Chermeza sionist a fost dat peste cap!

Luni, 17 februarie 2914, așa cum am anunțat și pe site-ul nostru, www.ioncoja.ro, n Aula Academiei Romne s-a ținut o reuniune pe tema veșnic vie a Holocaustului. A holocaustului din Romnia, desigur! Era a nu știu cta holocaustologeal – termenul nu-mi aparține, gzduit n cea mai prestigioas instituție și incint dedicat adevrului istoric.

Numai c de data asta era prima reuniune a holocaustologilor dup penibilul (pentru ei!) moment, petrecut cu cteva luni n urm, cnd profesorul universitar VLADIMIR ILIESCU, istoric romn stabilit n Germania nainte de 1990, excedat de prostiile pe care le auzise de la cțiva antevorbitori, s-a ridicat și a declarat c el, ca istoric și ca bucovinean, ca persoan care a ntemeiat o fericit și onorabil familie mixt romno-evreiasc, știe bine c „n Romnia nu a fost Holocaust”!

Probabil c acesta a fost motivul organizrii reuniunii de luni: pentru revanș. Li s-a oferit holocaustologilor prilejul de a veni cu noi argumente, cu noi „informații istorice și mrturii privind holocaustul din Romnia”. Și s infirme astfel declarația intempestiv și iresponsabil a domnului din Germania!

Din pcate, organizatorii au greșit din start: s-au ludat cu aceast reuniune, au publicat anunțul respectiv pe site-uri care mprtșesc n lume noua religie a holocaustului, au fcut oarece tam-tam. Așa au aflat de reuniune și mulți necredincioși, așa numiții negaționiști. Unul dintre ei este și subsemnatul. M gndeam s merg și eu s ascult la prima mn minciunile holocaustizanților, nu reușesc s m satur de ele! Nu am norocul s fac și eu o idiosincrazie la acest subiect, poate chiar dou, așa cum au fcut majoritatea istoricilor romni, inclusiv cei academici, de ocolesc acest subiect cu batista la nas!… (a se vedea mai jos, n continuare, motivul exact!)

M gndeam chiar s cer cuvntul, dac se va putea, și s-i mulțumesc domnului profesor VLADIMIR ILIESCU, la locul faptei, pentru fapta sa minunat! S ne triți, domnule profesor, alturi de distinsa doamn profesoar Maria Iliescu!…

…Nu prea mi convenea ora ns!

Am primit din fericire un telefon care a rezolvat toate necunoscutele ecuației: m-a sunat un june romn naționalist. Se mai ntlnise cu cțiva flci de același calibru și se gndeau s nu lase neonorat invitația de pe site-ul HISTORIA…

Și, din una n alta, au alctuit un text, un fel de potpuriu din textele de pe internet ale subsemnatului ION COJA, pe care se gndeau s le ofere participanților la amintita reuniune. Tot așa: ca „informații istorice și mrturii privind Holocaustul din Romnia”! Cum c n-a fost, n-a fost niciun holocaust, dup capul lor și al autorului antologat…

M-au sunat și m-au ntrebat dac sunt de acord s mai semnez o dat acele texte.

Și ce o s faceți cu ele?, am ntrebat.

Mi-a plcut rspunsul: le oferim celor din sal, veniți s afle noi informații istorice etc., etc.

Mi-am dat acordul fr s mai fac vreun moft, iar apoi, luni pe la ora 10, am aflat c operațiunea „chermeza sionist” – acesta este numele de cod, a fost un deplin succes. S-au rspndit o sut de mape la fiecare academician prezent n sal, precum și la o bun parte din publicul ne-academic. Mulți dintre ei viitori academicieni. Un public cum nu se putea mai bun! Și mult mai numeros dect publicul care l-a aplaudat cu frenezie pe domnul Iliescu!

20140217_092330_LLS 20140217_092336_LLS 20140217_092341_LLS 20140217_092346_LLS 20140217_092426_LLS

Așa c fiecare persoan din aul a avut ce citi n timpul plicticoaselor fonfieli holocaustologizante, de la pupitrul Academiei, pngrit nc o dat de minciunile arhi-cunoscute!

Fiecare map conținea paginile care urmeaz, inclusiv foaia de titlu:

 

AUDIATUR ET ALTERA PARS!

Ion Coja, 17 februarie 2014, ora13

****

***

L I C A R

LIGA pentru

COMBATEREA ANTI – ROMNISMULUI

Audiatur

et

Altera Pars!

Samizdat

Cu o parte din informațiile și mrturiile care n-au fost invitate la

Reuniunea „INFORMAȚII ISTORICE ȘI MRTURII PRIVIND HOLOCAUSTUL DIN ROMNIA” organizat de Academia Romn, mpreun cu Federația Comunitților Evreiești din Romnia, Asociația Evreilor din Romnia Victime ale Holocaustului și Institutul Național pentru Studiul Holocaustului din Romnia „Elie Wiesel”, n ziua de 17 februarie 2014, la Aula Mare a Academiei Romne.

 

Din partea LICAR

Liga pentru Combaterea Anti – Romnismului

I. Scrisoare deschis adresat

Domniei Sale Domnului academician IONEL HAIDUC,

Președintele Academiei Romne,

n legtur cu Reuniunea „INFORMAȚII ISTORICE ȘI MRTURII PRIVIND HOLOCAUSTUL DIN ROMNIA” organizat de Academia Romn, mpreun cu Federația Comunitților Evreiești din Romnia, Asociația Evreilor din Romnia Victime ale Holocaustului și Institutul Național pentru Studiul Holocaustului din Romnia „Elie Wiesel”, n ziua de 15 februarie 2014, la Aula Mare a Academiei Romne.

Stimate domnule președinte Ionel Haiduc,

Acuzația de holocaust, de genocid, este cea mai grav acuzație care se poate aduce unui popor, unei națiuni, unei țri! Aceast acuzație a fost adus poporului romn! Ca romni, fiecare dintre noi a luat cunoștinț de aceast acuzație cu maxim ngrijorare și nu ne putem gsi liniștea pn cnd adevrul, oricare ar fi el, nu va fi stabilit cu toat certitudinea.

Este lucrul cel mai firesc ca aceast acuzație s fie examinat cu toat seriozitatea de instituția cea mai legat de cauza adevrului: Academia Romn! Ne bucur atenția pe care Academia Romn o acord acestui subiect! Nu exist subiect mai „fierbinte” pentru cei care cerceteaz adevrul despre romni, despre trecutul lor istoric recent sau mai ndeprtat n timp!

n numele meu și al colegilor mei, v felicit pe dumneavoastr și pe colegii dumneavoastr pentru nțelegerea corect a obligațiilor pe care le creeaz cumplita acuzație de holocaust. Cei care au formulat-o trebuie ajutați pe toate cile s-și spun psul, s-și prezinte „informațiile și documentele” pe care se ntemeiaz plngerea lor! Academia Romn și-a nțeles menirea și, iat, pentru a cta oar ofer nobila și prestigioasa sa funcție de gazd pentru cei care ne acuz de genocid?!

Domnule președinte Ionel Haiduc,

Dinaintea acestor acuzații de genocid s-a nscut și reacția fireasc de ndoial, de suspiciune, de nemulțumire, ba chiar de contestare faț de valoarea probatorie pe care o au „informațiile istorice și mrturiile privind Holocaustul din Romnia”! De pe aceast poziție de contestare a holocaustului au fost invocate o sumedenie de informații cu grad mare de certitudine, precum și mrturiile inechivoce ale celor mai importanți evrei care au fost contemporani cu acele evenimente, n frunte cu Alexandru Șafran, rabinul șef al evreilor din Romnia, Wilhelm Filderman, liderul evreilor din Romnia, Marius Mircu, scriitor, Nandor Gingold, Moshe Carmilly și mulți, mulți alții. Toți acești evrei de mare ținut intelectual au mai trit ani mulți dup producerea „holocaustului” și s-au menținut mereu pe aceast poziție: n Romnia nu a fost Holocaust…

Trebuie precizat c o acuzație de Holocaust, venit din partea evreilor din Romnia sau din partea evreilor din Israel ori din diaspora evreiasc, nu s-a produs mai nainte de 1990, ceea ce, evident, scade mult din seriozitatea și temeinicia acestei acuzații!…

n consecința celor de mai sus, v rugm, stimate domnule Președinte al Academiei Romne, s permiteți organizarea, n cel mai scurt timp, a unui simpoziona cu tema simetric: Informații istorice și mrturii privind absența Romniei de pe harta Holocaustului. Titlu probabil provizoriu. Simpozion care s fie gzduit, firește, n aceeași prestigioas și sacr Aul a Academiei Romne…

Personal m simt legat de acest subiect prin discuțiile purtate cndva cu marele profesor și om de științ care a fost Alexandru Graur. Sunt convins c dac ar mai fi trit s apuce acuzele de Holocaust aduse Romniei, romnilor, ar fi fost primul și cel mai vehement contestatar al zisului Holocaust. M simt dator faț de Alexandru Graur, care a adus Academiei Romne un plus substanțial de prestigiu intelectual și moral, s prezint posteritții sale mrturia pe care a depus-o n mai multe rnduri n fața mea și a altor colegi de catedr. Aula Academiei este locul cel mai potrivit pentru lansarea acestei mrturii „privind absența Romniei de pe harta Holocaustului”. V rog s nu-mi refuzați posibilitatea de a-l readuce printre noi pe Alexandru Graur… Mcar pe durata ctorva ore „academice”!

Cu urri de bine,

Ion Coja, președinte al LICAR – Liga pentru Combaterea Anti-Romnismului

 

București, 17 februarie 2014

 

*******

*****

***

*

ANEXE

la scrisoarea ctre domnul profesor Ionel Haiduc, președintele Academiei Romne

PARTEA NTI

Mrturiile evreilor care neag holocaustul din Romnia

*

II. Mrturia scriitorului Marius Mircu, despre regimul aplicat de Ion Antonescu evreilor

Pentru a afla ct a fost de anti-semit Ion Antonescu, l convocm ca martor pe unul dintre cei mai cunoscui publiciti evrei din acea vreme – Marius Mircu. La o jumtate de secol dup consumareaholocaustului din Romnia, n cadrul unei dezbateri publice desfurate n Israel, Marius Mircu consemneaz, pentru tiina tuturor evreilor deci, c prin legileanti-semiteale guvernrii antonesciene i mai ales prinlegea CentraleiEvreilor din Romnia,„a fost creat n Romnia un stat (evreiesc) n stat, spre a-i menine evrei, pe evrei“.n felul acesta au fost posibileunele realizricu totul extraordinare n contextul european de atunci i nu numai de atunci. i anume, n perioada 1940-1944:

„– au fost redeschise toate colile evreieti din Romnia, nchise de regimurile precedente i au fost nfiinate multe coli noi;

– a fost creat, pentru prima dat n Romnia, o universitate evreiasc;

– au fost redeschise, pentru evrei, spitalele evreieti i azilele de btrni care mai nainte fuseser rechiziionate de armat;

– au fost renfiinate cele dou teatre evreieti, de la Bucureti i Iai;

– au fost nfiinate cantine gratuite pentru evreii sraci;

– evreii aflai n lagrele de munc obligatorie sau n nchisori au fost mereu aprovizionai cu mbrcminte i medicamente;

– evreii deportai n Transnistria au fost aprovizionai cu mbrcminte, alimente, medicamente, unelte gospodreti i unelte specifice meseriailor;

– cu sprijinul «Centralei Evreilor» au fost readui n Romnia – deci salvai, din Transnistria cca 2000 de copii orfani;

– autorii evrei i-au putut publica o serie de lucrri (numai eu am scos trei)…(…)

Nicicnd, ca pe vremea lui Ion Antonescu, Teatrul Bareeum n-a avut i nu va avea asemenea sli arhipline, dei funcionau dou sli;

Nicicnd n-au fcut asemenea dever cafenelele, ceainriile, restaurantele evreieti, magazinele alimentare evreieti, tot attea prilejuri de adunri evreieti;

Urmrii colecia „Gazeta evreiasc“ din acei ani: pentru fiecare zi e anunat cel puin o manifestare evreiasc, spectacol de teatru/revist, concert, conferin.

La 28 noiembrie 1940(deci pe vremea guvernrii legionare!n.n.)evreii au obinut de la Ministerul Educaiei Naionale aprobarea pentru nfiinarea „Colegiului pentru Studenii Evrei“, denumire sub care se ascundea caracterul universitar al cursurilor. (…) Toate aceste cursuri universitare au fost frecventate n total de 2000 de studeni. (…) Un sprijin important l-a acordat Crucea Roie din Romnia (preedintele – savantul medic Ioan Cantacuzino) care, cu acordul Ministerului Sntii a ajutat „facultatea“ evreiasc de medicin s deschid o policlinic pentru practica studenilor. Aceast policlinic a servit i populaia srac din cartier, n marea majoritate evrei. (…)

Important a fost i sprijinul acordat de unele cadre didactice romni din nvmntul superior de stat care au ajutat la ntocmirea programelor de nvmnt i punerea la punct a cursurilor, pentru a fi ct mai corespunztor celor de stat, ceea ce a fost esenial pentru viitorul studenilor.“

Marius Mircu ne ofer i mrturia altui evreu, la fel de bine informat, dr. Theodor Lowenstein:„Aceste coli evreieti din Romnia au fost unice printre rile bntuite de fascism, au fost o component a rezistenei poporului evreu.“i concluzia aceluiai onest martor Marius Mircu:

„Dar dac aceste coli n-ar fi fost susinute de oficialitile romneti, dac nu ar fi fost tolerate de marealul Ion Antonescu, ar fi putut exista acest „mic Israel“ din Bucureti, anticipaie a Statului Israel?“

(apud Teu Solomovici,Romnia iudaic, p. 389-392)

 

Nota redacției: Recomandm acest text care conține mrturia unui evreu ntreg la minte, dat n Israel, dinaintea altor evrei, mulți dintre ei plecați din Romnia dup ce au prins guvernarea Mareșalului, deci buni cunosctori ai realitții. Citatul ne-a fost pus la dispoziție de alt evreu, Teșu Solomovici. Nu poate exista replic la acest text din partea „negaționiștilor” sioniști, adic a evreilor care neag binefacerile de care au avut parte evreii n Romnia.

Marius Mircu, ziarist și scriitor evreu, nscut n Romnia, decedat n Israel, autor a zeci de crți publicate n Romnia și Israel.

*

III. Mrturia specialiștilor de la Yad Vashem

Definiția oficial a Holocaustului

Pe site-ul de la Yad Vashem, celebrul memorial de la Jerusalim, apare aceast definiție a Holocaustului:

«n centrul Holocaustului a stat decizia de a ucide fiecare evreu – brbai, femei i copii».
Se potrivește oare aceast definiție pentru legislația anti-evreiasc dat de Ion Antonescu sau cu evenimentele petrecute n Romnia și n Transnistria?! Definiția de mai sus are acoperire numai n ceea ce s-a petrecut cu evreii n Transilvania de Nord-Vest, aflat sub administrația Budapestei n acei ani.

A se compara aceast definiție oficial a Holocaustului cu definiția inventat la Institutul Elie Wiesel, unde expresia (și ideea) „decizia de a ucide fiecare evreu” este nlocuit cu …sinonimul „persecuția mpotriva evreilor”.

Nimeni, nicio persoan ntreag la minte, nu poate nega c a existat n Romnia un regim vexatoriu, de persecuții la adresa evreilor, regim impus ns de „Uniunea European” de atunci, cu sediul la Berlin. n comparație cu celelalte țri din amintita „Uniune”, Romnia a cedat cel mai greu presiunilor naziste și a impus sancțiunile cele mai ușor de suportat pentru evreii si!

*

IV. Mrturia lui Wilhelm Filderman

Un document care ar trebui s pun capt discuțiilor și acuzațiilor privitoare la suferințele evreilor n vremea guvernrii Mareșalului ION ANTONESCU

Reproducem n ntregime așa zisul TESTAMENT AL LUI FILDERMAN. n realitate este vorba de o declarație oficial, sub jurmnt, dat de Wilhelm Filderman n procesul desfșurat n Elveția avndu-i ca inculpați pe tinerii romni, membri ai PNȚ, aflați n exil, care au efectuat celebrul atac asupra Legației Romniei de la Berna. De maxim interes este mrturia pe care o depune Filderman cu privire la perioada guvernrii Mareșalului Ion Antonescu. Drept care aceast porțiune din declarație am cules-o cu litere mai ngroșate, cu aldine.

„Subsemnatul Wilhelm Filderman, doctor n Drept de la Facultatea de Drept din Paris, fost președinte al Federației Uniunilor Comunitților Evreiești din Romnia și președinte al Uniunii Evreilor Romni, domiciliat actualmente n New York, SUA, Hotel Alamac, Broadway at 71st St., declar urmtoarele:

n opinia mea, actul de violenț al celor cinci tineri refugiați romni care au luat cu asalt Legația comunist de la Berna, la 14-15 februarie 1955, este produsul disperrii n care ntregul popor romn a fost azvrlit, ca urmare a ocupației strine și a terorii exercitate de regimul comunist impus cu forța. n calitate de reprezentant al cetțenilor romni de religie mozaic, am fost n situația excepțional care mi-a permis s urmresc ndeaproape evenimentele care au dus la actuala situație din Romnia. Și, ntruct eu consider c aici trebuie cutat sursa exploziilor psihologice de felul celei petrecute la Berna, va trebui s-mi dirijez atenția asupra acestor evenimente.

Pentru a scoate n evidenț diferența dintre situația de dinainte și de dup instalarea comuniștilor la putere, de ctre Armatele Sovietic, voi aminti doar cteva fapte.

A fost mereu acuzat regimul Mareșalului Ion Antonescu c a fost un regim nfeudat nazismului și nsuși Mareșalul a fost executat de agenții de la Moscova pentru c ar fi fost fascist. Adevrul este c Mareșalul a fost acela care a pus capt mișcrii fasciste n Romnia, oprind, cu nceperea anului 1941, activitțile teroriste ale Grzii de Fier și suprimnd toate activitțile politice ale acestei organizații. Eu nsumi, rspunznd unei ntrebri a lui Antonescu la propriul proces, montat de comuniști, am afirmat c teroarea fascist de strad a luat sfrșit n Romnia la data de 21 ianuarie 1941, ziua n care Mareșalul a luat msuri draconice ca s opreasc anarhia fascist, provocat de aceast organizație, și s restabileasc ordinea n țar.

n perioada dominației hitleriste n Europa, am fost n legtur susținut cu Mareșalul Antonescu. Acesta a fcut tot ce a putut pentru a mblnzi soarta evreilor expuși la persecuția germanilor naziști. Trebuie s subliniez c populația romneasc nu este antisemit, iar vexațiile de care au avut de suferit evreii n Romnia au fost opera naziștilor germani și a Grzii de Fier.

Am fost martor al unor mișctoare scene de solidaritate ntre romni și evrei n momente de grea ncercare din timpul imperiului nazist n Europa.

Mareșalul Antonescu a rezistat cu succes presiunii naziste, care impunea msuri dure mpotriva evreilor. Aș aminti doar urmtoarele dou exemple: – Grație intervenției energice a Mareșalului a fost oprit deportarea a mai mult de 20.000 de evrei din Bucovina. El a dat pașapoarte n alb pentru a salva de teroarea nazist evreii din Ungaria, a cror viaț era n pericol.

– Grație politicii sale, bunurile evreilor au fost puse sub regim de administrare tranzitorie crora, lsnd impresia c sunt date altora, le era asigurat conservarea n scopul restituirii la momentul oportun.

Menționez acestea pentru a sublinia faptul c poporul romn, att ct a avut, chiar n msur limitat, controlul țrii, și-a demonstrat sentimentele de umanitate și de moderație politic. Dar cnd ocupația sovietic a impus tirania totalitar dirijat de Moscova, condițiile s-au schimbat. Romnii nu au mai fost n stare s aib nici cea mai mic autoritate asupra conducerii afacerilor lor interne.

Asemenea situație poate fi nțeleas, cu ușurinț, ntr-o țar aflat sub ocupație militar de Soviete – cum e și astzi Romnia – administrat de o echip de comuniști, cei mai mulți aserviți ordinelor Kremlinului.

n ansamblul su, populația romneasc a suferit și sufer cele mai ngrozitoare opresiuni sub regimul comunisto-sovietic. Ea a fost lipsit de orice drepturi și libertți. I-au fost confiscate toate bunurile mobiliare, i-a fost expropriat, fr compensare, proprietatea imobiliar. Prin așa zise reforme monetare, a fost supus regimurilor de confiscri periodice, dndu-i-se iluzoriu speranța de reconstituire, ct de ct, a independenței materiale, necesare unei vieți omenești scpate de sclavie. Regimul comunist a distrus mai ales profesiunile liberale, privnd zeci de mii de oameni de dreptul de a-și exercita meseria, fiind astfel reduși la mizerie și la degradare.

Am fost martor tuturor acestor tragedii. Am fost martor persecuțiilor politice dirijate de la centru mpotriva oamenilor politici democrați, am fost martor ntemnițrilor fr judecat și a judecților fr justiție.

Omnipotența și ubicuitatea poliției secrete și a informatorilor au fcut din teroare trstura permanent a existenței zilnice a romnilor.

Ct despre extorcarea sub amenințri, șantaj și pușcrie, evreii au constituit subiect special al atenției din partea comuniștilor. Orice devenea motiv ca evreii s fie furați, jefuiți, prdați pn la ultimele lor bunuri. Persecuția mpotriva evreilor s-a manifestat prin multiple obstacole ce li s-au ridicat celor care voiau s emigreze n Israel și prin rușinoasa exploatare creia i-au devenit obiect.”

Comentarii:

1. Existența acestui text a fost mereu contestat de așa zișii holocaustologi, care susțin c este vorba de un text inventat n redacția revistei „Baricada”, unde a fost prima oar publicat, imediat dup decembrie 1989. Dac nu m nșel, „Baricada” a publicat numai fragmentul despre Mareșalul Ion Antonescu, de departe cel mai interesant.

2. Textul a fost integral publicat (pentru prima oar?) n volumulMemorial anticomunist din nchisoare, de Oliviu Beldeanu, Editura Jurnalul Literar, 1999. Volumul relateaz amplu cele petrecute la Berna, cu ocazia acelui atac, și tot ce a urmat. Sau aproape tot. La București, adic n Romnia, circula nainte de 1990 zvonul c acel atac avusese o țint precis: documentul care cuprindea lista parlamentarilor francezi pltiți de Moscova s blocheze diverse proiecte și mai ales proiectul legislativ de nființare a Pieței Comune, punctul de plecare al Uniunii Europene de azi! Documentul a fost gsit n geanta pe care bietul Aurel Șețu, ținta și victima atacului, colonel KGB sub acoperirea de șofer al Legației, nu a vrut s-o dea de bun voie atacatorilor si. Se povestea c președintele de atunci al forului legislativ francez, narmat cu acest document, i-ar fi chemat la el n birou pe toți parlamentarii n cauz, i-a comunicat fiecruia c numele su figureaz pe lista cu pricina, dar c el nu crede c acea list poate fi adevrat… Cum s existe parlamentari francezi n solda Kremlinului?! De aceea așteapt plin de ncredere votul! Iar votul celor de pe list, abil șantajați, a fost n favoarea nființrii Uniunii Europene de azi… Ordinul Moscovei nu a putut fi urmat grație acelor romni!

Petre Țuțea trgea concluzia: flcii aceia, cu prețul vieții lor, au salvat Europa de la bolșevizare pe cale parlamentar!… E greu de știut dac chiar așa s-au petrecut lucrurile. Francezilor le vine peste mn s recunoasc, dac au ce recunoaște!

3. Revin la declarația lui Filderman. E neașteptat referința sa la Ion Antonescu, mai ales c este att de ampl și fr nicio legtur cu procesul. Care s fie explicația? Eu aș pune-o n legtur cu faptul c evreii chemați s depun mrturie n aprarea celor acuzați n „Procesul Marii Trdri Naționale” au avut atunci, n 1946, o prestație penibil. Cei mai mulți, n frunte cu Marele Rabin Alexandru Șafran, nu s-au prezentat, iar cei care s-au prezentat, n frunte cu Wilhelm Filderman, au dat declarații marcate de teama de a nu fi considerați complici ai regimului defunct. Cine are timp, s compare aceast declarație, din 1955, cu declarația aceluiași Filderman de la procesul din 1946. Și s pun pe dou coloane declarațiile lui Filderman. S vedem ce iese!

Vreau s zic c prin aceast declarație Filderman și-a potolit probabil niscai mustrri de conștiinț. La fel cum s-a ntmplat și cu Alexandru Șafran, cnd a revenit n Țar, n 1995, și a ținut s se vad cu Șerban Alexianu, vechi prieten, fiul lui George Alexianu, nmnndu-i acestuia la sfrșitul ntlnirii urmtorul nscris:„Lui Șerban Alexianu, amic din tinerețea noastr, n amintirea ilustrului su printe, care n ntreaga-i viaț și activitate profesional și mai ales n perioada neagr a rzboiului a fcut din inim și total dezinteresat att de mult pentru comunitate. A pltit la comanda comunist cumplit și total nedrept. ntreaga-i suferinț s-i fie izbvit.”

Comisia Wiesel a pus la ndoial autenticitatea acestei declarații și l-a trimis la Geneva pe nepotul rabinului Șafran, s afle dac declarația este olograf. A aflat c este, dar nu s-a nvrednicit s publice și s comenteze n raportul comisiei acest nscris, att de clar și att de important. Evident, bietul Șafran a avut de suferit dup aceast declarație. El, sracul, o dduse cu nțelegerea de a fi publicat dup moartea lui… mi fac mea culpa c nu am respectat promisiunea pe care i-o fcuse n acest sens dl Șerban Alexianu. De ndat ce am obținut o copie xerox a nscrisului l-am publicat fr nicio remușcare, fr s aștept acordul dlui Șerban Alexianu.De la Vrit avant toute chose!…

4. Interesant mențiunea pe care Filderman ține s-o fac cu privire la confiscarea averilor evreiești pe vremea Mareșalului. Act pur formal, efectuat de ochii lumii, ai „Uniunii Europene” de atunci, cu sediul la Berlin… Da, dac l judeci pe Ion Antonescu și pe romni pentru legile și decretele promulgate n acei ani, se poate vorbi de mari crime și abuzuri mpotriva evreilor. Dac faci apel ns la fapte, la efectele legilor anti-semite, nu ai niciun motiv de indignare, de suprare, nici ca evreu, nici ca romn!

5.„Mișctoare scene de solidaritate ntre romni și evrei”…S ne aducem aminte de scrisorile lui Filderman adresate Mareșalului, adevrate strigte de groaz și disperare, provocate de mcelul la care evreii erau supuși n Transnistria, unde fuseser deportați din ordinul Mareșalului. Scrisoarea de rspuns a Mareșalului este un text impecabil sub toate aspectele. Nereușind totuși s fie convingtor prin cuvntul scris, Mareșalul s-a vzut nevoit s recurg la soluția extrem: l-a deportat și pe Filderman, liderul evreilor din Romnia, l-a trimis și pe el n Transnistria, s vad cu ochii si ct erau de adevrate și de ntemeiate acuzele cu care Filderman s-a adresat Conductorului statului. Cteva luni a stat Filderman n Transnistria, a putut s se ntlneasc cu fiecare evreu și s afle tot adevrul. Revenit la București, Filderman n-a mai rostit dup aceea niciun cuvnt mpotriva Mareșalului, nicio plngere n legtur cu soarta evreilor strmutați – acesta este cuvntul potrivit, strmutați n Transnistria.

Scenele de solidaritate uman, ntre romni și evrei, au fost nenumrate. Dac este cevace n-am s iert niciodat evreilorși romnilor care clameaz holocaustul din Transnistria, nu este faptul c evreii aceia spun minciuni și c inventeaz crime abjecte nentmplate. i acuz și niciodat n-am s le iert faptul c ascund și las uitrii acele „mișctoare scene de solidaritate uman” care s-au petrecut. Se pierd astfel n neantul uitrii, rmn neconsemnate nenumrate fapte minunate de omenie activ, eficient, eroic! Care deseori țin de domeniul sublimului, al fantasticului n ordinea moral a lumii! Da, exist și un astfel de fantastic!…

Un singur exemplu: la un moment dat, de la București a venit n Transnistria dispoziția ca evreii pn la 18 ani s fie trimiși napoi, n Țar. Un romn, jandarm, comandant de lagr, le-a comunicat evreilor care erau vizați prin acest ordin s-și fac bagajele și s se pregteasc de drum. S-au prezentat ns la comandant și evreii care abia ce mpliniser 19 ani de cteva zile sau sptmni. Nu era pcat, pentru o diferenț de cteva zile, s nu plece și ei napoi?! Comandantul s-a nvoit, le-a dat dreptate, și a adugat pe lista celor disponibilizați și persoanele de 19 ani… Imediat s-au prezentat tinerii care aveau 20 de ani, cu același argument. Rezultatul a fost același. S-a ridicat și pentru aceștia limita de vrst. Și tot așa, pn cnd comandantul a decis c toți clienții si ndeplineau condițiile de vrst pentru a se ntoarce n Țar… Aveau sub 18 ani chiar și bunicii celor vizați de ordinul de la București. Dac nu m nșel, n matematic asta se numeșteregresie la infinit!… Evident, germanii, ca ocupanți, aveau acces n primul rnd la textul legilor și decretelor anti-semite, și mai puțin sau deloc la maniera romneasc de a le aplica. Dac ne ncpțnm s vorbim de un Holocaust n Romnia, atunci trebuie s precizm c e vorba deHolocaustul vesel, Holocaustul luat la mișto, n derizoriu, conform unei formule sui generis de comportament n istorie, ndelung exersat de romni! A se vedea n acest sens și consemnrile evreului Nicolae Steinhardt, alt mare romn!

Pare un basm c așa s-au petrecut lucrurile. Dar ține de domeniul coșmarului și al abjecției umane s constați c niciunul dintre acei evrei „sub 18 ani”, cteva sute, nu a lsat mrturia sa la Yad Vashem despre acest„moment mișctor de solidaritate uman, dintre evrei și romni”! Ceva-ceva din onoarea iudaic a salvat Wilhelm Filderman prin aceast declarație dat cu puțin vreme nainte de a trece și el n neființ.

6. De la Wilhelm Filderman ne-au rmas și niște memorii, scrise minuțios și lsate n pstrarea secretarului su Grinberg(?), care a trit la Paris pn dup 1990. nțelegerea era ca acesteMemoriis fie predate Academiei Romne, spre pstrare și publicare, imediat ce n Romnia va nceta regimul comunist. Cnd, dup 1990, la București, la Academie, s-a aflat de acest veritabil tezaur, preluarea a fost trgnat din motive nc neelucidate, rstimp n care Mossadul a putut s fie informat de existențaMemoriilorlui Filderman și s intervin n forț, ridicnd materialul respectiv din casa bietului evreu, care ar fi avut dreptul s intre n Istoria Poporului Romn dac apuca s predea prețiosul document. și fcuse datoria, pstrase cu grij acel document și a transmis Academiei mesajul venit de la Filderman, evreul despre care n presa american se afirma deseori c este „cel mai important evreu din Europa”! Cel mai probabil este c informația ctre Mossad a plecat de la o persoan din conducerea Academiei Romne. Pentru cine ncearc s afle adevrul, motivele pentru care am ratat nsușirea și publicarea unui document de maxim importanț pentru istoria Romniei, am un singur sfat, antic și de demult:cherchez la femme!…Nu bag mna n foc, ci doar emit o supoziție.

7. Declarația de la Berna a lui Filderman ne permite s știm cam cum arat nMemorii mrturia sa despre Transnistria, despre așa zisul Holocaust. Este foarte probabil c nu vom citi niciodat aceste memorii. Sau le vom citi cu multe modificri, așa cum s-a ntmplat și cu alte texte de același fel. M refer n primul rnd laMemoriulfcut de Siegfried Jagendorf, fost șef al lagrului de la Moghilu – Moghilev. Memoriul a fost scris imediat dup rzboi, n SUA, unde a emigrat familia Jagendorf. Și a fost predat la Yad Vashem, așa cum se obișnuiește. Și tot așa, precum se obișnuiește, memoriul a fost returnat autorului cu indicații precise ce anume s scoat și ce s mai adauge, pentru ca aminitirile sale s se potriveasc cu versiunea oficial a Transnistriei. Autorul, ncpțnat și rebel, așa cum puțini sunt evreii cnd e vorba de Holocaust, a refuzat s revin asupra textului. Pagub n ciuperci!… Dup moartea sa, ușor suspect, n 1970, s-a gsit cine s fac modificrile respective. Le-a fcut ns att de stngaci nct miros de la o poșt a fctur… Prostnac și murdar… Ca și modificrile operate asupra celebruluiJurnalsemnat de Mihail Sebastian. Semnat, dar nu și scris n ntregime de marele Sebastian. Unii zic, dar eu nu cred, cum c Vicu Mndra ar fi acceptat sarcina de mare onoare și ncredere de a colabora att de intim cu un mare scriitor. O plrie mult prea mare pentru capul fostului meu coleg de partid… Dar pentru cine n-ar fi fost prea mare?! Att plria, ct și neobrzarea gestului!

8. n fine, despre poziția afirmat de Filderman n aceast declarație mai gsim o confirmare n crticica scris de Filderman n colaborare cu Sabin Mnuil, un raport prezentat la Conferința Mondial de Statistic ținut la Stockolm n 1957, dac nu m nșel. Tot așa, nici urm de Holocaust. Dar, din pcate, cu cifre total inexacte cu privire la legionari… Le trecem cu vederea, mulțumiți s constatm c, la nivelul celei mai nalte funcții din interiorul comunitții evreiești din Romnia acelor ani, teza Holocaustului a fost complet infirmat, sub toate aspectele n care ea a fost imaginat și scornit.

9. O ultim precizare: declarația a fost dat de Wilhelm Filderma n limba englez și se afl la dosarul cauzei amintite. Traducerea pe care am publicat-o mai sus are vizibile stngcii. Este de interes național ca autoritțile romnești s intervin n Elveția pentru a obține o copie autentificat a acestui act. Autenticitatea acestui document a fost confirmat n urm cu cțiva ani de un tnr istoric care a cercetat n arhiva justiției elvețiene. Fragmente din acest text ar merita cu prisosinț s figureze la locul cuvenit n manualele de istorie. Nu de istorie a Holocaustului, ci de istorie a Romniei!

*

V. Mrturia rabinului Alexandru Șafran și a Papei Ioan Paul al II-lea

Cteva cuvinte despre Transnistria, teritoriul sovietic de dincolo de Nistru, ocupat de armata romn n perioada 1941-1943, unde au fost strmutai zeci de mii de evrei pe vremea lui Antonescu i unde se zice c au pierit circa 400.000 de evrei. Cum au ajuns evreii romni n Transnistria?

Trebuie tiut c n luna iunie 1940, guvernul romn a primit de la Moscova un ultimatum, de a evacua n cteva zile Basarabia i Bucovina de Nord, aceste provincii vechi romneti urmnd s fie ocupate de Armata Roie i integrate Uniunii Sovietice. Ultimatumul sovietic, att de cinic i de ilegal, a strnit consternare i durere printre romni, dar nu i printre evreii din cele dou provincii i din restul Romniei, evrei care nu i-au ascuns satisfacia pentru dezmembrarea Romniei. Ba unii evrei, nu puini, s-au dedat i la acte de violen mpotriva romnilor din Basarabia i Bucovina, violen mpins pn la asasinate oribile. Uniunea Sovietic a inut n stpnire cele dou provincii pn n iunie 1941, adic vreme de un an, timp n care localnicii romni, dei erau populaia majoritar i autohton, au suferit nenumrate vexaii, nu att din partea ocupantului sovietic, ct mai ales din partea evreilor localnici, fanatici comuniti. Cnd la 21 iunie 1941 Romnia a declarat rzboi URSS-ului, muli dintre militarii romni s-au considerat ndreptii s se rzbune pentru umilinele i violenele cu care evreii din Basarabia i trataser pe militarii romni aflai n retragere, n iunie 1940. Aa „a nceput“ Holocaustul din Romnia, prin represalii perfect justificate, care au afectat viaa i integritatea fizic a ctorva zeci de evrei criminali, poate cteva sute, nu mai muli. Repet: evrei criminali!

Curnd dup redobndirea Basarabiei, au nceput s fie descoperite gropile comune i alte urme ale asasinatelor n mas care au fcut mii de victime printre romni n perioada iunie 1940-iunie 1941.

S-a aflat despre romnii, zeci de mii, care fuseser deportai n Siberia, muli dintre ei murind pe drum. Toate aceste suferine romneti fuseser pricinuite de Armata Roie i mai ales de zelul anti-romnesc al unor evrei din Basarabia i Bucovina care s-au oferit voluntari s contribuie la opera de rusificare a celor dou provincii romneti!

Pentru autoritile de la Bucureti, dup 21 iunie 1941 s-au pus dou probleme n legtur cu evreii din Basarabia i Bucovina:

– cum s-i apere de furia populaiei i a militarilor romni?

– cum s-i pedepseasc totui pentru lipsa de loialitate fa de statul romn?

Soluia gsit a fost s li se satisfac sentimentele att de violent anti-romneti i s-i scuteasc de povara de a mai fi ceteni ai unui stat pe care nu-l respect i nu-l agreeaz. Aa a aprut soluia evacurii i strmutrii evreilor din Basarabia i Bucovina n Transnistria, unde au mai fost strmutai i evrei comuniti din restul teritoriului, dar nu n lagre de concentrare ad-hoc construite, ci n sate i localiti, n casele abandonate sau ale localnicilor. Li s-au oferit locuri de munc, pentru care au fost retribuii i au fost liberi s se organizeze, s se gospodreasc. n principiu, o singur restricie li s-a impus: s nu se ntoarc n Romnia! Asta a fost pedeapsa i, totodat, msura de prevedere luat de Antonescu: evreii din Basarabia i Bucovina, care dovediser sentimente pro-sovietice i anti-romneti, s nu mai calce pe teritoriul Romniei! Msur i ea perfect justificat!

Semnificativ este faptul c dup rzboi evreii care au fost deportai n Transnistria, ntori n Romnia, s-au considerat ceea ce toat lumea tia c sunt: victimele unor represalii i persecuii politice, ideologice, nicidecum rasiste. Atfel c cei deportai n Transnistria, printre care s-au numrat i civa comuniti romni, au fost declarai „lupttori comuniti n ilegalitate“ i au fost copleii cu onoruri i beneficii oficiale, cu substaniale „pensii de ilegaliti“. n literatura scris dup 23 august 1944 aceti evrei sunt prezentai ca lupttori comuniti, aa cum o face i ideologul comunist (evreu) tefan Voicu, bunoar, n ale crui memorii despre experiena sa din lagrele de deportare din Transnistria nici nu apare cuvntul evreu! Toi deportaii sunt numii comuniti sau tovari.

Aceste „lagre de concentrare“, cum sunt numite de istoricii evrei, erau pzite de jandarmi romni, dar nu att pentru a-i mpiedica pe evrei s evadeze – oricum acetia aveau o mare libertate de micare, ct pentru a-i mpiedica pe localnici s-i atace pe evreii deportai. Aceti jandarmi romni au intervenit deseori ca s-i apere i pe evreii localnici ucraineni, de furia populaiei locale, a ucrainenilor care nu le puteau ierta evreilor devotamentul fa de autoritile comuniste i frdelegile svrite la adpostul ideologiei bolevice, n timpul puterii sovietice, suferinele pe care evreii le-au pricinuit ucrainenilor n numele luptei de clas, al ideologiei bolevice.

Au murit muli evrei n Transnistria? Istoricii holocaustizani ceva mai moderai avanseaz cifra de 250.000. Pui n faa unor evidene chiar i pentru aceti istorici imposibil de ignorat, au rectificat: evreii din Basarabia i Bucovina, care au fost deportai i au murit de mna romnilor n Transnistria, sunt mult mai puini. Nu se tie exact ci, dar asta nu scade vinovia (programat) a romnilor, cci romnii au mai ucis n Transnistria i evrei ucraineni, localnici. Nu se tie ci, dar foarte muli. La un loc, aceti foarte muli evrei romni i ucraineni trebuie s fie cam 250.000 la numr, poate chiar 400.000… Cifre pentru care nu se aduce nici o documentaie ct de ct demn de luat n seam.

n timpul ocupaiei romneti, Transnistria a primit vizita oficial a trei delegaii internaionale care au verificat n ce condiii triesc evreii deportai de romni: o delegaie a Crucii Roii Internaionale, o delegaie condus de ambasadorul Elveiei i alt delegaie mputernicit de Vatican. Nici pn azi nu s-au publicat rapoartele complete ale celor trei comisii. Din fragmentele publicate, selectate de editori evrei, nu rezult ns nimic care s se potriveasc cu teza uciderii a zeci i sute de mii de evrei n Transnistria! Au fost cteva cazuri de ucidere a unor grupuri de evrei, dar toate acestea s-au petrecut n zone controlate de armata german i cu implicarea exclusiv a germanilor. Ct privete evreii ucraineni, acetia au fost aa de ru brutalizai de romni nct, cu ocazia inspeciilor internaionale mai sus menionate, aproape toi au cerut ca la sfritul rzboiului s li se permit s se strmute n Romnia, odat cu evreii evacuai din Romnia n Transnistria.

Detaliul cel mai gritor l constituie personalitatea lui George Alexianu, guvernatorul romn al Transnistriei, autorul moral al asasinrii a 250.000 de evrei, n versiunea holocaustizant:

– la Bucureti, copiii si primeau lecii de limba german de la rabinul-ef al evreilor din Romnia, Alexandru afran, bun prilej ca ntre cei doi s se schimbe opinii, mesaje i documente importante pentru situaia celor deportai;

– toate cele trei comisii internaionale l-au felicitat pe guvernatorul Transmistriei, pentru situaia constatat, pentru cele aflate de la evreii deportai, care au avut numai cuvinte de recunotin pentru administraia romneasc;

– dup rzboi, toi cei care au fost guvernatori ai provinciilor organizate pe teritoriul sovietic ocupat de armatele Axei au fost arestai i supui „judecii poporului“, cu consemnul c dac se va gsi o singur persoan s-i acuze de o frdelege, pedeapsa s fie capital. Din cei 11 guvernatori supui acestei judeci, 10 au fost condamnai la moarte i executai pe loc, n faa celor care i-au judecat. Unul singur a fost gsit nevinovat, deoarece toi martorii care s-au perindat n faa judectorilor au avut aceeai poziie: de preuire i recunotin pentru omenia guvernatorului. Acesta a fost George Alexianu, guvernatorul Transnistriei. Judecat n piaa public din Odessa, George Alexianu a fost declarat nevinovat n ovaiile publicului i returnat autoritilor din Romnia. Judecat de comunitii evrei la Bucureti, George Alexianu a fost declarat criminal de rzboi i condamnat la moarte pentru crimele svrite n …Transnistria!

Despre guvernatorul Transnistriei fostul rabin-ef din acei ani, Alexandru afran, declara n 1996 c George Alexianu „n ntreaga sa via i activitate profesional i mai ales n perioada neagr a rzboiului a fcut din inim i total dezinteresat att de mult pentru comunitatea evreiasc. A pltit la comanda comunist cumplit i total nedrept. Declarație scris și semnat de distinsul rabin șef al Genevei, la acea dat. Invitat de onoare al Senatului Romniei n 1996…

n anul 1999, cnd a vizitat Romnia, Papa Ioan Paul al II-lea l-a invitat la recepia oficial pe erban Alexianu, fiul lui George Alexianu, gest neateptat, surprinztor pentru toat lumea i care nu putea fi interpretat dect ca un semn de recunoatere a meritelor pentru care lui George Alexianu, n 1943, dup inspecia fcut de trimisul Papei Pius al XII-lea, i s-a conferit cea mai nalt distincie pontifical: Orbis et Urbis. S nu fi tiut Vaticanul c George Alexianu n 1946 a fost condamnat la moarte i executat pentru crime de rzboi, vinovat de asasinarea n Transnistria a 400.000 de evrei? Bineneles c Vaticanul, care le tie pe toate, a tiut i ce soart a avut George Alexianu. Dar dac Vaticanul i-a meninut preuirea de odinioar este pentru c Vaticanul tie bine c n Transnistria nu a fost nici un holocaust! C nimeni dintre romni nu se face vinovat de uciderea a sute de mii de evrei!

n lipsa unor dovezi privind uciderea a zeci i sute de mii de evrei n Transnistria, istoricii holocauti consider c intr n economia genocidului, a Holocaustului, i evreii care au murit n Transnistria de boal, ndeosebi de tifos, nvinuind autoritile romneti de provocarea, prin neglijen, a epidemiilor de tifos din acei ani. Dup aceast logic ar urma s fie inventariai ca victime ale Holocustului i romnii, civili sau militari, rpui de tifos n alte zone ale rii sau pe front ori n prizonieratul din Rusia. Ceea ce n-ar fi cu totul lipsit de logic… Dar n acest caz Holocaustul ar nceta s mai fie monopol evreiesc.

Din pcate, din pcate pentru demnitatea fiinei umane, n ultimii ani s-au fcut dezvluiri neateptate i cutremurtoare privind folosirea armei bacteriologice de ctre trupele aliate n cel de-al doilea rzboi mondial pentru a provoca epidemii, inclusiv epidemii de tifos, n rile controlate de Germania nazist. Astfel c responsabilii de genocidul, de Holocaustul din Transnistria, vinovai de moartea evreilor i romnilor rpui de tifos, sunt de cutat mai curnd printre marii strategi de la Londra i Washington, mai degrab dect la Bucureti. (Vezi Raportul Mitkiewicz.)

Pe scurt, aceasta este povestea adevrat i att de minunat a lui George Alexianu, autorul unuia dintre cele mai frumoase capitole din Istoria omeniei romneti

*

VI. Mrturia lui Moshe Carmilly Weinberger, rabinul șef al Clujului, n anii ’80, mrturie repetat și dup 1990

„Atunci cnd lumea a privit insensibil spectacolul nimicirii evreilor europeni, Romnia a fost dispus s primeasc refugiații evrei și a fost gata s deschid pentru ei porturile sale.(…) Evreimea a pierdut 6 milioane din membrii si; lumea și-a pierdut umanitatea, la fel și iubirea creștineasc a aproapelui.

Poporul romn s-a strduit n schimb s-și salveze credința n omenie. Iar noi evreii, i suntem și i rmnem recunosctori poporului romn pentru aceasta.”

*

VII. Mrturia scriitorului Vasilii Grossman

Iat și consemnarea pe care o face marele romancier Vasilii Grossman, n calitate de corespondent de front, la fața locului, la Odessa, la cteva zile dup ce romnii prsiser Transnistria:

„Regimul de ocupație a Ucrainei de sud-vest (Transnistria adic – n.a.) sub romni a fost aproape plcut n comparație cu tratamentul german al populației.”

Același autor indic cu precizie și numrul evreilor uciși, precum și identitatea asasinilor:

„Darea de seam a secretarului OBCOM, Riasents:

Domanevka a fost locul n care evreii au fost executați. Ei au fost duși acolo de poliția ucrainian. Șeful poliției din Domanevka a ucis el nsuși 12.000 de oameni. n noiembrie 1942, Antonescu a emis legi care ddeau drepturi evreilor. Execuțiile n mas care au avut loc n cursul anului 1942 au fost oprite. Șeful poliției din Domanevka și opt din cei mai apropiați colaboratori au fost arestați de romni, duși la Tiraspol și trimiși n judecat. Crime a fcut și procurorul public (din Domanevka), un jurist rus din Odessa, care ucidea opt sau nou oameni pe zi ca s se distreze. Aceasta se numea pentru el’s mergem la mpușcat’. Ei ucideau oameni n grupuri separate.(…) Dar pn a fost publicat ordinul lui Antonescu, doar 380 de evrei din Odessa au mai putut prsi Domanevka și patruzeci de copii care se aflau n creș. Numrul total al evreilor din Odessa executați n Domanevka a fost aproape 90.000 de oameni. Cei care au supraviețuit au primit ajutor de la Comitetele evreiești din Romnia.”

Același autor explic și slbticia cu care ucrainienii s-au dedat la acest cumplit carnagiu – 90.000 de victime: ucrainienii i considerau pe evrei vinovați de nfometarea Ucrainei n anii ’30, cnd au pierit aproape 7 milioane de țrani ruși și ucrainieni !

„n 1932, zece ani dup rzboiul civil, campania dus de Stalin mpotriva chiaburilor și pentru colectivizarea forțat a agriculturii a provocat o mare foamete și moartea a șapte milioane de oameni.(…) Agenții staliniști au rspndit zvonul c evreii au fost de vin pentru aceast foamete. Acest factor ar putea explica mai trziu entuziasmul cu care ucrainienii i-au ajutat pe germani la masacrarea evreilor.”

Așadar: „entuziasmul cu care ucrainienii i-au ajutat pe germani la masacrarea evreilor.”

Niciun cuvnt despre implicarea romnilor n aceste crime oribile! Aceast implicare va fi „descoperit”, adic inventat dup 50 de ani de activiștii minciunii instituționalizate de la Institutul Elie Wiesel. Acești mercenari ai anti-romnismului instituționalizat la aceeași adres vor contabiliza evreii asasinați de ucrainieni n contul romnilor! Altminteri nu le ieșea la inventar de un holocaust…

n general, evreii evit s vorbeasc de implicarea sovieticilor n Holocaust, a Uniunii Sovietice. Motivul principal: șantajul rușilor, care dețin toata arhiva de la Auschwitz…

Nota bene: evreii uciși n Transnistria și n Ucraina erau evrei autohtoni, evrei sovietici. Evreii deportați – mai corect spus strmutați din Romnia, cei aduși din Basarabia și Bucovina, au fost pziți de jandarmii romni s nu fie uciși de localnici. Acesta este motivul pentru care n incintele n care fuseser adpostiți evreii, jandarmii romni pzeau s nu se intre fr voia lor n așa zisele lgre, care erau n fapt niște sate prsite de locuitori. Sub protecția jandarmilor romni s-au aflat și mulți evrei localnici, refugiați n „lagrele” de deportați… Altminteri, evreii erau liberi s ias din lagr fr nicio restricție. O fceau ns pe riscul lor! S nu pțeasc ceva din partea localnicilor sau a germanilor.

n mentalul popular ucrainean se pstreaz pn azi resentimentele populației faț de „romnii” care i-au mpiedicat s se rzbune pe evrei așa cum ar fi dorit ucrainienii și așa cum, pobabil, ar fi meritat evreii… (Evident, unii: unii ucrainieni, unii evrei…)

Toate citatele de mai sus, inclusiv mrturia lui Vasilii Grossman, evreu, nu apar n niciun text elaborat la Institutul Elie Wiesel…

PARTEA A DOUA

VIII. Mrturiile evreilor holocaustizanți

Dau cteva citate, cu un comentariu minim, lsnd cititorului plcerea de a se descurca singur n contact direct cu autori evrei dintre cei mai importanți n literatura holocaustului. Cititorii noștri sunt invitați s-și aleag citatul favorit, citatul și autorul care i va indigna cel mai mult.

ncepem cuCartea Neagr, scris de Matatias Carp – n colaborare discret cu Ilya Ehrenbourg, carte care n 1946 a dat tonul la cntec, la aria calomniei anti-romnești:

1.«Fascismul romnesc a avut metodele sale originale de exterminare a evreilor.(…) Evreii erau btui pn la istovire i expiere, sufocai n vagoane cu rsufltorile astupate, vndui din mijlocul convoaielor pentru a fi omori i a li se comercializa mbrcmintea, pentru a fi tiai buci pentru ca cu sngele lor s se ung osiile cruelor .a.m.d.»

Exact aa scrie: «.a.m.d.» Aadar, pe lng osiile cruelor, toate cele ce mai sunt de uns ntr-o gospodrie țrneasc…

Așa scrie la pagina 23, volumul1, ediia de dup 1989! Pagina din dreapta, pe la mijloc, cules cu litere ngroate. Formul memorabil:…cu sngele evreilor s se ung osiile cruelor…

2.Evreii internai la Moghilev,«neavnd posibilitatea aprovizionrii cu alimente, se hrneau cu excremente omeneti, iar mai trziu cu cadavre omeneti.»Da, ai citit bine: evrei care« se hrneau cu excremente omenești i cadavre omeneti…»

Declaraia este semnat de un «dl M.Katz, fost preedinte al Comitetului Evreiesc din Moghilu».

Cartea Neagra fost recent dat la tradus, gest n urma cruia se va internaționaliza i bomba asta:evrei care se hrnesc cu excremente omeneti!…Evrei care se hrnesc cu cadavrele altor evrei!

i cine ne d asigurri c-i adevrat dintotdeauna povestea asta? Nu doar ILYA EHRENBOURG, ci nsi ntreaga onor comunitate evreiasc din Romnia, preedinte Aurel VAINER, cine altul?! Baca cei trei preedini romni, ILIESCU, CONSTANTINESCU, BSESCU, care au plns cu batista la nas la memorialul fecalelor mncate de evrei n timpul Holocaustului i dup! Mai ales dup! Cum s nu le faci muzeu de veșnic amintire?!

Deci nu e glum i nici limbaj de la figurat! Ci pe bune:evrei care se hrnesc cu excremente omeneti… Evrei care se hrnesc cu cadavre omeneti…Cartea Neagr dixit! Adic un evreu! Unul dintre evreii cei mai importanți pentru Institutul lui Elie Wiesel…

Trebuie scris chiar și cu majuscule c n Romnia, pentru prima oar n istoria multi-milenar a iudaismului, s-au gsitEVREI CARE S SE HRNEASC CU EXCREMENTE I CADAVRE…(Pagina 380, deci, volumul 3 dinCartea Neagr, Talmudul sioniștilor holocaustizanți…)

 

3.ntr-o emisiune TV, un alt Katz, ceva mai mic, nu prea a tiut s rspund la ntrebarea ntrebrilor:«ce s-a ntmplat, bre, omule, cu cadavrele celor 250.000 de evrei ucii de Antonescu n Transnistria? Unde s-au evaporat?» S-a blbit ce s-a blbit și, n cele din urm, a scos rspunsul penibil: cadavrele evreilor uciși de romni au fost mncate de cini, nainte de a interveni autoritțile ca s le adune n cteva mii de gropi comune inexistente!…

Avem deci de ales ntre doi Katzi, care este mai nebun dect cellalt: Katz 1 sau Katz 2?

Katz 1 este cel care susține c nu ne-a mai rmas niciun cadavru din cele 250.000 deoarece aceste cadavre au fost ngurgitate de evreii supraviețuitori, atunci cnd nu s-au mai gsit fecale!…

Iar Katz 2 este evreul care susține c din 250.0000 de evrei romni holocaustizați, nu s-au putut gsi cadavre de evrei nici pentru o groap comun mai prizrit deoarece toate aceste sute de mii de cadavre au fost mncate de cinii bagabonți!

S ne bucurm c traducndCartea Neagr, Federația Comunitților Evreiești din Romnia va asigura o carier internațional strlucit faptului unic n istorie c evreii din Transnistria au fost halii, cu fecale cu tot, de ceilali evrei din Transnistria, mai supraviețuitori…Evreii s-au mncat astfel unii pe alii, ntre ei, fr nicio imixtiune strin, ba și-au mncat și fecalele, n cea mai pur tradiie autarhic a ghettoului, vie i azi…Drept care așa s-a produs alt miracol transnistrean:niciun evreu n zon nu a murit de foame! Ba chiar la ntoarcere – ci s-au mai ntors, cam 95%, toi evreii erau supraponderali!

…Limitat la puterea de circulaie, infim, a limbii romne, acest adevr –evreii mnctori de fecale, corect:EVREII MNCTORI DE CCAT, va irumpe pe mass media mondial prin traducerea n limba lui Cline, s i se bucure toi urmaii! Ce victorie postum, niciodat imaginat sau mcar visat de vestitul antisemit! Al drcuului drac, cum le mai aranjeaz el, mereu pe mna proprie a altora! C ce face ovreiul cu mna lui…

 

4.n iadul din Transnistria, – zice Sonia Palty nRealitatea Evreiasc, oficiosul Federaiei Comunitilor Evreieti din Romnia, penuria de sare i fcea mai ales pe copilaii evrei din Transnistria s sufere i, natural, i fcea s se smiorcie toat ziua. De trista mprejurare profitau fr ruine vecinii fiecrei familii cu copii, tot evrei, srmanii, care-i puneau farfuria cu supa chioar sub ochii lacrimogeni ca s-i sreze astfel bucatele!… Ea nsși, Sonia Palty, mrturisește c a fost astfel abuzat de vecini… De mai multe ori!

ntre timp, adic ntre interviul din „Realitatea Evreiasc” și textul scris azi, Sonia Palty a fost exmatriculat din Transnistria și din rndurile victimelor Holocaustului! Nu pentru minciuni! Pentru minciunile din cartea ei de amintiri din Transnistria a fost premiat și pltit la greu de Uniunea Scriitorilor din Romnia! Ci a fost excomunicat pentru crimele svrșite n Transnistria de un membru important al familiei sale: pezevenchiul de ta-su! Crime mpotriva evreilor care scpau nempușcați de romni! Le venea de hac tatl Soniei!…

…Ce prere ai, amice Teu, despre aceast poveste cu sarea din Transnistria?, l-am ntrebat cndva pe domnul Teu Solomovici, domn pe care, o vreme, l-am suspectat c el ar fi evreul NORMAL pe care-l caut cu lumnarea de cteva decenii, ultimele dou.

«E chiar uor ingenioas povestea, este, da, o metafor!», mi-a explicat comprehensiv și filologic Teu Solomovici cnd m-am artat contrariat de paradox: tocmai evreilor, care sunt sarea pmntului, s li se ia sarea!… Ct de subtili au fost romnii n cinismul lor – cine ar fi zis?!, auzi la ei, s nu le dea nici sare nevinovai frailor lui Josef?!

5.Din pcate, nici cu Teu nu mi-e ruine!… Iat-l ce scrie despre scufundarea vasului Merkure, plin ochi cu evrei:«Vasul a fost torpilat de un submarin german. Soldaii germani i-au mitraliat pe evreii care ncercau s se salveze iasupra lor au fost lansai cini dresai ca s-i ucid n ap»…Aadar, cini dresai s fie «lansai» n ap i s ucid, n largul mrii, evrei… Cini care stau zile i sptmni ntregi ntr-un submarin, domule Teu, fr s turbeze?! Cini care vin la tine not i te muc, te bag cu capul la fund?!…

Drag domnule Teu, n-ai vzut niciodat un cine cum noat?! Pi nu aveai voie nici mcar s citezi asemenea inepie! Iar dac nu dai sursa acestei «informaii», dac deci dumneata i-ai imaginat singur i nesilit de nimeni aceast gugumnie, cu ochiorii minii tale dac ai vizualizat-o, atunci se ntmpl ceva foarte grav cu mintea dumitale!… i zu c nu m bucur! Aa cum nu m bucur s aflu i s tiu c submarinul criminal a fost unul sovietic, nu german… Nu schimb cu nimic destinul pasagerilor de pe Merkure

Dar ar trebui s schimbe destinul crilor i al autorilor care propun asemenea netrebnice fantasmagorii! N-au ce cuta pe tarabele librarilor ori n casa unor oameni normali, cu frica lui Dumnezeu! Afar din librrii i tipografii, din biblioteci, nebunelor!! nseilri smintite! Ai mpuit destul planeta!…

6.La un imaginar concurs de abjecții imaginate n literatura holocaustizant, s-ar putea s cștige cartea Holocaustul sub guvernul Antonescu, carte publicat la o editur, Hasefer, de un ins care nu s-a sfiit a-și pune și numele pe copert: Liviu Beriș se numește nerușinatul!… Dar e foarte probabil c nu este conștient de grozvenia și absurditatea celor scrise. Posibil psihopat.

I-a ajuns n mn declarația unui martor ocular și nu se ndoiește nicio clip de veridicitatea și autenticitatea mrturiei privind comportamentul jandarmilor din Transnistria:

„Au nceput s depisteze copiii nou nscuți. Ne puneau n cerc (n toți anii deportrii mele a nceput s-mi fie cunoscut semnificația punerii noastre n cerc), iar ei n mijloc jucau fotbal cu micuța victim. Porțiuni din ce a fost obiectul lor de distracție erau mprștiate pe ei, pe noi, nu-i deranjau stropii de snge de pe faț, de pe minile, de pe uniforma lor.”(p.19-20)

Soldații romni luau așadar un copilaș evreu nou nscut, i puneau pe ceilalți evrei n cerc, desigur c erau de faț n cerc și prinții copilului, iar ei, n mijlocul cercului, jucau fotbal cu acel „boț de carne”, mproșcnd cu sngele victimei și „porțiuni” din trupul „obiectului” pe toat lumea aflat de faț, n macabrul cerc!… Distracția se nțelege c s-a repetat de mai multe ori…

Mrturia continu cu scene și mai cumplite:„Aveam tifos exantematic, ca hran aveam din belșug fecale nghețate (relatarea nu-i ficțiune)”(paranteza și sublinirea aparțin textului mrturiei). (p.20)

*

Avem de ales ntre dou categorii de evrei, dou categorii de mrturii. Aceste mrturii trebuie puse la dispoziția tuturor celor interesați spre a decide fiecare n cunoștinț de cauz cine minte, cine fabuleaz, cine bate cmpii…

Noi nu am negat niciodat holocaustul! Nu avem nici argumente, nici documente și nici interesul s-o facem. Noi am negat ntotdeauna – adic dup 1990, cnd s-a ivit nevoia, am negat Holocaustul din Romnia. Iar pentru asta avem o mulțime de argumente și documente, cele de mai sus reprezentnd o infim parte.

Și avem și interesul s-o facem, fiind vorba de onoarea neamului nostru romnesc, a prinților noștri, a fiecruia dintre noi!

Din fericire, de partea interesului nostru este și Adevrul! Adic bunul Dumnezeu!

Dixi et salvavi animam meam!

 

Ion Coja

17 februarie 2014

 

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *