Dacă rolul sexelor ar fi inversat in reclame ?!

Un proiect al studenților Sarah Zelinski, Kayla Hatzel și Dylan Lambi-Raine de la Universitatea din
Saskatchewan, Canada, arată modul ridicol și fals în care media și publicitatea prezintă rolul sexelor în
societate. Materialul video a fost creat pentru cursul “Women and Gender Studies”.

Cum ar arăta publicitatea dacă locul femeilor din reclame pline de stereotipuri sexiste ar fi luat de bărbați? O întrebare la care studenții canadieni au încercat să răspundă, cu scopul de a demonstra cât de multă influență exercită media și publicitatea asupra noastră. În reclame, în general, femeile au fost și sunt, încă, prezentate drept inferioare și subordonate bărbaților ori reduse la nivel de obiecte sexuale pentru a vinde un produs. Datele statistice utilizate pentru material se referă la Canada, dar situația nu diferă prea mult nici în alte țări. „Companiile de publicitate cheltuiesc peste 5 miliarde de dolari pe an ca să vă spună cum să gândiți. Fiți critici și nu vă lăsați manipulați de media!”, astfel sună concluzia proiectului pe care îl puteți urmări mai jos.

SursaGood via totb.ro

Foto: captură YouTube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *