Nota: Drugpa Kunley -(1455- 1529)

Prezint n continuare prima parte a unui articol amplu, semnat IntenseLight, pe tema MISA/Gregorian Bivolaru. Pentru prima dat, cineva ncearc s creioneze o paralel ntre viața și nvțturile unui autentic maestru yoghin tantric, tibetan (Drukpa Kunley) și viața și nvțturile lui Gregorian Bivolaru, cel care se revendic din aceeași tradiție yoghin tantric.

Un astfel de demers este necesar și util oricrui aspirant spiritual, ntruct i d un punct de referinț concret, oferindu-i posibilitatea de a face o comparație just, bazat pe elemente biografice, și s trag singur concluziile.

Reamintesc faptul c au trecut deja aproape dou luni și jumtate de cnd am solicitat un test al adevrului – cu privire la scorneala unor capitole din cartea Doamna Miracolului, apoi IntenseLight a lansat și un pariu n acest sens celor de la LuxSublima și YogaEsoteric, fr a primi, binenteles, nici un rspuns.

n lumea spiritualitții, testarea unor adevruri este un fapt comun – n cazul religiilor sau școlilor autentice. Aceste testri apar mai ales n caz de divergenț, cnd adepții unor tradiții doresc s afle “n ograda cui” se afl Adevrul.

Istoria abund cu astfel de exemple, ncepnd cu Moise, care, fiind n fața Faraonului, transform n șarpe toiagul lui Aaron (exodul 7:9), continund cu miracolele lui Iisus Hristos (ntrirea credinței lui Petru: “ 28. Iar Petru, raspunzand, a zis: Doamne, daca esti tu, porunceste sa vin la Tine pe apa. 29. El i-a zis: Vino. Iar Petru, coborandu-se din corabie, a mers pe apa si a venit catre Iisus.”), și continund cu exemple mai apropiate de vremurile noastre: Primul Sinod Ecumenic – testarea credinței eretice ariene – n raport cu sfnta credinț ortodox, cnd Sfntul Ierarh Spiridon “a luat o crmid ars i, fcnd semnul sfintei cruci, cnd a strns crmida, focul care a ars-o s-a ridicat n sus, apa a curs pe pmnt i lutul a rmas n mna lui.” – dovedind Adevrul nvțturii Sfintei Treimi. Chiar și n Catolicism, Sfntului Francisc de Assisi i-a fost testat credința n Hristos, fiind pus de ctre Sultan (la care se dusese s l roage s nu mai prigoneasc creștinii) s treac de trei ori printr-un foc mare, iar focul nu l-a ars.

Cu att mai mult, n Orient, ntrecerile dintre diferite școli spirituale sau testarea nivelului atins de ctre unii adepți – erau lucruri considerate ca fiind normale. Iat n continuare articolul lui IntenseLight

Ne-acceptarea de ctre Gregorian Bivolaru a confruntrii cu Adevrul – att n ceea ce privește presupusele sale realizri yoghine, ct și a originalului crții Mystic Lady – cu fctura aprut la MISA, nu poate duce dect la concluzia c – supuși unui astfel de test, s-ar dovedi minciuna, impostura și escrocheria celor care afirm c sunt ceea ce nu sunt.

Articolul referitor la lucrarea Doamna Miracolului este insa doar un singur punct, dintr-o lista intreaga de acuzatii grave care i-au fost aduse de-a lungul timpului liderului Misa Gregorian Bivolaru, si pe care el le-a ignorat cu desavarsire.

Am scris deja 3 articole in care am aratat intr-un mod foarte clar, ca celebrele „cursuri de yoga”, despre care se credea ca sunt opera lui, nu ii apartin, fiind vorba in esenta despre un rusinos plagiat, participarea lui reala la redactarea acestora fiind absolut minora (pe ici pe acolo cateva cuvinte in limbaj de lemn). Evident, provocrile lansate au fost complet ignorate de Bivolaru și cei din MISA. Normal…

Am mai scris de asemenea un articol in care am tratat pe larg testele obiective utilizate la ora actuala in traditia budista tantrica din Tibet, India, Nepal, Bhutan, etc, aratand ca astfel de testari sunt ceva obisnuit in cercurile yoghine tantrice, si ca celebrele „stari” din cadrul Misa nu sunt nici pe departe jaloane obiective de evidențiere a nivelului real atins de ctre practicantul yoghin ! (http://www.exmisa.org/download/file.php?id=3542 )

Am afirmat atunci ca nimeni din cadrul Misa nu este capabil sa treaca astfel de teste obiective, ceea ce lasa sa se vada o situatia grava: daca in 20 de ani de existenta „cea mai mare scoala tantrica din lume” (sic), nu a reusit sa dea nici macar un singur om care sa treaca un astfel de test, atunci concluziile – despre eficiența practicilor yoghine nvțate la MISA – le puteti trage singuri. Si acest articol a fost complet ignorat. Evident…

Am mai realizat un articol referitor la adevaratele pericole pe calea spirituala (referitor la psihoza indusa prin intermediul practicilor meditative), si am aratat ca, desi o multime de cursanti din cadrul Misa au cazut victima unor astfel de probleme, totusi, in cei 20 de ani de existenta, la Misa nu s-a vorbit niciodata despre acest subiect ! Motivul este evident: ignoranta. Și aici, tacerea Misa a fost absoluta.

Toate aceste articole au fost practic complet ignorate de catre G. Bivolaru si conducerea Misa ! Cel putin aparent. n realitate insa, ele au fost studiate cu mare atentie, si incet incet, „stilul” lui Gregorian Bivolaru a inceput sa se modifice, el incercand timid, sa acopere cumva (prin intermediul unor minciuni si manipulari abile) hibele grave pe care le-am evidentiat. (voi arata acest lucru cu alt prilej, ntr-un articol separat).

Elementul care face ca la ora actuala Gregorian Bivolaru sa isi mai pastreze inca, (in fata cursantilor care au mai ramas la cursurile „sale”) imaginea unui „ghid” tantric este ignoranta. Cursantii Misa pur si simplu nu stiu de fapt cum stau lucrurile in traditia tantrica autentica, nu stiu care sunt de fapt caracteristicile reale ale unui realizat tantric – Mahasiddha. Prin urmare, m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa realizez o comparatie intre un Mahasiddha autentic si Gregorian Bivolaru, pentru a se putea observa cu precizie care sunt in realitate asemanarile si diferentele dintre ei. Si cine ar fi fost mai potrivit pentru acest lucru, decat celebrul realizat Drukpa Kunley, celebrul maestru tantric despre care se spune ca a intretinut raporturi sexuale cu peste 5000 de femei ! ?

Lucrarea pe care am folosit-o ca baza pentru aceasta comparatie se numeste „The Divine Madman: The Sublime Life and Songs of Drukpa Kunley” de Keith Dowman, si este de fapt o traducere in limba engleza a unei biografii a celebrului maestru tantric.

Cartea poate fi downloadata gratis de aici:

http://www.scribd.com/doc/79672413/Keith-Dowman-The-Divine-Madman-The-Sublime-Life-and-Songs-of-Drukpa-Kunley

Inca de la pagina 31, traducatorul abordeaza problema autenticitatii acestei biografii, aratand ca:

„Textul acestei lucraru a fost compilat in 1966 de catre unul dintre cei mai mari experti in viata lui Drukpa Kunley, – Geshey Chapu. Conform practicilor tibetane, manuscrisul sau a circulat intai intre colegii sai invatati, in special Lopon Nasdo, Pema si Kunley. Prin urmare putem fi intr-un mod rezonabili convinsi de autenticitatea acestor istorisiri”

Prin urmare avem inca de la inceput o confirmare a fantasticelor istorisiri care constituie materialul acestei lucrari. M-am decis sa ii compar pe cei doi („nebunul divin” Drukpa Kunley, apartinand scolii Drukpa Kagyu si Gregorian Bivolaru din Tartaresti) dupa o anumita schema, pentru a fi mai clare asemanarile si mai ales deosebirile imense dintre ei.

Prin urmare o sa o luam pe rand:

1) Linie traditionala si antrenament sub supravegherea stricta a unui maestru tantric:

Multi cursanti din cadrul Misa au auzit probabil cate ceva despre comportamentul socant al celebrului maestru tantric Drukpa Kunley, si probabil multi au presupus ca Kunley s-a comportant intotdeauna asa, sau au presupus ca, si el, la fel ca si Gregorian Bivolaru, a fost un „autodidact”, adica s-a autoproclamat singur maestru tantric. Ei bine, nimic mai departe de adevar. Inca de la pagina 27-28, se precizeaza clar:

„Drukpa Kunley a atins realizarea suprema ca urmare a antrenamentului foarte disciplinat si intens (in ascultarea invataturilor si in practica meditatiei) pe care l-a primit in mediul auster al academiilor monastice tibetane , urmand instructiunile, perceptele si primind initierile autentice si imputernicirile maestrilor din scoala lui. Scoala Drukpa Kagyu (una dintre cele 4 mari scoli Kagyu, intim legata de Nyingmpa) a fost fondata la Ralung, in sudul Tibetului de catre Palden Drukpa Rinpoche, unul dintre initiatii liniei fondata de Tilopa, Naropa, Marpa, Milarepa.”

Apoi, la pagina 38, se spune:

„Inca de la o varsta mica, Drukpa Kunley , a primit invataturi de la Lama Nenying Choje. Ulterior el a primit ordinatia de calugar de la Jekhyen Rabpa, din Zhalu. Calugarul Sonam Chokpa l-a initiat in tantrele esoterice ale traditiei mantrice secrete, in timp ce la picioarele lui Gyalwong Je, a primit/invatat intreaga doctrina a traditiei Drukpa Kagyu, concentrandu-se in special asupra celor trei invataturi secrete ale lui Palden Drukpa Rinpoche, fondatorul acestei linii spirituale. La picioarele lui Lhatsun Chempo si a altora care au combinat realizarea meditativa cu aptitudinile dialectice a asimilat invataturile intregii doctrine, si a atins realizarea sensului profund al celor Patru Initieri si Imputerniciri. De asemenea, el a mai studiat cu multi alti invatatori pentru a absorbi comoara secreta a initierilor, a perceptelor si a sfaturilor.”

In tabelul de mai jos puteti observa linia de maestrii ai scolii Drukpa Kagyu, in cadrul careia a studiat Drukpa Kunley, si puteti gasi de asemenea si numele celor mai importanti invatatori ai acestuia:

Iat deci prima surpriz pentru yoghinul de la MISA: calugarul Drukpa Kunley nu a aprut de nicieri, rod al unui studiu “individual”, ci a fost in realitate produsul unui riguros antrenament tantric, realizat sub indrumarea stricta a unor maestrii renumiti! Nici pe departe nu a fost un „autodidact”, precum Gregorian Bivolaru, care nu a avut nevoie de nici un maestru deoarece si-a „amintit” de o existenta anterioara”, si a fost initiat de o „maestra tantrica” imaginara, de care nimeni nu a auzit niciodata nimic, pe care a intalnit-o (ce convenabil !) chiar in Romania aflat sub dictatura comunist !, si de la care a primit un text la fel de misterios, text ce nu a fost niciodata publicat nicaieri (ce convenabil din nou!).

Iarși, gasim in viata lui Gregorian Bivolaru o poveste care nu poate fi confirmata in nici un fel, si pentru care trebuie sa il credem pe cuvant, lucru destul de dificil tinand cont de faptul ca, pana in prezent, acesta a fost prins de mai multe ori in flagrant cu diverse minciuni.

Nu, Drukpa Kunley a fost la origine pur si simplu un calugar, ce a fost pregatit , suprevegheat si ghidat pe calea tantrica de catre maestrii competenti (ca de altfel majoritatea realizatilor tantrici despre care auzim diverse povestiri miraculoase).

Nu numai ca Drukpa Kunley a fost produsul universitatilor monastice tibetane, insa, desi ironiza de multe ori neajunsurile scolilor tantrice traditionale din acea vreme, el sublinia totusi de multe ori importanta si meritele unei astfel de pregatiri. De exemplu, la pagina 39 gasim urmatorul vers:

„Fara o ucenicie la picioarele unui maestru competent
Care este folosul unei mari inteligente si a unui mare talent?”

„Aspirantul care se straduieste fara a avea instructiuni specifice
Nu dobandeste nimic, la fel ca o furnica care se catara pe un gramada de nisip”

De asemenea, la pagina 54, Drukpa atinge din nou problema practicantilor neinstruiti ntr-o linie tradițional:

“Falsa meditatie in paradisul unui nebun
Satisface mintile unor practicanti neinstruiti”

2) Recunoastere oficiala:

Spre deosebire de Gregorian Bivolaru, a carui „nivel spiritual” nu a fost recunoscut (si apreciat) niciodata de catre nici un alt maestru tantric traditional din zilele noastre, Drukpa Kunley, in ciuda comportamentului lui situat uneori complet in afara oricaror norme, a fost recunoscut de catre cei mai importanti maestrii tantrici din acea vreme. De exemplu, la pagina 70, aflam ca Kunley l-a vizitat pe marele Je Tsongkhapa (celebrul intemeietor al linei tantrice Gelug, considerat in unanimitate un adevarat Buddha viu inca din timpul vietii), care i-a recunoscut inaltul nivel spiritual atins, si de la care a primit drept cadou un cordon protector. Mai aflam si ca Je Tsongkhapa i-a spus lui Kunley: „Nu ai nevoie de nimic altceva decat de acesta. Poarta-l” .

Bineinteles ca, Drukpa Kunley, fidel principiilor sale, a luat acest cordon protector, si l-a infasurat in jurul penisului si a iesit cu el afara, in strada, tinandu-l la vedere si strigand in gura mare ca a primit acel cordon protector de la insusi Buddha Tsongkhapa..

La pagina 79 mai aflam de asemenea ca Drukpa Kunley a mai fost recunoscut de asemenea de catre insusi Sakya Panchen, conducatorul liniei tantrice Sakya (linie fondata de Mahasiddhasul Virupa).

Insa cea mai important recunoastere a venit chiar din partea celebrului Karmapa al acelor vremuri, asa cum aflam de la pagina 76:

„Continuandu-si calatoria spre Yalpachen, Kunley l-a gasit aici pe Karmapa care oferea instructiuni unui mare numar de oameni adunati in jurul lui. In multime se gasea si o femeie foarte frumoasa pe nume Palzang. Drukpa a inceput sa se plimba prin piata strigand: „Karmapa si-a incalcat legamantul!” Karmapa si-a incalcat legamantu-l!” Imediat, mai multi calugari s-au repezit spre el sa il ia la bataie insa Karmapa i-a oprit, spunand: „Nu il bateti, nu il bateti. Are dreptate! Acest om are puterea de a citi gandurile altora. El este incarnarea adeptului indian Shavaripa. Adevarul este ca, la fel ca toti barbatii care sunt atrasi de o femeie frumoasa, si eu, nefiind o exceptie, vazand-o pe aceasta fascinanta fata am fost posedat pentru un momente de frumusetea ei, desi nu am avut vreo dorinta trupeasca pentru ea. Drukpa Kunley a fost constient de acest lucru si deci acuzatia lui a fost corecta.” Apoi adresandu-se lui Kunley, Karmapa a spus: „ Canta-ne un cantec care sa infatiseze aceasta situatie Drukpa!”
Atunci Kunley a cantat:

„Aceasta fata este ca fica diavolului
Pentru ca desi ea nu are nici un carlig de agatat si nici un lat
Doar cu o singura privire
Ea poate sa subjuge mintea unui barbat
Fermecatoare, radianta, fecioara cu voce frumoasa
Care sopteste dragastos si intim
Tu oferi bucurie efemera !
Corpul tau frumos, figura ta fara cusur
Vorba ta seducatoare
Il ineaca pe barbat in Samsara, lipsindu-l de orice aparare,
Nu dori! Rezista atractiei Karmapa!”

In final Karmapa i-a spus: „ In disciplina controlului mintii, iti sunt superior, dar in realizarea naturii pure, identice a tuturor lucrurilor, tu imi esti egal. In viitor, oamenii isi vor aminti numele tau inaintea numelui meu.”

Si acum sa revenim la Gregorian Bivolaru. Nu numai ca acesta nu a fost niciodata recunoscut de niciunul dintre maestrii tantrici ai zilelor noastre, ba dimpotriva! Desi la inceput el a reusit sa i imbrobodeasca pe cei din „Federatia Internationala de Yoga” sa accepte Misa in randurile ei, in incercarea disperata de a mai imbunatati imaginea extrem de sifonata in urma scandalurilor de tot felul, in cele din urma, cand acestia s-au trezit la realitate, Misa (impreuna cu toate filialele ei externe) a fost exclusa definitiv din aceasta, deoarece, conducerea ei a concluzionat ca: ”Gregorian Bivolaru este un vulgar proxenet”.

Bineinteles ca site-ul yogaesoteric, a „uitat” sa precizeze acest element esential:

( http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=3441&lang=RO )

3) Multi dintre discipolii sai au atins relizarea ultima

Aici deja punem degetul pe rana.

Principalul rol al unui Maestru Spiritual autentic este acela de a-și ghida și ajuta discipolii s ating realizarea spiritual ultim. Am atras deja si eu si multi altii atentia asupra faptului ca in cei 22 de ani de existenta, Gregorian Bivolaru și Misa nu au reusit sa dea nici macar un singur realizat spiritual, in ciuda pretentiilor absolut halucinante („ce mai mare scoala tantrica la nivel mondial, etc).

In ciuda faptului ca Gregorian Bivolaru a „initiat” (zice el..) sexual mii de cursante Misa naive, carora, (sustine el) „le-a trezit kundalini, sau le-a ars karma”, nici una dintre acestea nu au atins pana acum realizarea suprema.

Bineinteles, toata lumea stie ca atacul este cea mai buna aparare, asa ca Bivolaru, intr-un mod siret, si-a atacat mereu discipolii, afirmand in nenumarate ocazii, ca motivul pentru care nu au atins un inalt nivel spiritual se datoreaza “larvaritții” lor și „lipsei lor de aspiratie”, precum și datorit „lipsei unei practici intense, sustinute” si nu faptului ca toata invatatura lui este in realitate un imens amalgam de informatii copiate din diverse carti, si faptului ca el este un „maestru tantric” inchipuit.

Ei bine, in cazul lui Drukpa Kunley, lucrurile stau cu totul diferit. De exemplu, la pagina 50-51, gasim urmatoarele:

„Dupa ce a facut dragoste cu Sumchok, cand sa plece, aceasta la implorat sa o ea cu el. El a refuzat-o dar ea a fost foarte insistenta. In cele din urma Drukpa i-a spus: „daca te voi lasa singura intr-o caverna, vei ramane acolo?” Desi la inceput ea s-a opus, in cele din urma ea i-a promis ca il va asculta in tot ceea ce ii va cere sa faca. Prin urmare Kunley a dus-o intr-o caverna si i-a spus ca trebuie sa ramana acolo timp de 3 ani. Sumchok ia spus ca ii este frica sa stea in acest loc. „Atunci stai aici doar pentru trei luni”, a spus el. In cele din urma, ea a fost de acord sa ramana in acel loc timp de sapte zile. Drukpa i-a spus ca daca ii este frica, ar putea sa construiasca un zid la intrarea pesterii. Ea a acceptat. La plecare Dtukpa i-a spus: „Mediteaza, rugandu-te la mine in continuu”. In cea de a patra zi, ea a dobandit „Corpul de Lumina”, atingand realizarea suprema”.

La pagina 83, gasim descris un caz asemanator:

„O alta discipola de-a lui pe nume Loleg Buti a dobandit si ea Corpul de Lumina. Drukpa Kunley, dupa ce s-a intalnit cu ea, a trimis-o sa mediteze la Jhoma Lari (un munte situat la granita dintre Tibet si Bhutan), instruind-o sa stea acolo timp de 3 ani. In acesti 3 ani, ea nu s-a hranit cu nimic, sustinandu-se doar cu hrana meditatiei. In cele din urma ea a dobandit realizarea suprema, intr-un Corp de Lumina.”

La fel la pagina 111: „Bumo Gayakmo, care a primit si ea invataturi de la Drukpa Kunley si a fost trimisa de acesta sa mediteze intr-o pestera, a obtinut si ea realizarea suprema (Corpul de Lumina)

O alta istorisire exceptionala o gasim la pagina 122-123:

Intr-una din calatoriile sale, Drukpa Kunley s-a intalnit cu o femeie foarte batrana, ce recita mantre si se ruga in jurul unei stupe. Intraband-o carui Lama se roaga, batrana i-a raspuns ca lui Drukpa Kunley, despre care a auzit multe lucruri si fata de care are o mare devotiune. In momentul in care si-a revelat identitatea, batrana a inceput sa planga si s-a pus in genunchi in fata lui, atingandu-i cu veneratie fruntea cu picioarele.

Ulterior, batrana l-a invitat pe Drukpa la ea acasa ,unde i-a dat sa bea chang, chemand fericita si alti vecini sa il vada pe marele Drukpa Kunley. Dupa ce a baut o perioada, Drukpa a chemat-o pe batrana si a intrebat-o: „Cata devotiune ai tu cu adevarat fata de mine” Aceasta i-a raspuns: „Nu exista limite in devotiunea mea. Daca vrei viata mea, poti sa o iei!” „Chiar mi-ai da viata ta? a intrebat-o Drukpa. As face orice pentru tine i-a raspuns batrana”.

Drukpa stia ca in acea noapte batranei ii venise timpul sa moara, asa ca i-a spus: „Daca esti pregatita pentru moarte ridica mainile” i-a spus el. Ea a facut precum i-a spus. Atunci el si-a luat arcul si a tras cu o sageata in ea. Vazand acest lucru, vecinii ei au inceput sa strige: „Crima, crima!” In scurt timp s-au adunat o multime de oameni uimiti , care au inceput sa strige la el: „Mizerabilule! Tibetan salbatic! Criminalule! De ce ai ucis aceasta nevinovata batrana?” In acel moment, batrana care era deja pe moarte, a spus: „El este maestrul meu si am deplina incredere in el. El imi este cel mai bun prieten. Nu il tratati ca pe un inamic.” Si spunand aceste cuvinte , si-a dat sufletul.

Atunci Drukpa Kunley i-a mutat corpul intr-o alta camera, pe care a sigilat-o, lasand instructiuni foarte stricte ca nimeni sa nu intre inauntru timp de 7 zile, moment in care se va intoarce el. Dupa sase zile insa, fiul batranei s-a intors si a aflat uimit intreaga poveste.

Atunci a inceput sa strige: „Tibetani ticalosi! Vin aici cerandu-ne ospitalitatea, apoi isi omoara binefacatorii si le inchid cadavrul intr-o camera lasandu-l sa putrezeasca! „ Si s-a repezit si a a deschis usa ce fusese sigilata de Drukpa. Spre surpriza lui insa , in camera a descoperit un miros foarte placut, si a vazut ca intreg corpul mamei sale se transformase in lumina, cu exceptia degetului mare de la piciorul drept. In acel moment Kunley s-a intors, si gasindu-l pe acesta in camera l-a muscat de ureche , deoarece nu ii respectase intructiunile date, aceea de a nu deschide usa camerei timp de 7 zile. Dupa ce si-a revenit din soc, fiul batranei a inceput sa ii multumeasca lui Drukpa plin de devotiune. Atunci acesta i-a raspuns: „Faptul ca esti sau nu recunoscator este irelevant. Singurul lucru important este ca mama ta locuieste acum intr-un taram pur.”

(In traditia Dzogchen, este o procedura deja standard ca practicantii extrem de avansati, care deja inainte de moarte prezinta toate semnele dobandirii corpului de lumina, sa se retraga in izolare completa timp de 7 zile).

Un alt discipol foarte batran al lui Drukpa, pe nume Apa Gaypo Tenzin a dobandit si el realizarea suprema in traditia Ati Yoga – Corpul de lumina – in urma instructiunilor meditative mai neortodoxe primite de la Kunley.

Puteti citi intreaga povestire la pagina 135-136. Cand Drukpa s-a intors in casa unde acesta a dobandit realizarea suprema, a construit o stupa deasupra locului unde Apa a murit, si a pus rozariul de rugaciune al batranului in interior, ca si relicva. Ulterior, abotul Ngawong Chogyal a construit o manastire in jurul acestei stupa, in ziua de astazi aceasta manastire purtand numele de templul Khyi-med .

La pagina 144 aflam despre o alta consoarta a lui Kunley, pe nume Sharmo Kunzangmo , ce a primit de la acesta invataturi sexuale si apoi a intrat (la recomandarea lui) intr-o retragere meditativa de 3 ani. In final, datorita gratiei lui Drukpa Kunley , a practicii ei intense si a devotiunii sale, ea a dobandit in cele din urma realizarea suprema: Corpul de Lumina. O alta discipola de-a lui, pe nume Namkha Dronma, care a meditat in valea Tsalunang conform instructiunilor lui, a dobandit si ea realizarea suprema, dobandind un corp de Lumina Clara. (pagina 170-171).

In concluzie, asa cum pomul se cunoaste dupa roade si omul dupa fapte, la fel si o scoala tantrica se cunoaste dupa roadele ei. Insa din pacate, pana in prezent, Misa nu a dat nici un realizat spiritual, care sa prezinte semnele obiective specifice unei astfel de infapturiri.

In traditia tantrica/Dzogchen, astfel de realizari se intalnesc chiar si in zile noastre, fiind documentate chiar si de catre oficialitatile chineze multe astfel de cazuri.

Cred ca am sa spun acum un adevar arhicunoscut ( si trist) cand am sa afirm ca in general discipolele tantrice ale lui Gregorian Bivolaru obtin „realizari” total diferite.

Acestea, in urma invataturilor lui Gregorian Bivolaru, ajung in cele din urma sa lucreze pe diverse site-uri erotice, in diverse baruri de noapte din Japonia, conduse de Yakuza, in salone de masaj erotic sau in diverse filme porno produse in cadrul Misa (uneori chiar si fara voia lor).

(Le recomand celor de pe yoga esoteric sa nu incerce sa nege aceste fapte, caci deja exista atat de multe dovezi juridice si atat de multe foste cursante Misa dispuse sa depuna marturie in aceasta privinta, incat orice negare ar fi de-a dreptul penibila.

Acesta este de fapt cancerul care mananca Misa (si pe Gregorian Bivolaru) de multi ani, cancer care deja a inceput sa se metastazeze).

4) A demonstrat de foarte multe ori semnele realizarii spirituale, acceptand testele spirituale la care a fost supus

In ultimul articol postat pe site-ul lui Mihai, am pus cititorilor o intrebare: „Cum de a fost posibil ca nimeni dintre cursantii Misa sa nu isi dea seama de imensul plagiat din cadrul Misa?”

Raspunsul la aceasta intrebare (care nu consta in lipsa de „interes” a acestora, in „lenea” sau in faptul ca sunt mai „prostuti” („repetenti” cum afirma Bivolaru)) a fost dat nu cu mult timp in urma de cel care este considerat la ora actuala cel mai mare maestru Dzogchen in viata: Chagdud Rinpoche.

Acesta a spus: „Oamenii in Occident sunt foarte naivi si cand cineva vine si le preda ceva, pretinzand ca le preda calea catre realizarea ultima, ei inghit totul fara a investiga in nici un fel (adevarul celor spuse)”

Exact asa s-au petrecut lucrurile si in Romania. Dupa revolutie, profitand de imensa cerere pe „piata” de spiritualitate, Bivolaru a venit cu o oferta. Deoarece nimeni nu banuia ca celebrele sale cursuri sunt plagiate cu nerusinare, a inceput sa isi construiasca o imagine. Incet incet, au aparut si afirmatiile spectaculoase, insa, si aici gasim adevarata problema, nimeni nu a investigat adevarul celor afirmate de Bivolaru! Oare cum stateau lucrurile pe vremea lui Drukpa Kunley, mai ales ca se stie ca poporul bhutanez si tibetan (pe unde si-a petrecut timpul Kunley) este destul de pudic.

Cum au reactionat oamenii cand a aparut brusc un individ, cu un comportament aflat in contradictie flagranta cu codul moral al acelor vremuri? Haideti sa vedem:

„Drukpa Kunley hoinarea prin Lhasa cand a ajuns in piata centrala, unde era plin de oameni de pretutindeni. Vazandu-i , Drukpa a strigat la ei: „Sunt Drukpa Kunley din Ralung si am venit azi aici, fara nici o prejudecata, sa va ajut pe toti. Unde pot sa gasesc cel mai bun chung (bautura alcolica traditionala in Tibet) si cele mai frumoase femei? Spuneti-mi!” Multimea a fost uimita, si oamenii au inceput sa vorbeasca intre ei: „Acest nebun spune ca a venit aici pentru binele tuturor fiintelor si apoi ne intreaba unde poate sa gaseasca femei si alcool! Ce fel de pietate este asta?

Ar fi trebuit sa ne intrebe cine este cel mai mare lama, care este cea mai buna manastire, etc. Nervos, unul dintre oameni i-a strigat: „ Poti sa incerci sa ne spui ca esti un barbat idiotule, insa cu siguranta nu ai o casa, te poti prezenta drept un devot, dar nu ai nici o scoala (de care sa apartii), poti ca te consideri calugar, insa nu ai nici o manastire, etc, etc. Nu esti un om sfant! Daca ai fi, ai avea o linie spirituala de care sa apartii! Spune-ne linia ta spirituala! Drukpa Kunley i-a raspuns urland: „Oh tu caine nebun! Stai jos si taci! Vrei sa imi cunosti originea si locul nasterii? Vrei sa stii care este linia mea spirituala? Asculta si iti voi spune: „Linia acestui vagabond este foarte exaltata. Ea descende de la Purtatorul Vajrei! Maestrul acestui vagabond este cu adevarat elevat Numele lui este Lama Palden Drukpa!, etc, etc” Cand Drukpa si-a incheiat raspunsul, acuzatorul sau a ramas in liniste si apoi a sters-o pe furis” (pag 43)

Deci, inca de la inceput, reactia lor a fost destul de diferita de aceea a occidentalilor naivi din ziele noastre.! Inca de la inceput i s-a cerut sa precizeze clar maestrul si linia spirituala din care face parte! Credeti ca acest lucru a fost de ajuns? Nici pe departe! Oamenii i-au cerut intr-un mod foarte direct lui Drukpa Kunley sa le arate semnele (siddhisurile/puterile paranormale) care reprezinta dovada obiectiva a nivelului inalt de realizare spirituala pe care pretindea ca l-a atins! De exemplu, la pagina 35 se precizeaza:

„Fara a fi deloc evaziv , Drukpa Kunley a revelat semnele magice ale realizarii sale ochiului publicului, si datorita intuitiei sale lipsite de esec, ce era capabila sa vada aparentele iluzorii drept o minciuna, el era complet liber de orice ipocrizie si inselaciune”

La pagina 59 gasim urmatoarea relatare:

„Transportandu-se instantaneu in Lhasa, pentru a arata diversitatea puterilor sale magice (siddhis-uri) Drukpa Kunley a intalnit un grup de comercianti ce transportau sulite. Drukpa i-a cerut liderului comerciantilor: „Te rog da-mi o sulita”. Acesta a luat o sulita si indreptand-o spre pieptul lui, i-a spus: „Mi-am riscat viata pentru a obtine aceste sulite. De ce ti-as da tie una?” „Haide sa vedem daca sulita ta a ignorantei este la fel de puternica ca sulita mea a constiintei pure si vide!” i-a raspuns Drukpa, si apucand de capatul suliteti ce era indreptat spre el si indoind-o de parca ar fi fost din guma, a facut un nod in varf. „Tu trebuie sa fi un demon sau un mare adept” a spus infricosat conducatorul comerciantilor. „Spune-ne cine esti” . „Sunt oricine crezi tu ca sunt” i-a raspuns Drukpa. „Nu are nici o importanta pentru mine” „Tu trebuie sa fi un Adept” a spus un alt comerciant. „Iarta-ne daca te-am jignit cand am considerat ca poate esti un demon. Uite, primeste toata aceaste sulite in locul celei pe care ai inodat-o”.

Insa Drukpa i-a dat inapoi sulita si a disparut” Ulterior la pagina pag 59-62, gasim urmatoarea relatare: „Tot in acea perioada, liderul cetatii Rinpung i-a trimis lui Drukpa o invitatie, cu intentia de a ii testa puterile.

Drukpa a acceptat invitatia si a ajuns la portile castelului, unde l-a intampinat un oficial, care i-a cerit sa astepte afara pana ce va lega cainii in lant. Kunley nu l-a ascultat si a intrat inauntru, unde a fost intampinat de doi caini uriasi, unul negru si unul alb. Ridicandu-si toiagul, i-a lovit cu acesta pe amandoi pe spate, separandu-le partea din fata de partea din spate. „Care este folosul unor caini care sunt complet albi sau complet negrii?” a spus el, unind o parte alba, cu o parte neagra si viceversa. Apoi el a refacut cainii, asa cum erau la inceput, fara ca acestia sa fi fost deloc raniti.

O multime de oameni s-a adunat in jurul lui curiosi.

„Mai bine decat sa stati sa urmariti trucurile mele magice, si sa imi ascultati nebuniile, mai bine ati recita mantra Mani Peme” le-a spus el.

Stapanul cetatii, impresionat, i-a oferit cheia de la camera cu comori. Deschizand ua, Drukpa a gsit aici lingouri de aur stivuite pe de o parte, lingouri de argint stivuite pe de alt parte, i ornamente ncrustat cu pietre preioase situate peste tot n grmezi. S-a imbracat atunci n argint, aur i bijuterii, i legandu-si o earf de mtase alb n jurul taliei , a ieit afar pentru a se afia in fata oamenilor. Apoi si-a dat jos podoabele de pe el, si i le-a inapoiat stapanului, care a insistat insa s le pastreze.

“Nu le poi lua cu tine!” i-a spus Kunley. ”Un moment de bucurie este suficient. Ascult melodia mea! “Imbaiaza-ne in valuri de beatitudine, parinte al liniei Kaghyu! Aurul, argintul si bijuteriile sunt o fericire iluzorie In timp ce a pierde o avere este o tristete iluzorie Luati-va refugiul intr-un om fara bogatie sau posesiuni! Un tovaras de viata frumos este o fericire iluzorie

Si despartire unor indragostiti este o tristete iluzorie Luati-va refugiul in cel fara prieteni si liber de familie

Incarnarea intr-un pretios corp uman este o fericire iluzorie Si despartirea de acesta, fara a lua nimic cu noi, este o tristete iluzorie Luati-va refugiul in inima situatiei umane! Implinirea ambitiilor de avere si statut este o fericire iluzorie Si a va vedea toate acestea smulse de catre altii este o tristete iluzorie Luati-va refugiul intr-un om care este infinit generos

Implinirea scopului propriei vieti este o fericire iluzorie i separarea corpului i a minii la moarte este aparent trista Luati-va refugiul n straduinta pentru fericirea venic!” La pagina 110, citim: „Pe drumul spre Tsari, Drukpa Kunley s-a intalnit cu nebunul divin din Tsang, numit Sangye Tsenchen, si nebunul divin Kunga Zangpo. Descoperiind ca mintiile lor sunt in armonie, ei au calatorit impreuna spre Tsari. Aici ei s-au decis sa lase in urma niste semne de bun augur pentru viitoarele generatii.

Kunga Zangpo a lasat o urma a piciorului sau in piatra, in timp ce Sangye Tsenchen si-a lasat o amprenta a palmei pe o piatra, de parca aceasta ar fi fost facuta din namol. Vazand acest lucru Drukpa Kunley le-a zis: „Chiar si cainele meu are aceasta putere”, si luand laba cainelui sau, a lasat cu ea o amprenta pe o piatra. Acesti trei Herukasi au manifestat unul fata de celalalt un mare respect, pe masura ce fiecare a realizat diverse miracole”

La fel la pagina 137-138: „Cand Drukpa Kunley a vizitat Samten Gang (in districtul Wongdu), el a fost intampinat de o multime de devoti. Aici s-a adunat de asemenea o multime mare de oameni, veniti de peste tot din Bhutan, pentru a vedea cu ochii lor puterile exceptionale ale lui Drukpa. Acestia l-au intampinat cu cuvintele:

„Ni s-a spus ca esti capabil sa realizezi miracole si fapte deosebite datorate puterii spirituale, dar noi nu am fost niciodata martori la acestea. Te rugam deci sa ne arati semne adevarate si miracole, astfel incat sa fim convinsi de puterile tale si de realizarea ta spirituala.”

Apoi i-au servit drept hrana un cap de capra și o carcasa de vita. Dupa ce a terminat de mancat, el a luat resturile capului de capra si le-a pus pe oasele carcasei de vita, spunand: „Nu ai carne pe oase. Du-te sus pe munte si paste!”

Apoi a pocnit din degete si animalul s-a ridicat si a luat-o la fuga spre uimirea tuturor celor prezenti” Dupa cum se poate vedea, naivitatea specifica romanilor si occidentalilor, nu este nici pe departe o caracteristica a tuturor popoarelor!

Credeti ca aceasta a fost tot ? Nici pe departe.

Asa precum Dalai Lama i-a cerut acum cativa ani acelui lama care a afirmat ca detine puteri paranormale, sa demonstreze in mod public o putere paranormala mai „speciala”, care sa constituie intr-adevar o dovada incontestabila a nivelului spiritual atins (am analizat pe larg acest caz in materialul cu „Testele obiective”), si lui Drukpa i s-a cerut exact acelasi lucru, insa de data aceasta in cadrul unui adevarat concurs paranormal !

Iata intreaga istorie: Pe cand Drukpa Kunley era in Punakha, el s-a intalnit cu abotul (starețul) Ngawng Chogyal.

Dupa ce, in cadrul unei ceremonii tantrice sustinute de acesta, Drukpa s-a comportat in stilul sau specific (a venit tinandu-se de mana cu o consoarta de-a sa pe nume Adzom, pe care a inceput sa o sarute si sa o mangaie in public, in timpul ceremoniei, in fata tuturor, etc), Ngawang Chogyal i-a spus:

Am primit o invitatie pentru a merge la Gomto maine, si daca ai de gand sa te comporti iarasi intr-un mod necuvincios, nu doresc sa ma urmezi, pentru ca vei perverti mintea oamenilor si ma vei face de rusine!” In dimineata urmatoare insa, Kunley a plecat spre Gomto inaintea abotului, si ajungand acolo, a gasit o multime mare de oameni, care il asteptau pe acesta. Vazandu-i, Drukpa i-a anuntat ca Ngawng Chogyal este pe drum, si apoi s-a urcat pe tronul care fusese pregatit pentru acesta si a inceput sa intretina multime cu diverse glume , etc. Cand abotul a ajuns in sfarsit in Gomto, vazandu-l pe Drukpa i-a zis suparat: „Ti-am zis sa nu vii azi aici! De ce nu mi-ai dat ascultare?” Drukpa i-a raspuns razand: „Mi-ai spus sa nu te urmez! Nu mi-ai zis sa nu vin deloc.”

„Atunci ma astept sa te comporti cuvincios, si sa nu faci pe nebunul! I-a raspuns acesta. In cele din urma, abotul i-a spus lui Drukpa sa nu stea deloc in preajma lui in timpul ceremoniei, asa ca acesta l-a anuntat ca va pleca la consoarta lui Adzom, in cautare de „hrana spirituala”.

Insa spre mijlocul zilei, cand Ngawng Chogyl isi tinea discursul, brusc s-a auzit in departare un latrat de caine, si imediat in piata a intrat in fuga un cerb, care s-a asezat epuizat langa tronul abotului. Oameni au spus: „Minunata este binecuvantarea abotului. Viata cerbului este salvata!” Insa nu dupa mult timp a aparut in piata si Drukpa Kunley, care s-a adresat cerbului: „Ce faci aici, cerbule?”. Tu ar trebui sa fi sus, alergand!” si intinzand arcul , l-a sagetat pe cerb.

Apoi, ignorand complet multimea oripilata, a taiat tacticos capul cerbului, l-a taiat in bucati, a facut un foc, si a inceput sa ii prajesca carnea. Dupa ce aceasta s-a prajit, Kunley a inceput sa distribuie cate o bucata fiecarui om.

In tot acest timp, abotul si-a continuat discursul, insa pe furis il supraveghea cu atentie pe Kunley. Insa in momentul in care a vazut ca acesta a adunat oasele cerbului, si apoi pocnind din degete l-a readus pe acesta din nou la viata, a simtit ca pierde prea mult din autoritate/imagine, si i-a zis: „Kunley! Tu ai o constitutie puternica, si cu toate acestea nu practici nici o yoga ascetica de nici un fel. Tu doar bei chung si te joci cu fetele! E adevarat ca poti sa readuci la viata un cerb mort, insa acesta este doar rezultatul unor puteri paranormale pe care tu le-ai dobandit in niste existente anterioare!

Insa daca ai detine atat realizarea ultima cat si puteri magice (siddhisuri) ca mine, ai putea sa faci ceea ce fac eu acum!” Si dandu-si jos haina, a atarnat-o pe o raza de lumina care trecea prin fata lui. Insa raza de lumina s-a indoit putin sub greutatea hainei. In acel moment Kunley a inceput sa rada si i-a zis: „Este cu adevarat un miracol faptul ca cineva ca tine, o marioneta aflata pe un tron inalt, impovarata cu greutatea mintilor altora, poate realiza o astfel de smecherie.

Insa acesta este modul corect in care se procedeaza!” si luandu-si catelul, arcul si sagetile, si le-a atarnat pe o alta raza de soare din apropiere. Insa de data aceasta, raza de lumina nu s-a mai incovoiat deloc. Atunci abotul l-a intrebat uimit: „De ce raza mea de lumina se incovoaie cand pun pe ea o haina, insa raza ta de lumina nu se incovoaie deloc cand atarni pe ea un catel?!” Kunley i-a raspuns: „Desi gradul nostru de realizare spirituala si detasare este identic, greutatea posesiunilor tale materiale si a comfortului tau, fac ca magia ta sa fie mai grea. Eu am o viziune mai inalta” Mai jos puteti vedea si imaginea care infatiseaza acest eveniment:

In concluzie, un Mahasiddha autentic, nu va pregeta niciodata sa demonstreze in public un siddhi, mai ales atunci cand i se cere acest lucru, deoarece astfel se „intareste credinta oamenilor”, (asa cum a afirma in zilele noastre insusi Dalai Lama).

Exista foarte multe astfel de relatari in traditia tantrica autentica, si chiar si in crestinism gasim multe astfel de istorii, poate cea mai exotica fiind aceea a concursului „paranormal” dintre un celebru sfant ortodox si misticii musulmani .

Insa in neo-tantra predata de Gregorian Bivolaru (adica pseudo- tantra, sau new age Tantra) nu veti intalni niciodata astfel de demonstratii exceptionale, dintr-un motiv foarte simplu: lipsa de eficienta spirituala.

Neo-tantra predata de Gregorian Bivolaru fiind de fapt un sistem compus din combinarea a o multime de sisteme studiate prin intermediul cartilor (yoga, budism, taoism crestinsim), fara ca macar una dintre acestea sa fie cu adevarat aprofundata, prin contactul real cu o traditie vie, rezultatele obtinute sunt aproape nule.

Insa veti avea parte de o multime de povesti, care mai de care mai spectaculoase, in general relatate de fostii discipoli apropiati a lui Gregorian Bivolaru, care acum neaga insa acele relatari, sau afirma ca Bivolaru „si-a pierdut” capacitatile paranormale (probabil pentru a ascunde astfel minciuna initiala).

Unii dintre cursantii Misa au incercat sa minimalizeze importanta acestor manifestari exceptionale (siddhisuri) in traditia tantrica, tributari fiind unui mod de gandire implantat de Gregorian Bivolaru.

Insa care credeti ca ar fi fost impactul lui Gregorian Bivolaru asupra societatii romanesti, daca ar fi fost cu adevarat capabil sa demonstreze astfel de siddhisuri exceptionale, in conditii pe deplin controlate (pentru a preveni orice frauda)?

Credeti ca ar mai fi fost el atat de huiduit, blamat, si ironizat in presa, daca cu adevarat ar fi avut un comportament specific unui maestru tantric autentic? De exemplu, ar mai fi ras cineva de Gregorian Bivolaru in presa sau la televiziune, daca acesta ar fi putut demonstra in direct la televiziune fenomenul de invizibilitate?

In schimb, acesta a fost prins la granita intr-unmod absolut jenant, cu o peruca pe cap, fiind adus n fața justiției cu geaca n cap, ca un infractor de rnd !

Credeți c un mahasiddha autentic și-ar fi tras geaca n cap, sau ar fi preferat s pșeasc demn – asta n cazul n care ar fi fost prins ! (dac nu s uzeze chiar de o putere paranormal !?) ?!

Putem spune pe bun dreptate, c singura modalitate n care lui Gregorian Bivolaru i-a “ieșit” pn acum – tehnica invizibilitții, a fost aceea de a-și face invizibil chipul (n fața presei), trgndu-și geaca pe cap !

Mereu Gregrorian Bivolaru a dat intr-un mod inteligent vina pentru toate acuzatiile care i s-au adus in prea romaneasca, pe francmasonerie, sionisti, bubului, mici cenusii, etc, etc. Sa fim seriosi.

Motivul real pentru care Gregorian Bivolaru si-a creat o imagine atat de proasta in societatea romaneasca consta in faptul ca el a incalcat flagrant principiile de conduita morala ale romanilor, fara a putea totusi demonstra (in public!) ca este intr-adevar un maestru tantric, adica un individ care a dobandit un nivel spiritual atat de inalt, incat principiile morale care se aplica in general oamenilor de rand, nu i se mai aplica si lui!

Ceea ce este si mai grav este ca, nu doar el a incalacat flagrant niste principii de conduita morala crestinesti (impamantenite in sufletul romanilor), insa si-a convins si discipolii sa faca acelasi lucru!

Credeti ca ar mai fi fost vreodata Gregorian Bivolaru acuzat de escrocherie, daca ar fi putut sa manifeste in public astfel de fenoemen exceptionale, astfel de siddhis-uri ?

Toate activitatile ce incalca grav normele morale ale romanilor, ar fi fost in mare masuta trecute cu vederea.

Iata ce spune in aceasta directie in lucrarea „The Inner Kalacakratantra. A Buddhist Tantric View of the Individual”, unde este abordat capitolul doi din Kalacakratantra si comentariul lui Vimalaprabha la acesta: „Incepatorul in practica tantrica este sfatuit sa manance, sa bea si sa aiba relatii sexuale in deplin acord cu obiceiurile tarii sale, pana ce atinge mantra siddhi sau gnosis-siddhi, si prin urmare devine un yoghin tantric.

Traditia tantrica ofera mai multe motive pentru care incepatorul in tantrism nu ar trebui sa incalce obiceiurile tarii sale si a grupului social (din care face parte), atat timp cat nu a dobandit inca siddhis-urile mentionate mai sus. In primul rand, daca incepatorul tantric, care nu a atins aceste siddhisuri, consuma hrana unui animal care reprezinta zeitatea tutelara a familiei sale si prin urmare ofenseaza respectiva zeitate, facand-o sa aduca nenorociri asupra familiei lui, el nu va putea sa isi protejeze familia in fata acestei calamitati.

In mod similar, daca un incepator pe calea tantrica, violeaza obiceiurile tarii sale, consumand carnea unor animale care reprezinta zeitatea tutelara a altor familii, si, avand relatii sexuale cu caste prohibite, va fi hartuit/tracasat de oamenii pe care ii va ofensa in acest mod, din moment ce ii lipsesc siddhis-urile si realizarile unui yoghin.

Cu toate acestea, odata ce un adept tantric dobandeste mantra-siddhi sau gnosis – siddhi (jruma-siddhi), i se permite sa manance, sa bea si sa aiba relatii sexuale nu doar in conformitate cu obiceiurile tarii sale si a clasei sale sociale, ci oricum isi doreste, deoarece a transcens distinctia dintre ceea ce este permis si ceea ce este prohibit, dintre potrivit si nepotrivit, si nimeni nu mai este capabil sa protesteze sau sa il hartuiasca/tracaseze”

Ceea ce se spune de fapt in acest citat este ca, incepatorul in tantra nu ar trebui sa incalce restrictiiile de conduita morala ale societatii in care traieste, atata timp cat nu a dobandit inca siddhis-uri si o realizare profunda a naturii ultime a tuturor lucrurilor, pentru ca altfel, el va avea o multime de probleme!

Un alt exemple celebru in acest sens este Mahasiddhasul Virupa, care a trait in India in secolul 7-8. Dupa ce a fost calugarit de catre abotul Vinayadeva si invatatorul Jayakirti la templu Somapuri, din India, Virupa s-a indreptat spre celebra Universitate Nalanda, care era cea mai faimoasa institutie de invatamant budist din acel moment.

Aici, a fost initiat in Chakrasamvara tantra de catre abotul universitatii, si in scurt timp, a devenit expertul numarul unu al universitatii, atat in invataturile budiste cat si cele non-budiste.

Dupa moartea abotului Universitatii Nalanda, Virupa i-a luat locul, el fiind de departe cel mai intelept dintre toti studentii de la Nalanda. Insa desi Virupa (numele lui real fiind de fapt Dharmapala) a practicat cu mare perseverenta instructiunile tantrice secrete in fiecare noapte, totusi, desi ajunsese deja la o varsta inaintata, nu dobandise nici un semn al vreunei realizari spirituale!

In plus, incepuse sa sufere de tot felul de probleme de sanatate, ce ii afectau atat corpul cat si mintea, si pe deasupra, incepuse sa aiba si tot felul de vise ciudate.

Astfel ca, intr-o zi, ajuns la capatul puterii, Dharmapala si-a aruncat infrant rozariul de meditatie si a decis sa renunte complet la practicile tantrice, tragand concluzia ca nu are nici o conexiune reala cu acestea, si deci, nu va putea atinge niciodata ralizarea ultima prin intermediul practicilor Vajrayana.

Visele lui insa, erau de fapt indicii care aratau ca el era in pragul realizarii spirituale, insa el interpretase complet gresit aceste semne, deoarece abotul manastiri murise inainte sa ii predea ultimele invataturi.

Daca ar fi primit si acele invataturi, Dharmapala ar fi inteles care este cauza acele modificari drastice aparute in sistemul sau energetic, si motivul pentru care incepuse sa aiba acele vise stranii.

Din acel moment Shri Dharmapala s-a decis sa nu mai isi piarda ore in sir meditand, ci dimpotriva, sa se dedice complet activitatii sale de invatator. Totusi, exact in aceasi noaptea a avut un vis, in care zeita Nairatmya i-a aparut si i-a spus sa isi reia practica, deoarece este foarte aproape de a atinge Siddhi. In urmatoarea zi, Dharmapala si-a reluat practica plin de aspiratie si in scurt timp a atins primul Bhumi. De abia atunci a inteles el semnificatia reala a viselor sale.

A inteles ca visele violente si viziunile pe care le avusese erau manifestari ale mintii si energiilor sale care fuzionau sub chakra ombilicala. Acesteau fusesera cauzate de deblocarea unor canale energetice, ceea ce duse la prima fuziune a elementelor si la aparitia primelor semne ale activarii focului interior. Experientele neconventionale care ii aparusera in minte erau rezultatul procesului de readaptare dintre nadis-urile lui si mintea sa.

Circulatia in forta a picaturile subtile (declansata de aprinderea focului interior) in nadis-urile minore se reflectase in visele sale sub forma unor furtuni , etc. Fuziunea finala a elementelor, care a avut ca efect dizolvarea completa a atasamentelor fata de aparentele obisnuite, se reflectase in visele lui sub forma fetei guru-lui sau, care ii aparuse zdrentuita, rupta, etc. (toate aceste elemente sunt explicate foarte pe larg in traditia tantrica)

In zilele urmatoarea Shri Dharmapala a atins nivele din ce in ce mai inalte de realizare, pana cand, intr-o dimineata, el a atins cel de-al saselea Bhumi, ajungand astfel in stadiul de Boddhisatva. Increderea lui fiind acum pe deplin restabilita, si fiind deja pe deplin convins ca va atinge realizarea suprema in acea existenta, Dharmapala s-a decis sa realizeze o ofranda de recunoastinta pentru maestrul sau. Carnea si vinul erau incluse printre substantele necesare a fi oferite in cadrul acestei ofrance.

Bineinteles, ceilalti calugari au inceput sa se uite lung cand au vazut ca in camera abotului au fost aduse carne si alcool. Unii dintre calugari chiar au tras cu ochiul pe gaura cheii, noaptea, si spre uimirea lor l-au vazut pe Shri Dharmapala in diverse ipostaze (in functie de nivelul lor individual). Unii l-au vazut pe abot inconjurat de 15 femei, altii l-au vazut inconjurat de 8 femei, etc.

Toate acestea au trezit considerabile suspiciuni in interiorul comunitatii monastice de la Nalanda. Cu toate acestea, calugarii nu au indraznit sa abordeze acest subiect, deoarece era vorba despre abotul lor, care avea o reputatie fara pata. Intre timp, Shri Dharmapala se hotarase deja ca, pentru a evita orice posibila denigrare a doctrinei /invataturilor, care ar fi putut sa apara ca urmare a neintelegerii comportamentului sau, sa isi marturiseasca/accepte rautatea/pacatul.

Prin urmare, el a mers in fata statuii lui Buddha si dandu-si jos hainele de calugar a declarat „Sunt pacatos (imoral). Acesta a fost de fapt momentul in care el si-a schimbat numele in Virupa („virupa” insemnand „imoral,pacatos”). Din acel moment, Virupa a inceput sa frecventeze in mod constant barurile si bordelurile din zona.

Bineinteles comportamentul sau a provocat un mare scandal, si nu dupa mult timp, calugarii au decis ca Virupa sa fie alungat de la Nalanda, ca urmare a gravelor incalcari ale codului monastic. Virupa a acceptat decizia lor cu detasare.

Pentru a trezi insa din nou increderea celor care isi pierdusera increderea in el, el si-a admis din nou „pacatul”, si a plecat spre Varanasi. Cand a ajuns in fata Gangelui, el a spus:

„Sunt pacatos/rau. Asa ca lasa-ma sa trec fara sa te ating, deoarece se crede ca tu esti pur. Nu doresc sa te murdaresc”.

Imediat apele Gangelui s-au dat la o parte si Virupa a trecut fara sa fie atins de nici macar o picatura de apa. In acest timp, unii calugari si-au urmat fostul abot, astfel ca au fost martorii acestei demonstratii uimitoare. Imediat ei au realizat ca Virupa atinsese de fapt un inalt nivel de realizare spirituala, si dobandise Siddhi.

Au mers imediat si si-au cerut iertare de la el, implorandu-l sa se reintoarca la Nalanda. Virupa i-a iertat, insa a refuzat sa se intoarca. Din acel moment, viata lui Virupa a fost caracterizata printr-un lung sir de miracole, realizate in public, toate cu scopul de a intari credinta oamenilor in invaturile tantrice.

Aceasta este foarte pe scurt povestea primei parti a vietii Mahasiddhasului Virupa. Acesta a recunoscut in public niste „greseli” doar pentru a nu murdari (in ochii celorlalti) invataturile tantrice, si a acceptat chiar sa fie alungat de la Nalanda. Cu toate acestea, la plecare a demonstrat un siddhi extraordinar, pentru a ii face de fapt pe cei de fata, sa inteleaga ca deja atinsese un nivel de realizare care ii permitea, asa cum precizeaza si in traditia Kalachakra, sa incalce regulile de conduita morala ale societatii in care traia.

Mare parte din scandalurile declansate in presa romaneasca de comportamentul complet imoral al lui Gregoriab Bivolaru, se datoreaza in realitate faptului ca acesta nu a demonstra niciodata celor din jur vreun siddhis care sa certifice si in fata celui mai ignorant individ, ca are de fapt de a face cu o fiinta cu totul si cu totul speciala, caruia nu i se aplica acele reguli de conduita morala!

Va veti intreba insa: chiar asa de pragmatica sa fie traditia tantrica? Da! Cu alte cuvinte, acel citat celebru prin care inginerul Catrina scuza jenat comportamentul lui Gregorian Bivolar: ”Quod licet ovis, non licet bovis”, („ceea ce este permis taurui, nu este permis boului”), este foarte reprezentativ pentru traditia tantrica, insa, din pacate, desi si eu si Mihai i-am cerut deja de ceva timp lui Gregorian Bivolaru sa demonstreze intr-un laborator stiintific, sub o stricta supraveghere, siddhisul invizibilitatii, pe care acesta a afirmat de mai multe ori ca il stapaneste pe deplin, el totusi, nu a dat curs acestei cereri perfect indreptatite si in conformitate cu gloriosa traditie tantrica.

Ce s-ar fi intamplat cu Drukpa Kunley, daca atunci cand i se cerea sa demonstreze siddhis-uri, nu demonstra nimic? Simplu, era alungat din acea zona cu pietre. Cum a reactionat Dalai Lama si altii maestrii budisti contemporani, cand lama Michael Roach nu a demonstrat nici un siddhi mai special, desi sustinea ca este capabil de asa ceva?

Simplu, nu a mai fost primit la invataturile sale, si practic , la ora actuala a fost marginalizat complet, fiind pe buna dreptate considerat un escroc/autoiluzionat. Adevarul este ca, in traditia tantrica actuala, se recunoaste deschis ca un astfel de nivel de realizare este foarte greu de atins. Acesta este si motivul pentru care majoritatea invatatorilor tantrici din zilele noastre sunt extremi de umili si isi recunosc cinstit nivelul real.

Niciodata nu veti intalni vreunul care sa se laude in public cu realizarile lui paranormale, asa cum a facut plin de infatuare Gregorian Bivolaru, si aceasta dintr-un motiv foarte simplu: stie ca cei din jurul lui i-ar cere intr-un mod foarte franc sa demonstreze concret ca ceea ce spune este adevarat! A

cesta este si motivul pentru care, in timpul vietii, excentricul Drukpa Kunley a fost tratat cu un mare respect. Si tot din aceasta cauza, in zile noastre, in Bhutan exista chiar o manastire dedicata lui Drukpa Kunley (manastirea Chimi Lhakhang), si puteti gasi pe peretii caselor picturi de genul celor de mai jos (pentru mai multe informatii: http://en.wikipedia.org/wiki/Phallus_paintings_in_Bhutan):

 

In schimb, Gregorian Bivolaru fiind complet incapabil sa demonstreze vreun astfel de Siddhi obiectiv, este considerat pe buna dreptate un escroc. Au existat pana in prezent doua elemente majore care „certificau” presupusul sau „nivel spiritual”: cursurile de yoga si celebrele „stari” traite de catre unii dintre cursantii Misa in cadrul „exemplificarilor” sale.

Primele le-am tratat deja pe larg in seria de articole referitoare la „Adevaratii autori ai cursurilor de yoga” si , asa cum s-a putut vedea cu usurinta, nu ii apartin.

In partea a doua a acestui articol voi aborda si problema „starilor”, pentru a deslusi odata pentru totdeauna adevarul din spatele acestei aparente dovezi de „maiestrie” spirituala a lui Gregorian Bivolaru.

Cnd cineva contest “nivelul spiritual” al “maestrului” Bivolaru, spunnd c nu a simțit nimic deosebit n urma “iexemplificrilor spirituale” bivolariene, i se spune c este numai vina lui, pentru c nu este suficient de sensibil și “receptiv” la “ienergiile” maestrului de Trtșești…

Gregorian Bivolaru da vina insa (in mod pervers) pentru acuzatiile de escrocherie care i se aduc, nu pe incapacitatea lui de a demonstra in mod obiectiv „inaltele” sale realizari spirituale, (precum a facut Drukpa Kunley si altii mari realizati tantrici), ci pe… masonerie!

Insa deși el da mereu vina pe francmasonerie pentru „campania” care se duce mpotriva lui, victimizndu-se n fața ntregii lumi pentru așa-zisele “nedreptți” ce i se fac de ctre presa și justiția din Romnia, in realitate insa, activitatea lui Gregorian Bivolaru nu a adus nici un fel de prejudicii planurilor francmasoneriei, ba dimpotriv.

Astfel, Gregorian Bivolaru pornise prin 1997 o acerb campanie de “demascare” a francmasoneriei și a planurilor satanice a acestei organizații oculte, dnd dispoziție imperativ tuturor instructorilor de yoga de la MISA s țin cel puțin o conferinț de demascare a francmasoneriei n orașele unde aceștia țineau cursuri de yoga.

S-au realizat atunci niște ședințe de pregtire, sub ndrumarea soților Camelia și Viorel Roșu – autorii unor broșuri pe teme conspiraționiste, și – narmați cu materialele respective, oamenii au nceput campania de informare pe teme masonice. Interesant a fost c nimeni dintre cei de la MISA nu a remarcat – nici atunci, nici mai trziu, c n lupta așa-zis anti-masonic, MISA fcea dou lucruri: – umfla gogoașa masonic, nvinovțind masoneria de toate relele, “demascnd-o” ca pe o forț politic, social, economic și cultural cvasi-prezent și atot-puternic, fr ns a oferi soluții concrete pentru combaterea “atot-puternicei” masonerii !

Efectul asupra publicului ?

Demoralizare, defetism, resemnare. Exact ce dorește și masoneria ! – prin modul de viaț promovat, MISA ndeplinește punct cu punct agenda masonic a Protocoalelor nțelepților Sionului.

Haideti sa le luam pe rand (foarte pe scurt):

http://orasuldeva.ro/orasuldeva/images/files/Protocoalele%20Inteleptilor%20Sionului.pdf

– „vom nimici nsemnatatea familiei crestine si valoarea ei educationala”.

nsși ideea de familie este desuet pentru “yoghinul” de la MISA. El este, n cel mai bun caz, adeptul “cuplului deschis”, dac nu al “relațiilor multiple”. Despre copii, ce s mai spunem ? La MISA, femeii i este inoculat ideea c nașterea de copii ți poate consuma potențialul energetic necesar atingerii strii de realizare spiritual (in contradictie totala cu traditia tantrica, unde multi mari realizati spirituali au avut familie si cate 2-3 copii!), iar timpul alocat creșterii și educrii unui copil, cu responsabilitțile aferente, sunt un veritabil obstacol n calea evoluției spirituale.

Ca o ironie a sorții, instructorii de la MISA nu au timp s fac copii, s i creasc și s i educe, n schimb și fac din plin timp s educe… prin intermediul invataturilor Misa, copii altora!

n concluzie, aici practic MISA este la unison cu masoneria.

Deși vorbește despre pericolul depopulrii prin boli, srcie, sterilizare, rzboaie, contracepție și avorturi, MISA merge n aceeași direcție cu masoneria, ne-ncurajnd nașterea de urmași.

– „n protocoalele nțelepților Sionului, iudeo-masonii plnuiesc s strice tineretul prin scrieri si filme pornografice, s depraveze femeile crestine prin lux fara masura, superficialitate si ndemnarea la prostitutie. Toate acestea ei le fac aratnd cu o criminala fatarnicie ca acesta este de fapt progresul.” Cei care au fost mcar la o singur conferinț cu brbații sau femeile, un singur spectacol de miss shakti sau zi aniversar de naștere a lui Gregorian Bivolaru (nemai-vorbind de educația “haremului” bivolarian – factor de iradiere a unei mentalitți pornografice n rndurile cursantelor MISA), știu c acestea abund de sexualitate, care sub masca “dezinhibrii” și “transfigurrii”, amplific pornirile sexuale ale brbaților și femeilor de la MISA la cote paroxistice, așa-zis “tantrice” – prezentndu-le drept criterii de evoluție spiritual.

Aceeași mrie (masonic), cu alt plrie (MISANO – new-age-ist) !

Este suficient sa ne amintim numai de activitatile patronate de Gregorian Bivolaru in cadru Misa: sute de cursante trimise in baruri de noapte din Japonia, sau pe diverse video-chaturi erotice din cadrul Misa, sau in saloane de masaj erotic, sau devenite fara voia lor protagoniste in filme porno, etc, etc.

– Printr-o educatie mpanata de principii si teorii aberante, pe care noi le consideram ca fiind false, dar pe care chiar noi leam inspirat, am izbutit sa ratacim aproape n totalitate tineretul crestin si am ajuns sa-l prostim si sa-l demoralizam. nsși combinarea nvțturii creștine – cu elemente ale unor nvțturi din alte tradiții spirituale, prost nțelese, a dus la MISA la teorii aberante, cursantii MISA ne-mai-fiind practic nici creștini, dar nici yoghini!

Mereu Gregrorian Bivolaru a dat intr-un mod inteligent vina pentru toate acuzatiile care i s-au adus in prea romaneasca, pe masonerie. Din pcate, campania de fumigene așa-zis anti-masonice, “unic n Romnia”, s-a dovedit a nu fi chiar unic. Ea a “dublat” vocile (e drept – mai puțin perceptibile pentru unii) ale unor reprezentanți ai Ortodoxiei din Romnia (printele calciu Dumitreasa, printele Amfilohie Branza, Parintele Serafim, Parintele Justin Prvu, Printele Proclu, Preotul Mihai Aldea, Printele Justin Petre, Printele Calistrat, Printele Arsenie Muscalu, Printele Nicolae Tnase și mulți, mulți alții), ACOPERINDU-LE și aruncnd practic n derizoriu ideea de opoziție la planurile iudeo-masoneriei. Si aici, faptele si rezultatele vorbesc in cele din urma, si nu teoriile!

In finalul acestei paralele dintre marele tantric Drukpa Kunley si pseudo-tantricul Gregorian Bivolaru, am realizat o scurta reprezentare vizuala, a rezultatelor obtinute. Concluzia este evidenta: In final vreau sa mai atrag atentia asupra unui lucru. Lucrarea din care am extras aceste citate a fost deja tradusa in cadrul editurii „Firul Ariadnei”

(http://www.cartespirituala.ro/product_info.php?products_id=2392&osCsid=1305f812e22c3dafac9773aa2a9a3f3b )

(editura aflata sub egida Misa), insa aproape nimeni nu a vazut concret lucrarea pe piata, deoarece, se pare ca Gregorian Bivolaru s-a opus acestui lucru, si a ordonat retragerea ei de pe piata.

Nu stiu care este adevarul in aceasta directie.

Probabil ca cei care locuiesc in ashram, stiu mai bine cum stau lucrurile, insa din ceea ce am aflat pana acum, se pare ca informatiile aparute aici: http://www.exmisa.org/viewtopic.php?f=2&t=1625&hilit=kunley sunt corecte.

Altceva este insa ingrijorator. Astfel de lucrari precum cea de fata, din care cei aflati la cursurile Misa pot afla care este comportamentul real al unui Mahasiddha, nu sunt publicate pe piata romaneasca, insa Gregorian Bivolaru sustine aparitia unor lucrari („marturii”) absolut socante precum este cea scrisa de Radu Heroiu, si pe care am analizat-o pe larg in articolul referitor la „Adevaratele pericole si incercari pe calea practicilor spirituale ( http://rapcea.ro/2011/07/23/despre-adevaratele-pericole-i-incercari-pe-calea-practicilor-spirituale/).

Cartea respectiv nu numai c nu a fost retras de MISA de pe piaț, ci chiar a fost tradus și tiprit n limba englez, pentru pclirea cursanților naivi de la MISA – de la cursurile din strintate !

Oricine citeste halucinanta marturie a lui Radu Heroiu isi da seama imediat ca acest om, ori minte, ori delireaza.

Asa cum am scris deja, Mihai a discutat cu Radu Heroiu, si acesta a aceptat sa isi demonstreze in public capacitatile „paranormale”, insa doar daca Gregorian Bivolaru isi da acordul pentru asa ceva.

Intre timp, Mihai i-a trimis lui Gregorian Bivolaru un mesaj audio, in care i-a cerut sa isi dea acordul ca Radu Heroiu sa faca mult asteptata „demonstratie”.

Bineinteles, nici de aceasta data Bivolaru nu a raspuns la cerea lui Mihai… Se mai mira cineva?!

IntenseLight

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *