Un proiect al studenilor Sarah Zelinski, Kayla Hatzel i Dylan Lambi-Raine de la Universitatea din
Saskatchewan, Canada, arat modul ridicol i fals n care media i publicitatea prezint rolul sexelor n
societate. Materialul video a fost creat pentru cursul “Women and Gender Studies”.

Cum ar arta publicitatea dac locul femeilor din reclame pline de stereotipuri sexiste ar fi luat de brbai? O ntrebare la care studenii canadieni au ncercat s rspund, cu scopul de a demonstra ct de mult influen exercit media i publicitatea asupra noastr. n reclame, n general, femeile au fost i sunt, nc, prezentate drept inferioare i subordonate brbailor ori reduse la nivel de obiecte sexuale pentru a vinde un produs. Datele statistice utilizate pentru material se refer la Canada, dar situaia nu difer prea mult nici n alte ri. „Companiile de publicitate cheltuiesc peste 5 miliarde de dolari pe an ca s v spun cum s gndii. Fii critici i nu v lsai manipulai de media!”, astfel sun concluzia proiectului pe care l putei urmri mai jos.

Sursa:Goodvia totb.ro

Foto: captur YouTube

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *