Feed on
Posts
Comments

SCRISOAREA A III-A

Comentariu rapcea.ro: public direct cea de-a 3-a scrisoare primită de la ashramiștii MISA, cu mențiunea că pe cea de-a doua nu am publicat-o din rațiuni… pe care rațiunea nu le cunoaște, cum spunea Voltaire. Fără prea multă introducere, iată savuroasa scrisoare primită:

 

La prima mare întâlnire facultativ/obligatorie a tuturor ashramiștilor din cea mai mare școală din galaxie, ce a avut loc marți 17 septembrie 2013 între orele 12.30 (dar a început la 13) și 17.30 (noroc că au început activitățile că altfel ne ținea Neacșu pînă a doua zi!), mulți dintre colegi au reușit să se strecoare încet încet, aparent neobservați, spre o gură de aer neviciată de manipulările lingvistice ale savantului Neacșu Cristian.

Ședința a avut loc la Pipera, în sala mare de curs, și a început cu anunțul făcut de Neacșu cum că toată lumea este obligată să participe la această ședință. În acest ton prietenesc/tovărășesc de ședință PCR, s-a dat citire primei noastre scrisori, în întregime, după care a fost comentată și s-a dat citire și replicii de pe yogaesoteric. Întreaga ședință a fost filmată atât din fundul sălii cât și din față, pentru ca reacțiile participanților să poată fi ulterior analizate cu atenție, pentru a se descoperi „cîrtițele trădătoare” care îndrăznesc să conteste epoca de aur și lumină din ashramurile MISA.

După ce s-a dat citire scrisorii noastre, la fiecare pasaj incriminator aceasta a fost comentată îndelung de Cristi Neacșu, într-un mod manipulator, cu întrebări de genul: – Nu-i așa că se minte când se spune că mâncarea nu este suficientă ?! Și s-a votat: Cine consideră că mâncarea este bună și suficientă, să ridice mâna sus ! Cine consideră că este insuficientă, să ridice mâna ! Și cine se abține !?

Totul a fost o mare vrăjeală, căci au fost prea puțini aceia care au avut curajul (sau inconștiența!) să ridice mâna măcar la abțineri ! Chiar dacă Neacșu ne-a asigurat că nu e răzbunător, ceea ce toată lumea știe că este, mulțimea nu s-a lăsat prostită de îmbierile lui mieroase, că „să avem verticalitate și să zicem ce gândim”, știind că nu o să aibă o viață ușoară după aceea.

De remarcat lingăul de Ionuț Pană, care a avut vreo două intervenții acide la adresa lui Mihai Rapcea, pe care l-a catalogat (ca un bun prieten ce afirmă că îi este) drept un decăzut spiritual. Tot de remarcat este și curajul unuia dintre karma-yoghinii de la tipografie, care l-a atenționat pe Dan, șeful tipografiei, să se poarte mai uman cu oamenii pentru că este prea tiranic, exact așa cum am afirmat și noi în scrisoarea I.

Cristi Neacșu a solicitat ca toți cei care au karma-yoga mai mare de 6 ore pe zi să ridice mâna – însă după ce plecase cam o treime din sală. Erau vreo 20-25 care aveau 8 ore pe zi. El a zis că rămân doar zece care nu au facilități și că o să li se acorde într-un viitor apropiat, incert și nesigur, ceilalți având facilități de genul: două sau trei banane sau portocale în plus pe săptămână și o ciocolată mare de Crăciun. În plus, ei au și un polonic mic de mâncare, la micul dejun. Totodată, Neacșu a mai afirmat că Grieg a spus ca cei cărora hrana le este insuficientă, să li se suplimenteze porția și să se facă o listă în acest sens (probabil o oală de apă în plus la ciorbă, cum făceau și mai demult când nu ajungea mâncarea !).

Irina Vieru și Sergiu au mai pus probleme staborului yoghin, povestind situații deranjante, care probabil că nu vor ajunge în filmarea oficială ce va fi postată pe MISATV (chiar și filmată din spate). Irina s-a plâns că iubitul ei nu a fost lăsat de către șefa lui de ashram să dea examenele profesionale, la care plătise și taxele, deoarece șefa de ashram a considerat că „acțiunea lui nu e integrată”. S-a mai pus în discuție de către cîțiva curajoși în mod vag, problema lipsei asigurărilor medicale și a cărții de muncă, despre care Neacșu a spus că nu sunt necesare deoarece majoritatea românilor – în opinia lui – sunt încîntați să muncească la negru, pentru că cîștigă mai mulți bani. Ce uită el este însă că majoritatea românilor au măcar un salariu cît de cît, pe cînd noi nu avem nici un ban în mînă pentru munca prestată.

S-a afirmat de către Neacșu că pîinea de la porție nu se mănîncă și ea mucegăiește, iar ea, fiind păstrată în ashram în saci, cine vine în vizită în ashram și vede sacii cu pîine mucegăită, crede că aia e pîinea de la porție. Dar sunt situații în care oamenii nu primesc pîine absolut deloc în anumite zile, și atunci de foame caută în sacul cu pîine veche și mucegăită. S-a mai spus că pîinea mucegăiește pentru că este fără E-uri, că ea este suficientă, că rămîne în plus și se strică. Ca o nostimadă, în ziua cu ședința nu am avut pîine deloc la porție, iar la prînz s-a dat doar o porție mică iahnie de fasole și o ciorbă.

Despre faptul că noi am afirmat că se dă curent electric în unele ashramuri doar 3 ore pe zi, Cristi Neacșu cu gurița lui a spus că nu este adevărat, că de fapt curent la prize este 7 ore pe zi – fapt ce constituie un mare triumf al Adevărului!

S-a „votat” și cu privire la pedepsele (lipsa lor  !) în cazul în care lipseși de la ședințe sau îți spui punctul de vedere deschis, și s-a votat și pentru munca de la tipografie, despre care s-a afirmat că acolo e ca în rai și toată lumea se poartă frumos cu tine, cînd se știe cît de mizerabili sunt șefii de acolo și cît de mult stresează și chinuiesc oamenii ca pe niște sclavi.

S-a vorbit și despre obligativitatea la mitinguri, care cică n-ar fi chiar așa de obligatorie, că se stă „doar” o oră jumătate (cînd de fapt se stăteau și 3 ore) și s-a luat în râs faptul că unii ar fi fost sfătuiți să facă consacrarea ca să meargă pe blat cu tramvaiul, dar majoritatea celor din sală au schițat un zîmbet amar.

În concluzie, scrisoarea noastră a avut succesul scontat, fiindcă faptele au dovedit că am avut dreptate, aceasta putîndu-se observa inclusiv pe fețele unor participanți la ședință, care au început – în sfîrșit – să gîndească.

loading...

105 Responses to “SCRISOAREA A III-A”

  1. Roxana says:

    Hmmm. De-abia aștept să văd înregistrarea ședinței 😀

  2. mahapishu says:

    eu vreau ca misa sa baga o poza cu fatza lui biv in stupu cu albine.sa vedem daca albinele croiesc fagurele in jurul lui.sau poate doar fac pipi pe el.o filmare din spate e binevenita.

  3. EteFleosch says:

    WTF. Ba ashramistilor, v-o meritati cu varf si indesat. E complicat, stiu, e usor ca cei de pe margine sa va dea sfaturi si solutii dar my 2 cents:
    – daca ati scris scrisorili si ati vrut o rezolvare iar aia au zis ok, hai sa discutam, de ce nu ati avut sange in instalatie sa va sustineti ideile? Ati facut un pas au facut si ei unu, nu era normal sa va spuneti pasu?
    – Daca e asa nasol si umilitor, nu ar fi cazul sa parasiti barca? Aveti si voi un dram de demnitate.

    E viata voastra, voi decideti, dar scrisoarea asta va arata cu degetul pe voi nu pe ei, vorba aia : trick me once shame on you, trick me twice(trice) shame on me.

  4. mac gregor says:

    Chestia aia cu painea ca mucegaieste fiindca e naturala e adevarata – dar hai sa fim seriosi daca ar da doi bani pe ashramisti ar putea sa faca zilnic un rand de paine.

  5. Roxana says:

    @EteFleoshc

    Nu toți ashramiștii scriseseră prima scrisoare, doar câțiva. De unde și faptul că nu mulți s-au manifestat în direcția ei, din varii motive.

    Da, normal ar fi să facă gură sau să plece. Dar cred că dacă stai într-un singur loc destul începi să nu-ți mai dai seama că tot contextul e anormal, nu doar anumite puncte.

    Pentru mine normal ar fi să-i iau de urechi pe șefi și să le explic că tratează inuman oamenii. Evident, cei de pe acolo nu (mai) consideră că așa ceva e normal…

    Colivii mai largi. Asta vor. Și acționează în consecință.

  6. Nidhogg says:

    S-a mai pus în discuție de către cîțiva curajoși în mod vag, problema lipsei asigurărilor medicale și a cărții de muncă, despre care Neacșu a spus că nu sunt necesare deoarece majoritatea românilor – în opinia lui – sunt încîntați să muncească la negru, pentru că cîștigă mai mulți bani.

    Prin ce medii obisnuiesc ei sa se invarta de ajung sa traga asemenea concluzii? 🙂
    Din experienta mea personala am vazut ca majoritatea isi doresc de fapt contract de munca, desi e adevarat ca multi accepta ca pe hartie sa primeasca mai putini bani(uneori chiar salariul minim) decat ceea ce primesc in mod real in mana de la angajator. Dar marea lor majoritate incearca sa evite pe cat posibil sa ramana total descoperiti in fata riscurilor de boala, somaj si pierdere a capacitatii de munca in urma imbatranirii. Doar cei foarte tineri(care nu prea constientizeaza existenta unor riscuri) sau cei care castiga foarte mult pe cont propriu nu sunt de regula preocupati de aspectul asta.

    Sau de fapt sunt eu rupt de realitate si ma invart prin medii nereprezentative pentru societatea romaneasca actuala? Tu ce zici, macgregor, in privinta asta? 🙂

  7. Last says:

    a zis bine Roxana: o colivie mai larga … sau lipsa de alternative reale (mai ales dupa o varsta)

  8. EteFleosch says:

    @roxana
    Da stiu ce zici cu totii suntem justitiari cand vine vorba de altii si extrem de toleranti cand vine vorba despre noi. Uite cazul meu, am de lucru dar ma fute o lene de vo 2 saptamani si am dat iama in seriale cretine ( yupi traiasca site-urile cu seriale on-line).
    Sa fie vorba de altul i-as zice: Ma blegotericule, pune mana si fa ceva, esti idiot? Ei in ce ma priveste gasesc scuze cu duiumu: is obosit, am avut noapte alba, nu acum, de maine alea alea.
    In mare parte totul e in mintea noastra si cand ne umplem de respectiva experienta ( aka cand am mancat suficient cacat ) atunci luam decizia sa rupem cercul vicios, sa punem piciorul in prag yada yada yada yada.
    Nu zic ca e Heaven in Ashram, probabil ca daca erau mai blanzi sefii, mancarea mai multa si/sau mai buna nu ar fi scris nimeni nimic. Dar care ar fi fost diferenta? Ar mai fi stat inca vo 5-10 ani pana dadeau peste un sef idiot? Peste 5 – 10 ani le-ar fi fost mai usor sa plece si sa se descurce pe afara? Eu le doresc un sef sa ia 10 piei de pe ei. PLM ori ard Karma ori fac un reality check.
    bref, mai am 2 episoade si daca nu incep un serial nou ma apuc de lucru :d.

  9. Nidhogg says:

    Apropo de asigurari si pensii, daca tot s-a bazat apararea misana a activitatilor din ashram in parte si pe comparatii cu activitatile din manastiri(parca asa tin minte ca am vazut pe vremuri pe blegoteric ca argumentau atunci cand respingeau niste acuzatii), am dat o cautare pe net sa vad cam cum sta situatia cu manastirile in cazul asta.
    Si am dat de un topic cu tema asta pe un forum crestin ortodox. Iata ce scria acolo un user:

    http://www.crestinortodox.ro/forum/showpost.php?s=7812d19e47b4bb224d74e1d981369f01&p=185889&postcount=2

    Sora Sophia, orice calugar contemporan are toate cele necesare: incepand de la certificat de nastere, buletin, asigurare medicala, legitimatie de manastire pt deplasari, ca sa poata confirma ce statut are si de care manastire apartine, are medic care vine in manastire pt consultari sau poate merge el la medic de are nevoie. Manastirea are OBLIGATIA de a asigura toate cele pt fiecare! Ba mai mult, ei sunt angajati la mitropolii pe diferite functii (muzeograf, ghid, bibliotecar, etc), ca sa poata avea pensie si cele necesare, desi ei stau in manastiri, desi banii lor a fiecaruia se pun de obste, adica nu ii vin personal in mana, ci STARETUL ii gestioneaza!!!

  10. Nidhogg says:

    Daca stau sa ma gandesc bine, lacunele alea privind asigurarile si pensiile ar putea fi exploatate chiar si in anumite contexte particulare de catre adversarii miscarii pentru a argumenta ca situatia din ashramuri nu e in intregime comparabila cu cea din manastiri(asta daca aparatorii miscarii ar aduce cumva argumentul asta la vreun moment dat). Si nu stiu cum ar putea reprezentantii celor de la curs sa raspunda cat mai bine intr-un astfel de caz.
    De exemplu, in ce priveste accesul ashramistilor la vizitele medicale ar putea raspunde zicand ca ele sunt asigurate gratuit de catre medicii cursanti. Dar cum stau lucrurile in caz ca, doamne fereste, vreun ashramist are nevoie de spitalizare? Ce ar putea raspunde atunci, cumva ca pun ceilalti cursanti mana de la mana in functie de fiecare caz in parte? Un astfel de raspuns ipotetic ar putea da o impresie cam proasta pentru ca ar indica ceva neorganizat si nesigur.
    Si cu pensia cum ramane? BOR-ul banuiesc ca isi angajeaza, macar formal, calugarii pe diverse posturi si pentru a contracara potentiale critici, venite din diverse parti, de genul “ce se intampla daca un calugar munceste zeci de ani benevol la manastire dar pe la batranete se hotaraste brusc sa plece?” – in cazuri din astea ierarhii Bisericii pot sa raspunda linistiti ca persoana in cauza are virate unde trebuie, pentru toti anii petrecuti in manastire, contributiile pentru pensii si sanatate, iar ce face ea dupa ce paraseste manastirea e numai treaba persoanei respective. Biserica s-a achitat de obligatiile care ii revin, atat morale cat si de alta natura, in cazul asta fata de persoana in cauza pentru toti anii petrecuti in sanul institutiilor sale.

    Cred ca cei din conducerea ashramurilor ar cam trebui sa le multumeasca celor care au adus in discutie, prin scrisoare sau pe langa ea, subiectul respectiv pentru ca inca mai au, cred, ceva timp sa remedieze unele lucruri. Daca vor, bineinteles.

    @MR – Tu personal ce parere ai in privinta asta?

  11. mac gregor says:

    @Nidhogg

    Sunt de parare ca ashramul e – EVIDENT! – un sistem cretin care daca ai o nevoie personala, sa zicem medicala, nu iti da nici bani sa ti-o rezolvi, decat eventual daca te umilesti in fata lui X, si cu multe intarzieri. Plus ca daca ai nevoi ale tale, gen iesire in oras, niste haine mai ok, nu poti sa castigi dreptul la ele, trebuie sa te rogi de altii sa ti le poti satisface. Jenant, larvar, inuman etc etc.

    Sistemul in care lucrezi si ai banii tai este mult mai ok, chiar dpdv spiritual.

    Am avut o perioada in care nu am lucrat legal si m-a lovit o apendicita. Intr-o singura zi am ajuns, de la lucru, KO pe patul de spital si operat de urgenta.

    Ei, am avut surpriza sa aflu ca trebuie sa imi platesc in acea zi toate restantele la CAS de pe ultimele 6 luni sau gen, pt ca altfel nu beneficiez de ingrijire la spital. Si se stransese o suma destul de mare. Operatia a fost – teoretic – gratis dar tratamentul postoperator costa. Noroc ca am avut bani sa platesc.

    Dentistul costa iar enorm, iar grieg n-o sa-ti dea niciodata bani pentru o lucrare ca lumea.

  12. Nidhogg says:

    @macgregor
    Sistemul in care lucrezi si ai banii tai este mult mai ok, chiar dpdv spiritual.

    Sunt de acord cu tine, dar am vazut pe forumul ala crestin ortodox ca ar exista si variante intermediare cum e cea descrisa acolo privind calugarii de la noi. Din ce se scria acolo, daca e adevarat, calugarii nu raman cu banii de salariu in mana ci ii dau staretului manastirii sa ii administreze el in numele lor. In schimb insa, contributiile pentru pensie, somaj si sanatate sunt trimise acolo unde trebuie.
    In felul asta sunt cat de cat acoperite niste riscuri. Exemple:
    1) Daca un calugar are vreun accident nefericit(cade pe scara din clopotnita sau altceva de genul asta) si are nevoie de spitalizare, are asigurarea platita la zi.
    2) Daca vreun calugar se razgandeste, renunta la calugarie si pleaca te miri unde, pana isi gaseste de lucru are acces la ajutorul de somaj, contributiile necesare fiind platite in anii cat a fost calugar.
    3) Daca vreun calugar la batranete, dupa zeci de ani de calugarie, se hotaraste cumva sa isi petreaca ultimele zile printre rudele sale laice, are acces la pensie(oricat ar fi ea de mizera de multe ori in Romania), contributiile necesare fiind in toate deceniile de calugarie platite de Biserica.

    Ashramistii in particular se pot confrunta si cu alte riscuri specifice de genul asta.
    De exemplu, ce s-ar intampla daca, ipotetic vorbind, miscarea pierde niste procese, statul le confisca apoi ashramurile si ii arunca in strada? Daca ashramistii ar avea contributiile platite la zi(care din cate stiu eu pot fi platite chiar si fara sa ai statut de salariat – nu e neaparat nevoie pentru asta sa fie angajati de vreo firma de-a unui cursant pe salariul minim), pana si-ar gasi vreun loc de munca sau pana ar reusi sa se regrupeze in alte ashramuri ar beneficia macar de ajutorul de somaj, care asa mic cum e le-ar furniza totusi temporar veniturile necesare sa isi procure adapost si mancare pana gasesc o solutie mai buna.
    Dar lucrurile astea ar trebui gandite si rezolvate in mod organizat, daca tot se considera ei a fi o comunitate mai inchegata si nu o adunatura de indivizi fiecare de capul lui. In ce priveste lucrurile astea nu ar trebui, zic eu, sa fie lasat fiecare sa se descurce pe cont propriu.

  13. mac gregor says:

    Eu cred in chestia aia cu “cine nu cunoaste istoria risca sa o repete” asa ca ma scuzati daca intru in pic in ea.

    Prin sec XVI era printre cavalerii din Spania o mentalitate cam ca cea de la MISA.

    Cavalerul, trebuia sa se sacrifice pentru Rege, fara sa astepte nimic in schimb. Sa se arunce in lupta, sa riste mutilarea, viata, tot. Sa nu se gandeasca la bani.

    Bun. Au facut-o, au fost cei mai tari soldati ai secolului respectiv, au cucerit imperiul incas, etc etc.

    Partea proasta a fost ca pozitia Regelui era prea usoara, el n-avea frate nici o obligatie. Soldatul avea obligatia de a se sacrifica, dar regele nu avea obligatia de a se se agita sa ii asigure o pensie. Partea si mai proasta, a fost ca regele chiar a luat de buna chestia si a aplicat-o, ca era comod si ii ramaneau mai multi bani pentru nobili.

    Soldatii care ieseau fara o mana, fara un picior, etc ajungeau pur si simplu muritori de foame. Autorul lui “Don Quijote” a fost un soldat care si-a pierdut o mana in lupta, a ajuns sa fure de foame si a fost bagat la inchisoare.

    Bun, rezultatul imediat:
    – o generatie de viteji s-a stins in mizerie
    – nobilii smecheri au acaparat puterea si toti banii, s-au tinut numai de combinatii si au facut ca toata lumea sa urasca Spania cu smecheriile lor
    – in alte state, care se bazau pe un sistem mai echitabil, a aparut ideea de contract, inclusiv intre Rege si supusi. Ca rezultat, Franta si Anglia au ajuns sa conduca Lumea.

    Karma pt porcaria spaniola a fost enorm de grea. Timp de vreo 400 de ani, Spania a fost cea mai intunecata vagauna din Europa. Razboaie civile, foamete, lipsa de speranta, Inchizitia etc etc.

    Teoretic, MISA mai are sansa sa iasa din fundatura spaniola in care s-a bagat, exploatand onoarea si sacrificiul ashramistilor.

    Daca Grieg recunoaste ca si el are obligatii materiale fata de ashramistii pe care i-a chemat in ashram si care lucreaza fara nici un ban:
    – plata asigurarilor de sanatate
    – plata asigurarii de somaj
    – o portie de mancare zilnica care sa acopere necesarul mediu de calorii
    – un sprijin pentru a invata o meserie si a gasi o locuinta, pentru ca dupa atatia ani de stat in ashram nu au nici un ban ca sa se poata muta

    Daca o parte din banii care merg acum catre luxul lui Grieg trec intr-un fond de corecta retribuire, inseamna ca Grieg a inteles ca si Regele are indatoriri fata de cavaleri si e treaba lui sa transpire si sa gaseasca mijlocele ca sa le poata indeplini.

    Scuzati ca am scris asa de mult.

  14. mac gregor says:

    Niddhog, acuma am vazut ce ai scris si se pare ca suntem de aceeasi parere.

  15. sadashiva says:

    @asramistii

    Plecati din ashram ! Daca nu plecati inseamna ca va place acolo.

  16. Carmenas says:

    @MR
    Hai ca m-ai facut tareee curioasa! Ce-i cu Scrisoarea a II-a?? Hai ca Eminescu le-a publicat pe toate….nu ne lasa in ignoranta… 😉

  17. Sonolove says:

    Este un prim pas sa recunosti ca este scrisoare scrisa de ashramisti, si dupa ce au fost folositi acesti oameni, atata timp, asta este concluzia, si indemnul? Plecati daca nu va convine? Inima de yoghin misa …..

  18. MR says:

    @nidhogg
    in 2002 i-am trimis un bilet lui Gb in care il informam ca urmeaza tavalugul care a urmat, si in care ii sugeram (printre multe altele) sa schimbe denumirea de MISA in altceva. Asta n-a vrut. Insa si-a dat acordul pe acel bilet (a scris cu rosu DA) caci mi l-au aratat procurorii cand m-au audiat in 2004 (il gasisera in lucrurile din locuinta Lacramioarei) cu privire la:
    – intocmirea de contracte de voluntariat pentru toti ashramistii, cu posibilitatea achitarii asigurarii medicale.
    – incheierea de acte de comodat pentru acestia, pe fiecare ashram unde locuiesc, ca sa nu ii mai amendeze aiurea politia pentru ca locuiau fara forme legale.
    De asemenea, multe alte sugestii bune – in favoarea ashramistilor – au fost aprobate pe acel bilet de catre Grieg.
    Din pacate, biletul a ajuns la lacramioara (pentru punere in aplicare), care l-a tinut fara sa ia nici o masura, asteptand chipurile, sa treaca spectacolul de ziua lui GB din 2003, unde ea pregatise un dans ciudat, cu ipostaze de nitya-uri.
    In concluzie, eu cred ca GB este faultat si sabotat sistematic de cei apropiati lui, care au pus pe butuci mai toate initiativele bune, care veneau de la simplii cursanti inimosi. Daca au facut-o cu intentie sau din imbecilism, asta nu pot sa spun, nu am toate datele, Dumnezeu sa ii judece.

  19. MR says:

    @Carmenas
    Scrisoarea a II-a nu se ridica in nici un caz la valoarea creatiei eminesciene :). Era doar o continuare la prima cu descrierea unor situatii concrete cu care s-au confruntat anumiti ashramisti, si pe care nu am mai vrut sa o public tocmai pentru a pastra confidentialitatea unor probleme personale a unora, apreciind ca prima scrisoare a fost suficienta din aceasta perspectiva.

  20. MR says:

    Aici radio Phenian! Buna dimineata tovarasi!
    Este ora 6, tovarasul Kim se trezeste…Sa ne trezim si noi!
    Este ora 6 si 15, tovarasul Kim se invioreaza.. Sa ne invioram si noi!
    Este ora 6:30, tovarasul Kim se spala… Sa ne spalam si noi!
    Este ora 6:45, tovarasul Kim mananca. Sa-i uram pofta buna ! 🙂

  21. Garfild says:

    @MR
    in 2002 i-am trimis un bilet lui Gb in care il informam ca urmeaza tavalugul care a urmat, si in care ii sugeram (printre multe altele) sa schimbe denumirea de MISA in altceva. Asta n-a vrut. Insa si-a dat acordul pe acel bilet (a scris cu rosu DA) caci mi l-au aratat procurorii cand m-au audiat in 2004 (il gasisera in lucrurile din locuinta Lacramioarei) cu privire la:
    – intocmirea de contracte de voluntariat pentru toti ashramistii, cu posibilitatea achitarii asigurarii medicale.
    – incheierea de acte de comodat pentru acestia, pe fiecare ashram unde locuiesc, ca sa nu ii mai amendeze aiurea politia pentru ca locuiau fara forme legale.
    De asemenea, multe alte sugestii bune – in favoarea ashramistilor – au fost aprobate pe acel bilet de catre Grieg.
    Din pacate, biletul a ajuns la lacramioara (pentru punere in aplicare), care l-a tinut fara sa ia nici o masura, asteptand chipurile, sa treaca spectacolul de ziua lui GB din 2003, unde ea pregatise un dans ciudat, cu ipostaze de nitya-uri.
    In concluzie, eu cred ca GB este faultat si sabotat sistematic de cei apropiati lui, care au pus pe butuci mai toate initiativele bune, care veneau de la simplii cursanti inimosi. Daca au facut-o cu intentie sau din imbecilism, asta nu pot sa spun, nu am toate datele, Dumnezeu sa ii judece.

    Întotdeauna am bănuit că o mână de descreierați și-au bătut joc de colegii lor. Cu cât GB este ținut mai departe, cu atât mai mult le convine. Cu cât GB este găsit vinovat sau condamnat, cu atât mai mult le convine. Și sunt nume grele, cei din eșalonul 2 sau 3. Atunci cân i s-a luat lui Claudiu Trandafir conducerea, au găsit 2 saci de rafie, din cei mari, plini cu scrisori și bilete ce nu erau nicicând trimise. Trimiteau doar ce bilete voiau ei și răspunsurile le dădeau tot ei după cum îi aranja mai bine. Și sunt convins că mai sunt multe exemple ca cel a lui lacramioara care se derulează chiar în momentul de față. Să aștepte ashramiștii o rezolvare explicită (mură-n-gură) care să vină de la GB, ar fi dovadă de opacitate și inerție. Nimeni nu va face asane și meditații pentru ei așa cum nimeni nu le poate da drepturile și demnitatea. Ridică-te Gheorghe, ridică-te Ioane! Că ai dormit prea mult!

  22. toata vrajeala asta cu misa se invarte in jurul futaiului liber si deschis nu v ati prins?pai mosu arunca 10 mii de euro pe luna doar sa vina {marfa }la el si astia traiesc in conditiile astea minunate.chiar s a spiritualizat vreo femeie dupa futingul de la paris cu gigel?sau pleaca si se intorc oparite unele ,prietenii stiu de ce.i a prins in lat pe multi ca acum sunt la mana lui si nu numai si cristi neacsu care are o casa construita pe spatele fraierilor.si nu numai el ca are merite da!la misa {miscarea inteligentilor sa acumuleze}

  23. Last says:

    Cum sa nu ! s-au spiritualizat in asa hal dupa intalnirea cu jegosul de condamnat (nespalat si full de BTS), incat au ales sa treaca in planul alalalt (niste sfinte, nu alta). Condamnatul pedofil le-a ajutat sa capete niscaiva cancere.

  24. Roxana says:

    @Last

    Multe lucruri sunt cancerigene pe lumea asta, dar nu cred că GB face parte dintre ele. Mai degrabă răul pe care l-a făcut a fost când le-a recomandat să se trateze după ureche.

  25. RAM says:

    Garfild: pestele de la cap se împute…
    Saracu de GB, e pacalit de niste cursanti descreierati.

  26. Last says:

    @Roxana, cancerul nu incepe brusc din materie / corp. Are prostul obicei sa cocheteze cu spiritul / psihicul. Daca-i intrebi pe psihologii aia mai avansati o sa-ti spuna ca o fatuca ajunsa in secta aia cu niste ganduri / idealuri curate si apoi translatata in niste planuri asa mai de …curvasarie / porno, ar putea sa-si declanseze niste mecanisme de autopedepsire. Asta se poate traduce intr-o boala incurabila. In modul asta tiganul pedofil devine ultra/super cancerigen.

  27. MR says:

    Am aflat de la preteni ca pe blogul lui, costica cojocaru ma musca de cur mai abitir ca nevastamea in patul conjugal :)) Oare de ce ? Ce paine isi apara aceasta potaie, in curtea in care latra ? Si cineva a venit cu ideea sa ii verificam pe toti sefii si sefuletii de la MISA care repete cu obstinatie, in mod obsesiv mantra “daca nu va convine in ashram, plecati”, daca oamenii astia au carti de munca, pnesii si asigurari medicale platite. Chestia este usor de facut, caci datele sunt publice. Rog deci sa scrieti aici, la mesaje, numele complete ale VIP-urilor MISA care conduc pe-acolo, sa vedem si noi daca nu cumva egalitatea este ca in Ferma Animalelor, unde unii erau mai egali decat altii:
    Propuneri pana acum:
    NEACȘU CRISTIAN, AMBĂRUȘ MIHAELA ȘI AMBĂRUȘ GABRIELA, GĂMULEA ANDREI, DASCĂLU MONICA, STOIAN MIHAI, POSTOVEANU ADRIAN, FRANȚI EDUARD, AVĂDĂNI MIRELA, VISTERNEANU LĂCRĂMIOARA, COJOCARU COSTICĂ, CATRINA NICOLAE, POP TEODOR, DUMITRU LILIANA, PANĂ IONUȚ, ALBU NICOLAE

  28. om says:

    Ar fi si toate creaturile de la biblioteca,carora le place mult autoritatea spirituala a stampilei,legitimatiei si prezentei la curs.Si care nu produc decat gaze ,nimic folositor omului.

  29. Sonolove says:

    Am si eu o intrebare.
    Ma uitam peste fotografii cu yoghini misa meditand, in cortul acela galben, si am mai vazut si in alte dati, fetele lor par chinuite, sunt cazute, sunt chiar incruntate. Eu cand meditez conform invataturilor scolii din care fac parte, ma trezesc ca sunt cu gura la urechi parca trage inima de colturile gurii, cu fata radiind de bucurie, suuper fericit. La yoghinii misa din fotografii parca sunt tristi, prea seriosi prea martiali…ce meditatie se face, de au asa mina severa.

  30. Sonolove says:

    Eu am fost odata la Saptamana Arhanghelilor (am inteles ca sunt coordonate de misa aceste evenimente) si au pus muzica foarte tare cand s-a meditat, foarte tare, agresiune pentru urechi, asa se fac meditatiile, cu muzica data la maxim, la misa?
    Nu e de mirare atunci ca oamenii stau asa crispati. Doar o ipoteza.

  31. Yogy Bear says:

    intrebare ptr misani – cum puteti ramane intr-o comunitate condusa de o asemenea fauna?

  32. eliberatu says:

    @MR,

    eu propun pe :

    Dan Bozaru
    Bogdan Penescu
    Cristi(an Alexandru) Ion
    Iulia(na) Radu
    Cipriana Braescu

    si de ce nu, chiar pe Gregorian Bivolaru 😛
    Desi el probabil are totul aranjat in Franta si Suedia.

  33. observatorul says:

    pentru MR
    la apropuneri de VIP-uri adaug si eu pe seful de la brutarie …Costel (nu imi aduc aminte numele de familie)

  34. observatorul says:

    si in general sefii de karma-yoga au carte de munca, dar karma-yoghiniiobisnuiti nu au.

  35. Vai de el says:

    Dupa cum se aude ^ il cauta deja pe Bivo. Te cauta Bivo oameni tai care au sange de soldati.

  36. Potopul says:

    Asa este. Au averi si asigurari platite

  37. Oro says:

    Eu nu inteleg o chestie , tb sa vina cineva din exterior sa va salveze din starea de sclavie?

    Tb cineva sa vina si sa dea de pamant cu Neacsu asta?

    Ma cum e posibil sa va munciti pt o “ciocolata mare de craciun” cand astia traiesc in lux????

  38. unu says:

    @observatorul

    Costel Iftimi

  39. Sukida says:

    E cumva vorba de Costel Iftimie din Constanța, despre care se spunea că și-a revelat Sinele?

    Dacă da, îmi aduc aminte de o fază…….stăteam de vorbă cu Claudiu, despre cum „simte” (lol) el cursanții MISA, si care dintre ei ar fi mai „evoluat”….

    Iar el, cu vorba-i caracteristică în doi peri, și-a pus o mină „spirituală”, și mi-a zis: e o ființă în Constanța……….(referindu-se la Costel, ca fiind cel mai evoluat cursant MISA).

    De ce am povestit chestia asta – pentru a pune în lumină o altă tehnică de manipulare MISA: vorbitul în doi peri, neclar, folosind cuvinte bombastice, în așa fel încât să nu explice nimic. Astfel, mintea inferioară (egoul) poate interpreta ceea ce a spus manipulatorul în sensul care avantajează manipulatorul: vai ce spiritual se exprimă, ce frumos vorbește, vorbește puțin, în cuvinte pline de „înțeles”, ca marii maeștri, care se știe că nu vorbesc mult……..iar dacă eu nu înțeleg ce spune, înseamnă că sunt un larvar, nespiritual, prost, adormit.

    Dragi foști colegi care încă mai sunteți în MISA, nu vă fie frică să-i luați la bani mărunți, să le cereți explicații. Dacă nu vă vor putea explica clar ce vor să spună, asta este o dovadă a faptului că cuvintele lor nu înseamnă nimic, și că vor doar să vă aburească.

    Echkart Tolle nu vorbește neclar niciodată!

  40. observatorul says:

    despre Costel Eftimie e vorba, el e seful peste karma+yoghinii de la brutarie. ..asta zicea ca e detasat de problemele materiale pe de alta parte schimba masinile una dupa alta
    Bai ashramishtilor puneti+va problema pensiei, maine poimaine o sa ajungeti la varsta pensionarii, si cum nu o sa mai puteti munci de la MISA o sa primiti un picior in fund si dati afara din ashram pe usa din dos. Si o sa trageti linie dupa 30 de ani de stat in ashram si osa vedeti ca nici cu evolutie spirituala nu v-ati ales si nici cu o integrare sociala care sa va asigure un minim de trai la batranete.

  41. Sukida says:

    În Biblie se afirmă: „vrednic este lucrătorul de plata sa”, și „nu lega gura boului care treieră”.

    Cine muncește, trebuie să fie răsplătit pentru munca lui.

    Munca neplătită se numește exploatare, nu karma yoga. Karma yoga înseamnă muncă conștientă, adică cel care muncește este prezent, este total atent la ce face, este total în acțiune, și atfel nu mai e interesat de rezultatul (fructul) acțiunii, ci doar de acțiunea însăși (de unde și exprimarea „fructul acțiunii este oferit lui Dumnezeu”.

    Karma yoga = muncă gratis este un alt exemplu de răstălmăcire manipulativă misană a învățăturilor spirituale.

  42. Nidhogg says:

    @Sukida
    In legislatia noastra exista si posibilitatea prestarii muncii neplatite sub numele de “voluntariat”, dar cu unele conditii, dintre care uite cateva exemple:

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=74382

    5. La articolul 6, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:

    “(11) Organizația gazdă este obligată să păstreze un registru de evidență a voluntarilor, a duratei și a tipului activității desfășurate de aceștia.”

    “Art. 7. – În contractul de voluntariat trebuie să fie stipulate cel puțin următoarele drepturi ale voluntarului:
    a) desfășurarea activității în concordanță cu capacitatea și disponibilitatea sa;
    b) asigurarea de către organizația gazdă a desfășurării activităților în condițiile legale de protecție a muncii, în funcție de natura și de caracteristicile activității respective;
    c) asigurarea de către organizația gazdă, în condițiile prevăzute de lege, împotriva riscurilor de accident și de boală sau a altor riscuri care decurg din natura activității; în lipsa asigurării, orice daune suferite de voluntar în decursul desfășurării activității de voluntariat se suportă integral de organizația-gazdă, dacă acestea nu au fost determinate de culpa voluntarului. Voluntarul poate renunța la acest drept. Renunțarea trebuie să fie expresă și se exprimă în scris;
    d) eliberarea de către organizația gazdă, la terminarea perioadei de voluntariat, a unui certificat nominal care să recunoască prestarea activității de voluntar, precum și experiența și aptitudinile dobândite;
    e) în funcție de înțelegerea dintre organizația gazdă și voluntar, se poate stabili rambursarea de către organizația gazdă, în condițiile convenite în contract, a cheltuielilor efectuate pentru realizarea activității. Renunțarea de către voluntar la acest drept echivalează cu un act de liberalitate.”

    Eu personal am o parere cam proasta despre toata povestea asta cu voluntariatul asa cum a ajuns el sa fie aplicat pe la noi in unele cazuri(si nu ma refer acum la povestea cu ashramurile sau la altceva legat de miscare), dar nu am intentia sa intru in detalii in ce priveste subiectul asta pentru ca as devia mult discutia. Un singur comentariu o sa fac totusi apropo de voluntariat in sine – nu cred ca cei care au conceput legea asta s-au gandit la voluntariat ca putand reprezenta singura forma de activitate de munca a unor persoane pe durate foarte lungi de timp, de zeci de ani; cred ca legiutorii s-au gandit mai degraba fie la activitati temporare desfasurate in timpul liber de persoane adulte ce desfasoara in afara voluntariatului si activitati aducatoare de venit(americanii fac frecvent chestii din astea – pleaca de exemplu cateva saptamani sau luni cu preotul/pastorul lor cine stie pe unde prin lume sa construiasca biserici, dupa care se intorc acasa la serviciul sau afacerea lor), fie la activitati desfasurate temporar de studenti in schimbul unor diplome si mentiuni prin CV care sa dea bine in fata unui viitor angajator.

    In cazul particular al ashramistilor eu zic ca problema nu e ca fac voluntariat, ci ca unii dintre ei or sa faca cel mai probabil voluntariat practic pe viata – caz in care apar niste riscuri si probleme in plus, cum ar fi cele cauzate de imbatranire si de boala. Si cum ei fac voluntariat intr-un cadru organizat, nu fiecare de capul lui, miscarea in cauza ar cam trebui sa elaboreze un set de masuri, tot organizat si el, care sa priveasca respectivele probleme si riscuri. Pentru ca altfel apare o situatie cam aiurea – ei muncesc in mod organizat, fac asane si meditatii in mod organizat, dar cand ii loveste boala sau reducerea capacitatii de munca fiecare e pe cont propriu? Sau se merge pe ideea “vedem ce e de facut in fiecare caz in parte, cand i-o veni timpul”? Nu prea ar fi bine asa, zic eu, ci e nevoie si in cazul asta de niste masuri coerente care sa ii priveasca pe toti ashramistii.

    Iar toata discutia asta nu ar trebui sa fie neaparat o alta critica de genul “ce mai e rau pe la MISA”(desi unii o abordeaza deja asa din cate vad), ci un punct de plecare pentru o discutie serioasa care vizeaza rezolvarea pe viitor a unor probleme cu caracter destul deprobabil(intr-o anumita masura cred ca sunt chiar inevitabile, pentru ca de efectele naturii noastre de fiinte mortale nu scapam, ele tot ne lovesc pe toti mai devreme sau mai tarziu). Deja la curs sunt multe persoane de varsta mijlocie care au luat-o deja pe drumul spre batranete. Problema nu cred ca mai poate fi evitata mult timp. Iar cei care ar trebui sa fie primii interesati in a o pune in discutie sunt tocmai ashramistii.

  43. name says:

    Misanii,detasati de aspectele materiale, au marit iarasi taxa pe curs.Platesti,primesti curs codificat si esti fericit.Si evoluat.Cu creierul spalat.

  44. Nidhogg says:

    Erata: “de efectele naturii noastre de fiinte muritoare”

    Ma gandeam la ceva citit mai demult in engleza cand am scris fraza aia si am gandit probabil expresia in respectiva limba, de am reusit sa scot asa o perla. 😛

  45. eliberatu says:

    @name,

    cat a costat cursul de yoga anul trecut si cat l-au facut anul asta? Cat mai sunt taxele pentru cursul de ayurveda, shivaism si ce se mai face?
    Am inteles ca si pentru grupurile de vira/shakti se plateste. Ai idee cu cat ii taxeaza? Multumesc.

  46. name says:

    @eliberatu

    De “yoga” este 90 ron.Cu celelalte de care spui sari de 200 lejer.Un carton,o stampila,un curs codificat.Plus un instructor de calitate indubitabila…

  47. Gloria says:

    @ “ioghinului” de la misa care a scris scrisorile si celor ca el:

    Care este deosebirea dintre o oaie si un “ioghin” de la misa (scriu ioghin ca sa nu jignesc yoghinii adevarati; apropo de asta, o sa-ti spun ca intr-o discutie cu bivo acum vreo cativa ani, chiar bivo mi-a zis ca la misa nu sunt yoghini, sunt doar cursanti; asta asa, ca sa vedeti ce parere are “maestrul vostru eliberat” despre ioghinii lui)? Care e deosebirea?… hmm, o sa va zic care este asemanarea:

    O oaie traieste in turma, are stapan, are grajd pentru adapost, i se aduce mancarea sau este scoasa la pascut unde o duce stapanul sa pasca. Oaia nu se preocupa de mancare si casa, i le asigura stapanul. Despre cat de mult gandeste o oaie si un “ioghin” de la misa pe cont propriu, … deduceti singuri.

    “Ioghinul” de la misa traieste in grup (ceea ce nu e neaparat un lucru rau), are un stapan (ashramistii stiu bine asta 😀 , care ii spune ce karma yoga sa faca, cat sa faca, cum sa faca, cu cine sa faca (ca la aia care nu stiu sa judece pentru ei insisi, exista un “cineva” mai mare si mai tare care stie cel mai bine de ce anume are nevoie si ce se petrece in sufletul lui; pai, mai, omule, daca nu stii ce iti zice sufletul tau sa faci, daca nu-ti urmezi intuitia de ce te mai numesti spiritual?!??! Spiritual inseamna in primul rand ca esti in contact cu sufletul tau, pam-pam!!!… a, o sa zici, ca vrei sa nu pierzi timpul, ca poate nu simti bine ce e in sufletul tau si vrei sa mergi direct la “tinta”, ca bivo stie mai bine ce e cu tine si ce ai nevoie; mai ca te-as crede, dar stii, una dintre frumusetile vietii si a devenirii spirituale este sa iti urmezi sufletul, sa faci ceea ce iti place, sa dai glas “viselor” tale, nazuintelor tale, prin ele tot sufletul vorbeste… tie teama ca ai putea gresi? Dar nu-i nicio problema, fa exact ceea ce iti place, roaga-te lui Dumnezeu, roaga ghidare, urmareste reactiile sufletului tau la ceea ce se petrece in viata ta si asa vei “rafina” aceasta perceptie a sufletului, aceasta voce a sufletului, in asta consta devenirea … aflati chemarea, aflati vocatia pe acest pamant si urmeaz-o, fa cu drag, cu pasiune, cu iubire ceea ce faci si pentru care esti inzestrat! ( vocatia= vocea, chemarea ) Asta este spiritualitate, asta inseamna sa actionezi spiritual, din suflet, cu iubire, sa faci lumea un loc mai bun, o lume mai buna prin ceea ce iti place, prin talentele care ti-au fost date, astia sunt talantii de care vorbeste Iisus (si ne spune sa-i folosim, sa nu-i “ingropam in pamant” si sa nu-i risipim), prin aceasta iti faci din viata un paradis pentru tine si pentru ceilalti! Asta e adevarata karma yoga. Iar cand ii ajuti pe ceilalti si ei or sa te rasplateasca, si tu o sa-ti primesti partea, chiar daca atunci cand iti implinesti vocatia nu te gandesti la cat o sa primesti, tie ce iti iese din toata acestea, tu faci pentru ca iti place, dar vei fi rasplatit atat spiritual cat si material. Si apoi este si firesc sa fie asa, avem un suflet pe care sa il hranim si un corp pe care il ingrijim si ii oferim ceea ce are nevoie. De grija pe care o oferim trupului nostru depinde cat vom trai aici pe pamant, trupul este cel care moare, nu sufletul; asa ca daca vrem sa traim mult si bine pe acest pamant, daca vrem sa avem timp sa invat cat mai mult de la viata si din experientele ei, daca vrem sa ne bucuram intr-un trup sanatos si fericit e nevoie sa avem grija de el, sa-i oferim tot ce are nevoie, si care, da, tine de planul material, pentru ca avem nevoie si de el. Indubitabil, altfel nu am fi aici!

    Sunt multi oameni, pe care tu ii consideri “oameni normali”, si care, da, sunt normali si ce bine ca sunt normali!, fara pretentii de “oameni spirituali” si care isi urmeaza “visele”, aspiratiile, care isi urmeaza chemarea, vocea inimii, care sunt impliniti cu ceea ce sunt, cu ceea ce fac si care sunt spirituali, sunt oameni care au suflet, care sunt sinceri cu ei insisi, implicit cu ceilalti, sunt oameni care au curaj sa-si ia viata in maini, care au curajul de a pleca din locul “caldut si bun” intr-unul pe care nu-l cunosc de dragul de a isi implini “visele”, de a fi fericiti; sa nu crezi ca locul acela pare a fi unul roz si caldut, nu, el este unul necunoscut la inceput si fiecare simte o frica mai mare sau mai mica de a se avanta in necunoscut, dar au credinta in Dumnezeu ca El va avea grija de ei si ii va ajuta, le va da ceea ce au nevoie la timpul si momentul potrivit. Draga “ioghinule” de la misa, aceasta este spiritualitate, aceasta este adevarata credinta in Dumnezeu, aceasta este adevarata voce a inimii, a sufletului, aceasta este adevarata maturitate – MATURITATEA SPIRITUALA. Tine minte, “ioghinule” de la misa!

    Oii, in schimbul adapostului (grajdul pe care il imparte cu suratele sale de “camera”) si mancarii, i se iau de catre stapan: laptele, lana, pielea si carnea a caror valoare este mult mai mare decat costul traiului oferit oii, si e si normal, daca acest cost al traiului ar fi mai scump atunci nu ar mai fi rentabil sa tii oii. “Ioghinului” de la misa in schimbul adapostului (camera pe care si el o imparte pana la refuz cu “suratele”; stiu ashramisti care pentru a deschide usa spre a iesi din camera trebuie sa-si ridice salteaua de pe jos ca sa poate iesi, asta apropo de ingramadeala) si a mancarii (orez, cartofi, morcovi, mazare, taietei, galuste, mamaliga, compot, biscuiti in multiple combinatii si super fierte, de nu mai au pic de viata in ele) i se folosesc bunurile, numita “karma yoga”, a carei valoare nu se ridica la un pic de mancare si un adapost la ingramadeala, unde iti platesti singur intretinerea, ai, n-ai, TREBUIE! si este si “normal” sa fie asa, altfel nu ar mai fi rentabili sa tii ashramisti, din pacate … Cat despre viata intima de cuplu a “ioghinului”, nu difera de cea a oilor, tot la gramada si care pe care, nu conteaza, ne “IUBIM TARE”.

    Tu, cel care ai scris aceste scrisori, si cei ca tine, sper ca de cand ai scris prima scrisoare si pana acum, si mai ales dupa ce ati vazut inca o data reactiile celor din conducere v-ati dat seama ce aveti de facut. Iar daca inca mai credeti ca bivo este eliberat spiritual si ii joaca “golanii” astia feste de la conducere prin spate lui bivo, inseamna ca semnificatia a ceea ce insemna eliberat spiritual s-a degradat si ea foarte tare; unul care se vrea a fi eliberat si “unul cu dumnezeu, shiva, whatever” si care sa nu stie ce se petrece pe la spatele sau sau in numele sau in propria ograda si voi chiar il mai credeti, atunci sunteti niste copii, dar nu ca inocenta, ci ca retardare. Luati-va puterea inapoi si folositi-o cu intelepciune. Voi sunteti singurii responsabili pentru viata voastra, ci nu altcineva! Viata este un dar de la Dumnezeu, aratat-I ca pretuiti darul pe care vi L-a dat si aveti incredere in El.

    Cat despre faptul ca nu sunt lacate la usile ashramurilor, asa este, nu sunt lacate fizice, insa sunt niste lacate mult mai perverse si subtile puse in mintea si in inima celor din ashramuri. Una dintre primele fraze pe care le-am auzit la misa despre ashramuri este ca intr-un an de ashram “evoluezi spiritual” cat in 5 ani in afara ashramului, si atunci normal, cu astfel de idei forta “spirituale” si cu imaginea decadenta vietii de “afara” ( numita “afara”, ca si cum in ashram ar fi normal, iar lumea normala este “afara” din “normal”) se pun lacatele acelea care nu se vad, dar care exista.

  48. Observator says:

    Pentru Gloria care nu canta ci rage
    Ca sa-l parafrazez pe badia Creanga: matale te-ai dus la cursul de yoga bou si te-ai intors acasa vaca. Adica nu ai priceput nimic.
    Am vizitat de curand o manastire budista. La inceput nu mi s-a parut nimic deosebit. Apoi am facut o ora de meditatie ( reusita) intr-o camera speciala de meditatii. Cand am iesit de acolo totul a capatat farmec, am simtit si am vazut manastirea cu alti ochi.
    Daca te duci fara aspiratie spirituala la ashram, te chinui si iti irosesti viata. Daca ai aspiratie spirituala, inveti si progresezi din orice situatie si, culmea, te simti bine, integrat.
    Dar ce sa inteleaga o obtuza spiritual ca tine care vede numai oi ?

  49. Oro says:

    :))) Sa nu imi spuneti ca heliberatul ala mereu acelasi a aflat de pe situl lui Rapcea ca la sclavii din ashramuri mancarea nu ajunge?

  50. Gloria says:

    draga observatorului, dar tu chiar vorbesti ca un om spiritual si intelept, nu esti tu oaia din poveste, linisteste-te :))))))

  51. svayambhu says:

    Pe când o nouă intervenție de-a lui IntenseLight ? Promisese-i cartea scanată la un moment dat, World of Tantra dacă nu mă înșel. Oricum foarte interesante articolele lui

  52. Sukida says:

    He, he, he!!!…………..
    http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7679

    De asemenea, este distractivă disperarea cu care GB „urmărește” (lol) să-i distrugă pe cei de la Kamala și în primul rând pe Claudiu, organizând tabăra de revelare a Sinelui………taman la Bv, cam în aceeași perioadă cu tabăra lui Claudiu…….

    Oare ce dovedesc aceste acțiuni??……..

  53. enya says:

    Gloria
    Toate astea inseamna sa ai un elementar bun simt. Ori, asta e din ce in ce mai greu de gasit in ograda misa. Intelepciune, spiritualitate, fraternitate, iubire …. cale lunga pana acolo. Ani lumina. Povesti.

  54. mac gregor says:

    Gloria, ai mare dreptate, sunt exact chestiile alea de bun simt pe care le practica oamenii obisnuiti, dar care sunt puse la index in MISA.

  55. Last says:

    @observator,

    ce anume nu este adevarat din ce spune Gloria ? Sau voiai doar sa spui ca un sef de ashram misan – ca tine – nu este oaie ? Da, e adevarat, esti bou.

  56. Nidhogg says:

    @Sukida
    Ai vazut ce rapid au scos in fata voluntariatul cand s-au pus in discutie niste lucruri? 🙂 Pacat insa ca n-au dat detalii si apropo de obligatiile organizatiei-gazda pe care aceasta le are prin lege fata de voluntari. 🙂

    Oricum, ar fi si in interesul conducerii miscarii sa le incheie contracte de voluntariat tuturor ashramistilor. Chestia asta cred ca i-ar ajuta inclusiv la proces, ar da mai multa greutate argumentelor apararii. Iar ideea a mai si primit “DA”-ul din partea lui GB cu mai mult de un deceniu in urma, din ce povestea MR.

    Un contract de voluntariat insotit de asigurari medicale n-ar acoperi insa, cred eu, toate riscurile presupuse de venirea inevitabila a batranetii si nici riscurile presupuse de o posibila inchidere a unor ashramuri in viitor din diverse motive(ar fi nevoie si de asigurare de somaj si de o forma de contributie pentru pensie pentru a acoperi toate riscurile), dar ar fi totusi un pas in directia buna.

    Numai ca ideea cu contractul de voluntariat a reluat-o de curand Mihai Rapcea. 🙂 Iar unii de pe la curs au, din cate am vazut, niste automatisme mentale asemanatoare cu ale lui Ponta – alea revelate chiar de el cand a spus ca anul trecut, desi nu stia atunci mare lucru despre proiect in sine, milita impotriva proiectului minier pentru simplul motiv ca daca Basescu zicea ca proiectul Rosia Montana era bun, atunci era musai de fapt sa fie rau. 😀 Asa ca daca MR a reluat pe blogul lui ideea contractului si asigurarilor, e destul de posibil ca unii de la curs or sa gandeasca automat ca ideea trebuie sa fie de fapt malefica pe undeva. 🙂 Ce mai conteaza ca a primit DA de la Bivo acum un car de vreme? Asta e deja un amanunt insignifiant, nu-i asa? 😛

    Eram ceva mai ironic mai sus, precizez asta pentru aia care nu s-au prins deja(am vazut ca unii comentatori mai aprigi nu prea au simtul umorului 🙂 ), dar problema e chiar serioasa. Si daca tot exista “DA”-ul ala, nu ar trebui totusi tinut cont si de el?

  57. enya says:

    anyway, not human. they don’t quolify

  58. mac gregor says:

    @Observatorul care nu vb ci rage.

    Grieg a spus clar ca majoritatea din ashram nu sunt cursanti, nu yoghini, adica oi.

    Exploatarea de care vb Gloria in acest caz este deosebit de stupida. Sa tii un om ca sa indoaie paginile unor brosuri, in conditiile in care exista masini care fac asta in cateva secunde, este posibil doar daca il hranesti cu gunoaie.

    Sa fie clar: toti angajatorii te “exploateaza”, adica iau de pe tine mai mult decat iti dau, ca altfel nu te angajeaza. Dar macar poti deveni specialist intr-o meserie bine platita.

    Ai si tu dreptate: am avut si experienta evolutiei spirituale rapide in ashram (chiar foarte rapida, a fost nevoie de doar cateva zile).

    “Crima” spirituala a lui Grieg este ca nu le spune oamenilor clar:

    IN ABSENTA ACESTEI EVOLUTII RAPIDE NU MAI STATI AICI CA VA IROSITI VIATA.

  59. Sukida says:

    Nidhogg,

    Știi de legea care impozitează chiriile…..
    Și de cea care impune impozitarea diferită a locuințelor, în funcție de utilizarea lor…….
    Și că munca la negru se pedepsește cu amenzi enorme.

    Cred că se cam strange lațul în jurul ashramurilor. Nu cred că vor mai putea fenta legea o veșnicie.

  60. Nidhogg says:

    Nu stiu daca ati remarcat toti o chestie anume din articolul de pe ye: cei de pe ye recunosc acum ca macar sursa scrisorii asteia recente provine din ashram. 🙂

    Mai inainte, cand aparuse doar Scrisoarea I, unii aparatori ai miscarii se tot chinuiau sa demonstreze ca scrisoarea aia n-ar fi putut fi scrisa de ashramisti ci doar de niste ousideri(daca tin bine minte, macgregor s-a si luat de unul dintre ei pentru ca se tot chinuia sa demonstreze ca “girafa nu poate sa existe” 🙂 ).
    Acum au facut totusi un progres si admit ca Scrisoarea III a fost scrisa de un ashramist.
    Si poate ca atunci cand or apare(daca vor apare, bineinteles) Scrisoarea IV sau Scrisoarea V or sa progreseze si mai mult si or sa admita ca autorii sunt cativa ashramisti. 😛

  61. Nidhogg says:

    @Sukida
    Eu cred ca faza cu voluntariatul le ofera totusi o scapare din punct de vedere legal. Dar ca sa fie siguri de asta ar trebui sa si oficializeze in scris voluntariatul ala prin contracte de voluntariat.
    Legea, din ce am vazut, dupa modificarile din 2006 nu obliga organizatiile-gazda sa incheie asatfel de contracte, dar daca o organizatie din asta e acuzata ca foloseste munca la negru(ca sa nu mai vorbim de trafic de persoane) si trebuie sa se apere, cantaresc mult mai greu ca dovezi niste contracte scrise fata de doar niste declaratii ale voluntarilor cum ca intr-adevar sunt voluntari si nu ii abuzeaza nimeni.
    Iar existenta si a unor asigurari poate fi folosita de organizatia-gazda ca dovada ca ea are intr-adevar grija de voluntari si se achita de partea ei de obligatii din relatia avuta cu voluntarii.

    E de fapt in interesul conducerii miscarii sa incheie astfel de contracte si asigurari. Si poate chiar si GB era constient de lucrul asta atunci cand a dat raspunsul ala afirmativ pe care MR zice ca l-a vazut scris cu un “DA” mare si rosu.

    Dar daca acum ideea a fost pusa in discutie de niste demoniaci, probabil ca ideea in sine e demoniaca, nu-i asa? 😛 Exista, cred eu, din pacate si unii ai caror neuroni odihniti elaboreaza frecvent judecati din astea si cred ca ai vazut deja si tu lucrul asta de mai multe ori. 🙂

  62. Nidhogg says:

    Erata: “outsideri”, “astfel”.

  63. Nidhogg says:

    Citat de pe ye:

    http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7679

    Opinia grupului de yoghini mulțumiți: Doar în ceea ce privește MISA voluntariatul este folosit ca un capăt de acuzare, în rest, în alte țări și chiar și în România voluntariatul este foarte bine privit și chiar recomandat! Sunt mari firme, chiar și în România, care se folosesc în mod oficial de voluntari, voluntari care muncesc câte 8-10 ore pe zi pentru acele firme, timp de mai multe luni de zile, cot la cot cu angajații firmelor respective, dar fără să primească niciun ban, și ei fac aceasta nu dintr-o pornire altruistă, ci doar ca să primească în CV o recomandare și să capete ceva experiență. Aici ce mai este: muncă la negru „pe față”, cu acte „în regulă”, sclavie sau voluntariat?

    Problema e ca in cazul multor ashramisti voluntariatul nu se intinde doar pe cateva luni de zile, ci pe decenii. Timp in care toate necesitatile lor de baza(cazare, mancare etc.) sunt asigurate de organizatia-gazda, lucru care face ca obligatiile pe care organizatia si le asuma in acest caz fata de voluntari sa fie mult mai mari decat obligatiile unei corporatii care ia in birourile ei pentru cateva luni, timp de 8-10 ore pe zi, niste tinerei voluntari.

    Asa ca, dragi “yoghini multumiti”, daca vreti ca argumentul asta cu voluntariatul sa fie “bullet proof” si sa reziste in fata contra-argumentelor partii adverse, v-ar prinde foarte bine daca statutul de voluntari ar fi inregistrat negru pe alb in niste contracte cu semnatura si tot tacamul aferent.

    Altfel, cand o sa mergeti ca martori pe la tribunal ca sa declarati ca sunteti voluntari, sunteti multumiti de conditiile din ashram si nu va exploateaza nimeni, n-ar fi deloc exclus sa aveti supriza sa va intalniti pe coridoarele tribunalului cu “ashramistul indignat” pe care il combateti in prezent pe ye(si care s-ar putea dovedi in timp a fi in realitate nu doar un ashramist singur, ci poate un grup de trei ashramisti, sau poate de patru, sau poate de mai multi, cine stie – sunteti voi atat de siguri ca exista doar un singur “indignat” in ashram? 🙂 ). Si o sa puteti sa va treziti atunci ca pe langa marturiile voastre mai apare cel putin una de sens contrar, iar atunci o sa va cam doriti sa fi avut la mana ca probe in favoarea voastra niste contracte clare, in care conditiile de voluntariat sa fie prezentate fara echivoc, cu drepturile si obligatiile care revin ambelor parti din contract.

  64. Yogy Bear says:

    daca nu am sti cine este cristiana costache aproape ca am fi tentati sa credem ca exista ashramisti multumiti la misa. ea desigur ca e multumita, doar e printre cei care impart ciolanul pe acolo. mai mult ea e printre cei care au mosit si porcul care acum le da un ciolanel bun. o fata rea, urata, frustrata si inumana. buna, desigur, doar cu cei pe care gb si-a pus stampila care le arata celor din jurul lui pe cine sa favorizeze. o femeie care nu a gandit niciodata cu capul ei decat atunci cand pregatea vre-o rautate. O FEMEIE REA SI URATA SUFLETESTE. astia sunt oamenii lui gb.

  65. Observator says:

    Pentru Mac Gregor:
    Ma intreb… noi ,astia, lenesii…mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
    Pentru Yogy Bear cel nemapoimenit de frumos ( si pe afara si pe dinauntru):
    Ador barfele despre mine.Aflu atatea chestii pe care nici eu nu stiam ca le-am facut!
    Pentru Gloria cea cam inculta:
    Bardul de la Mircesti , recte Vasile Alecsandri , a scris o poezie intitulata ” Unor critici”. In finalul ei , Alecsandri spune:
    ” Cantati, daca se poate , fiti buni si nu mai rageti”

  66. Observator says:

    Poezia ” Unor critici” vi se potriveste ca o manusa tuturor celor care critica de ani de zile MISA.

    Voi, ce cătați defecte în scrierile mele
    Și intonați fanfare când constatați în ele
    Greșeli, imagini slabe, cuvinte ce vă par
    Lipsite de-armonie, erori chiar de tipar,
    Voi, care vă dați truda de-a șterge de pe lume
    Tot lucrul de o viață întreagă ș-al meu nume,
    De ce atâta râvnă ș-atâtea opintiri
    Ca să aflați în mine a voastre însușiri?”
    Si voi ati vrea ca sa stergeti toata munca spirituala a lui Grieg. Ce e al vostru, e pus deoparte. O sa va vina si rasplata binemeritata.
    Eminescu a scris si el o poezie intitulata ” Criticilor mei”
    “Critici voi, cu flori deșerte,
    Care roade n-ați adus –
    E ușor a scrie versuri
    Când nimic nu ai de spus.”
    E usor sa critici o miscare spirituala cand esti un zero barat din punct de vedere spiritual.

  67. mac gregor says:

    @Observator

    “Ma intreb… noi ,astia, lenesii…mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?”

    Pe bune, asta te intrebi?

  68. Roxana says:

    @Observator

    „E usor sa critici o miscare spirituala cand esti un zero barat din punct de vedere spiritual.”

    La fel cum e ușor să critici „guvernul care conduce din umbră” când ești un zero barat din punct de vedere al conducerii? Sau cum e ușor să critici „arta decăzută de astăzi” când tu nu ești în stare să faci altceva decât să fâlfâi din aripi? 😉

  69. Roxana says:

    @mac gregor

    „Pe bune, asta te intrebi?”

    Da, normal că asta se întreabă. În fond extratereștrii ăia care tot așteaptă „DA”-ul ca să vină sunt la concurență cu celelalte idei de la curs. Dacă or fi taxiuri divine?!

  70. justice says:

    in cate scriu toti galuscantii blogului anti misa se pare ca sunt din ce in ce mai multi care impart ciolanul in misa. Pana la urma cred ca de fapt toti cei din misa au parte de ciolan dupa cum va exprimati.pai daca toti deja au parte de ciolan unde sunt cei pagubiti de ciolan. Poate ca in facatura dosarul 6 d sunt vreo 20 de expoatatori si trei exploatati. In cate se pare in incoerenta voastra continua toti cei ce iau atitudine iau cate o parte din ciolanul misei. Pai sa recapitulam, car la suta ia g.b., cat ia neacsu, cat ia teo pop, monica, lili,lacramioara, ionut, etc. Se pare ca ciolanul se micsoreaza pe zi ce trece. De fapt la un moment dat va veti da seama sau stiti deja ca nici macar oase nu au ce imparti. Ar sunteti prea prosti sa va seama de acest lucru

  71. Gloria says:

    lasa, mai, observatorule, ca esti tu si spiritual si intelept si mai ales cu BUN SIMT… noroc cu tine :)))))

  72. Saso says:

    “La fel cum e ușor să critici „guvernul care conduce din umbră” când ești un zero barat din punct de vedere al conducerii? Sau cum e ușor să critici „arta decăzută de astăzi” când tu nu ești în stare să faci altceva decât să fâlfâi din aripi? ”

    OOOOooooOOhhhh, Roxana, l-ai facut K.O. pe observator.

    P.S. El o fi observat?

  73. Neele says:

    Off topic,
    http://www.bluedomers.com/id2.html

    Have a nice day!

  74. Observator says:

    Pentru Roxanel, uratica cu ifose de intelectuala, si Saso aplaudacul de serviciu
    De guvernul din umbra toti ar trebui sa ne luam pana nu e prea tarziu.
    In ceea ce priveste conducerea unei miscari , a unui grup de persoane in general, Roxanel este experta. De aia da ea cu tifla.Tinerelul lipsit de experienta care critica fara sa aiba habar de ce spune, este banal, il intalnesti pe toate drumurile si pe toate blogurile. O biata basina urat mirositoare dar iute trecatoare.
    In ceea ce priveste arta, am citit compuneri ale unor liceeni mult mai faine decat pretiozitatile fade de pe blogul “scriitoarei” si traducatoarei.
    Arta sacra e mult mai mult decat un falfait de aripi.Iti trebuie o anumita inteligenta spirituala ca o sa o percepi.
    Daca esti mare admiratoare asa zisei arte moderne, cat dai Roxanel pe o panza murdarita cu excremente pe care ti-o “pictez” cat ai zice infatuata? Ca asta sustii tu, hartisto, ca scarbosul si oroarea dn asa zisa arta moderna e arta autentica.

  75. Observator says:

    Pentru Mac Gregor
    Era o ironie greu de priceput de un cap patrat ca al tau. S-au dus unii lenesi la ashram si au crezut ca vor evolua fara greutati si teste. Poate vine cineva si ii duce in Rai ca altfel scara catre el e greu de urcat, chiar imposibil pentru unii ca ei.

  76. Roxana says:

    @Saso

    Ceva-ceva tot a observat, dar nu-mi dau seama exact ce.

    @Observator

    Ok, urâtă, tânără, nu dai doi bani pe ce scriu. Altceva?

    (P.S. Caută Mapplethorpe pe Google. Dacă ai de gând să înjuri arta, barem să ai exemple concrete pe care să le înjuri. O să-ți placă să te ofensezi la pozele lui.)

  77. mac gregor says:

    @Observator

    Oau, am cap patrat. As rade de hiper-agresivitatea ta improscata la plezneala, daca n-ar fi atat de …nivel de gradinita. Pe bune, la MISA se invata niste scheme mentale atat de repetitive, incat faceti figura proasta in orice discutie normala.

  78. Sfantul Senzual says:

    Eu zic sa-i lasam pe oameni in pace. Majoritatea lor inca mai ‘cara’ un ego,care e in mod necesar supus incercarilor. Daca tot va place sa scarmati in cacatul oamenilor, de ce nu v-ati facut vidanjori?

  79. mac gregor says:

    @all

    “ca vor evolua fara greutati si teste”

    Iluzia nr 1 la MISA este aici. Cea care face cele mai multe victime, si care tine cei mai multi oameni in ashram degeaba.

    Din pacate, n-am timp sa scriu, ca ar ocupa 10 pagini modul in care se pacalesc oamenii cu ideea asta:
    – nu exista o definitie cand o problema e test si cand nu e -> totul poate fi pus de orice lenes spiritual pe seama unui test, ca el are oricum clarviziune zero dar daca Ghita il intreaba nu-l doare gura sa ii dea raspunsul sablon
    – confundarea rezultatelor negative a propriilor fapte cu “un test” -> ii impiedica sa isi schimbe actiunile care i-au bagat in rahat
    – duce la lipsa de compasiune si de sprijin din partea comunitatii -> ca desigur daca a ramas fara loc de munca sau are probleme de sanatate “e un test”
    – lipseste cu totul metodologia specifica, inlocuita de ceata si vorbe goale. Cu atat mai grav cu cat scolile de yoga se disting fiecare prin metodologia proprie. A se vedea si Patanjali, cat de specific si de clar era.
    Pentru ca multi yoghini habar n-au ce e aia o metodologie, desi exista in orice loc unde merge treaba bine, am sa dau ca exemplu culturismul. De exemplu, cand mergi la sala sti ca trebuie sa practici asa si-asa in primele zile, altfel in urmatoarele, acestea sunt obstacolele: febra musculara, trebuie tratata asa si asa, astea sunt pericolele: suprasolicitarea musculara care poate duce la subtierea muschilor etc etc etc.

    Imi pare rau, tb sa plec, ar merita scris vreo 10 pagini numai pe imensa prostie cu “obstacolele si testele” care le paralizeaza decizia ashramistilor.

  80. Last says:

    a mai aparut un oligofren din seria neagra a misanilor care stau cu limba-n anusul unui tigan pedofil. Asa-i @observatorule ? Te simti bine in satra aia mizerabila precum ti-e “gandirea” confuza ?

    lol, gunoiul asta urat sufleteste, zice de unele femei ca sunt urate. Asta a invatat de la tiganul nespalat (pe langa ca e chior complet). Conteaza frumusetea exterioara pentru el. Pai mah analfabetule, cum ti-e maistrul (instalator) ? Frumos de pica :D, nu ?

    apoi, mancatorul de fecale @observator, ne zice ca a vizitat o manastire budista. Pai mah caricatura, ce ti-a zis mah amaratule maistrul tigan ? Ca budismul este o chestie neterminata, ca Buddha saracu’ nu ii face fata, ce mai, e jale mare. Ai incurcat-o, pregateste o minciuna pt nespalatul ala cand vei da ochii cu el. Sau cand vei da ochii.

  81. Mac Donald Duck says:

    @Observator

    Ce rezultate spirituale notabile au obtinut cursantii MISA dupa 24 ani de practica sub indrumarea unui guru din categoria bodhaka?Macar vreun iluminat ceva? In 24 de ani?

  82. Nidhogg says:

    Off-topic
    Se mai ocupa cineva de recensamant?

    http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7686

  83. mac gregor says:

    Revin pe subiect. De ex, la culturisti exista discutii fara sfarsit intre adeptii exercitiilor rapide si a celor lente. Daca deschizi o revista de culturism, sunt zeci de relatari si de rezultate.

    De ce s-a subtiat atat de tare la MISA numarul discutiilor pe practica yoga? Nu spun ca nu mai exista, doar zic ca s-a subtiat foarte tare.

    Am trecut pe la Herculane si am vazut programul taberei de yoga. Am descoperit ca desi venisem cu o anumita emotie, pur si simplu subiectele atinse nu trezesc in mine nici cea mai mica atractie. Moduri de manifestare a lui Dumnezeu in manifestare etc. Pai daca vroiam sa aud chestii vagi, frumoase si neverificabile ma duceam la penticostali sau la Osho. Imi amintesc ca la prima mea tabara ma gandeam “Oau, ce subiecte tari, si suntem abia la inceput. Peste vreo 10 ani practicand chestiile astea in tabara se vor face demonstratii de levitatie si conferinte de relatari incrucisate despre cum a reusit x sau y sa treaca de la samprajnata samadhi la asamprajnata samadhi”

  84. Roxana says:

    @mac gregor

    Nu vezi dezbateri între tehnici din același motiv pentru care se „corectează” textele traduse la curs: nu există nimic de dezbătut! Totul e clar și corect așa cum e revelat de Grieg. În fața lui „n-avem rezultate” nu mai au altă placă decât „nimeni nu muncește destul, tehnicile sunt în cursuri”.

    S-au înțepenit. Așa că o bagă pe aia cu extratereștii și forța figurilor geometrice.

  85. MR says:

    @ roxi
    Te-ai repatriat ? Duminica ajung pe la voi…

  86. Roxana says:

    @MR

    Ți-am zis că n-ajung acasă prea repede. Sunt încă în Turcia, până prin… noiembrie?…

  87. soso says:

    cristiana costache?!? brrrrr…….

  88. Saso says:

    @Observator

    Ooo, ai dat cu oistea-n gard fraiere.
    1. Eu nu am fost aplaudac in timpuri comuniste, nu am fost nici in timpuri misane, de ce crezi ca as incepe acum?
    Eu doar observ (sic) unele replici inteligente.

    2. Cat despre Roxana, esti doar un tigan de Ferentari.
    Ai putea sa o ataci pe Roxana in alte parti pe care le are vulnerabile, dar tu, te cobori la nivelul gurului tau si insulti in cel mai josnic fel. Despre partea cu uratica, esti pe dinafara, poate ca nu e shaktoza de aia o consideri uratica. Oricum, numai oamenii de joasa speta se iau de infatisarea fizica a unui om, pentru ca nu stiu ce altceva sa spuna. Dar cand ajungi sa o faci basina trecatoare…. ti-ai atins -apogeul de fraier coclit. Observi minusul din fata apogeului? Cand e cu minus e nasol, e sub zero… daca ai trecut pe la artimetica… 🙂
    Crezi ca noi nu avem ce sa spunem nasoale de infatisarea gurului tau? Si ar fi pe bune….. dar, nu asta e problema.

    P.S. Daca tot ti-ai ales nik-ul “Observator” probabil ca vrei sa rezonezi cu a 6 a putere cosmica…. stii ce? Tot cu minus in fata esti, mai lucreaza.

  89. Sukida says:

    Cea mai bună glumă pe care am citit-o azi pe saitul YE

    http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7688

    Citat:
    Membrii MISA atrag ostilitatea până la violență întrucât nu fumează, nu beau și nu răspund cu agresivitate la agresivitate, deși comportamentul lor corespunde celor mai raționale și morale criterii.

    …nu răspund cu agresivitate la agresivitate……oare Gabriel Andreescu își dă seama ce scrie??………..

    Poate că GA ar trebui să citească puțin YE……articolele împotriva lui MR și a tuturor celor care îndrăznesc să nu fie de aceeași părere cu ei, se remarcă printr-un limbaj plin de gingășie, blândețe, iertare, ahimsa, iubire………….curat lipsite de agresivitate!!!………….

    ……..comportamentul lor corespunde celor mai raționale și morale criterii………cum ar fi sexul în grup, cuplul deschis………….curat moral!……….

  90. Saso says:

    1. “ostilitatea până la violență” Pai nu cumva -conform teoriilor proprii- si-o atrag singuri?

    2. G.A. ori e mason si face jocul fratelui mason Bivo, ori cotizeaza mosu la greu ca sa mai scape G.A. cate o vorba buna despre secta, ca prea e bizara relatia asta G.A.- G.B.

  91. justice says:

    salut

  92. justice says:

    Cum merge treaba pe aici?

  93. Roxana says:

    @Saso

    „Ai putea sa o ataci pe Roxana in alte parti pe care le are vulnerabile”

    Pentru asta ar trebui să mă cunoască. E prea complicat și nu sunt eu profesoara lor personală de insulte, să le dau teme ca s-o facă mai bine data viitoare 😛

  94. Roxana says:

    @Sukida

    „……..comportamentul lor corespunde celor mai raționale și morale criterii………cum ar fi sexul în grup, cuplul deschis………….curat moral!……….”

    Nu știu dacă și ție ți-au spus aceeași poveste când erai la curs, dar eu țin minte că prin anii mici mi se povestea de nu știu ce grup spiritual care încălca tot felul de reguli sociale doar ca să fie dați afară din lumea normală și să trebuiască să se concentreze doar pe spiritualitate. Povestea era De Bine și un Exemplu Pentru Noi.

    Ideea pe care am reținut-o eu e că o persoană spirituală care încalcă moralitatea „omului obișnuit” e conștientă de consecințe și le acceptă. Și nu-i pasă.

    Or, uneori am senzația că yoghinii noștri vor, vorba englezului, și să mănânce prăjitura, și să o aibă în continuare: adică să încalce regulile sociale și să fie și acceptați. Nu prea se pupă cu poveștile lor cu spiritualitatea.

  95. Elize says:

    Mihai Rapcea @ “In concluzie, eu cred ca GB este faultat si sabotat sistematic de cei apropiati lui, care au pus pe butuci mai toate initiativele bune”

    Mihai, eu vad ca tu tot ii gasesti scuze lui Bivo, saracul, cat de plin de intentii bune e el si cat il saboteaza nemernicii “apropiati” lui. Esti tare naiv, Mihai. Pe Bivo il doare si l-a durut in c** de ashramisti, si inainte, cand era in tara si stia prea bine ce se intampla, si acum… Nu-i mai gasi tu circumstante atenunate, ca nu merita.

  96. Sukida says:

    Ieri a fost termen în procesul de la Cluj.
    Știe cineva amănunte?……..

  97. zamolxe says:

    http://portal.just.ro/117/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=11700000000035595&id_inst=117
    30.09.2013
    Ora estimata: 9:30
    Complet: Complet II F
    Tip solutie: Amână cauza
    Solutia pe scurt:
    Document:

  98. Sukida says:

    Zamo, sankyuu!

  99. zamolxe says:

    Sukida, cu placere! 🙂

  100. enya says:

    mamaaaaa, cate amanari!
    toate procesele sunt asa? Imi cer scuze, sunt straina de subiectul procese-avocati

  101. MR says:

    @enya
    Nu, nu toate procesele. Numai alea cu nevinovati :)))

  102. observatorul says:

    deci sunt 3 sali de curs MISA in Bucuresti…Pipera, Obor si cea de la sediul Steaua Divina.
    In replica Cristianei Costache pusa pe yogaesoteric spune ca sunt doar 2 sali de curs. Asta dovedeste ca nu a fost citita si elaborata replica de mai multi ashramisti pt. ca ar fi corectat greseala.

  103. Nidhogg says:

    Na ca au progresat si mai departe, acum nemaifiind vorba doar de un “indignat” ci de “unii binevoitori”. 😛 Au reusit pana la urma sa faca pasul ala de la singular la plural. 😀

    http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7706

    Printre colegii din „comunitatea ASHRAM-urilor” există și unii „binevoitori” care se aseamănă mult cu securiștii de altă dată. Am citit unele cărți și m-am uitat la unele filme destul încât să recunosc de la o poștă o persoană care afișează imaginea unuia dintre „noi, cei care locuim în ASHRAM”, dar, de fapt, viața lui în ASHRAM și la MISA este doar o slujbă.

    Lasand acum ironia la o parte, chiar e o schimbare importanta trecerea de la negare(replicile gen “scrisoarea nu putea fi scrisa de niste ashramisti adevarati pentru ca…”) la admiterea existentei unei probleme in interior. Asta chiar daca, cel putin deocamdata, problema din interior este inca atribuita unei presupuse influente ostile venita din exterior.

    Intrebare intrebatoare pentru cei/cele care chiar cred in existenta unor “binevoitori” infiltrati: pana la ce nivel al ierarhiei miscarii credeti ca s-ar fi putut infiltra “binevoitorii”? 😛
    Iar intrebarea nu se refera la presupusii “infiltrati” maziliti in anii trecuti(kamalezii si altii) ci are in vedere situatia prezenta. 🙂

  104. Saso says:

    “la care plătise și taxele, deoarece șefa de ashram a considerat că „acțiunea lui nu e integrată”. ”

    Sa va spun una haioasa cu integrarea.

    Un yoghin, a luat in gazda un alt yoghin. Chiriasul i-a dat acel aconto (depozit, garantie) proprietarului apartamenului. Dupa 1 an, chiriasul decide sa plece, iar dupa ce s-a mutat, proprietarul ii spune ca nu poate sa-i dea garantia inapoi, pentru ca a facut el o consacrare si a primit raspunsul ca nu trebuie sa-i restituie acel depozit de bani, care nu era insignifiant. Era chiria pe 3 luni. 🙂 🙂 🙂
    Chiriasul imi spunea ca vrea sa faca si el o consacrare in care o sa primeasca raspuns ca trebuie sa-i scape 2 in gura propietarului. Evident, l-am calmat pe om, dar, cunoscandu-l bine…. nu stiu cum s-a terminat pana la urma. Nu l-am vazut pe proprietar cu buza sparta, iar chiriasul era destul de impacat….. 🙂

    Asa de hilar este egregorul yoghinilor…..

Leave a Reply