image

Nu v nchipuii cu chipul lumii acesteia!zice Domnul. Care este chipul lumii, dect cugetul trupesc,pofta ochilor, trufia vieii? Cugetul trupesc este activitate a minii ale crei nelegeri sunt lipite i sunt unite cu lumea materiei. Acest cuget trupesc este ntructva msurabil, i fiindc este att de observabil. Prin identitatea numeric (cu microcip sau fr), cretinul e nelat s se identifice cu cugetul trupesc, lepdat la Botez, i s se lepede de cugetul duhovnicesc, primit la Botez i simbolizat de numele cretin.

Precum tim, prin Taina Botezului omul se leapd de satana, adic de orice duh care tgduiete venirea lui Hristos n trup, prin Botez omul se leapd de toate lucrurile satanei, adic de orice nfiare a rului, toate fiind azi legiferate i devenite norm, prin Botez omul se leapd de toi slujitorii satanei, adic de duhurile rutii care lucreaz i nevzut, dar i vzut, prin oameni care din voia lor se fac slugi ale lui, precum declar despre ei nii cei ce dein puterea lumeasc azi. E de la sine neles c dac omul se re-identific cu acestea trei, lepdate la Botez, atunci se leapd de Botez i se re-druiete satanei. Nu e nevoie s mai spun cu cuvintele c se leapd de Hristos, din moment ce semntura sa, oferit satanei, dovedete acea afirmaie, o dovedete cu fapta, care vorbete mai mult dect vorba. Pi, un asemenea gest, care este expresia voinei libere a omului, nu poate fi considerat fr importan, fr a se considera la fel de fr importan i Botezul. Dumnezeu respect voia liber a omului: dac omul voiete i se leapd de satana, Dumnezeu l primete, l sfinete i-l face al Su. Dac omul voiete i se leapd de numele cretin i semneaz c toat identitatea i activitatea sa o druiete satanei, lucrurilor satanei i slujitorilor satanei, atunci omul se leapd de Botez, iar Dumnezeu respect acest gest, i Se retrage, retrage harul Botezului din omul acela. Fr harul Botezului, omul acela fr nici o ndoial c nu mai poate fi spovedit, mprtit, preoit, clugrit, nmormntat, sau pomenit la Liturghie, fiindc a devenit ntocmai ca un nebotezat, fa de care se aplic acele canoane, abundent explicitate de Sfini i de Sinoade mai ales n secolele I-IV, despre cel ce s-a lepdat de Botez. Firete, un asemenea om nu mai poate fi numit slujitor al lui Dumnezeu (arhiereu, preot sau clugr), fiindc nu poi sluji la doi domni, i lui Dumnezeu i mamonei. Nu poi s te lepezi de Botez i s te mai numeti preot, sau s ai preoie lucrtoare. Ce epiclez faci, dac nu eti contient de lepdarea de Duhul Sfnt pe care o faci identificndu-te satanei? n prigoana comunist cei care s-au lepdat de Dumnezeu au fost rspltii cu funcii i bani, dar au devenit fiare, iar cei care au mrturisit pe Dumnezeu au fost hituii, defimai, nfometai, nchii, torturai, ucii, dar au devenit sfini. La fel, dar mai greu, va fi i acum. Oare a minit vreodat Dumnezeu? Dac El nsui a fgduit c va ocroti pe cei ce nu se vor lepda, oare nu va mplini fgduina Sa?

PoruncaNoului Testamenteste ca cretinul s dea, cu supunere i bun rnduial, ascultare puterii stpnirii lumeti prin respectarea legilor, dac ele nu sunt potrivnice lui Dumnezeu, plata birului, dac nu este asuprit.Celui cruia eti dator cu cinstea, d-i cinstire, zice apostolul, i cu adevrat li se cuvine cinstire celor care ne-au condus bine, sufletele i trupurile.Celui cu vama, d-i vama, zice iari apostolul – dar dac nu eti la vam, de ce s plteti vam? Dac nu vreis treci vama n spaiul Schengen, de ce s plteti vam Schengen? Plus c, dup cuvntul Domnului, vama sufletului e mai important, de aceea s ne temem, i pentru aceea s agonisim s-o trecem cu bine.

Da, sufletul i trupul cretinului aparin lui Dumnezeu i nu pot fi date nici mcar omului nsui, darmite altora, sau slujitorilor satanei. Sufletul i trupul nu sunt de dat nimnui, ele sunt Biserica lui Dumnezeu, sfinit, i afierosit Lui, cumpratcu preul Sngelui Fiului lui Dumnezeu. Dac cineva, fie arhiereu, fie cleric, fie credincios mirean, cuteaz a spune c cretinul trebuie s-i dea sufletul i trupul bir cezarului, sau c trebuie supunere fa de cezar chiar dac asta nseamn pierderea vieii venice, pierderea harului, un asemenea om care predic nemntuirea i sclavia, e vrednic de anathema, el i nvtura sa mincinoas, satanic, potrivnic Scripturii i Sfinilor Prini. Asemenea oameni sunt precum iudeii de odinioar care ziceau:Nu avem alt mprat dect pe Cezarul.

Cums dm lui Dumnezeu ce e al lui Dumnezeu, dac nu suntem contieni de ce nseamn chipul i asemnarea Lui n noi? Darurile Duhului Sfnt primite la Botez cur chipul dumnezeiesc din om i-l pregtesc pentru unirea cu el dup asemnare, care vine prin fapt mplinit prin strdania i voia omului, cu ajutorul Domnului.

Asemnarea vine prin fapta luntric, fapta dinafar, care se face prin mpreun-lucrarea dintre voia liber i har. Fr strdania aceasta chipul dumnezeiesc sdit natural n om se ntunec. Noua ornduire ideologic a lumii interzice asemnarea omului cu Dumnezeu.

La fel cum orice form de pcat, de la cel mai fin gnd, la cea mai grosolan fapt, sunt numite cu numele generic depcat, tot astfel orice form de act de identificare cu antihrist este numitlepdarede credin. Lepdarea mai mic e pcatul, lepdarea mai mare e patima, lepdarea propriu-zis este tgduirea identitii cretine (vezi lepdarea lui Petru, care n-a zis c se leapd de Hristos, ci:nu sunt euucenicul Lui), i lepdarea total este apostazia apocaliptic, prin implant.

Nu conteaz cum suntem numii de satana, ci cum suntem numii de Dumnezeu, de aceea dac prin identitatea numeric suntem ocri de satana nu conteaz att ct faptul c noi nine acceptnd-o din voia noastr, ocrm numele lui Dumnezeu pe care-l purtm. Azi identificarea nu o face Cezarul, iar omul s fie pasiv, i deci nevinovat, aa cum au fcut odinioar Nero i ceilali tirani prigonitori ai cretinismului. Acum Cezarul cere ca omul nsui, din voia sa, cu contiina sa, s se numeasc pe sine slug a lui antihrist, i obiect ntr-o mainrie drceasc. Cezarul cere tocmai acest gest liber, pentru ca nu el s poarte vinovia tiraniei, ci omul nsui s fie responsabil pentru propria sa lepdare. De aceea, la nivel teologic, nu conteaz n prim-plan obiectul sau modul prin care se face lepdarea, atta vreme ct ea asociaz voina liber a cretinului cu simbolulnumrului numelui fiarei, conteaz contiina cu care s-a fcut acea consimire, gradul de consimire. Pcatul se raporteaz la dou puteri sufleteti: puterea libertii voinei i puterea nelegtoare sau cuvnttoare, sau de cunoatere, prin urmare pcatul fr voie i fr tiin e tot pcat, chiar dac e canonisit mai uor, i lesne de iertat la Dumnezeu. Diferena dintre actele respective este doar gradul de consimire a omului cu satana.

De pild, un grad mai mic este a intra pe internet, a scrie: www. care ntr-o anume numerologie nseamn 666, i a face acest compromis pentru a cunoate un lucru sau altul, sau pentru nlesnirea comunicrii. Gestul pare insignifiant, dar el e fcut de toi oamenii care intr pe internet. Nu este oare un gest potrivnic sfintei cruci, pe care credinciosul o face naintea oricrui lucru bun, sau nainte de intrarea n sfnta biseric? A intra pe internet cere acest mic obol satanei, a scrie numrul numelui fiarei, spre a intra n capitea virtual a ei. Acest compromis pus ca obligaie social este o sfidare a sfineniei sufletului cretin, i totui, avnd credina c harul lui Dumnezeu l va feri de neptura scorpiei i de veninul aspidei, cretinul nu consider c svrete o impietate tiprind numrul de intrare pe internet, i nici nu i se socotete lepdare, de ce? – pentru c nu se identific pe sine cu acel numr. La fel, cnd a primit buletin cu CNP. E asociat cu un numr de ctre stat, lucru prin care statul afirm o mentalitate materialist, lipsit de respect fa de fiina uman, i potrivnic tainei cretintii. Asocierea aceasta pe care cretinul a fost forat s-o primeasc n plin moment comunist, iat c, din lips de pstori i de mrturisitori, cretinul a acceptat s fie asociat cu un numr, ca i cnd ar fi deinut. A trecut cu vederea, a rbdat, mai bine zis. Iar dup Revoluia din 89 s-a demonstrat limpede c romnii chiar sunt deinui ntr-un Lagr mai mare, unde pot alege ntre soiuri de produse de cumprat, dar n realitate sunt lipsii de orice libertate de decizie. Acuma Lagrul nu mai vrea s recunoasc nici numele cretin, nici numele prinilor. De ce? pentru c,din perspectiva mentalitii Cezarului de azi, persoana a devenit, prin CNP, individ, din individ devine element (prin actele electronice), din element devine variabil (prin microcip), iar din variabil devine particul (prin virtualizare total), iar particula este insignifiant n sine, ea n-are valoare dect ntr-un agregat, o formaiune dat ei de o instan de dincolo de aceast lume, numit Putere Dumnezeiasc.Nu sun cunoscut? N-a fost i pe vremea lui Nabucodonosor la fel? N-am citit cu toii nVechiul Testament? Iat, azi Cezarul vrea s se numeasc pe sine dumnezeu, iar tot omul s i se nchine. Duhul Sfnt ne arat nou, cretinilor, acestea, toi le vedem limpede, de la copila la moneag. C nu de la coal nvei s te mntuieti, ci din rugciune, din Sfnta Biblie, i dac trieti viaa Bisericii. Nu ne trebuie s despicm firul, avem credin n duhovnicii neamului cretin, i TIM c actele astea nu-s de la Dumnezeu, nu-s bune, nu te mntuieti dac le primeti.

Duhul Sfnt, iat, lipsete din cei ce apr identitatea antihristic. C aceia att de tare se tem s cread cugetul Bisericii care griete: NU!, i att de mult dispre au fa de cuvioi, de mucenici, de btrni, nct fac orice s demonstreze c au ei mai mult rafinament teologic i mai mult discernmnt duhovnicesc dect toi aceia. Se cred mai detepi, mai cumptai i mai sfini dect Biserica. i Arie fcea aa, i toi ca el, i nu cred c-i e bine acolo unde e acum.

Ce s zic duhovnicul, la spovedanie, celui necredincios n cuvntul Sfinilor, care primete identitatea potrivnic lui Hristos ca i cum ar fi o datorie civic, sau ca i cum nu ar fi el acela care se identific cu ea? „Te iert i te dezleg pe tine, robul satanei nr. 746?” Cum s l mprteasc? „Se mprtete robul satanei, nr. 3465?” Cum s se ngroape? „Aici odihnete robul satanei, nr. 087?” Nu v amgii! Nu este mntuire pentru cel ce leapd Botezul.

Iat pun naintea ta viaa i moartea, zice Domnul Dumnezeu. Alege viaa.Viaa venic. Alege, i tu cretine, i tu, necretine, pe Unicul Stpn i mprat, Hristos.

sursa: manastirea.petru-voda.ro

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *