Paradoxul societii actuale face ca, dei indivizii triesc precum albinele, nghesuii n orae-stup, n vacarm i contact social intens, s nu ajung s i comunice n aceeai msur. De unde sindromul singurtii i lipsei de comunicare – chiar n mijlocul semenilor.

n societatea modern, prietenul este o specie rar, pe cale de dispariie. Prietenul adevrat m refer, cel ce joac rolul unui psiholog-duhovnic modern; care i ascult toate tmpeniile, mrturisirile intime, te nelege, te ncurajeaz sau i d cu prerea.

Ei bine, oamenii care nu au astfel de prieteni care s i in departe de nebunia singurtii i lipsei de comunicare, i fac blog i vomit acolo auto-curativ gnduri, idei, banaliti i obsesii.

Fenomenul este ntlnit mai ales la femei, dar nici brbaii nu sunt abseni. Un blog este pentru astfel de autori-proprietari, un fel de animlu mic, un copil, o extensie a lor; pe care l cresc cu gelozie n trafic, l apr de atacuri, l dezvolt.

Realizezi care este rolul blogului dup frecvena cu care scrie respectivul. Autorii zilnici, care nir chiar i banaliti de dragul de a ine blogul “cald”, dau personalitate, via proprie blogului, i se confeseaz ca unei persoane reale, cci pentru ele blogul mprumut din opinia/personalitatea cititorilor care mai i comenteaz unele articole, ntrind i mai mult iluzia comunicrii n dublu sens.

Astfel de tristui stpni de blogule nu reuesc de obicei s depeasc notorietatea n materie de audien, din sfera prietenilor i eventual, familiei.

Asumarea dialogului cu lumea – prin informaii i opinii ctre i dinspre cititori se poate dovedi o excelent terapie pentru nsinguraii, complexaii i depresivii moderni, cu acces la internet.

ns lipsa de senzaional, de inedit, de originalitate – n viaa acestui soi de blogger se poate dovedi fatal uneori, cci nimic nu omoar mai tare traficul unui blog dect platitudinile.

Un blog adevrat, este un mijloc puternic de comunicare i joac rolul de formator de opinie n societatea modern, cci tot mai des se observ cum marile canale de tiri preiau opiniile exprimate pe bloguri de diferite personaliti.

La un palier inferior, ns nu mai puin important, articolele de interes general ale unor blogri pe anumite teme larg dezbtute pot produce valuri de share-uri n mediile de socializare, dac ele reuesc s surprind ntr-un mod direct, atrgtor, idei i opinii pe care anumite categorii de cititori le mprtesc.

De aceea, sfatul pentru cei cu diaree publicistic este: mai rru, dar mai bunu.

CategoryUncategorized
Tags
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer

                

Shares