Ion Stan, secretar la Comisia comuna permanenta a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activittii SRI declara recent capresedintele, guvernul, BNRsiseful delegatiei FMI la Bucuresti au falsificat controlat datele economice aletarii, in frunte cu PIB-ul, care a fost subapreciat cu 20% pentru a se justifica contractarea unor noi imprumuturi de la FMI:
”Puterea de la Bucureti este cel puin complice la o manoper sistemic de falsificare a indicatorilor macroeconomici, care a mpins la decizii politice greite, ale cror efecte sunt trdarea de ar, n varianta subminrii economice i a tirbirii suveranitii i independenei politice, urmare a aservirii fa de organizaii strine. Dei anticipm lipsa voinei politice de a scoate adevrul la lumina legii, este bine s se tie c faptele ce urmeaz pot fi cuantificate penal cu detenia pe via sau nchisoare de la 15 la 25 de ani i interzicerea unor drepturi.
Astfel, la momentul actual, anul 2012, diferena dintre datele macroeconomice reale i cele fcute oficial publice (dup “prelucrarea” de ctre BNR, Ministerul Finanelor Publice, Institutul Naional de Statistic, Comisia Naional de Prognoz) a ajuns, pe calea adncirii diferenei, meninut n mod voit, dintre capacitatea administrativ macroeconomic i capacitatea de evoluie a economiei reale i pe calea efectelor dezvoltrii economiei reale, la dimensiuni considerabile. Datele privind produsul industrial brut sunt subevaluate cu circa 20 la sut (PIB real = PIB comunicat public + 20%).
Aceasta subevaluare a datelor economiei reale a fost necesar pentru a se demonstra, pe baz de date false, c Romnia are nevoie de mprumuturi internaionale.
Manopera prelucrrii statistice frauduloase a fost realizat n cadrul unei strategii integrate pe care “asasinii economici” – n cazul Romniei, Jeffrey Franks i predecesorii si – au aplicat-o la nivel global. Coordonatorii strategiei sunt marii anonimi din spatele FMI, avnd ca executani agenii ocultei financiare din fiecare ar, plasai la conducerea instituiilor macroeconomice, respectiv persoane cumprate, relativ ieftin, cu funcii, bani i alte avantaje.
Menionm c FMI are nevoie i de datele reale, cu titlul de “date de uz intern” i pentru aceasta a apelat la o reea de furnizare: economiti, efi ai bncilor, persoane din staff-ul primului-ministru, Consiliului Naional Fiscal, Institutului Naional de Statistic.
Unele dintre instituiile crora li s-au solicitat, n acest mod neoficial, datele reale, nu au putut rspunde la respectivele solicitri pentru simplul fapt c, n condiiile instituionalizrii prelucrrilor statistice false, practic nu au avut acces la datele adevrate. n aceste condiii, eful delegaiei FMI, Jeffrey Franks, a luat legtura, cu acceptul lui Traian Bsescu, cu eful ANAF, Sorin Blejnar pentru a preleva datele reale direct din bilanuri.
Sursele noastre ne-au comunicat faptul c existena unei interceptri “accidentale” a posturilor telefonice cu numerele 0728.666.063 i 0741.239.082 ori accesarea bazelor de date ale operatorilor reelelor respective de telefonie ar putea furniza dovezi irefutabile privind funcionarea sistemului descris. Mai mult, am avea i surpriza de a constata c i “blonda lui Emil Boc” este integrat comandoului asasinilor economici ai Romniei.
O alt meniune important, care se impune, este aceea c, de regul, efii instituiilor menionate nu sunt direct angajai, ci cte unul-doi colaboratori apropiai acestora. Un vicepreedinte de la Institutul Naional de Statistic nu a acceptat iniial s intre n reeaua agenilor informai. Urmrile imediate au fost presiunile i ameninrile cu demiterea, dac nu consimte la furnizarea informaiilor solicitate.
n loc de concluzii. n condiiile utilizrii datelor macroeconomice reale i ale elaborrii i execuiei corecte i responsabile a bugetului naional, Romnia nu ar fi avut nevoie de mprumuturile FMI, sau n nici un caz n cuantumul n care au fost atrase”.

Preiau mai jos integral articolulEfectul MRU: SRI rinjeste coltii catre putere:

”ntre serviciile secrete, SIE este marele cștigtor al perioadei post-decembriste”. Afirmația a fost fcut acum cțiva ani de ctre fostul președinte Emil Constantinescu și pare s fie azi mai valabil ca oricnd. n premier absolut, președintele și primul ministru sunt oameni care provin din DIE/SIE. Un avantaj uriaș al serviciului amintit și care deranjeaz n mod cert restul serviciilor, dar, mai ales, SRI, picat pe locul doi deși e cel mai mare din Romnia. Va nghiți SRI glușca și se va resemna? Noi nclinm s credem c nu, iar unele evenimente recente par s confirme asta.
SRI a dat semne de nervozitate nc de la prima vehiculare a numelui lui MRU pentru postul de premier, n 2009, atunci cnd l-a trimis la naintare pe fostul purttor de cuvnt Ulieru s-l deconspire drept agent al unei puteri strine.
Puțin naintea numirii de acum, alt fost greu al SRI, Virgil Mgureanu, a dat și el anumite semnale publice de nemulțumire, desigur, pentru urechile care trebuiau s aud.
Cu toate astea, Ungureanu a fost numit n post pe 9 februarie. Cinci zile mai trziu, s-a produs un eveniment rmas necunoscut marelui public, dar care poate fi interpretat drept o reacție vehement a SRI și un semnal dur ctre structurile de vrf ale statului.
Concret, pe 14 februarie, deputatul PSD Ion Stan a depus n Camer dou declarații politice de-a dreptul incendiare, ntocmite pe baza unor informații de top, accesibile doar serviciilor secrete și anumitor factori politici de top. Dou declarații pe care Stan nu a ținut s și le popularizeze n pres, dovad c erau destinate doar anumitor cercuri. Pentru a clarifica din start lucrurile, s spunem c Ion Stan nu e Vadim Tudor, cu ale sale tiribombe de pres, ci un parlamentar ”special”, care de foarte mulți ani se afl n comisia SRI, pe care a și condus-o ca președinte ori vicepreședinte, n prezent. Cei familiarizați cu dedesubturile politicii știu c, dintotdeauna, mai-marii comisiei SRI au avut o legtur strns cu serviciul, att de strns nct s-a vorbit permanent cine controleaz pe cine.
n consecinț, e cert c declarațiile lui Stan sunt opera serviciului amintit, deputatul fiind doar o portavoce.
Ce conțin, ns, declarațiile n cauz?
Regimul Bsescu a falsificat PIB-ul Romniei n beneficiul FMI
Prima dintre eleconține informația exploziv cu potențial nuclear potrivit creia președintele, guvernul, BNR și șeful delegației FMI la București au falsificat controlat datele economice ale țrii, n frunte cu PIB-ul, care a fost subapreciat cu 20% pentru a se justifica contractarea unor noi mprumuturi de la FMI.
Extras din declarația lui Stan:
”Puterea de la Bucureti este cel puin complice la o manoper sistemic de falsificare a indicatorilor macroeconomici, care a mpins la decizii politice greite, ale cror efecte sunt trdarea de ar, n varianta subminrii economice i a tirbirii suveranitii i independenei politice, urmare a aservirii fa de organizaii strine. Dei anticipm lipsa voinei politice de a scoate adevrul la lumina legii, este bine s se tie c faptele ce urmeaz pot fi cuantificate penal cu detenia pe via sau nchisoare de la 15 la 25 de ani i interzicerea unor drepturi.
Astfel, la momentul actual, anul 2012, diferena dintre datele macroeconomice reale i cele fcute oficial publice (dup “prelucrarea” de ctre BNR, Ministerul Finanelor Publice, Institutul Naional de Statistic, Comisia Naional de Prognoz) a ajuns, pe calea adncirii diferenei, meninut n mod voit, dintre capacitatea administrativ macroeconomic i capacitatea de evoluie a economiei reale i pe calea efectelor dezvoltrii economiei reale, la dimensiuni considerabile. Datele privind produsul industrial brut sunt subevaluate cu circa 20 la sut (PIB real = PIB comunicat public + 20%).
Aceasta subevaluare a datelor economiei reale a fost necesar pentru a se demonstra, pe baz de date false, c Romnia are nevoie de mprumuturi internaionale.
Manopera prelucrrii statistice frauduloase a fost realizat n cadrul unei strategii integrate pe care “asasinii economici” – n cazul Romniei, Jeffrey Franks i predecesorii si – au aplicat-o la nivel global. Coordonatorii strategiei sunt marii anonimi din spatele FMI, avnd ca executani agenii ocultei financiare din fiecare ar, plasai la conducerea instituiilor macroeconomice, respectiv persoane cumprate, relativ ieftin, cu funcii, bani i alte avantaje.
Menionm c FMI are nevoie i de datele reale, cu titlul de “date de uz intern” i pentru aceasta a apelat la o reea de furnizare: economiti, efi ai bncilor, persoane din staff-ul primului-ministru, Consiliului Naional Fiscal, Institutului Naional de Statistic.
Unele dintre instituiile crora li s-au solicitat, n acest mod neoficial, datele reale, nu au putut rspunde la respectivele solicitri pentru simplul fapt c, n condiiile instituionalizrii prelucrrilor statistice false, practic nu au avut acces la datele adevrate. n aceste condiii, eful delegaiei FMI, Jeffrey Franks, a luat legtura, cu acceptul lui Traian Bsescu, cu eful ANAF, Sorin Blejnar pentru a preleva datele reale direct din bilanuri.
Sursele noastre ne-au comunicat faptul c existena unei interceptri “accidentale” a posturilor telefonice cu numerele 0728.666.063 i 0741.239.082 ori accesarea bazelor de date ale operatorilor reelelor respective de telefonie ar putea furniza dovezi irefutabile privind funcionarea sistemului descris. Mai mult, am avea i surpriza de a constata c i “blonda lui Emil Boc” este integrat comandoului asasinilor economici ai Romniei.
O alt meniune important, care se impune, este aceea c, de regul, efii instituiilor menionate nu sunt direct angajai, ci cte unul-doi colaboratori apropiai acestora. Un vicepreedinte de la Institutul Naional de Statistic nu a acceptat iniial s intre n reeaua agenilor informai. Urmrile imediate au fost presiunile i ameninrile cu demiterea, dac nu consimte la furnizarea informaiilor solicitate.
n loc de concluzii. n condiiile utilizrii datelor macroeconomice reale i ale elaborrii i execuiei corecte i responsabile a bugetului naional, Romnia nu ar fi avut nevoie de mprumuturile FMI, sau n nici un caz n cuantumul n care au fost atrase”.
Reforma Sntții, un act n beneficiul mafiilor transnaționale
A doua declarațiea lui Stan afirm c mult trmbițata reform a sntții este, de fapt, un act n beneficiul mafiei transnaionale a fraudrii asigurrilor de sntate, cu binecuvntarea președintelui Traian Bsescu. O alt afirmație exploziv este aceea c demonstrațiile de protest de dup demiterea lui Arafat au fost, n fapt, controlate de SIE.
Extras din declarația lui Stan
”nali funcionari publici, ncepnd de la Administraia Prezidenial i Parlament, continund la Guvern i ageniile sale de specialitate, puculiele partidelor politice, cini de paz ai “democraiei”, companii de publicitate, fundaii aa-zis caritabile sunt cu toii, dar nu numai acetia, conectai la sorburile nesioase care sectuiesc bugetul CNAS.
Ciordeala, inclusiv cea a statului, din bugetele asigurrilor sociale este un nrav mai vechi. Au practicat-o i acoperit-o mai toate guvernele. Prim-minitrii “legaliti” au ncercat s-i acopere ciordelile cu legi de reformare a asigurrilor sociale. Aa s-a fcut c ne-au anesteziat cu cte o reform la fiecare patru ani.
Noua tentativ de reform a asigurrilor de sntate, cci bugetul acestora este miza, i nu sntatea naiunii, a picat ntr-un moment ru ales – anul electoral – i cu mijlocul nepotrivit – agentul de influen n nsi persoana preedintelui republicii. Acelai agent de influen ca i n cazul aurului de la Roia Montan.
Ambele operaiuni de influen asumate de un agent de propagand i influen de cel mai nalt nivel posibil demonstreaz ct de mare este presiunea asupra Cotrocenilor, cam de ce factur sunt unii dintre oamenii preedintelui, de unde pot veni comenzile i de ce nu le poate rezista primul cetean al rii.
Se ncearc diversiunea c preedintele i primul-ministru ar fi fost indui n eroare i nu ar fi cunoscut c proiectul legii sntii este expresia intereselor autohtone i strine care au i pus ochii pe spaiile imobiliare ale spitalelor i elaborat statutele viitoarelor fundaii care se vor nfrupta din infrastructura reelei de sntate pe care Traian Bsescu le-a promis-o. Inclusiv prin declaraii publice, fcute n ar, dar i n strintate.
Se spune c Bsescu i Boc nu ar fi fost corect informai i nu ar cunoate c 40 de firme ale clientelei lor politice au lansat deja investiii de multe sute de milioane pentru achiziionarea unui prim lot de 1.200 de ambulane.
Se arunc n spaiul public dezinformarea c Traian Bsescu nu ar fi tiut de btlia pe cadavrul sistemului de sntate al poporului romn dintre cartelurile internaionale ale asigurtorilor de sntate, iar legea pentru a crei susinere s-a mai compromis politic, moral i infracional nc o dat (dar ce mai conteaz?!), urma s fie pretextul legitimrii jafului bugetului sntii, pentru a nu mai fi att de flagrante abuzurile i ilegalitile.
Ochii i urechile statului, n loc s-i fac cu onestitate datoria, adic s trag semnalul de avarie i s opreasc, pe motiv de pericol de deraiere a democraiei, caruselul naltei corupii politice instituionalizate, se joac de-a rebeliunea cu cteva sute de demonstrani adunai n faa Palatului Preediniei i n Piaa Universitii, ca s apere democraia.
Este evident marea manipulare a acestui scandal, chiar din start. Nimeni nu a citit, darmite s fi studiat legea smn a dihoniei naionale. Toi s-au ntrecut n a o comenta, dup texte date, dup ureche i la cacealma. n toat dezbaterea furibund nu s-a apelat la argumente din coninutul hulitei legi, ea fiind respins in corpore i n necunotin de prevederile ei. Sau, dimpotriv, au citit-o i ori nu le vine s cread, ori le este fric s o pun n lumina adevrului”.
n acest din urm caz, cnd vorbește de”ochiiși urechile statului”care ar fi trebuit s țin sub control interesele cartelurilor internaționale, Stan se refer, evident, la SIE, serviciul cu atribuții externe.
Contactat de Inpolitics, deputatul afirm c pn n acest moment nu exist nicio reacție oficial la declarațiile sale din parlament. El afirm, ns, c”declarațiile se bazeaz pe date foarte concrete, care pot fi oricnd puse la dispoziția factorilor interesați de ctre anumite instituții ale statului, cu atribuții n acest sens. V dați seama c nu m apucam s aștern pe hrtie ceea ce visasem n noaptea precedent, acolo e vorba de chestiuni ct se poate se serioaseși de concrete”.Stan mai spune, cu referire la cele dou numere telefonice care apar n prima sa declarație, c aparțin unor importanți demnitari ai statului, iar interceptarea lor ar putea scoate la lumin elemente extrem de interesante. O afirmație care, n realitate, sugereaz n mod clar c interceptrile deja s-au produs, iar datele sunt bine pstrate n anumite locuri.
Una peste alta, ambele declarații ale vicepreședintelui comisiei SRI pot fi considerat cel mai tios avertisment transmis indirect regimului de la putere de ctre cel mai mare serviciu de informații, iar faptul c a venit imediat dup validarea lui Ungureanu drept premier arat limpede și sursa ”nemulțumirii”.
Marea ntrebare: vom asista, curnd, la o repoziționare politic a SRI, avnd n vedere c alegerile bat la uș?
Și dac da, ce surprize ar putea oferi clasei politice aceast manevr? (Bogdan Tiberiu Iacob)

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *