [Se spune că cei care au condus Rusia – nu știu cu ce adevăr – au folost prizioneri în lagărele de concentrare ca material pentru diferite tipuri de experimente, unele au dus la moarte după multă durere.] Dacă au supraviețuit, atunci probabil că se va ajunge la reproducere științifică. Orice națiune care adoptă această practică – în cadrul unei generații – va beneficia de mari avantaje militare. “Sistemul, poate cineva să presupună, va fi cam așa: cu excepția poate a aristocrației guvernatoare, toți, 5% dintre bărbați și 30% dintre femei, vor fi sterilizați. Se așteaptă ca 30% dintre femei să își petrească anii de la 18-40 în reproducere pentru a asigura carne de tun (trupe de sacrificiu). Ca regulă, inseminarea aritificială va fi preferată în detrimentul metodei naturale. Cei nesterilizați, dacă doresc plăcerile dragostei, vor trebui să își găsească parteneri sterilizați.” În alte cuvinte Jeff…

Reporter : Hmm.

Moret :… mesajul lui Bertrand Russell este că alegerea reproductivă nu mai este demult o opțiune.

Reporter : Da.

Moret : Așa că, de fapt, guvernanții au bugete nelimintate, un corp științific nelimitat în universități pentru a face toată această cercetare, iar astăzi peste 50% in banii alocați cercetării științifice în universități sunt de la Pentagon.

Minute din video

02:56 eBay vinde Skype unui grup de investitori privați.eBay are în plan vânzarea serviciului de voce Skype unui grup de investitori privați. The New York Times a publicat pe site-ul său citând persoane din companie. Afacerea ar putea fi anunță joi cel mai devreme, a spus reporterul.

Se pare că mai multe grupuri de investitori sunt implicate în achiziționare, inclusiv Andreessen Horowitz, Index Ventures și Silver Lake Partners, a mai spus reporterul. Andreeseen Horowitz este condusă de partenerii Marc Andreeseen, co-fondatorul Netscape și Ben Horowitz. Andreessen este deasemenea membru în bordul director al eBay.

3:19 Diagramă: Spectrul electromagnetic

3:25 Diagramă: Spectrul electromagnetic

3:33: A fost lansat noul centru național al genomului. Un nou centru național al genomului din Marea Britanie este deschis oficial astăzi 3 iulie de laureatul Premiului Nobel și pionier al genomului profestorul Sir John Sulston și de Lord-Lieutenant al Norfolk. Centrul Național al geomului va promova capacitatea Marii Britanii în genomică – știința înțelegerii geneticii organsimelor și diferențele genetice care există între indivizi.

6:46: Avertisment asupra genei “cardurilor de identitate”. Codul genetic complet al indivizilor va putea fi în curând scanat și înregistrat pe un card mic, spune un om mare de știință. Dar, grupurile de presiune spun că aceste “carduri de identitate genetică” pot să ducă la discriminare fără prea multe beneficii în favoarea cetățenilor. Sir Paul Nurse, director

6:55 ref. la articolul din “Science Magazine”: Cercetărorii sunt primii care leagă celula bacteriană de genomul sintetic

7:00 Site online art. Ref.: Om de știință acuzat că s-a jucat de-a Dumnezeu după ce a creat viață artificială dintr-un microb fabricat la întâmplare  – poate asta șterge umanitatea? De Fiona Macre. Ultima revizuire: 3 iunie 2010. Oamenii de știință din zilele de astăzi s-au aliniat pentru a-și expune temerile cu privire la genomul uman care a creat viață artificială în laborator. Într-un cuvânt, care i-a alarmat pe mulți, biologul nonconformist și antreprenorul miliardar Craig Venter a construit o celulă sintetică dintr-o rămășită.

07:10: “Viața artificială” anunțată de oamenii de știință de Victoria Gill. Celula sintetică este identică cu “tipul sălbatic”. Oamenii de știință din SUA au reușit să dezvolte prima celulă vie controlată în întregime de ADN-ul sintetic.

7:30 Ref. la GeneWatch UK. GeneWatch UK este un grup non-profit de interes public și cercetare politică. Noi investigăm modul în care știința genetică și tehnologiile vor avea impact asupra mâncării noastre, sănătății, agriculturii, mediului înconjurător și societății noastre. Aceste obiective și principii explică de ce GeneWatch există și ceea ce încercăm să obținem.

8:10: “Bertrand Russel [ateist] a scris în 1952 în “impactul științei asupra societății” că: Dieta, injecțiile și interdicțiile se vor amesteca de la o vârstă fragedă pentru a produce un fel de caracter și credințe pe care autoritățile le consideră de dorit, și orice critică serioasă asupra acestor puteri în devenire va fi psihologic imposibil.

8:43: CNN Știri “Defecte la naștere în Fallujah”

8:56: Diagramă: Ce este uraniul sărăcit?

9:02: 2/19/06 Titlu de primă pagină din Times of London: “Radiațiile din Marea Britanie cauzate de scuturile din Irak”

9:16: Titlu: Uraniu găsit în aprovizionările cu apă  potabilă din Kansas

Titlu: Oazele din deșertul Navajo conțin uraniu

9:27: www.apfn.org “Alertă uranium sărăcit”

9:40: Titlu: Creierul unui militar American prăjit de urnaiu

9:45: HAARP

10:16: Mai mult de 20 de microbiologi renumiți au fost uciși din 2002 încoace, cei mai mulți în SUA și Marea Britanie. Aproape toți lucrau la dezvoltarea armelor biologice cu specific etnic (a se vedea Smart Dust, Roboflies). Din 2004 si continuarea.

10:27: În această carte din 1931 “Scientific Outlook”, Bertrand Russell scria: “Poate, prin intermediul injecțiilor, medicamentelor și a altor chimicale, populației i se va aplica tot ceea ce vor decide

10:41: În cartea lui Huxley “Minunata lume nouă”(1932), clasele de jos sunt expuse la o varietate de chimicale înainte de a se “naște” pentru a le reduce inteligența și înălțimea ca adulți și pentru a-i pregăti pentru rolul pe care-l vor îndeplini când vor crește. Ref. articol: http://davidrothscum.blogspot.com/2009/07/biochemical-manipulation-of-humanity.html (legătura la articol)
10:53: Alcoolul este folosit, clasele de jos primesc mai puțin oxigen și sunt expuse la raze X. clasele de jos sunt expuse deasemenea și la anumiți hormoni pentru a-i face infertili. 70% dintre femei sunt expuse în pântec la hormoni masculini și transformate în așa-zise “femei infertile” – femei sterilizate care au comportament masculinizat și disfuncții ovariene.

11:13: Articol care se referă la: Deteriorarea creierului prin telefonul mobil: Partea a doua

11:23: Fotografii cu telefoanele mobile electrice pe oameni

11:33: Referință la: telefoane mobil “distrug celulele de sânge”

-11:45: Creierul nostru este foarte vulnerabil la orice tehnologie care transmite unde ELF (n.tr – unde cu frecvență foarte joasă)  pentru că începe imediat să rezoneze la semnalul exterior printr-un efect de marcator de frecvență. Descoperirea experimentată de Puharich 7.83 Hz (rata de pulsare a pământului) a făcut o persoană să se simtă bine – și a produs un comportament alterat.

10.80 Hz cauzează un comportament turbulent, iar 6.6 Hz duce la depresie. Puharich a făcut ca undele ELF să schimbe ARN și ADN, să rupă legăturile de hidrogen și să facă o persoană să aibă o vibrație mai mare. Ref.HAARP articol la: http://www.haarp.net/mindcontrol.htm

12:02: Ref. la Scannerele de la aeroport

12:32: Ref. article: Lista cu tortura și hărțuirea electronică 2/26/09-12/24/09
14:18. Lawrence, Kansas, 11/28/08 articol. Elementul radioactiv de uranium a fost descoperit deasupra limitelor federale în rezvervele de apă potabilă ale celor 9 comunități din Kanasas, spune Don Whittemore, un geochimist la Centrul de Cercetare Geologică din Kansas. Acuma, aceste comunități trebuie să găsească soluții pentru a reduce nivelele de uraniu.

14:29: Ref. Google acuzată de bio-piraterie.

Comentariu saccsiv:

Cei ce figureaza a fi sefii Google, Sergey Brin si Larry Page, sunt de fapt evrei.

Blasfemie si prostie in mass-media: Cica, 9 motive pentru care Google e mai tare ca Dumnezeu …