Alianta Familiilor din Romania da jos masca de pe fata “societatii civile” homosexuale

LISTA Asociatiilor antiromanesti de sorginte kaghebista, sustinute de Soros prin “centrala” GDS

de Bogdan Mateciuc

Așa cum este ea, cu destule neajunsuri pe care le cunoaștem și pe care dorim să le combatem, putem spune că, în comparație cu alte țări, societatea românească e încă una conservatoare, atașată valorilor morale. Acest atașament față de valori se datorează concepției naturale a românului despre viață; se datorează educației și normelor sociale împământenite și, de obicei, există un fundament religios pentru aceste valori.

Cu toate astea, există presiuni externe și interne pentru reconfigurarea acestei societăți, așa cum o vedem astăzi, după linii noi, menite să reașeze fundamental întreaga societate. Aceste noi linii de aranjare sunt de natură umanistă seculară.

Termenul de umaniste este înșelător pentru mulți. Mulți îl asociază cu omenia și umanitatea, dar lucrurile stau cu totul altfel. Am învățat la școală ce este acela umanism – în perioada Renașterii, gânditorii vremii l-au pus pe Om în centrul filosofiei lor de viață, afirmând centralitatea acestuia în raport cu Dumnezeu. Dacă până atunci Dumnezeu era sursa oricărui sistem valoric, treptate Omul a devenit primordial, substituindu-se oricărei noțiuni de Divinitate. Totuși, în perioada Renașterii, Dumnezeu încă avea un rol în ordonarea socială a vieții.

Astăzi încă, filosofia umanistă seculară îl elimină și dorește să-l elimine complet pe Dumnezeu și orice referire la Divinitate din viața socială, din viziunea globală asupra vieții și a societății.

Astfel, întrucât umaniștii secularizanți percep credința și religia ca reprezentând fundamentul oricăror valori morale și sociale afirmate astăzi, pentru ei, eradicarea credinței și scoaterea religiei din societate ar însemna prăbușirea întregului sistem de valori pe care îl avem astăzi. Iar ei tocmai asta urmăresc, demontarea și eliminarea completă a sistemului valoric și social de astăzi și înlocuirea lui cu unul nou. Este vorba de o nouă societate, o societate în care morala și orice principii nu mai purced de la Dumnezeu, ci sunt făcute de om. Un prim aspect vizibil al acestei viziuni utopice este acela că orice sistem valori creat de om nu poate fi decât unul subiectiv. Și, în al doilea rând, nu poate fi unul singur, pentru că cine, dintre oameni, are dreptul să decidă că sistemul lui valori este mai bun decât al meu?

La această transformare radicală a societății românești lucrează mai multe organizații. Toate împărtășesc o viziune umanistă asupra vieții, deși multe își disimulează filosofia de lucru în spatele unor sloganuri general acceptate, cum ar fi cel al nediscriminării și al drepturilor omului.

Astfel, s-a înființat în anii de după Lovitura de Stat o serie de asociații care acționează la unison și servesc aceleași idealuri umaniste seculare:

Asociația pentru Libertatea de Conștiință (dedicată luptei împotriva icoanelor și în general a prezenței lui Dumnezeu în școli, inclusiv în manualele de Biologie)

Liga Pro Europa (condusă de Smaranda Enache, activistă comunistă înfocată pe vremuri, convertită după Lovitura de Stat din 1989 la valori “europene”)

Societatea Academică Română (un ONG condus de Alina Mungiu-Pippidi, care nu are nici o legătură nici cu societatea și nici cu Academia Română; numele este special ales pentru a induce în eroare)

APADOR CH (o asociație dedicată promovării valorilor „europene” ale drepturilor omului; ce înseamnă pentru ei acestea, știm prea bine)

Asociația Accept (asociație a sodomiților și lesbienelor)

Centrul pentru Resurse Juridice (o anexă a asociației Accept; toate comunicatele de nuanță juridică ale lui Accept sunt semnate și de CRJ)

Romani Criss (teoretic, o asociație dedicată luptei împotriva discriminării țiganilor; în fapt, o anexă a lui Accept, care încearcă să-i prezinte pe sodomiți ca pe niște minoritari etnici, asemenea țiganilor, discriminați de majoritate)

Agenția pentru Monitorizarea Presei – ActiveWatch (Cine are nevoie de monitorizarea presei? Pentru cine monitorizează această asociația presa și în ce scop?). Ioan T. Morar, fost comediant la grupul Diverstis, este acum „analist” la acest ONG.

Toate aceste asociații sunt finanțate ori de către Uniunea Europeană, din fonduri alocate luptei împotriva discriminării și drepturilor omului, ori de magnați afiliați unor cercuri de interese transnaționale (Nota RM: SOROS, prin “Centrala” GDS). Iarăși, idealuri universal acceptate, însă aceste asociații se folosesc de acestea, amestecându-le cu „valorile” lor și prezentându-le publicului și factorilor de decizie spre avizare. Sub aceste două titluri generale – anti-discriminarea și drepturile omului – se desfășoară acțiunile acestui mănunchi de asociații pentru reconfigurarea radicală a societății românești.

Trebuie menționat că în numai câțiva ani de la căderea comunismului, aceste organizații străine de spiritul și valorile românilor au reușit să capete vizibilitate, erijându-se în voci ale cetățenilor. Astăzi, reprezentanții lor – Cristian Pîrvulescu, Renate Weber, Monica Macovei, Alina Mungiu-Pippidi – sunt invitați la radio și televiziune, în show-talkuri în care își desfășoară viziunea lor asupra societății, iar canalele media îi servesc maselor ca pe niște oracole supreme. Cine sau ce le dă dreptul acestor „analiști” să traseze norme sociale pentru un întreg popor? Din punct de vedere valoric, absolut nimic. Din punct de vedere practic, banii care îi finanțează. Sunt niște impostori care pretind că vorbesc în numele poporului, dar slujesc intereselor altcuiva.

Această „societate civilă” și-a arătat colții cu ocazia dezbaterilor pe marginea celor patru Coduri noi propuse de Ministerul Justiției. Pentru că nu au avut timp să tragă sforile pentru a avea niște Coduri așa cum vor ele, aceste asociații au trecut la presiuni asupra Guvernului pentru a le retrage din Parlament, sub pretextul necesității unor dezbateri publice. În realitate nu este vorba de nici o dezbatere „publică”, ci de niște acțiuni de culise ale acestor impostori pentru a modela Codurile după viziunea social-politică a străinilor care îi finanțează.

Aceste eforturi ale lor sunt dublate și de acțiunile din exterior ale Uniunii Europene. Avem de-a face nu doar cu un import dorit de asociațiile sus-menționate, ci și cu un export inițiat de structuri ale Uniunii Europene, în special de acele comitete și organizații unionale care sunt controlate, mai mult sau mai puțin, de reprezentanți ai unor asociații de orientare similară active la nivel central al Uniunii. ILGA (asociația internațională a sodomiților și lesbienelor) este numai un exemplu; aceasta coordonează acțiunile tuturor asociațiilor de sodomiți din țările membre ale Uniunii.

Avem astfel de-a face cu presiuni interne și externe pentru remodelarea societății românești așa cum o avem astăzi. În numele nediscriminării și al drepturilor omului, noua societate se prefigurează ca o societate fără repere morale și valorice; o societate în care ciudățenia și bizareria au dreptate în fața decenței și a cumpătării; o societate în care toți nebunii și dezaxații sunt liberi să se manifeste cum doresc, în numele drepturilor omului iar nimeni nu le poate spune nimic, pentru că i-ar discrimina.

Există țări în care noua societate umanistă este deja implementată într-o mare măsură. Aceste țări ne sunt prezentate noua ca modele de urmat, ca țări avansate, civilizate și democratice. În comparație cu ele, noi, cei care încă avem repere, suntem primitivi și fundamentaliști. Canada, de exemplu, țară în care un om este condamnat pentru discriminare pentru că publică într-un ziar un anunț cu două referințe din Biblie la adresa homosexualității, nu poate decât să ne amintească nouă, românilor, de vremurile Republicii Populare Romîne a lui Gheorghe Gheorghiu Dej, o epocă în care aberantul avea legea de partea lui.

Publicului din România îi vine greu să creadă că asemenea aberații, cum ar fi căsătoriile între două persoane de același sex, ar putea să aibă loc și în țara noastră. Dar, oare câți credeau acum zece ani că vor vedea sodomiți îmbrăcați în femei și vopsiți ca niște paparude defilând prin centrul Capitalei? Mulți au spus atunci, la momentul dezincriminării homosexualității, că lucrurile nu vor ajunge așa departe.

În Germania lui Adolph Hitler, când evreilor li s-a spus la început că îi paște exterminarea, foarte mulți au luat avertismentul în serios. Gândind în limitele bunului simț și al moralei LOR, le era greu să-și închipuie că societatea poate atinge asemenea niveluri de degradare. Foarte puțini au crezut, dar majoritatea nu. Și au sfârșit în lagărele de exterminare.

Privind la acele țări care ne sunt date ca exemplu, se poate vedea că agenda de lucru a asociațiilor anti-valori din România nu a ajuns cu implementarea nici măcar la jumătate. Lipsa de informare și apatia publicului lasă loc liber acțiunilor acestor organizații. Potopul ideologic anti-valori și anti-creștin va veni peste ei, iar când copiii lor vor veni de la școală îndoctrinați cu „valorile” homosexualității, nu se va mai putea face nimic.

În acest război al valorilor, există și unele organizații pro-valori, de orientare creștină, însă în general acestea sunt orientate mai degrabă spre interior, nu spre exterior. Ele sunt ocupate cu organizarea de conferințe, seminarii și alte acțiuni cu caracter închis, la care sunt invitați să vorbească ai lor pentru ai lor, fără a încerca în vreun fel influențarea publicului general și transmiterea acelor valori în exterior.

Aceste organizații trebuie să devină conștiente de acest război și de faptul că promotorii noii societăți, o societate satanică, sunt bine organizați și lucrează metodic. Ciorile se aud atunci când au tăcut privighetorile. Vremea acțiunii este ACUM. Lucrurile au ajuns deja foarte departe în rău. Noi, creștinii, avem o obligație și o responsabilitate față de copiii noști și înaintea lui Dumnezeu.

sursa: romaniamurdară

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *