ȘOC! MOLDOVENII DIN CLIPUL CU DELFINII SUNT CGI!

Un clip extrem de interesant a făcut furori în ultimele două zile pe internet, fiind accesat pe Youtube de peste 30.000 de persoane în nici 48 de ore de la postarea sa. Filmulețul suprinde doi cetățeni moldoveni care hrănesc cu covrigi niște delfini apăruți în mod surprinzător de Dîmbovița.


Deși extrem de vizionat, filmulețul a fost întîmpinat cu destul de mult scepticism de către utilizatorii Youtube, mulți dintre ei zicînd că este un fals și o reclamă. O analiză detaliată făcută de către un expert video a scos la iveală că, într-adevăr, mare parte din film este un fals, cei doi cetățeni moldoveni fiind făcuți pe calculator. Ba mai mult, locul în care a fost făcută filmarea nu este sub nici o formă în București, pe malul Dîmboviței, ci e un platou creat de la zero în studiourile MediaPro de la Buftea.

"Filmează lacul" este denumirea râului“Filmează lacul” este denumirea râului

„Nu știu cum de nu v-ați dat seama din prima! E evident că vocile celor doi moldoveni sînt ale ălora de la Planeta Moldova iar oamenii ăia doi care filmează de pe malul celălalt e clar că sînt Boncea și Sîrbu!” a declarat Iustinan Bălcescu, expert audio-video la TVR.

Aceeași analiză a relevat și faptul că singurele creaturi reale din videoclip sînt chiar delfinii. Contactat de către reporterii Futezătorii, primarul Constanței, Radu Mazăre, a declarat că îi recunoaște pe cei doi delfini din filmuleț ca fiind Dragoș și Lili, angajați ai Delfinariului Constanța.

Și totuși, dacă este vorba de un fals, care mai este rolul acestui videoclip? Surse anonime ne-au declarat că prezența covrigeilor de Buzău indică implicarea Elenei Udrea și că acesta nu este decît un pas în viitorul branding de țară întreprins de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului. Aceeași sursă a spus că, după „Land of choice” și „Explore the Carpathian garden”, campanii care au eșuat lamentabil pentru că prezentau România într-o lumină neinteresantă, doamna ministru intenționează să păcălească opinia publică internațională și să relanseze țara la tîrgurile turistice cu sloganul „Romania – simply science-fiction”. Din această campanie mai urmează să apară alte două spoturi: primul va prezenta un grup de turiști nemți care văd un unicorn în Țara Moților iar al doilea va surprinde doi ornitologi francezi care se împrietesc cu Yeti în Delta Dunării după ce-l hrănesc cu cîrnați de Pleșcoi.

Va avea succes această inițiativă a doamnei Elena Udrea? Rămîne de văzut.

sursa: futezatorii.ro

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *