Un proiect al studen■ilor Sarah Zelinski, Kayla Hatzel ║i Dylan Lambi-Raine de la Universitatea din
Saskatchewan, Canada, aratŃ modul ridicol ║i fals ţn care media ║i publicitatea prezintŃ rolul sexelor ţn
societate. Materialul video a fost creat pentru cursul “Women and Gender Studies”.

Cum ar arŃta publicitatea dacŃ locul femeilor din reclame pline de stereotipuri sexiste ar fi luat de bŃrba■i? O ţntrebare la care studen■ii canadieni au ţncercat sŃ rŃspundŃ, cu scopul de a demonstra cÔt de multŃ influen■Ń exercitŃ media ║i publicitatea asupra noastrŃ. ╬n reclame, ţn general, femeile au fost ║i sunt, ţncŃ, prezentate drept inferioare ║i subordonate bŃrba■ilor ori reduse la nivel de obiecte sexuale pentru a vinde un produs. Datele statistice utilizate pentru material se referŃ la Canada, dar situa■ia nu diferŃ prea mult nici ţn alte ■Ńri. „Companiile de publicitate cheltuiesc peste 5 miliarde de dolari pe an ca sŃ vŃ spunŃ cum sŃ gÔndi■i. Fi■i critici ║i nu vŃ lŃsa■i manipula■i de media!”, astfel sunŃ concluzia proiectului pe care ţl pute■i urmŃri mai jos.

SursaGoodávia totb.ro

Foto: capturŃ YouTube

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

┬ę 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer

                

Shares