Feed on
Posts
Comments

Se pare că mitingurile populației împotriva furăciunilor PSD-ului nu au avut rezultatul scontat, ba dimpotrivă.

Timorat în prima fază, de ieșirea în stradă a sutelor de mii de români, PSD-ul a făcut inițial un mic pas înapoi, abrogând ordonanța grațierii, pentru ca apoi să revină pe poziții, scrâșnind din dinți cu ură de stăpâni absoluți ai României, împotriva noastră, a nefericiților care am îndrăznit să ridicăm glasul și să reclamăm furăciunea și jaful la care suntem supuși ca Națiune.

Deja, a scrie doar aceste lucruri, devine – dintr-un act firesc de liberă exprimare, un act de curaj. Căci PSD-ul a trecut de la bătut în retragere, la atac, uneori agresiv.

Primul pas a fost organizarea de mitinguri la porțile Palatului Cotroceni în stilul binecunoscut, cu oameni plățiți cu 100 de lei pe zi, aduși cu autocarele.

Această acțiune a avut drept scop politizarea manifestărilor populației. Deși la mitingurile de la Guvern erau doar tineri sătui de hoție și corupție, prin aceste contramanifestații acești tineri au fost portretizați prin antiteză, drept susținători ai lui Johannis și ai PNL-ului.

Scopul politizării percepției publice asupra protestelor îl constituie mutarea centrului atenției românilor de la sursa protestelor (grațierea penalilor politici și legiferarea hoției) la așa-zisa luptă politică dintre PSD și PNL, pentru a-i determina pe manifestanți – sau cel puțin o parte dintre ei, să se delimiteze de proteste, în ideea că ei nu sunt susținători ai PNL-ului, strategie care de altfel a funcționat cu succes, amploarea protestelor din ultimele zile reducându-se considerabil, de la sute de mii de protestatari la câteva mii sau zeci de mii.

Tot pentru diminuarea protestelor au intervenit și alarmiștii de profesie care îndemnau la “liniște” și “calm” pentru a păstra o Românie “puternică” în fața unor presupuse pericole la adresa integrității teritoriale a României. Și iar au apărut panicarii care distribuiau în delir pe rețelele de socializare teorii consiraționiste vechi de pe vremea lui Vadim cu ungurii care ne iau județele Covasna și Harghita din mijlocul țării și fug cu ele în Ungaria, de unde concluzia ciudată că dacă ești naționalist și îți iubești țara, trebuie musai să stai cumințel acasă și nu te mai duci la mitingurile anti-hoție de la Guvern.

Celor care susțin aceste idei stranii, le propun un exercițiu de logică dar și de memorie: care este partidul cu care UDMR-ul a avut cele mai multe participări la guvernare ? Răspuns corect: PSD-ul. Și dacă nu v-am convins, încă una: cu cine a votat UDMR-ul azi la moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Grindeanu ? Păi, cu PSD-ul, că au părăsit în grup sala.

Deci iată răspunsul pe care realitatea factuală îl dă acestor teribiliști ce agită pericolul maghiar: când UDMR-ul, partid declarat anti-românesc, care are ca scop segregarea României, susține tacit PSD-ul, înseamnă că păstrarea la putere a penalilor și instituirea corupției generalizate contribuie la realizarea planurilor secesioniste ale maghiarilor. Pentru aceștia, o românie slăbită, coruptă, sărăcită, ruptă de Europa, este mai ușor de înfrânt decât o Românie puternică, bogată, având garantate granițele de către Statele Europene.

În aceeași retorică imbecilă se înscriu și eternele acuze la adresa lui Johannis “6 case” (că una a pierdut-o déjà !). Cu un tupeu de borfași autentici, pesediștii “săraci și curați” după chipul și asemănarea comunistului Ion Iliescu (dar având vile întinse pe câte 7 hectare – cum are Dragnea), înfierează “cu mânie proletară” pe sasul Johannis, acuzându-l de Nazism !  Nu am nici o intenție să îi iau apărarea lui Johannis, căci îl consider din punct de vedere principial, la fel de hoț ca și pe Dragnea, dar nu pot trece cu vederea hoțiile ÎN DERULARE puse la cale de PSD, doar pentru că Johannis este și el hoț. Este, din nou, doar o distragere a atenției. Hai să scăpăm mai întâi de PSD și Dragnea, și apoi îl trimitem la pușcărie și pe Johannis.

Pentru prostimea habotnic-ortodoxă, se aruncă manipulări de genul: cu ce seamănă imaginea mitingului de 300.000 de oameni de la Guvern !? – sugerând că seamănă cu o imagine a diavolului, demonizând astfel manifestanții, mutând accentul de pe ideea de protest anti-corupție către cea de protestatari plătiți de Soroș, reprezentantul diavolului pe Pământ.

 

Ni se mai aruncă provocări de genul: “tineri frumoși li liberi care protestați împotriva Guvernului și care v-ați luat credite în valută, cât mai este euro și dolarul ?”

Păi dacă e să ne îmntoarcem la origini, ne întrebăm cine a dat cu leul de pâmânt ? Răspuns corect: guvernările FSN-PDSR-PSD. Ratingul de țară scade datorită instabilității politice, a mediului economic marcat de corupție, a impredictibilității cadrului legislativ, iar nu pentru că românii au ieșit să protesteze împotriva legiferării furtului !

O logică sănătoasă ne spune că reacția de bun simț a populației, amploarea protestelor, fac dovada maturității românilor și sunt de natură să contrabalanseze impresia negativă produsă în cancelariile europene de venirea la putere a unui partid de penali.

Din păcate, nici PSD-ul nu stă cu mâinile în sân: și-a înșurubat oameni în posturile-cheie din instituțiile Statului iar aceștia încep să lucreze: CSM-ul o exclude din magistratură pe judecătoarea Camelia Bogdan, cea care l-a condamnat de securistul Dan Voiculescu în dosarul ICA, în aceeași zi în care Curtea Constituțională condusă tot de un pesedist de frunte – Valer Dorneanu, respinge excepțiile de neconstituționalitate ridicate împotriva Ordonanței nr. 13, pe motiv că  ”nu orice conflict dintre autoritati imbraca conditia unui conflict juridic de natura constitutionala“. Cu alte cuvinte, încălcarea competenței de emitere a legilor de grațiere colectivă de către Guvern, este doar un “conflict între autorități” în opinia pesedistului Dorneanu !

Căci din analiza dispozițiilor exprese ale art- 13 pct. 2 și art. 15 pct. 1 din Legea nr. 546 din 14 octombrie 2002 privind grațierea și procedura acordării grațierii rezultă că:

  1. Grațierea colectivă nu se poate da decât prin LEGE (legile se dau doar de către Parlament, nu și de către Guvern).

  2. Propunerile privind proiectele de lege sunt elaborate de către Ministerul Justiției.

Iată și textele de lege mai sus menționate: “Art. 13.  (2) Atunci când legea de grațiere intră în vigoare înaintea rămânerii definitive a hotărârii de condamnare, grațierea își produce efectele numai de la data rămânerii definitive a hotărârii.

Art. 15. - (1) În cazul inițierii legii de grațiere de către Guvern, sarcina elaborării proiectului de lege revine Ministerului Justiției.

Și atunci, unde este constituționalitatea Ordonanței de Urgență nr. 13/2017 ?!

În aceste condiții, mă aștept ca în zilele următoare Guvernul Grindeanu să modifice legea de organizare a DNA-ului și DIICOT-ului, pentru a scăpa de Kovesi, și astfel, fără presiunea ochiului vigilent al singurului bau-bau care le dădea fiori reci corupților din politică, ne vom întoarce la vremurile în care Miki Șpagă încasa mita în parcarea Guvernului.

Deja PSD-ul și-a pus în mișcare mașinăria de represiune din dorința de a înăbuși orice încercare de opoziție la furăciunea planificată: firmele care au susținut cu ceai cald manifestanții din piață s-au trezit cu controale și amenzi. Primarul Firea pregătește amenzi uriașe pentru protestatarii care își aduc copii la miting, căci nu dă bine să bați oamenii din stradă cu jandarmii sau cu minerii – cu copii de față.

Practic, asistăm la o nouă mineriadă, de această dată instituțională. Revolta populară împotriva hoției este zdrobită și anihilată cu mijloace represive cu aparență legală.

Probabil că tinerii care astăzi protestează în piață înfruntând frigul și indiferența concetățenilor lor, purtând în suflete idealul unei Românii “ca afară”, vor părăsi în lunile și anii care urmează țara, făcându-și un rost acolo unde munca lor este respectată, iar nu furată de politicieni.

Vom asista la un nou exod al tineretului, după modelul celui din anii 1990-1991, iar statele europene vor trebui să accepte azilanți politici din România, cum au făcut-o și în anii 90.

Să-i vedem pe pesediști cam în 5-6 ani pe unde vor mai scoate cămașa când se va termina cu mult-hulitele multinaționale care le plătesc salariile și pensiile nesimțite din taxele și impozitele lor. Când românii care muncesc înstrăinătate își vor lua cu ei părinții și copii din amărâta asta de țară, și nu vor mai trimite bani acasă, să vedem de unde vor mai scoate ei banii de salarii pentru bugetari, pensii și ajutoare sociale.

Așa că le urez jigodiilor care vor devaliza în anul ce urmează cei 6.6 miliarde de euro – fonduri la Ministerul dezvoltării regionale condus de dna Saideh, fina lui Dragnea, să le stea în gât. Îi blestem să nu aibă parte de acești bani furați de la români nici ei, nici copii lor.

Atât mi-a mai rămas, blestemul, ca formă de apel la Justiția Divină, căci cea a Statului este pe cale să fie înfrântă de indiferența concetățenilor și jigodismul politicienilor.

loading...

85 Responses to “Începe prigoana pesedistă ?!”

  1. FREEDOM says:

    Bine zis , doar blestemul ne-a mai ramas . Ar fi ceva sa-i besteme vreo 15 milioane de romani pe viermii astia , sa-i blesteme cuminti din casele lor zi si noapte sa le moara familiile din ambele parti si sa li se stinga neamul 110 % . Nu e o idee rea , da poate tot mai buna este actiunea aia a lu GEORGEL , asa cum este el .. acolo pe cimp la spirala invocatia aia daca ar fi facuta de milioane de romani ar schimba ceva subtil si apoi fizic . O parte din ea suna cam asa : … dezvaluiei si prabuseste-i …. , si a-si adauga -bagasi-ar pula-n masa de zdrente . Oricum , mai este si varianta parasirii acestei tari datorita constientizarii ca aici nu se va schimba nimic cu adevarat niciodata . E somn de moarte in populatia asta . Din pacate asa sta treaba cu poporul asta , sintem iobagi psihologic . In alte tari lumea facea si mai urit de se cacau aia pe ei ptr toata viata . Numai noi sintem blaijini . Pacat ca sintem asa si in situatia asta . Mereu va ramine aceiasi unica solutie ,proteste mai puternice pina cind viermii aia nu mai au ce face si inteleg ca asa nu se va mai putea niciodata .

  2. JE says:

    1.
    “Pentru prostimea habotnic-ortodoxă, se aruncă manipulări de genul…”

    Intra pe Fluierul sa vezi acolo manipulare securistoida pro PSD-ALDE-PRU, pentru toate genurile de prostime, inclusiv ortodoxa. Numai aia cu IQ-ul cat numarul de la pantof pot pune botul la asa ceva. Evident ca nu lipsesc nici comentariile religioase cu citate din biblie, evanghelii, psalmi si mai stiu eu ce parascovenii din astea.
    Referitor la habotnicii lui saccsiv… probabil nu ai aflat, dar tocmai au evoluat spre un nou nivel de oligofrenie si au deschis un portal popo-politic-religios, ca altfel nu se putea.
    http://www.fluierul.ro/
    http://ortodoxinfo.ro/

    2.
    “Practic, asistăm la o nouă mineriadă, de această dată instituțională. Revolta populară împotriva hoției este zdrobită și anihilată cu mijloace represive cu aparență legală.”
    Aceste lucruri se intampla continuu in Romania si nici nu exista sansa de schimbare.

    Si eu ma gandesc din ce in ce mai mult la lucrurile spuse de tine mai jos. Nu cred ca ma va mai prinde toamna aici. Copiii si generatiile tinere nu vor avea nici un viitor in Romania.

    “Probabil că tinerii care astăzi protestează în piață înfruntând frigul și indiferența concetățenilor lor, purtând în suflete idealul unei Românii “ca afară”, vor părăsi în lunile și anii care urmează țara, făcându-și un rost acolo unde munca lor este respectată, iar nu furată de politicieni.
    Vom asista la un nou exod al tineretului, după modelul celui din anii 1990-1991, iar statele europene vor trebui să accepte azilanți politici din România, cum au făcut-o și în anii 90.”

    3.
    “Să-i vedem pe pesediști cam în 5-6 ani pe unde vor mai scoate cămașa…”
    Romania “profunda” de astazi, impreuna cu toti politicienii, vor avea un viitor “luminos”. Numai curvele, hotii, tiganii si poate “capsunarii”, aia care fac munci necalificate la hei-rup si “baga ca Berila” se vor intoarce, restul nu!
    https://www.youtube.com/watch?v=FS-IYNV27uU

  3. Neele says:

    I. Abuzul in serviciu nu este egal cu coruptia.
    Si asa se face parcarea in sant
    pentru ca la urma urmei ii doare pe careva de romani?

    II. Dar am uitat de secta.
    “Conform cosmogoniei VEDICE, TAPAS, in calitatea sa
    de caldura paranormala generata de intensitatea fara egal a
    sacrificiului Divinului este ceea ce a permis “clocirea” si
    “spargerea” oului lumii (HIRANYAGARBHA).”

    Dupa care:
    “Acest aspect mitic
    implica totodata si ideea de efort creator sustinut (asceza), …”
    (citate dintr-un link catre literele “T-U”)

    Radeam aseara ca mi-am zis “du-te si te culca si nu te mai hlizi atat!”

  4. Neele says:

    Nu ramane nimic ascuns.
    Traduci acest articol in engleza. Exista google translate, tu doar verifici rezultatul.
    Faci o radiografie exacta a cum le spui tu cu naduf pentru ca asa mi s-a nazarit mie.
    Multumesc!

  5. Flagg says:

    @FREEDOM
    “O parte din ea suna cam asa : … dezvaluiei si prabuseste-i …. , si a-si adauga -bagasi-ar pula-n masa de zdrente .”

    Nu e nevoie ca pentru asa ceva sa inventezi texte noi pentru ca exista deja niste texte clasice scrise pe tema asta. Exemplu:

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=54

    Acum n-am scris asta ca sa va dau apa la moara in initiativa asta cu blestemul anti-PSD ci doar ca sa indic faptul ca orice crestin ortodox din tara asta are de fapt la indemana “tehnici” din astea(mai ales cei care tin cel putin un exemplar din Biblie prin casa, desi de multe ori doar ca pe un soi de bibelou). Iar unii preoti de-ai nostri chiar recomanda enoriasilor lor ca din toata Biblia sa citeasca macar Noul Testament si Psalmii. Pe mine continua sa ma mire faptul ca atat de putini par totusi sa faca lucrul asta si in consecinta nu stiu ce chestii mai “hardcore” contine Biblia de fapt.

  6. Flagg says:

    @MR
    Apropo de poza pe care a-i pus-o la sfarsitul articolului asta, ca fapt divers, stindardul ala dacic a fost folosit si de unele trupe romane:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dacian_Draco#Dacian_Draco_as_adopted_by_the_Roman_army_after_106_AD

    Si daca tin eu bine minte, o varianta modificata(cu cap de cal in loc de cap de lup) apare si in filmul “King Arthur” din 2004.

  7. Flagg says:

    @MR
    Tot incerc de ieri incoace sa postez un anumit mesaj si vad ca tot nu mai apare.

    O sa incerc sa ii reformulez mai jos continutul.

    Ce scriam in el era faptul ca mie mi se pare interesant sa observ ca si in societatea occidentala actuala, in cazul protestelor politice, par sa se fi perpetuat niste comportamente cu continut simbolic si care in vechime ar fi fost interpretate ca avand un caracter magic.

    De exemplu, faza cu luminile telefoanelor aprinse in piata seamana ciudat de mult cu un soi de “ofranda de lumina” colectiva. Asta e una dintre practicile cel mai des folosite si in religiile mainstream dar si in magie, desi in mod traditional se folosesc lumanari, candele, opaite etc.(asta pentru ca oamenii din vechime nu aveau lanterne si telefoane mobile moderne). Acum prin asta nu vreau sa sustin ca cel/cea caruia i-o fi venit ideea asta ar fi avut in cap vreun scop magic, ci doar ca in mentalul colectiv par sa fi supravietuit cumva, la nivel de gandire simbolica, anumite elemente arhaice in forma neconstientizata(in cele mai multe cazuri). Si nici nu vreau sa sugerez cumva ca ar fi ceva naspa in initiativa respectiva, nu despre asta este vorba.

    Alt exemplu ar fi fazele recente cu protestatari americani care incendiau papusi/manechine reprezentandu-l pe actualul lor presedinte. Si in cazul asta exista niste precedente in istorie, numai ca acolo participanti vroiau in mod explicit sa obtina niste efecte de tip magic.
    De exemplu, in secolul VII inainte de era noastra, unii greci din insula Thera au plecat pe mare pana in Libia de azi ca sa fondeze orasul Cyrene. Inainte de plecare s-au adunat in public si au rostit un juramant cum ca vor pastra bunele relatii cu orasul-stat de origine. Juramantul a fost pecetluit prin arderea unor “papusi” din ceara, cei aflati pe punctul de plecare afirmand ca sunt de acord ca in caz ca isi vor calca promisiunea sa “arda” si ei la fel ca efigiile alea. Deci, ca sa rezum, era vorba de un act colectiv, public, cu caracter politic, nu de vreun blestem individual cauzat de animozitati personale. Iar practici similare par sa fi supravietuit, bine mersi, intr-o forma pur simbolica(in cazul majoritatii oamenilor implicati – unii poate totusi realizeaza anumite lucruri daca au mai citit anumite carti) si in societatea occidentala seculara de azi.

  8. ~"C"~ says:

    ..Si_Eu_comentez~..1_Avocat_al_Diavolului_??…PSD nu are incotro si vrind ne-vrind sa va reforma si auto-reforma de voie si nevoie_dar in timp si nu peste noapte !..Din acest motiv azi votez cu EI ca un semn al marii impacarii nationale-normal~_~…Din nefericire vremurile si timpurile dar mai ales acest sistem democratic K-pitalist ce imbraca diferite forme si ia fel de fel de chipuri iar unul dintre ele se numeste LACOMIA dincolo de orice limita_ca de bun simt nici nu mai iau vorba__!!..Iar Lacomia-maxima e una din tarele de referinta a orinduirii k-pitaliste_asa cum e descrisa ea in manual..Adica daca ai ajuns la 1 mil de $ urmatorul pas si etapa e sa ajungi la 10 mil de $..si se poate~..Dar de la 10 la 100 de mil. $ e putin mai dificil si pt. asta trebuie sa calci si pe cadavre vii din pacate…Iar istoria orinduirii K-pitaliste e plina de exemple, unele din ele sunt chiar acum in plina desfasurare ! Si pina la urma nu trebuie invinuiti in mod direct respectivele persoane_…Si atunci cum sa faci PSD-ul si pe membrii sai cu functii inalte, multi dintre ei fosti PCR-isti de moda veche, mai umani cind sistemul insasi e conceput sa functioneze in acest mod ?…Am scris de-a lungul timpului ca tot sita timpului ii va cerne si ne va tria pe toti_..Insa asta dureaza…Si mai repet un lucru stiut de mai toata lumea : Conducatorii sunt reflexia in oglinda a poporului pe care il reprezinta !_..Si atunci cum a-ti vrea sa fie conducatorii ??….Si iar mai repet_”..TICALOSIA_si_BLESTEMATIA cea mare care nu le va fi iertata nici pe pamint si nici in cer, e aceea ca EI_toti si nu numai PSD-ul, fura, fack-dreg doar pt. Ei si numai numai EI in dispretul si batjocura unui intreg popor..popor care aproape jumate din El traieste la limita de subzistenta cu acel salar minim pe economie gandit si conceput de persoane integre si de inalta clasa sau nu mai stiu cum sa le spun_si cu niste preturi la raft mai mari ca in tari de top a UE…Fura ! Ca oricum nu te va prinde ! Legile tu le faci ! Justitia o controlezi ! Dar nu iti bate joc de o tara intreaga tinind-o la limita sub sub pragul de saraciei_LUCIE_aducind fel de fel de argumente imbecile, si de tip economic de care foarte putini le pricep si inteleg~..Iar daca ridici vocea si iti spui pasul atunci “Diavolul_de_la_Murfatlar” piesa de baza a sistemului Securist si MAFIOT instalat la cirma tarii dupa 22-Dec. 89′, iti va spune sa nu mai astepeti sa ti se dea de la STAT pomeni-ajutoare si salarii mari-desigur ci sa te apuci chiar tu sa iti faci..un mic bizinis-bineinteles_.._~si are dreptate ‘tinarul’ nostru”Diavol”~_…..PS. Iar_Recent adica in urma cu doua zile CCR controlata de PSD de data asta a hotarit ca cei aprox. 50.000 de datornici in Franci Elvetieni sa NU plateasca conform contractului semnat adica la cursul de schimb in momentul semnarii actului ci la actualul curs de schimb_..E_0_Ticalosie fara dor si poate..dar pe deoparte si acei Judecatori au trebuit sa puna acolo ceva in balanta_…Iar cum sistemul bancar e considerat unul din stilpii de baza si fundament pe care se sprijina si se devolta sistemul k-pitalist_respectivii judecatori nu pot igonora acest aspect extrem de important_..Ma baieti acum ce a-ti vrea ?..A-ti semnat cu buna stiinta ! Nimnei nu va obligat si tras de mineca ! Dar_Uite ! Daca nu mai puteti plati sau daca nu aveti bani-timp si rabdare multa pt. a va judeca cu banca atunci dati casa inapoi bancii pe baza legii lui D. Zamfir_…..~~E mai bine deci si asa~~…PS.2 .._Tot de-a lungul timpului Eu_’C’_ subsemnatul am criticat in draci, la singe si fara mila sau menajamente PSD-ul !_..Dar am ajuns la concluzia ca tot ~PSD~ asa Rosu cum e el mai face cite ceva si pt. oameni cu exceptia anilor 90′ !…~Asta e adevarul pina la urma~_..De cite ori a venit dreapta la putere oamenii de rind au dus din rau in mai RAU_cu exceptia crizei economice din 2009_2010_……

  9. Eu says:

    din pacate protestele sunt insusite politic de iohannis si de pnl+usr. protestatarii trebuiau sa ii vomite pe acestia din mijlocul lor, ca pe ceva la fel de stricat ca si psd-ul. si daca lupta impotriva coruptiei, ar trebui sa strige si impotriva coruptiei din sist juridic. ca daca nu era coruptie csm-ul nu o excludea pe judecatoarea aceea, si coldea nu se lasa la mana lui (si alte, alte cazuri de genu’) iohannis a reusit sa promoveze din emotiile oamenilor doar ura si acea ura sa propagat catre milioane de romani care sustin psd-ul si alde, astfel ca natiunea romana intr-adevar este inta-conflictuala. aceasta ura a promovata pur din interese politice, si nu din dragoste de popor.

  10. Flagg says:

    @FREEDOM
    Uite, ca fapt divers, si un exemplu de blestem mai “mild”. Asta in sensul ca nu se urmareste prin practica respectiva distrugerea adversarului ci doar blocarea actiunilor sale negative(prin similitudinea inghetare-blocare).
    Psalmul folosit are numarul 139 in Biblia ortodoxa(anglo-saxonii folosesc traducerea facuta sub indrumarea regelui James, in care numerotarea difera). Iar partea cu spiritele pierdute in Purgatoriu poate fi omisa de ortodocsii a caror dogma nu include existenta purgatoriului:

    https://runesoup.com/2010/03/a-simple-voodoo-hex-using-common-household-items/

    In mod evident asta e o practica mai moderna, inovata sau adaptata dupa ce frigiderele au inceput sa devina un bun de uz casnic obisnuit in America.

    Si ca idee generala, chiar nu cred ca e bine sa incerci vreo chestie care sa aiba ca scop distrugerea adversarului pentru ca prin asta pana la urma iti otravesti propria minte.

  11. Eu says:

    Cum sau dus zeci de ani de spiritualitate intr-un articol….. :))))) s-a dus si yoga si Kalachakra nasol cu emotiile astea. Stiu…….

  12. Flagg says:

    S-ar putea sa imi atrag antipatia unora din ambele tabere cu ce o sa scriu aici, dar simt totusi nevoia sa imi dau un pic cu parerea apropo de ceea ce s-a intamplat in ultima perioada.
    Ce cred eu ca au gresit/gresesc cele doua tabere aflate in conflict acum:

    1. PSD + ALDE
    Greseala lor cea mai mare a fost adoptarea pe sest, noaptea, a OUG 13. Fie si doar pentru lucrul asta manifestatiile din strada pot fi considerate ca avand la baza un motiv intemeiat. Iar in prezent vad ca pana si unii aparatori ai conducerii actuale, gen Cristoiu, considera actul respectiv ca fiind si nociv si, mai ales, foarte prostesc.

    In ce priveste insa povestea cu abuzul in serviciu, am citit si eu articolele de lege in cauza si cerintele formulate de CCR anul trecut. Si parerea mea, de ne-jurist, este ca intr-adevar in forma existenta practic si acum abuzul in serviciu este definit cam prea vag si articolul de lege da o prea mare libertate de interpretare. Cred ca intr-adevar trebuiau mentionate niste “praguri” privind gradul de pericol social si prejudiciul, ca sa nu existe posibilitatea initierii unor actiuni absurde – gen nu iti da casiera unei institutii restul de 50 de bani si tu te duci apoi si ii faci plangere penala de abuz in serviciu cu prejudiciu de 50 de bani, fapta pedepsibila, in teorie, numai cu inchisoarea in varianta existenta a legii(daca am tinut eu bine minte).
    Dar pe de alta parte mi se pare exagerat de mare pragul ala de 200.000 de lei pus in OUG de pesedei.
    Poate ar fi trebuit sa fie introduse niste trepte de genul: a)prejudiciu sub 2.000 lei(echivalentul unui salariu mediu de acum) – amenda administrativa plus recuperarea prejudiciului; b)prejudiciu intre 2.000-10.000 lei – amenda penala plus recuperarea prejudiciului; c)prejudiciu peste 10.000 lei – inchisoare plus recuperarea prejudiciului;
    Repet ca asta e opinia mea de ne-jurist si in directia asta as fi curios sa vad cam care ar fi opinia lui MR, cel putin. Si poate si pragurile alea ipotetice indicate de mine n-ar fi bune.
    Dar, partea esentiala a problemei este ca detaliile astea ar fi trebuit stabilite dupa o dezbatere publica si trecerea lor prin parlament. Nu impuse printr-un soi de blitzkrieg guvernamental efectuat pe timp de noapte.

    In ce priveste povestea cu gratierea, mi-am mai exprimat pe aici parerea ca exista intr-adevar o problema foarte, foarte serioasa ce priveste sistemul penitenciar. Si ca ea poate fi rezolvata pe termen mediu sau lung doar prin construirea de noi penitenciare si renovarea celor existente – iar lucrurile astea ar trebui sa inceapa sa fie facute cat mai curand posibil, atat pentru a evita pe viitor problemele cu CEDO cat si pentru a oferi detinutilor niste conditii cat de cat umane in inchisoare, ca doar inchisorile noastre au fost concepute, cel putin in teorie, sa fie locuri de reeducare si nu lagare de exterminare.
    Pe termen scurt s-ar putea sa fie nevoie sI de o gratiere a gainarilor, cum facea Ceasca periodic si cum s-a mai facut si dupa Revolutie(vad ca si Iohannis in ultima vreme a mai dat-o cotita cand a fost abordat direct pe tema asta, asa ca probabil el stie ceva mai multe decat noi in privinta asta, mai ales in urma intalnirii lui cu presedintele CEDO). Din nou, detaliile actiunii asteia trebuie stabilite prin dezbatere publica – am vazut ultima varianta de proiect de lege expusa in public si vad ca au fost exclusi ca potentiali beneficiari cei condamnati pentru mai multe fapte de coruptie(insa nu mi-e totusi clar cam cine anume ar beneficia pana la urma, pentru ca in proiect sunt trecute numai infractiunile care exclud gratierea, iar eu nu cunosc nici pe de parte codul penal pe de rost ca sa pot sa imi dau seama care sunt infractiunile care raman dupa ce sunt eliminate exceptiile din lista).

    2.Opozitia
    In cazul lor ma cam sperie modul in care unii formatori de opinie, alde Tapalaga & co., tot pistoneaza in mod indarjit pe continuarea protestelor. Nu pentru ca protestele n-ar fi intemeiate ci pentru ca la amploarea pe care au luat-o, cuplata cu contextul geopolitic actual(in care practic Romania chiar are si la est si la vest niste vecini nu tocmai prietenosi), pot foarte usor degenera la un moment dat. Sau pot fi facute in mod voit sa degenereze – fazele cu ultrasii infiltrati sunt primitive(posibilii activisti pesedei implicati par sa nu fie foarte inteligenti, din fericire) si de-aia n-au avut succes, dar mai sunt in vecinatatea noastra si alti “prieteni binevoitori” care se pricep mai bine la crearea de haos si turbulente atunci cand li se ofera ocazia asta si se intampla sa fie si in interesul lor sa o faca.
    Nu zic acum ca n-ar trebui sa se mai iasa in strada ci ca strada ar trebui sa isi aleaga niste reprezentanti care sa conceapa si niste cereri atat cu caracter rezonabil cat si cu bataie pe termen lung. Cereri de tip “nu gratierii!” sau “abrogati OUG 13!” sunt si simpliste si cu actiune mai mult pe termen scurt(OUG aia a si fost abrogata, de altfel, iar proiectul ala de gratiere inca n-a fost adoptat si poate nici n-o sa fie – dar chestiile astea nu rezolva practic nimic nici in ce priveste problemele din inchisori nici in ce priveste articolele alea din CP si cerintele formulate de CCR in ce le priveste). Practic, reprezentantii strazii ar trebui sa propuna chiar ei niste posibile solutii coerente pentru rezolvarea problemelor mentionate.

    Iar in ce priveste ideea inlaturarii acum a PSD-ului de la putere, eu ii inteleg pe cei ca MR sau George Roncea de ce si-ar dori asa ceva. Dar ce ar urma imediat dupa??
    Contextul extern chiar e problematic in prezent si o perioada prelungita de haos implica niste pericole destul de mari. E adevarat ca propaganda PSD-ului si a antenelor trage tare tocmai in directia asta, dar orice manipulare buna se face folosind si lucruri reale, prin exagerarea lor si/sau amestecarea lor cu lucruri false. Exista intr-adevar si un pericol real in perioada actuala, chiar daca cei de la Antena3 si RomaniaTV se folosesc de asta in mod tendentios in scopul salvarii patronilor lor.

  13. Eu says:

    S-au dus zeci de ani de spiritualitate printr-un singur articol….. :)))))
    S-a dus yoga, s-a dus Kalachakra, trebuie sa o iei de la 0 …poate e mai bine asa… :)))) incepi cu dreptul. s-au lasi spiritualitatea si treci pe partizanat …ca Oreste.

  14. Eu says:

    Am auzit cu urechile mele (si am si vazut cu ochii mei..la televizor) cand reprezentanti ai pnl si usr au spus ca ei nu vor sa guverneze. :)))))) jos psd-ul sus…..?????

  15. Eu says:

    Iohannis a spus ca romanii lui sunt in strada, nici un protestatar nu s-a dezis de acest lucru.
    Iohannis a asmutit pe protestatari pe jandarmi, noroc ca acestia nu sunt chiar asa orbiti de ura ca si presedintele lor.

  16. Eu says:

    Gratierea e una…ordonanta e alta

  17. Eu says:

    Prin blestemele acestea ai ramas fara (gratia) gratierea lui Dumnezeu. 🙂

  18. Flagg says:

    @Eu
    Eu tin minte ca am vazut si pe hotnews(site-ul unde se tot apasa pedala de acceleratie in ce priveste protestele) afirmatii cum ca nu ar fi dezirabil sa iasa acum PSD-ul de la guvernare. Si atunci ce se doreste de fapt? Doar obstructionarea modificarilor alea legislative?
    Un demers pur obstructionist nu duce de fapt nicaieri, in opinia mea.

    De ce nu vin juristii care sustin strada, alde Cristi Danilet & co., sau chiar Iohannis personal(ca doar are si juristi printre consilieri), cu propriile lor propuneri detaliate privind rezolvarea problemelor in legatura cu abuzul in serviciu si cu situatia din penitenciare???
    Tot timpul vad postate numai analize privind ce efecte negative ar produce OUG 13 sau proiectul de lege a gratierii(unele analize sunt chiar bune, detaliate, cum ar fi cea facuta de Danilet privind efectele OUG 13). Dar de ce nu publica cineva din partea lor si propuneri proprii privind aplicarea deciziei CCR de anul trecut privind abuzul in serviciu sau privind solutii pentru reducerea aglomerarii din penitenciare??

    Tot timpul vad numai chestii de genul “nu asa!”, “asta nu e bine!”, “nu!!!”. Dar nu sunt in stare sa produca si ceva de tipul “asa vrem sa se faca!”?? Unde mai pui ca unii alde Nicusor Dan uneori par de fapt sa nici nu stie ce vor sa blocheze de fapt(am vazut si eu un clip in care omul dadea o conferinta de presa si se balbaia in mod penibil cand era intrebat contra caror chestii milita el de fapt).

    Ca idee, la solutia ipotetica pe care am enuntat-o anterior pentru problema cu abuzul in serviciu pot fi adaugate si alte chestii, cum ar fi ca la amenda penala sa se adauge si o interdictie de a ocupa functii publice pe termen de 5 ani, sa zicem, iar la pedeapsa cu inchisoarea o interdictie similara pe toata durata vietii condamnatului. Asta ca sa fie si mac gregor fericit ca primarul ala din exemplul lui ipotetic nu scapa chiar usor:

    http://www.giorno.ro/?p=103

    Zic si eu, ca ne-jurist..

    Inca din 2013, de cand propuneau gratieri alde Madalin Voicu si Paun, nu vad decat reactii incrancenate de tipul “nu gratierii!”. Dar asa nu se ajunge nicaieri, ba mai mult, situatia risca sa se deterioreze si mai mult in timp.

  19. Flagg says:

    Cand l-am vazut pe MR caracterizandu-l pe Nicusor Dan ca fiind un “retard”, am zis initial ca exagereaza in mod grosolan. Dar dupa aia am vazut ca personajul chiar pare a fi macar nitel debusolat si nici nu stie pentru ce lupta de fapt:

    https://www.youtube.com/watch?v=k9OxpgqwPYA

    Cum naiba ajung numai personaje din astea prin varful clasei politice? Pe ce criterii sunt selectionati(asta pentru ca nimeni nu ajunge atat de sus fara sa fie sprijinit din diverse parti)???

    N-ar fi mai bine pentru toti ca astia alde Nicusor Dan sa se ia de mana cu alde Iordache si sa isi gaseasca alte ocupatii?

  20. mac gregor says:

    @Rapcea

    din pacate si eu cred aceeasi chestie.

    Pesedeaua doreste sa ne scoata din UE si din NATO, pentru ca isi imagineaza ca in afara UE vor putea sa fure fara teama de DNA si lege.

  21. Flagg says:

    Apropo de linia adoptata de cei de la hotnews(si nu doar de ei) la dresa PSD-ului:

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21588091-urmeaza-dupa-abrogare-nu-anticipate-psd-obligat-guverneze-responsabil.htm

    “Ce urmeaza dupa abrogare. Nu anticipate! PSD, obligat sa guverneze responsabil

    […]Ce urmeaza? In nici un caz prelungirea crizei politice prin fortarea nesabuita a unor alegeri anticipate. PSD a castigat alegerile cu un scor masiv, are mai departe ca partid toata legitimitatea de a guverna.”

    Pai chemi in mod insistent oamenii sa iasa cu sutele de mii in strada intr-o miscare de protest care a imbracat in mod clar o orientare anti-PSD(cel putin din partea manifestantilor, daca nu si a multora dintre cei care i-au indemnat sa protesteze) pentru ca apoi sa afirmi in mod repetat ca nu se doreste de fapt caderea PSD-ului? Asta nu e un soi de “overkill”? Si nu poate aparea apoi un soi de disonanta intre strada si cei care i-au cerut sa fie activa? Disonanta care in mod potential poate conduce apoi la derapaje din partea strazii?

    Iar OUG 13 a fost deja abrogata si pe hotnews apar in continuare indemnuri la iesit in strada(ultimul editorial pe tema asta vad ca a fost publicat de Tapalaga ieri cu putin inainte de ora 20).
    WTF???

  22. Flagg says:

    @mac gregor
    “Pesedeaua doreste sa ne scoata din UE si din NATO”

    Tu chiar crezi ca din UE si din NATO se poate iesi cand vrei doar tu, ca tara minora, de periferie? Mai trebuie sa vrea chestia asta si NATO si UE ca sa se si intample, ca doar Romania nu e UK si n-are nici puterea economica si nici cea militara a britanicilor(iar in cazul britanicilor nici nu s-a pus problema de iesire din NATO, ci doar din UE).

    Ai uitat cum a fost si Tsipras “convins” in final sa renunte la ideile lui dupa numai cateva zile de la referendumul ala?

  23. Flagg says:

    @mac gregor

    Pana si Erdogan si camarila lui, desi au dat semne ca par sa fie convinsi ca incercarea de debarcare a lor de anul trecut a fost facuta macar cu acordul tacit al americanilor daca nu chiar cu ajutorul lor, nu indraznesc sa scoata Turcia din NATO.

    Odata intrat intr-o organizatie din asta nu se mai iese chiar atat de usor, atata timp cat organizatia aia nu vrea si ea lucrul asta.

  24. Flagg says:

    @mac gregor

    La scara mare globala, scara la care opereaza si NATO si UE, problemele de la noi sunt un soi de incaierare de mardeiasi dintr-o mahala de periferie. Daca aici lucrurile chiar se imput si mai tare si jandarmii UE si NATO se vor vedea obligati sa intervina mai dur, ai sa vezi ca toti pesedeii or sa se c**e instantaneu in pantaloni.

    Scuze pentru limbaj, dar ideea asta este chiar absurda, in sensul de absurd-nerealizabil. PSD+ALDE nu au suficienta putere de nivel international incat sa poata realiza un Romexit, presupunand prin absurd ca ei chiar si-ar dori lucrul asta. Cel putin nu pot singuri sa faca asta, nu fara un sprijin consistent din partea altei puteri globale de talia UE si NATO – dar aici dam deja in teoria conspiratiei, la fel ca aia de pe la antene care sugereaza ideea ca protestele sunt facute pentru ca strainii sa rupa tara in bucati.

    Tu chiar il vezi pe un penibil alde Iordache, care tocmai si-a dat demisia, complotand pentru scoaterea Romaniei din UE si NATO? Pai pe unul din asta nici nu-l duce capul si nici n-are oua suficient de mari sa conceapa sau sa participe cumva la o actiune de genul asta.

    Astia au vrut doar sa se scape pe ei si pe apropiatii lor de inchisoare printr-o actiune care sa ii ia pe restul romanilor prin surprindere. Nu cred ca i-a dus capul sa se gandeasca mai departe de obiectivul asta.

  25. Flagg says:

    Exista intr-adevar si niste riscuri reale in ce priveste relatia Romaniei cu NATO si UE, dar astea tin de ce rezultate or sa aiba la alegeri alde Le Pen & co., de posibile schimbari de politica externa venite din partea lui Trump, de vreun alt “exit” ce ar implica alta tara mare europeana occidentala, adica de cu totul alti factori ce tin de un cu totul alt nivel decat cel la care actioneaza PSD-ul nostru.

    Si mai exista si un risc ca in perioada asta tulbure sa bage niste strambe la noi kaghebistii lui Putin. Dar asta eventual doar pentru a produce cat mai mult haos si a prelungi perioada asta tulbure de la noi pentru ca e in interesul lor ca Romania sa o duca rau. Dar chiar si ei au niste limite si nu ar putea produce vreo rupere a Romaniei, cu Ardealul dat cadou lui Orban si Moldova lui Dodon, cum au cosmaruri unii de pe la antene. Echilibrul actual de putere UE&NATO vs. Rusia nu inclina suficient de tare in favoarea Rusiei astfel incat Putin sa poata incerca la modul real vreo chestie din asta – dar sa atate si mai tare vrajba si luptele intestine de la noi ca sa faca atmosfera de la noi irespirabila ar putea daca ar vrea.

    Parerea mea..

  26. mac gregor says:

    Pe de alta parte, desi amenintarea e transparenta in ranjet, nu e o idee buna sa clachezi. Ce facem, ne dam batuti imediat la prima amenintare?

    Nici un plan nu merge perfect, o sa vedem ce evenimente mai traverseaza zona..

  27. Flagg says:

    Ca tot ii pomenea MR pe unguri, exista si un risc venit dinspre vecinii de la vest. Dar si in cazul asta ar putea fi vorba tot de niste strambe bagate ca sa inteteasca zazania de la noi astfel incat PSD-ul sa aiba nevoie si mai mare de ajutorul UDMR-ului, iar UDMR-ul sa obtina drept consecinta si alte concesii din partea conducerii pesediste pentru ideile lor autonomiste.

    Dar si in cazul asta, vreo presupusa tentativa de a lua Ardealul este “out of reach” pentru Orban & co., presupunand ca ar dori sa incerce lucrul asta.

    Exact asa functioneaza, din cate vad, manipularea derulata de ambele tabere: se porneste de la niste pericole reale si apoi se exagereaza gravitatea lor trecandu-se cu mult de limitele posibilului/realizabilului.
    Da, pesedeii pot afecta destul de grav relatiile cu UE si NATO, dar o rupere totala, involuntara sau voluntara, a Romaniei de organizatiile respective depaseste cu mult puterea lor de actiune pe care o detin.
    Da, vecinii nu tocmai prietenosi ai Romaniei ne pot cauza niste neplaceri in perioada asta tulbure, dar nu pana la nivelul ala de a rupe tara in bucati.

    Singura varianta in care s-ar putea intampla intr-adevar ceva catastrofic ar fi cea cu Dragnea aliat in secret cu Putin. Dar eu pe asta nu pot sa o iau ca fiind altceva decat o teorie conspirationista absurda.

  28. Flagg says:

    @mac gregor
    “Pe de alta parte, desi amenintarea e transparenta in ranjet, nu e o idee buna sa clachezi. Ce facem, ne dam batuti imediat la prima amenintare?

    Nici un plan nu merge perfect, o sa vedem ce evenimente mai traverseaza zona..”

    Dar care-i planul ala de fapt???

    Eu deocamdata vad niste actiuni contradictorii din partea celor mai vizibili sustinatori ai protestelor – se cere multimii sa iasa in strada(care multime scandeaza impotriva PSD-ului), dar se afirma in acelasi timp ca nu se doreste rasturnarea guvernarii pesediste. Mi se pare o cacofonie totala ce se intampla acum.
    Care mama ma-sii e planul ala????

  29. Flagg says:

    @MR
    Sper sa nu te superi pe mine, dar am totusi o nelamurire apropo de ceva ce ai scris mai sus, in articol:
    _______________________

    “[…]Valer Dorneanu, respinge excepțiile de neconstituționalitate ridicate împotriva Ordonanței nr. 13, pe motiv că ”nu orice conflict dintre autoritati imbraca conditia unui conflict juridic de natura constitutionala“. Cu alte cuvinte, încălcarea competenței de emitere a legilor de grațiere colectivă de către Guvern, este doar un “conflict între autorități” în opinia pesedistului Dorneanu !
    Căci din analiza dispozițiilor exprese ale art- 13 pct. 2 și art. 15 pct. 1 din Legea nr. 546 din 14 octombrie 2002 privind grațierea și procedura acordării grațierii rezultă că:

    – Grațierea colectivă nu se poate da decât prin LEGE (legile se dau doar de către Parlament, nu și de către Guvern).
    – Propunerile privind proiectele de lege sunt elaborate de către Ministerul Justiției.

    Iată și textele de lege mai sus menționate: “Art. 13. (2) Atunci când legea de grațiere intră în vigoare înaintea rămânerii definitive a hotărârii de condamnare, grațierea își produce efectele numai de la data rămânerii definitive a hotărârii.
    Art. 15. – (1) În cazul inițierii legii de grațiere de către Guvern, sarcina elaborării proiectului de lege revine Ministerului Justiției.”
    Și atunci, unde este constituționalitatea Ordonanței de Urgență nr. 13/2017 ?!”
    _____________

    Din ce scrii tu in citatul reprodus de mine mai sus s-ar intelege ca in OUG 13 ar fi fost vorba de gratierea colectiva. Dar eu am citit textul Ordonantei respective care a fost postat pe hotnews si n-am vazut acolo nimic legat de gratierea aia ci doar modificarile ale ce tineau de codul penal si de codul de procedura penala.
    Din cate am inteles eu, gratierea aia a ramas in stadiul de proiect de lege propus dezbaterii in parlament.

    Cumva n-am inteles eu bine ce ai scris tu acolo??

  30. Flagg says:

    O chestie din domeniul legal pe care chiar nu o inteleg:

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21600309-curtea-constitutionala-respins-sesizarea-avocatului-poporului-oug-13-inadmisibila.htm
    ______________________

    “Curtea Constitutionala a respins sesizarea Avocatului Poporului pe OUG 13 ca inadmisibila deoarece ordonanta nu mai exista si nu a produs efecte juridice.

    El a subliniat ca judecatorii constitutionali s-au “pronuntat adesea cu privire la obiectiile de neconstitutionalitate (…) si asupra actelor abrogate atunci cand au produs efecte juridice” insa “nici din interventia procurorului, nici din examinarea pe care am facut-o nu am gasit elemente care sa fi fost deja aplicate, sa fi produs efecte juridice” si “pornind de la adevarul ca OUG 13 nu mai exista in activul legislatiei”.

    _________________

    Pai cum nu a produs efecte juridice? Din analiza pe textul OUG 13 facuta de Danilet rezulta ca acolo erau doua seturi de modificari, unul ce privea Codul Penal si intra in vigoare in termen de zece zile de la data publicarii in MO, si unul ce privea Codul de Procedura Penala si intra in vigoare IMEDIAT DUPA PUBLICARE(era vorba acolo de termenul ala limita de 6 luni ce privea denunturile, printre altele).
    Atunci cum naiba OUG 13 cica n-a produs efecte juridice???

    Cacofonie e chiar un cuvant bland pentru a descrie ce se intampla acum la noi. Ba se amesteca OUG 13 privind modificarile legislatiei penale cu proiectul de lege a gratierii, ba unul(Danilet) zice ca niste prevederi din OUG au produs deja efecte in timp ce altul(Dorneanu) zice ca el n-a identificat nici un efect care sa se fi produs deja…

    Bai, cred ca deja ma ia si pe mine de cap ca pe Nicusor Dan la conferinta aia de presa…

  31. Flagg says:

    Alt exemplu de brambureala:

    https://cristidanilet.wordpress.com/2017/02/05/7869/

    “OUG 14 abroga OUG 13

    Și totuși am sesizat o problemă: art. 25 alin 5 C.proc.pen. a respectat cerința impusă de CCR prin decizia 586/2016 în OUG apărut marți noaptea, dar azi nu mai respectă această cerință în OUG 14/2017, care o înlocuiește. Aș vrea să cred că este o eroare a Guvernului. Oricum, ea va putea fi corectată de Parlament în procedura de aprobare a OUG.
    Încerc să explic: acel articol din C.proc.pen. spune că, dacă un dosar se prescrie, instanța nu ar trebui să soluționeze chestiunea prejudiciului, ci închide dosarul și gata. Dar CCR a spus că trebuie să fie soluționată și această chestiune, chiar dacă dosarul se închide. Prin OUG 13 de marți noaptea a fost corectat în acest sens textul. Dar prin OUG 14 se reia forma veche, care cuprinde acest viciu de neconstituționalitate.”
    Ca să fiu mai direct, OUG 14 e parțial neconstituțională, cu privire la un singur articol și anume art 25 alin 5 C.proc.pen. Dosarele însă nu sunt afectate, întrucât judecătorii aplică direct deciziile CCR.”

    ____________

    Bai nene, astia care s-au tot jucat cu “uite ordonanta, nu e ordonanta” sunt si ei la fel de coerenti ca Palarierul Nebun si Iepurele de Martie.
    Si voi ii vedeti ca fiind posibilii artizani ai unui plan machiavelic destinat sa produca un Romexit?

  32. Flagg says:

    In fine, eu de fapt cautam pe blogul domnului Danilet chestia urmatoare pentru a o cita aici:

    https://cristidanilet.wordpress.com/2017/02/01/ordonanta-de-marti-noapte-pe-intelesul-tuturor/

    “Ordonanta de marti noapte pe intelesul tuturor

    Intrarea în vigoare a OUG:

    – modificările la C.pr.pen. au intrat în vigoare pe data de 1 februarie 2017;

    – modificările la C.pen. vor intra în vigoare pe data de 11 februarie 2017. Chiar dacă OUG va fi apoi retrasă de Guvern, respinsă de Parlament sau declarată neconstituțională de CCR, modificările la C.pen. își vor fi produs efectele: fiind vorba de o lege mai favorabilă inculpaților (a se vedea art. 5 alin. 2 C.pen.)”

    _______________

    Ma intreb din nou, cum atunci OUG 13 cica n-a produs efecte juridice???

  33. mac gregor says:

    @Flagg

    da, din pacate asta e planul.

    Iar UE nu mai e nici unitara, nici puternica, si multi de acolo nici nu ne mai vor. Se vorbeste de o uniune in 2 viteze. Nu e mare branza ca romania sa reuseasca sa pice intre barci, daca incearca.

    Sa zicem ca pleaca Olanda si Franta. Se fac negocieri pentru o uniune restransa si sa zicem Olanda pune ca si conditii ca Romania sa nu mai faca parte. In aceeasi clipa guvernul Dragnea se pisa pe trimisul Germaniei, care e principalul nostru sustinator, cu minciuni la fel de transparente ca a lui Grindeanu “nu a fost nabsolut niciodata vorba de gratiere in OUG 13” (a fost, in primul draft care a provocat interventia lui Johannis la guvern). Sau sa ii ceara despagubiri din al doilea RM, ca in 2012 (desi Romania a semnat un tratat care incheia subiectul.), care sa irite pe nemti impotriva noastra. Merkel nu o sa poata justifica sustinerea noastra prea mult

    Cu alte cuvinte, Romania poate sa devina atat de toxica, incat sa se subineze orice sprijin pe care il avem in UE.

    Asta e numai un scenariu.

  34. Neele says:

    pizderii draccului in fiecare zi multumesc lui Dzu pt o 9 zi in care isi pun bratele si picioarele in functiune pentru ca doare sa vezi mladita tanara s-o ia razna.
    abs convinsi pizderii ca securistoizii vostri nu stiu sa deschida gura sa macane.

  35. mac gregor says:

    Actuala relaxare financiara se bazeaza pe taierea autostrazii spre Moldova si a 70% din investitii.

    Cand ne vom trezi in afara UE, vom vedea ca nu mai avem nici jumatate din salarii. Dar va fi prea tarziu.

  36. mac gregor says:

    Si da, ai dreptate, Valer Dorneanu, judecatorul pus de PSD, a luat deciza in mod discutabil.

    “a declarat că au respins ca inadmisibilă excepția pe motiv că ordonanța 13 a fost deja abrogată înainte să intre în vigoare, deci nu a produs efecte. Fals, totuși. Doar un singur articol din trei din ordonanța 13 nu a apucat să intre în vigoare, celelalte două au intrat și au produs efecte.”

    “Când i s-a atras atenția că s-a mai întâmplat să judece pe fond acte abrogate, Valer Dorneanu a spus că atunci era vorba de excepții ridicate de cetățeni în fața instanțelor de judecată, și nu de excepții ridicate direct de Avocatul Poporului. Și care e diferența de substanță? Eu știam că rolul Curții Constituționale este de a veghea ca acte neconstituționale să înceteze sau să nu apuce să-și facă efectul, indiferent de forma de sesizare.”

  37. Kurrupt says:

    Să ne așezăm toți kurcubeurile la masa tăcerii și să înbucăm o felie din preskuru binecuvântat. Blestemați fie pizderii pentru prigoana neprihăniților care se democrăcănează zilnic îmbrăcați cu hainele albite în diarria poponautului mântuitor. Sfântul Arianus să ne dea la toți putere și vaselină să putem îndura heteroarea care vine… peste câteva sute de ani vom birui însă iar precum am biruit la Nicea, adevărul va fi tăiat din nou în două iar jumătatea mânjită cu kkt o vom mânca zilnic în taină până când ne iese iară pe nas.

  38. Neele says:

    am ars karma gresita.
    Sorry! 😜

  39. Neele says:

    Kurrupt says:
    10/02/2017 at 10:35
    Să ne așezăm toți kurcubeurile la masa tăcerii și să înbucăm o felie din preskuru binecuvântat.

    @C:
    Prescura, da?
    Cautam si gasim:
    “IIS.HR.NI.KA dispuse sub forma de patrat. Initialele inseamna “Iisus Hristos Invinge”.(1) Aceasta forma rotunda simbolizeaza pamantul sau lumea pentru care s-a jertfit Hristos si care i se aduce inapoi, ca ofranda.(2)”

    Ha? Am auzit eu bine?
    Yoghinule, eat your heart out, eu mi-s si raman sectara.

  40. Neele says:

    Papaji: Nu exista invatator/maestru, nu exista invatatura, nu exista discipoli.
    (Freedom dreams, an invitation to awakening)

    “Sfântul Arianus să ne dea la toți putere și vaselină să putem îndura heteroarea care vine… ”
    https://en.wikipedia.org/wiki/Arianism
    Arianism, in Christianity, is a Christological concept that asserts that Jesus Christ is the Son of God who was created by God the Father …

    Bla-bla-bla, vorbesti mult Kurrupt – Jesus is God and zip it!

    Apoi am eu vreo legatura cu dogmele tale, Kurrupt? Am eu timp de institut de teologie?
    Trebuie sa intru in biserica sa cred? Si daca intru si nu cred nu este pacatul lor, al celor care au facut biserica?

    De obicei eu spun una, tu muti totul in alt context si ti se pare ca prin deviere esti foarte funny sau ca ai castigat ceva. Ai castigat ca te-ai autoscufundat.

    Acum mergi pe mana mea pentru ca tu ai venit la mine, nu eu la tine!
    Cu proxima ocazie, in timp ce eu ma bucur de stralucirea razelor soarelui pe marginea lacului, tu te faci ca sari in apa head-on. Vreau sa aud cu urechile mele cat de pestisor auriu esti. : )

    La cat mai multe scufundari!

  41. Neele says:

    @kurrupt:
    Toata samsara vrea sa evolueze, sa avanseze, sa devina ceva, cineva.
    Numai la romani si la romani ca tine a inghetat si sansa si speranta: scortosi si incapatanati, scrasniti din dinti la altii fara mila, fara rusine.

    Spuneai de acest site ca iti viruseaza constiinta si ca nu se ridica la pretentiile tale.
    Esti nu numai bota la istorie dar si neintelegand ceva, ai sa faci exact s**t.
    Pe de alta parte, nu numai ca reactualizezi traume, dar o si faci in fata celor tineri aflati prin preajma. Rusine sa-ti fie, bully! N-ai pic de decenta in tine.

  42. Eu says:

    Cu iesitul din UE si NATO….e paranoia curata…reminescente misane…prin creerul unora.

  43. Flagg says:

    @FREEDOM
    Apropo de un anumit tip de practici despre care ti-am scris mai sus, se pare ca au o istorie ceva mai lunga decat credeam:

    http://www.luckymojo.com/freezer.html

    “Misconception #1: Freezer spells are modern, Wiccan, not hoodoo, etc.

    TRUTH: Ice box and freezer spells are old, they are hoodoo, and they have been borrowed and appropriated by folks working in other traditions

    The freezer spell started in hoodoo and has always been a hoodoo spell. Taking away the herbs, and the tongue, and the vegetables, and the roots, and the personal concerns — just freezing a name in tap water in a glass jar — is typical of what happens when people outside the culture hear about the spell and decide to “simplify” or “streamline” it. Then they hand it back to us and tell us we can “add” hoodoo elements like roots and herbs and folding or wrapping, and personal concerns. Mighty nice of ’em, i say. NOT.

    Why do you think the 1950s song “I Got My Mojo Workin'” by Ann Cole has the lyrics, “I got a whole lot of tricks, keepin’ her on ice”? Well, obviously, cause folks used those spells back then in hoodoo — and that spell was to keep a love rival frozen out of the situation.

    Back in the days of rural electrification (that’d be during the 1930s-1940s), when people began to get their own refrigerator-freezers, these spells became very popular.

    Back in the days of ice boxes, before rural electrification, when the iceman brought ice every few days for folks to refrigerate their food (that’d be from the 1880s through the 1920s), they used these spells.

    Back before that, in the days of ice houses, when every farmer tried to harvest ice off of the ponds during the winter and kept it in large blocks packed with sawdust all summer in a cooled, half-buried building on the farm (that’d be back in the 1700s and 1800s), they used these spells.

    Y’all need to study some history. Don’t be guessing.”

  44. Flagg says:

    @FREEDOM
    Inca ceva despre un anumit detaliu al practicilor respective. Daca ai citit articolul de la link-ul pe care ti l-am indicat zilele trecute, probabil ai observat ca acolo nu se foloseste doar apa simpla(considerata a fi inerta dpdv magic) ci o varianta de “war water”(in cazul particular respectiv se amesteca in apa pudra de ardei iuti cayenne – poti gasi asa ceva si prin hypermarketurile noastre). Respectivul amestec se face insa in mod traditional si in alt mod, care implica si niste conotatii de ordin astrologic ce tin in principal de Marte(dar nu numai):

    http://www.luckymojo.com/warwater.html

    Dar adevaratul “secret” al practicilor respective cred ca nu sta de fapt in ingredientele folosite, ci tine tot de propria ta minte. Daca practici, de exemplu, varianta aia a tehnicii in care este “chemat” Sfantul Petru sa te ajute, se poate continua cu o meditatie de tip “trataka” cu o icoana a sfantului respectiv. Si asta nu doar cinci-zece minute ci pana simti ca picioarele ti-au amortit si sunt “moarte” ca niste butuci de lemn iar icoana incepe sa “pulseze” lumina etc. E nevoie si de un pic de transa sau de alta stare de genul asta.
    Cred ca ai inteles ideea. : — )

    Si asta indiferent daca ai credinta ca respectivul sfant exista in mod obiectiv in afara ta sau daca in schimb crezi ca el e doar un arhetip prezent in propria ta minte.
    Vorba lui Lon Milo Duquette: “It’s All In Your Head … You Just Have No Idea How Big Your Head Is”.

    Si apropo de alte “technicalities”, in loc sa scrii pur si simplu numele tintei pe o bucata oarecare de hartie, poti folosi o poza printata(in ziua de azi cam toti isi pun poze pe net cu o lejeritate care unora li se pare un pic cam prea ciudata si riscanta) si sa scrii pe spatele ei nu doar numele ci si ca vrei sa fie stopata actiunea particulara negativa a persoanei. Asta daca vrei doar sa stopezi actiunea respectiva si in rest persoana in cauza sa isi deruleze viata fara alte probleme, sa fie fericita si sanatoasa si doar sa se opreasca din a-ti face rau tie si persoanelor la care tii.

    Asa cum iti scriam si mai sus, chiar cred ca nu e bine sa faci lucruri din astea cu scopul de a vatama sau distruge pe cineva. Chiar si daca actiuni din astea nu ar avea de fapt efecte reale in lumea fizica, ci doar in capul tau, si vrei prin asta doar sa ai sentimentul ca macar ai incercat sa faci ceva sa stopezi raul(dpdv istoric magia a fost mai mereu “arma” celui slab,a celui care nu detinea suficienta putere economica sau politica ca sa se apere prin mijloace mai mundane), nu e bine sa iti otravesti singur “capul”. O fi “capul” ala mai mare decat crezi de obicei(ca in citatul ala din zicalele lui Baba Lon), dar e foarte vulnerabil in special in fata actiunilor si gandurilor proprii.

  45. Eu says:

    De manipularile cu numarul protestatarilor nu are nimeni nimic de spus…eu cred ca in Piata Victoriei, intra maximum indesati bine 150000 de oameni (cu tot cu inceputul bulevardelor)
    de unde 280000 sau 300000 de oameni..in Buc…si tot asa cel putin s-a dublat cifra si in tara.
    Purtatorul de cuvant al Jandarmeriei a spus ca ei nu dau cifre, dar televiziunea securista Digi citau surse din jandarmerie. cresteau cifrele din 5in 5 minute cu cate 10.000 de oameni….come on. Exista si ceva masuratori topografice…cum ca Piata Victoreie are 3,5 hectare hai sa zicem 4…40000 mp x 3 oameni indesati/mp sa zicem = 120000 de oameni + intrarile pe bulevarde inca vre-o 30000 ….dar nu 300000. in toata tara daca astia au dat 600000 eu cred ca cifra adevarata e undeva intre 250000-300000 de oameni (cu indulgenta)

  46. Eu says:

    In schimb la Cotroceni erau aprox 2000 de oameni amarati…dar astia de la Digi ziceau ca sunt 700 de oameni….deci ei au tendinta asta de a impartii si inmultii cu 3 (sau cel putin 2)

  47. Eu says:

    E clar ca trebuie sa ti cont de 150000 de oameni in Buc si 300000 in tara, nu e nevoie de manipulari de-astea grosolane.

  48. Flagg says:

    Apropo de arhetipuri si “aliati”(a la Castaneda) dupa opinia mea e indicat sa alegi un numar mai mic dar care pentru tine ca persoana sa prezinte o relevanta aparte.
    Ca exemplu, eu am inceput sa lucrez cu “diagrama”(veve) a lui Legba intr-o perioada in care vroiam sa meditez in continuare cu ceva de tipul yantrelor dar nu mai vroiam sa folosesc mereu yantre utilizate si la curs pentru ca ele imi tot aduceau aminte de fosta mea legatura cu miscarea, legatura pe care vroiam sa o mai slabesc pentru ca devenise nociva pentru viata mea. Si cautam altceva in schimb.
    Si s-a intamplat la un moment dat sa il visez pe Legba, dupa ce citisem(putin, pe vremea aia) despre practicile afro-caraibiene. Dupa care m-am apucat sa citesc mai multe si am ajuns la concluzia ca ar fi un arhetip ideal pentru mine cu care sa lucrez – el e asociat cu utilizarea cuvintelor(si imi place sa scriu, dupa cum cred ca se vede : — ) ) si in multe alte privinte e aproape identic cu Hermes/Mercur din traditia clasica greco-romana(iar Mercur e si planeta dominanta in astrograma mea). Nu conta foarte mult atunci daca era vorba doar de ceva ce ar fi existat exclusiv in mintea mea, sau in inconstientul colectiv sau poate ar fi fost vorba de ceva mai mult decat atat.

    Asa ca am inceput sa meditez utilizand o “veve” a lui, plus ceva elemente de recuzita(lumanari etc.) pentru atmosfera. Si rezultatele de tip subiectiv(stari si alte chestii de genul asta) au fost peste asteptari.
    Pentru cei cu credinte mai materialist-atee asta poate parea un demers de tip infantil, de tipul alegerii “prietenilor imaginari” pe care ii au multi copii, dar parerea mea este ca cel putin in plan subiectiv, mental, poate fi uneori de mare ajutor sa ai un “aliat” din asta, fie el si doar un arhetip din “capul” propriu.

    Iar la un moment dat au inceput sa apara si niste schimbari mai “interesante” in viata mea din lumea fizica, obiectiva. E posibil ca asta sa se fi intamplat si doar datorita schimbarilor din atitudinile si comportamentul meu propriu, dar..
    In fine, despre asta nu vreau sa scriu mai multe. : — )

    P.S. Apropo de magie ca fiind de multe ori “arma celui slab”, mi se pare interesant faptul ca printre zonele particulare de pe glob in care astfel de practici au fost dezvoltate la maximum si sunt si in prezent foarte vii se numara tocmai unele unde au existat pana destul de curand mase mari de oameni redusi la starea de sclavi, incapabili de cele mai multe ori sa se opuna opresiunii prin mijloace materiale. Asa stau lucrurile in zona Caraibelor, in America de Sud si in sudul SUA.

  49. Flagg says:

    @Eu
    Apropo de manifestatii, eu as fi curios sa aflu cum anume s-au coordonat manifestantii din piata pentru a realiza tricolorul ala. Indiferent cine o fi venit cu ideea(poate chiar e vorba de o persoana absolut obisnuita, nu sar acum direct la teorii conspirationiste), mi se pare a fi chiar o realizare deosebita sa reusesti asa ceva si sa convingi o masa mare de oameni sa actioneze in mod asa de sincronizat(practic perfect sincronizat).

    Si iarasi mi se pare interesanta faza cu “ofrandele de lumina” si modul lor de utilizare in societatea occidentala seculara de azi(a se vedea ca alt exemplu modul in care lumea aprinde in mod spontan, in numar mare, candele si lumanari la locul dezastrului atunci cand are loc vreo tragedie ce implica un mare numar de victime). Eu zic ca mai in toate cazurile astea e prezenta, undeva la nivel de inconstient colectiv, macar o urma a unor practici arhaice de tip magic-religios.

  50. _'C'_ says:

    …Si numai la DIGI_[ “CTP” ]_’sri’_sa exagerat ??..Nu cred !_..Realitatea-tv cu ‘Gadea’ acolo in extaz seara de seara ia depasit pe toti in exagerari bombastice_…Mie asa mi-sa parut !!_O armata de Lachei-media, o copie palida a celor de la A3, isi fac simtita prezenta zilnic in acel studio_……Si sa nu uitam ca “Amiralul Terfelit” de Base’ adica domnu’ Cosmin Gusa e la baza sa si la inceputurile sale in ale politicii fost PSD-ist…Dar ! Timpul – conjuncturile dar si oamenii se mai schimba sau isi mai schimba optiunile sau preferintele…….Din amintiri~..Nu a mai aparut pe ecrane sociologul Bogdan Teodorescu daca ii mai retin eu bine numele…Bun spiciul sau si comunicarea spre public_…Ce sa intimplat de ce numai apare pe ecrane stimati domni de la A3~~??…Ca decit sa il vad zilnic pe uriciosul asta de M. Pieleanu dar si alti MIZERABILI_Media mai bine cu Alin Teodorescu care asa cu fata lui soda K-ustica, stie sa explice pe intelesul tuturor~…e de preferat ca profesor la cursuri…….O nota_de Subsol_…Am impresia bazata peee..nu stiu PC dar am senzatia ca presa romana e PliIina si clocaie de acoperiti ai servicilor secrete..Romanesti-bineinteles..~Eu asa miros cu nasul meu de Sobolan-batrin~..majoritatea tineri sub 45-50 de ani_…Ne poate confirma sau infirma aceasta informatiune~Pretioso domnul Helvig ??…Bineinteles ca o astfel de informatioo nu poate fi facuta publica..Bine aia cu Ponta agent SIE de mina a-lll-a e de risul Curcilor_!!!~..de asta la si deconspirat public Base’..Si cu toate astea nu si l-au asumat in mod public~…~HA~HA~ha~ha~…..

  51. Flagg says:

    @Eu
    “De manipularile cu numarul protestatarilor nu are nimeni nimic de spus…”

    Mie partea asta mi se pare mai putin importanta. Chiar si daca ar fi voarba doar de vreo 100.000 si tot e impresionant modul in care multimea respectiva se organizeaza(sau e organizata) in mod coordonat.

    Nu mai tin minte daca tu personal ai fost vreodata pe la curs, dar mie imi vin acum in minte niste faze din trecut cu brambureli petrecute pe la organizarea unor spirale, cu toate ca acolo era activa o intreaga echipa de oameni insarcinata cu organizarea(echipa aia de ordine condusa pe vremuri de fratii Calin, Leo si altii) si numarul persoanelor implicate era mult mai mic.

    Si nu ma gandesc neaparat acum la chestii de tip “inginerie sociala”(desi nu le exclud cu totul din start) ci si la modurile interesante in care uneori stolurile de pasari sau bancurile de pesti se organizeaza si se deplaseaza in mod spontan. E un fel de “minte colectiva” la lucru in cazuri din astea(am pus ghilimelele alea in caz ca cei mai atei in conceptii de aici ar avea ceva de obiectat apropo de unele idei care ar semana prea mult cu chestii de genul “egregorului” despre care se vorbeste si pe la curs in unele cazuri).

    Ceva mai special chiar se intampla prin piata zilele astea. Parerea mea..

  52. Flagg says:

    Exista insa insa si niste riscuri si pericole asociate cu aparitia unor astfel de “minti colective”. Si anume, exista mijloace(de tip mundan, nu chestii “mumbo-jumbo”) prin care o astfel de “minte colectiva” poate fi deturnata si indreptata in alta directie decat cea initiala. De exemplu prin crearea de emotii cu caracter colectiv, cum ar fi furia colectiva si altele de genul asta.
    Nu intru in detalii, din motive evidente(nu vreau sa dau idei cui nu trebuie), dar astea sunt chestii pe care, de exemplu, agitatorii de profesie din secolele trecute(cum ar fi agitatorii comunisti) le cunosteau foarte bine si nu necesita mijloace foarte complicate.

    De-aia tot zic ca cei alde Tapalaga & co., care tot indeamna lumea sa iasa la proteste, ar trebui sa fie hipervigilenti zilele astea pentru a nu vedea cum altii intervin pentru a produce schimbari pe care ei nu le doresc.

  53. Flagg says:

    Apropo de povestea cu multimile si “mintea colectiva”:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Swarm_behaviour#People

    “A collection of people can also exhibit swarm behaviour, such as pedestrians or soldiers swarming the parapets. In Cologne, Germany, two biologists from the University of Leeds demonstrated flock like behaviour in humans. The group of people exhibited similar behavioural pattern to a flock, where if five percent of the flock changed direction the others would follow. If one person was designated as a predator and everyone else was to avoid him, the flock behaved very much like a school of fish. Understanding how humans interact in crowds is important if crowd management is to effectively avoid casualties at football grounds, music concerts and subway stations.”
    ___________________

    5% din 100.000 de oameni inseamna 5.000 de oameni. Asa ca, teoretic vorbind, daca reusesti sa influentezi 5.000 de oameni sa schimbe directia initiala a protestului, restul ar cam trebui sa le urmeze exemplul in mod aproape automat, instinctiv. Iar pentru asta numarul instigatorilor constienti ar putea fi, zic eu, mult mai mic(sute – asta ar fi un ordin de marime pe care o organizatie mare ar putea sa il mobilizeze fara un efort extrem de costisitor).

    Iar astea sunt subiecte pe care, pe langa altele foarte in voga acum(cum e cazul cu posibilele predictii in urma analizarii informatiilor de tip “big data”), unii ar cam trebui sa le studieze in prezent in mod intens si profesionist. Si asta nu e vreo teorie a conspiratiei ci chiar se intampla. E in firea lucrurilor sa se intample asa atata timp cat exista si oameni a caror profesie implica si studierea unor subiecte din astea.

    Norocul protestatarilor de azi este ca PSD-ul nu pare sa aiba in randurile sale oameni suficient de inteligenti si pregatiti in domenii din astea. De-aia contra-masurile luate de pesedei pana acum au fost atat de primitive si ineficiente.
    Dar mai sunt si altii care ar putea scoate din joben iepuri din astia. De-aia e nevoie de mare vigilenta ca sa nu se intample vreo traznaie de proportii.
    Parerea mea..

  54. Flagg says:

    Mda, am impresia ca totusi am scris pe aici unele lucruri pe care n-ar fi fost indicat sa le scriu.

    Ceva de genul – “Don’t touch that button!”.. “I am Groot!” : — )

    https://www.youtube.com/watch?v=2cv2ueYnKjg

    Eu cu cine oi semana oare mai mult in cazul asta? Cu ratonul sau cu Groot? : — )

  55. Eu says:

    Si iata, Curtea de apel Alba Iulia dezincrimineaza abuzul in serviciu. Si iata de ce ordonanta de urgenta chiar era urgenta. si iata un grav abuz facut de guvernul Ciolos, nerespectand decizia CCR, si iata ca guvernul Grindeanu nu a gresit cu nimic (nici macar cu pragul acela pe care sefa judecatorilor il considera ca fiind necesar) si iata ca oamenii au iesit in strada manipulati, si iata ca fraierilor li s-au furat protestele ca si la colectiv. Si iata ca DNA a ramas fara 2000 si ceva de cazuri…. si iata ca vati dat cu curu de pamant ca este atentat la justitia romana si la lupta anticoruptie, si iata ca justitia romana va spune negru pe alb…….. sunteti niste fraieri manipulati………. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) si ce e mai interesant ca dosarul lui Dragnea merge inainte, deci nu beneficiaza de acest precedent.

  56. Eu says:

    Flagg
    E foarte important numarul ca de aici se vede crasa manipulare a celor care “sustin lupta anticoruptie” manipulare care arata ca au interese ascunse. O cauza dreapta nu are nevoie de manipulare. Emotia pe care o induce un numar umflat de protestatari ca sa strecoare indoiala in ceilalti. Manipulare la doua capete, cu unul ii imbarbateaza pe cei care care protestau si cu alt capat ii slabeau pe ceilalti impotriva carora se protesta. Dar emotia lor a devenit doar o flegma si o caterinca slaba pe care iohannis a performat-o in parlament. 🙁 ca sa nu mai zic ca pe acele televiziuni “impartiale” Realitatea si Digi manipularea aceasta le-au aliniat langa Antena 3 si RTV… :))

  57. Eu says:

    http://www.mediafax.ro/social/curtea-de-apel-cluj-a-achitat-patru-persoane-acuzate-de-abuz-in-serviciu-motivarea-fapta-in-cazul-lor-nu-mai-este-prevazuta-de-legea-penala-16159961

    ia uite-aici nasoooool
    …totusi, pentru ce au iesit protestatarii? acum scapa toti abuzatorii. Guvernul grindeanu nu a facut decat sa incrimineze abuzul…. :))))))))))))))) adevaratii atacatori ai statului de drept sunt protestatarii, iohanis, pnl, usr, csm, dna, etc…
    MR oare o sa folosesti aceste precedente in cazurile tale? Ati vazut de ce e nevoie de ordonanta de URGENTA fie si emisa in toiul noptii?
    Au fost sau nu manipulati protestatarii?

  58. mac gregor says:

    “crasa manipulare” este cand antena tipa la toata lumea 3 zile sa iasa in strada si ies 1500.

    cand ies 100.000 fara sa le ceara nimeni e vorba de oameni cu ingrijorari legitime

  59. mac gregor says:

    @Flagg

    acolo sunt chestii f misto, am citit si eu niste experiente in care oamenii au aratat capacitatati surprinzatoare de colaborare instant.

    Nu am facut insa legatura cu notiunea de “stol” – desi pare foarte justificata

  60. Flagg says:

    Am citit adineauri articolul urmator scris de doamna Pippidi:

    http://www.romaniacurata.ro/mai-e-romania-un-stat-de-drept/

    “[…]Am primit multe invitații și reproșuri că de ce nu formulăm noi, experții anticorupție și societatea civilă tradițională, agenda pe care să o propunem ambelor părți, că altfel se irosește energia manifestanților degeaba. Motivul pentru care nu o facem, nu doar noi, România Curată, dar nimeni altcineva, este că situația de față nu are potențial să evolueze în ceva bun. Ce trebuie făcut pentru a progresa în materie de anticorupție nu sunt mai multe pușcării, ci ceea ce am pus aici și aici și aici, ca și în strategia națională anticorupție din 2016 și documentul semnat cu guvernul Cioloș anul trecut.[…]”

    ________________________

    Partea buna pe care o vad eu in articolul respectiv este faptul ca in el apare un indiciu ca unii dintre manifestanti sau dintre sustinatorii lor si-au pus la modul serios problema formularii unui pachet de masuri mai serioase, cu impact pe termen lung, pe care sa le ceara apoi strada. Asta chiar e un pas important in directia cea buna.

    Partea proasta e ca, din cate vad, doamna Pippidi pare sa aiba o atitudine destul de negativista apropo de cererile care au ajuns pana la dansa.
    Si cred eu ca mai si comite o greseala atunci cand e vorba de problema sistemului penitenciar. Asta e o problema grava in sine insasi, si cu si fara legatura ei cu problema luptei anticoruptie. E adevarat ca a mai existat supraaglomerare in puscarii si inainte de declansarea luptei anticoruptie, dar tocmai asta demonstreaza faptul ca problema e foarte serioasa, una sistemica. Iar prin anii ’90, de exemplu, cand am inteles ca aglomerarea era si mai mare, nu plana in mod continuu asupra Romaniei spectrul unor sanctiuni nasoale din partea CEDO si nici nu existau niste pretentii atat de mari ca Romania sa se apropie de standardele celorlalte state europene.
    La naiba, Romania pana la urma nu e vreun stat bananier african in care sa se sape pur si simplu niste gropi in care sa fie aruncati puscariasii si din cand in cand sa le mai fie aruncate cate o galeata de mancare sau de apa(era o scena din asta foarte ilustrativa, daca tin eu bine minte, in filmul “Blood Diamonds” cu Di Caprio, dar nu am reusit sa o gasesc pe youtube ca sa dau un link).
    Si chiar crede cineva ca ar fi bine ca pana la urma, mai devreme sau mai tarziu, sa ajunga statul roman in situatia in care sa plateasca n-spe ani de zile ca despagubiri detinutilor bani care altfel ar putea fi utilizati pentru construirea infrastructurii? Problema asta chiar trebuie rezolvata, cu sau fara anticoruptie, cu sau fara DNA si Kovesi.

  61. Eu says:

    Manipulare crasa este atunci cand protestezi impotriva dezincriminarii abuzului in serviciu, si prin proteste chiar asta obtii dezincriminarea abuzului in serviciu. Paradox al “demicratiei de carton”

  62. Neele says:

    E un rece de ingheata afara. Daca elimin zgomotele din oras plus zgomotul de avioane, raman frunzele uscate zbarlite si cerul cu stele licarind… Cine stie, poate ca asa era cand meditau cei din vechime: fara vanzoleala sau galagie fara rost.

    … cheers!

    Ca sa pui adevarul la mare pret, e mai bine sa dai cu minciunele…

    Nu ma luati in seama, iar rad de una singura – demicratita de carton e de vina.

  63. Flagg says:

    Ca idee, daca Iohannis tot vrea sa organizeze un referendum pe tema luptei anticoruptie, ar putea veni mai inainte si cu un plan supus dezbaterii publice in care sa prezinte:
    1) o varianta proprie de reformulare a articolului din CP privind abuzul in serviciu si care sa se conformeze cerintelor CCR de anul trecut(in genul exemplului ipotetic cu pedepsele in “trepte”, in functie de marimea prejudiciului, pe care l-am enuntat mai demult – pentru prejudicii mici amenda, pentru prejudicii mari inchisoare, plus pedepse complementare privind interdictia de a ocupa functii publice etc.);
    2) un plan de renovare a penitenciarelor existente si de construire a unora noi(eventual prin reconvertire a altor cladiri din patrimoniul public care momentan stau neutilizate). Planul asta ar trebui insotit de argumente privind gravitatea situatiei, istoricul ei si, mai ales, ce s-ar putea intampla daca nu se actioneaza in directia asta(penalitatile uriase pe care ni le-ar putea impune CEDO si nu numai).
    Planul ar trebui scris cu multa atentie la detalii(asta si pentru ca mass-media afiliata PSD-ului va exploata, in mod sigur, orice mica scapare sau eroare). Si eventual poate fi prezentata si posibilitatea ca in cadrul demersului financiar si logistic implicat sa se apeleze si la ajutorul voluntar al unor companii mari din domeniul constructiilor(am vazut deja ca zilele trecute o companie din asta chiar se oferise din proprie initiativa sa doneze materiale de constructii pentru asa ceva – deci se poate, daca se vrea).

    Iar apoi pot fi incluse printre intrebarile puse la referendum si doua intrebari de genul 1) “sunteti de acord cu planul prezidential privind modul de incriminare a abuzului in serviciu?” si 2)”sunteti de acord cu planul prezidential de remediere a problemelor din sistemul penitenciar?”.

    Primul mare efect care ar putea fi obtinut astfel ar fi crearea in randul opiniei publice a unei impresii de seriozitate in ce priveste intentiile presedintelui. Si ar putea fi contracarata, cel putin in parte, impresia indusa de catre propaganda pesedista cum ca Iohannis si “sistemul” nu ar dori altceva decat demolarea PSD-ului.

    Si asta e un lucru care, zic eu, n-ar trebui sa fie chiar greu de facut dat fiind tot aparatul de consilieri de care dispune presedintele. Ca doar are si juristi si “strategi” printre ei – pentru ce altceva sunt platiti oamenii aia daca nu pentru a cauta solutii in cazuri din astea critice cum e cel cu conflictul actual intre presedinte si guvern?
    Nu stiu cat ar conta dupa aia un eventual raspuns pozitiv la referendum din punct de vedere strict juridic, pentru ca in final o modificare a CP tot ar trebui asumata de parlament si de guvern, dar cel putin in ce priveste opinia publica impactul ar putea fi unul major si ar putea servi ca sursa de presiune pentru ca PSD-ul sa se conformeze vointei publice exprimate in cadrul referendumului.

  64. Flagg says:

    @mac gregor
    Am citit articolul si e intr-adevar fain. Multumesc pentru link.

    Dar mai e o problema care in articol nu prea e punctata suficient de puternic. Si anume faptul ca apetitul pentru teorii conspirationiste pare sa fi crescut in ultimii ani si datorita decredibilizarii accentuate a surselor mainstream de informatii. In ultimii ani, de exemplu, chiar si canalele mari mass-media din occident au fost prinse “red handed” facand propaganda foarte vizibila si, in multe cazuri, si stupida. Si atunci cum sa mai poti face in mod eficient un rating din ala al informatiei daca si New York Times, de exemplu, publica materiale cu continut tendentios si partizan?

    Mie imi mai vin acum in minte niste faze sesizate de mine pe site-ul BBC-ului prin 2008(atunci cand au avut loc revoltele din Tibet si mai apoi razboiul dintre Rusia si Georgia) si prin 2009(cand a avut loc “revolutia verde” din Iran), cand erau vizibile niste “distorsiuni”. E drept ca “distorsiunile” alea erau mult mai subtile decat ce vezi de regula prin presa noastra, pentru ca jurnalistii BBC-ului au de regula si mai multa inteligenta si mai multa scoala(facuta pe bune) decat ai nostri. Dar tot erau vizibile pentru cine era atent la detalii. Ori chestiile astea, cand se tot repeta an dupa an, incep la un moment dat sa induca o stare de neincredere in sursele mainstream de informatii. Iar atunci unii incep sa caute alternative..

    Iar la noi situatia este cu mult mai rea pentru ca tocmai canalele media mainstream iti prezinta de multe ori povesti conspirationiste.

    Eu am ramas de-a dreptul siderat cu ceva ani in urma cand am dat pe site-ul Adevarului peste o poveste cretina despre o invazie a gainilor zombie, postata langa alte articole serioase cum e vorba de articolele scrise acolo de domnul Cristian Unteanu, de exemplu. Am avut impresia pentru moment ca poate am dat eu click din greseala pe Timesnewroman, dar din pacate nu era cazul de asa ceva:
    http://adevarul.ro/international/statele-unite/pentagonul-plan-supravietuire-viitoare-apocalipsa-zombie-1_5374e5220d133766a8aedc62/index.html
    Dupa aia am vazut, cu stupoare, ca stirea respectiva aparea si pe site-uri ale unor canale mass-media occidentale respectabile, gen CNN, Forbes si Foreign Policy, numai ca pe acolo mai apareau si niste mici mentiuni cum ca povestea are totusi un caracter fictiv, sau ca a fost conceputa “tongue in cheek”.

    Asa ca, daca ar fi pus in functiune un program IT din ala de rating a informatiilor, povestea aia cu gainile oare ce rating de credibilitate ar obtine, data fiind prezenta ei in multiple surse de informatii considerate a fi respectabile si foarte credibile???

  65. Flagg says:

    @mac gregor
    Tot apropo de teoriile conspiratiei, mai e o chestie importanta in opinia mea. Povestile conspirationiste nu sunt egale intre ele in ce priveste gradul de creativitate si de inteligenta al celor care le-au conceput si in ce priveste efortul intelectual depus in conceperea lor. Unele sunt de-a dreptul cretine si te intrebi dupa aia cine naiba poate sa le creada, in timp ce altele indica un grad inalt de ingeniozitate si creativitate implicat in crearea lor.

    Uite un exemplu de genul asta, de poveste conspirationista cu caracter creativ, intr-o carte in care autorii au imbinat in mod interesant elemente de mitologie cu date din biostiinte si din domeniul IT:

    https://books.google.ro/books?id=c1hjCwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=editions:rGgxxJJv8FMC&hl=en&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false

  66. Flagg says:

    @mac gregor
    Ca sa nu ai impresia cumva ca exageram apropo de povestea cu gainile:

    http://edition.cnn.com/2014/05/16/politics/pentagon-zombie-apocalypse/

  67. Flagg says:

    @mac gregor
    Si uite cum arata si versiunea de pe site-ul Forbes a povestii:

    http://www.forbes.com/sites/davidsturt/2014/05/29/a-u-s-government-zombie-plan/#81c0c4c50f4d

    Pentru o minte umana cu un coeficient de inteligenta peste medie, intre cele trei variante(cea a Adevarului, cea a CNN si cea de pe site-ul Forbes) ar trebui sa fie evidente niste diferente majore de abordare si de “nuante”. Si e si un fenomen de genul “telefonul fara fir” implicat in cazul asta.

    Dar cum ar putea o inteligenta artificiala(de genul celor care ar putea fi implicate intr-o actiune de rating ca cea propusa de domnul Miclea) sa discearna diferentele respective, asta in conditiile in care un gigant IT ca Google inca nu a reusit sa isi perfectioneze suficient o banala aplicatie de tipul Google Translate astfel incat aceasta sa nu mai dea uneori drept rezultate tot felul de aberatii ilogice?
    Ce rating crezi ca ar obtine pana la urma articolul ala din Adevarul in conditiile astea??? : — )

  68. Flagg says:

    @mac gregor
    Tot apropo de diferentele dintre articolele alea, detaliul ala particular in ce priveste gainile a fost lasat deoparte de cei de la CNN si Forbes(probabil pentru ca jurnalistii de acolo au totusi simtul ridicolului si stiu ca au si o reputatie de aparat), dar el a fost prezent in presa tabloida:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2629064/The-Pentagons-guide-surviving-zombie-apocalypse-US-military-outlines-plans-deal-undead-chickens-space-invaders-VEGETARIANS.html

    Si revin la problema – cum poate face un computer(sau o retea de computere) vreo diferentiere de rating in cazul asta cand e vorba pana la urma de aceeasi poveste, prezenta in multiple surse, unele foarte respectabile, chiar daca modul de prezentare difera uneori in mod considerabil?

    Dupa parerea mea, doar o minte umana poate discerne in acest caz in mod corect.

  69. Flagg says:

    @mac gregor
    Revin la povestea cu gainile. In varianta postata pe Adevarul ea imbraca o forma cretina CU TOATE CA TOATE INFORMATIILE CONTINUTE IN EA SUNT DE FAPT ADEVARATE(!!!). : — )
    Si nici macar nu prea poti sa dai vina in cazul asta doar pe omisiunea unor informatii. : — ) Autoarea articolului a reusit sa obtina un rezultat prost(in opinia mea) tocmai prin faptul ca a prezentat informatia in mod “sec”, fara opinii personale sau nuante. : — ) Ea a prezentat de fapt informatiile in mod obiectiv, dar ce a rezultat in final… : — )

    Nu stiu daca reusesc eu acum sa prezint foarte bine paradoxul existent in situatia respectiva, dar fac totusi tot ce pot in directia asta. : — )

    Parerea mea personala este ca orice inteligenta artificiala disponibila in prezent ar capota in fata unei situatii de genul asta. Sunt si lucruri pe care doar o minte umana le poate intelege si discerne tocmai pentru ca ele sunt creatiile unor alte minti umane.

    Si acum gata cu gainile alea, ca v-am stresat suficient cu ele. : — P

  70. Flagg says:

    Apropo de limitele inteligentelor artificiale din prezent(fara gaini de data asta), Roxana a pus mai demult in mod foarte sugestiv punctul pe “i”:

    https://roxanamchirila.com/wp-content/uploads/2015/08/Google-a-belit.png

  71. Flagg says:

    @mac gregor
    Uneori ma mai las dus de val si o mai iau si prin balarii. Asa ca te rog sa ma mai tragi de maneca uneori cand ma vezi facand cate o chestie din asta.
    E valabil si pentru ceilalti de aici.

  72. Eu says:

    Da ce ziceti de salvatorul gotiu care doarme in parlament, deja a recidivat la somn. :)))))
    cica astia au venit sa salveze Romania…el cu nicusor dan care are probleme la declaratia de avere + furt din banii de campanie.. deja are dosar penal… :))))) a intrat in gasca de politicieni cu probleme penale, adica gasca de penali. Recunoasteti si voi ca nu exista alternative la psd :))))))) si pentru asta nu psd-ul e de vina.

  73. Flagg says:

    @Eu

    Eu l-am apreciat pe domnul Gotiu pentru eforturile lui vizavi de problema cu Rosia Montana. Si e vorba in cazul sau de eforturi incepute cu mult timp inainte de manifestatiile alea mari. A inceput lupta fara sa aiba la inceput foarte multi sustinatori si a avut de infruntat si amenintari si tot felul de piedici puse de altii cu rea credinta.
    Acum in ce priveste problema Rosia Montana in sine, eu nu am o opinie foarte clara in privinta oportunitatii(sau a reversului ei) deschiderii exploatarii miniere. Dar am apreciat modul in care oameni ca Gotiu au luptat pentru ceva in care ei credeau. Asta e ceva destul de rar pe la noi. Daca i-ai fi vazut istoricul in privinta asta, cred ca te-ai fi convins pana la urma ca omul chiar parea sincer in demersurile lui si foarte, foarte hotarat.
    Mac gregor cred ca mai tine minte cate ceva in privinta asta din perioada cand era activ pe voxpublica si ar putea sa vina si el cu niste detalii ca sa confirme ce zic eu sau, eventual, sa ma contrazica in caz ca gresesc

    Dar la faza cu motaitul in parlament, la ce specimene mai iau cuvantul pe acolo cred ca m-ar fura si pe mine instantaneu somnul in unele cazuri, daca as fi in locul lui. : — D

    Insa in ce il priveste pe Nicusor Dan… Au si aoleu!! : — ))))

  74. Flagg says:

    @Eu

    Mie unul tocmai fazele astea din mass-media noastra prin care se incearca discreditarea unor adversari pornind de la rahaturi minore(cum e si faza cu motaielile lui Gotiu) mi se par a fi printre cele mai naspa. Si rar, din pacate, pot sa vad din partea unora dintre actorii scenei politice si jurnalistice de la noi gesturi autentice de apreciere si respect fata de unii dintre adversarii lor.

    Iar asta e valabil nu doar in ce priveste persoanele ci si in ce priveste unele “entitati” colective. De exemplu, mie imi place mult hotnews-ul pentru modul in care e structurat – maximum de informatii interesante cu minim de chilotareala(cand si cand mai dai pe acolo de cate vreun link catre vreo publicatie mai tabloida, dar astea sunt chestii rare pe acolo). Ma agaseaza uneori anumite chestii ce tin de propaganda, de linia ideologica a site-ului si de anumite bias-uri evidente(mai ales in cazul unor autori ce scriu pe acolo editoriale, gen Tapalaga si Pantazi), dar cand e vorba de organizarea site-ului, jos palaria.. Site-ul le da clasa cam tuturor ziarelor noastre online care au pretentia sa fie considerate ca fiind in categoria “quality press”.
    Dar daca te uiti la ce se spune despre site-ul respectiv pe la antene sau pe Romania TV, auzi de regula doar despre “hotznews”, “trompetele SRI-ului” etc. etc.

    Sau, revenind la persoane, mie imi place si cum scrie Cristoiu unele lucruri, pentru abilitatea lui de cotcar batran de a invarti cuvintele si informatiile in asa fel incat sa iasa lucrurile cum vor el. : — ) Asta desi nu ii agreez agenda, pe care el o urmareste in mod neabatut. Dar apreciez mestesugul*, cum e cazul si cu CTP de multe ori.
    Dar cat de des ai vazut vreun “jurnalist” militant, a la Micea Badea, aratand vreo urma de respect pentru vreunul dintre adversarii declarati?

    Poti sa nu fii absolut deloc de acord cu agenda si cu ideologia cuiva si totusi sa il apreciezi pentru anumite lucruri(asa cum si lui mac gregor ii plac cartile lui Ernu desi nu agreeaza linia ideologica a respectivului autor). Un om obisnuit si rezonabil asa ar trebui sa procedeze si sa gandeasca, dar unii dintre politicienii si jurnalistii nostri se poarta de multe ori ca si cum n-ar fi niste oameni obisnuiti ci niste maimute agitate care nu stiu decat sa tipe si sa arunce cu coji de banane in maimutele rivale.

    _______________
    * – Asta cu aprecierea mestesugului cred ca mi se trage in parte tot de la inclinatia mea catre tricksteri manuitori ai limbajului gen Hermes, Legba etc. : — )

  75. mac gregor says:

    da, e interesant, cu conditia ca respectiva chestie sa fie asa cum o zice el.

  76. mac gregor says:

    @Eu

    dap, asa au obtinut abrogarea incat PSD dupa ce a zis ca vor abroga “in totalitate” ordonanta, acum se trag pe cur

    “Ordonanța 14, de abrogare a ordonanței 13, care modifica prevederile privind abuzul în serviciu, a trecut de Comisia Juridică a Senatului. Ordonanța 13 rămâne însă pe masa discuțiilor și nimic nu este exclus.

    „Reporter: Ar mai putea fi OUG 13 adoptată?

    Șerban Nicolae: Nu aș vrea anticipez. Eu nu mă pronunț în numele colegilor și nu aș vrea să tranform funcția de președinte în stăpânul comisiei.

    Reporter: Verdictul ordonanței nu e unul sigur în acest moment ? Deci nu putem fi siguri că va fi respinsă?

    Șerban Nicolae: Niciodată nu putem să fim siguri”.

    Ar mai fi nevoie, susține șeful Comisiei Juridice, de consultări și dezbateri pe marginea Ordonanței care a scos sute de mii de oameni în stradă.”

    si atunci cine scoate oamenii in strada, manipularea sau cacatii astia fara cuvant?

  77. mac gregor says:

    @Flagg

    vezi ca madam pippidi este un influencer care se vinde la kilogram.

    Chestia arata asa:
    faza 1, te manifesti cinstit si de buna credinta, zici niste chestii general valabile si castigi simpatie
    faza 2, incasezi banii de la PSD si tragi caruta cat poti in directia lor

    madam pippidi e momentan in faza a 2a.

  78. Eu says:

    Stiu de munca d-lui Gotiu pentru conservarea RM dar asta nu ii da dreptul sa ne salveze cu atitudinea asta si sa doarma in timpul serviciului. Trebuia sa continue sa ne salveze din postura de jurnalist. Si pt mc.gregor pai abrogarea s-a facut sub presiunea strazii, presiunea a adus continuitate la dezincriminarea abuzului. Acum suntem fara fapta asta de abuz in serviciu condamnata de legislatie.

  79. Neele says:

    Ia hai bye-bye, Flagg!
    “Punctul pe i”, “degetul in rana” si o aia peste gura.
    Canti fals exmisanule! Du-te te joaca jocuri cu putza in nisip!

  80. Neele says:

    Flagg, ingenuule, nu faci adevarul istoric din 1 clanta si 3 lumanari de legba.

    Istoria se bazeaza pe fapte care pana sunt dovedite false, se admit ca fiind adevarate. N-a adus nimic bun comunismul, de cate ori sa ti se explice? Asa ca ia tu frumos conceptul “chilotareala” si du-l inapoi la “vreau sa fiu cineva prin guru urina”!

    http://www.crestinortodox.ro/religie/viata-inchisorile-comuniste-romania-125142.html

  81. Eu says:

    Ei dracie, s-au furat probele impotriva USB de la A.E.P. (Sediul Autoritatii Electorale Permanente) :))))
    deci Nicusor Dan cavalerul salvator cel care isi invata copilasul de 3 luni sa practice democratia in strada, se deda la chestii de-astea, ok hai ca ala de doarme in parlament e surmenat de actul legiferarii, dar sa te dedai la furt de probe…… :))))) Suntem salvaaaaati !!!

  82. Eu says:

    Iata ca 13-14 s-a intamplat spre dizolvarea paranoii voastre.

Leave a Reply