Ce este spiritualitatea ?

Zilele trecute m-au abordat pe fb diversi/diverse cititori/cititoare ale blogului, cu solicitări de informații suplimentare. Despre cura cu ulei de măsline și lămâie, despre sănătate, despre spiritualitate, despre continență, etc.

Există o tendință de idealizare în tineri mai ales, care îi face pradă ușoară tentațiilor unora. Începi cu un sfat, cu o vorbă bună și nici nu-ți dai seama cum ai și devenit guru-l lui cutărică sau cutărică. Apoi, legenda crește, se întinde întocmai ca bârfa (că deh, gura lumii, doar pământul o astupă), și vorba spusă se întoarce întocmai ca bumerangul, la tine, sub formă de zvon, și te trezești că auzi – la a șaptea gură, lucruri fantastice povestite despre tine: despre cât de paranormal ești, cum i-ai ghicit gândul lui cutărică sau cutărica (deci clar ești telepat, da` din modestie, nu te dai în fapt !), cum te-a simțit când a făcut meditație (evident, de la excepțional în sus !). Ba unii dintre acești năuci “căutători spirituali” cu zero repere, te mai și visează (deși tu știi sigur despre tine însuți că nu le ai cu visul conștient, dedublarea, etc.) și povestesc alte năzbâtii savuroase despre tine, care sporesc și întrețin legenda.

Este în firea omului să caute supranaturalul, misteriosul, miracolul, acolo unde crede că îl are la îndemână. Iar dacă ai ghinionul să pună ochii pe tine astfel de “aspiranți spirituali”, riști să crească în tine tentația orgoliului celui care știe un pic mai mult decât celălalt. Crește în tine sentimentul importanței de sine, începi să te “joci” cu micii tăi “discipoli”, să le-arăți cât de deștept, de citit, de atoate-cunoscător și experimentat în toate cele ești, pentru că, nu-i așa ?! chiar știi mai mult decât ei, ai citit, învățat practicat și experimentat mai mult decât ei, deci au ce învăța de la tine. Și astfel începi să te autoconvingi că este voința lui Dumnezeu ca tu să îi ghidezi și să îi ajuți pe calea spirituală, pentru că “nimic nu este întâmplător”, nu-i așa ?

Și încet încet, încetezi să-i mai contrazici atunci când te laudă sau îți pun în cârcă tot felul de legende și fapte miraculoase, ci doar te mulțumești să zâmbești tainic și să faci pe misteriosul, gândind că un pic de transfigurare nu a făcut rău nimănui, nu ? Până la urmă, și tu “înveți învățându-i pe ceilalți” iar legenda despre osul de câine pe care toți îl venerau crezând că este un os al degetului lui Budha, este adevărată, căci datorită adorației și transfigurării credincioșilor, oare nu s-au produs vindecări miraculoase cu un simplu os de câine ?! Oare Dumnezeu nu lucrează prin oameni, și de ce să nu fi și tu un “releu divin” prin care Dumnezeu ghidează sufletele însetate de El ?

 Și astfel, dintr-un simplu sfătuitor, un om bineintenționat care a răspuns cândva întrebărilor unor curioși, ajungi să devii centrul universului unor oameni care devin orbiți și înrobiți de personalitatea ta. Apoi ajungi să confunzi propriile tale dorințe cu dorințele celor ce te urmează: ești dornic să împărtășești secretele seualității cu continență. Începi să “inițiezi” femei, asumându-ți deschis rolul de maestru, iar pofta crește și tot crește, căci fascinația și adorația discipolelor crește odată cu trăirea noilor experiențe. Dacă le iubești ? Da, le iubești cu acea dragoste rece, impersonală și lipsită de amănunte. Abia dacă le reții numele, căci ceea ce contează este forma lor fizică, calitățile pe care le manifestă: tinerețea, frumusețea, feminitatea și erotismul. Ele devin doar păpuși fără personalitate, chipuri fără suflet, propice tranfigurării, translatării de la individ la principiu cosmic. În acest joc, istoria personală devine un balast nedorit. Nu ai nevoie de ea. Și roata se învârte…

Mărturisesc că m-am oprit în prima fază a acestei transformări fabuloase. Am preferat să dau curioșilor ce deveneau insistenți și începeau să prezinte toate semnele “discipolului ideal” răspunsuri aiurea, ba pe unii i-am și  jignit, pentru a-i îndepărta, spre binele lor și al meu. Căci am învățat ceva din trista expereință a celui care a fost cândva un om bun, pe numele său Gregorian Bivolaru.

Dacă mă întrebi astăzi ce cred despre spiritualitate, îți voi răspunde că viața m-a învățat câte ceva.

Văd sfințenie în viața de zi cu zi, unde alții nu văd decât umilință și caznă. Căci pleacă în fiecare ceas, în fiecare minut către Cer, sufletele umile, neștiute de lume, ale celor ce și-au dedicat toată viața, tinerețea și dragostea celor dragi, pentru care au făcut toată viața sacrificii, cu o renunțare de sine exemplară. Mame, bunici, părinți, dar și învățători cu haine peticite, care tocesc băncile claselor îmbătrânind prematur, pe doar 8 milioane pe lună. Doctori “fără de arginți” care își duc zilele în mizerie, când ar fi putut salva vieți în străinătate, pe bani multi.  Sau pur și simplu oameni care și-au dedicat existența pentru a șterge o lacrimă de pe obrazul copiilor orfani. Ei sunt “sfinții” mei, ne-știuți, ne-văzuți de nimeni. Considerați fraieri, proști, idealiști. Ei sunt “sarea pământului”, pâinea lui Dumnezeu, dovada palpabilă a compasiunii și iubirii lui Dumnezeu pentru oameni. Atâta vreme cât astfel de oameni vor mai trăi printre noi, vom ști că mai există Salvare și Mântuire.

Mihai Rapcea

loading...

59 thoughts on “Ce este spiritualitatea ?

  1. Ok. Daca ai aceasta optica si viziune, de ce iti mai doresti sa fii printre acesti pseudospirituali de la MISA? De ce mai vrei sa urmezi cursurile celui ce nu mai e bun, dar e de N ori mai bun ca tine si ca toti ceilalti (pusi la un loc toti) care il judeca si il critica?
    Cat despre spiritualitate eu spun ca nu tu ai inteles inca esenta terminologiei “SPIRITualitate”, dar ii las pe altii mai docti sa comenteze in detalii ce ai spus mai sus despre cum vezi tu spiritualitatea.

  2. @Amaste
    De unde stii tu ce imi doresc eu ? De unde ai tras concluzia ca imi doresc sa fiu printre “pseudospiritualii” de la MISA ? Si de ce ii atribui lui GB niste cursuri despre care s-a demonstrat deja ca le-a copiat cuvant cu cuvant din carti si cursuri de yoga scrise de altii ?

  3. Ba baiatule , lasa ma impresiile ieftine de artist neinteles . Ma ,tu nu pricepi ca esti subtire in domeniul asta yoga ? Tie inca iti mai place sa faci pe artistul , pe cultul si rafinatul si mai ales pe inteligentul !! Ma faci sa pufnesc in ris ,mai ales ptr ca te stiu . Efectiv te caci pe tine cind vi cu aerele astea de romantic spiritual . Daca te-ai rezuma la domeniul tau de activitate ai fi ok . Macar incearca sa devii exceptional ca avocat , adica sa ti se duca vestea ca esti extraordinar de bun si nu te intinde spre un domeniu pe care nu-l stapinesti citusi de putin . Inainte sa te mai arunci sa faci pe expertul in yoga si in acelasi timp sa stirnesti zimbete devin-o foarte bun in avocatura , ptr ca pina acum nu excelezi . Apoi poti incerca sa te dai rotund si in altceva . Deocamdata nici in avo nu stralucesti . De ce te-o chinui pe tine mintea sa epatezi in domeniul asta spiritual cu bataie , cu subinteles ,inca nu iti inteleg atitudinea asta prosteasca de-a dreptul ?! Bine , nu te poate nimeni opri sa aberezi ,dar inainte sa bati apropouri despre G ar fi cazul sa iti constientizezi mediocritatea interioara si sa nu mai faci obisnuita confuzie ce te caracterizeaza si anume sa crezi ca daca ai mai aparut pe la cite o emisiune citeva minute si ti-au mai dat altii mai marI cite o jumate de proces asta tine loc de profunzime spirituala si maiestrie in acest domeniu . Ca sa nu te mai faci de jena vezi de ramasitele tale de procese . Si daca vrei neaparat sa convingi lumea ca poti fi o voce spirituala dovedeste ceva concret in directia asta de care sa vorbeasca lumea despre tine , nu tu singur despre tine . Deocamdata ce incerci tu sa faci este ieftin ca si tine – incerci sa arati ca esti o voce cu profunzime spirituala batind apropouri inspre un OM care chiar a lasat urme adinci in yoga din ROMANIA . Continui sa uimesti cu aerul asta de poet romantic si profund spiritual . Eventual poti sa xeroxezi postarea ta si so pastrezi pe mai tirziu ptr copilul tau daca vrei sa te priveasca ca pe un mare om de spirit Acum sincer ,ptr noi cei care stim cu adevarat cine este G , postarea ta este de-a dreptul jalnica . Vezi ca ai inceput sa fi penibil si nu iti dai seama , ai un inceput de delir pseudospiritual . Poate familia ta te vede ca pe un zeu , dar noi ne-am obisnuit cu tine …………

  4. draga EL TORO
    AI dreptate. Nu trebuia sa amintesc de GB. Trebuia sa amintesc doar de exemplul acelui preot de la Valea Plopului care creste 30 de copii orfani, nestiut de nimeni, fara publicitate, fara pretentii de mare guru planetar. Intre GB si acel om modest, eu il aleg pe acel om oricand, la orice ora. E treaba ta ce alegi tu. Asta este esenta articolului meu.

  5. Ups. I-ai atins rau pe misani, Mihai. Nu reusesc sa imi amintesc totusi, poate ma ajuta EL TORO. Cati batrani sau copii orfani a ajutat GB ?

  6. Tu nu pricepi ca nu de atribuit cursuri este vorba , ci de faptul ca G poate sa impacteze spiritual foarte puternic oamenii . Hirtiile =cursurile nu alea sint esentiale ,ci FIINTA lui . Noi nu mergem ptr hirtiile alea , ci ptr prezenta lui . De ce crezi ca nu se gasesc 5 oameni care sa iti caute prezenta ? Ptr ca nu ai prezenta spirituala de nici o culoare . Asta e si e simplu . El are PREZENTA . tu nu ai asa ceva . tu esti doar un circotas copilaros .

  7. Ce comparatie facusi !! Pai du-te sa iti de-a si tie de mincare . Esenta articolului tau e ca nu te poti impaca cu acest OM , cu G . Si tot ataci ,circotesti si te chinuie mintea .

  8. si eu am simtit impactul spiritual puternic al lui GB (cel al carui nume nu este rostit – ca in Harry Potter)… cand sunt la ananghie, ma rog la GB :))

  9. @EL TORO
    Daca ii cauti prezenta lui GB ce cauti la ora asta aici ? Spui ca ma cunosti personal, insa eu nu cunosc pe nimeni cu “numele” asta. Inteleg ca te disimulezi sub acest nick ca sa poti ma poti jigni fara riscuri ? Stai linistit, nu ma simt atacat. Recunosc, sunt un avocat mediocru, nu ma compar cu marile nume ale avocaturii. Si nici un mare yoghnin nu sunt. Insa vad ca imi contesti pana si dreptul de a face judecati de valoare despre viatza, lume si oamenii pe care i-am cunoscut – lucru pe care nu il pot accepta. Crezi ca minimalizandu-ma ca avocat, ai dreptul sa imi contesti judecatile de valoare ? Ti-e frica de validitatea sau justetea opiniei mele, de te simti obligat sa ma ataci miseleste, la profesie ? Nu cumva te temi de acea parte din tine insuti care intelege de fapt ce spun, si imi da dreptate ? Nu cumva dai glas contradictiilor din tine, care nu te lasa sa dormi, sa meditezi sa faci amor, sau orice altceva o mai face cursantul tipic de la MISA – la ora asta ?!

  10. mr
    iti dai seama ca prin faptul de a scrie diverse pe net, influentezi mai multi oameni decit daca n-ai scrie?
    si partile cu bine si cu rau, te las pe tine sa le decizi…..

  11. Frumos articol.Mi-a fost foarte util.Multumesc.
    El toro a vazut acest articol scris cu rosu asa ca macazul mental a comutat pe inteligenta submisana.Totusi e si modul lui de a comenta un exemplul de cat a putut el intelege din ceea ce ai scris….trist…..pt el……

  12. @arnold
    ce gandesc si scriu azi, poate nu voi gandi si scrie maine la fel. Poate invers. Oamenii se schimba. Nu afirm ca sunt in posesia Adevarului Absolut. Pur si simplu scriu din inima, asta simt si gandesc acum.

  13. @MR 08/02/2014 23:34
    @Amaste
    De unde stii tu ce imi doresc eu ? De unde ai tras concluzia ca imi doresc sa fiu printre “pseudospiritualii” de la MISA ? Si de ce ii atribui lui GB niste cursuri despre care s-a demonstrat deja ca le-a copiat cuvant cu cuvant din carti si cursuri de yoga scrise de altii ?

    Adevarul e ca se pare ca nici tu nu stii ce iti doresti. Am tras aceasta concluzie din ce ai scris de ani de zile aici pe net. Din ce ai scris zilele trecute pe net. Din ce ai scris si tu si Groza pe net. Ca va doriti sa vi se faca dreptate si sa fiti reprimiti la cursuri, caci infiltratii de la MISA v-au prejudiciat si v-au dat afara sau tie “pauza” de la cursuri fara acceptul lui Grig. Este ceea ce ati scris voi aici pe net. Si ai mai spus ca iti place sa faci “asane” la curs. Se trage concluzia ca nu vi acolo pentru vreo fatuca sau pentru niste “pozitii” pe care le poti face bine merci si acasa, ci pentru ambianta rezonatorie de la sala de curs. Sau vrei sa spui ca nu am inteles bine ce ai scris si spus in mai multe randuri sau printre randuri?

    Nimeni in lumea asta nu a “asamblat” mai bine, mai compact si mai lucid si pe intelesul tuturor niste informatii spirituale din zeci sau sute de surse mai mult sau mai putin spirituale, precum a facut-o Grig. Nimeni! In plus de asa, Grig este singurul om din lumea asta care poate (re)da viata unui text ce la inceputuri a fost viu, iar acum a ajuns un text mort. Compara, daca ma poti, incarcatura energetica a cursurilor primite de tine personal cu cele copiate si expuse pe net de catre dusmanii lui Dumnezeu. Intra pe exmisa si compara un text de acolo un acelasi text pe care tu personal l-ai primit la cursuri. Modul in care Grig a compilat acele mii si mii de informatii si le-a dat mai apoi si viata si coerenta faca ca sistemul sau invatatura MISA sa fie UNIC pe planeta Pamant. UNIC! Aceste texte, dar mai ales initierile oferite de Grig AU VIATA si dau VIATA spiritului si constiintei din noi, din discipolii sai cei care ne-am deschis pas cu pas fata de aceste realitati divine nevazute.

    Am citit parti din biblie pe vremea cand eram ateu si nu intelegeam nimic din ea in afara de “fantasme” si fanteziile unor “ciudati”. Dupa ce am practicat ceea ce Grig ne-a invatat nu mai puteam ramane acelasi ateu “mort” sufleteste, cum eram in trecut. Odata trezita constiinta si sufletul nu mai poti ramane ateu sau insensibil la partea vie din aceste texte spirituale. Poti apoi sa discerni ce e Adevar si ce nu in acel text, ce e tradus bine si ce nu, ce era in textul sau invatatura originala a lui Iisus si ce nu e de la El.

    Cat de insensibil esti sau ai devenit sa nu realizezi ca de exemplu in atatea tehnici, meditatii si exemplificari facute alaturi de Grig, constiinta ta este mult transformata si modificata si inaltata, fata de momentele in care faci singur acea tehnica spirituala? Acolo tot un “text copiat de la altii” este?

    Si tu si altii ce ati ajuns in acea “falie rezonatorie”, opusa in felul ei ca stuctura si rezonanta cu ceea ce ar simboliza si reprezenta de ex. centura fotonica, puneti caruta in fata cailor si vreti sa vi se demonstreze pe dos ce e sau nu autentic spiritual. Nu ce face Grig in face pe el ceea ce este, ci ceea ce este el il face sa faca cee ce face. Fara sa va dati seama, voi va intoarceti si impotriva lui Dumnezeu prin reprosurile voastre. Voi ati vrea ca Grig sau Dumnezeu sa zica si sa faca ce vreti si credeti voi sau altii de la care ati preluat niste idei care ar fi vezi doamne bune. Cum credeti voi ca mintile voastre finite ar putea pune limite mintii infinite a lui Dumnezeu sau al unui Fiul al Sau? Pentru ca da, asta e Grig, un FIU al lui DUMNEZEU, un releu divin al Sau. Dand in Grig, dati in cel al carui releu este el.

    Constient sau nu, si fiinta ta inca mai simte lucrul asta si din acest motiv inca mai esti atras sa faci yoga cu colegii, la MISA. Trist este ce au facut si inca mai faci aici pe net si nu numai aici, iar asta, sti si tu, nu ramane niciodata fara repercusiuni karmice. Char daca te crezi mai catolic decat papa, nu uita ca si papa a ajuns in Iad. Asa cum tu poate ai iertat pe cei care au gresit fata de tine, DAR NU AI UITAT, cum ai zis zilele trecute intr-un mesaj, nici colegii tai NU VOR UITA ce ai facut tu lor si celui fata de care ei si sufletul lor s-a “contopit” intr-o masura mai mare sau mai mica. Ai dat in Grig, ai dat si in ei. Ce e atat de greu de inteles din asta? Nu la fel ai simti si tu daca ar da cineva in parintii tai sau in sotia sau copilul tau, asa zisii apropiati ai tai, cu care tu esti “contopit” (cel putin auric) cu ei?

  14. Ai o mica eroare cand spui ca GB a fost cândva un om bun.
    GB nu a fost bun nici inainte de 90, iar dupa 90 ati vazut pe pielea voastra cat de bun a fost.

  15. MR. Am raspuns de doua ori, dar nu a aparut nici comentariu. Serviciile sunt la datorie. 🙂

  16. MR. Oamenii se schimba doar cand constiinta lor, sau rezonanta preponderenta a constiintei lor se schimba. Asta e spiritualitatea in forma ei aplicata si concret evidentiata. Restul, sunt vorbe si filozofii mai mult sau mai putin sterile. Ca sa schimbi mersul corabiei tale de la Nord la Sud si apoi de la Sud la Nord e musai nevoie de un vant care sa-ti sufle in panze dintr-un sens, apoi din sens contrar. Doar asa isi schimba omul viziunea si “ce ii spune inima”. Cu toate acesta Nordul ramane Nord, Sudul ramane Sud si doar tu iti schimbi parerile si directia. Grig este si va fi MEREU ACELASI, sau in acelasi loc/pol iar tu vei avea mari regerete, indiferent ce ai facut sau indiferent cine e Grig. Dincolo de asta, iti urez succes in “calatorile” si schimbarile tale benefice si divine.

  17. Timpul este cel ce va face dovada Adevarului despre fiecare. In fata timpului, chipurile se rideaza, mastile cad iar in final ramane doar Adevarul. M-as bucura sa fi gresit eu fata de Gregorian Bivolaru iar timpul sa imi dovedeasca ca m-am inselat. Mi-as cere scuze din toata inima, bucurandu-ma ca eu am gresit si totul a fost rodul nebuniei mintii mele. Insa, pentru fiecare, faptele vorbesc. Iar pentru Gregorian Bivolaru, faptele, nu vorbele si nu starile, au spus destule. Nimeni nu este fara de greseala pe lumea asta, dar marturisesc ca in lista lunga de excroci si sarlatani pe care i-am cunoscut, el ocupa un loc de cinste tocmai pentru ca a reusit sa ma duca cel mai mult timp de nas.

  18. “Nimeni in lumea asta nu a “asamblat” mai bine, mai compact si mai lucid si pe intelesul tuturor niste informatii spirituale”

    Am vazut cu totii cum a “ansamblat” aceste texte. A copiat cu nerusinare zeci de pagini, fara sa modifice absolut nimic. Nu suntem idioti amice!

    “In plus de asa, Grig este singurul om din lumea asta care poate (re)da viata unui text ce la inceputuri a fost viu, iar acum a ajuns un text mort”

    Amice, asta a fost cea mai buna gluma pe care am auzit-o in ultimele zile! :))))))
    Iti multumesc pentru imaginatia de care dai dovada. Ai reusit sa ma amuzi copios

    Iar mai incolo, cand ai inceput sa fi si tu patruns de aberatiile pe care le debitezi, din nou m-a pufnit rasul. Citez din “capodopera” ta:

    “Fara sa va dati seama, voi va intoarceti si impotriva lui Dumnezeu prin reprosurile voastre.
    Cum credeti voi ca mintile voastre finite ar putea pune limite mintii infinite a lui Dumnezeu sau al unui Fiul al Sau? Pentru ca da, asta e Grig, un FIU al lui DUMNEZEU, un releu divin al Sau. Dand in Grig, dati in cel al carui releu este el.”

    :)))))))))))))))))))))))

    Fara suparare, vorbesti ca unul care nu si-a luat antipsihoticele pe ziua de azi.
    Bivolaru e pur si simplu un mare escroc, care face o gramada de $ pe spinarea altor “fii a lui Dumnezeu” :)).

  19. @Consuella
    Iti spun eu pe cine a ajutat GB. A ajutat niste batrani neajutorati sa scape de niste banuti prin barurile din Japonia, si sa mai simta si ei un pic de carnita tanara in maini, la cate un lap dance.
    Si copii a ajutat, niste copii de bani gata, care au spart bani tot prin cluburile de noapte din Japonia cu animatoarele de la MISA, care ii indemnau sa bea cat mai mult si cat mai scump – pentru a se spiritualiza. Evident, in compensatie le0a dat japonezilor o carte despre tantra care nu s-a mai tradus tiparit 🙂

    @EL TORO
    a vorbit gura fara tine, si adevar a grait. Uite aici cum te-ai dat in fapt: “Si daca vrei neaparat sa convingi lumea ca poti fi o voce spirituala dovedeste ceva concret in directia asta de care sa vorbeasca lumea despre tine…” deci pentru tine asta este etalonul spiritualitatii. Daca nu vorbeste lumea despre tine, nu existi ! Eventual sa fii si pe google, wikipedia, etc. Bine de stiut !

  20. Bai rapceo
    cum bagi tu un articol despre guru, iar constituie astia la MISA celula de criza. Potoleste-te bai baiatule si lasa-ne sa dormim si noi duminica in ashramuri. Iar se hotarasc meditatii obligatorii cu Kali impotriva ta de ne sare somnu.

  21. “Cand, in final, trecem dincolo de aceasta lume, singurul lucru care conteaza, singurul lucru important, este modul in care i-am tratat pe ceilalti, de-a lungul vietii. Aceasta este importanta iubirii” – Paul Ender

    Deci, draga Mihai, sunt de acord cu tine. Important nu este sa fii un guru faimos, ci sa ii tratezi frumos pe ceilalti, in special pe cei care depind de ajutorul sau sprijinul tau.

  22. @profudesex
    Imi pare rau ca n-aveti somn. Poate e din cauza olimpiadei. (Presupun doar.)

  23. @jet me
    Este a doua oara cand din univers vine spre mine acest indemn de dedicatie catre cei care au nevoie de ajutor si sprijin. Tin cont de aceasta tot restul zilei de azi si de acum inainte. Personal, multumesc pentru sfat!

  24. :)))) Toti suntem fiii lui Dumnezeu cu bune si cu rele, si “greg” si Rapcea si tu si eu, toti suntem fiii lui Dumnezeu.

    EL Toro baiatule si Dibolaru ti-ar zice ca esti un fanatic indobitocit.

    Mantuirea, eliberarea sau zii cum vrei tu nu este proprietatea lui Dibolaru asa cum nici “yoga milenara” nu este proprietatea lui Dibolaru.

    Cu atat mai mult Dumnezeu nu este proprietatea lui Bivi. Daca tu nu reusesti sa faci ceva fara Bivi este fix problema ta. Esti ca si prosti aia din ashram care asteapta o bucata mai mare de ciocolata cand pot bine mersi sa mearga sa-si o cumpere singuri fara ca sa depinda de nimeni.

  25. @ profudesex

    pai cum sa-ti sara somnu’ la meditatia cu Kali, mai? Actunci se doarme cel mai bine. In privinta asta nu se compara cu nici o alta putere cosmica.
    Maditatia cu Kali = somnul cel mai dulce. 🙂

  26. Bai nene ,nu te atac la profesie si la nimic . Tu ai atacat cind ai scris articolul apoi te plingi ca te-am atacat la profesie . De ce nu esti corect ? Tu poti sa scri ce gindesti , dar altii nu pot ca te simti tu atacat la profesie miseleste . Pai miseleste ataca soarecii astia care chipurile consemneaza in numele adevarului , adica toti prostii ca sa ma exprim pe romaneste . Ti -am zis ca poate ar trebui sa excelezi mai inainte in ceva , in cazul asta macar in profesia ta , si apoi dupa ce FACI ISTORIE macar in profesia in care ai pretentia ca te-ai pregatit , poti incerca si alte domenii . Acu , pe bune esti vreun nume national in avocatura ? Nu te jignesc cind te intreb asta , vreau doar sa stiu daca te conisderi un avocat care are un cuvint greu de spus in justitia din Romania , adica in acest domeniu? Yoga in Romania ,cel putin post 1989, se confunda cu MISA , cu GRIEG . Nu se confunda cu tine sau cu ametiti precum RAM &co . De ce vorbesti sa nu adormi intr-un domeniu in care nu existi ,yoga adica ? Si asta inainte de a-ti cistiga macar notorietatea in domeniul tau de competenta ? De emis pareri poti emite bineinteles ,dar tu faci din asa-zisele tale constientizari litera de lege . Tu chiar ai pretentia ca esti vreo autoritate in YOGA ca sa poti titra astfel de articole cu pretentia de adevaruri ? Asta am vrut sa arat nu sa te jignesc miseleste cum dramatizezi . Ce fac prostovanii aia care non-stop isi varsa mizeria si ura la adresa lui GRIEG pe blogul tau , alea cum le-ai putea numii tu ? Nu atacuri miselesti la adapostul unor nick name-uri ? Sau tu vrei sa cred ca alea sint binecuvintari ? Nu mai dramatiza ca nu te jignesc si nu te ataca nimeni . Poate a venit timpul sa iei in considerare ce face gasca nebuna care scrie anti MISA si si-a facut din asta o practica care se vrea spirituala . Si dupa ce evaluezi ce fac timpitii aia pe blogul tau cu incuviintarea ta pasiva -tacita , intreaba -te cine denigreaza cu adevarat . De cind YE nu a mai mentionat numele tau ? Cite luni au trecut ? Se face anul sau sa facut ? Cine continua mizeria asta ? TU baiatule asa ca nu nu te mai victimiza si fi corect . Tu ataci , tu circotesti si tu vrei conflict , nu YE sau MISA. Nu mai face pe vinatul , e jenant sa vi sa spui ca te ataca cursantii MISA pe tine . Pai blogul tau cu asta se ocupa de atitia ani , ataca Misa , cursantii si ride batjocoritor incontinuu de noi . Rapcea esti penibil . Daca ai fi corect ai face lucrurile onest . Dar nu esti si continui conflictul prin intermediul blogului tau .

  27. Bravo TORO! Nota 10 cu felicitari pentru claritatea si cursivitatea expunerii. Problema e, cum ar trebui sa-l priveasca pe Rapcea fostii camarazi, dupa ce a rupt flancul si a permis dusmanilor sa se infiltreze in perimetru teatrului de lupta, sau cum ar numi unii tactica “calului troian”? E cam greu sa ierti un astfel de tradator sau dezertor si mai apoi colaborationist. Franta are o experienta dura vis a vis de colaborationisti. La noi romanii, ce au patit tradatorii lui Decebal, Mihai, Tepes si alti mari oameni de stat ai acestei tari? Pana si pe masonul Cuza l-au tradat ai lui si apoi au adus o zdreanta supusa familiei mondiale atlante.

  28. ps. Multam nevoie mare dle moderator ca ai dat drumul la comentarii.

  29. Binecuvanteaza sfintii pe care nu-i vezi si nu-i auzi cu tehnica ce ai invatat si o sa fie de ajuns.

  30. Articolul si comentariul semnat Petrica Groza apartin lui Petrica Groza. Cei care doresc, pot primi confirmarea direct de la autor, la tel 0744430062

  31. Dai cu flit la unul, la doi, dar nu poti tot timpul si la toata lumea. Si acum descurca-te cu tehnica de-ai furat-o si ti-ai pus-o pe site. Atat am avut de spus si sper sa nu mai aterizez prin acest loc cam uitat de lume si de Dumnezeu.

  32. Totusi doua mesaje nu au intrat pe blog. Asta si urmatorul.

    Intenselight

    Bivolaru e pur si simplu un mare escroc, care face o gramada de $ pe spinarea altor “fii a lui Dumnezeu”

    Daca aceasta este masura care ne ofera gradul de escroc al cuiva “face o gramada de $ pe spinarea altora”, atunci iata cine sunt cei mai mari escroci ai lumii:

    – statul si reprezentantii sai: care face o gramada de $ pe spinarea altor cetateni
    – politicienii care dau legi si aproba taxele si impozitele din care statul cel escroc face o gramada de $ pe spinarea altor cetateni
    bancile si bancherii: care face o gramada de $ pe spinarea altor cetateni
    – procuratura, magistratura si celelalte servicii care iau salarii de la statul escroc care face o gramada de $ pe spinarea altor cetateni si care in loc sa-i prinda si sa-i inchida pe acesti escroci, ii protejeaza si iau spagi de la ei sa-i lase liberi

    Lista poate continua la “nesfarsit”. Daca Bivolaru este “un mare escroc”, comparand presupusele lui averi, cu castigurile statului escroc cat si cu bugetul oferit escrocilor de mai sus, poate ne spui tu dle ce posezi o inteligenta intensa, cine e mare sau foarte mare sau cel mai mare escroc din lista de mai sus, in care il incluzi si tu pe Bivolaru?

  33. Mda, se pare ca au o jena aceste comentarii ca intra mai greu sau deloc, caci nici cel de mai sus nu a intrat nici la a doua postare. Acum al doilea:

    MR

    Timpul este cel ce va face dovada Adevarului despre fiecare. In fata timpului, chipurile se rideaza, mastile cad iar in final ramane doar Adevarul. M-as bucura sa fi gresit eu fata de Gregorian Bivolaru iar timpul sa imi dovedeasca ca m-am inselat. Mi-as cere scuze din toata inima, bucurandu-ma ca eu am gresit si totul a fost rodul nebuniei mintii mele.

    Daca intr-un razboi un soldat greseste el va plati. Daca un comandat greseste, vor plati si el si cei de sub ordinea lui si cei pe care el si armata sa trebuia sa-i apare de invazia dusmanilor. Tu ai rupt flancul si pe acolo s-au strecurat dusmanii in “coasta” armatei din care faceai parte si ai permis capturarea si uciderea mai multor camarazi ai tai, inclusiv o parte din cetatenii pe care aveai datoria si onoarea de a-i apara CU PRETUL VIETII. A fi soldat este in primul rand o datorie si apoi si o ONOARE care ti se acorda de catre cetatenii poporului din care faci parte. Tu vrei nu vrei sa spui asta, te erijezi intr-un “comandat” si pe “vasul tau de lupta”, acest blog, soldatii care lupta in simbria ta sau sub steagul tau vor plati pentru ce fac, dar tu vei plati si pentru greseala ta si a lor. Nu ai de ce sa te bucuri pentru ce este in fapt cel pe care il acuzi, sau pentru ce ai facut candva, caci atunci va fi prea tarziu si vei vedea insirate unul dupa altul cadavrele camarazilor tai de arme, pe care i-au tradat, schimbandu-te mereu dupa “ce iti spunea inima”. Regretele, scuzele sau bucuria ta nu ii va invia pe aceia si nici nu ii va aduce inapoi pe camarazii tai ce au tradat/dezertat datorita instigarilor tale asupra lor rezultand mai apoi intoarcerea lor impotriva propriilor lor camarazi si a comandantului lor suprem. Ei, aceste cadavre si tradatori/dezertori vor fi pierduti pentru “todeauna”, oricate scuze ti-ai cere tu, iar asta inseamna rasplata care va urma. Ce fel de regrete sau actiuni a avut Iuda dupa ce si-a tradat camarazi si pe invatatorul sau spiritual?

  34. Sau hai sa punem si altfel problema. Ca si soldatul, avocatul are datoria sa-si apare clientul. Daca nu o face bine, daca face greseli si permite acuzarii si martorilor mincinosi ai acestora sa vorbeasca orice si oricum, iar pe baza acestor “greseli de avocat” clientul intra la inchisoare 2-10 ani sau mai mult, familia lui nu va mai avea suport si cine sa-i intretina, rudele si vecini ii vor privi pe toti cu suspicune si rautate, “administratorul de bloc va da cu spirt pe balustrada pe care au pus mana familia” clientului tau nevinovat, dar totusi facut puscarias datorita greseli tale, la ce mai ajuta scuzele tale in acele momente cand, dupa 10 ani iese la iveala adevarul si nevinovatia clientului tau? Ca si soldat dar ca si avocat, ai o mare mare raspundere fata de cei pe care ii aperi si isi pun viata si inegritatea si libertatea in mana si priceperea ta. Sper ca va dati sema de raspundere imensa au judecatorii unor astfel de cauze. Cate pacate isi fac ei si ce pedepse karmice trebuie sa primeasca ei datorita sentintelor nedrepte sau incorecte pe care le-au dat candva. Sa fie si asta oare motivul nevazut pentru care multi judecatori mor de “tineri”? Ii ajung din urma greselile facute in functia lor de mare raspundere? Un motiv in plus sa nu mai fie superficiali si sa se aplece serios asupra cazului pe care il judeca. La fel si procurorii, care sunt si ei in aceasi “caruta”. Parca Iisus spunea la un moment dat ca mai bine sa scape x vinovati nepedepsiti decat sa fie pedepsit un nevinovat. Grea si mare “sabie” atarna deasupra capului unui astfel de judecator. E mai grea decat cea care este deasupra unui doctor care si el are rolul si rostul de a-si apara “clientul”, dar nu ca in cazul magistratilor si soldatilor unui popor.

  35. Raspuns DOAR pentru distinsa si inegalabila @consuella 09/02/2014 00:05

    Ce ar fi să începi tu să ne spui ce vârstă ai și câți copii orfani și bătrâni ai ajutat tu omenește și câți SĂ SE TREZEASCĂ SPIRITUAL? La câți dintre “copii și bătrâni” ai produs tu o transformare spirituală, măcar aceea de a-i face să treacă de la satanicul ateism la credința în Dumnezeu Tatăl? Dar tu Rapcea? Dar voi ăștia anti și exMISA? Poate că MR ne-a “atins”, dar nu a luat nici o rezonanță benefică și elevată de la noi. Vă preferă pe voi rătăciții și “oamenii de bine”. Așa îi spune “inima lui”.

  36. @Ana99 09/02/2014 01:23

    Ai o mica eroare cand spui ca GB a fost cândva un om bun.
    GB nu a fost bun nici inainte de 90, iar dupa 90 ati vazut pe pielea voastra cat de bun a fost.

    Tu SAT(cit)ANA(nda), care ești o văzătoare și chiar clarvăzătoare, pe poți spune și în ce viață anterioară a fost Grig alături de “una” ca tine? Dacă nu reușești singură, apelează și la bunul tău prieten, Caiafa.

    Și acum să-ți spun și eu cât de BUN a fost cu mine Grig. Datorită lui…

    Continuarea sau o mai buna vizualizare in link.

  37. @MR
    Bravo, excelent eseu, sincer, patrunzator psihologic!

    Discutia a deviat spre GB, cel care este vizat indirect de articolul lui MR. Republic acum cateva informatii mai putin cunoscute, dar probabil intuite de majoritatea celor ce intra pe acest site.

    PRESUPUNERI DESPRE GREGORIAN BIVOLARU
    1. Spiritul (Sinele) sau era ELIBERAT in momentul cand s-a incarnat in omul Bivolaru. Adica, spiritul s-a incarnat absolut benevol, nefiind obligat la aceasta, cu intentia evidenta de a aduce mult bine pe Pamant. Partea benefica a omului Bivolaru a manifestat aceasta intentie spirituala nobila. In ultima sa viata, spiritul a fost incarnat intr-un yoghin deosebit din Tibet.
    2. Omul Bivolaru a profitat de unele calitati paranormale mostenite de la fostul yoghin (poate si de la alte incarnari anterioare) pentru a deschide un drum spiritual pentru multi tineri romani. Acelasi om insa are mari defecte (PACATE), care i-au coborat vibratia initiala si i-au subminat eforturile din aceasta viata de a redeveni ce a fost in incarnarea tibetana.
    3. Este evident ca punctul sau cel mai vulnerabil, de unde i se trag toate necazurile, este slabiciunea la FEMEI. Probabil ca viata ascetica anterioara a produs un dezechilibru hormonal care s-a cerut a fi compensat acum. A fost un risc karmic de care spiritul, incarnandu-se, a fost sau nu a fost constient. Iata deci ca Spiritul (Sinele) una viseaza in astral si alta va face omul care este animat de acest spirit…!
    4. Sinele omului Bivolaru este constient si acum de decaderea la care asista neputincios. El incearca sa il indrepte pe Bivolaru spre a face mereu fapte nobile, sa dea sfaturi si exemple bune, sa isi foloseasca puterile paranormale in scopuri benefice. Cei care il prind in astfel de pase vor spune ca Bivolaru este un SFANT. In acelasi timp, fortele demonice care l-au subjugat nu stau degeaba. Acelasi Bivolaru cade mereu prada instinctelor subanimalice, batjocorind tinerii si tinerele de sub comanda lui, profitand de toti si de tot ce ii sta la indemana. Cei care observa astfel de deviatii vor spune ca Bivolaru este un SATANIC.
    Spiritul lui Bilovaru l-a indepartat pe acesta de Romania, ca sa nu mai pacatuiasca la fel de mult. Odata cu schimbarea numelui (semn initiatic), Bivolaru a spus lumii intregi ca nu va mai reveni niciodata in Romania. Nu pentru ca il impiedica justitia umana, ci pentru ca a primit o sentinta divina.
    5. Este o mare greseala sa judecam un om presupus spiritual dupa dovedirea calitatilor sale paranormale! Tot respectul pentru budistii tibetani, dar practicile lor nu se pot aplica la noi. Ca dovada: provocarea adusa lui Bivolaru de a-si demonstra INVIZIBILITATEA nu a transat nicio neclaritate. Adevarul este ca el are o calitate paranormala speciala, dar pe care nu vrea sa o marturiseasca. El a spus ca se poate face invizibil, spunand doar o jumatate de adevar, pentru a se proteja. Iata care este adevarul:
    Bivolaru a mostenit din viata anterioara puterea de a se DEDUBLA instantaneu, chiar in stare de veghe, cand merge, vorbeste sau citeste. Atunci cand va plictiseste prin lecturile sale monotone, el probabil ca haladuieste pe ici, pe colo, nu prin astral, ci mai degraba prin eteric, unde spioneaza pe unul sau pe altul. Deci, el se deplaseaza invizibil si afla multe lucruri pe care adeptii sai le credeau ascunse. Este o putere de cunoastere aparent reala. Din pacate, pe masura trecerii timpului si acumularii de vibratii negative, fantoma lui Bivolaru nu mai are acces la astralul inalt, ci doar la planurile mai joase. Nu trebuie sa inspaimante pe nimeni, caci Bivolaru nu poate produce efecte fizice cu dublura sa eterica, nu poate face prea mare rau nimanui. Este o fantoma si atat…
    6. Promisiunea ca yoga iti aduce eliberarea nu trebuie sa o iei niciodata in serios, chiar daca o citesti in texte antice! Eliberarea se refera la lipsa obligatiei spiritului de a se mai reincarna. Totusi, toate spiritele eliberate vor sa se reincarneze, pentru a aduce binele in lume. Asa a facut si Marele Spirit al lui Isus si toti avatarii, realizatii spirituali de pretutindeni. Si spiritul lui Bivolaru la fel. Eliberarea este doar o iluzie, o motivatie pentru eforturile yoghine. Dupa viata actuala plina de pacate, pe spiritul lui Bivolaru il asteapta multe vieti pamantesti de cainta si suferinta. Nu mai este deloc un spirit eliberat, cum fusese inainte.
    7. O alta vorba inselatoare a lui Bivolaru este ca “yoghinul se cunoaste dupa stari”. Este o fuga dupa stari neobisnuite, inaccesibile oamenilor obisnuiti, care doar ridica orgoliul pe trepte nebanuite. Evident ca, dupa moarte, niciuna dintre aceste stari nu vor fi de ajutor nimanui. Atunci va conta doar progresul MORAL realizat in viata de om.
    “Transfigurarea” este un procedeu foarte periculos, fiindca il rupe pe om de realitatea pe care este obligat sa o traiasca. Este acelasi lucru cu credinta oarba. Din cauza acestui obicei pagubos, adeptii il vad pe Bivolaru ca pe un sfant si nu reusesc sa vada si partea sa demonica. Din acelasi motiv, ei nu se pot adapta vietii obisnuite, incercand sa evadeze in sfere astrale cat mai des si nedorind sa afle adevarul despre mentorul lor spiritual, fapt care i-ar dezechilibra si mai rau.

  38. @MR 09/02/2014 10:01

    Timpul este cel ce va face dovada Adevarului despre fiecare. In fata timpului, chipurile se rideaza, mastile cad iar in final ramane doar Adevarul. M-as bucura sa fi gresit eu fata de Gregorian Bivolaru iar timpul sa imi dovedeasca ca m-am inselat. Mi-as cere scuze din toata inima, bucurandu-ma ca eu am gresit si totul a fost rodul nebuniei mintii mele. Insa, pentru fiecare, faptele vorbesc. Iar pentru Gregorian Bivolaru, faptele, nu vorbele si nu starile, au spus destule. Nimeni nu este fara de greseala pe lumea asta, dar marturisesc ca in lista lunga de excroci si sarlatani pe care i-am cunoscut, el ocupa un loc de cinste tocmai pentru ca a reusit sa ma duca cel mai mult timp de nas.

    Timpul are două tășuri. Unul te ajută să uiți sau să afli adevărul, dar altul este atât de necruțător, atunci când sesizezi că “ți-a trecut” timpul și nu mai poți face nimic și nici să-l întorci. Regrete tardive. Doar oamenii profani au nevoie de “timp” pentru a “afla” (percepe) Adevărul și rezonanța sa. Cel ce prin practică spirituală își trezește rezonanța interioară cu Adevărul Ultim, poate percepe și “verifica” și în exteriorul său ce e sau nu în “ton” cu Adevărul Ultim. Având această rezonanță trezită în tine, ea creează un “filtru” al conștiinței care triază și cerne toate informațiile care trec “prin fața sa” și astfel depistează și cerne “falsul” de “real”. Tot ce ai greșit și greșești nu este doar rodul unei așa zise nebunii a minți tale, ci mai degrabă rodul rezonanțelor infernale în care te-ai afundat pas cu pas, datorită căderilor la testele spirituale. În cazul acestor teste spirituale, omul, discipolul, are șansa să urce sau să coboare pe ciclul evoluției sale spirituale, ce este într-o anumită măsură ciclică, în fapt, privit în 3D este elicoidală, iar în 4D este toroidală. Testul spiritual apare în momentul când spiritul tău trece prin dreptul unui moment de hiatus în spirala evoluției personale, iar acolo sunt trei posibilități. 1) mergi înainte pe următoarea buclă, următorul nivel, parcurgând întreaga buclă, care poate să însemne o zi, un an, un deceniu, o viață, o încarnare etc, sau o vibrație preponderență a conștiinței proprii. 2) dacă îți iei testul, funcție de importanța testului, mărimea sa și mai ales de modul în care ai făcut fața acelui test, poți urca în bucla ta evolutivă 1-3 sau mai multe bucle dintr-o dată, fără să mai fie nevoie să treci prin întreaga lor parcurgere eliptică. 3) dacă pici testul, poți coborî (involua) 1-3 sau mai multe bucle.

    Așa cum spui, faptele vorbesc… însă alte tale vorbesc cel mai clar și bine. Pentru “tine”, spui tu, dar nu înțelegi cine ești tu acel de acum și pe care buclă a evoluției te afli acum, sau te aflai când Grig “te ducea de nas”? Cu cât căderea este mai mare, cu cât înălțimea spirituală a celui pe care îl ai alături este mai mare, cu atât mai violentă și mai “vehementă” va fi reacția celui căzut față de cel “care l-a dus de nas”. De ce? Pentru că cei care deja te-au preluat vor în primul rând ca nu cumva să te mai întorci înapoi, cât și să-i facă cât mai mult rău aceluia și celor care ar putea și ei la rândul lor să beneficieze de cea ce tu ai beneficiat vreodată prin Acela. Lui Grig îi este atât de ușor accesibil RAIUL și lumile angelice, cum îi este unui pește accesibilă apa în care înoată. Ba mai mult, peștelui îi ia ceva timp până să ajungă în cutare loc din acel ocean în care înoată, însă lui Grig îi este accesibil INSTANTANEU acel loc sau acea realitatea sau acea entitate, spirit sau nu contează de fațetă sau ipostază a lui Dumnezeu. Din acest motiv lui îi este atât de ușor și firesc să facă acele meditații de EXEMPLIFICARE pe care nimeni de pe planeta asta nu le poate face cum le face el (nici măcar elevii lui avansați), dar care lui îi sunt cum am spune noi oamenii “la degetul său mic”. Asta înseamnă să fii un RELEU DIVIN, ca instantaneu să poți accesa acele realități divine și apoi să le faci accesibile și altora ce sunt deschiși și pe “recepție”.

    În vremea când erai pe bucle evolutive superioare și nu căzusei, momente în care chiar și tu ai resimțit de N ori astfel de stări spirituale model ce îți erau exemplificate, trezite și dinamizate de către Grig. Și mie și la mii și mii de oameni el ne-a exemplificat astfel de stări și rezonanțe cu lumi și realități divine dumnezeiești. În cazul tău și nu numai al tău, cel sau cei care v-au “escrocat” au fost demonii (despre a căror existență voi chiar nu credeți cel mai probabil) care v-au testat și apoi v-au agățat pas cu pas și acum vă țin “prizonieri” în lumile și rezonantele lor, motiv pentru care mintea și mai ales “inima” (zici și crezi tu) îți este influențată și condusă și manipulată de aceste entități demoniace. Ești sau sunteți precum niște cai ce le-au fost puse hățuri și zăbale în gură și mergeți încotro vă DICTEAZĂ aceste entități care v-au dat în schimb senzația de “libertate”. Dacă ați avea măcar și o fracțiune de secundă o (clar) viziune superioară să vă vedeți pe voi înșivă cum sunteți prinși în acele “hamuri” și cum “zăbala” (subtilă) din gura voastră vă face să vorbiți… v-ați cutremura. Pur și simplu în situația în care vă aflați sunteți mult mult mai tare “spălați la conștiința” (nu neapărat la creier) decât ne spuneți voi nouă că am fi. Tocmai rezonanța și legătura voastră cu acele entități vă și face să fiți așa de “vehemenți” și “perseverenți” în a face și spune rău de Grig și Misa. Faptul că Misa ar putea fi parțial preluată, sau maxim infiltrată la vârf, sau în parte, e un joc al lui Dumnezeu care vrea ca lucrurile să urmeze acest făgaș, ei bine, TOATE acestea nu schimbă cu nimic înălțimea spiritului lui Grig. Nici măcar rolurile și hainele pe care el le “îmbracă” din când în când și care fac și ele parte din planul divin cosmic pentru această planetă, galaxie și întreaga Creație. Privește, dacă poți, în ochii celor care îmi spun mie că sunt nebun, pentru că eu spun astfel de lucruri spirituale și de mare clasă inițiatică. Ce vezi în ochii lor? Ce vezi în inimile lor? Vezi tu oare trădarea lor, trădare pe care o vor face cândva fața de tine ? De ce crezi tu că ai putea să fii trădat vreodată? Cine este de regulă trădat? Cel rău? Nu. Cel bun, pentru că trădarea este o acțiune și o rezonanță malefică, satanică și ÎNTOTDEAUNA este orientată către cei buni, cei divini, cei spirituali, cei ce se află pe direcția bună. Ceilalți apostoli l-au părăsit pe Iisus, însă Iuda l-a TRĂDAT. Înțelegi diferența între ce faci tu și încă cei câțiva rătăciți care îl atacați pe Grig și ce fac ceilalți foști cursanți care doar l-au părăsit pe Grig? Într-un fel sau altul, voi repetați același gest de acum 2000 de ani, dar multiplicat la numărul de discipoli pe care îi are Grig și i-a avut în vremea aceea Iisus.

    Pentru o mai buna si artistica prezentare si buna citire vedeti linkul…

  39. @Doru Barba 10/02/2014 19:46

    Discutia a deviat spre GB, cel care este vizat indirect de articolul lui MR. Republic acum cateva informatii mai putin cunoscute, dar probabil intuite de majoritatea celor ce intra pe acest site.

    PRESUPUNERI DESPRE GREGORIAN BIVOLARU

    Cate zile au muncit cei de la departamentul vostru “psihologic” sa compuna ineptiile acestea? 🙂 Din cate stiu, exista o anume persoana din “compartimentul” nostru care se ocupa sau se va ocupa de aceste aberatii ale voastre, numite in mod manipulativ “presupuneri”. Ce bine ca ne ridicati chiar voi mingii la fileu. 🙂
    Continuati va rog…

  40. @Intenselight 09/02/2014 10:12

    “Nimeni in lumea asta nu a “asamblat” mai bine, mai compact si mai lucid si pe intelesul tuturor niste informatii spirituale”

    Am vazut cu totii cum a “ansamblat” aceste texte. A copiat cu nerusinare zeci de pagini, fara sa modifice absolut nimic. Nu suntem idioti amice!

    “In plus de asa, Grig este singurul om din lumea asta care poate (re)da viata unui text ce la inceputuri a fost viu, iar acum a ajuns un text mort”

    Amice, asta a fost cea mai buna gluma pe care am auzit-o in ultimele zile! :))))))
    Iti multumesc pentru imaginatia de care dai dovada. Ai reusit sa ma amuzi copios

    În primul rând, da “amice” ești idiot dacă crezi că noi doi am putea fi amici și să ne vorbim ca arate. Geniul lui Grig se află chiar și în spatele acestei “asamblări”. Un geniu nu doar descoperă ceva nou, dar în special pune alături mai multe informații deja descoperite și prezentate de alții și cărora le dă un cu totul nou sens și nouă valoare și scoate astfel ceva valoros și genial. Pentru a nu șoca și ieși din tiparele vremurilor, el a folosit într-o anumită măsură, nu cum dai tu de înțeles că în totalitate, unele informații teoretice din mai multe religii, căi și texte spirituale și texte sau domenii de activitate mai puțin spirituale dar paralele oarecum cu spiritualitatea și a construit un sistem unitar și coerent de la un cap la altul. Totul, toate informațiile și tehnicile practice se leagă între ele într-un tot coerent, încă de la cursurile de anul 1 până la cele de anul 25 sau alte informații și inițieri care s-au oferit în paralel, alături de cursurile săptămânale și anuale. Nimeni de pe planeta asta nu a conceput și a reușit să structureze un astfel de curs spiritual înșirat pe mai mulți ani de studiu și grad de “consistență” spirituală oferit gradat, de la un an de curs la altul. Privește la amărâții ăștia de așa zișii budiști. Dau aceleași așa zise “inițieri” de sute de ani de zile. Mereu aceleași. Nimic nou. Nimic superior primei trepte oferite anterior. Sunt pur și simplu “stagnați” și garați în “ateismul” lor de trei lei, în care îl neaga pe Dumnezeu.

    Ești pasibil de a fi vazut ca si idiot nu pentru doar că ai văzut ceva, ci mai ales pentru că nu ai văzut multe altele. În materie de spiritualitate, teoretică și practică, între tine și Grig, tu ești escrocul și neavenitul. Nu ai fost în stare să “concurezi” cu un mic discipol al lui, darămite cu Grig.

    Iar mai incolo, cand ai inceput sa fi si tu patruns de aberatiile pe care le debitezi, din nou m-a pufnit rasul. Citez din “capodopera” ta:

    “Fara sa va dati seama, voi va intoarceti si impotriva lui Dumnezeu prin reprosurile voastre.
    Cum credeti voi ca mintile voastre finite ar putea pune limite mintii infinite a lui Dumnezeu sau al unui Fiul al Sau? Pentru ca da, asta e Grig, un FIU al lui DUMNEZEU, un releu divin al Sau. Dand in Grig, dati in cel al carui releu este el.”

    Fara suparare, vorbesti ca unul care nu si-a luat antipsihoticele pe ziua de azi.
    Bivolaru e pur si simplu un mare escroc, care face o gramada de $ pe spinarea altor “fii a lui Dumnezeu” :)).

    Râzi și te amuzi pentru că ești prost și îngust la conștiința. Doar un prost ar putea râde când i se spune că în spatele la nu contează ce din lumea asta fizică există și o realitate subtilă, vibrațională. Aș fi acceptat ca în situația asta să râdă un oligofren, sau un ateu care nu poate înțelege nimic din realitățile subtile și nevăzute ale creației inclusiv ale ființei numite om, dar nu la unul care să da mare doct și cunoscător în cele spirituale, cum o faci tu. Pe tărâmul spiritualității, în fața lui Grig, tu ești precum un “imbecil în fața lui Einstein” care vrea să-i demonstreze acestuia că nu există teoria relativității, că nu există electroni sau fuziune nucleară la rece sau la cald, că nu există o așa zisă “forță a 5-a”, sau să-i reproșeze că în teoriile lui, obraznicul și escrocul de Einstein, a folosit “cuvânt cu cuvânt” de au spus, scris și descoperit alții înaintea lui. Așa că tu poți “râde”, căci așa ne demonstrezi mai bine cât te duce pe tine mintea și mai ales conștiința și rezonanța cu Adevărul Ultim.

    Suntem în parte fii direcți ai lui Dumnezeu, în sensul că avem în noi scânteia divină cosmică, “bucată ruptă” din Dumnezeu, bucată făcută după “chipul și asemănarea” Sa, dar din neștiință sau din prea mare rânjet ce-ți stă pe creier, nu ai aflat sau ai ignorat faptul că unor spirite divine, Dumnezeu le-a oferit capacitatea de a crea la rândul lor alte spirite, lumi și realități divine. Așadar, spune-mi acum, mai crezi și acum că tu de ex. ești un “fiu al lui Dumnezeu” sau ești creatura altui spirit, ca de exemplu spiritul numit de unii și lucifer? Sau cum îi mai zic unii, precum Lorber, există fii ai lui Dumnezeu și fii ai oamenilor. Nu la asta m-am referit eu însă. Am scris Fiu și nu fiu. Pentru cei ca tine, vorba lui MR este foarte potrivită: “Timpul este cel ce va face dovada Adevărului despre fiecare.”

    Și da, într-un anume fel am “greșit” când am spus că “numai Grig” poate modifica și/sau reda energia “viului” acelor texte moarte, dar este o “greșeală” intenționată și mai degrabă o umilă recunoaștere a înălțimi spirituale a lui Grig, față de “copii cei mici” ai lui, care și ei la rândul lor au reușit măcar și în parte, proporțional cu nivelul lor de conștiință, să facă ceea ce face și Grig în direcția asta.

    Dar mai spune tu mai clar, ce vrei să negi prin rânjetul tău tâmp? 1) Faptul că nu există o încărcătură subtil energetică în cazul textelor, sau 2) așa ceva există, dar că Grig nu ar putea să facă asta?

    Ia mergi tu în fața unui zgârie nori, sau a unui munte, sau măcar a unui bloc cu 10 sau mai multe etaje. Închide ochii și aruncă-te cu capul înainte. Spune-mi, de ce anume te-ai lovit, de un perete sau de (peretele la) acel bloc, de o stâncă sau de muntele din care făcea parte a cea stâncă? Încă mai ai rânjetul tâmp pe față chiar și acum, în fața acestei noi analogii?

    Oricât ai guița/rânji tu în gura mare că eu aș fi cel care are nevoie de pastile, cel NEAVENIT în cele spirituale ești tot tu. Îți pot demonstra la orice oră din zi și din noapte ca de exemplu, chiar și între mine și tine, în materie de SPIRITUALITATE înțeleasă, trăită și aplicată, ESCROCUL ești tu. Înmulțește apoi cu un milion de milioane și află apoi valoarea spirituală lui Grig în comparație cu a mea. Ce zici, dacă tot zici ca esti și te crezi un cunoscător și dezvăluitor al adevărului, faci față unui “face to face” turnir cu subiectul “unde sau la cine se află Adevărul Ultim”… ca și rezonanță trăită și împărtășită și altora?

    Ia spune tu acum, ca și o dovada sau mostră de “trăitor al Adevărului Ultim”, cine crezi tu sau “îți spune inima” că scrie în spatele tastaturii mele? Degetele mele? Mâinile mele? Corpul meu fizic? Creierul meu? Mintea mea? Spiritul meu? Adevărul ce susține și inspiră spiritul, sufletul, mintea mea și corpul meu cu degetele sale? Poți să faci măcar diferența între situația în care acest text îl scriu chiar “eu” sau îl scrie altcineva și eu doar i-l dictez?

    Pentru o completa si mai buna vizionare vedeti linkul.

  41. Am fost la MISA multi ani dar nu pt. G si nici pt. femeile “usoare”
    Cred ca spiritualitatea e dincolo de formele voluptoase sau de “mastile intelepte”. Eu caut sa ma trezesc (trezirea e opusa fanteziei necontrolate despre cat e G de tare). Nu imi imaginez ca G este eliberat sau intelept sau guru galactic, etc, ci doar ii citesc articolele si imi este clar.

    Dar hai sa mai si zambim 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=AlwErByNc-8

  42. @amaste,

    ma baiatule pune-ti neuronii aia (stingheri prin colturi) in pace. E pacat de ochii tai si de timpul tau sa insiri baliverne p’aci.
    Crezi ca daca-l aperi si il ridici in slavi pe descreieratul ala condamnat ai facut vreo mare branza ? Te afunzi doar in mizerie pan’la gât.

    Iti zumzaie printre urechi mii de informatii inutile adunate de prin toante blogurile de dezaxati de al tau oligoren bivolar cu unicul scop sa te tina (pe tine si alti rataciti) ocupati permanent. In felul asta nu mai ganditi, nu mai traiti. Esti o simpla masinarie de repetat goange de 2 bani.

    Apropo, prin filmele alea porno a jucat si sotia ta ? Sau poate mama ta ? Ti-ai duce si tu fata minora sa se infrupte din venericele dementului pedofil ?

  43. Amaste, nu am rabdare sa citesc pana la capat toate aiurelile pe care le-ai insirat pe aici. Nimeni nu are rabdare de asa ceva. Dupa primele 5 randuri am abandonat. A mai fost unul care scria cearceafuri pe aici si ne-a parasit definitiv. Tu urmezi.

    Nu pot sa iti spun decat atat: este dificil sa eliberezi prostii din lanturile pe care le venereaza.

    “Maestrul” tau a demonstrat pana acum, in fapte, cu varf si indesat, ca este un escroc ordinar. Iar cand i s-a oferit sansa de a demonstra ca este un Mahasiddha, aflat “dincolo de bine si de rau”, a disparut ca magarul in ceata. :)))
    FAPTELE va tradeaza si arata exact cine sunteti, nu textele ieftine si cretinoide.

  44. Felicitari Amaste ! Tocmai ti-ai castigat un vot de ban de la IntenseLight. Mai ai nevoie doar de unul de la unul dintre ceilalti admini si iti vei recastiga binemeritatul loc de cititor fidel al acestui site 🙂

  45. :))) te refereai la bancu asta !?
    Einstein la un dineu, inainte sa intre in vorba cu cei de acolo ii intreba ce IQ au.

    Primul raspunde:
    -Am IQ 225!
    -Bine, vin imediat sa vorbim de fizica nucleara si atomi, zice Einstein.

    Mai incolo altul raspunde:
    -Am IQ 145!
    -Vin imediat sa vorbim de forta de propulsie si franare, ii spune Einstein.

    Si mai incolo, ultimul zice:
    -Am IQ 15!
    Einstein se scarpina in cap si zice: Hai Steaua!

  46. …Nimeni de pe planeta asta nu a conceput și a reușit să structureze un astfel de curs spiritual înșirat pe mai mulți ani de studiu și grad de “consistență” spirituală oferit gradat, de la un an de curs la altul. Privește la amărâții ăștia de așa zișii budiști. Dau aceleași așa zise “inițieri” de sute de ani de zile. Mereu aceleași. Nimic nou. Nimic superior primei trepte oferite anterior. Sunt pur și simplu “stagnați” și garați în “ateismul” lor de trei lei, în care îl neaga pe Dumnezeu.

    Nu zau? Daca budisti sunt asa de “stagnati” cum se face ca ei au roade CONCRETE si nu “stari” induse?
    Cu ce drept le FURA bivolaru budistilor tehnicile lor invechite dupa ce in prealabil afirma ca Buddha nu a fost pe deplin realizat?

    mulți ani de studiu și grad de “consistență”

    Adica daca am bifat ani la rand prezenta la curs automat am gradul de “constiinta” necesar?

    Ah, cei de prin anul 24 au gradul de “constiinta” ca sa fie “initiati” in Mahamudra? Prin simplul fapt ca au ajuns si ei cumva prin anul respectiv? Dupa ce ai fost pus sa juri pe viata si pe evolutia ta spirituala? Cu ce drept fura bivolaru tehnica de Mahamudra de la budistii “stagnanti”? Ah, a fost maestru in alta viata? NU SE PUNE NENE! TOTI maestrii reincarnati fara exceptie trebuie sa parcurga din nou toate initierile pe care le-au avut in vietile anterioara ca sa poata preda mai departe si altora tehnicile respective!!!!!!!!!!! Simpla amintire din alte vieti NU ESTE VALABILA!!!!!

    Iti recomand sa vizionezi un film edificator despre REALIZARILE REALE ale actualilor budisti in Tibet, si nu fantezii de “stari” imaginare “indise” la misa:

    Remains of vajrayana buddhism in Tibet – YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=eK8VuLYnzYA‎

    Pentru atoate-cunoscatorii misa, le recomand sa mediteze la un poem apartinand celebrului MILAREPA:

    “… Daca invatatorul cuiva nu-i dintr-o neintrerupta linie,
    Care-i folosul Initierii? …” – din cartea: Milarepa, marele yoghin tibetan la capitolul Nirvana.

  47. P.S. Daca bivolaru a fost un mare maestu Tibetan cum se face ca nu este recunoscut de NIMENI ca atare? Budistii isi cauta peste tot in lume reincarnarile maestilor iar acolo unde ii redescopere ii recunosc ca atare….

    Scrietii lui Dalai Lama sa trimita ceva Lamasi specializati in astfel de tehnici si sa il examineze un pic pe bivolaru…. da no, daca se descopera ca de fapt este o cacialma…. nu ar mai da bine la imagine, si la bivo, imaginea conteaza, nu ADEVARUL!

  48. Am vizionat zilele trecute pe youtube un film interesant despre viata lui Buddha (“The Life of Buddha”) in care se relata printre altele si tentaiile la care a fost supus de catre Mara. Mara insusi si-a trimis fiicele ca sa-l ademeneasca pe Buddha si nu au reusit. Cu G. se pare, fiicele lui Mara au facut ce-au vrut ele…. si inca mai fac!

  49. Vasukona, la toate aceste ipoteze halucinante ale lui Amaste s-a raspuns demult, am scris inclusiv articole pe tema asta, insa ei se fac ca au uitat de treaba asta, deoarece nu sunt deloc interesati de Adevar. Ei vin aici doar sa verse mereu aceleasi laturi pseudo-spirituale.

    Raspunsurile tale sunt pline de bun simt, insa degeaba. Nu ai cu cine vorbi.

  50. Vasukona,
    Foarte foarte bine punctat. La MISA se “predau” o grămadă de tehnici provenite din budismul tibetan, dar pe de altă parte Buddha nu e decât o biată ”lumânare” pe lângă „soarele” GB. Îți vine să râzi și cu c..u, nu alta!
    Budismul, ca fundament ideologic e periculos pentru MISA, de aceea e negat tot ceea ce reprezintă el azi. Pentru că ce s-ar întâmpla dacă ar începe lumea să comenteze ce spune maestrul, să aibă îndoieli, să își pună întrebări? Pentru că astea sunt sfaturi date de însuși Buddha și repetate de cei care îi duc mai departe învățăturile.
    Maestrul (deși am văzut că tibetanii preferă termenul de învățător mai degrabă) este pentru ei un om, ca toți oamenii, care știe mai multe decât elevul (sau discipolul) atât teoretic cât și (mai ales) practic. Trebuie respectat și ascultat, însă nu e un zeu din cuvântul căruia nu ai voie să ieși și pe care trebuie să îl asculți orbește. Ai voie să îi ceri explicații pentru ceea ce îți cere să faci, dacă tu simți asta, ai voie să ai îndoieli și chiar să îl testezi.

    Tibetanii pun preț doar pe dovada concretă a tehnicilor lor. Vorbele goale (a se include aici și „stările”) pentru ei sunt ZERO dacă nu sunt verificabile practic.

    Ori o astfel de atitudine ar fi dezastru în MISA. Deci în mod clar e un motiv serios pentru care se induce ideea ”nu ascultați ce zice Buddha că nu știe ce vorbește”.

    Dacă la MISA ai curajul să pui vreo întrebare care aduce a îndoială răspunsul e simplu, șablon: „Nu ai nivelul necesar ca să înțelegi”. Pentru mine însă un astfel de răspuns este un eșec al maestrului care nu este capabil să aducă o tehnică la nivelul de la care eu să o pot înțelege.

    Pentru mine tibetanii sunt oamenii de știință ai spiritualității și au dovedit de nenumărate ori că spiritualitatea și mai ales experiențele spirituale pot fi CONCRETIZATE în lumea reală.

    Buddha spune așa:
    „Oh, my follower, I prefer that you accept my teachings rather through your personal experience than through the respect that you manifest towards me!”

    Vi se pare o atitudine care ar funcționa la MISA?

    Cât despre urmașii lui:

    http://viewonbuddhism.org/spiritual_teacher_guru.html

  51. “Do not believe a spiritual teaching just because:
    1. it is repeatedly recited,
    2. it is written in a scripture,
    3. it was handed from guru to disciple,
    4. everyone around you believes it,
    5. it has supernatural qualities,
    6. it fits my beliefs anyway,
    7. it sounds rational to me,
    8. it is taught by a respectable person,
    9. it was said to be the truth by the teacher,
    10. one must defend it or fight for it.
    However, only when it agrees with your experience and reason, and when it is conducive to the good and gain of oneself and all others, then one should accept the teachings, and live up to them.”

    http://viewonbuddhism.org/dharma.html

  52. Asta e tare:
    „Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.”

  53. @Zamolxe: Merci fain pentru link-uri.

    Am sa continui si eu un pic:

    “The most important thing is not to get trapped in what I see everywhere in the West, a “shopping mentality”: shopping around from master to master, teaching to teaching, without any continuity or real, sustained dedication to any one discipline. Nearly all the great spiritual masters of all traditions agree that the essential thing is to master one way, one path to the truth, by following one tradition with all your heart and mind to the end of the spiritual journey, while remaining open and respectful towards the insights of all others. …
    The modern faddish idea that we can always keep all our options open and so never need commit ourselves to anything is one of the greatest and most dangerous delusions of our culture, and one of the ego’s most effective ways of sabotaging our spiritual search.”

    From Sogyal Rinpoche’s: Tibetan Book of Living and Dying

    Evident lucruri care se cam bat cap in cap cu doctrina misa unde se predau aproape toate “tehnicile” imaginabile care exista in diverse traditii fara a avea control asupra lor si fara a reusi sa se aprofundeze absolut nimic, pentru ca tot timpul se preda altceva nou …

    Cu alte cuvinte se tot sare de la un lucru la altul fara a realiza absolut nimic concret.

    Am avut zilele trecute o discutie interesanta cu un “instructor” de Ayrveda si l-am intrebat sincer ce a realizat in 20 de ani de activitate…. raspunsul a fost ca este multumit…. si cam atat… nu pot sa vad la el decat rezultate=0, chiar si eu am invatat in cateva luni mai multa Ayurveda. Sunt ademeniti cu secretul nemuririi corpului fizic (care se preda dupa 10 ani) de asa-zisa Ayurveda…. eu am luat o carte de pe amazon si i-am aratat ca am acces la “secretul nemuririi” fara sa cotizez 10-20 ani….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *