VIDEO (si transcriptul in limba romana): DEZVALUIRI SINISTRE despre Google, ADN uman si controlultotal

Posted in ADN, CIPURI, GOOGLE, HAARP by saccsiv on septembrie 5, 2011

Transcriptul in engleza poate fi gasit la DNA of Human/Animal Is Being Changed…

Iata si traducerea:

Planurile sinistre ale Google referitoare la ADN

Lauren Moret a fost om de tiin la Laboratorul Nuclear Lawrence Berkeley timp de 5 ani i expert n geologie i radiaii internaionale, deseori a lucrat la documentare pentru canalele History i Discovery. Ea spune:

Moret: Aa c ceea ce au fcut – Microsoft a fost nfiinat din dorina de a exista un sistem de operare global pe care Departamentul de Trezorerie al SUA: Guvernul avea acces la breele de securitate, la toate computerele din toate colurile lumii.

Reporter: Aa este.

Moret: Apoi, guvernanii au nfiinat Google ca motor de cutare, i haidei s aruncm o privire n culisele celor doi biei care se prespune c au dat startul la tot.

Reporter: Sergey Brin i Larry Page..

Moret: Da. Sergey Brin s-a nscut n Rusia, aa c provine dintr-o familie de imigrani. Dar ascultai asta: tatl su a fost matematician i a lucrat pentru Universitatea din Maryland, iar mama lui pentru NASA.

Reporter: N-am tiut asta.

Moret: i acesta este locul exact unde Brin i Page i-au parcat avioanele private.

Reporter: Corect.

Moret: – la instalaiile NASA. Da, chiar aa. Larry Page este american. Prinii lui au fost amndoi profesori de informatic la Michigan State University. Tatl su a fost unul dintre cei mai buni experi din SUA n Inteligen Artificial. Sergey Brin s-a cstorit cu o americanc de origine polonez pe nume Anne Wojcicki i chiar n ziua cstoriei, soiei lui Brin i s-au oferit milioane de dolari la fuziunea capitalului.

Reporter: Da, a obinut 20 de milioane de dolari pentru nceput.

Moret: Da.

Reporter: Stai puin. Lauren Moret este invitata noastr din aceast sear, de mult timp o prieten bun a oamenilor. Peste tot n lume munca ei referitoare la cercetrile de uraniu srcit nu cunoate granie i nici nu are nevoie de prea mult introducere. Vorbim despre Google i ADN i control. Data viitoare cnd vei auzi de funciile de cutare ale Google, inei minte c degetele voastre fac mai mult dect doar s caute informaii. Ajutai la crearea unui monstru n lume, este o fiar. Este de necrezut ceea ce se ntmpl.

Moret:. Da. Este de necrezut. Ceea ce doresc s subliniez este faptul c Google, Microsoft, Facebook

Reporter: Toate.

Moret: Da, i toate celelalte reele de socializare pe internet, Ebay, Skype, Google Mail, Yahoo Mail, PayPal – sunt de fapt aceeai entitate. Toate sunt integrate, cumprate, vndute i comercializate n ntreaga lume. Toate sunt operaiuni militare i navale ale SUA.Acuma, cunosc un fizician care mi-a spus c aceti guvernani urmreau oameni n laborator folosind frecvena electromagnetic emis de ADN-ul fiecrui individ. n alte cuvinte, orice fiin vie este o anten care transmite i primete informaii. Noi suntem sisteme electrice iar ADN-ul n orice fiin vie are o frecven i un semnal care sunt unice. i asta folosesc ei, pe asta se concentreaz i cu aceste informaii se lupt s ne in cu totul sub control.

Proiectul Genomului Uman ADN a fost ndeplinit la Laboratorul Naional Lawrence Berkeley unde am fcut i eu parte din echipa de management de proiect timp de 5 ani. Dar, Laboratorul Lawrence Livermore, Laboratorul Naional Los Alamos – toate erau laboratoare de arme nucleare – au fost i ele implicate. Aceasta nseamn armata, pentru c laboratoarele de arme nucleare exist pentru Pentagon iar Pentagonul exist pentru companiile petroliere. Aa c, Proiectul Genomului Uman a fost nfiinat i finanat pentru a experimenta, cerceta i descrie genomul uman.

Acuma, cum vor folosi guvernaii toate aceste informaii? Ei bine, ceea ce tim despre Google este c se fac examinri ADN din spaiu. De asta se ocup NASA i Marina. NASA este condus de Marin. Guvernanii au urmrit i identificat populaii isolate – de exemplu, n Amazon – care nu au luat niciodat contact cu oamenii din Vest. Aceti oameni izolai care nc i triesc viaa n mod tradiional ca vntori nu au vzut pn acuma niciun om din Vest.

i asta nu este omenesc. Se fac i examinri pe specii. Am urmrit acest procedeu timp de 2 ani i am observat c multe specii noi sunt descoperite; se pare c sunt ntr-un sistem de coordinate. Astfel c, se fac examinri din spaiu i s-a ajuns pn la Coasta de Vest a Americii de Sud i pn la Coasta de Est, iar acuma se fac cercetri n Asia de Sud-Est. Dac urmrii tirile, aproape o dat pe sptmn, apare un nou articol cu fotogragii despre speciile noi descoperite.

Aceasta este o parte din programul Agenda 21 a Naiunilor Unite care are scopul de a identifica toate speciile i de a face un inventar global complet al omului i animalelor; ceea ce David Rockefeller a spus despre Agenda 21 este c: “ ntr-un final vom avea cte un cip pe fiecare persoan iar oamenilor li se va permite doar s scoat din sistem ceea ce au inserat. Dac muncii 12 ore pe zi, vi se va permite s luai 12 ore din sistem, dar nimic altceva.”

Reporter: Hmm.

Moret: Ce se petrece? Institutul J. Craig Ventor, acolo unde mi-ai trimis articolul, are misiunea de a “falsifica noile forme de via”. i aceti oameni sunt deasemnea implicai n manipularea codului de calculator pe ADN. Ce nseamn aceasta? Ei bine, Dr. Helen Wallace, de la Gene Watch, a spus n 2002: “Suntem n mare pericol” i ea descrie aceast uria baz de date AND prin bree de securitate.

Reporter: Acuma, din punct de vedere sociologic, ncepe s se creze un sistem nchis, pe care deja l avem dar, sta este un mod diferit n care se face. Nu tiu unde va duce totul dar este clar c este foarte nfricotor, dac nelegi potenialul de control aici.

Moret: i ceea ce fac guvernanii este s foloseasc calculatoarele, medicina, tehnologia i statul poliienesc pentru a forma de fapt ceea ce o oligarhie tiinific totalitarist creaz. Scopul lor este s obin informaii i s le foloseasc n programe discriminatorii unde cei bogaii au beneficii, iar cei sraci se izbesc negativ de aceste programe. i cea de-a doua parte a agendei este reprezentat de iniiativele de depopulare.

i un bun exemplu despre aceast bio-piraterie… acuma, i-am luat un interviu Dr. Win Parker i n timpul emisiunii n direct vorbea despre uraniul epuizat i despre legtura nemaipomenit pe care o are cu AND-ul i mitocondrie (n.tr – (Biol.) Organit citoplasmatic la plante i animale alctuit din proteine, lipide i enzime care asigur celulei energia necesar) pentru c structurile de urnaniu i fosfat au o relaie de dragoste n ntreg universal – i aceasta nseamn c atunci cnd oamenii sunt expui la particule de uranium din rzboaiele din Irak, Afganistan i Iugoslavia – i apropo, este aici n dou sptmni, n SUA, i noi l inhalm n tot acest timp.

Reporter: Da, este aici tot timpul.

Moret: – acest urnaniu se lipete de AND-ul nostru i de mitocondria noastr care asigur toat energia corpului.

Reporter: Cineva a luat decizia de a merge mai departe i de a folosi uraniul mpotriva oamenilor din Iugoslavia i Irak tiind foarte bine ce se poate ntmpla. i aceti indivizi mi-ar plcea s-i vd pedepsii, oricare ar fi acetia.

Moret: i cum stteam acolo i-i descriam toate acestea Dr. Parker, vorbeam i despre HAARP (n.tr – High Frequency Active Auroral Research Program este un program de cercetare asupra frecvenelor aurorale active desfurat pe teritoriul Statelor Unite, lng localitatea Gakona, Alaska) totul integrat n sistemul HAARP… tiam c Dr. Parker nu era numele su real. tiam c era un om de tiin al CIA. tiam c a lucrat n perioade diferite pentru Guvernul SUA, pentru Departamentul Aprrii, pentru Organizaia Mondial a Sntii i pentru Naiunile Unite; i tiam c era un microbiolog care studia ntreg domeniul pentru a aftui guvernul. i am zis doar: „Dr. Parker care este aplicabilitatea acestei descoperiri i anume c nano-particulele sunt emitori? i, i s-a oprit brusc rsuflarea i a spus: „Ei bine, aplicabilitatea este s reconstruim genomul uman.”

Reporter: Asta-i tot, nu?

Moret: Da, asta-i tot.

Reporterul: Vor s creeze o nou specie – despre asta vorbesc.

Moret: S creeze orice doresc. S repete orice i doresc. Este vorba despre aceast bolnav oligarhie tiinific totalitarist condus de psihopai i aceti guvernani fac ceea ce vor.

Reporter: Pn acuma n-a fost nimeni n preajm s-i opreassc.

Moret: Acuma, ce este emisia i recepia ce ne nconjoar? Dar despre telefoanele mobile?

Reporter: Hmm.

Moret: n band de frecven megahertz. Sunt doar cteva noiuni abstracte ale cror titluri vi le voi citi. n 1996: lanul unic i lanul dublu al AND-ului se rupe n celulele din creierul obolanilor dup expunerea acut la radiaii electromagnetice de radio frecven. (i au folosit frecvene de telefon mobil). Lanurile de DNA se rup n celulele din creierul obolanilor… i se vorbete despre sterilitate, cancer i despre alterarea comportamentului oamenilor. i scannerele de la aeroport fac acelai lucru.

Reporter: Nu m uimete. Sunt totui surprins c se acord foarte puin ateniei reelei electrice. Te nconjoar pe tine i pe toi cei pe care-i cunoti 24 de ori pe zi. Acas, la serviciu, nu conteaz. Este ca i cum ai avea instalaie electric n perei. Iar acesta-i serviciul electric de 60 de hertz pe care te poi baza pentru a-i prepara buntile i care poate fi folosit pentru a ndeplini orice fel de servicii de telecomunicaii pe care i le poi imagina, dar i alterri ale minii i comportamentului, n egal msur.

Moret: Este foarte simplu s se fac asta pentru c noi suntem sisteme electrice i transmitem i primim la fel ca orice alt anten.

Reporter: Noi suntem fiine electrice.

Moret: Aa este. i multe au fost descrise n discursurile din anii 1930 pe care Bertrand Russell le-a inut la Oxford University. i doresc s citesc un paragraf:

Reporter: Da, avem trei minute aa c trebuie s te grbeti.

Moret: Da. “Un guvern totalitarist cu o aplicaie tiinific poate face lucruri care nou s ni se par nfiortoare. Nazitii eram mult mai tiinifici dect conductorii actuali ai Rusiei i erau mai nclinai spre atrociti. [Se spune c cei care au condus Rusia – nu tiu cu ce adevr – au folost prizioneri n lagrele de concentrare ca material pentru diferite tipuri de experimente, unele au dus la moarte dup mult durere.] Dac au supravieuit, atunci probabil c se va ajunge la reproducere tiinific. Orice naiune care adopt aceast practic – n cadrul unei generaii – va beneficia de mari avantaje militare. “Sistemul, poate cineva s presupun, va fi cam aa: cu excepia poate a aristocraiei guvernatoare, toi, 5% dintre brbai i 30% dintre femei, vor fi sterilizai. Se ateapt ca 30% dintre femei s i petreasc anii de la 18-40 n reproducere pentru a asigura carne de tun (trupe de sacrificiu). Ca regul, inseminarea aritificial va fi preferat n detrimentul metodei naturale. Cei nesterilizai, dac doresc plcerile dragostei, vor trebui s i gseasc parteneri sterilizai.” n alte cuvinte Jeff…

Reporter: Hmm.

Moret:… mesajul lui Bertrand Russell este c alegerea reproductiv nu mai este demult o opiune.

Reporter: Da.

Moret: Aa c, de fapt, guvernanii au bugete nelimintate, un corp tiinific nelimitat n universiti pentru a face toat aceast cercetare, iar astzi peste 50% in banii alocai cercetrii tiinifice n universiti sunt de la Pentagon.

Minute din video

02:56 eBay vinde Skype unui grup de investitori privai.eBay are n plan vnzarea serviciului de voce Skype unui grup de investitori privai. The New York Times a publicat pe site-ul su citnd persoane din companie. Afacerea ar putea fi anun joi cel mai devreme, a spus reporterul.

Se pare c mai multe grupuri de investitori sunt implicate n achiziionare, inclusiv Andreessen Horowitz, Index Ventures i Silver Lake Partners, a mai spus reporterul. Andreeseen Horowitz este condus de partenerii Marc Andreeseen, co-fondatorul Netscape i Ben Horowitz. Andreessen este deasemenea membru n bordul director al eBay.

3:19 Diagram: Spectrul electromagnetic

3:25 Diagram: Spectrul electromagnetic

3:33: A fost lansat noul centru naional al genomului. Un nou centru naional al genomului din Marea Britanie este deschis oficial astzi 3 iulie de laureatul Premiului Nobel i pionier al genomului profestorul Sir John Sulston i de Lord-Lieutenant al Norfolk. Centrul Naional al geomului va promova capacitatea Marii Britanii n genomic – tiina nelegerii geneticii organsimelor i diferenele genetice care exist ntre indivizi.

6:46: Avertisment asupra genei “cardurilor de identitate”. Codul genetic complet al indivizilor va putea fi n curnd scanat i nregistrat pe un card mic, spune un om mare de tiin. Dar, grupurile de presiune spun c aceste “carduri de identitate genetic” pot s duc la discriminare fr prea multe beneficii n favoarea cetenilor. Sir Paul Nurse, director

6:55 ref. la articolul din “Science Magazine”: Cercetrorii sunt primii care leag celula bacterian de genomul sintetic

7:00 Site online art. Ref.: Om de tiin acuzat c s-a jucat de-a Dumnezeu dup ce a creat via artificial dintr-un microb fabricat la ntmplare – poate asta terge umanitatea? De Fiona Macre. Ultima revizuire: 3 iunie 2010. Oamenii de tiin din zilele de astzi s-au aliniat pentru a-i expune temerile cu privire la genomul uman care a creat via artificial n laborator. ntr-un cuvnt, care i-a alarmat pe muli, biologul nonconformist i antreprenorul miliardar Craig Venter a construit o celul sintetic dintr-o rmit.

07:10: “Viaa artificial” anunat de oamenii de tiin de Victoria Gill. Celula sintetic este identic cu “tipul slbatic”. Oamenii de tiin din SUA au reuit s dezvolte prima celul vie controlat n ntregime de ADN-ul sintetic.

7:30 Ref. la GeneWatch UK. GeneWatch UK este un grup non-profit de interes public i cercetare politic. Noi investigm modul n care tiina genetic i tehnologiile vor avea impact asupra mncrii noastre, sntii, agriculturii, mediului nconjurtor i societii noastre. Aceste obiective i principii explic de ce GeneWatch exist i ceea ce ncercm s obinem.

8:10: “Bertrand Russel [ateist] a scris n 1952 n “impactul tiinei asupra societii” c: Dieta, injeciile i interdiciile se vor amesteca de la o vrst fraged pentru a produce un fel de caracter i credine pe care autoritile le consider de dorit, i orice critic serioas asupra acestor puteri n devenire va fi psihologic imposibil.

8:43: CNN tiri “Defecte la natere n Fallujah”

8:56: Diagram: Ce este uraniul srcit?

9:02: 2/19/06 Titlu de prim pagin din Times of London: “Radiaiile din Marea Britanie cauzate de scuturile din Irak”

9:16: Titlu: Uraniu gsit n aprovizionrile cu ap potabil din Kansas

Titlu: Oazele din deertul Navajo conin uraniu

9:27: www.apfn.org “Alert uranium srcit”

9:40: Titlu: Creierul unui militar American prjit de urnaiu

9:45: HAARP

10:16: Mai mult de 20 de microbiologi renumii au fost ucii din 2002 ncoace, cei mai muli n SUA i Marea Britanie. Aproape toi lucrau la dezvoltarea armelor biologice cu specific etnic (a se vedea Smart Dust, Roboflies). Din 2004 si continuarea.

10:27: n aceast carte din 1931 “Scientific Outlook”, Bertrand Russell scria: “Poate, prin intermediul injeciilor, medicamentelor i a altor chimicale, populaiei i se va aplica tot ceea ce vor decide

10:41: n cartea lui Huxley “Minunata lume nou”(1932), clasele de jos sunt expuse la o varietate de chimicale nainte de a se “nate” pentru a le reduce inteligena i nlimea ca aduli i pentru a-i pregti pentru rolul pe care-l vor ndeplini cnd vor crete. Ref. articol: http://davidrothscum.blogspot.com/2009/07/biochemical-manipulation-of-humanity.html (legtura la articol)
10:53: Alcoolul este folosit, clasele de jos primesc mai puin oxigen i sunt expuse la raze X. clasele de jos sunt expuse deasemenea i la anumii hormoni pentru a-i face infertili. 70% dintre femei sunt expuse n pntec la hormoni masculini i transformate n aa-zise “femei infertile” – femei sterilizate care au comportament masculinizat i disfuncii ovariene.

11:13: Articol care se refer la: Deteriorarea creierului prin telefonul mobil: Partea a doua

11:23: Fotografii cu telefoanele mobile electrice pe oameni

11:33: Referin la: telefoane mobil “distrug celulele de snge”

-11:45: Creierul nostru este foarte vulnerabil la orice tehnologie care transmite unde ELF (n.tr – unde cu frecven foarte joas) pentru c ncepe imediat s rezoneze la semnalul exterior printr-un efect de marcator de frecven. Descoperirea experimentat de Puharich 7.83 Hz (rata de pulsare a pmntului) a fcut o persoan s se simt bine – i a produs un comportament alterat.

10.80 Hz cauzeaz un comportament turbulent, iar 6.6 Hz duce la depresie. Puharich a fcut ca undele ELF s schimbe ARN i ADN, s rup legturile de hidrogen i s fac o persoan s aib o vibraie mai mare. Ref.HAARP articol la: http://www.haarp.net/mindcontrol.htm

12:02: Ref. la Scannerele de la aeroport

12:32: Ref. article: Lista cu tortura i hruirea electronic 2/26/09-12/24/09
14:18. Lawrence, Kansas, 11/28/08 articol. Elementul radioactiv de uranium a fost descoperit deasupra limitelor federale n rezvervele de ap potabil ale celor 9 comuniti din Kanasas, spune Don Whittemore, un geochimist la Centrul de Cercetare Geologic din Kansas. Acuma, aceste comuniti trebuie s gseasc soluii pentru a reduce nivelele de uraniu.

14:29: Ref. Google acuzat de bio-piraterie.

Comentariu saccsiv:

Cei ce figureaza a fi sefii Google, Sergey Brin si Larry Page, sunt de fapt evrei.

Blasfemie si prostie in mass-media: Cica, 9 motive pentru care Google e mai tare ca Dumnezeu…

GOOGLE: prin programul Street View a copiat n secret miliarde de emailuluri, parole i date personale din computereprivate

Eric Schmidt, CEO GOOGLE, vorbeste despre posibilitatea unui IMPLANT Google – un CIP sub piele care te va urmari si va furniza acces web facil…

VIDEO: Google i CIA monitorizeaza internetul pentru a va prezice viitorul…

CEO GOOGLE: ANONIMITATEA pe INTERNET este UN LUCRU PERICULOS iar guvernele ii vor cere sfarsitul…

Criticii spun c Google ne invadeaz confidenialitatea cu Noul ServiciuBuzz

Google doreste sa va controlezecasele

Seful executiv GOOGLE: doar imoralii sunt secretosi…

VIDEO: Un interviu interesant de studiat despre GOOGLE si …ADN

Despre HAARP cititi va rog si:

VIDEO: HAARP, arma meteorologica (si nu numai)? Detalii importante desprefinantatori

Sursa: Blogul lui SACCSIV

CategoryUncategorized
Write a comment:

*

Your email address will not be published.