Cel mai ciudat job: ademenitor de pedofili

Nu e o glumă, este povestea unui tânăr de 32 de ani din Marea Britanie, scăpat dintr-o cumplită luptă cu drogurile și decis să își refacă viața făcând ceva util pentru comunitate.

 

Stinson Hunter a început în urmă cu 18 luni lupta cu pedofilii în undergroundul internetului. Înarmat doar cu un calculator și o cameră video cu care înregistra probele, acesta a furnizat polițiștilor informații care au dus la prinderea și arestarea a peste 50 de pedofili.

Hunter, denumit de presa britanică ”Pedophile Hunter” (vânătorul de pedofili) își construia profile false de copii, pe rețelele de socializare frecventate de pedofilii în căutare de minori, adunând pentru poliție probe despre activitatea pedofililor de racolare a minorilor.

În urmă cu câteva zile, postul TV britanic Channel 4 a difuzat documentarul  The Paedophile Hunter, care s-a bucurat de o imensă popularitate în rândurile britanicilor.

Activitatea lui Hunter a fost una benevolă și gratuită, el trăind foarte modest în toată această perioadă. Pentru a-și continua activitatea, el a lansat un apel către cei doritori să îl finanțeze în continuare, pe platforma  Kickstarter, dorința lui fiind aceea de a strange 10.000 de lire. Solicitarea lui Hunter s-a bucurat de o mare simpatie, proiectul lui strângând în doar 12 ore peste 15.000 lire, în present (la aproape 24 de ore de la lansarea solicitării lui), suma adunată fiind de aproape 30.000 lire.

Evident, au existat opinii pro și contra cu privire la activitatea lui Hunter. Părinți și simpatizanți ai activității lui Hunter i-au lăudat pe pagina lui de facebook activitatea profilactică, în vreme ce alte voci îl acuză că se bagă fără nici un drept în ”treaba poliției”. Până una alta, reacțiile de susținere ale britanicilor pentru Hunter demonstrează că există o limită clară a toleranței față de manifestările sexuale anormale – fiind cunoscută legătura puternică dintre homosexualitate și pedofilie.

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *