Propaganda homosexuala in liceul George Cosbuc din Bucuresti !Stimati parinti, stiati ca in liceul unde invata copilul dvs. sunt afisate panouri care fac publicitate comportamentului homosexual? Cum au ajuns acolo? Cu acordul conducerii liceului, care are acorduri de cooperare cu cateva ambasade straine, care ambasade se ocupa la Bucuresti cu promovarea acestor deviatii impreuna cu o asociatie de homosexuali. In calitate de parinti, aveti dreptul sa sesizati conducerea liceului pentru a indeparta acele panouri. Scoala trebuie sa fie un loc de formare, nu de stricare a copiilor.

AFR a avertizat de mai multi ani ca activistii homosexuali vor patrunde in scoli pentru a face actiuni de propaganda si acolo. La vremea aceea, unora li s-au parut exagerate aceste temeri. Din pacate, timpul ne-a dat dreptate. In spatele sloganurilor frumoase despre „toleranta” si „diversitate”, copiii nostri sunt tinte pentru racolare.

un material de Bogdan Mateciuc – Director Alianța Familiilor din Romnia – filiala București


 

n discuiile pe tema homosexualitii, unii oameni m ntreab: “Ce treab ai cu ei? Ce te intereseaz ce fac ei n dormitor? Treaba lor!”

De fapt, nu m intereseaz ce fac ei n dormitorul lor aa cum nu m intereseaz nici ce fac consumatorii de droguri n intimitatea lor. Atunci ns cnd asemenea comportamente sunt promovate ca normale i sntoase n spaiul public – n care m mic mpreun cu familia mea – atunci este de datoria mea s iau atitudine, cel puin din obligaia pe care o am ca printe fa de copiii mei.

Acum zece ani, nimeni din Romnia nu se gndea c vom vedea defilnd pe strzi vampe mustcioase cu picioare proase – brbai degenerai, purtnd pe fa machiaje groteti i pe trup haine femeieti, maimurindu-se cu nite gesturi degradante att pentru ei nii, ct i pentru ideea de feminitate. Ct despre ideea de cstorii ntre persoane de acelai sex – acum zece ani – nici vorb!

Astzi este evident c cei ce credeau c n Romnia activitii homosexuali se vor opri la eliminarea articolului 200 din Codul Penal se nelau i erau nite naivi. Activitii homosexuali, indiferent de ara unde se afl, urmresc aceeai agend social-politic: de la legalizarea homosexualitii i eliminarea oricror forme de discriminare pn la legalizarea tuturor drepturilor imaginabile i inimaginabile pentru perechile de homosexuali – cstorie, adopii i propagandconstantn toate mediile sociale, inclusiv n coli.

n Romnia, dup ce au reuit, cu ajutorul Uniunii Europene, s elimine din Codul Penal pedepsirea actelor homosexuale, un alt succes al propaganditilor homosexuali a fost introducerea de ctre Ministerul Educaiei, n manualele colare, a homosexualitii prezentate ca alternativ fireasc, natural, la heterosexualitate. Copiii notri nva acum la coal c pot ncerca, fr nici o problem, s ntrein relaii sexuale cu persoane de acelai sex. i, ca s tie cum s-o fac, relaiile homosexuale le sunt explicate n detaliu. Pentru cine nu crede, iat odovada ceea ce au de gnd s fac homosexualii din Romnia.

************************************************************************

comentariu rapcea.ro: iat cum și prezint cei de “manualul” de splat creierii profesorilor și elevilor:

Homosexualii dinRomaniavor ca la orele de educatie pentru sanatate din scoli sa se discute pe sleau si despre optiunea lor sexuala. Asa ca au scos un ghid pe care l-au distribuit gratuit mai multor profesori din scolile iesene si din intreagatara. Brosura, care ar putea fi interpretata ca un mic manual alternativ de educatie sexuala, a starnit deja polemici aprinse in licee.

Exercitiu de sinceritate

Editorul manualului este Fundatia Accept care, in acest mod, incearca sa aduca informatii despre homosexualitate in mediul scolar. In manual profesorii sunt sfatuiti cum ar trebui sa organizeze familiarizarea elevilor cu optiunea homosexuala, descrierea acesteia ca pe ceva firesc, normal. Se apeleaza la citate ale unor oameni celebri de genul “homosexualitatea este o functie exigenta. Ea pretinde alesului sa aiba forta de a suporta un destin de exceptie”…(Michel Tournier, scriitor francez). Sau: “Homosexualitatea este o iubire ca oricare alta, nici mai buna, nici mai rea (Klauss Mann, prozator german).

La fel ca intr-un manual, nu lipsesc unele exercitii pentru elevi, pentru ca acestia sa-si poata defini orientarea sexuala sau date despre asociatiile gay-lor si lesbienelor dinRomania. Probabil dintr-un exces de zel, autorii o mai trag uneori pe turta lor, spunand doar jumatati de adevaruri. Iata un exemplu din carte: “Conform datelor UNAIDS, la nivel mondial infectarea cu HIV se produce in raport de 70% prin raporturi sexuale intre barbati si femei, 10% prin raporturi intre barbati, 5 % prin folosirea in comun a acelor de seringa si in proportie de 15% prin alte mijloace”. Care ar putea fi concluzia unui neavizat? Conform cifrelor, prezentate in ghidul fundatiei ACCEPT, pare mult mai sanatos sexul intre barbati!

“Condamnabil”

Cei care au primit aceste carti sunt cei care se ocupa de educatie pentru sanatate in scoli. Am vrut sa punem la dispozitia celor care predau o informatie mult mai structurata despre orientarea homosexuala.” – spune Florin Buhuceanu, directorul executiv al Fundatiei ACCEPT

Unul dintre cei mai aprigi adversari ai demersului fundatiei de a scoate un ghid al homosexualilor destinat profesorilor – si prin intermediul acestora elevilor -, este reputatul psihanalist iesean prof.dr. Constantin Romanescu (foto): “Ma intreb cum ar putea un profesor teafar, care combate fumatul si alcoolul, care sunt simple obiceiuri, sa promoveze in clasa viciul si devierea instinctului speciei. Este clar o tentativa de a culege prozeliti si este cu atat mai condamnabil ca incearca in scoli, acolo unde adolescentii au, la o anumita varsta, o optiune bipolara”, crede psihiatrul iesean.

Profesorul Romanescu este convins ca aceste carti ar puteaprovoca, la un moment dat, deturnarea orientarii sexuale naturale, instinctuale, a adolescentilor, situandu-se astfel, total impotriva scopului pentru care a fost editata, respectiv de a fi utilizata la orele de educatie pentru sanatate.

De cealalata parte, Florin Buhuceanu nu s-a aratat surprins de faptul ca exista retineri din partea unor specialisti si a unor oficiali cu privire la adresabilitatea acestei brosuri. “Nu ma surprinde. Insa, noi ne adresam acelor oameni care au o anumita conduita profesionala, anumite calitati care ii pot face sa fie deschisi”, a parat Buhuceanu.

************************************************************************

n luna februarie 2012,o asociaie a homosexualilor din Bucureti a organizat, susinut i finanat de vreo dou ambasade, “luna gay” n dou faculti din Bucureti i n colegiul George Cobuc din Capital. Studenii i elevii au fost invitai s afle despre istoria acestor perversiuni, sub masca unei false normaliti. n loc s formeze caractere morale, coala romneasc stric mintea i sufletele tinerilor.

Departe de a fi nite aciuni singulare, manifestrile homosexualilor fac parte dintr-un program de durat copiat dup cel utilizat de activitii din alte ri. Se folosesc aceleai tehnici de propagand pe care le-au folosit homosexualii din occident acum douzeci de ani. Scopul este acelai: eliminarea oricror limite morale i de bun-sim din calea manifestrilor intenionate de homosexuali n societate.

Dei sunt contieni de pericolul moral pe care l reprezint propaganda homosexual, muli ceteni nu au nici cea mai mic idee despre cum i se pot opune i ce ar putea face. Ei bine, propaganda homosexual urmrete s creeze n public o imagine nevinovat a homosexualului – minoritarul inocent care are dreptul s iubeasc pe cine vrea i cum vrea i cruia i se refuz cele mai elementare drepturi. Baza acestei ndoctrinri o constituie minciuna mediatic c homosexualitatea ar fi nnscut i deci de neschimbat. Prin urmare, cum s acuzi de comportament imoral pe cineva care aa s-a nscut? Totui, dac cetenii cunosc adevrul c homosexualitateanueste nnscut i c cei ce doresc se pot schimba, atunci propaganda activitilor se lovete de un zid. Omul informat nu poate fi minit prin presa de duzin sau canalele tv pseudo-tiinifice, gen Discovery.

Pentru a ne face o idee despre ce urmresc aceti activiti, s aruncm o privire asupra aciunilor lor din alte ri, n spe Statele Unite.

“Zilele Homo” la liceul din Santa Rosa. O idee despre emanciparea sexual din colile din California

(Scott Lively,lively@abidingtruth.com)

De mult vreme avertizam c agenda activitilor homosexuali include i transformarea colilor n centre de recrutare pentru propaganda homosexual. Am vzut aceasta cu ochii mei, sptmna trecut, la liceul dinSanta Rosa, unde agenda lor de lucru a fost pus n practic pe deplin. Am avut ocazia s fac parte din comisia de experi opus agendei homosexuale i am putut astfel s am o prezentare de 50 de minute n prima zi a “Sptmnii Diversitii” de la acest liceu. Directorul, Dl. Waxman, a considerat unica mea intervenie ca suficient pentru prezentarea i a celeilalte tabere, n cadrul unui program de o sptmn, care a inclus peste 20 de ore de ndoctrinare pro-homosexual a elevilor. Cerina de prezentare echilibrat a lucrurilor fusese impus de comisia educaional n urma unei revolte a prinilor de anul trecut, cnd la o “Zi a Diversitii” de la un alt liceu nu au fost inclui i cei care se opun agendei politice a homosexualilor.

Anul acesta, prinii au fost mai bine pregtii i n prima zi a Sptmnii Diversitii mai mult de zece dintre ei au mers la liceu n locul copiilor lor. Un grup a mers la cancelarie unde a ntrebat de ce conducerea nu invit i oponeni ai homosexualitii, aa cum li se promisese prinilor. Persoana cu care au vorbit era chiar cel care solicitase comisiei educaionale s prezinte i cealalt tabr, i l-a chemat pe director n cancelarie pentru a discuta cu prinii. ntre timp, ceilali prini au mers n curtea scolii, doar pentru a vedea felul n care liceul fusese transformat ntr-un fief al activismului homosexual.

Ceea ce au descoperit n acea zi a fost ocant pentru ei, i chiar i pentru un veteran pro-familie ca mine. Am constatat un ntreg sistem de promovare a homosexualitii n fata elevilor. Exista chiar i un moderator pltit din bani publici (banii notri).

Moderatorul era un activist homosexual pe nume Jim Foster. Foster pred n liceu ceea ce se numete Educaie Tovreasc i de asemenea conduce un local din afara scolii, unde adolescenii cu nclinaii homosexuale se pot ntlni cu homosexuali mai btrni. M-am ntlnit cu civa dintre cei opt participani la orele lui Foster, fiecare fiind un adolescent volubil care se luda cu homosexualitatea sau bisexualitatea lui. Fiecare cursant al Educaiei Tovreti primeti titlul de Consilier, care i confer un statut special n liceu. Un membru al grupului, cu care am stat de vorb, mi-a spus c face parte din echipa care a conceput i sponsorizat Sptmna Diversitii. Tnrul prea remarcabil de rece fa de faptul c liceul transformase ntreaga locaie pentru a gzdui pentru o sptmn proiectele “sociale” ale micului su grup de propagand homosexual.

Programul sptmnii a inclus patru sesiuni despre “homofobie” (definit aici ca fiind orice dezacord cu obiectivele activitilor homosexuali) i multe ore suplimentare dedicate aspectelor sexuale, transsexualismului i altor subiecte dragi acestor activiti. Dei era subiectul principal al sptmnii era homosexualitatea, s-a vorbit i despre protecia mediului, drepturile animalelor i motivele pentru care este urtAmerica.

Am participat la o dezbatere despre homofobie. A fost mai ru dect m ateptam. apte sau opt tineri stteau la o mas n fata slii i discutau cu cei din sal. Fiecare a prezentat n culori atrgtoare felul n care implicarea n “micarea homosexual” le-a schimbat viata, evident, de la nefericire la extaz. Fiecare se prezenta la nceput ca o victim a homofobiei i relata apoi cum a gsit curajul s ias “la suprafa,” acum simindu-se iubit() i acceptat() n micarea homosexualilor.

Am petrecut ceva timp privind chipurile adolescenilor din sal. Erau elevi de liceu din familii din clasa de mijloc a societii. ngrijortor, nu am vzut nici o urm de dezaprobare pe chipul lor; ascultau fascinai. Cnd s-a lansat vechiul slogan cu “Nimeni nu ar alege un stil de via care trezete atta ostilitate de la cei din jur,” cei din sal au dat din cap aprobator. Am vrut s rspund acestui sofism flagrant care-i pclete pe muli, ns eram acolo doar ca spectator. Un tnr, care se declara bisexual, a atacat n mod deschis credina cretin, i nimeni nu a obiectat.

Un printe mi-a spus ulterior c respectivul tnr vine uneori la coalmbrcat n femeie i folosete toaleta fetelor. Conducerea scolii nu ia nici o atitudine.

Revoltat de ce vzusem, am mers s-l vd pe director. M-a primit zmbind, ns nu a vrut s admit nici o greeal privind felul n care se organizase Sptmna Diversitii. A luat aprarea utilizrii eronate a termenului “homofobie” (oricine nu era de acord cu vreuna dintre ideile propagandei homosexuale avea o “fobie”) i a respins afirmaia mea c mai mult de 20 de ore de educaie pro-homosexualitate nseamn ndoctrinare.

Era clar c nu era de partea prinilor. A promis ns c va ncerca s gseasc nie n program i pentru vorbitorii anti-homosexualitate. S-a inut de cuvnt.

Ieind din biroul su, am fost abordat de o fat care mi-a spus c este efa clubului “Aliana Homo-Hetero” din liceu. M-a informat sfidtor c clubul are deja peste 40 de membri i c deruleaz aciuni pentru convertirea elevilor la cauza homosexual. M-a privit n ochi cnd mi-a spus asta i a fost foarte mulumit cnd a vzut reacia mea negativ. n timp ce se ndeprta le-a spus tovarelor ei: “Sper s crape.”

Mai trziu, cnd am plecat de la liceu, am trecut pe lng maina lui Jim Foster, moderatorul homosexual. Am sesizat nuntru un afi uria care prezenta civa copii stnd pe o verand. n partea de jos era scris cu litere mari: “STRNETE BIZARUL.” Cred c aceste cuvinte prind cel mai bine esena evenimentului de la liceul dinSanta Rosa.

Lucruri elementare:propagand homosexual n clas

(Karen Gounaud)

n tolba cu sgei a activitilor homosexuali a aprut o nou sgeat, mai sofisticat: un film realizat profesional, numitLucruri elementare, care poate da o idee despre talentul, hotrrea i finanarea propagandei homosexuale.

Filmul prezint sase vizite la scoli primare i licee din toatAmerica. Miezul subiectului l constituie discuiile – bine filmate – cu copii i adolesceni. Productorii au nregistrat (i editat) participarea elevilor la activiti pe subiecte legate de homosexualitate, dintr-o perspectiv pozitiv i pro-activ.

Discuiile cu prinii i profesorii sunt aspecte secundare n film, dar contribuie puternic la mesajul filmului. Putinele personaje care pun n discuie mesajul filmului sunt prezentai din perspective hilare i napoiate. Ei sunt napoiai.

Chiar i coloana sonor a filmului e menit s susin mesajul filmului: importanta promovrii n scoli a mesajului c homosexualitatea e OK. Muzica devine brusc sinistr atunci cnd sunt prezentate persoane care se opun homosexualitii sau politicieni care nu accept ideea c homosexualitatea este normal.

Una dintre cele mai eficiente scene este filmat ntr-o clas de copii colari – figurile lor se lumineaz de bucurie atunci cnd afl c muzica din ndrgitul desen animalThe Lion Kingeste compus de un homosexual (Elton John).

De asemenea, copiii sunt ncurajai s o felicite pe o coleg, autoare a unei compuneri despre cele dou “mame” lesbiene ale ei. (Cineva se poate ntreba pe bun dreptate cine a scris de fapt compunerea – copila sau mama.) O coal a gzduit o expoziie foto cu familii de homosexuali i lesbiene. Unul dintre profesorii cei mai prezeni n film afirm pe fa c este homosexual i le vorbete copiilor despre naturaleea stilului de via homosexual.

“ndoctrinare” este un cuvnt prea slab pentru a descrie ce se petrece n clasele din scoli.

Criticarea homosexualitii este ntotdeauna catalogat c “rasism” i “extremism.”

Ceea ce nu apare deloc n film este promiscuitatea dovedit tiinific i bolile care caracterizeaz homosexualitatea masculin, sau relaia dintre boli i incompatibilitatea anatomic.

Lipsesc de asemenea leciile de educaie sexual explicit, servite copiilor pe post de “educaie pentru igien.”

Desigur, existenta altor opinii – terapie reparativ pentru eliminarea atraciilor homosexuale – este trecut sub tcere. Nu se face nici o meniune despre multele programe de consiliere pentru cei care nu sunt mulumii de atraciile lor homosexuale.

La fel, nu se menioneaz faptul c oamenii rezonabili, care resping propaganda homosexual, resping i atitudinea tip “aruncat cu pietre.”

Lucruri elementareeste o producie ngrijortoare pentru c reaciile celor din film – aduli, tineri i n special copii – arat c n Statele Unite deja s-a realizat cu succes temelia pentru acceptarea homosexualitii ca o alternativ sntoas, legitim, la heterosexualitate. De fapt, n tot mai multe scoli americane, att publice, ct i private, promovarea unei minoriti deviante sexual a ajuns mult mai departe dect realizeaz majoritatea cetenilor.

Dup ce am vizionat filmul mpreun cu prinii unui tnr homosexual, ei au catalogat filmul ca fiind o pcleal.Lucruri elementare,au spus ei, pare s cear respect pentru homosexuali; n realitate, filmul promoveaz respectul pentru homosexualitate. Ei au afirmat c realizatorii folosesc un proces subtil de reeducare neltoare i eficient a copiilor, n special a celor mici, treptat, pn la punctul n care acetia ajung s accepte un comportament care n mod obinuit este considerat ca nefiresc.

Cei doi prini au recunoscut faptul c personajele din film i conduc n mod clar pe elevi ctre ideea c a fi homosexual nu poate fi ceva ru, datorit lucrurilor bune pe care le fac oamenii homosexuali.

Aceast “prezentare cosmetizat” a homosexualitii, aa cum a descris-o unul dintre cei doi prini, e astfel creat nct copiii care o vd s nu poat discerne ntre fapte i propagand. Ei l-au citat pe un biat care relata efectul pe care l-a avut asupra sa aceast lecie despre homosexualitate: “E ca la un fruct nou: nu tii dac-ti va plcea pn nu ncerci.”

“Ce mare brnz?” a ntrebat un alt copil, ca rspuns la ngrijorrile unor prini. Ali copii s-au exprimat n mod critic la adresa prerilor negative ale prinilor fa de homosexualitate.

Activitii homosexuali, dei reprezint probabil doar 1-3% din populaie, reuesc cu succes s-i sporeasc influenta n guvern, n afaceri, n mass-media i chiar n religie. Un subiect important al agendei lor include redefinirea unor concepte: ceea ce nelegem noi prin fanatism religios, valori familiale, drepturile omului i chiar noiunile fundamentale de bine i ru.

Ani de propagand mai mult sau mai puin subtil, aa cum este acest film, i de eforturi politice organizate – distribuirea acestui film – se dovedesc a fi acum uimitor de eficiente.

Trebuie s ne protejm copiii de aceste materiale aa-zis educaionale, care atac adevrurile istorice care stau la baza societii noastre. Supravieuirea familiei are nevoie de toat armura adevrului. Acest adevr este elementar i imperativ. Trebuie s ne unim i s lum atitudine.

Un psihiatru i “linitete” pe prini n privina experimentelor lesbiene

Un articol provocator din ziarulNew York Timesdescrie o ntlnire cu prinii la coala privat Spence, unde cteva fete din clasa a unsprezecea s-au declarat “bisexuale.” Scoala a apelat la psihiatrul Justin Richardson, el nsui homosexual, pentru a-i liniti pe prini n sensul c experimentele lesbiene ale fetelor lor sunt ceva normal i c oricum e prea devreme pentru a tii dac sunt lesbiene sau heterosexuale.

Cu dou sptmni n urm, la coala de fete Brearly, Richardson le-a spus unor prini s le sftuiasc pe fetele lor n vrst de nou ani c i ele pot ntreine n viitor relaii sexuale cu alte fete. “Este o idee bun,” a declarat el, “s menionm c oamenii pot avea uneori relaii sexuale cu persoane de acelai sex, c atunci cnd vor creste pot avea prieteni care fac acest lucru – i c ei nii pot face aceasta uneori.”

“Cteva eleve, dar din ce n ce mai multe,” relateaz articolul dinTimes, “au nceput s se declare bisexuale sau cel puin afirm c bisexualitatea este la mod.” Prinii sunt ngrijorai, iar Richardson, “doctor cu studii, atent la exprimare, plin de tact, a devenit consultantul ad-hoc al scolii pe probleme de homosexualitate” pentru c este “clar i eficient,” potrivit directoarei scolii.

Subiectele despre homosexualitate ofer elevilor un motiv de neascultare

Pentru adolesceni, drepturile homosexualilor constituie un nou subiect social care poate fi folosit n neascultarea de prini. Asemenea tuturor tinerilor, adolescenii de azi fac o pasiune din a agita generaiile mai n vrst.

Un director de coal a declarat c “ei sunt fascinai de un subiect n msura n care acesta i poate alarma pe aduli.”

Profesorii homosexuali vorbesc deschis n mii de scoli publice i private din tar, afirmTimes, iar cluburile pentru elevii homosexuali devin tot mai numeroase. Prinii pun n discuie influenta asupra copiilor lor.

Unii prini l-au ntrebat pe Richardson dac experienele homosexuale vor afecta viitorul copilului lor. El a cutat s-i liniteasc, spunnd: “Rspunsul e nu. De fapt, dac o fat are o predispoziie genetic de a deveni heterosexual, atunci o ncercare bisexual o va ajuta probabil s se clarifice pe sine n sensul c e mai atras de brbai dect de femei.”

Psihiatrul Richard Friedman nu este aa de sigur. “Formarea psihosexual la fete duce la unele lucruri mult mai diverse dect la biei,” a declarat el. “Nu e uor de dat un rspuns.”

Mama unei eleve de la coala Brearly i-a exprimat unele rezerve dup ntlnirea cu Dr. Richardson. “Mi se pare c le prezint copiilor homosexualitatea ca i cum ar fi un lucru nostim. Fetele din coal se laud cu ‘fetele pot face orice,’ punnd oarecum problema ‘Cine mai are nevoie de brbai?’

Dr. Richardson a recunoscut c elevele deseori i spun c “bisexualitatea este la mod.”

Activitii homosexuali doresc modificarea programelor colare

Reeaua pentru Educaie Homosexual i Lesbian (GLSEN) a nceput organizarea de ntlniri cu profesorii de istorie a SUA. Intenia este aceea de a introduce la orele de istorie a SUA o perspectiv pro-homosexualitate. GLSEN caut s promoveze o apreciere pozitiv a personajelor istorice despre care se crede c ar fi fost homosexuali, lesbiene, bisexuali sau transsexuali, n istorie i politic.

Concluzie

Acestea sunt doar cteva dintre strategiile propagandistice implementate de activitii din occident i vizate de cei din Romnia. Singurul mijloc de a ne proteja pe noi i pe copiii notri de aceast degenerare este informarea corect i luarea de atitudine n toate circumstanele n care ne ntlnim cu insinuarea ideilor vehiculate de homosexuali.

 

sursa -homosexualitate.ro


, ,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *