LISTA Asociatiilor antiromanesti de sorginte kaghebista, sustinute de Soros prin “centrala” GDS

de Bogdan Mateciuc

Aa cum este ea, cu destule neajunsuri pe care le cunoatem i pe care dorim s le combatem, putem spune c, n comparaie cu alte ri, societatea romneasc e nc una conservatoare, ataat valorilor morale. Acest ataament fa de valori se datoreaz concepiei naturale a romnului despre via; se datoreaz educaiei i normelor sociale mpmntenite i, de obicei, exist un fundament religios pentru aceste valori.

Cu toate astea, exist presiuni externe i interne pentru reconfigurarea acestei societi, aa cum o vedem astzi, dup linii noi, menite s reaeze fundamental ntreaga societate. Aceste noi linii de aranjare sunt de natur umanist secular.

Termenul de umaniste este neltor pentru muli. Muli l asociaz cu omenia i umanitatea, dar lucrurile stau cu totul altfel. Am nvat la coal ce este acela umanism – n perioada Renaterii, gnditorii vremii l-au pus pe Om n centrul filosofiei lor de via, afirmnd centralitatea acestuia n raport cu Dumnezeu. Dac pn atunci Dumnezeu era sursa oricrui sistem valoric, treptate Omul a devenit primordial, substituindu-se oricrei noiuni de Divinitate. Totui, n perioada Renaterii, Dumnezeu nc avea un rol n ordonarea social a vieii.

Astzi nc, filosofia umanist secular l elimin i dorete s-l elimine complet pe Dumnezeu i orice referire la Divinitate din viaa social, din viziunea global asupra vieii i a societii.

Astfel, ntruct umanitii secularizani percep credina i religia ca reprezentnd fundamentul oricror valori morale i sociale afirmate astzi, pentru ei, eradicarea credinei i scoaterea religiei din societate ar nsemna prbuirea ntregului sistem de valori pe care l avem astzi. Iar ei tocmai asta urmresc, demontarea i eliminarea complet a sistemului valoric i social de astzi i nlocuirea lui cu unul nou. Este vorba de o nou societate, o societate n care morala i orice principii nu mai purced de la Dumnezeu, ci sunt fcute de om. Un prim aspect vizibil al acestei viziuni utopice este acela c orice sistem valori creat de om nu poate fi dect unul subiectiv. i, n al doilea rnd, nu poate fi unul singur, pentru c cine, dintre oameni, are dreptul s decid c sistemul lui valori este mai bun dect al meu?

La aceast transformare radical a societii romneti lucreaz mai multe organizaii. Toate mprtesc o viziune umanist asupra vieii, dei multe i disimuleaz filosofia de lucru n spatele unor sloganuri general acceptate, cum ar fi cel al nediscriminrii i al drepturilor omului.

Astfel, s-a nfiinat n anii de dup Lovitura de Stat o serie de asociaii care acioneaz la unison i servesc aceleai idealuri umaniste seculare:

Asociaia pentru Libertatea de Contiin(dedicat luptei mpotriva icoanelor i n general a prezenei lui Dumnezeu n coli, inclusiv n manualele de Biologie)

Liga Pro Europa(condus de Smaranda Enache, activist comunist nfocat pe vremuri, convertit dup Lovitura de Stat din 1989 la valori “europene”)

Societatea Academic Romn(un ONG condus de Alina Mungiu-Pippidi, care nu are nici o legtur nici cu societatea i nici cu Academia Romn; numele este special ales pentru a induce n eroare)

APADOR CH(o asociaie dedicat promovrii valorilor „europene” ale drepturilor omului; ce nseamn pentru ei acestea, tim prea bine)

Asociaia Accept(asociaie a sodomiilor i lesbienelor)

Centrul pentru Resurse Juridice(o anex a asociaiei Accept; toate comunicatele de nuan juridic ale lui Accept sunt semnate i de CRJ)

Romani Criss(teoretic, o asociaie dedicat luptei mpotriva discriminrii iganilor; n fapt, o anex a lui Accept, care ncearc s-i prezinte pe sodomii ca pe nite minoritari etnici, asemenea iganilor, discriminai de majoritate)

Agenia pentru Monitorizarea Presei – ActiveWatch(Cine are nevoie de monitorizarea presei? Pentru cine monitorizeaz aceast asociaia presa i n ce scop?). Ioan T. Morar, fost comediant la grupul Diverstis, este acum „analist” la acest ONG.

Toate aceste asociaii sunt finanate ori de ctre Uniunea European, din fonduri alocate luptei mpotriva discriminrii i drepturilor omului, ori de magnai afiliai unor cercuri de interese transnaionale (Nota RM: SOROS,prin “Centrala”GDS). Iari, idealuri universal acceptate, ns aceste asociaii se folosesc de acestea, amestecndu-le cu „valorile” lor i prezentndu-le publicului i factorilor de decizie spre avizare. Sub aceste dou titluri generale – anti-discriminarea i drepturile omului – se desfoar aciunile acestui mnunchi de asociaii pentru reconfigurarea radical a societii romneti.

Trebuie menionat c n numai civa ani de la cderea comunismului, aceste organizaii strine de spiritul i valorile romnilor au reuit s capete vizibilitate, erijndu-se n voci ale cetenilor. Astzi, reprezentanii lor – Cristian Prvulescu, Renate Weber, Monica Macovei, Alina Mungiu-Pippidi – sunt invitai la radio i televiziune, n show-talkuri n care i desfoar viziunea lor asupra societii, iar canalele media i servesc maselor ca pe nite oracole supreme. Cine sau ce le d dreptul acestor „analiti” s traseze norme sociale pentru un ntreg popor? Din punct de vedere valoric, absolut nimic. Din punct de vedere practic, banii care i finaneaz. Sunt nite impostori care pretind c vorbesc n numele poporului, dar slujesc intereselor altcuiva.

Aceast „societate civil” i-a artat colii cu ocazia dezbaterilor pe marginea celor patru Coduri noi propuse de Ministerul Justiiei. Pentru c nu au avut timp s trag sforile pentru a avea nite Coduri aa cum vor ele, aceste asociaii au trecut la presiuni asupra Guvernului pentru a le retrage din Parlament, sub pretextul necesitii unor dezbateri publice. n realitate nu este vorba de nici o dezbatere „public”, ci de nite aciuni de culise ale acestor impostori pentru a modela Codurile dup viziunea social-politic a strinilor care i finaneaz.

Aceste eforturi ale lor sunt dublate i de aciunile din exterior ale Uniunii Europene. Avem de-a face nu doar cu un import dorit de asociaiile sus-menionate, ci i cu un export iniiat de structuri ale Uniunii Europene, n special de acele comitete i organizaii unionale care sunt controlate, mai mult sau mai puin, de reprezentani ai unor asociaii de orientare similar active la nivel central al Uniunii. ILGA (asociaia internaional a sodomiilor i lesbienelor) este numai un exemplu; aceasta coordoneaz aciunile tuturor asociaiilor de sodomii din rile membre ale Uniunii.

Avem astfel de-a face cu presiuni interne i externe pentru remodelarea societii romneti aa cum o avem astzi. n numele nediscriminrii i al drepturilor omului, noua societate se prefigureaz ca o societate fr repere morale i valorice; o societate n care ciudenia i bizareria au dreptate n faa decenei i a cumptrii; o societate n care toi nebunii i dezaxaii sunt liberi s se manifeste cum doresc, n numele drepturilor omului iar nimeni nu le poate spune nimic, pentru c i-ar discrimina.

Exist ri n care noua societate umanist este deja implementat ntr-o mare msur. Aceste ri ne sunt prezentate noua ca modele de urmat, ca ri avansate, civilizate i democratice. n comparaie cu ele, noi, cei care nc avem repere, suntem primitivi i fundamentaliti. Canada, de exemplu, ar n care un om este condamnat pentru discriminare pentru c public ntr-un ziar un anun cu dou referine din Biblie la adresa homosexualitii, nu poate dect s ne aminteasc nou, romnilor, de vremurile Republicii Populare Romne a lui Gheorghe Gheorghiu Dej, o epoc n care aberantul avea legea de partea lui.

Publicului din Romnia i vine greu s cread c asemenea aberaii, cum ar fi cstoriile ntre dou persoane de acelai sex, ar putea s aib loc i n ara noastr. Dar, oare ci credeau acum zece ani c vor vedea sodomii mbrcai n femei i vopsii ca nite paparude defilnd prin centrul Capitalei? Muli au spus atunci, la momentul dezincriminrii homosexualitii, c lucrurile nu vor ajunge aa departe.

n Germania lui Adolph Hitler, cnd evreilor li s-a spus la nceput c i pate exterminarea, foarte muli au luat avertismentul n serios. Gndind n limitele bunului sim i al moralei LOR, le era greu s-i nchipuie c societatea poate atinge asemenea niveluri de degradare. Foarte puini au crezut, dar majoritatea nu. i au sfrit n lagrele de exterminare.

Privind la acele ri care ne sunt date ca exemplu, se poate vedea c agenda de lucru a asociaiilor anti-valori din Romnia nu a ajuns cu implementarea nici mcar la jumtate. Lipsa de informare i apatia publicului las loc liber aciunilor acestor organizaii. Potopul ideologic anti-valori i anti-cretin va veni peste ei, iar cnd copiii lor vor veni de la coal ndoctrinai cu „valorile” homosexualitii, nu se va mai putea face nimic.

n acest rzboi al valorilor, exist i unele organizaii pro-valori, de orientare cretin, ns n general acestea sunt orientate mai degrab spre interior, nu spre exterior. Ele sunt ocupate cu organizarea de conferine, seminarii i alte aciuni cu caracter nchis, la care sunt invitai s vorbeasc ai lor pentru ai lor, fr a ncerca n vreun fel influenarea publicului general i transmiterea acelor valori n exterior.

Aceste organizaii trebuie s devin contiente de acest rzboi i de faptul c promotorii noii societi, o societate satanic, sunt bine organizai i lucreaz metodic. Ciorile se aud atunci cnd au tcut privighetorile. Vremea aciunii este ACUM. Lucrurile au ajuns deja foarte departe n ru. Noi, cretinii, avem o obligaie i o responsabilitate fa de copiii noti i naintea lui Dumnezeu.

sursa: romaniamurdar

, ,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *