NASA, șocată de craterele de pe șoselele României: “Cum am putut rata așa o ploaie de meteoriți?”

meteoriti_sosele

Cazul meteoritului prăbușit în Rusia a fost eclipsat de o descoperire recentă care ar putea revoluționa astronomia, anunță un comunicat NASA. Potrivit agenției spațiale, o echipă de cercetători care tranzita România ar fi descoperit, din întâmplare, urmele celei mai mari ploi de meteoriți din istorie, un fenomen cu atât mai bizar cu cât pare să se manifeste periodic și să afecteze cu precădere șoselele.

Am rămas uimit de numărul craterelor de pe drumurile din România”, susține unul dintre astronomi. “Milioane, poate zeci de milioane de meteoriți par a fi căzut aici destul de recent, probabil în ultimele două decenii, cu toate că telescoapele noastre nu au înregistrat niciun astfel de eveniment. Localnicii le spun craterelor ‘gropi’, neputând oferi nici ei o altă explicație pentru apariția lor. Oricum, asteroidul de la Celiabinsk e o nimica toată pe lângă ce s-a întâmplat aici.

Experții NASA susțin că ar fi fost contactați, la doar câteva ore de la marea descoperire, de reprezentanți ai Ministerului Transporturilor. “Păreau foarte bucuroși. Ne-au rugat să le dăm în scris că acele cratere sunt provocate în mod recurent de o ploaie de meteoriți și, deci, nu se poate face nimic în privința lor.”

Iliescu, speriat de pericolul meteoriților: La dinozauri nu se gândește nimeni?

ion_iliescu_pericol_dinozauriFostul președinte Ion Iliescu s-a declarat extrem de speriat de căderea meteoritului în Rusia, observând că autoritățile de la București ignoră complet fenomenul.

“Nu vă gândiți că mai sunt și dinozauri la noi în țară? Un meteorit mai mare ar putea provoca dispariția dinozaurilor, sau cel puțin a celor mai în vârstă și mai vulnerabili”, susține Ion Iliescu.

Fostul șef de stat declară că a urmărit îngrozit căderea meteoritului în Rusia și l-a sunat imediat pe Gorbaciov să vadă dacă e în regulă.

Iliescu consideră necesară alocarea unor fonduri de la buget pentru detectarea din timp a meteoriților periculoși și distrugerea acestora, sau cel puțin alertarea dinozaurilor din vechea gardă.

“Sunt convins că și Vadim Tudor sau Adrian Severin sunt de aceeași părere. Ar trebui să ne sune cineva, măcar. Să știm, să plecăm imediat la ambasada Cubei, sau măcar a Iranului. Acest pericol nu trebuie ignorat”, a mai declarat Iliescu.

Sursa: timesnewroman.ro