1.            Nu este căsătorie

Dacă numim ceva căsătorie, aceasta nu înseamnă că acel lucru este căsătorie. Căsătoria a fost, dintotdeauna, un acord între un bărbat și o femeie, acord care, prin natura sa, este rânduit către procrearea și educarea copiilor și unitatea și bunăstarea soților.

Cei ce promovează căsătoria între persoane de același sex propun ceva cu totul diferit. Ei propun unirea dintre doi bărbați sau două femei. Acest lucru neagă diferențele biologice, fiziologice și psihologice, care sunt evidente, între bărbați și femei, diferențe care își află completarea în căsătorie. De asemenea, ei neagă scopul principal, specific, al căsătoriei: perpetuarea rasei umane și creșterea copiilor. Două lucruri care sunt total diferite nu pot fi considerate ca fiind unul și același lucru.

2.            încalcă legea naturală

Comportamentul homosexual nu este înnăscut. Pentru a obține susținere, activiștii homosexuali exploatează mitul existenței unei gene gay; în consecință, comportamentul homosexual ar fi inevitabil și de neschimbat. Studii cărora mijloacele de comunicare în masă le-au făcut reclamă și care dau impresia că ar exista o genă gay nu au fost confirmate de comunitatea științifică și înșiși cercetătorii au declarat că studiile lor nu sunt concludente. Dovezile disponibile în prezent sugerează că identitatea sexuală este determinată de influențe de mediu, familie și factori personali. Căsătoria nu este un contract social între două ființe umane. Este o relație care își are rădăcinile în natura umană și, în consecință, este guvernată de legea naturală.

Preceptul cel mai elementar al legii naturale este că binele trebuie făcut și urmărit, iar răul trebuie evitat. Prin rațiunea sa naturală, omul poate să-și dea seama de ceea ce este bine sau rău din punct de vedere moral. În consecință, poate să cunoască finalitatea sau scopul fiecărui act al său și să-și dea seama că, din punct de vedere moral, este rău să transforme mijloacele care îl ajută să îndeplinească un act în scopul acelui act.

Orice situație care instituționalizează ocolirea prin înșelăciune a scopului actului sexual încalcă legea naturală și norma obiectivă a moralității.

Având în vedere că își are rădăcina în natura umană, legea naturală este universală și neschimbătoare. Ea se aplică întregii rase umane, în mod egal. Sfântul Pavel afirmă, în epistola sa către romani, că legea naturală este înscrisă în inima fiecărui om (Romani 2:14-15).

3.            Ii refuză copilului fie un tată, fie o mamă

Literalmente, sute de studii arată că este în interesul suprem al copilului să fie crescut de tatăl și de mama sa, părinții lui naturali. Am învățat, văzând urmările divorțului, că guvernul nu poate să creeze niciodată suficiente programe sociale care să compenseze lipsa mamei sau a tatălui. Situația nefericită a acestor copii ar deveni normă pentru toți copiii crescuți de două persoane de același sex. Un copil aflat într-o astfel de căsătorie va fi întotdeauna lipsit fie de mama naturală, fie de tatăl natural. Va fi crescut de o parte care nu are nici o legătură de sânge cu el. Va fi întotdeauna lipsit de un model a ceea ce înseamnă să fi mamă sau tată. Căsătoria între părinți de același sex ignoră interesul copilului.

4.            Validează și promovează homosexualitatea ca stil de viață

În numele „familiei”, căsătoria între parteneri de același sex servește la validarea nu numai a unor asemenea uniuni, dar și a modului de viață homosexual în totalitatea sa, în toate variantele sale bisexuale și transsexuale.

Legile civile sunt principii care dau structură vieții omului în societate. În această calitate, ele joacă un rol foarte important și, uneori, decisiv în influențarea șabloanelor de gândire și comportament. Ele modelează viața societății în plan exterior, dar, de asemenea, modifică profund percepția tuturor și evaluarea modului de comportare.

Recunoașterea legală a căsătoriei între parteneri de același sex ar crea, în mod evident, confuzie în privința anumitor valori morale fundamentale, ar scădea valoarea căsătoriei tradiționale și ar slăbi moralitatea publică.

5.            Ar transforma un rău moral într-un drept civil

Activiștii homosexuali prezintă argumentul în favoarea căsătoriei între persoane de același sex ca pe o problemă de drepturi civile, asemănătoare cu lupta pentru egalitate rasială din perioada anilor 1960. Acest argument este fals.

În primul rând, comportamentul sexual și rasa sunt realități diferite prin esența lor. Un bărbat și o femeie care doresc să se căsătorească pot să fie diferiți în privința caracteristicilor lor: unul poate să fie negru și celălalt alb; unul poate să fie bogat și celalalt sărac; sau unul înalt și celălalt scund. Nici una dintre aceste diferențe nu constituie un obstacol insurmontabil în calea căsătoriei. Cele două persoane continuă să fie un bărbat și o femeie și, astfel, cerințele naturii sunt respectate. Căsătoria între două persoane de același sex se opune naturii. Două persoane de același sex, indiferent de rasa, averea, poziția, educația sau faima lor, nu vor fi niciodată capabile să se căsătorească, din cauza unei imposibilități biologice de netrecut.

În al doilea rând, trăsăturile rasiale moștenite și care nu pot fi schimbate nu pot fi comparate cu un comportament care nu este genetic și care poate fi schimbat. Pur și simplu, nu există o analogie între căsătoria între un bărbat și o femeie de rase diferite și căsătoria între două persoane de același sex.

6.            Nu creează o familie, ci o uniune care e inerent sterilă

Căsătoria tradițională este de obicei atât de fecundă încât cei care ar dori să-i împiedice scopul trebuie să înșele natura pentru a împiedica nașterea de copii, folosind contracepția. Această căsătorie tinde în mod natural să creeze familii.

În opoziție cu aceasta, căsătoria între persoane de același sex este sterilă. Dacă „soții” vor un copil, ei trebuie să ocolească natura folosind mijloace artificiale sau un înlocuitor. Tendința naturală a unei astfel de însoțiri nu este să creeze familii.

De aceea, nu putem să numim căsătorie uniunea dintre persoane de același sex și să-i acordăm drepturile sociale rezervate adevăratei căsătorii.

7.            Anulează scopul statului de a acorda drepturi sociale căsătoriei

Unul dintre motivele principale pentru care statul acorda căsătoriei numeroase drepturi sociale este acela că, prin însăși natura și configurația ei, căsătoria creează condițiile normale pentru o atmosferă stabilă, afectuoasă și morală benefică creșterii copiilor – toți rezultat al afecțiunii reciproce dintre părinți. Aceasta ajută la perpetuarea și întărirea societății, în interesul evident al statului. Căsătoria homosexuală nu oferă astfel de condiții. Scopul ei principal, vorbind în mod obiectiv, este satisfacția personală a două persoane a căror uniune este sterilă prin natura sa. De aceea, nu are dreptul la protecția pe care statul o acordă căsătoriei.

8.            Impune acceptarea de către întreaga societate

Prin legalizarea căsătoriei, statul devine promotorul oficial și activ al acesteia. Statul le cere oficialităților publice să oficieze noile ceremonii civile, ordonă școlilor să le predea copiilor „normalitatea” acestei căsătorii și pedepsește pe orice funcționar public care își exprimă dezaprobarea.

În sfera privată, părinții care obiectează își vor vedea copiii expuși mai mult ca niciodată acestei noi „moralități”, firmele care oferă servicii pentru nunți vor fi forțate să le pună la dispoziția uniunilor de același sex iar proprietarii care închiriază apartamente vor trebui să accepte cupluri de același sex drept chiriași. În caz contrar, toți vor fi acționați în instanță pentru discriminare. Unele dintre aceste lucruri deja se petrec în unele țări1. În anul 2005, compania Tarom a fost amendată de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării pentru că nu a acordat avantajele unei oferte de Ziua Îndrăgostiților unei perechi de homosexuali.

În Marea Britanie, activiștii homosexuali solicită deja guvernului să forțeze bisericile să oficieze căsătorii homosexuale (informație actualizată în noiembrie 2011).

În orice situație în care căsătoria interferează cu societatea, statul va pretinde ca toți cetățenii să-și trădeze conștiința, trecând cu vederea, prin tăcere sau prin faptă, un atac la adresa ordinii naturale și a moralității creștine.

Doi homosexuali din Marea Britanie au dat în judecată pe proprietarii creștini ai unui motel care au refuzat să le închirieze o cameră (http://www.lifesitenews.com/news/two-more-gay-men-sue-owner-of-another-uk-christian-bed-breakfast).

9.            Legalizarea căsătoriilor homosexuale deschide ușa legalizării altor comportamente aberante

Aceleași argumente folosite pentru a justifica recunoașterea căsătoriei între persoane de același sex pot fi folosite pentru a justifica protecția legală pentru orice practici sexuale sau forme de căsătorie unde există consens. Dacă definiția heterosexuală a căsătoriei este abandonată, vor rămâne foarte puține motive pentru care să se refuze statutul de căsătorie în cazul poligamiei, al relațiilor incestuoase sau pedofile, sau al oricărui alt mod de „legătura de iubire” pe care ar alege-o unii. În unele țări occidentale, există deja un curent în favoarea normalizării pedofiliei, curent care urmează o cale asemănătoare pentru legitimizare ca și în cazul homosexualității. Includerea uniunii homosexuale în definiția căsătoriei nu numai că va degrada această instituție care a durat de-a lungul vremurilor, dar o va și goli de conținut.

10.         Este o insultă la adresa lui Dumnezeu

Acesta este motivul cel mai important. Ori de câte ori este încălcată ordinea morală naturală stabilită de Dumnezeu, persoana păcătuiește și îl insultă pe Dumnezeu. Este exact ceea ce face căsătoria între persoane de același sex. În consecință, oricine declară că îl iubește pe Dumnezeu trebuie să i se opună.

Căsătoria nu este creația nici unui stat, ci ea a fost instituită de Dumnezeu în Rai, pentru primii oameni, Adam și Eva. Așa cum citim în Facerea 1:27-28: „A făcut Dumnezeu pe om după chipul Său; după chipul lui Dumnezeu l-a făcut; a făcut bărbat și femeie. Și Dumnezeu i-a binecuvântat, zicând: ‘Creșteți și vă înmulțiți și umpleți pământul și-l supuneți’.”

Același lucru a fost propovăduit și de Mântuitorul nostru, Domnul Iisus Hristos: „De la începutul făpturii, bărbat și femeie i-a făcut Dumnezeu. De aceea va lăsa omul pe tatăl sau și pe mama sa și se va lipi de femeia sa.” (Marcu 10:6-7)

Cartea Facerii ne învață, de asemenea, cum Dumnezeu a pedepsit Sodoma și Gomora pentru păcatul homosexualității: „Atunci Domnul a slobozit peste Sodoma și Gomora ploaie de pucioasă și foc din cer de la Domnul. Și a stricat cetățile acestea, toate împrejurimile lor, pe toți locuitorii cetăților și toate plantele ținutului aceluia.” (Facerea 19:24-25)

O poziție principială, nu una personală

Scriind acest material, nu avem nici o intenție să atacăm sau să denigrăm pe cineva. Faptul că cineva se opune căsătoriei între persoane de același sex nu înseamnă că este habotnică sau extremistă. Nu trebuie să se pună semnul egal între refuzul de a accepta homosexualitatea și ostilitatea la adresa persoanelor homosexuale. Putem să ne opunem comportamentului unei persoane și, în același timp, să acceptăm persoana. Toate persoanele merită să fie respectate, dar anumite comportamente nu trebuie încurajate.

În calitate de creștini, avem compasiune și ne rugăm pentru cei ce se luptă cu ispita și păcatul homosexualității. Ne rugăm pentru cei care cad în acest păcat din cauza slăbiciunii omenești, pentru ca Dumnezeu să-i ajute cu harul Său.

Observăm diferențele care există între aceste persoane care se luptă cu slăbiciunea lor și care încearcă să o învingă și cei care transformă păcatul într-un motiv de mândrie și încearcă să impună stilul lor de viață asupra restului societății, în opoziție cu legea naturală.

Afirmăm adevărul despre homosexualitate, despre soluțiile care există pentru cei ce vor să elimine atracțiile homosexuale din viața lor (www.homosexualitate.ro) și facem aceasta în baza drepturile noastre constituționale la libertatea de exprimare, fără a ține cont de etichetele pe care ni le-ar putea pune cei ce au o altă opinie asupra acestor lucruri.

Ne opunem argumentelor cu argumente. Argumentelor în favoarea homosexualității și căsătoriei între persoane de același sex le răspundem cu argumente bazate pe bunul simț, pe legea naturală și pe învățătura creștină.

Viitorul aparține acelor persoane și societăți care sunt profund angajate în favoarea ideilor ancorate în natura umană: bărbații și femeile nu sunt elemente permutabile, sexul are un rost care depășește plăcerea imediată, societatea are nevoie de copii, copiii au nevoie de mame și de tați, căsătoria este un cuvânt pentru modul în care ne unim, bărbați și femei, pentru a face din viitor o realitate.

 Un material alcătuit de Alianța Familiilor din România. O asociație pentru familii adevărate și puternice.

www.alianta-familiilor.ro www.homosexualitate.ro

CategoryUncategorized
Tags
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer

                

Shares