Pe 25 ianuarie, de ziua internațional a comemorrii victimelor holocaustului, Papa Benedict XVI a simțit și el nevoia – mpins din urm de trendul planetar al vaietelor jidnești – s se lanseze și el ntr-un mesaj lacrimogen de culpabilizare a creștinilor de pe ntregul mapamond – pentru suferințele hiperbolizate ale evreilor uciși n cel de-al Doilea Rzboi Mondial.

Nu insist asupra discursului “correct politic” al Papei, traducerea acestuia o puteți citi subtitrat n acest video:

Ceea ce s-a petrecut ns dup acest discurs, merit comentat, cci mesajul Proniei Cerești – a fost la vedere, pentru toți cei care “au avut ochi s vad” și nțelepciune s nțeleag.

Ce s-a petrecut n fapt: dup discurs, Papa a lansat de la fereastr mai mulți porumbei, ca simbol al pcii. Ultimul dintre porumbei a fost atacat de ctre un pescruș, și a scpat cu viaț doar pentru c s-a refugiat printre pilonii de la baza cldirii pontificale.

Cei pentru care viața este supus hazardului, nefiind dect un șir de ntmplri neprevzute și fr nici o legtur unele cu altele, vor spune c totul a fost o ntmplare amuzant, comic chiar – mai puțin vesel ns pentru bietul porumbel, și cu asta se vor ridica (dup ce s-au mpiedicat de Adevr) și vor merge netulburați, mai departe.

Pentru Credincios ns, care vede n manifestarea fenomenal a vieții și a universului, pretutindeni și clip de clip, manifestarea Voinței Atotputernice a lui Dumnezeu – evenimentul respectiv nu este ntmpltor, ci este n conformitate cu cuvintele profetice ale Mntuitorului nostru Iisus Hristos (cci Iisus a spus: Matei 10:29-31: Nu se vnd oare dou vrbii la un ban? Totuși nici una dintre ele nu cade pe pmnt fr voia Tatlui vostru.)

Tlcuind semnificația evenimentului (eliberarea porumbelului fiind considerat drept “simbolic” chiar de ctre Pap !!!), putem spune c aceast comemorare internațional anual a Holocaustului evreiesc are rolul și scopul unei culpabilizri colective a creștinilor și a creștintții. Ea trebuie s ne inoculeze insidios, sentimentul de vinovție pentru suferințele evreilor – chiar fr legtur cu tristele evenimente istorice (cci n cel de-al doilea rzboi mondial au suferit și alte popoare, nu doar evreii).

Cu alte cuvinte, scopul comemorrilor Holocaustului este acela de a ne “ncleca” psihologic pe noi, creștinii – fapt ce nu constituie dect un prilej de inversare a paradigmei imagologice a “poporului ales” care – așa cum l-a artat și numele (vezi capitolul biblic Lupta lui Iacov cu ngerul) este “cel care lupt mpotriva lui Dumnezeu” – tlcuirea cuvntului Israel (Facerea 32: 24-28).

Din punct de vedere istoric, evreii poart vinovția colectiv a vrsrii sngelui Sfnt al Mntuitorului Iisus Hristos (ci tot poporul iudeu a rspuns si a zis: “Sangele Lui asupra noastra si asupra copiilor nostri!” Atunci le-a eliberat pe Varava, iar pe Iisus L-a biciuit si L-a dat sa fie rastignit (Mt. 27, 17-26).) ns recent, ei au reușit s rstoarne aceast percepție, incriminnd creștintatea și culpabiliznd-o – pentru a-și face uitat n fața Istoriei propria vinovție – care nu se limiteaz la crucificarea Mntuitorului – ci a continuat de-a lungul istoriei cu multe alte agresiuni (dovezi ale urii istorice evreiești la adresa creștinismului și a creștinilor) dintre care le enumr pe cele mai recente: paternitatea comunismului și susținerea mascat a islamizrii Europei – ca factor de distrugere al civilizației creștine.

Din aceast perspectiv, se cuvine s analizm mesajul Papal prilejuit de vicrelile holocaustologilor, ca pe un mesaj direct anti-creștin, ce vine s culpabilizeze ntreaga creștintate – ngenunchind-o n fața poporului lui Israel.

Aceast agresiune la adresa creștintții – vizibil pentru cei atenți – a fost revelat tuturor prin scena agresrii porumbelului creștintții de ctre pescruș.

De ce un pescruș, ne putem ntreba ? Nu mai exist ulii, acvile și alte rpitoare la Roma ? Pronia Cereasc a vrut astfel s dezvluie oamenilor c nu oricine, ci pescrușul este cel ce atac porumbelul, simbolul modern al pcii. Atacul pescrușului asupra unui porumbel poate prea ciudat pentru unii. Pescrușul este o pasre acvatic, ce se hrnește ndeosebi cu pește. ns, nu trebuie uitat c peștele a fost simbolul hristic folosit de primii creștini, ulterior locul su fiind luat de porumbel, ca simbol al Duhului Sfnt (vezi scena Botezului Domnului), dar și al nevinovției, puritții și pcii. Faptul c pescrușul ce era dușmanul nempcat al peștelui (simbolul lui Hristos) atac astzi porumbelul – dezvluie o cutremurtoare continuitate a urii nempcate pe care jidnimea satanic o are la adresa creștinilor, urmrind distrugerea acestora.

Trebuie spus totuși c porumbelul a scpat de atacul furibund al pescrușului, “pentru c s-a refugiat printre pilonii de la baza cldirii pontificale”. Acesta este un alt mesaj al Divinitții, și anume nu exist scpare pentru creștini IAR MESAJUL ESTE ADRESAT N SPECIAL CATOLICILOR ! – n fața atacurilor și rutților diavolești – dect prin ntoarcerea la temelia Bisericii lui Hristos – care nu este și nu poate fi dect Ortodoxia.

Mihai Rapcea

, , , , , ,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *