un articol de Victor Dascalu

n ziua de azi, ofensiva mpotriva Tradiiei , a Cretinismului i a Libertii este dus pe dou fronturi majore . Un prim front major este reprezentat n mod clar de ctre neo-marxiti , n timp ce al doilea front este reprezentat de ctre… pseudo-reprezentani ai Bisericii . Ei sunt pseudo-reprezentani ai Bisericii deoarece aceștia susțin doar din punct de vedere formal Biserica .

Un alt aspect pe care att pseudo-reprezentaii Bisericii, ct i neo-marxitii l uit ntr-un mod voit este cel al conceptului de Biseric Cretin deoarece Biseric nu nseamn doar preoime, ci ntregul numit Biseric cuprindeatt preoimea , ct i poporul, dou elemente fundamentale fr de care Biserica nu poate exista .

Orice atac la adresa Tradiiei, a Bisericii reprezint de fapt, un atac la adresa existenei noastre ca neam . Muli se ntreb i pe bun dreptate : Cum se face c cel de-al doilea front este format din reprezentani ai Bisericii ? Rspunsul este unul simplu : pentru a distruge un element forte, trebuie mai nti s-l distrugi din interior , trebuie s-i corupi elitele i n final trebuie, s-l compromii n faa poporului .

Corupia i opulena anumitor pseudo-reprezentani ai Bisericii practic alimenteaz sentimentele anti-cretine , sentimente cu abilitate ntreinute de ctre extremitii de stnga indiferent de epoc . Este evident faptul c religia Cretin nu promoveaz opulena i corupia, ns tot att de evident este faptul c ntr-un mod general, prerile oamenilor sunt formatedin ceea ce observ, acesta este i motivul pentru care atunci cnd apar la orizont preoi corupi ( mai ales cnd acei preoi dein funcii superioare n Biseric ) tendina este aceea de ageneraliza, aceast tendin fiind “ajutat” s devin un fenomen de amploare de ctre propaganda anti-cretin .

Pe lng cei care lupt din interior mpotriva Cretinismului, exist dumani ai Cretinismului care atac ntr-un mod frontal, direct . Aceti indivizi au ctigat o mare parte a opiniei publice folosind mantra : ” Prea multe biserici , prea puine spitale “, reuind astfel s nduc prin intermediul unei propagande agresive sentimentul c ” motivul pentru care Romnia st pe loc este Ortodoxia, c motivul pentru care nu avem spitale este reprezentat de biserici “, .a.m.d .

Pentru a demonstra contrariul la ceea ce se spune ntr-un mod oficial despre Cretinism, voi folosi contraargumente logice :

1 ) Bugetul alocat Bisericii nu poate acoperi deficitul economic i automat nu poate face ca Romnia s fie umplut ca prin minune cu spitale .

2 ) Gestiunea macroeconomic nu ine de Biseric, iar dac ntr-un mod ipotetic , Biserica va nceta s mai aibe fonduri, economia tot nu va funciona bine , deoarece epicentrul crizei economice nu se afl n cadrul Bisericii .

Concluzia acestui articol este c nu Biserica reprezint problema, ci falii reprezentani ai Bisericii reprezint adevrata problem ,nu Biserica trebuie nlocuit, ci oamenii care o distrug din interior. Primul front mpotriva Cretinismului este format din neo-marxiti, adepi ai religie materialismului , n timp ce frontul secund este format din pseudo-reprezentani ai Bisericii . Aceti indivizi, vzui de departe par foarte diferii, ns, observai de aproape, ei suntla fel .

 

S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *