Am promis c voi reveni – n msura timpului disponibil, cu un rspuns și la cel de-al doilea articol plin de invective calomnioase la adresa mea și a lui IntenseLight, aprut pe data de 27.11.2011 pe site-ul oficial al MISA, yogaesoteric, sub titlul veninos de “Minciunile gogonate ale jalnicului «avocat al diavolului» Mihai Rapcea au picioare scurte”.

Articolul respectiv precum și alte evenimente mai mult sau mai puțin recente din istoria MISA, mi amintesc de romanul lui George Orwell, 1984.

 

n societatea totalitarist a poveștii lui Orwell, sub atenta ndrumare a lui Big Brother, Istoria era rescris, ziarele, crțile și filmele erau refcute (chiar cele din trecut), șterse din arhive, nume, date și persoane dispreau fiind nlocuite de altele, singurul reper memorialistic al Istoriei reale, obiective, rmnnd n amintirile indivizilor, și ele fragile, supuse subiectivitții, anonimatului și dispariției.

 

n ecranizarea romanului 1984, sunt șocante pentru noi romnii, care nc nu am uitat anii de teroare comunist, imaginile unei sli pline de funcționari, n care modificrile diferitelor pagini din ziare vechi sau crți, soseau enigmatic, prin sistemul pneumatic de comunicare, cu modificri de genul: “la pagina cutare din ziarul cutare din data cutare, se va nlocui din articolul cutare paragraful cutare, cuvantul cutare cu cuvantul cutare, sau numele ……… cu numele ………………”.

 

Tehnologia manipulrii memoriei colective și implicit a Istoriei nu este invenția lui Orwell, ea fiind cunoscut pentru prima dat la egipteni, unde numele unui faraon sau al unui individ indezirabil era șters din caseta cu hieroglife de pe monumentele destinate s nfrunte Timpul, fiind uneori nlocuit cu alt nume.

 

Aceeași tehnologie o ntlnim șio la MISA din pcate. Am avut un sentiment pur orwelian de greaț și teroare, cnd am descoperit cu stupoare ieri, la predarea de pe caset video a lecției teoretice de la cursul meu (de anul 15), c acesta era ținut – fr nici o explicație, de ctre Savel Clin.

 

Cu dou lecții n urm, instructorul ne explicase c lecția ce ni se va proiecta de pe caseta video era printre ultimele lecții n care pred Grieg, datorit evenimentelor din 2004. SȚIAM cu certitudine c dup fuga lui Grieg, cursurile de yoga de la anul cel mai mare au fost ținute de soții Claudiu și Simona Trandafir, cei blamați astzi sub denumirea de “conspiratori ridicoli” n cadrul MISA.

 

Am fost deci surprins ca n locul lui “Claudelu”, cum l alinta odiniaor Grieg pe “groaznicul conspirator ridicol”, “securist turntor” și “trdtor”, s vd c filmrile originale ale lecțiilor teoretice, pline de emoția evenimentelor din 2004, au fost nlocuite FR S NI SE ADUC LA CUNOȘTIINȚ, și fr ca nimic s o arate, cu lecții ținute n fața unei camere de luat vederi (filmate ulterior momentului “debarcrii” Trandafirilor), fr auditoriu (evident), citite de pe o foaie, de ctre Savel Clin, inclusiv cu meditația crespondent (exemplificarea), ca și cum acesta realiza acea meditație mpreun cu cursanții aflați n fața sa !!!

 

Acum, s nu se nțeleag c i țin partea lui Claudiu sau Simonei. Dar simplul fapt c m refer la ei fr invective sau njurturi m supune bnuielii și oprobiului public misan și m face prtaș la “crimele” lor.

 

V sun cunoscut ? Celor mai tineri, le spun c aceasta este faimoasa formul de reeducare comunist, pus n aplicare de ctre Pantiușa Botnarenco n nchisorile comuniste, și apoi extins asupra ntregii țri, prin aparatul de propagand comunist, pentru creearea “omului nou” comunist, dotat evident, cu o memorie nou nouț…

 

Alte exemple vin s reaminteasc celor mai vechi, rmași la MISA, de ADEVRATA ISTORIE A ȘCOLII DE YOGA, și implicit de eșecurile ei.

 

V mai amintiți de articolele elogioase din revista Yoga Magazin și de pe site-ul yogaesoteric, despre “marele swami” Narcis Tarcu ? Dar cele despre deschiderea cursului de yoga al MISA n Australia, de ctre Monica Ceșa ? Sau articolul elogios, (rmas nc n ediția tiprit a revistei Yoga Esoteric) la adresa lui avocatului Nițurad Dumitru, salvatorul din pușcrie a lui Gregorian Bivolaru, n anul de grațier 2004 ? Toate acestea au disprut, mpreun cu referirile la aceste persoane, fiind nlocuite (pe unde s-a putut) cu materiale calomnioase la adresa celor mult-ldudați odinioar…

Cum a putut o victim a aparatului de represiune comunist, Gregorian Bivolaru n speț, s adopte metodele și mijloacele torționarilor si ?! CUM AM AJUNS NOI AȘA DE LINGI, DE DEDICAȚI CULTULUI PERSONALITȚII UNUI SINGUR INDIVID !!? L-AM UITAT PE CEAUȘESCU !???

 

Nu aș scrie toate acestea dac nu aș considera c este necesar ca adevrata istorie a MISA s fie repus n drepturi. Pentru c am observat c, la 7 ani de la plecarea dintre noi a lui Gregorian Bivolaru, au aprut noi aplaudaci, noi scribi dedicați rescrierii istoriei, DAR CARE NU L-AU CUNOSCUT PEERSONAL PE GREGORIAN BIVOLARU, nici pe soții Trandafir, nici pe Narcis Tarcu, nici pe Monica Ceșa, nici pe Eugen Mrț, nici pe Nițurad Dumitru, nu au cunoscut istoria pe care o rescriu, și crora nu le pas. Pentru ei nu conteaz. Pentru noi, cei mai vechi, da !

 

Erorile și greșelile trecutului sunt importante pentru c fr nvțmintele pe care le tragem din ele, riscm s le repetm. Gregorian Bivolaru, din dorința de a oferii noilor discipoli (și chiar vechilor, dac s-ar putea !) o imagine idilic, perfect a MISA, nu ezit s rescrie istoria școlii, s arunce n neant rebuturile și eșecurile.

De aici și obișnuința minciunii, a rescrierii istoriei. De aici și nonșalanța cu care apar articole semnate chipurile de Nicușor Catrina sau Dan Bozaru, pe yogaesoteric, prin care se susțin minciuni contrarii adevrului, așa cum a rmas el n memoria oamenilor. Sunt curios dac Dani ar avea “puterea spiritual” s și citeasc cu voce tare, n fața colegilor de la anul cel mai mare (cei care ȘTIU ADEVRUL), articolul calomnios la adresa mea – atribuit lui, n care nu recunoaște pedeapsa primit de la Grieg, chiar dac probabil c ulterior a fost “iertat” de ea…

 

Drama este c, cu ct rmnem mai puțini din cei vechi, cei care ne amintim, cu att mai mult se ntrește n jurul nostru crusta minciunii, a adevrurilor rescrise dup bunul plac al unora.

 

Personal, nu am nici o opinie n vendeta dintre Grieg și soții Trandafir. Este clasicul caz al unor oameni de ncredere, ajunși n poziții de putere, care au pe numele lor niște proprietți pe care probabil c nu mai vor s le “restituie” pe numele altor “oameni de ncredere” ai lui Grieg – n cadrul MISA. Treaba lor ! Problema e c, din treaba lor, a devenit și treaba noastr. Suntem forțați s i ocrm, s i condamnm, altfel suntem priviți ca fiind la fel de trdtori ca și ei.

 

Acum, pun și eu o ntrebare logic, de bun simț: A MAI AUZIT CINEVA O VORBULIȚ DESPRE EUGEN MRȚ, alt “discipol eșuat” al lui Gregorian Bivolaru, și membru marcant (odat !) al MISA ?! Rspuns final: NU !!! De ce ? PENTRU C NU ARE DE DAT NICI O CAS NAPOI !

 

n rest, ca și soții Trandafir, și el și-a “tras” curs de yoga personal, la concurenț cu MISA, curs de mare scucces de altfel (din cte am auzit). Cu toate astea, nimeni nu pune tunurile pe el, fcndu-l “rtcit spiritual” sau “demoniac”.

Cam astea ar fi de spus. V las n continuare n compania “minutului de ur”, ltrat n scris de ctre scribii de pe yogaesoteric, la adresa mea. S ne triești, Dani Bozaru ! ți place ce vezi n oglind cnd te trezești dimineața ?

PS: prezint textul integral al articolului, cu tot cu calomniile abjecte la adresa mea din comenatariile aprute din minut n minut la cteva momente dup publicarea pe site-ul yogaesoteric al articolului cu pricina. Mai rruț bieți, mai rruț, c se prinde misanul de rnd c scrieți la norm, n regim de karma yoga !

Evident, și cenzura funcționeaz la fel. Pentru c dreptul la opinie și libertatea de expresie nu exist la MISA, sau pe yogaesoteric. Acolo nu poți fi dect blcrit. Am postat și eu un comenatriu la acel articol, dar evident c nu mi-a fost publicat. Din rațiuni ce țin de respectarea adevrului, desigur :))

Minciunile gogonate ale jalnicului «avocat al diavolului» Mihai Rapcea au picioare scurte

de Dan Bozaru

MOTTO:

1. „Pentru a reui s facem ntr-un mod dumnezeiesc binele, chiar i 999 de zile nu ne sunt suficiente, dar pentru a face ceva ru, o singur zi le este de ajuns celor abjeci i netrebnici.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

2. „Eternul (Dumnezeu) a vzut c rutatea oamenilor era mare pe Pmnt i c toate gndurile inimilor lor erau orientate cu ndrjire n fiecare zi numai ctre ceea ce este ru.”(Genez VI,5)

3. „Nu te mnia niciodat pe cei ri i nu te uita cu invidie la cei care fac mult ru, cci datorit faptelor lor ei vor fi cosii iute ca iarba i se vor veteji ntocmai ca verdeaa.ncrede-te n Domnul Dumnezeu i f ntotdeauna doar binele. Comport-te aa cum se cuvine i umbl n credincioie fcnd Voia Domnului Dumnezeu.Domnul Dumnezeu s-i fie desftare, cci El i va drui tot binele ce i dorete inima.”(Psalmul 37, 1-4)

4.„Atunci cnd trebuie s aleag, marea majoritate a oamenilor i prefer n mod spontan pe cei imbecili n locul celor ri, pentru c cei ri niciodat nu se opresc i mai mereu scornesc noi i noi ruti.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

5. „Manifestarea nencetat a rutii i a dumniei este ntotdeauna – fr nicio excepie – chinuitoare, distructiv i epuizant.” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

6. „tii care este deviza implicit a celor ri i plini de ur?! Acea deviz este: Hai s ne mncm cu o ct mai mare rutate i viclenie unii pe alii!” – profesor yoga Gregorian Bivolaru

Glosar
Scandal
= acest cuvnt provine de la termenul grecescskandalon. Scandalul este o fapt reprobabil, o situaie, o ntmplare urt, ruinoas, ce provoac indignare, revolt, nemulumire etc, etc. Prin extensie, se poate spune c scandalul este cel mai adesea un prilej de indignare, de nemulumire. Dincolo de aparene, atunci cnd un scandal este privit din punct de vedere ocult se poate spune c el este ntotdeauna – fr excepie – nsoit de o declanare a unor energii subtile nefaste, ce este direct proporional cu amploarea sa. Aceste fenomene oculte, malefice au de fiecare dat loc printr-o incontient angrenare colectiv funest ce este declanat i catalizat cu o mare uurin prin mijloacele mass media, de fiecare dat cnd este lansat un scandal. Este important s reinem c toate aceste fenomene oculte, malefice se declaneaz cu aceeai intensitate chiar i atunci cnd respectivul scandal este de fapt o invenie aberant sau o calomnie abject care este n prealabil regizat cu abilitate i viclenie din culise, crendu-se apoi aparena unei aa-zise „realiti” acolo unde de fapt totul sau aproape totul este minciun, calomnie, sau exagerare abject i neruinat. Avnd n vedere aceste aspecte care sunt cunoscute mai ales de ctre cei iniiai, tocmai de aceea se spune n Biblie c ntotdeauna scandalul face s apar prilejul de a pctui, sau cu alte cuvinte face s apar ocazia de a grei. Toate acestea sunt cu uurin posibile dac avem n vedere c un mare scandal genereaz n mod spontan indignare, protest, revolt ce este produs de o anumit fapt sau situaie ce este prezentat astfel nct s fie ct mai scandaloas. Fiecare scandal ce este fie real, fie inventat cu viclenie i abilitate (pe baza unor calomnii abjecte) face apoi s apar – cel mai adesea – stri malefice colective de vrajb, de dezbinare, de nenelegere, de ur, de rutate, de dezgust, de revolt, de dumnie i suprare. Scandalul este deloc ntmpltor prezentat n Biblie ca fiind o piedic, un obstacol, sau o dificultate neprevzut ce trebuie s fie luat n considerare.
Scandalagiu= brbat ce caut cu tot dinadinsul sau care provoac adeseori scandalul, cruia i place scandalul.
Scandaliza= a fi sau a face s apar indignare, revolt fa de anumite fapte reprobabile sau fa de anumite abuzuri. Scandalizarea face s fie neplcut impresionate sau chiar ocate de un fapt neateptat, insolit, exagerat mai ales acele fiine umane ce sunt vizate sau care sunt ntr-un anume fel sugestionate i influenate prin intermediul scandalului ce este dezlnuit.

nc de la nceput consider c este necesar s precizez faptul c expresia „avocatul diavolului” este o expresie clasic, ce figureaz n Dicionarul francez Robert al expresiilor i locuiunilor. Expresia „avocatul diavolului” l indic pe acela care apr o cauz ce este n general considerat ca fiind rea. Expresia este mprumutat din dreptul ecleziastic, unde acesta este numele familiar al avocatului care este nsrcinat s conteste sfinenia i s opun obiecii n cazul unei canonizri. n limbajul curent, expresia este remotivat i cel mai adesea ea se refer la acela care apr ceea ce alii cred c este rul. Studiind pe site-ul srmanului avocat Mihai Rapcea mulimea articolelor pline de calomnii i atacuri furibunde att la adresa acestei coli spirituale, dar mai ales la adresa profesorului yoga Gregorian Bivolaru, mi-am dat seama c aceast expresie oarecum clasic i se potrivete ntru totul. Cu aceast scurt introducere intru acum n subiect.

Am aflat cu stupoare n urm cu dou zile despre un comentariu plin de rutate i totodat aiuritor, al jalnicului „avocat al diavolului” Mihai Rapcea, ce a fost postat pe blogul su, referitor la o presupus porunc, pe care el susine cu impertinen c a fi primit-o n urm cu mai muli ani de la profesorul yoga Gregorian Bivolaru. n primul moment m-am ntrebat de ce acest om, care se pretinde un avocat, nu a catadixit s mi cear prerea nainte de a scrie astfel de mizerii pe blogul su. Probabil el a sperat c, scriind despre astfel de subiecte calomnioase i scandaloase va reui s atrag un numr din ce n ce mai mare de vizitatori pe blogul lui, vizitatori care sunt avizi de astfel de minciuni ct mai gogonate. Acum, pentru mine este clar c jalnicul „avocat al diavolului” Mihai Rapcea a ignorat cu desvrire binecunoscutul principiu al justiiei, care este enunat astfel: „S ascultm de fiecare dat i cealalt parte”. Aceasta arat ca jalnicului „avocat al diavolului”, Mihai Rapcea, i s-a urcat deja la cap orgoliul de „avocat celebru” i de aceea el „a uitat” s mai aplice acest principiu fundamental al dreptului.

„Spea” (ca s m exprim n limbajul avocesc) pare s fie desprins dintr-un „basm” cretin autohton. Mai precis, se afirm c am primit o aa-zis pedeaps – dup ce am tradus o carte ce a fost scris de Swami Shivananda, n care erau date mai multe mantra-e – prin care trebuia „s construiesc sau s cumpr pe banii mei” nu mai puin de patru case, care apoi zice-se c ar fi trebuit s fie donate colii noastre de yoga. Altminteri, o cumplit karma nefast, pe care a fi acumulat-o nici mai mult, nici mai puin prin publicarea acelei cri, m-ar fi rpus fr dar i poate!

La nceput, citind aceste aberaii am rs i m-am ntrebat de ce nu au introdus n acea „pedeaps” apte, dousprezece i chiar, de ce nu, paisprezece case, pe care, zice-se, ar fi trebuit s le cumpr. n definitiv, nimic i nimeni nu-l poate mpiedica pe jalnicul obolan ce se ascunde n bezna anonimatului – i care se intituleaz cu o mare ludoreenie IntenseLight -, s afirme, ca un mare mincinos ce este, orice parascovenie pe care mintea lui plin de rutate o scornete. in s adaug c, dup ce am citit de la un capt la cellalt afirmaiile acestui obolan ce se vrea anonim, mi-am putut da seama, pe baza indiciilor care sunt presrate n textul respectiv, c n realitate este vorba de un „celebru” trdtor, turntor i care este unul dintre „greii” grupusculului ce a fost intitulat „al conspiratorilor ridicoli”. Coninutul textului postat indic totodat ct de mult a deczut acest srman rtcit, care este un penibil conspirator ridicol, deoarece am observat cum se contrazice adeseori i i pune astfel n eviden prostia imens n care se complace. Vei vedea, pe parcursul acestei replici, dovada care ne arat ct este de prost acest obolan anonim, despre care noi tim c a fost un turntor pe vremea Securitii, dar care nu s-a sfiit dup aceea, cnd a fost demascat, s afirme cu impertinen c n viaa lui el nu a fcut aa ceva (adic, turntorie la Securitate).

Citind afirmaiile acestui obolan anonim ridicol, am putut s-mi dau seama ct de prost poate s fie atunci cnd este capabil s-i imagineze c poi jongla n fel i chip cu nite case cumprate, de parc ai stpni peste jumtate din ar i ai avea la dispoziie un tezaur ca s le cumperi sau s le construieti. La drept vorbind, chiar i ptimaul nostru fost prim ministru Adrian Nstase s-ar fi declarat depit de situaie, cu toate c nu ntmpltor a fost supranumit „Nstase – patru case”. Mai tii, poate c acest ridicol obolan anonim s-a inspirat din aceast baz uria a vorbelor aruncate n vnt. Cu astfel de calomniatori ticloi, nu este exclus s aflm peste civa ani de zile c i Adrian Nstase a primit o „porunc” stranic de la domnul Bivolaru, ca s cumpere mcar dou case drept pedeaps pentru circul pe care l-a orchestrat n martie 2004.

n decursul timpului am observat c aproape ntotdeauna „folclorul bazaconistic” ce prolifereaz pe la coluri n cadrul acestei coli spirituale conine o bogie inepuizabil de minciuni, care mai de care mai gogonate. Atunci cnd sunt repetate, aceste minciuni ajung s fie n cele din urm considerate drept un „adevr” de necontestat. Partea cea mai proast este c n acest „folclor bazaconistic” sunt reunite adeseori de-a valma preri, brfe, idei tmpe, teorii hilare, prejudeci, care mai de care mai nucitoare, ce prezint un caracter rutcios i subiectiv. Aceste banale „nevinovii” ce alctuiesc „pinea” cea de toate zilele a srmanelor fiine umane ce snt avide de brfe, ruti i calomnii de tot felul, funcioneaz cel mai adesea pe principiul telefonului fr fir: dac la un capt cineva spune A, poi s fii sigur c la cellalt capt vei auzi peste cteva luni c este vorba despre Z. Probabil c acest obicei greos al brfei sau al calomniei, ce nc persist la cursanii acestei coli, i are rdcinile ngropate adnc n perioada obscur a Fanarului. n orice caz, astfel de obiceiuri atrn ca un jug de plumb de gtul acestor aa-zii cursani i le njosete fiina pe nesimite, fcndu-i la un moment dat s vneze cu o foame obsesiv cele mai aberante calomnii, cele mai greoase brfe pe care ei le ntrein sau, de la caz la caz, care genereaz creterea urii i a dumniei mpotriva acestei coli spirituale i mai ales mpotriva profesorului yoga Gregorian Bivolaru. Partea tragic este c aceti mptimii ai brfei, ai rutilor de tot felul i ai calomniei nu gsesc niciodat timp s-i citeasc cursurile sau s citeasc mcar n fug caietele taberelor spirituale ce li se pun gratuit la dispoziie, dar n schimb sunt n mod prompt la curent cu toate minciunile aberante, pe care le nghit pe nersuflate i apoi i mresc dispreul pentru aceast coal spiritual, spunndu-i n forul lor luntric: „Ia uite, domnule, ct de ru poate s fie acest Bivolaru!!” De altfel, n folclor se spune c un smintit arunc o piatr n lac i apoi toi cei din sat se cznesc s o gseasc pentru a o scoate la mal.

Citind lamentabilul articol scris de acest obolan anonim i ridicol, am rmas surprins i chiar am rs atunci cnd am descoperit ceva elementar. De altfel, toi cei care au catadixit s studieze cu o nestpnit curiozitate acest articol senzaionalist, au observat contradiciile flagrante care arat ct este de prost acela care l-a scris, deoarece el nu i-a dat seama c prin aceste contradicii flagrante i scoate astfel la vedere prostia n care se afl.

Iat despre ce este vorba: jalnicul „avocat al diavolului” Mihai Rapcea afirm, nici mai mult, nici mai puin, c nimeni din aceast coal de yoga nu poate s scrie i s publice o carte, dac nu a primit n prealabil avizul domnului profesor yoga Gregorian Bivolaru n ceea ce privete coninutul ei. Apoi, fcndu-se afirmaii vdit mincinoase, se spune c eu totui am scris o carte, am i publicat-o, iar dup aceea am fost pedepsit n modul n care am artat mai sus. Datorit prostiei ce-l caracterizeaz, jalnicul avocat nu i-a dat seama c, afirmnd c totui am tradus i am publicat acea carte – pentru care se spune ntr-un mod mincinos c am fost pedepsit s cumpr patru case -, se anuleaz astfel cealalt afirmaie pe care el o face. Este cvasi-evident c, dac era adevrat ceea ce se susine, adic dac nimeni de la MISA nu putea i nu poate scrie i publica o carte fr permisiunea prealabil a domnului Gregorian Bivolaru, atunci ar fi fost imposibil ca eu s primesc aprobarea de a scrie acea carte, din moment ce dup aceea, zice-se, am fost „pedepsit” pentru traducerea i publicarea ei.

Iat c n felul acesta, jalnicul obolan anonim ridicol se d de gol i arat ct este de prost. Cum ar fi putut s apar acea carte, pentru care se spune c am fost „pedepsit”, dac n acelai timp nimeni din coala noastr de yoga nu putea i nu poate s publice nicio lucrare fr avizul prealabil al profesorului yoga Gregorian Bivolaru?! Iar dac acea carte a vzut totui lumina tiparului, oare nu este la mintea cocoului c, n realitate, nu trebuie s cerem niciodat avizul lui Gregorian Bivolaru pentru a publica nu conteaz ce carte? Desigur, acest aspect i-a scpat prostului obolan ridicol, dar el nu poate s-i scape unei persoane inteligente i pline de bun sim. Totodat, n felul acesta descoperim cu o anumit compasiune ct este de prost acest obolan anonim, atunci cnd – scriind toate aceste mizerii – nu i-a dat nicio clip seama c n realitate se contrazice i n felul acesta minciunile sale gogonate pot s ias lesne la iveal pentru cei inteligeni, care exist totui n cadrul acestei coli. n treact fie spus, aceast imens prostie n care jalnicul obolan ridicol se afund pe an ce trece, arat starea de regres spiritual i de orbire spiritual n care el deja se afl. mi exprim aici sperana c, pentru cei suficient de inteligeni, aceste aspecte pe care vi le prezint i care se bazeaz chiar pe afirmaiile acestui obolan anonim sunt o dovad a strii de prostie n care el se afl. Dac aceast replic a noastr va fi citit cu aceeai aviditate i de admiratorii si fanatici, atunci poate c unii dintre ei vor avea totui un gram de minte i i vor putea da seama c idolul lor este prost fcut grmad.

n concluzie, dac Gregorian Bivolaru ar fi controlat, aa cum se spune, toate crile care se scriu n cadrul acestei coli, atunci traducerea mea nu ar fi fost cu putin s apar. Dat fiind ns faptul c acea traducere a vzut lumina tiparului, aceasta indic, fr dar i poate, c afirmaia obolanului ridicol i anonim este o minciun sfruntat. Ca tertip avocesc, poate c afirmaia lui Mihai Rapcea ar fi putut fi utilizat n cadrul unei pledoarii mechere la tribunal, n faa unui judector prostnac, miznd pe labilitatea emoional a tuturor celor prezeni acolo. n realitate, „cazul” pe care jalnicul „avocat al diavolului” Mihai Rapcea nu se sfiete s-l expun este gol de orice coninut, pentru c eu nu am primit niciodat o asemenea „porunc” de la profesorul yoga Gregorian Bivolaru i totodat in s adaug c niciodat n viaa mea nu am cumprat i nu am construit vreo cas din banii mei pentru MISA. Dac afirmaia lui ar fi fost ctui de puin adevrat, atunci cum i explic Mihai Rapcea c, dei am primit o asemenea „porunc” ferm, cu toate acestea nu m-am conformat niciodat i nu am cumprat nici mcar o camer pentru coala noastr de yoga? De altfel, n numele adevrului, in s-i adresez jalnicului „avocat al diavolului” Mihai Rapcea urmtoarea ntrebare: „De ce, domnule avocat Mihai Rapcea, nu m-ai ntrebat nimic referitor la aceste afirmaii abjecte, nainte de a posta pe blogul dumneavoastr toate aceste minciuni tendenioase i pline de ur?”

Datorit urii viscerale pe care o nutrete fa de profesorul yoga Gregorian Bivolaru, jalnicul avocat Mihai Rapcea nu a scos nicio vorb cu privire la faptul c ani de zile am beneficiat de o camer, singur, n ashram, unde mi-am putut desfura activitatea datorit bunvoinei pe care acest om (Gregorian Bivolaru) n permanen mi-a artat-o. Dac prin reducere la absurd am presupune c acea „porunc” aberant ar fi fost adevrat, atunci cum i explic Mihai Rapcea faptul c, dei au trecut atia ani de atunci, pn n momentul de fa nu am cumprat nici mcar un perete n cadrul acestei coli i, mai mult dect att, am beneficiat n permanen de cazare i mas n cadrul unui ashram, n care am putut s-mi desfor linitit activitatea, scriind cri, compunnd muzic i realiznd o serie ntreag de proiecte n care profesorul yoga Gregorian Bivolaru m-a susinut, manifestnd fa de mine, n permanen, o mare buntate, omenie i considerndu-m ca pe unul dintre prietenii si buni.

Iat c n ura i n dumnia ce-l caracterizeaz, avocatul Mihai Rapcea nu a pomenit nicio vorb despre tot binele pe care Gregorian Bivolaru mi l-a fcut, dar n schimb a postat pe blogul su aceste minciuni gogonate i abjecte. n felul acesta se adeverete ceea ce spune un proverb: „Binele nu face zgomot, iar zgomotul nu face bine.” M ntreb retoric: va fi oare capabil avocatul Mihai Rapcea s posteze acest drept la replic pe blogul su? V asigur c, dat fiind orgoliul spiritual i rutatea ce-l caracterizeaz, aa ceva este o imposibilitate. Mihai Rapcea nu va admite niciodat ca aceast replic s apar pe blogul su, pentru c de fapt el urte adevrul i iubete minciuna, scornelile, fcturile, calomniile, pentru c toate acestea l ajut din nefericire s promoveze i s rspndeasc scandalul. n aceast situaie este evident c srmanul avocat Mihai Rapcea nu-i d seama de implicaiile pe care le are atitudinea lui i nu realizeaz c felul n care el gndete i acioneaz, genernd scandal, induce vrajba i gnduri rele n atia oameni. Nu mi rmne dect s sper c urmtoarele cuvinte ale domnului Gregorian Bivolaru l vor face pe Mihai Rapcea s reflecteze mult mai adnc la consecinele faptelor lui: „Fiecare scandal poate s fie considerat ca fiind un scandal activ atunci cnd este privit din punctul de vedere al fiinei umane care l cauzeaz sau poate fi considerat un scandal pasiv atunci cnd este privit din punctul de vedere al fiinelor umane care, vrnd-nevrnd sunt obligate s-l suporte. Tocmai de aceea, prin intermediul nvturilor sale pline de nelepciune, Iisus ne-a pus n gard c nu este niciodat bine s dezlnuim un scandal activ, cci o astfel de fapt (scandalul respectiv) este cel mai adesea un motiv de poticnire sau, altfel spus, ea este prilejul apariiei unor stri acute de ndoial demoniac ce se declaneaz cu o mare uurin n fiinele umane credule, uor influenabile i ignorante. n astfel de situaii este de la sine neles c, pn la urm, vom suporta cu vrf i ndesat consecinele karma-ice nefaste ale faptelor noastre rele. Altfel spus, mai devreme sau mai trziu fiecare fiin uman va culege ntotdeauna exact rul pe care l-a semnat prin faptele sale nesbuite. n astfel de situaii, cu ct vor fi mai multe fiine umane ce vor fi ntr-un anume fel afectate de scandalul activ pe care o fiin uman l-a declanat‚ cu att mai mari vor fi apoi consecinele karma-ice nefaste pe care ea va fi apoi silit s le suporte ntr-o ncarnare ulterioar.”

Este trist s constatm c, datorit strii de orbire n care se scufund, srmanul avocat Mihai Rapcea nu realizeaz n ce situaie se va afla atunci cnd, prsind definitiv aceast lume – aa cum de altfel vom face fiecare la vremea noastr -, se va gsi fa n fa cu ngerul de lumin, care l va ntreba: „Ce ai fcut cu viaa ta?!!” κi imagineaz oare jalnicul avocat Mihai Rapcea c, scriind articole pline de ur, dumnoase i mpnate de minciuni abjecte, va reui n felul acesta s progreseze pe calea spiritual pe care se afl?! κi poate el imagina c, fcnd scandal, aa cum s-a obinuit n ultima vreme, va reui s ating cumva stri de samadhi?! Gndesc c, dac n primele luni de curs un clarvztor oarecare i-ar fi spus lui Mihai Rapcea n ce cloac va ajunge s se complac mai trziu, atunci cnd va fi n anul n care el se afl la acest curs, el ar fi replicat cu vehemen: „Bai cmpii! Aa ceva nu este cu putin! Doar nu o s-o iau razna i s ajung s m dedau la astfel de mizerii!” Cu toate acestea, este evident pentru toi cursanii plini de bun sim, care urmeaz cursurile de yoga n cadrul colii MISA, c Mihai Rapcea se afl ntr-o cumplit stare de deriv i multe dintre faptele sale arat regresul spiritual cu care se confrunt.

Probabil c, citind aceste rnduri, Mihai Rapcea va face o criz de furie i se va grbi s-mi spun: „Cine eti tu, ca s ndrzneti s-mi spui mie toate acestea?!” La o astfel de ntrebare, eu i pot rspunde: „Sunt o fiin uman oarecare, ce te judec dup faptele i scandalurile pe care le faci i i d seama c, aa cum pomul se cunoate dup roade, tu poi fi cunoscut dup faptele tale i dup strile de dumnie furibund pe care le manifeti.” De altfel, in s mrturisesc c am fost i sunt uimit de buntatea, umilina i rbdarea de care Gregorian Bivolaru a dat dovad, acceptnd ca o astfel de fiin uman, care este un opozant ndrjit, s continue s frecventeze totui cursurile acestei coli de yoga. Avocatul Mihai Rapcea nu s-a gndit nicio clip la rul pe care l face fiinelor umane naive i superficiale, care sunt dispuse s cread toate gogomniile rutcioase pe care el le lanseaz pe blogul su, ce i atrage vizitatorii mai ales prin scandalurile pe care le promoveaz. Tocmai de aceea m ntreb dac el cunoate spusele pline de nelepciune ale lui Iisus n aceast direcie: „Iisus a spus: Suferin i nefericire va fi ntotdeauna pentru omul prin care scandalul apare n lume.” (Evanghelia dup Matei) Prin urmare, ar fi bine ca srmanul avocat Mihai Rapcea s reflecteze ct mai adnc la semnificaia acestui citat.

Lund n considerare toate aceste aspecte, se poate spune c s-a forat n cazul meu o poveste fantasmagoric, inventat de la un capt la altul de dragul „ineditului” ei. Pe de alt parte, in s mrturisesc c eu am publicat de-a lungul timpului mai multe cri i articole pe diverse teme de spiritualitate la mai multe edituri din ar i la fel au fcut mai muli colegi de-ai mei, care de asemenea au scris i au tradus numeroase lucrri de specialitate. Mrturisesc c ntotdeauna mi-am ales singur subiectele crilor mele i m-am documentat pentru a le scrie, fr s m aflu absolut deloc sub spectrul amenintor al unei ipotetice „sbii a lui Damocles”, ce ar fi stat, zice-se, mereu deasupra capului meu, gata s cad (sau asupra altcuiva din cadrul acestei coli spirituale (MISA), care ar fi vrut sau care ar vrea s scrie i s publice o carte). Desigur, uneori s-a putut vorbi despre o consultare atunci cnd am dorit aceasta i n toate situaiile de acest gen, cu toate c domnul Bivolaru este destul de ocupat, el a rspuns cu solicitudine apelurilor mele. Aa ceva mi se pare ns absolut natural i in s amintesc faptul c astfel de discuii creatoare, n care noi solicitm de bun voie i nesilii de nimeni sfatul competent al altcuiva, se integreaz n firescul activitii de scriitor.

Problema, aa cum este expus cu mult rutate de ctre „avocatul diavolului” Mihai Rapcea, insinueaz i urmrete s scoat n mod fals la iveal o latur care mi se pare chiar tragi-comic: ea vrea s induc n mod pervers ideea c toi cei care fac parte din aceast coal de yoga sunt doar nite marionete total lipsite de talent i de voina individual, fiind, zice-se, supui influenei „despotice” a domnului Gregorian Bivolaru. in s art ns c toate acestea sunt nite mizerii calomnioase.

Ca o replic pe care o expun celor care au un dram de minte, ntreb pe toi cei care vor citi aceste rnduri: dac este adevrat c mi s-a dat o astfel de „porunc” i c apoi am fost pedepsit aa cum se afirm ntr-un mod mincinos, cum se face atunci c, la numai cteva luni dup ce am primit acea „porunc”, zice-se, de la Gregorian Bivolaru, eu am publicat o nou carte, intitulat „Tantra i tainele ei”, la editura Uma, care se dorea o lucrare de sintez i a crei publicare ar putea fi considerat n multe privine chiar mult mai grav dect lucrarea lui Swami Shivananda („Japa Yoga”), pe care am tradus-o i pentru care se afirm n mod mincinos c am primit, zice-se, „pedeapsa” respectiv. V mrturisesc cu aceast ocazie tuturor, chiar dac cei troglodii i fanatici nu vor vrea s cread, c de fapt ghidul meu spiritual (Gregorian Bivolaru) a vzut acea carte abia atunci cnd ea a ieit de la tipar, eu chiar dorind s-i fac atunci o surpriz prin publicarea acelei cri. Ce s mai spun, de asemenea, despre crile publicate n perioada de nceput, n care am desfurat dup cum tii cu toii o bogat activitate i am predat cursuri de yoga n oraul Iai. Fr s m laud, cu toat modestia art c multe dintre crile pe care le-am publicat, strngnd cu mult trud material ce mi-a fost pus la dispoziie din vasta bibliotec a colii noastre de yoga, s-au bucurat i nc se bucur de un real succes, constituind prin informaiile ce au fost prezentate vlstare de un real folos pentru acest curs de yoga. Amintesc aici cteva dintre aceste lucrri, despre care susin c nici mcar o pagin nu mi-a fost cenzurat, verificat sau impus de ctre Gregorian Bivolaru. Printre aceste lucrri care au fost scrise n acea perioad amintesc: „Elemente fundamentale n practica yoga”, „Alimentaia n practica yoga”, „Oul Cosmic” i de asemenea anumite traduceri, cum ar fi: „Puterea extraordinar a subcontientului tu” de Joseph Murphy sau „Misterele i controlul minii prin yoga” de Swami Shivananda.

Dincolo de aspectul personal ce este implicat n aceast fals problem, la care sper c am rspuns i am clarificat tot ceea ce era necesar, este evident poziia lamentabil a unora, care fiind ferm convini – datorit orgoliului spiritual n care se afl – c au dreptate n tot ceea ce susin i afirm, nu mai vd de fapt pdurea din cauza copacilor.

yogaesoteric
27 noiembrie 2011

Comentarii:Sorin :rapcea – un fariseu
Acest asa zis avocat rapcea este un om fatarnic, un cameleon care isi schimba culoarea dupa cub bate vantul sau dupa cum ii convine. Iata ce spunea rapcea in urma cu 2 ani: “Mie mie (sic!) mai aproape camasa decat haina. Inainte de toate sunt roman si numai dupa aceea yoghin.” Deci rapcea imbraca o haina de yoghin, de justitiar civic, de extremist de dreapta sau de ortodox, dar el nu este cu adevarat nici una dintre aceste masti pe care si le pune. Ba chiar si calitatea de “roman” o poate da jos ca pe o simpla camasa.

11/27/2011 12:40:00 PM

martor :pt Mihai Rapcea
Cand i-am vazut poza lui mihai mi-am amintit de unde il stiu. Asteptam cu multi ani in urma sa vorbesc cu d-l profesor Gregorian Bivolaru, eram impreuna cu mama mea care avea o grava problema de sanantate. Mihai Rapcea pe vreamea aceea inca student povestea ca daduse de trei ori licenta la drept si nu o luase, si ca venise la Grieg sa il sustina sa o poata lua, si Mihai povestea cum Grieg i-a zis du-te si stai linistit pentru tine se va da si a patra oara(pe vremea aceea doar de 3 ori se putea da licenta) si vei lua licenta de aceasta data, pentru ca este nevoie de avocati in aceasta scoala de yoga. Ma mir ca acum Mihai Rapcea a uitat tot ajutorul si binele care i l-a facut Grieg, si se poarta ca un copil prostut. Poate citeste acesta replica si il ajuta D-zeu sa isi revina in toate mintile. Ceea ce afirm poate fi confirmat si de mama mea care nu este cursanta yoga.

11/27/2011 8:56:00 AM

alinutza alinutza:curat murdar!
pai ce te astepti de la un asa prostovan… normal ca e un basm cretin tot ce scrie, daca a fost capabil sa faca pe desteptu ca vai ce savant e el cum a studiat cartile alea si nu se potrivesc… si nu s-a prins!!! cum poti sa-l crezi altfel decat cretin??? ati vazut ca a postat replica pe blogul lui? dar nu se dezmite, baga comentarii de “atmosfera” in loc sa recunoasca protovanul ca a incurcat cartie!!! tare obositor tre sa fie sa fii asa de prost!

11/27/2011 2:44:00 AM

catrinel p:🙂
ce bine ca in sfarsit ati luat atitudine!!! ptr ca de mult timp ar fi trebuit sa se ia aceasta masura si misa sa dea o replica usturatoare la toate mizeriile si aberatiile pe care le dejecteaza rapcea periodic…. cta rabdare s-a avut cu acest nemernic, desi prin tot ce facea batjocorea aceasta scoala de yoga, si asta dupa ce a profitat din plin de pe urma scolii si a generozitatii colegilor. Va mai amintiti cand facea cheta la cursuri sa se stranga bani pentru ca el ca are copil mic??? nu e decat un scandalagiu de doua parale, si ar trebui sa fie dat afara de la cursurile de yoga ca nu face decat sa-si bata joc de yoga, de scoala si de Grieg si sa improaste cu venin in ochii oricui face prostia sa piarda vremea citindu-i blogul!

11/27/2011 2:37:00 AM

catrinel p:🙂
ce bine ca in sfarsit ati luat atitudine!!! ptr ca de mult timp ar fi trebuit sa se ia aceasta masura si misa sa dea o replica usturatoare la toate mizeriile si aberatiile pe care le dejecteaza rapcea periodic…. cta rabdare s-a avut cu acest nemernic, desi prin tot ce facea batjocorea aceasta scoala de yoga, si asta dupa ce a profitat din plin de pe urma scolii si a generozitatii colegilor. Va mai amintiti cand facea cheta la cursuri sa se stranga bani pentru ca el ca are copil mic??? nu e decat un scandalagiu de doua parale, si ar trebui sa fie dat afara de la cursurile de yoga ca nu face decat sa-si bata joc de yoga, de scoala si de Grieg si sa improaste cu venin in ochii oricui face prostia sa piarda vremea citindu-i blogul!

11/27/2011 2:37:00 AM

ady ***:multumim
bravo dani! multumim pentru explicatii, era necesar o data pentru totdeauna sa se stopeze unele barfe penibile. Te felicit pentru tot ce ai reusit sa realizez si astept cu nerabdare si alte articole semnate de tine in revista yogamagazin!

11/27/2011 2:30:00 AM

ady ***:multumim
bravo dani! multumim pentru explicatii, era necesar o data pentru totdeauna sa se stopeze unele barfe penibile. Te felicit pentru tot ce ai reusit sa realizez si astept cu nerabdare si alte articole semnate de tine in revista yogamagazin!

11/27/2011 2:29:00 AM

 

Și iat și comentariul meu (care n-a mai “ncput” pe yogaesoteric din rațiuni de “spațiu”, evident – poate o nduplec pe Bhuwaneswari s mi dea niște spațiu pentru un drept la replic la voi pe site 🙂 )

 

Feedback
Prenumele:
Numele:
Email:
Subiect:

Nu s-au strans niciodata bani pentru mine sau pentru copilul meu la cursurile de yoga sau in alta parte. Daca nu incetati cu aceste calomnii, voi avea grija sa ne vedem in instanta. Sunt curios daca veti posta acest comentariu, pentru ca pana in prezent, din multele comentarii postate la diverse articole de pe yogaesoteric, nici unul nu a fost facut public. De unde si concluzia ca nu prea iubiti libertatea de expresie…

PS2: Și pentru c DA, m-ați suprat cu mizeriile și atacurile voastre, de scribi abonați la porția de mncare din ashram, v fac și o dedicație, cu nimic mai “spiritual” dect dejecțiile pe care le scrieți și cu care descalificați ideea de yoga n Romnia

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *