M irit insistena presei n a ventila acelai subiect fsit de ani de zile: cazul Gregorian Bivolaru. Bivolaru e un non-subiect. Cnd l-au adus n Romnia, m ateptam s in prima pagin a revistelor de scandal. Cnd colo, nici pomeneal. Mai muli prieteni din pres mi-au spus c subiectul e mort, c nu face rating/trafic/vnzare, din simplul motiv c e vorba despre un individ despre care 99% dintre romni i aduc aminte doar n mod vag, datorit unui scandal sexual de acum 13 ani. Cine naiba ine minte un scandal de acu 13 ani !?

i totui televiziunile se ncpneaz s fac tiri despre el, de parc ar fi cine tie ce vedet sau personaj important. Nici chestia asta nu m-ar deranja, cci oricum nu m prea uit la jurnalele de tiri, ns m deranjeaz faptul c diveri reporteri i amintesc (nc !) de faptul c am fost avocatul lui i m caut pentru interviuri sau opinii juridice pe cazul Bivolaru, de parc eu n-am alt treab dect s mi asociez imaginea cu cel mai mare pervers sexual romn de la Terente ncoace.

Perversiunea lui Bivolaru nu este doar una fizic – sexualmente vorbind. ntreaga lui mentalitate este una freudian, dominat de ochelarii de cal ai sexualitii. Omul triete practic din sex (trimind femei la munc n sex business gen video-chat, telefon erotic, dans la bar, filme erotice sau porno, tabere de sexualiatte, saloane de masaj erotic, etc.) i pentru sex (iniierile sexuale pe care le acord cu “mrinimie” miilor de cursante MISA pe care le invit la el n dormitor). Problema este c aceast veritabil obsesie sexual i-a molipsit i pe adepii si, care l-au luat drept model bun de urmat. Sexul de dragul sexului, la care mai adaugi i continena sexual, duce la un efect de acumulare a dorinei i poftei de sex, care subjug individul, sexualitatea devenind centrul preocuprilor i al existenei sale. Cunosc acest lucru, cci am fost i eu aa. Apare o dependen de sex similar dependenei de droguri, iar restul (yoga, spiritualitatea, iubirea) sunt doar motive pentru a-i proteja viciul. Gregorian Bivolaru i cei ce practic cu ardoare continena la MISA sunt doar nite ipocrii obsedai sexual care se mint n primul rnd pe ei nii c fac asta de dragul spiritualitii. n realitate, ei sunt dependeni de sex.

De aceea, cred c cel mai greu lucru pentru Gregorian Bivolaru este s ndure regimul de detenie fr femei i sexul cu ele – dar hei, Dumnezeu nu bate cu parul, nu-i aa ?! ba chiar ne i face semne (semnificative !) din cnd n cnd, pentru a ne arta cnd am luat-o pe artur.

n fine, revin la pres, de data asta la obsesia unora din pres pentru Bivolaru. n spatele acestei preocupri pentru el, se simte ceva, un soi de ranchiun personal a cuiva foarte puternic – mpotriva lui Bivolaru i a ceea ce reprezint el.

Iar chestia asta se simte i la aparatul de justiie, care a reacionat complet atipic n cazul Bivolaru spre deosebire de alte cazuri similare.

Gregorian Bivolaru nu este singurul fugar readus de justiie n Romnia. Adui n ctue au fost muli devalizatori ai banilor romnilor, care chiar au afectat societatea romneasc la modul negativ: Ioana Maria Vlas, Mihai Necolaiciuc, Alexandru Dinulescu, Omar Hayssam, Florian Walter – sunt doar cteva nume ale fugarilor adui napoi n ctue n ar.

ns nici unuia dintre aceti fugari nu i s-a mai fcut un dosar penal pentru modul n care a prsit Romnia, dei nici unul dintre respectivii nu a fcut-o legal.

i atunci, stau i m ntreb, dincolo de nebunia lui Bivolaru cu sexul, dac nu cumva a deranjat pe cineva: s fie oare masoneria ? Ori poate Biserica ? Sau amndou, c tot se ntreptrund, mai nou ?! Adevrul va iei ntr-un final la lumin.

CategoryUncategorized
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer

                

Shares