Motto: „…Nu v temei! Cci nimic nu este acoperit care s nu ias la iveal

i nimic ascuns care s nu ajung cunoscut“!

Matei, 10, 26

 

Am publicat articolul cu titlul de mai sus n revistele Justiiarul (Sibiu), nr. 47-48 (13-14/2002), 26 august 2002, pag. 11, i n Mioria noastr (New York), nr. 165, ian.-febr. 2003, pag. 1 i 7-8. M folosesc de aceast ocazie pentru a-mi exprima, nc o dat, admiraia pentru patriotismul i curajul dovedit de directorii acestor reviste – d-l Marius-Albin Marinescu i d-na Eleonora Punescu – i, totodat, pentru a-mi exprima deplina gratitudine fiindc au fcut acest serviciu poporului romn, cu riscul de a-i atrage represiunea jidanilor. ntruct aceste publicaii au avut un tiraj redus i nici nu au avut ediii electronice, pe Internet, este necesar s l republic aici, deoarece este la fel de actual i, mai mult, caracterizarea pe care le-am fcut-o acestor doi ticloi a fost confirmat de informaiile recente.

Urmeaz textul redactat n august 2002.

 

***

Iniial, am apreciat gestul memorialistului evreu Elie Wiesel, originar din Romnia, de a reveni n locurile natale. Am considerat c el d, astfel, ocazia opiniei publice internaionale s afle nu numai despre copiii mbolnvii de SIDA prin vaccinuri importate din Occident, despre „copiii strzii“ abandonai ca urmare a srcirii populaiei prin declinul rapid al economiei Romniei – declin provocat de corupia instituionalizat, de „corupia fr corupi“ din Romnia etc. etc. –, ci i despre oameni care, dup ce au petrecut pe aici „cei apte ani de-acas“, au primit Premiul Nobel pentru Pace. Iar, acum, iat, d-lui Wiesel i s-a acordat „Steaua Romniei“ n rang de Mare Ofier i va fi numit membru de onoare al Academiei Romne pentru „opera“ sa. Prin aceasta, el ar face, potenial – credeam eu, naiv fiind –, un serviciu benefic Romniei, deoarece, printre altele, d ocazia Academiei Romne s aib, n rndurile membrilor si, i un deintor al Premiului Nobel, fiindc ali romni cu oper mare – precum Nicolae Paulescu, descoperitorul insulinei, tefan Odobleja, creatorul ciberneticii – nu au reuit s l obin.

Dar, pe de alt parte, deplngem faptul c, stnd prea puin vreme n Romnia, d-l Wiesel nu a reuit s cunoasc particularitile poporului nostru. Din aceast cauz, rspunznd ntrebrii unei ziariste – de ce este „trist“ –, se lamenteaz ntr-o form ilogic i neacademic: „M ntorc ntr-un loc care este un cimitir pentru neamul meu“ (cf. Adevrul, 30.07.2002, pag. 1 i 2). Dac sintagma „neamul meu“ nseamn genitorii d-lui Wiesel (prinii i bunicii), atunci afirmaia este insutenabil, cci prinii si au rmas n cimitirele lagrelor n care au fost exterminai (dac, cumva, au un mormnt). Dac „neamul meu“ nseamn comunitatea evreiasc tritoare n Romnia, afirmaia este ilogic, ipocrit i, n esen, denigratoare la adresa Romniei. Pentru c cimitirul este, din strvechime, un loc sfinit, aflat n vatra satului (respectiv, a oraului), unde se afl „neamul nostru“ – adic ascendenii fiecruia dintre noi: prinii, moii i strmoii notri. Din acest motiv revin oamenii n locurile natale: fiindc, de obicei, acolo este, printre altele, i cimitirul cu „neamul“ lor. Desigur, cu excepia cazurilor celor care o fac doar din „poz“, pentru „imagine“, cum se pare c este i cazul d-lui Elie Wiesel.

Aadar, d-le Wiesel, de aceea revin n locurile natale coreligionarii dvs. emigrai n Israel: pentru a-i revedea mormintele genitorilor. Pe de alt parte, din ce n ce mai muli evrei emigrai n Israel vor s revin n Romnia. n 1989, mai erau, aici, vreo 8-9 mii, iar acum au ajuns la circa 30.000. Dac, din 1939 pn n 1989, au dus-o att de ru, iar acum nu mai este att de bine ca nainte de 1989, de ce mai vor evreii s revin n Romnia?! Pentru c nu vin doar s fac turism i s-i vad, cu drag, smerenie i nostalgie, cimitirele evreieti.

Totui, unii vin i pentru a cinsti memoria morilor lor din cimitirele evreieti existente n Romnia. Iat de ce expresia dvs., spus cu „tristee“, „M ntorc ntr-un loc care este un cimitir pentru neamul meu“, devine, cu necesitate, o agresiune contra Romniei. i, deci, este n contradicie cu decoraia primit acum i cu viitoarea dvs. calitate de membru de onoare al Academiei Romniei. Prin aceast formulare injurioas (admitem c ziarista n cauz a tiut englez i a tradus bine) v situai n continuarea aciunilor unor atentatori la adresa imaginii Romniei, care practic terorismul imagologic, psihologic i mediatic, printre care se numr i numitul Radu Ioanid. Acest provocator nu a avut de suferit cu nimic de pe urma trecerii lui i a prinilor si prin Romnia, nici cnd prinii si au comis fapte penale. Dimpotriv, nu a avut dect de ctigat, ca dovad c, dup ce n Romnia a predat socialismul tiinific, n S.U.A. a ntors-o cu 180 de grade i, cameleon fiind, a ajuns „om“ i pred, acum, exclusivismul iudaic (sionist) – adic a ajuns, propulsat de alii, un fel de ghid (director!) la muzeul unui holocaust care nu are nici o legtur cu Romnia, dar prin care este agresat axiologic Romnia. Ba, numitul Radu Ioanid i-a nsuit i despgubirea pentru apartamentul avut n Romnia, pe care, cu neruinarea tipic mercantilismului „neamului“ su – motiv pentru care zarafii au fost alungai din Templu de Iisus –, vrea, acum, s l obin pe cale judectoreasc. n acest scop, a minit instana de judecat c, la emigrare, nu fusese despgubit. Pentru acest simplu sperjur ar trebui bgat, prompt, la pucrie, conform prevederilor n cauz ale Codului penal. Dar, pentru c el este evreu, este „foarte clar“ c el „este mai presus de Lege“, iar n 22 august 2002, cnd are termen de judecat, nu numai c nu va fi condamnat pentru sperjur, ci, dimpotriv, va i ctiga fostul lui apartament, ca s fac acolo un „muzeu“ al holocaustului! Cci judectorii care compun instana nu au „gndirea independent i suveran“, ci au una nclit de lichelismul politic motenit nc din vremea regimului socialist.

Numitul Radu Ioanid se situeaz n contradicie cu valorile semnificate de decoraiile – mai vechi i mai noi – primite de d-l Wiesel i duce, practic, un rzboi axiologic contra Romniei, provocnd, prin aciunile sale, apariia antisemitismului aici, unde el nc nu exist. De altfel, a doua zi dup interviul din Adevrul, n mass media romneti a aprut citatul din panseurile „antume“ ale lui Wiesel: „Romnia a ucis, a ucis, a ucis!“ Din acest motiv, acum, a fi preferat ca respectivul citat s fi fcut parte, deja, din scrierile „postume“ ale acestui „profesor“; probabil c este acelai tip de profesor ca „bestia“ Brucan, dup cum bine a fost etichetat acesta de ctre d-l Eugen Florescu. De aceea, sugerm autoritilor ca, n mod asimetric decorrii d-lui Elie Wiesel – pentru c nu mai poate s i retrag decoraiile, ca regina Angliei, lui Ceauescu, post mortem –, s l declare mcar pe Radu Ioanid persona non grata.

De aceeai parte a baricadei se situeaz i afirmaia culturnicului ministru al Culturii i Cultelor, Rzvan Theodorescu, anume c „n Romnia nu a existat holocaust, dar a participat la holocaust“ (sic). Acest sofism ministerial are aceeai dimensiune criminal ca i „judecata“ Tribunalului „Poporului“ – dar, n fond, dirijat de U.R.S.S. –, care l-a condamnat pe Marealul Ion Antonescu pentru c a participat la lupta contra comunismului sovietic – comunism demolat, ulterior, de papa Ioan Paul al II-lea, cu ajutorul C.I.A., prin intermediul sindicatului polon „Solidaritatea“. Or, aa cum electricianul care a condus „Solidaritatea“ a ajuns preedintele Poloniei i i-a fost acordat Premiul Nobel pentru Pace deoarece a luptat pentru doborrea comunismului, tot aa Marealului Ion Antonescu trebuie s i se acorde, post mortem, aceeai valoare i nu s fie satanizat.

n mod just, Partidul Unitii Naiunii Romne a cerut un referendum naional referitor la infamanta O.U.G. nr. 31/2002, care „constituie o denigrare a Romniei“ (cf. Curentul, pag. 2; Curierul Naional, pag. 3, ambele din 3-4 aug. 2002). De fapt, prin satanizarea Marealului Ion Antonescu se urmrete culpabilizarea Romniei, cu scopul de a i se cere „despgubiri“ – 50.000 de dolari S.U.A. pentru fiecare dintre cei „400.000 de evrei ucii n Romnia“; care, ulterior, vor ajunge la 700.000, precum semnala prof. Ion Coja, n lucrarea sa Marele Manipulator. Prin asemenea mainaii li s-au cerut „despgubiri“ Germaniei i Elveiei de ctre cei care au pus la cale „afacerea holocaustului“, prin care „se exploateaz suferina evreiasc“, dup cum se exprim, exemplar, un membru onest al rasei, Norman G. Finkelstein, n deja faimoasa lui carte INDUSTRIA HOLOCAUSTULUI (Editura Antet, 2000). Dar de ce organizatorii „holocash“-ului nu au cerut despgubiri i U.R.S.S.-ului i, acum, Federaiei Ruse, care „au ucis, au ucis, au ucis“ la evrei en gros i en dtail, ncepnd cu Troki, Buharin, Kamenev, Zinoviev i ceilali lideri evrei care au condus Marea Revoluie Socialist din Octombrie, pn la sutele de mii de evrei anonimi care au sfrit n gulagurile staliniste?! Nu are Federaia Rus de unde s le dea bani, sau, dimpotriv, „teoreticienii“ „holocash“-ului, precum Elie Wiesel i Radu Ioanid, nu au avut i nu au, nici acum, curaj s-i cear, pentru c Rusia a fost i a rmas prea puternic, n comparaie cu „suferina“ i „onestitatea“ i „notorietatea“ unor alde Wiesel i Ioanid?!

Dup cum vedei, despre sutele de mii de evrei omori n cei 80 de ani de socialism sovietic victorios, marii „suferitori“ pentru „unicitatea“ holocaustului evreiesc tac mlc. Silentium lugubrum. n schimb, incrimineaz Romnia, care i-a salvat pe evrei – cum recunoate rabinul Wilhelm Filderman, n testamentul su, trecut sub tcere de zarafii suferinei evreieti –, pentru c Romnia a rmas fr Aliai, precum n preajma Ultimului Rzboi Mondial, dar a rmas i o vac de muls pentru „rapacitatea jidneasc“, dup exprimarea lui Marx, trecut, la fel, sub tcere.

Exist un contrast evident ntre, pe de o parte, personalitatea unor evrei care fac cinste „neamului“ lor, precum prof. univ. N. G. Finkelstein, lingvistul Noam Chomsky, filosoful Roger Garaudy, ef-rabinul Alexandru afran, ef-rabinul Filderman, evreul ortodox Nicolae Steinhart i muli alii, i, pe de alt parte, jigodismul ef-rabinului Moses Rosen, al unui Elie Wiesel, Radu Ioanid et ejusdem farinae. Acest contrast mi-a amintit de gestul unui librar rmas, i el, „srac i cinstit“, n Frana ocupat de nazism, precum suntem i noi n Romnia ocupat de Tranziie: francezul, ca s nu i fie violat proprietatea, pusese, pe nite suporturi, n vitrina librriei sale din Paris, portretele lui Mussolini i Hitler. Dar, fiind i patriot, etalase sub ele, pe lng alte cri, arhicunoscuta oper a lui Victor Hugo, „Mizerabilii“. Desigur, dup o vreme, unii ofieri S.S. „s-au prins“ c titlul „Mizerabilii“ i indica pe Mussolini i Hitler. Nu tiu dac librarul n cauz a expiat ieind pe coul de fum al vreunui lagr hitlerist. Dar, probabil, ca s nu se mai repete situaia jenant comis de acel patriot i modest vnztor de cri n vremea colaboraionismului franco-german – dar nu i vnztor de ar, cum fuseser unii dintre conductorii lui, de atunci, i cum sunt civa dintre ai notri de azi –, Frana a dat, recent, o lege prin care l-a condamnat pe filosoful francez Roger Garaudy pentru c ar fi antisemit! Nu degeaba un istoric francez a spus c Frana a fost cobaiul istoriei. Dar, este suficient c a fost Frana. De ce, atunci, s-a mai confecionat Ordonana de Urgen nr. 31/2002, dei nu exista i nu exist nici o situaie de urgen?! Pentru c nu avem, i noi, un librar i o carte numit „Mizerabilii“, care s ne arate cine sunt mizerabilii notri?! Dar, recent, s-a tradus cartea Aceti imbecili care ne conduc, a lui Andr Santini, ex-vicepreedinte al Adunrii Naionale a Franei! Apoi, avem, n schimb, una autohton, numit Apel ctre lichele! Sau O.U.G. nr. 31/2002 a fost dat pentru ca Romnia, pe lng faptul c, ntre anii 1945-1961, n epoca experimentului sovietic, a fost poligon de ncercri politico-sociale, s mai fie cobai i n etapa neocapitalist de dup 1989, sub supravegherea doctoral a guvernanilor postdecembriti?!

 

EPILOG

 

Aa cum anticipasem la nceputul lunii august 2002 – cnd fusese redactat articolul –, judectorii-lichele care au compus instana de fond au admis aciunea impostorului Radu Ioanid, iar escrocul acesta i-a obligat pe ocupanii legali ai fostului apartament al lui R. Ioanid s l evacueze, dei unul dintre copii familiei respective era nevztor i nici sentina de fond nu fusese nvestit cu titlul „definitiv i irevocabil“. Dar, aa cum am mai relevat, n episodul al 5-lea al studiului „Holocaust-ologii – vectori ai rzboiului axiologic“, sentina instanei de fond avea s fie recurat, familia de romni amrteni avea s ctige definitiv, iar escrocul Radu Ioanid se dovedise, realmente, escroc i sperjur. Numai c nu a fost condamnat pentru sperjur, fiindc este jidan i, n plus, este cetean-american i, deci, este mai presus de lege – dei trebuia bgat la pucrie sau, cel puin, declarat persona non grata, cum propusesem n 2002.

Dar, confirmarea suprem c aceti doi jidani nemernici sunt escroci i impostori – cum susinusem eu, pe urmele autorilor numii „revizioniti“ – a fost fcut de recenta „bomb“ de pres care a „explodat“ n Jurnalul naional, din 12 septembrie 2011, articolul lui Istvan Deak, „«Un supravieuitor al Holocaustului: „Elie Wiesel nu este deinutul A-7713“»: „Scriitorul american de origine romn, Elie Wiesel, a fost dat n judecat de un supravieuitor al Holocaustului, Grner Miklos, pe motiv c purttorul Premiului Nobel din 1986 i-ar fi nsuit identitatea deinutului A-1773. Grner Miklos, stabilit n localitatea suedez Malmo, susine c are dovezi certe c Elie Wiesel nu este persoana cu care a petrecut aproape un an la Auschwitz“ (sic). Din aceast cauz, data de 12 septembrie 2011 va deveni – cel puin n Romnia – o „aniversare“ similar cu faimosul „9/11“, 11 septembrie 2001, i n acelai sens: comemorarea prbuirii Turnurilor Gemene este o minciun la fel de mare ca pretenia lui Elie Wiesel c ar fi fost victima „holocaustului“ – transformat de el i ppuarii lui n holocash. n ultima vreme, aceast concluzie este afirmat, tot mai mult, de publicaii occidentale, pe lng unele cri cu argumentaie solid privind aceast impostur terifiant: L’effroyable imposture, de Thierry Meyssan (aprut nc n 2002), 11 septembrie. Mitul, de Roberto Quaglia, ZERO, coordonat de Giulietto Chiesa.

Dar, referitor la frazele de la nceputul fragmentului citat mai sus, am postat acest comentariu:

Vasile Zarnescu

September 18, 2011 – 3:49 pm

«Este fals menionarea „de origine romn“, cci nu este romn, ci jidan (sionist) – cu precizarea pe care am mai fcut-o n ale articole (i asupra creia voi reveni), c evreii nu sunt jidani, iar jidanii nu sunt evrei, ci sioniti. Faptul c este un impostor l-au relevat lucrrile multor scriitori, ca, de ex., Robert Faurisson sau ca studiul unei evreice americane, Naomi Seidman, Elie Wiesel and the Scandal of Jewish Rage („Elie Wiesel i scandalul furiei evreieti“), publicat n Jewish Social Studies, n decembrie 1996. Pe baza acestor meniuni, am repetat i eu c este un impostor, un escroc internaional, ndeosebi n serialul „Paul Goma are dreptate“, ale crui urmtoarele dou episoade sunt aici i aici».

Dar, a doua zi, 13 septembrie 2011, s-a republicat articolul lui Istvan Deak pe site-ul www.ziaristionline.ro, sub titlul conclusiv: „BOMBA: Elie Wiesel a subtilizat identitatea unui alt deinut de la Auschwitz. Raportul Final al lui Iliescu asupra Holocaustului ar putea deveni maculatur prin impostura lui Wiesel“!

Numai c aceast concluzie este parial, deci incorect fiindc nu este complet. Cci, cum spune Hegel, „Numai ntregul este adevrul“: ntr-adevr, efectele dezvluirii nemerniciei lui Elie Wiesel se repercuteaz i asupra raportului escrocului de calibru mai mic Vladimir Tismneanu, promovat de preedintele Traian Bsescu la rang de „dascl“ al naiei – aspect pe care l-am relevat n articolul „Tismneanu Ticlosu’ i Bsescu Bengosu’“ (n revista SANTINELA, nr. 13, 18 ian. 2007, pag. 8-9; republicat, n 11 iulie 2010, pe AlterMedia). Evident, concluzia trebuie extins la ntreaga propagand sionist antiromneasc, rspndit prin institutele bugetofage conduse de Elie Wiesel i Vladimir Tismneanu, fiul N.K.D.V.-istului Leon Tismneanu (vezi Larry Watts, FERETE-M, DOAMNE, DE PRIETENI! Editura RAO, Bucureti, 2011, pag. 106, 238, 348, 358, 402), de Horia Roman Patapievici, fiul N.K.D.V.-istului i Gestapo-vistului Dionis Patapievici. Toate crile publicate de acetia i acoliii lor trebuie date la topit i fcut hrtie igienic din ele, iar autorii i promotorii lor trebuie bgai la pucrie pentru producerea vulnerabilitilor la adresa securitii Romniei, prin denigrarea ei i inducerea vinoviei de „holocaust“ cu scopul estorcrii de circa 20 de miliarde de euro i obligrii Romniei la retrocedarea averilor jidanilor emigrai dup 1947, sub pretextul c au fost silii de „regimul comunist“ – pe care l-au impus tot ei – s plece, confiscndu-li-se, chipurile, averile, dei fuseser despgubii cu toii – aa cum am demonstrat n cazul escrocului Radu Ioanid.

Dar implicaiile imposturii escrocului Elie Wiesel prin substituirea de persoan trebuie extrapolate la ntreaga propagand mondial privind aa-zisul holocaust – scorneala teribil cu care sionitii terorizeaz lumea de vreo patru decenii, extorcnd Germania i Elveia de zeci de miliarde de dolari. M-am referit la acest fenomen n studiul „Literatura holocaustic: cacavalul secolului“, n care relevasem c „Nicolae Ceauescu, n loc s se fi ludat c ar putea construi bomba atomic, mai bine o realiza, pe tcute, ca Israelul, iar acum nu ne-ar mai fi fost impus, i nou, povara despgubirilor i leciilor despre holocaust de ctre Marele Escroc Elie Wiesel i acoliii lui, Ion Iliescu, Adrian Nstase i noua garnitur de la Putere, Traian Bsescu, Clin Popescu Triceanu, Bogdan Olteanu-Conspiratu’ (netotu’ Ghizelei Vass) i trena de lipitori-escroci ca Vladimir Tismneanu (fiul politrucului Leon Tismenichi), Andrei Oiteanu (nepotul lui Leonte Rutu, politrucul de la „tefan Gheorghiu“), Aurel Vainer, M. K. Katz, M. Benjamin, R. Ioanid i ceilali coreligionari ai lor, care ne jefuiesc i ne spurc n propria noastr ar, printre altele, prin odiosul Raport final“ (cf. SANTINELA nr. 9, 27 septembrie 2006, pag. 4, partea nti, i SANTINELA nr. 10, 24 octombrie 2006, pag. 4, partea a doua – republicat pe AlterMedia, tot n dou pri, n 12 i 13 octombrie 2008).

Am subliniat, ulterior, inconsistena acestei propagande n articolul „Propaganda holocaustic: un gheeft super-abject“. Aici am artat c, de vreme ce sionitii ncearc s retrag utilizarea cuvntului „holocaust“ – ntruct i-au dat seama c nu se potrivete realitii, fiindc Elie Wiesel, care se fcuse promotorul acestei propagande, se dovedise cam tmpiel, cci nu alesese bine noiunea – i, n consecin, au propus termenul „shoah“, retragerea cuvntului „holocaust“ i nlocuirea lui cu „shoah“ reprezint premisa abstract a deplinei falsiti a teoriei „holocaust“-ului! Dar, conchideam eu, de vreme ce au greit termenul, nseamn c, au minit, din premise, iar noul cuvnt gsit, „shoah“, devine o gselni compromis din start (n SANTINELA nr. 19, august 2007, pag. 2, republicat pe AlterMedia, n 20 septembrie 2007).

i, iat!, Dumnezeu nu lovete cu parul, ci cu adevrul: „…Nu v temei! Cci nimic nu este acoperit care s nu ias la iveal i nimic ascuns care s nu ajung cunoscut“ (Matei, 10, 26). Extrapolarea la nivel mondial a concluziei este ntemeiat pe faptul c situaia s-a internaionalizat: maghiarul Miklos Grner, stabilit n Suedia, intenteaz, la Budapesta, procesul pentru furt de identitate jidanului naturalizat american Elie Wiesel, ajuns o „calamitate literar din cauza pidosniciilor (troufignolages, n original n.n., V.I.Z.) francezului Franois Mauriac“.

Concluzia final: pentru c s-a dovedit a fi un impostor, un terorist periculos pe plan mondial, Norvegia trebuie s i retrag escrocului Elie Wiesel „Premiul Nobel pentru Pace“, Anglia, Frana, S.U.A. celelalte decoraii acordate, iar Romnia decoraia Steaua Romniei, calitatea de membru de onoare al Academiei Romne; de asemenea, trebuie interzis propaganda pro-holocaust, ntruct este eminamente fals i exclusiv mercantil; instituiile dirijate de Elie Wiesel i Vladimir Tismneanu trebuie desfiinate i banii irosii recuperai de la acetia, iar Elie Wiesel, Vladimir Tismneanu, Radu Ioanid, M. M. Katz, L. Benjamin, H.-R. Patapievici i toi ceilali propaganditi ai minciunii cu holocaustul trebuie declarai – aa cum am solicitat constant – persona non grata i alungai, urgent, din ar. n scopul eliminrii efectelor nocive ale propagandei holocaustice, guvernul trebuie s ia msurile necesare s se traduc, n tiraj de mas i la preuri ieftine, crile celor care au negat holocaustul: Arthur Butz, Abraham Lon, Adrien Arcand, Jean-Marie Boisdefeu, Maurice Bardèche, Joaquin Bochaca, Antonio Jos de Brito, Carlos W. Porter, Enrique Aynat, Eric Delcroix, Paul Eisen, Israel Shamir, John Mearsheimer, Stephan Walt, J.-A Mathez, Norberto Ceresole, J. B. Pranaitis, Paul Raissinier, Wilhelm Stglich, Moshe Sharett, Livia Korach, Thies Christophersen, Vincent Monteil, Mark Weber, Stephen Sizer, Herman Otten, Douglas Reed, Joel S. A. Hayward, Edwin M. Wright, Robert Faurisson, Jrgen Graf, Germar Rudolf, Lenni Brenner, Carlo Mattogno, David Hoggan, Barbara Kulaszka, Serge Thion, Don Heddesheimer, Bruno Gollnisch, Edward S. Herman, Roger Garaudy, Ingrid Weckert, Charles E. Weber, Jack Bernstein, Theodore J. O’Keefe, Josef Ginsburg, Allan C. Brownfeld, Israel Shahak, John Sack, Alfred M. Lilienthal, Benjamin Freedman, Naomi Seidman, Noam Chomsky, Uri Avnery, Victor Ostrovsky, David Duke, Lasse Wilhelmson, Richard E. Harwood, Maxime Pale i muli alii. n acelai sens, trebuie abrogat, n regim de urgen, O.U.G. nr. 31/2002 i legea care a validat-o, iar consecinele aplicrii acesteia trebuie prompt nlturate, n primul rnd prin eliminarea leciilor despre holocaust, introduse n mod samavolnic n manualele elevilor.

Sociolog Vasile I. Zrnescu

, , , , , , , , ,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *