Știu c mulți așteapt opinia mea pe tema dosarului penal n care Gregorian Bivolaru a fost condamnat definitv la 6 ani de nchisoare, și mi-au pus deja o mulțime de ntrebri, la comentarii, pe mail sau la telefon: l afecteaz cu ceva aceast condamnare ? Este ea executorie n alte țri dect Romnia ? E cumva n pericol s piard azilul politic din cauza acestei condamnri ? Se mai poate ntoarce Gregorian Bivolaru n țar ? Are vreo șans la CEDO ? și multe alte ntrebri.

Toat situația este cumva hilar, și este ilustrarea perfect a proverbului romnesc: Cinele moare de drum lung, și prostul – de grija altuia.

Fanii sau dușmanii lui Gregorian Bivolaru sunt precum fanii unei echipe de fotbal, care se ntristeaz sau se bucur de rezultatul echipei favorite/dușmnite, sau se rzboiesc unii cu alții datorit rivalitților de pe teren, ns fanii respectivi nu au nimic de cștigat de pe urma acestor rivalitți. Nu cștig cot la cot cu fotbaliștii salarii de milioane, ba dimpotriv, adun doar belele, amenzi și dușmnii.

Similar vorbind, pe Gregorian Bivolaru l doare la basc de condamnarea din Romnia, iar comportamnetul lui o dovedește. și vede n continuare de pasiunile lui neo-tantrice, n același stil pe care l cunoaștem cu toții, chemnd la el fete și femei de toate vrstele (cum a fost și n trecut – unele dintre ele fiind minore), pentru “fuziuni amoroase inițiatice” – adic tocmai ceea ce i se reproșeaz de ctre societate – motivul pentru care a fost condamnat, iar fanii/dușmanii se uit ca proștii la el cum și vede de treab n vreme ce ei nu au nimic de cștigat, ba chiar dimpotriv au pierdut ani de zile din viaț – fie meditnd/rugndu-se pentru salvarea lui GB, fie pierznd timpul pe forumuri pe tema asta.

n tot timpul sta, GB duce o viaț de nabab, bani grl – c industria sexului este bnoas, cu toate femeile pe care și le poate dori. Pi, crui brbat nu i-ar surde s primeasc zilnic, frumos aranjate, cataloage cu pozele a sute de tinere, cum ar primi unii reviste cu femei – și s și aleag pe care s o “comande” pentru o partid de amor pentru sptmna urmtoare !? Cu adevrat, unii triesc paradisul pe Pmnt ! n vremea asta, ziarele toac și ele pe un subiect de scandal și ncaseaz biștari. Doar publicul, fraier, rmne cu senzaționalul.

Al dracului domn’ Mitic! – ar zice Caragiale, zmbind șugubț. Și pentru c nu l-am gsit pe Caragiale, am gsit de cuviinț s postm o poz primit de la un cititor 🙂

hi

Evident, chestia cu condamnarea nu i e chiar indiferent lui GB, pentru c ncepe s piard ncrederea cursanților yoga de la MISA – ceea ce afecteaz pe viitor fluxurile de caSHcaval și subțierea revistei cu poze mai sus pomenite. Acesta este și motivul pentru care a trimis-o pe Camelia Chișc (actualmente Dumitru, dup cstorie – cci și vip-urile de la MISA se cstoresc, nu ? ns n particular, s nu se ia turma dup ele și s se strice frumusețe de mișcare schiritual) pe la toți anii de curs de yoga din București, s le vorbeasc despre ct de nevinovat este GB și ct de nedreapt este hotrrea judectorilor.

Argumentul fundamental al aprrii avocatei Camelia Dumitru este c “nu exist victim” – și atunci, pentru ce au condamnat judectorii cei ri buntate de maiestru ?

O astfel de aprare din partea unei persoane calificate (avocat) care are (sau ar trebui s aib) cunoștințele juridice referitoare la infracțiunile pentru care a fost condamnat GB, denot fie o ignoranț cras n materie (greu de acceptat), fie – mai plauzibil, o ncercare penibil de manipulare grosolan a cursanților.

Cci legea și statul ocrotesc n principal anumite valori general protejate de lege și abia apoi persoanele individuale ce au suferit un prejudiciu n urma unei infracțiuni. Iar despre valorile clcate n picioare de GB putem vorbi pe larg: familia, dreptul la o dezvoltare normal a unor minore, etc.

Cu alte cuvinte, se aplic ceea ce mai demult recunoșteau chiar romanii, iar GB repeta cu emfaz: Quod licet ovis, non licet bovis. Adic – ceea ce i este permis taurului, nu i este permis boului. Din spatele acestei expresii latinești transpreau aroganța celui ce se credea deasupra moralei publice și care se credea capabil s ncalce normele generale de conduit n materie de sexualitate, fr s suporte consecințele.

A fi taur – n concepția latinilor, nu presupunea doar o virilitate ieșit din comun (spre deosebire de bou, care era emasculat/castrat – deci incapabil de performanțele sexuale ale taurului). Taurul era și vehiculul (simbolul) lui Zeus, suveranul zeilor și dețintorul unor puteri mistice pe msur.

Sunt celebre aventurile (uneori scandaloase din punct de vedere moral) ale lui Zeus, cunoscut n mitologie drept un mare pofticios la femei, sub diverse forme (cioban, strin chipeș, sosia soțului femeii seduse, etc.), care se ncheiau ns cu o acceptare din partea societții – datorit capacitților magice ale zeului.

Cam același lucru este reținut și n tantrismul tradițional: spuneam ntr-un articol anterior, cu IntenseLight, c “… in lucrarea „The Inner Kalacakratantra. A Buddhist Tantric View of the Individual”, unde este abordat capitolul doi din Kalacakratantra si comentariul lui Vimalaprabha la acesta:Incepatorul in practica tantrica este sfatuit … sa aiba relatii sexuale in deplin acord cu obiceiurile tarii sale, pana ce atinge mantra siddhi sau gnosis-siddhi, si prin urmare devine un yoghin tantric.

Traditia tantrica ofera mai multe motive pentru care incepatorul in tantrism nu ar trebui sa incalce obiceiurile tarii sale si a grupului social (din care face parte), atat timp cat nu a dobandit inca siddhis-urile mentionate mai sus. In primul rand, daca incepatorul tantric, care nu a atins aceste siddhisuri, consuma hrana unui animal care reprezinta zeitatea tutelara a familiei sale si prin urmare ofenseaza respectiva zeitate, facand-o sa aduca nenorociri asupra familiei lui, el nu va putea sa isi protejeze familia in fata acestei calamitati.

In mod similar, daca un incepator pe calea tantrica, violeaza obiceiurile tarii sale, consumand carnea unor animale care reprezinta zeitatea tutelara a altor familii, si, avand relatii sexuale cu caste prohibite, va fi hartuit/tracasat de oamenii pe care ii va ofensa in acest mod, din moment ce ii lipsesc siddhis-urile si realizarile unui yoghin.

Cu toate acestea, odata ce un adept tantric dobandeste mantra-siddhi sau gnosis – siddhi (jruma-siddhi), i se permite sa manance, sa bea si sa aiba relatii sexuale nu doar in conformitate cu obiceiurile tarii sale si a clasei sale sociale, ci oricum isi doreste, deoarece a transcens distinctia dintre ceea ce este permis si ceea ce este prohibit, dintre potrivit si nepotrivit, si nimeni nu mai este capabil sa protesteze sau sa il hartuiasca/tracaseze”

Ei bine, exact asta nu a dovedit Gregorian Bivolaru: siddhis-urile care s i permit libertatea n domeniul sexual pe care și-o revendic.

Dac – s zicem, Gregorian Bivolaru ar fi manifestat cea mai mic putere paranormal faț de judectori sau societatea romneasc n general, scandalurile sexuale ar fi trecut n plan secund. Ia s i fi aprut “completului negru” n faț, n sala de judecat, cu martori, ziariști și toate cele, materializat n carne și oase, s spun doar dou vorbe: sunt nevinovat ! și apoi s dispar, s vezi cum s-ar fi cltinat ncredrea judectorilor n justețea condamnrii. Sau mcar s le fi aprut celor 3 judectori (eventual și procurorului de ședinț) simultan n vis lucid, 3 nopți la rnd, pledndu-și nevinovția, și tot era o chestie neobișnuit.

Nu avem nimic din toate astea. Ce avem n schimb ? Exact modul de acțiune al mult-blamatei masonerii. Mai nti au ncercat s i cumpere cu bani. Dac au vazut c la acest nivel nu se poate acționa de maniera n care au cștigat la instanțele inferioare, au nceput cu amenințrile și ncercrile de intimidare la adresa judectorilor: mitinguri, articole denigratoare la persoana acestora, și n final chiar scrisori “anonime” de amenințare.

Apoi, ce maestru este acela care are nevoie disperat de rugciunile/invocațiile colective ale elevilor si ? Nu cumva treburile stteau invers la origini, el fiind acela care trebuia s i salveze pe ei ?

Treburile vor merge la fel n continuare, dup tipicul Cinii latr, caravana trece. Fraierii vor pierde n continuare timpul pe aceast tem n vreme ce GB și va vedea liniștit n continuare de obsesiile lui sexuale cu cele 1000 de virgine care i asigur nemurirea spiritual (și chiar fizic – de ce nu ?) prin nectarul de piersici alchimizat n urin.

Merit n acest sens s redau doar o mic relatare a unei persoane ce a fost martor la ntlnirea de la București dintre Mantak Chia și GB. Cu niște ani n urm, Mantak Chia venise s țin o conferinț n București (destul de scump biletul de participare) iar GB și-a luat și el bilet, n ideea c va pune de o colaborare (recunoaștere reciproc) cu școala taoist a lui Mantak Chia. Spre surpriza și dezamgirea lui GB, Mantak Chia l-a ignorat complet pe acesta, ntorcndu-i pur și simplu spatele. Ulterior, ntr-un cadru privat, Mantak Chia a declarat c l-a evitat pe GB pentru c acesta are “niște probleme la cap” și c n general evit oamenii cu idei fixe. Drept rspuns, GB a nceput s l dengreze pe Mantak Chia n rndul cursanților MISA, afirmnd c a descoperit c acesta a pervertit nvțturile originare taoiste, scriind chiar și o carte de tao pentru homosexuali ! Nu știu ct de reale sunt aceste relatri ns se cam potrivesc cu restul…

Cam asta e povestea cu condamnarea și minorele (devenite ntre timp majore). n plus, m deranjeaz acest minciun dus la absurd. De ce nu recunoaște GB relația cu Mdlina Dumitru și celelalte fete minore la vremea respectiv ? S-a pus atta energie colectiv n aceast negație și minciun. Ar fi fost mai bine investit ntr-o campanie – s zicem – de legalizare a relațiilor cu minore – cum este campania din Suedia pentru reducerea vrstei legale de consimțmnt sexual de la 16 la 14 ani. Dac tot crede n binefacerile sexului cu nubile și virgine, de ce nu are curajul propriilor convingeri ? Eu personal consider c datorit hormonilor artificiali din alimente, multe fete ajung la pubertate și se maturizeaz sexual mai devreme de 16 ani. Nu e vina lor, și nici a noastr, a brbaților atrași de ele. S terminm odat cu ipocrizia asta neaoș romneasc ! Sunt attea cazuri acceptate (vezi orgiile de la vila lui Țnțreanu !). Așa trebuia s se apere GB dac avea “coaie” și se simțea taur. Poate c mulți l-ar fi simpatizzt atunci și i-ar fi dat dreptate, ceva n genul luptei lui Larry Flint cu societatea puritan american. ns noi, ce vedem la GB ? Minciuni peste minciuni. Pi cum s mai ai ncredre n acest om și ciracii lui s mergi mcar pn la colț s cumperi o pine mpreun, dar-mite s ți ncredințezi evoluția spiritual n minile lui, s l accepți ca maestru spiritual ?

,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *