3352421„Frica de Dumnezeu este nceputul nelepciunii.”

nțeleptul Solomon, Biblia

„Semnele și simbolurileconduc lumea,nu cuvinteleșilegea.”

Confucius

De la marșul „comunitții lgbt” au trecut cteva zile. Cei care au urmrit mai atent sau chiar și mai puțin atent mișcrile propagandistice din ultima sptmn pe care le-au efectuat activiștii homosexuali rsdiți n RM, cunosc despre campania manipulatoare și insistent promovat denumit post-modernist „Fr fric”. Nu vom scotoci acum toate pretextele, falsurile și pretențiile liberaste pe care le impun, prin aceast campanie, societții noastre nc „ntunecate” și „medievale” mercenarii lgbt prin mass-media iubitoare de patologii. Vom atrage atenția ns la un singur aspect: simbolul/logo-ul acestei campanii – ptratul negru pe fundal alb care ne-a urmrit de la TV n ultimele zile pe noi, „fricoșii” iubitori de normalitate.

Vulgul nu prea cunoaște c acest „simplu” ptrțel negru pe fundal alb se numește, de fapt, „ptratul negru, suprematist, al lui Malevici”. Dar și mai puțini cunosc c acest simbol este, de fapt, un simbol ocult, chiar satanist n esența lui. Vom aduce n fața cititorului interesat cteva aspecte relevante pe marginea acestui simbol și a autorului su.

Simbolul respectiv a fost adus la viaț n 1915 dup mai multe luni de reflecții ndelungi ale pictorului revoluționar Kazimir Malevici. Ideea acestui simbol ns a aprut mai nainte: atunci cnd acest Malevici gndea picturile pentru o pies de teatru cu o denumire gritoare: „Victoria asupra Soarelui”.

Dup ce și-a terminat capodopera, Malevici a spus: „Mult timp nu am putut nici s mnnc, nici s dorm, și singur nu nțelegeam ce am realizat n esenț. […] Aceast lucrare am fcut-o inconștient.” Tot el și mrturisea crezul: „Cea mai nalt form de art este aceea n care nu este nimic din ceea ce exist.” Iar ceea ce exist, ce este creat, este fcut de Dumnezeu, n opoziție cu vidul, cu nimicul.

Malevici a fost cel care a creat un așa-numit curent numit „suprematism”, de la latinul „suprematio”, adic supremație, care, conform DEX-ului nseamn „superioritate absolut unit cu autoritate și putere”. n acest sens, ptratul negru suprematist este ptratul negru, cel care domin absolut asupra a toți și toate…

Alexandr Benois, contemporan cu Malevici, pictor de renume și critic de art, vznd ptratul negru și cunoscnd viziunile autorului, s-a exprimat astfel: „Fr ndoial, aceasta și este acea icoan pe care domnii futuriști o pun n locul Madonei […] Ptratul negru pe fundal alb – acesta nu e un simplu lucru, nu e o simpl provocare, ci unul din actele nstpnirii acelui nceput care și are numele „urciunea pustirii” și care se etaleaz cu aceea c prin mndrie, prin aroganț, prin clcarea a tot ce este iubit și gingaș va duce totul la pierzanie.”

Previzibil, criticii de art de „stnga”, liberali, au primit cu entuziasm apariția „ptratului negru”. Printre aceștia a fost și M. O. Gherșenzon, autorul lucrrii „Soarta poporului iudeu” despre care cunoscutul poet și critic literar rus Andrei Beli scria:

„Gherșenzon sttea n fața ptratelor ca și cum s-ar fi rugat lor; stteam și eu: – pi da, dou ptrate. Atunci el mi-a explicat: – privind la aceste dou ptrate (negru și roșu), triesc cderea „lumii vechi”. Priviți, totul se ruineaz!”.

n lumina celor de mai sus, nu mai pare straniu c la prima expoziție n care Malevici și-a prezentat lucrrile, „ptratul negru” a fost amplasat exact n colțul care de obicei n casele oamenilor era rezervat doar icoanei:

patratul negru

Devine clar și faptul c Malevici a fost printre primii care a aclamat cu entuziasm revoluția satanist a troțkist-bolșevicilor, biruința noii ordini antihristice asupra „vechii” ornduiri creștine. Nu degeaba și-a descris anti-icoana („anti” – n locul, din greac) neagr astfel: „Acesta este concentratul noii rnduiri a lumii”.

Dup aceast scurt incursiune n istorie, devine mai limpede de ce gnditorii campaniei și marșului „Fr fric” au ales și au promovat insistent anume acest simbol al noii lumi antihristice care se ntroneaz agresiv n fața ochilor noștri peste strvul vechii lumi a Luminii hristice, izgonit și prigonit din toate domeniile și agore-le vieții publice. S nu ne lsm amgiți de propaganda sodomit, de „perspectiva gay”: sodomia nu se vrea doar egalat cu normalitatea natural, ea se vrea privilegiat, adulat, ntronat și idolatrizat ca expresie a noii credințe obligatorii pentru toți: hedonismul, absolutizarea plcerii (de fapt, plcerea carnal este una deloc absolut, efemer, iluzorie, ca drogul care l distruge lent pe om dup ce i ofer o senzație plcut) cu prețul și scopul distrugerii tuturor acelor piedici care ngrdesc plcerea absolut, dorința de a-și fi propriul zeu, de a „iubi” fr limite, fr rspundere și fr Dumnezeu, Carele este Iubirea n esenț.

Satana nu este doar mpotriva lui Dumnezeu. El s-a vrut și se vrea n locul lui Dumnezeu. Aceasta va face și sluga lui Satan – Antihristul. Aceast logic satanic o au și o urmeaz activiștii homosexuali care nu vor doar s aib „și ei” dreptul la familie, ci ca Familia autentic s nu mai existe ca Concept, ca Valoare, iar Normalitatea s fie nimicit n esenț, astfel c orice deviere (pn la cele mai inimaginabile și scrboase la moment) s fie perceput, declarat și acceptat de ctre toți ca „una din normalitți”, ca „una din valori”, ca „un adevr relativ” etc. Dac pentru unii ceea ce s-a afirmat n fraza anterioar poate prea foarte grav, trebuie s știm c adevrul și realitatea este și mai nfricoștoare. Nu ntmpltor s-a pomenit mai sus despre termenul supremație. Ideologia sodomit se vrea anume suprem, a-tot-dominatoare, intolerant cu tot ceea ce i se mpotrivește: nu doar „una din normalitți”, ci Normalitatea nsși. Iat ce mrturisea public acum cțiva ani una din principalele activiste homosexuale din Rusia, „rusoaica” Mașa Gessen:

Familia nu ar trebui s mai existe. Eforturile depuse pentru legalizarea cstoriei dintre homosexuali snt de fapt i de drept o minciun, o diversiune n legtur cu ceea ce vom face din cstorie odat ajuni n acel punct – minim cnd spunem c instituia familiei nu se va schimba. Acesta este un neadevr. Familia se va schimba, i trebuie s se schimbe! Prerea mea este c familia nici nu ar trebui s existe.

ncrncenarea activiștilor homosexuali și pro-homosexuali (cei care se auto-denumesc ca „open-minded”) asupra credinței creștine, asupra credincioșilor creștini este binecunoscut și, de fapt, fireasc. Tatl minciunii, tatl pcatului – diavolul – nu sufer Adevrul, nu sufer Dragostea adevrat, nu sufer Viața. „Ce ai Tu cu noi, Iisuse, Fiul lui Dumnezeu?” (Matei, cap. 8) – aceast reacție a „toleranților” se poate urmri atunci cnd aceștia devin legalizați și sprijiniți de statul „laic” și mass-media „echidistant și liber”. Cteva mrturii video se pot vedea mai jos:



Satanismul, n esența sa, nu nseamn ritualuri sngeroase. Acestea snt doar forme de manifestare practic a credinței satanice, n cadrul unor anumite grupri. Satanismul reprezint de fapt rzvrtirea suprem, ontologic, mpotriva Creatorului, mpotriva lui Dumnezeu. Reprezint desctușarea absolut de orice limite, de orice ordine, de orice ierarhie și rnduial. Reprezint sfidarea creației lui Dumnezeu; iar omul este „cununa creației”. Sodomia, ca ideologie social-politic (nu ca patim personal a unui individ), este o form a satanismului: se ridic mpotriva firii umane, mpotriva naturii umane și, prin aceasta, mpotriva lui Dumnezeu. Folosește firea uman mpotriva Celui care S-a rstignit pentru omenire. Logic satanist, prin definiție. Logica supremației lui Malevici. Logica ptratului negru.

Nu ntmpltor acest articol ncepe cu citatul biblic despre frica de Dumnezeu care este nceputul adevratei nțelepciuni. Nu ntmpltorDuminic n timpul marșului„Fr fric” (de Dumnezeu), activiștii nențelepți au fost urcați ntr-un autobuz cu un numr de rut specific. Dumnezeu arat și prin aceste mici „detalii” celor care vor s vad c fr a-L cunoaște, fr a-L urma, omul nu poate dobndi nțelepciunea,ci este potrivit doar stației-terminus:

13221560_587515974758948_5066171336232331099_n

P.S.Unii cititori ar putea replica indignați: „dar ce, e normal violența demonstrat de creștini la contra-manifestația de Duminic?!”. Nu, nu este normal agresivitatea exagerat afișat de unii, de cțivacreștini care și-au pierdut controlul din diferite motive duhovnicești luntriceși din nțelegereadeformat a rostului contra-manifestației (aici se cuvine a menționa c o bun parte din rspunderea duhovniceasc pentru acele ieșiri necreștinești ale unor creștini o poart liderii, prinții duhovnicești ai acestora); ntr-adevr, mrturisirea Adevrului nseamn și form, nu doar conținut. ns faptul c firea uman alege s se revolte uneori exagerat faț de devierile impuse n spațiul public de ctre legiuitorii și fundamentaliștii liberali cu rnjete „tolerante”, nu face ca revolta s devin absurd. Dimpotriv.

P.P.S. Alți cititori ar putea s replice astfel: „Chiar credeți c homosexualii respectivi snt conștienți de semnificația real a ptratului negru?”. Nu, nu credem c bietele ppuși care s-au solidarizat pentru „drepturi egale” n ziua de Duminic snt conștiente n general de mașinria și ideologia pe care o slujesc orbește cu atta rvn, darmite de implicațiile spirituale și mistice ale unor simboluri afișate pe maiourile gratuite pe care le-au mbrcat entuziasmați. Fr ndoial ns este faptul c unii din liderii acestei campanii, n particular „moldoveanca” Natalia Morari, cunoaște bine situația „ptratului negru”. Mai mult: cine crede c mișcarea homosexual din RM este un fenomen local autohton, se nșeal. Nimic nu se executn cadrul GenderDoc-M fr coordonare și organizare din partea sponsorilor și ideologilor din afar RM, exponenții ideologiei lgbt globale care (dup cum se poate cerceta de cei interesați) nu snt chiar deloc atei, ci dimpotriv, foarte religioși, ntr-un anume și specific sens. n sensul „ptratului negru suprematist”…

Satanismul n zilele noastre:

sursa:https://duhulvremii2016.wordpress.com/2016/05/26/pata-neagra-lgbt/

, , , , , ,
S-ar putea să-ţi placă şi aceste articole
Latest Posts from Blogul lui Mihai Rapcea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *