Mai multe persoane m-au contactat telefonic, aducndu-mi la cunoștiinț c pe siteul yogaesoteric, site-ul oficial al MISA, a fost publicat un articol dur la adresa mea. Redau mai jos articolul, ce se dorește a fi un drept la replic privind pretinsele “calomnii” și “ABERAȚII” din articolul lui IntenseLight, publicat pe site-ul meu sub titlul Anatomia unei manipulari – cum a inventat Gregorian Bivolaru capitolele referitoare la „jocurile cu urina” din lucrarea „Doamna Miracolului”

 

Cu inima liniștit, prezint replica de pe yogaesoteric, cu conștiința c nu sunt mnat de ur sau rutate n demersul meu, lucru pe care cei care ma știu l cunosc cu siguranț. Nu am nici un orgoliu de aprat, și dac am greșit cu acest articol, mi cer scuze anticipat. De altfel, mi cer scuze chiar dac nu am greșit, cci așa am nvțat c te ferești cel mai bine de ur și sentimente negative, iertnd și cerndu-ți iertare. Deci, mi cer scuze și iertare tuturor celor pe care i-am suprat cu articolele mele.

Voi verifica cu mare atenție cele susținute n replica celor de la Lux Sublima, și dac ele se confirm, mi voi nmiii scuzele. ns dac nu voi gsi cartea respectiv pe nicieri (deja am cutat pe google iar cartea cu pricina nu apare n nici o list a crților publicate de Brajamadhava Bhattacharya)și se va dovedi (așa cum deja anumiți cititori mi trimit observațiile lor pe mail) c aceasta este o fctur, fabricat n PhotoShop, m voi vedea nevoit s i convoc pe cei de la Lux Sublima la o ntlinere, n care s comparm – pe viu – CELE DOU CRȚI (The Mystic Lady șiThe world of tantra). Și dac cei de la Lux Sublima se vor fofila, atunci adevrul va ieși la iveal.

Pn una alta, iat ce mi scrie un cititor:

“Salut,
Am citit articolul pe care l-au scris despre tine pe yogaesoteric. N-o sa-ti spun sa nu te enervezi, ca eu m-am enervat deja, deci ar fi un sfat cat se poate de ipocrit 😛
N-am de gand sa le comentez ipocrizia cand vorbesc de limbajul tau si cel al lui Intense Light, si nici n-o sa comentez felul in care vorbesc de tine in general. E destul de clar ca sunt niste idioti.
Dpdv practic. Cartea e facuta in Photoshop in mod clar si evident. Daca te uiti cu atentie, o sa vezi ca marginile paginilor sunt blurate inexplicabil. In plus, in ce priveste primele pagini, cu titlul in interior samd, coltul din dreapta sus al primei pagini e neted ca-n palma, pe cand coltul din stanga sus al ‘paginii urmatoare’ (corespondentul) e indoit.
Si poate cel mai evident lucru e daca te uiti la imaginea cu coperta cartii. Uita-te la format. Cartea e lata, aproape patrata cand te uiti la coperta. In interor paginile sunt dreptunghiulare, aproape inguste as spune. Paranormala cartea. E patrata cand e inchisa, dreptunghiulara cand e deschisa.”
FIE CA ADEVRUL ȘI DREPTATEA S TRIUMFE ! Iat n continuare articolul de pe yogaesoteric:

Dezvluirea adevrului este mai puternic dect calomniile abjecte i scornelile halucinante ale jalnicului scandalagiu Mihai Rapcea


Acesta (Mihai Rapcea) se erijeaz cu impertinen n funestul rol de „avocat al diavolului”

MOTTO:
1. „Datorit orbirii spirituale n care se complac sau n care se scufund, aproape toi cei ri i plini de ur se cred a fi buni.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru
2. „Prostia nu const doar n a ignora o mulime de lucruri, ci implic s vorbeti cu mult aplomb i rutate despre ceea ce ignori.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru
3. „Cei ri nu trebuie s fie tolerai la nesfrit n ticloia lor i tocmai de aceea cei buni trebuie s le opun la momentul potrivit o ferm i binevenit rezisten. Atunci cnd tergiversm aceasta i nu lum niciodat atitudine mpotriva celor ri, este cu putin ca ntreaga noastr via s fie rsturnat cu susul n jos chiar nainte de a prinde de veste.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru
4. „Nu trebuie s ne lsm niciodat biruii de ru, ci este ntotdeauna necesar s biruim rul mai ales cu ajutorul binelui dumnezeiesc.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru
5. „Unele fiine umane se nasc rele, altele – cele mai numeroase – devin rele, viclene, perverse i pline de ur prin jocul deloc ntmpltor al circumstanelor; al ambiiilor lor exagerate; al orgoliilor spirituale exacerbate; al rivalitiilor i al deziluziilor, care le sancioneaz dup cum merit viaa la momentul potrivit. Cele mai bizare ruti sunt n mod evident rutile gratuite.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

Mihai Rapcea, un avocat de duzin, prin nimic celebru nafar de ura sa iraional la adresa colii de yoga MISA, a publicat recent pe blogul su un articol care se vrea justiiar i revelator prin pretinsele dezvluiri pe care le face. V putei face o idee despre pompoenia acestuia din nsui titlul articolului:Anatomia unei manipulri – cum a inventat Gregorian Bivolaru capitolele referitoare la „jocurile cu urin” din lucrarea „Doamna Miracolului”. Prin amabilitatea Editurii Lux Sublima, yogesoteric v ofer n premier paginile originale n limba englez din lucrarea respectiv, spulbernd fr drept de apel minciunile publicate de „avocatul diavolului” Mihai Rapcea.

Muli se mir pe bun dreptate c Rapcea urmeaz cursurile de yoga MISA – se pare c este unul dintre puinii cursani pe care cursurile de yoga nu i-au ajutat ctui de puin s-i trezeasc inteligena, intuiia sau mcar bunul sim. Niciuna dintre postrile de pe blogul su, postri pline de venin i calomnii abjecte, iraionale n ura lor fa de coala de yoga MISA, nu ne explic convingtor de ce mai vine totui Rapcea la cursurile de yoga. Mult mai credibil este faptul c vine doar ca s i poat ntreine imaginea de „om din interior” n aceast campanie furibund pe care o poart de ani de zile mpotriva colii de yoga. i reamintim acestui nefericit confuz c Iisus a spus, n Evanghelia lui Matei: „Suferin i nefericire va fi ntotdeauna pentru omul prin care scandalul apare n lume .” Cci este destul de evident pentru noi c Rapcea nu a fcut dect s scorneasc un nou subiect de scandal. nainte de a trece mai departe cu aceast necesar clarificare, oferim cititorilor notri o important explicaie suplimentar despre semnificaia cuvntului scandal.

Glosar
Scandal
= acest cuvnt provine de la termenul grecesc skandalon. Scandalul este o fapt reprobabil, o situaie, o ntmplare urt, ruinoas, ce provoac indignare, revolt, nemulumire etc, etc. Prin extensie, se poate spune c scandalul este cel mai adesea un prilej de indignare, de nemulumire. Dincolo de aparene, atunci cnd un scandal este privit din punct de vedere ocult se poate spune c el este ntotdeauna – fr excepie – nsoit de o declanare a unor energii subtile nefaste, ce este direct proporional cu amploarea sa. Aceste fenomene oculte, malefice au de fiecare dat loc printr-o incontient angrenare colectiv funest ce este declanat i catalizat cu o mare uurin prin mijloacele mass media, de fiecare dat cnd este lansat un scandal. Este important s reinem c toate aceste fenomene oculte, malefice se declaneaz cu aceeai intensitate chiar i atunci cnd respectivul scandal este de fapt o invenie aberant sau o calomnie abject care este n prealabil regizat cu abilitate i viclenie din culise, crendu-se apoi aparena unei aa-zise „realiti” acolo unde de fapt totul sau aproape totul este minciun, calomnie, sau exagerare abject i neruinat. Avnd n vedere aceste aspecte care sunt cunoscute mai ales de ctre cei iniiai, tocmai de aceea se spune n Biblie c ntotdeauna scandalul face s apar prilejul de a pctui, sau cu alte cuvinte face s apar ocazia de a grei. Toate acestea sunt cu uurin posibile dac avem n vedere c un mare scandal genereaz n mod spontan indignare, protest, revolt ce este produs de o anumit fapt sau situaie ce este prezentat astfel nct s fie ct mai scandaloas. Fiecare scandal ce este fie real, fie inventat cu viclenie i abilitate (pe baza unor calomnii abjecte) face apoi s apar – cel mai adesea – stri malefice colective de vrajb, de dezbinare, de nenelegere, de ur, de rutate, de dezgust, de revolt, de dumnie i suprare. Scandalul este deloc ntmpltor prezentat n Biblie ca fiind o piedic, un obstacol, sau o dificultate neprevzut ce trebuie s fie luat n considerare.
Referitor la scandal, Iisus a spus: „Suferin i nefericire va fi ntotdeauna pentru omul prin care scandalul apare n lume.” Evanghelia lui Matei
Scandalagiu= brbat ce caut cu tot dinadinsul sau care provoac adeseori scandalul, cruia i place scandalul.
Scandaliza= a fi sau a face s apar indignare, revolt fa de anumite fapte reprobabile sau fa de anumite abuzuri. Scandalizarea face s fie neplcut impresionate sau chiar ocate de un fapt neateptat, insolit, exagerat mai ales acele fiine umane ce sunt vizate sau care sunt ntr-un anume fel sugestionate i influenate prin intermediul scandalului ce este dezlnuit.

Pretins justiiar, sforitor n declaraiile i declamaiile sale, Rapcea nu face dect s ne conving c a mai ratat o ocazie de a nu se face de rs. Fiind iremediabil lipsit de inteligen, aa cum vom demonstra, Rapcea i exhib frustrrile i lipsa de nelegere ntr-un mod penibil, stupid i totalmente lipsit de fundament. Despre ce este vorba de aceast dat? „Avocatul diavolului” vrea s i conving cititorii c n cartea „Doamna Miracolului” de B. Bhattacharya, tradus i tiprit de Editura Sophia n 2003 i republicat de Editura Lux Sublima cinci ani mai trziu, apar unele capitole care nu exist n lucrarea original. Rapcea ia ca referin lucrarea „The World of Tantra” a lui Bhattacharya, i o compar cu „Doamna Miracolului”, iar pentru aceasta apeleaz la „un vechi prieten i colaborator” (n ale obolnismelor, probabil), ascuns sub pseudonimul IntenseLight, care a scris un material pe care Rapcea s-a grbit, fr o minim verificare de bun sim, s-l publice.

nainte de a-i da cuvntul „obolanului” anonim (IntenseLight) ce este prezentat ca fiind „amic i colaborator”, Rapcea se grbete s i fac o introducere pompoas pretins serioas, aparent logic i anemic documentat. n felul acesta, el ncearc o demonstraie alambicat pentru a arta legtura ce exist ntre Editura Lux Sublima i Gregorian Bivolaru (pentru c Editura Lux Sublima a publicat unele volume semnate de aceasta) sau ntre Editura Lux Sublima i Sophia (pentru c un site de vnzare de cri online a scris greit alturi de o carte publicat la Editura Sophia numele Editurii Lux Sublima). Capturi de imagini de pe diferite site-uri ncearc s realizeze cu orice pre asocierea lui Gregorian Bivolaru cu varianta n limba romn a volumului Doamna Miracolului i s dea un aer credibil i profesionist acestei argumentaii.

Totui ce urmrete de fapt s demonstreze Rapcea? C ar fi fost modificat o carte? De ce caut el cu disperare aceast asociere cu profesorul de yoga Gregorian Bivolaru? Asociere pe care nici mcar nu o poate demonstra, miznd n schimb pe fora de sugestie a aluziilor insinuante… Discursul „avocatului diavolului” bate mult mai departe: Rapcea afirm n mod calomnios c aceste capitole ar fi fost scrise de profesorul yoga Gregorian Bivolaru i inserate n lucrarea unui autor tantric celebru pentru a justifica unele aspecte iniiatice legate de virtuile tmduitoare ale urinei i de valenele orgasmului urinar – elemente ce au fost prezentate ocazional n unele conferine din cadrul manifestrilor MISA. Mai pe leau spus, n mintea nclcit a acestui personaj bizar care este Mihai Rapcea, Gregorian Bivolaru ar avea nevoie de referine bibliografice pentru a justifica ceea ce el (Rapcea) i imagineaz c ar fi o contribuie original a acestuia (Gregorian Bivolaru). Aa cum ne putem da seama cu uurin (dac ne vom pierde vremea s citim respectivul articol care a fost postat de Mihai Rapcea) ne vom putea da seama c modul de exprimare al anonimului obolan „colaborator” IntenseLight este departe de a fi plin de bun sim i academic. Citind ceea ce scrie IntenseLight descoperim c, deloc ntmpltor, limbajul de mahala se potrivete ca o mnu mizeriei specifice n care se blcesc astfel de personaje lae.

n felul acesta, att Rapcea, ct i obolanul care se ascunde sub masca anonimatului sub pseudonimul IntenseLight s-au fcut definitiv de rs i i-au compromis orice brum de credibilitate pe care eventual o mai aveau n ochii cititorilor lor naivi i creduli. Toate acestea sunt ct se poate de evidente n replica pe care v-o oferim n continuare. n cadrul acestei replici, reprezentanii Editurii Lux Sublima v pun la dispoziie paginile crii originale n limba englez (ce au fost scanate) ce au fost traduse n limba romn sub titlulDoamna Miracolului, iar n plus v sunt prezentate n premier exact controversatele trei capitole despre care respectivii susin n mod mincinos c nu ar exista. Vrnd s par competeni, serioi i coereni, Rapcea i IntenseLight compar carteaDoamna Miracoluluicu carteaThe World of Tantra(n traducere,Lumea Tantrei), adic cu o alt lucrare a aceluiai autor i nu cu lucrarea respectiv (al crei titlu original esteThe Mystic Lady). Toate acestea sunt n mod evident ridicole!

n loc s remarce aa cum ar fi trebuit c de fapt este vorba de dou cri diferite, Rapcea i amicul su se vicresc ndelung i polemizeaz asupra faptului c vai, lucrareaThe World of Tantraa fost modificat, fr a remarca ns c este vorba de o cu totul alt carte!!! De exemplu, ei emit un ntreg raionament pornind de la faptul c lucrareaThe World of Tantraare 500 de pagini, iar lucrareaDoamna Miracoluluiare numai 200 de pagini i deduc de aici c lucrarea original ar fi fost trunchiat. Fiind vorba de dou cri diferite, cu att mai ridicol este comentariul respectiv! Citm din articolul postat de Mihai Rapcea i atribuit obolanului anonim care semneaz IntenseLight:„Lucrarea originala are aproape 500 de pagini, iar traducerea romaneasca nu are nici 300. Pana si un individ cu un IQ de 50, daca compara dimensiunea lucrarii originale cu traducerea romaneasca, isi da seama cu usurinta ca ceva nu este in regula. Lucrarea originala este ditamai volumul (ca si grosime), pe cand variantele romanesti (traducerea a fost publicata in 2 formate) sunt cel mult 60% din aceasta (ca si dimensiune). Deci prost sa fi si tot te prinzi ca ceva nu e in regula.”Ct de prost trebuie s fii, ne ntrebm i noi retoric, pentru a realiza comparaia pagin cu pagin a celor dou cri, a comenta diferenele, a reclama presupusele „omisiuni i adugiri”, precum i traducerea „greit”, fr s remarci ca este vorba de dou cri diferite?! Pus n faa acestei evidene zdrobitoare a propriei prostii fr margini, ne ntrebm deja: oare Rapcea i va cere nentrziat scuze pentru calomniile abjecte pe care le-a publicat sau va ignora n mod intenionat replica Editurii Lux Sublima?

nainte de a da cuvntul Editurii Lux Sublima pentru o foarte necesar i pertinent replic, v oferim un citat semnificativ care ar trebui s le dea foarte mult de gndit tuturor acelora care scornesc, ntrein sau perpetueaz aproape la nesfrit fel i fel de scandaluri:
„Fiecare scandal poate s fie considerat ca fiind un scandal activ atunci cnd este privit din punctul de vedere al fiinei umane care l cauzeaz sau poate fi considerat un scandal pasiv atunci cnd este privit din punctul de vedere al fiinelor umane care, vrnd nevrnd, sunt obligate s-l suporte. Tocmai de aceea prin intermediul nvturilor sale pline de nelepciune, Iisus ne-a pus n gard c nu este niciodat bine s dezlnuim un scandal activ cci o astfel de fapt (scandalul respectiv) este cel mai adesea un motiv de poticnire sau altfel spus prilejul apariiei unor stri acute de ndoial demoniac ce se declaneaz cu o mare uurin n fiinele umane credule, uor influenabile i ignorante. n astfel de situaii este de la sine neles c pn la urm vom suporta cu vrf i ndesat consecinele KARMA-ice nefaste ale faptelor noastre rele. Altfel spus, mai devreme sau mai trziu, fiecare fiin uman va culege ntotdeauna exact rul pe care l-a semnat prin faptele sale nesbuite. n astfel de situaii, cu ct vor fi mai multe fiine umane ce vor fi ntr-un anume fel afectate de scandalul activ pe care o fiin uman l-a declanat‚ cu att mai mari vor fi apoi consecinele KARMA-ice nefaste pe care ea va fi apoi silit s-l suporte ntr-o ncarnare ulterioar. ” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

Ne ntrebm retoric dac „avocatul diavolului” Mihai Rapcea i va pleca imediat capul n faa evidenei zdrobitoare a adevrului dup ce va parcurge replica Editurii Lux Sublima i i va cere iertare pentru minciunile i calomniile mizerabile pe care le-a publicat, att n numele su, ct i n numele fricosului anonim care se ascunde n mod penibil dup pseudonimul IntenseLight? Noi suntem aproape siguri c Rapcea va ignora aceast replic i va continua s calomnieze aceast coal de yoga i pe Gregorian Bivolaru! Suntem de asemenea aproape siguri c, datorit faptului c rutatea i ura lui sunt iraionale i obsesive, „avocatul diavolului” Mihai Rapcea va scorni n curnd altceva i nu va recunoate ctui de puin c s-a fcut n mod grotesc i penibil de rs.

Redacia yogaesoteric

Puterea intrinsec a adevrului spulber minciunile evidente
ale lamentabilului avocat Mihai Rapcea ce acioneaz n crdie
cu un deplorabil membru al grupului conspiratorilor ridicoli

Articolul aprut pe blogul lui Mihai Rapcea sub titlul:Anatomia unei manipulri – Cum a inventat Gregorian Bivolaru capitolele referitoare la „jocurile cu urin” din lucrarea „Doamna Miracolului”nu este de fapt dect o jalnic mistificare de proporii ce aduce serioase prejudicii Editurii Lux Sublima. Att pentru edificarea cititorilor acestei lucrri, ct i pentru ca reputaia editurii Lux Sublima n domeniul crilor cu tematic spiritual s nu aib de suferit, v oferim n continuare cteva elemente clarificatoare care vor ajuta – cu siguran – la restabilirea adevrului.

Mihai Rapcea afirm n articolul publicat pe blogul su c lucrareaDoamna Miracoluluide Brajamadhava Bhattacharya, aprut la Editura Lux Sublima n anul 2008, ar fi traducerea crii intitulate „The World of Tantra” de acelai autor i reclam vehement, n acest context, modificarea textului original, absena unor pasaje i apariia unor ntregi capitole care nu exist n cartea „The World of Tantra”. nainte de a trece la o analiz detaliat a articolului n mod evident calomniator ce a fost publicat de Rapcea, precizm c lucrarea „Doamna Miracolului” este n realitate traducerea crii„The Mystic Lady”de Brajamadhava Bhattacharya I NU ESTE TRADUCEREA CRII „The World of Tantra”. Prin urmare pentru noi este evident c cele dou cri nu pot fi identice, deoarece este vorba de dou cri diferite ale aceluiai autor!!! Tot ceea ce scrie Rapcea n articolul defimtor pe care l-am menionat pornete de la o premiz greit i este n acest context evident c este ilogic i aberant. Toate acestea sunt aa pentru c n realitate lucrarea „Doamna Miracolului” este n realitate traducerea unei cu totul alte lucrri, pe care, dac ne-ar fi consultat cu anticipaie la momentul oportun, i-am fi pus-o la dispoziie lui Rapcea pentru comparaie.

Aceasta este coperta volumului tradus n romnete sub titlulDoamna Miracolului:
paginade gard:
i pagina urmtoare:
Odat spulberat aceast confuzie – de-a dreptul grotesc, ce este vdit n acel articol care se pretinde bine documentat – vom trece la analiza articolului respectiv ce a aprut pe blogul lui Mihai Rapcea. Precizm nc de la nceput c pe parcursul acestei analize vom publica i originalul n limba englez al paginilor despre care Rapcea afirm cu neruinare c ar fi fost „inventate” de profesorul de yoga Gregorian Bivolaru cu privire la orgasmul urinar.

Iat cum debuteaz articolul lui Mihai Rapcea:
„Materialul ce urmeaz este scris de ctre IntenseLight, un mai vechi prieten i colaborator. El se refer la cartea „The world of tantra”, al crei autor este Brajamadhava Bhattacharya (publicat pentru prima dat n anul 1988).
Lucrarea este extrem de actual, fiind considerat o relatare unicat a unui iniiat i practicant al tradiiei tantrice indiene, autentice. Ea a fost tradus i n francez, fiind publicat n anul 2007 sub titlul original „Le monde du tantra” (Editura India Universalis).
Aceast carte excepional a fost tradus i la noi, din limba englez, fiind publicat n Romnia cu titlul schimbat, sub numele de “Doamna Miracolului”, n anul 2003, la editura Sophia (schimbat de nevoie n Lux Sublima, datorit asemnrii cu adevrata editur Sophia, ce public cri cu specific cretin ortodox).[…] Acum, cteva cuvinte despre aceast editur Lux Sublima (fost Sophia yoghin). Ea l avea – pn mai acum civa ani, drept director, pe mult hulitul (la MISA) Claudiu Trandafir. Editura n cauz public i revista Yoga Magazin, care este oferit gratuit la cursurile de yoga, atunci cnd apare, fiind practic organul de pres al MISA.[…] Traducerea respectiv este re-publicat n iulie 2008, la Editura Shambala (ce aparine tot MISA-ei), fr a mai purta ns nici un fel de elemente referitoare la editur, ISBN, copyright sau lucrarea iniial. Chiar numele autorului este uor greit, probabil pentru a fi greu de gsit sursa traducerii (fr titlul original al lucrrii).”

Menionm c Editura Lux Sublima, nfiinat n anul 2005, a achiziionat toate drepturile de publicare a lucrrii „Doamna Miracolului” de la Editura Lux Spiritus, anterior denumit Editura Sophia, care a publicat cartea „Doamna miracolului” n anul 2003. La momentul respectiv, cnd a fost publicat respectiva carte, Editura Sophia l avea ca director pe Claudiu Trandafir, aa cum de altfel menioneaz i Rapcea n articolul su. Prin urmare acesta este direct rspunztor de greeala (mult mai probabil neintenionat) a numelui autorului. Trebuie deci s menionm c numele corect al autorului este: BRAJAMADHAVA BHATTACHARYA, iar numele sub care a aprut cartea este: BRAJAMADAHAVA BHATTACHARYA. Atunci cnd a republicat acest volum, Editura Lux Sublima a omis s verifice corectitudinea numelui respectiv, fcnd posibil perpetuarea, (de altfel regretabil) a acestei erori n ceea ce privete numele autorului. Sperm ca fostul director al Editurii Sophia Claudiu Trandafir s i asume (dac va avea curajul necesar) responsabilitatea pentru aceast eroare. De altfel este de neneles vehemena cu care Rapcea atac Editura Lux Sublima pentru o eroare care i aparine lui Claudiu Trandafir, fa de care n mod vdit el este prtinitor, folosind expresii de genul „mult hulitul Claudiu Trandafir” i cruia nu-i imput (aa cum era firesc) aceast penibil greeal, pe care n schimb se grbete s ne-o atribuie, ca i cum n mod intenionat noi am fi modificat numele autorului, vezi Doamne, ca s nu poat fi depistat versiunea original a lucrrii pentru o eventual comparaie. Ei bine, dac Rapcea s-ar fi ostenit s ne cear respectiva versiune original a lucrrii n cauz, pentru a crei descoperire a trebuit s facem o laborioas cutare (dat fiind faptul c acea carte a fost folosit cu mult timp n urm, iar acum nu mai era la ndemn i a durat cteva zile pn a fost gsit), ar fi avut o surpriz de proporii! Aceast surpriz apare pentru el acum i totodat l pune intr-o penibil ipostaz.

O alt calomnie abject din articolul lui Rapcea (folosit ca argument n acelai sens), cum c reeditarea acestei cri la editura Lux Sublima nu a avut ISBN, este spulberat chiar de capturile de ecran pe care le public n articolul su. n aceste capturi de pe un site care ofer spre vnzare aceast carte apare la vedere i ISBN-ul volumului respectiv, pe care l precizm aici pentru conformitate: ISBN 978-973-1823-01-0. Lsm n seama altora elucidarea acestui mister al faptului c volumul respectiv se gsete de vnzare pe Internet, cci niciunul dintre exemplarele publicate n 2008 nu au fost destinate vnzrii, ci au fost oferite cadou (gratuit).

Privitor la lucrrile lui Brajamadhava Bhattacharya aduse n discuie n acest articol i n replica noastr, precizm nc o dat cDoamna Miracoluluieste traducerea lucrriiThe Mystic Lady, aprut n India n anul 1981 la Editura Madesh Books din Mughal Sarai, Uttar Pradesh i nu a lucrrii The World of Tantra, aprut tot n India, dar apte ani mai trziu, n 1988, la editura Munshiram Manoharlal Publishers din New Delhi.

Mai jos, cel care scrie sub pseudonimul IntenseLight afirm:„Ct despre cele 3 capitole ce se gsesc la paginile 124-133 n traducerea Misa, i care poart titluri pompoase de genul: „Iniierea secret n misterele fascinante ale orgasmului urinar”; „Jocurile amoroase cu elixirul cel auriu al vieii” i „Strile copleitoare de orgasm urinar au trezit n mine efecte miraculoase”, ei bine, dac citii lucrarea n original, vei descoperi c aceste capitole NU EXIST n lucrarea lui Bhattacharya! Mai exact, ACESTE CAPITOLE AU FOST INVENTATE DE GREGORIAN BIVOLARU!”
Mihai Rapcea arjeaz n aceast direcie cu o mare impertinen i se grbete s afirme n mod mincinos: „exist martori care spun c l-au vzut pe Gregorian Bivolaru cenzurnd, modificnd i adugnd capitole ntregi la traducerea original”,iar ulterior sub pseudonimul IntenseLight se spune n acelai articol:„Un personaj foarte apropiat de G. Bivolaru mi-a mrturisit n cadrul unei discuii c l-a vzut personal pe Bivolaru scriind respectivele capitole!”.

Merit totui s ne ntrebm (rznd n hohote!!!) oare de ce oare nici Rapcea, nici obolanul anonim care se ascunde sub pseudonimul IntenseLight nu precizeaz care anume sunt acei „martori” sau care este acel „personaj foarte apropiat” care, zice-se, ar fi fost de fa atunci cnd Gregorian Bivolaru ar fi scris acele capitole? Faptul c au fost prezentate cu aceea ocazie numai nite insinuri abjecte arta cu prisosin c n realitate aceti martori nu exist, iar aceste aspecte erau de natur s ne fac s ne dm seama nc de la nceput c toate acestea sunt doar nite scorneli abjecte.

Dac toate aceste argumente de bun sim nu v-au convins de relele intenii ale lui Rapcea i de lipsa de fundament a calomniilor ce au fost publicate de el, v oferim mai jos dovada zdrobitoare: cele trei capitole despre care se afirm n mod mincinos c ar fi fost inventate de Gregorian Bivolaru (pentru c, chipurile, nu ar fi existat). Paginile de mai jos sunt scanate din volumul original The Mystic Lady i aa cum putei observa cu toii capitolele respective EXIST, titlurile corespund foarte bine traducerii, iar coninutul se regsete integral i n mod corespunztor n volumul publicat de editura noastr.

Iat deci titlurile respective n limba englez:

My secret initiation into the mysteries of the urinary orgasm(pag 114 n original)
Suprising erotic games with the golden nectar of life(pag 118 n original)
The awakening of marvelous effects through the overwhelming states of urinary orgasm(pag 123 n original)

Acestea au fost traduse n romnete i au aprut n ediia publicat de Lux Sublima n 2008 cu titlurile:
Iniierea secret n misterele fascinante ale orgasmului urinar(pag 124)
Jocurile amoroase cu elixirul cel auriu al vieii(pag 127)
Strile copleitoare de orgasm urinar au trezit n mine efecte miraculoase(pag 132)

S revenim totui la abjecta mistificare a lui Rapcea i IntenseLight, care ncearc – fr „succes” – s-i conving cititorii c acele pasaje ar fi fost scrise de profesorul yoga Gregorian Bivolaru. Avnd n vedere c prima ediie a crii a aprut la editura Sophia n anul 2003, director al editurii fiind pe atunci Claudiu Trandafir, ce era apropiat n aceea vreme de profesorul de yoga Gregorian Bivolaru, devine posibil s ghicim cine este obolanul care face „dezvluiri” sub protecia anonimatului, la care se pare c „obinuina a devenit deja o a doua natur”.

Revenind acum la afirmatia pe care Mihai Rapcea o face n introducerea la acest articol unde scrie negru pe alb despre „mult hulitul Claudiu Trandafir”, merit s evideniem c srmanul Mihai Rapcea nu i d nicio clip seama c este un farnic atunci l prezint n acest mod prtinitor pe Claudiu Trandafir i apoi public n continuare mizerabilele calomnii la adresa profesorului yoga Gregorian Bivolaru, ale crui cursuri le frecventeaz. Iat ct prostie i orbire spiritual pot s existe n acest om care, acionnd n felul acesta, nu-i d nicio clip seama de ridicolul imens al ipostazei n care se afl. Citind aceste rnduri n care adevrul explodeaz, dac n Mihai Rapcea mai exist o firimitur de bun sim, va tri o acut stare de ruine c a ajuns n halul acesta, iar dac nemernicia sa i-a anesteziat contiina, va trezi n el un nou val de ur. Tocmai datorit strii evidente de oribire spiritual n care a alunecat, jalnicul „avocat al diavolului” Mihai Rapcea nici mcar nu-i d seama c este n mod evident prtinitor i farnic. n cazul su este evident pentru noi toi bizara stare de fraternitate a celor demoniaci. Dat fiind faptul c toi cei care se aseamn se adun, nici nu este de mirare c Mihai Rapcea este n mod evident prtinitor pn la grea atunci cnd vorbete de Claudiu Trandafir i se arat viclean, crud, insinuant i dur atunci cnd scrie despre profesorul de yoga Gregorian Bivolaru. Dat fiind starea de orbire spiritual n care a alunecat, anumite adevruri elementare i care sunt evidente au disprut complet din mintea mbtat de ur, rutate i dumnie a lui Mihai Rapcea. Datorit strii demoniace n care se afl, Mihai Rapcea se ipostaziaz de ceva vreme n jalnicul rol de opozant ndrjit al acestei coli spirituale pe care, n nebunia sa, chiar crede c o va distruge. Anumite afirmaii ce exist n articolele pe care le-a postat sunt edificatoare n aceast direcie. Aciunile din ce n ce mai pline de ur i dumnie ale lui Mihai Rapcea arat cu prisosin c„Atunci cnd Satana urmrete s distrug pe cineva, i ia mai nti minile”. El se va grbi s spun c, vezi Doamne, este demonizat i va respinge cu ndrjire toate aceste fapte ce sunt evidente. El se va grabi s pozeze n victim, n ciuda faptelor care l acuz i va susine cu neruinare c este victima unui complot ce se urzete mpotriva lui. Datorit strii de orbire spiritual n care se afl i n care se complace, Mihai Rapcea este incapabil s-i mai dea seama c acela pe care l apr i fa de care se arat a fi prtinitor, respectiv Claudiu Trandafir, este nu numai un trdtor (sau altfel spus o iud), ci i un turntor notoriu, care n plus manifest un orgoliu spiritual imens, ce este dublat de o exacerbat importan de sine. Mihai Rapcea este incapabil s observe c, dei a fost invitat, Claudiu Trandafir nu a catadicsit s vin la una dintre manifestrile colective ale acestei coli, cum ar fi spre exemplu la o spiral, pentru a-i cere cu umilin scuze public de la toi colegii si yoghini pe care i-a minit sus i tare c nu a colaborat niciodat cu Securitatea. Claudiu Trandafir nu a fcut i nu va face niciodat aceasta, tocmai datorit faptului c orgoliul spiritual a crescut la el din ce n ce mai mult i, n paralal cu aceast exacerbare a orgoliului spiritual, umilina sa a disprut. Ne ntrebm retoric de ce Mihai Rapcea nu a scris nimic despre aceasta, pomenind mcar n treact despre faptul c pn la urm s-a dovedit pe baza unor probe irefutabile c atunci, pe vremea odiosului Ceauescu, Claudiu Trandafir a cerut chiar el personal s devin un vajnic colobarator al Securitii. n felul acesta, el i-a pltit, cu preul abject al trdrii, eliberarea din arest, iar apoi a ascuns n mod intenionat acest mizerabil episod, pe care Dumnezeu l-a scos la iveal la momentul potrivit. Cu toate c tim c nu va fi capabil s fac aceasta niciodat, l rugm pe Mihai Rapcea (care se vrea un jutiiar) ca n interesul adevrului s publice nentrziat pe blogul su anumite pasaje revelatoare din remarcabila lucrare a domnului Gabriel Andreescu ce este intitulat „Reprimarea micrii yoga n anii ‘80”.

n mrturia lui Claudiu Trandafir, care figureaz la pagina 148 a crii lui Gabriel Andreescu „Reprimarea micrii yoga n anii ’80”, chiar Claudiu spune:„tiu clar c unei fete i s-a cerut s vin la o anumit secie de Miliie peste o zi, dou, ca s-i recupereze buletinul. Atunci a fost racolat de Securitate i obligat sau ameninat s devin informatoare. Era student la Arhitectur, din cte mi amintesc, i cu siguran o parte din ceea ce se discuta la ntlnirile noastre s-a aflat de la aceast persoan, creia, m rog, nu are rost s-i dau acum numele. Era o fat destul de fricoas i, evident, slab. Nu vreau s o condamn. Dar interesant este c, dup un timp, chiar nainte de Revoluie, am vzut-o pe strad la bra cu Punescu, un securist mai ciudat, bgcios, pe care l-am cunoscut la interogatoriile din Miliia Capitalei i care, prin intimidare, crease o legtur mai intim, mai strns cu fata aceasta.”Atunci cnd privim global aceast confesiune, descoperim totodat ct era de farnic, atunci cnd scria aceste rnduri, Claudiu Trandafir. Frnicia lui evident este apoi demascat cnd este prezentat setul de documente oficiale ce atest c n realitate chiar Claudiu Trandafir a solicitat s devin colaboratorul Securitii sau, mai pe leau spus: un jalnic turntor.

Iat deci cum nfiereaz cu mult neruinare Claudiu Trandafir o persoan pe care o bnuiete c ar fi dat informaii, n condiiile n care el nsui ceruse personal s devin un informator i apoi fusese acceptat n acest mrav rol. Mai mult dect att, chiar i dup ce s-a aflat de ctre cursanii acestei coli c de fapt Claudiu Trandafir chiar a fost un informator, el a refuzat, datorit orgoliului spiritual imens, s vin s-i cear scuze public pentru faptul c negase cu vehemen n mai multe rnduri c ar fi fost informator. n capitolul 5 al lucrrii domnului Andreescu, n subcapitolul 18, la pagina 213, sunt redate documentele edificatoare ce atest fr drept de apel c Claudiu Trandafir a cerut personal s devin i apoi a fost acceptat ca un informator al Securitii. tim c dup aceea Claudiu Trandafir a continuat s mint cu neruinare cum c nu a dat nicio not informativ organelor Securitii, dar chiar i aceast minciun este spulberat de toi aceia care au citit cu atenie cartea lui Gabriel Andreescu. n respectiva lucrare se menioneaz coninutul unei note informative pe care claudiu trandafir a dat-o organelor securitii dup ce a fost racolat ca informator, chiar la cererea sa.

n numele adevrului, pentru o eventual edificare, v prezentm aici actele justificative care atest pe baza documentelor din arhivele Securitii c numitul Claudiu Trandafir a fost informator al Securitii. tim c dup ce a fost demascat, Claudiu Trandafir a pretins ntr-un mod penibil c, dei ceruse i devenise un informator al Securitii, de fapt el nu ar fi oferit dup aceea niciun fel de informaii despre colegii si, deoarece cererea sa de a deveni un informator al Securitii era o banal formalitate. Toi cei dui cu pluta i slabi la minte au fost tentai s-l cread, dar merit s realizm c dac, dup ce Claudiu Trandafir devenise informator al Securitii, regimul de trist amintire al dictatorului Ceauescu ar fi mai continuat nc 3-4 ani de zile, putem s fim siguri c trdtorul Claudiu Trandafir ar fi dat o mulime de note informative organelor Securitii, pentru c spectrul unei noi arestri ar fi fost suficient pentru a-l convinge c va fi aruncat din nou dup gratii n cazul n care nu ar fi furnizat informaiile de care organele Securitii aveau nevoie atunci cnd l urmreau pe Gregorian Bivolaru, care, dup cum se tie, figura nc de pe atunci n topul celor 10 persoane care erau considerate a fi cele mai periculoase din Romnia pentru organele Securitii.

Revenind la articolul despre Doamna Miracolului, persoana care scrie sub pseudonimul InteseLight insist n eforturile sale ndrjite de a-l calomnia pe Gregorian Bivolaru i, n acest context, de a calomnia editura Lux Sublima, citnd i alte pasaje din lucrarea lui Bhattacharya i afirmnd c ele ar fi fost inventate de profesorul de yoga i introduse n volumul respectiv fr niciun temei. Aa s fie? Citm un astfel de pasaj din articolul publicat pe blogul lui Rapcea:
„Veti descoperi aici [n.n. n traducerea n limba romn publicat de editura noastr] cu mare usurinta limbajul de lemn al lui Gregorian Bivolaru si expresiile folosite de el in mod obsedant: misterele fascinante, uluitoare initiere secreta, surprins intr-un mod extaziant, frenezia si transfigurare amoroasa, etc, etc. Este uimitoare nerusinarea cu care G. Bivolaru pune in gura lui Bhattacharya propriile tendinte si pasiuni urofilice, incercand astfel sa le dea o nota de autenticitate tantrica! De exemplu, la pagina 125, Bivolaru ii indeamna pe cursantii Misa sa realizeze acest procedeu „secret” de cel putin „7 ori” cu reprezentati/reprezentante de sex opus din „fiecare zodie”. Citind aceste capitole inventate de G. Bivolaru, puteti afla care sunt de fapt fantasmele si interesele lui profunde: „jocurile” cu urina, jocul cu uretra, sexul cu femei din toate zodiile, etc.”O lectur chiar i sumar a paginilor din versiunea original a lucrrii The Mystic Lady pe care vi le-am pus la dispoziie va fi edificatoare. Traducerea aprut n limba romn este fidel textului original i nu putem dect s deducem c perversitatea, inhibiiile i prejudecile celor doi autori (Rapcea i IntenseLight) sunt responsabile pentru viziunea lor aberant i degradant asupra acestor aspecte care in de tradiia tantric strveche. Cum vor mai ndrzni ei s scrie despre„limbajul de lemn, fantasmele i neruinarea lui G. Bivolaru”dup ce vor citi (sperm!) acest text ce a fost scris de un adept tantric (pe care tocmai l-au elogiat n scriitura lor) i cnd vor descoperi c de fapt, acestea sunt exact cuvintele, expresiile, ideile i faptele ce au fost descrise de iniiatul Bhattacharya n lucrarea sa autobiografic?

Iat un pasaj, n viziunea „obolanului anonim” i a „avocatului diavolului”, n mod particular controversat – citm din volumul publicat de Editura noastr, pag 125:
„Doamna Miracolului mi-a explicat c, pentru a face s apar roadele spirituale paranormale ale acestui procedeu secret (trezirea ampl i profund n fiin a androginului), att brbatul, ct i femeia care practic Tantra trebuie s realizeze de cel puin apte ori aceasta cu fiecare femeie i cu fiecare brbat pentru care simt o intens stare de iubire, care aparin celor 12 constelaii zodiacale.”
n originalul pe care l putei parcurge (paginile ataate, pag 114-115) putei citi varianta englez a textului care a fost tradus:
„The Lady in Saffron explained to me that in order for the paranormal spiritual fruits of this secret process to appear (meaning the vast and profound awakening of the state of androgyny), both the man and the woman who practice tantra must practice this at least seven times with every woman and every man (covering the twelve zodiac constellations) for whom they feel an intense state of love.”
Cititorul va sesiza cu siguran perfecta coresponden a celor dou pasaje, exceptnd cel mult folosirea curent de ctre traductor a denumiriiDoamna Miracolului(traducerea luiThe Mystic Lady), n loc de mai dificila – n romnete – sintagm „Doamna nvemntat n veminte de culoarea ofranului” (cum s-ar fi putut traduceThe Lady in Saffron).

n ncheierea acestei replici, se mai cuvine s mai menionm i o alt aberaie publicat n articolul cu pricina, sub pseudonimul IntenseLight: „Niciun cursant MISA sau instructor nu i-ar permite s publice vreo carte pe teme de spiritualitate fr a avea acordul lui Bivolaru cu privire la varianta final a materialului.” Aceast afirmaie chipurile justific faptul c autorul i atribuie pretinsa modificare a criiDoamna Miracoluluilui Gregorian Bivolaru i nu traductorului sau directorului editurii care la vremea respectiv era Claudiu Trandafir. Totui, aceast minciun este contrazis chiar cu cteva rnduri mai jos, unde sunt date drept exemplu dou cri care, chipurile, au fost publicate fr acordul profesorului de yoga! Fiind n mod evident un apropiat al acestora, cu siguran autorul articolului tie c Simona i Claudiu Trandafir au publicat la editura lor numeroase cri fr ca Gregorian Bivolaru s fi fost n vreun fel consultat (n prealabil).

Acestea fiind spuse, lsm cititorului plcerea s descopere i celelalte pasaje n versiunea lor original, n paginile ce sunt ataate. Sperm c aceast clarificare s spulbere orice ndoial ce a fost semnat de neruinata mistificare publicat pe blogul lui Mihai Rapcea i ndjduim ca cititorii notri s poat beneficia din plin de informaiile de o valoare inestimabil ce sunt cuprinse n mrturia autentic a tantricului B. Bhattacharya.

V mulumim i v asigurm c i pe viitor vom urmri s publicm valoroase lucrri spirituale pentru a le face astfel accesibile publicului larg din Romnia,
Editura LUX SUBLIMA

yogaesoteric
26 noiembrie 2011

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *