Norman Finkelstein este un evreu nativ american. Presupun c, „mbtat“ fiind de democraia american, a avut curajul s scrie, n cartea sa,INDUSTRIA HOLOCAUSTULUI(Editura Antet, 2002) c toate demersurile fcute de Consiliul Mondial Evreiesc i de organizaiile celelalte, aferente sau subordonate lui, pentru impunerea n contiina public internaional a temei holocaustului aa-zisunical evreilor nu constituie dect o uria escrocherie, o mare extorcare de bani i de alte proprieti de ctre urmaii sau de ctre pretinii urmai ai evreilor care au avut de suferit n lagrele de munc naziste. Dar, subliniaz el, din toat aceast sum imens, doar o parte insignifiant este dat celor civa supravieuitori ai lagrelor de munc. Finkelstein relev c un ziar britanic a supranumit, n mod inspirat i ntru-totul ntemeiat, aceast escrocherie ca fiind unholocash. El mai subliniaz c propaganda cu holocaustul nu a fost declanat dect pe la nceputul anilor ’70. Asta nsemn, pentru cine i reamintete bine, imediat dup ce Israelul s-a narmat (cu ajutorul tacit al S.U.A.) cu arma nuclear, pe care acum o refuz Iranului. i Finkelstein mai atrage atenia c activitii holocaustului nu au curajul s cear i Rusiei bani de holocaust. Evident, pentru c Rusia are mai multe rachete nucleare dect Israelul.

Din pcate, Romnia nu deine arma nuclear. E-adevrat,Nicolae Ceauescus-a ludat c ar putea construi bomba atomic. Dar, dect s se fi ludat, mai bine o realiza, pe tcute, ca Israelul, iar acum nu ne-ar mai fi fost impus, i nou, povara despgubirilor i leciilor despre holocaust de ctre Marele Escroc Elie Wiesel i acoliii lui,Ion Iliescu, Adrian Nstase i noua garnitur de la Putere,Traian Bsescu,Clin Popescu Triceanu, Bogdan Olteanu-Conspiratu’ (netotu’ Ghizelei Vass) i trena de lipitori-escroci caVladimir Tismneanu(fiul politrucului Leon Tismenichi), Andrei Oiteanu (nepotul lui Leonte Rutu, politrucul de la „tefan Gheorghiu“), Aurel Vainer, M. K. Katz, M. Benjamin, R. Ioanid i ceilali coreligionari ai lor, care ne jefuiesc i ne spurc n propria noastr ar, printre altele, prin odiosulRaport final.

CriminalulRaport finalal Comisiei „inter-naionale“ pentru studierea holocaustului n Romnia acuz, nentemeiat, Romnia de holocaust, iar pe unii romni, caPaul Goma, de atitudine general „antisemit“ – i nu doar „antievreiasc“ (ntruct palestinienii sunt tot semii). Din acest motiv, Paul Goma a dat n judecat pe unii dintre membrii respectivei comisii, Editura Polirom, care a publicat insanitatea respectiv, precum i pe ali oficiali i ziariti mercenari, care repet papagalicete alegaiile execrate nRaport. Dar, naintea tiprii, sub form de carte, a acestui abjectRaport final, a fost elaborat un raport preliminar, prezentat preedintelui Romniei, Ion Iliescu, la 11 noiembrie 2004. Iat comentariul postat pe Internet, la ediia, n romnete, a respectivului raport preliminar: «Raportul unei „comisii internaionale“, adic a unor „experi“ ai Muzeului Holocaustului din Washington, care a fost folosit drept rang pentru a le crpa capul conductorilor romni care se prefceau c se spal pe mini n legtur cu afacerea Holocaustului. Au fost prini sub avalan i, ulterior, debarcai. Romnia s-a ntors, n sfrit, sub conducerea neleapt a evreilor celor buni, caSfntul Elie Wiesel,nscut n Romnia, i a semnat imediat un tratat cu S.U.A. pentru a deschide trei enorme baze-bordel pe malul Mrii Negre. Se poate vedea n ce msur influena evreiasc, creia acest raport i st mrturie, este ceva binefctor.»

Comentariul la ediia n limba englez, a aceluiai raport, postat n 2006, este urmtorul: «Cu puin timp n urm, autoritile romneti afirmau c Romnia nu avusese nimic de-a face cu mareleHolocaust. Aceti comuniti „dalmaieni“ (mal lavs, n original – n.n., V.I.Z.) nu citiser, nc, modul de ntrebuinare al lumii moderne, aa c au venit unii s le explice cum stau lucrurile. Deci, i-au schimbat prerea i acum afirm c Romnia e bgat pn-n gt n povestea asta. Era i cazul. Rezultatul: Europa ofer subvenii grase pentru fabricarea unui autostrzi care s traverseze ara. De ndat romnii au pasat contractul unei firme americane, care subcontracteaz totul unei firme turceti. Buzunarele se umplu i toat lumea este mulumit. Ce frumoas este lumea modern!». Ambele comentarii pot fi citite pe adresahttp://www.vho.org/aaargh/fran/livres/reprints.html.

Strinii se exprim n acest mod laconic, frust, obiectiv i, oarecum, ironic la adresa noastr, a romnilor; dar n mod justificat, pentru c ne lsm prostii, iar unii dintre conductori, corupi, de sionitii interni i internaionali. Slugarnicii de la noi procedeaz ca Ion Iliescu: l-a decorat pe escrocul Wiesel, dei tia c este Marele Impostor; sau ca alde Hoandr i Cioroianu, care-l laud pe Tismneanu ca fiind un mare politolog, menit s ne nvee pe noi ce a fost comunismul impus nou de tat-su’ i de Ana Pauker, dei este un impostor ca i Wiesel! Simptomatic pentru slugrnicia unora este i faptul c, sub pretextul subire c „nu vor s mai toarne gaz peste foc“ (S. R. Stnescu, „Vladimir Tismneanu, punct i de la capt“, nZiua, 22 iunie 2006, pag. 1), refuz s publice opinia altor contestatori competeni i obiectivi ai escrocului Tismneanu, cum este opinia romno-americanului Dan Murean (vezi articolul su, respins la publicare de Sorin Roca Stnescu, sub pretextul de mai sus, lahttp://romaniiliberi.org/documents/tismaneanu.pdf): V. Tismneanu a fost fcut „doctor n sociologie politic“ (pe un op de 100 de pagini) de Socialism i a parvenit, prin fraud, la titlul de „prof. univ. la Maryland“, n Capitalism, prin prostirea americanilor, care-l pltesc s scrie cri apologetice despre comunitii Ana Pauker i Ion Iliescu (vezi «Colonelul super-spion Liviu Turcu (S.U.A.) se destinuie: „UN UNCHI AL LUI VLADIMIR TISMNEANUA FOST GENERAL K.G.B.“», nRomnia Mare, nr. 834, 7 iulie 2006). i acest lucru se ntmpl fiindc, sub raport intelectual, aproape toi americanii sunt un fel de zombi. Altfel nu ar accepta cu atta uurin s fie pclii de impostori ca alde elie wiesel, radu ioanid i vladimir tismneanu – aa trebuie s le scriem numele, fiindc sunt nite vieti comune, nite trtoare cocoate n copac. Atept clipa cnd toat presa romneasc autentic se va solidariza i va obine declararea acestor indivizipersona non grata!

Vasta literatur tiinific antiholocaust

 

Aproape concomitent cu ntemeierea, la sfritul sec. al XIX-lea, a sionismului, de ctre Theodor Hertzl, s-a dezvoltat i o literatur antievreiasc, printre promotorii ei figurnd douard Drumont, cu lucrrile sale,La France juive DEVANT L’OPINION(Ed. C. Marpon et E. Flamarion, Paris, 1886) iLes Juifs contre la France. Une nouvelle Pologne(Paris, f.a.), Alphonse Toussenel, cuLes Juifs. Rois de l’Epoque(Paris, 1886), i Henri Desportes, cuLE MYSTÈRE DU SANG che le Juifs de touts les temps(Ed. A. Savine, Paris, 1890). n Rusia, reverendul romano-catolic I. B. Pranaitis, cuThe Secret Rabbinical Teachings Concerning Christians(St. Petersburg, 1892). naintea nceperii celui De-al Doilea Rzboi Mondial, s-a remarcat Marcel Jouhandeau, cuLe Peril Juif(1936-1937). Dintre lucrrile postbelice recente, amintesc lucrarea lui Arthur ButzThe Hoax of The Twentieth CenturyMistificarea Secolului XX(Chicago, 1993), despre minciuna holocaustului, care a cunoscut, n S.U.A., 11 ediii pn n 1993! n prefaa la ediia francez, Robert Faurisson releva, n octombrie 2002, c noiunile „Holocaustul iShoah-ul au devenit o religie, un comer, o industrie“, cum spusese i Norman Finkelstein n celebra sa carteINDUSTRIA HOLOCAUSTULUI, tradus n romnete. Alte lucrri, deja notorii, n Occident suntLe Lobby isralien et la politique etrangère des Etats-Unis, de John Mearsheimer i Stephen Walt, iJewish Power, a lui Paul Eisen, evreu american, care este i preedintele AsociaieiDeir Yassin Remember(S ne-amintim de Deir Yassin); Deir Yassin este o localitate palestinian ras de pe pmnt de ctre armata noului stat Israel – aa cum fcea, n iulie-august, din nou, n Liban; adresa de e-mail a lui Paul Eisen estepaul@eisen.demon.co.uk.

Pe baza mai vechii literaturi antisioniste, s-a dezvoltat, ndeosebi n ultimii 20-30 de ani, otot mai bogat literatur tiinific antiholocaust, n Argentina, Anglia, Frana, Elveia, Germania, Italia, Israel, S.U.A. etc. Printre creatorii acesteia se numr: Arthur Butz, Abraham Lon, Adrien Arcand,Jean-Marie Boisdefeu, Maurice Bardèche, Joaquin Bochaca, Antonio Jos de Brito, Carlos W. Porter, Enrique Aynat, Eric Delcroix, Paul Eisen, Israel Shamir, John Mearsheimer, Stephan Walt, J.-A Mathez, Norberto Ceresole, J. B. Pranaitis, Paul Raissinier, Wilhelm Stglich, Moshe Sharett, Livia Korach, Thies Christophersen, Vincent Monteil, Mark Weber, Stephen Sizer, Herman Otten, Douglas Reed, Joel S. A. Hayward, Edwin M. Wright, Robert Faurisson, Jrgen Graf, Germar Rudolf, Lenni Brenner, Carlo Mattogno, David Hoggan, Barbara Kulaszka, Serge Thion, Don Heddesheimer, Bruno Gollnisch, Edward S. Herman, Roger Garaudy, Ingrid Weckert, Charles E. Weber, Jack Bernstein, Theodore J. O’Keefe, Josef Ginsburg, Allan C. Brownfeld,Israel Shahak,John Sack,Alfred M. Lilienthal, Benjamin Freedman, Naomi Seidman, Noam Chomsky,Uri Avnery,Victor Ostrovsky, David Duke, Lasse Wilhelmson,Richard E. Harwood,Maxime Pale i muli alii. Unii dintre ei au fost agresai fizic, n repetate rnduri, precum Robert Faurisson, alii amendai i condamnai la nchisoare, precum Roger Garaudy, Jrgen Graf i alii. Unii au fost chiar asasinai, dup cum am relevat n serialul „Paul Goma are dreptate“. Lucrrile acestor lupttori pentru adevr i dreptate numr sute de cri i brouri, nsumnd mii de pagini.

Despre aceti autori nu se vorbete n Romnia din cauza dictaturii externe i interne, a cenzurii impuse deslugrnicia guvernanilorfa de grupurile sioniste de presiune, ndeosebi prin criminala O.U.G. nr. 31/2002, ordonan care ncalc Constituia – fie i Constituia alienat i alienant din 2003. Numele i lucrrile lor sunt pe Internet, pesite-ul generalhttp://www.vho.org/aaargh/fran/livres/reprints.html.
Romni! Cutai-le i citii-le, pentru a nu v mai lsa prostii de propaganda fals pro-holocaust a ex-preedintelui obedient Ion Iliescu, prin comisia escrocului internaional elie wiesel, i a preedintelui obedient Traian Bsescu, prin comisia impostorului ex-comunist vladimir tismneanu (fiu de cominternist i netot de general K.G.B.). E-adevrat, puini romnii au calculator, iar, dintre cei care au PC, i mai puini sunt racordai la Internet, iar, dintre acetia, i mai puini tiu engleza, franceza sau alte limbi de circulaie internaional. Ca atare, pentru informarea corect a opiniei publice i pentru cunoaterea real a adevrului istoric, intenionm s publicm, n presa romneasc, ct mai multe dintre aceste lucrri. Celor care vor s comunice materiale antiholocaust ctre Asociaia Internaional a Amatorilor de Relatri despre Rzboi i Holocaust (AAARGH), le dau adresa electronic a Secretariatului Asociaiei,aaarghinternational@hotmail.com, precum i adresa potal: PO Box 81475, Chicago, IL 60681-0475, USA.

n msura posibilitilor de care vom dispune, vom publica texte din literatura antiholocaustic i despre holocaust-ologi ca elie wiesel, radu ioanid, vladimir tismneanu, teu solomoviciet ejusdem farinae, care, cum am mai spus, sunt vectorii ceimai periculoi airzboiului axiologicdus contra Romniei.

http://ro.altermedia.info/politica/literatura-holocaustica-cascavalul-secolului-1_9847.html

Aa cum am relevat n prima parte a articolului, precum i episoadele anterioare ale studiuluiPaul Goma are dreptate, n aceast parte a doua (tiprit, iniial, n SANTINELAnr. 10/2006, pag. 4(http://www.strajerii.ro/santinela010.pdf), voi releva cum promotorii literaturii holocaustice vor s impun ideea c aa-zisul „antisemitism funciar“ al unor popoare, n special europene, ar fi sursa „holocaustului unic“ al evreilor. Din cauza suferinelor ndurate de evrei n Al Doilea Rzboi Mondial, fr ndoial incontestabile – dar nu n proporia fals prezentat de literatura holocaustic –, ei ar fi ndreptii s se rzbune: principala form de rzbunare gsit de ei este s cear,acum, proprieti, despgubiri, privilegii, n genere,bani, de la statele care,atunci, ar fi provocat suferinele respective .i cer aceti bani cu o poft nesioas, de parc ar fi rechini.

Inversarea valorilor: act satanist

 

Autorii literaturii antiholocaust (n continu proliferare), enumerai n prima parte a acestui studiu, m determin s observ c, de fapt, lucrurile stau invers: ovinismul, rasismul, exclusivismul i dispreul manifest sau camuflat al ideologiei iudaice fa de alte popoare i religii constituie cauza antievreismului i, n consecin, regimul de recluziune la care au fost obligai muli evrei n timpul ultimului rzboi. De „Holocaust unic“ nu poate fi vorba, deoarece evreii nu au fost singurii care au ptimit i, n nici un caz, n proporia indicate de ei: 6 milioane. Robert Faurisson face o trecere n revist a diverilor autori care au studiat problema i relev c unii ajung la doar cteva sute de mii. Vom publica acest material al lui Faurisson cu proxima ocazie.

 

Dar, cum am mai spus, iar acest lucru trebuie repetat de toi romni de bun credin, de holocaustul armenilor comis de turci, al pieilor roii din S.U.A., comis de imigranii americani, de holocaustul romnilor comis de iudeo-bolevici n Basarabia i, apoi, n Romnia, nu se vorbete. Despre cartea lui Mihai Ungheanu,Holocaustul culturii romne,nu vorbete nimeni, de parc nici nu ar fi existat.

Aadar, cauza reprimrii unor evrei, n anumite epoci istorice, rezid chiar n specificitatea religiei i comportamentului lor, care i fac dezagreabili i inadaptabili. Sau se adapteaz cameleonic doar pentru a parazita popoarele n mijlocul crora s-au pripit.

Un argument peremptoriu, n acest sens, este chiar cartea savantului izraelit Israel Shahak, prezentat n episodul anterior,Povara a trei milenii de istorie i religie iudaic, aprut recent, fapt semnificativ, n Editura Samizdat.Iat ce scrie el, care, cum am relevat, este om de tiin i, n contradicie cu un impostor precum este Elie Wiesel, are, deci, proprietatea termenilor i logica riguroas a savantului: „S recunoatem deschis cTalmuduli literatura talmudic – dincolo de ura i dispreul pe care le exprim fa de toi gentilii n general, aspect pe care l vom cerceta mai n detaliu n capitolul V – conin formulri i precepte extrem de injurioase la adresa direct a cretinismului. De exemplu,Talmudul, n afara unui pomelnic de acuzaii sexuale murdare mpotriva lui Iisus, spune c pedeapsa acestuia n iad este s fie necat ntr-o baie de excremente clocotite – voiau, oare, prin asta, s-i atrag mulumirile credincioilor cretini? S mai citm i preceptul care ordona evreilor s ard, de preferin public, orice exemplar alNoului Testamentcare le-ar fi czut n mini. Precept care nu a fost nc abolit i este aplicat pn n zilele noastre: la 13 martie 1980, sute de exemplare aleNoului Testamentau fost arse la Ierusalim, n public, i respectndu-se ritualul, sub auspiciile organizaiei religioase Yad Le’akhim, subvenionat de ministerul izraelian al cultelor.

Aadar, ncepnd cu secolul al XIII-lea, n Europa s-a dezvoltat o ofensiv puternic i solid sprijinit, n numeroase privine, mpotriva iudaismului talmudic. (…) Care a fost reacia evreilor – sau, mai exact, a rabinilor? Cel mai simplu a fost s recurg la vechea tehnic a tmierilor i a manevrelor de culise. Aproape n toat Europa, oricine putea, aproape ntotdeauna, s se «aranjeze» cu ajutorul «cadourilor»“ (pag. 40-41). Adic, n terminologia de acum, prin coruperea celor de care depindea atingerea scopurilor – aa cum fac evreii i acum, n Romnia aflat sub ocupaia Tranziiei, pentru a obine, preferenial, afaceri oneroase: vezi acapararea Hotelului Bucureti, vezi modernizarea MIG-urilor, vezi cazul Sorin Beraru, vezi cazul Roia Montan, n care a fost implicat evreul Frank Timi.a.

 

Imperialismul Israelului

 

Dar s revin la cartea lui Israel Shahak. Trebuie s precizez c fragmentul citat este din capitolul intitulat, semnificativ, „O istorie totalitar“! Iar, ca dovad c dovedete acribie tiinific n ceea ce spune, este faptul c, n premisele lucrrii ncepe cu definiiile care circumscriu domeniul i clarific problemele. Astfel, primul capitol al acestei lucrri mici, dar excepionale, este intitulat „Definiia statului evreu“, care ncepe astfel: „Trebuie s vorbim despre atitudinea adoptat n mod curent de evrei fa de neevrei: fr aceasta, nu este posibil nici mcar s nelegem ideea de Israel ca «stat evreu», dup definiia pe care Israelul a dat-o n mod oficial. Nenelegerea general care – independent chiar de regimul practicat n Teritoriile ocupate – face s se cread c Israelul este o adevrat democraie vine din refuzul de a se nelege ce nseamn expresia «stat evreu» pentru neevrei. Dup prerea mea,Israelul ca stat evreu constituie un pericol nu numai pentru el nsui i pentru locuitorii si, dar i pentru toate celelalte popoare i state din Orientul Mijlociu i din alte pri. Consider la fel de periculoase alte state sau entiti politice din regiune care, n ceea ce le privete, se definesc ca «arabe» sau «islamice». Nu sunt nici pe departe singurul care evoc aceste riscuri. Pe de alt parte, nimeni nu vorbete despre pericolul implicat de caracterul evreiesc al statului Israel“ (pag. 17 – subl. mea, V.I.Z.). Puin mai departe, capitolul intitulat, la fel de elocvent, „Expansionismul izraelian“, ncepe tot printr-un fel de aforism: „Ca «stat evreu», principalul pericol reprezentat de Israel pentru poporul su, pentru ceilali evrei i pentru vecinii si const n dorina sa, justificat ideologic, de extindere teritorial i n cortegiul de rzboaie care, inevitabil, decurg din aceasta. El devenind tot mai evreiesc, sau, dup expresia ebraic, «revenind la iudaism» (proces n plin desfurare, cel puin dup 1967), politica real a Israelului se inspir din ce n ce mai mult din idei extrase din ideologia iudaic i tot mai puin din considerente raionale.

Spunnd «raionale», nu neleg s aplic o judecat moral asupra orientrilor politicii izraeliene, nici s scriu despre presupusele sale imperative de aprare sau de securitate – cu att mai puin desprepretextul fals al «supravieuirii Israelului».Eu vorbesc aici desprepolitica sa imperial, ntemeiat pe pretinsele sale interese. Orict de rea ar fi aceast politic n plan moral sau politic, cred c i mai rea, nc, este adoptarea de conduite inspirate din «ideologia iudaic» n una sau alta din variantele sale. Justificrile politicii izraeliene fac apel, n general, la articole ale credinei iudaice sau, chiar, n cazul laicilor, la «drepturi istorice» care decurg, ele nsele, din aceste convingeri i ipstreaz ntregul caracter dogmatic i religios“ (pag. 24 – subl. mea, V.I.Z.).

Aici sunt expuse, foarte laconic, tezele dezvoltate de Roger Garaudy nMiturile fondatoare ale politicii izraelienei nProcesul sionismului izraelian. Oricum ns, Israel Shahak, n ntreaga sa lucrate, continu n acelai stil sobru, obiectiv, metodic i demolator.

Dar, ca i n cazul lui Norman Finkelstein, care, n INDUSTRIA HOLOCAUSTULUI,mbin relatarea tiinific cu stilul pamfletului vitriolant, i Israel Shahak a avut de suferit represaliile sionitilor i a devenit, curnd, „extrem ne nepopular n Israel“, cum se exprim, eufemistic, prefaatorul crii, Edward W. Said. S-a ajuns pn acolo, nct, prin anul 1981, a fost declarat mort de ctreWashington Post. i dei Israel Shahak s-a dus personal la redacia ziarului ca s demonstreze c nu este mort, n-a dat niciodat vreo dezminire! Ca dovad de ct de „obiective“ pot fi i „prestigioasele“ cotidiane americane.

Aceast atitudine abuziv a unei mari pri a presei izraeliene i occidentale prosioniste a devenit mai virulent dup anul 1975, cnd Israelul a devenit putere nuclear, cu sprijinul i la adpostul S.U.A.

 

Aerul pestilenial al literaturii holocaustice

 

Tot cam dup aceast dat a devenit mai agresiv literatura holocaustic. Vznd c este „un os de ros“, tot mai muli evrei s-au calat pe acest culoar al „economiei de pia“, devenind contieni c, cu ct sunt mai agresivi, mai tupeiti, cu att intimideaz mai mult adversarul i obin bani mai muli pentru suferina provocat de „holocaust“.

Un astfel de exemplu este escrocul Radu Ioanid, cu cartea saRscumprarea evreilor – Istoria acordurilor secrete dintre Romnia i Israel(editura Polirom, Iai, 2005). Dup cum rezult chiar din titlu, lucrarea trateaz aspecte privind emigrarea evreilor din Romnia, aadar, despre fapte petrecute dup anul 1948, dup nfiinarea statului Israel. Dar, „holocaustul“ se terminase n 1945, odat cu ncheierea celui de-al Doilea Rzboi Mondial. Mai mult, era vorba de evrei, care, cei mai muli, triser n Romnia i triser bine – fuseser protejai de regimul Marealului Ion Antonescu, fuseser trimii la curat zpada din orae, nu pe front, n linia ntia, cum meritau i cum sugereaz unul dintre rarisimii evrei cinstii, Larry Friths, chiar aici, n pagina a doua aSANTINELEI!

n consecin, problema emigrrii evreilor din Romnia dup anul 1948 nu are nici o legtur – dar absolut nici una – cu problema holocaustului, fie el unic, sau obinuit, ca i al armenilor, ca al amerindienilor, ca al romnilor sub iudeo-comuniti. Dar Radu Ioanid face parte din Comisia antiromneasc instituit de Ion Iliescu i condus de marele impostor Elie Wiesel, i nu se putea s piard aa o pleac din care s ias bani. Cci, dei este un director la Muzeul holocaustului din Washington, ca membru al unei comisii oficiale romneti, el primete bani frumoi de la statul romn pentru denigrarea Romniei n dejeciile scrise de el. i, ntr-adevr, dei problema nu are legtur cu holocaustul, cui i cere porcul de Radu Ioanid s-i scrie o prefa? n baza dictonuluiAsinus asinum fricat– Mgarul scarpin pe mgar, evident c i cere altui porc, lui Elie Wiesel. Iat ce spune acest ticlos de Wiesel sau Weasel (nevstuic) – se pronun cam la fel – pe coperta a patra: „Oricine este interesat de evenimentele care vor marca pentru totdeauna destinul unui popor i setea lui de umanitate (m refer, desigur, la ceea ce, n absena unor cuvinte care s reflecte n mai mare msur adevrul, este numit Holocaust) trebuie s citeasc aceast carte“ (sic). Acest scriitor de doi bani – pardon, defoarte muli bani, dar de mna a doua sau chiar a treia –, propulsat oneros, ca publicist de escrocul de Mauriac, dup cum am artat n studiulPaul Goma are dreptate, nu scap nici un prilej de a face legtura cu holocaustul indiferent de problem. Dar, pentru c este tmpit, nu are cum s nu dea cu „mucii-n fasole“ – ca s m exprim i eu populros ca preedintele Traian Bsescu. ntr-adevr, el este att de prost nct crede, sincer, c dac sionitii au conspirat s-i dea lui Premiul Nobel pentru Pace, ca s fie mai impozant i ca s par mai convingtor n agresiunile sale cu scopul de a scoatect mai muli banide la germani, de la elveieni, de la romni i de la alii, atunci, el chiar ar fi capabil, chiar ar fi detept! Or, dac analizai fraza simpl – e simpl, nu e complex! – din parantez, atunci vedei ct de repede se contrazice, confirmnd proverbul romnesc „Dou vorbe, trei prostii!“ S o analizm: „Ceea ce, n absena unor cuvinte care s reflecte n mai mare msur adevrul, este numit Holocaust“. Altfel spus, „Dac nu avem suficiente cuvinte care s reflecte mai bine adevrul, atunci folosim cuvntul holocaust“. Concluzia:„Cuvntul holocaust nu exprim adevrul, este ambiguu, confuz“. Asta se nelege din fraza din parantez i altceva nu! Ct despre „setea de umanitate“ a poporului evreu, am vzut, mai sus, cum l descrie Israel Shahak. i nc nu am dat dect cteva citate. Dar, ca s vedei cte grozvii mai spune, citii-i cartea, fiindc nu tiu dac vom avea, prea curnd, spaiul disponibil n revist ca s o publicm, n serial, de i ar merita!

Revenind la mizeria lui Radu Ioanid, intenionez s-i fac o analiz mai extins ulterior. Acum, vreau s mai precizez c postfaa este scris de un alt trdtor evreu, Ion Mihai Pacepa, fa de care Justiia romn a fost att de slugarnic de ticloas nct i-a redat gradul de general. De fapt, cred c acest individ nici nu mai triete i altcineva i folosete numele i i ncaseaz bani n contul lui. Iat ce scrie el, n mai multe locuri: „Dup ce am primit azil politic, am informat guvernul Statelor Unite despre acest comer cu carne vie (sic)“. Prin cuvntul „comer“ autorul acestor rndul se refer la tema crii,Rscumprarea evreilor. Dar expresia „comer cu carne vie“ este folosit, n aceast postfa, de cteva ori, ceea ce denot c nu este o scpare din condei. Or, s fii general, poliglot, fost adjunct al Direciei de Informaii Externe, se presupune destul de instruit, i s foloseti expresia „comer cu carne vie“ este absolut descalificant i degradant att la adresa subiecilor – evreii emigrani –, ct i la adresa hrtiei pe care este scris. Pentru c sintagma „comer cu carne vie“ se foloseteexclusiv pentru desemnarea traficului cu prostituate! Dac, aa cum pretinde acest I. M. Pacepa, a folosit aceeai exprimare n informarea ctre guvernul S.U.A. i dac respectivul guvern a luat de bune cele scrise, nseamn c guvernul S.U.A. i merit soarta i c un eveniment ca „9/11“ este explicabil i la fel de meritat – sau, m rog, n lipsa unor „cuvinte care s reflecte n mai mare msur adevrul“, spun i eu, ca Wiesel, c i pate, oricnd, un holocaust.

Oricum, din textul excreiei lui Radu Ioanid se degaj un aer pestilenial, intenia lui fiind s fie ct mai acuzator la adresa Romniei, pentru a o intimida i a-i lua cmai muli bani.

Foamea nesioas de bani a autorilor de literatur holocaustic duce cu gndul la „rechinii“ din economia de pia, care ar face orice ca s ctige bani. Iar cuvntul „rechinii“, cu ghilimele, m duce cu gndul la filmulFlci. Interesant este faptul c titlul filmului, n englez,JAWS, l-a inspirat pe un artist plastic i a fcut o replic a coperii inspirate de filmul respectiv, cu titlulJEWS. Pronunia este cam apropiat. Iar asocierea este, categoric, ntemeiat: autorii sioniti ai literaturii holocaustice nu sunt dect nite „rechinii“ care se nfrupt din „cacavalul secolului“.

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *